אני עובדת על להשאיר חותם ממקום גבוה

מאז שפרצה כשהייתה נערה, עדן פינס משכה אש. היום, ממרומי (כמעט) 25 שנותיה, שערוריות כבר פחות מדברות אליה, והרבה פחות דחוף לה להראות כמה כיף לה. זה ממש לא אומר שלא כיף לה: היא הבעלים של מותג ביוטי חדש, יודעת מה השליחות שלה, חושבת על חתונה עם בן הזוג, לומדת טארוט ונומרולוגיה – ולפעמים בכל זאת מעלה תמונה חושפנית לאינסטגרם, "אבל זו לא אותה הרגשה כמו פעם"

מאת  | ‏ 2 יוני 2022

שמלה: Boutique one sixty nine (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Boutique one sixty nine (צילום: שי פרנקו)

ביום אחד בחודש שעבר, רגע לפני שפרסמה תמונה שלה שבן זוגה צילם, עדן פינס הבינה שהיא השתנתה. השינוי לא הגיע בעקבות הביקורת באתרים וברשתות החברתיות ("מי שלא מתחבר מוזמן להוריד עוקב", היא מחדדת) – אלא מסיבה פשוטה בהרבה. 

"אני כבר לא מפרסמת תמונות חשופות כמו פעם", היא אומרת היום וגם מסבירה: "אני פשוט עובדת על להשאיר חותם ממקום גבוה ולא ממקום של שערוריות. היום טוב לי בבית שלי, בזוגיות שלי, וכבר לא מעניין אותי להראות כמה כיף לי. אפשר לומר שהתבגרתי".

איך זה בא לידי ביטוי?
"לפני חודש הייתי עם אילן, בן הזוג שלי, בקוסטה ריקה. הוא צילם אותי בתמונה שבה הצמות מסתירות לי את הגוף, כשמתחת אין בגדים. פעם הייתי מפרסמת את התמונה הזו בלי להתלבט, אבל פתאום הרגשתי שזה טו מאץ', שזה מוגזם להעלות דבר כזה".

ואיך אילן הגיב?
"הוא לא הבין מאיפה זה בא. הוא אמר לי 'עדן, אני התאהבתי בך בגלל מי שאת וכמו שאת, למה את פתאום מתחסדת?'. בסופו של דבר החלטתי לפרסם את התמונה, אבל זו לא הייתה אותה הרגשה כמו פעם. פעם בכלל לא הייתי חושבת פעמיים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

ברחתי מזה שאני בת

פינס (24) אומנם נראית כאילו היא נולדה מול המצלמה, אבל למעשה היא אפילו לא הייתה בכיוון של דוגמנות כנערה. "הייתי טום בוי, שיחקתי כדורגל וכדורסל, והתחריתי בקפיצה לגובה, ממש ברחתי מזה שאני בת", היא אומרת. "אמא שלי הלבישה אותי בסטייל, חולצות בטן וקוקיות. אבל באותה תקופה, בניגוד להיום, לא אהבתי את זה".

כשהייתה בכיתה י"ב, אמה הייתה גם זו שרשמה אותה לתחרות מלכות היופי. "נבחנתי לתחרות כי חשבתי שיהיה נחמד להכיר חברות חדשות", היא נזכרת. "הופתעתי כשהתקבלתי, היו שם אלפי בנות. בדיעבד, התחרות הזו הייתה הצעד הראשון שלי בעולם הדוגמנות ובעולם הנשיות בכלל. פתאום הייתי צריכה ללבוש שמלות".

ומעבר לשמלות, איך עבר עלייך הטקס?
"זה היה מהמם. פעם הכל היה אחרת. זכיתי לטעום מעולם הדוגמנות של פעם, לפני עידן MeToo ולפני שהכל היה פוליטיקלי קורקט".

את אומרת את זה בקטע טוב או רע?
"גם וגם. היום יש ביקורת על כל דבר שמישהו אומר. מצד שני, היום אנשים מרגישים הרבה פחות בנוח להגיד דברים שיכולים לפגוע. הערות על הגוף, על המשקל או על המראה".

את קיבלת הערות כאלה?
"בהתחלה בלי הפסקה. היו אומרים לי לרדת חמישה קילו, והיו דברים יותר מעליבים. איזו סטייליסטית אמרה לי שאני לא יכולה להיות דוגמנית כי אני לא נכנסת לבגדים. הייתי מידה 36-38, שזו מידה מהממת".

שמלה: רנואר | גרביונים: זוהרה | נעליים:  אוסף אישי (צילום: שי פרנקו)

שמלה: רנואר | גרביונים: זוהרה | נעליים: אוסף אישי (צילום: שי פרנקו)

פינס הייתה אז במהלך שירותה הצבאי בחיל המודיעין, ונלחמה בהערות שקיבלה בנוגע למשקל שלה. "רזיתי 12 קילו, שקלתי 48", היא מספרת. "בהתחלה היו מחמיאים לי, היו אומרים 'איזו פצצה', ו'איך רזית!'. אבל בהמשך אמרו שהגוף שלי כבר לא נראה טוב, שאני רזה מידי. ואז המפקדת שלי שלחה אותי לקב"ן, ששלח אותי לאנשי מקצוע בתחום הפרעות האכילה. היו לי תקופות של בולמוסים מטורפים ותקופות שלא נגעתי בכלל באוכל. רצו שאתאשפז, ובמקביל הוחלט להוציא אותי מהצבא. לא היו מוכנים לקחת עליי אחריות, זה ביאס אותי מאוד". 

באותה תקופה לא פשוטה, היא החליטה לפרק מערכת יחסים של שנתיים. "לא הייתי רוצה לזכור את הזוגיות הזו", היא אומרת. "אבל היא לפחות לימדה אותי מה אני לא רוצה שיהיה בגבר הבא שלי".

מה היה בה?
"כל מה שלא טוב. בחצי השנה הראשונה הכל היה מהמם בינינו, אבל אז הוא נהיה פחות נחמד, פחות נעים, אלים. בהמשך גם גיליתי שהוא היה בוגד בי. כשהוא לא אהב דברים מסויימים שעשיתי הוא היה תופס אותי בצורה, בואי נגיד, לא זוגית. נכנסתי ללופ עם עצמי, בהתחלה אמרתי 'המכה הזו הייתה בטעות' או 'הוא בגד בי כי אני עשיתי משהו לא בסדר'. אבל כשזה חזר על עצמו, כשהזוגיות הפכה ללא בריאה והגעתי למצב שאני סובלת בה, הבנתי שדי, אי אפשר להמשיך ככה".

רגע אחרי הפרידה, היא עלתה על טיסה ללונדון כדי לנסות את מזלה כדוגמנית בינלאומית, ושם קריירת הדוגמנות שלה נסקה. היא עשתה קמפיינים של asos, Forever21 ועוד. והפנים שלה כיכבו בכל פינה. "היו שנה וחצי מטורפות, שלא הפסקתי לעבוד בהן לרגע", פינס אומרת. "בדיעבד אני לא יודעת אם בכלל הייתי מעסיקה את עצמי שם".

למה?
"הייתי ילדה משוגעת כזו, ישראלית עם מלא ביטחון עצמי. בקטע מפתיע הם קיבלו את זה הכי יפה בעולם".

שכמיה: Adi Karni | סיכת פרחים: הדר שבח (צילום: שי פרנקו)

שכמיה: Adi Karni | סיכת פרחים: הדר שבח (צילום: שי פרנקו)

בת 19, לבד בלונדון, בתעשייה כזאת – יצא לך לחוות שם הטרדות מיניות?
"ברור. היו אנשים מהתעשייה שהציעו לי לצאת, לא כי הם מחבבים אותי, אלא כי 'ככה מתקדמים'. אף פעם לא עשיתי משהו כזה. מעבר לזה, רוב ההטרדות היו ברחוב. אני זוכרת שפעם אחת נחתתי בלונדון באמצע הלילה והלכתי ברגל מהרכבת עם שתי מזוודות ענקיות. ראו אותי חבורה של כמה בנים ולא הפסיקו לקרוא לי וללכת אחריי. התחלתי לרוץ עם המזוודות והם צעקו לי. בראש שלי הלכו לי החיים. פניתי לאיזה גבר שראיתי ברחוב וביקשתי ממנו ללכת איתי אבל גם הוא פחד מהם. המשכתי לרוץ עד שהם הפסיקו ושחררו אותי, זה היה הדבר הכי מפחיד בעולם".

כשהיא חזרה לארץ, בגיל 20, כיכבה בקליפ לשיר "קרמלה" של משה פרץ, מה שפתח לה דלתות בעולם הבידור הישראלי. לאחר מכן דיגמנה ל-fix ורנואר, ואף הגישה פינה בתוכנית "לילה חם" עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'.

באותה התקופה היא הכירה את יוצא "האח הגדול" עומרי בן נתן, איתו ניהלה מערכת יחסים של עשרה חודשים, וכשנפרדו הייתה בזוגיות עם הדוגמן דור רפאלי ("אין לי מילה אחת רעה להגיד עליו. הוא מהמם אבל הציפיות שלנו זה מזה היו שונות"). בקיץ 2020 פגשה את היהלומן אילן מסיקה, והתחילה איתו. "למה תמיד הייתי צריכה לבחור מתוך אלה שבוחרים אותי?", היא תוהה. "סליחה, עם כל הכבוד, אני זו שצריכה לבחור ראשונה".

בגד גוף: Daizy Shely (צילום: שי פרנקו)

בגד גוף: Daizy Shely (צילום: שי פרנקו)

אז מה עשית?
"ראיתי אותו במסיבה, ליטפתי אותו ואמרתי 'היי, מה נשמע?'. דיברנו קצת, החלפנו טלפונים והזמנתי אותו ליום ההולדת שלי שהיה כמה ימים אחר כך. מאותו יום לא הפסקנו לדבר לרגע".

בקרוב תחגגו שנתיים. יש הצעה על הפרק?
"בעזרת השם. אני מרגישה שזה זה. אני מרגישה איתו אחרת מכל מה שהרגשתי עד עכשיו, ואני רוצה שהוא יהיה בעלי. אם חס וחלילה, חס ושלום, הוא לא יהיה בעלי – אני לא אתחתן לעולם ולא אאמין יותר בחתונה. אבל זה לא יקרה כי אנחנו נתחתן".

עם בן הזוג אילן מסיקה (צילום: אור גפן)

עם בן הזוג אילן מסיקה (צילום: אור גפן)

אם מישהו לא בא לי בטוב אז הוא לא בא לי בטוב 

מסיקה (28) הוא נצר למשפחת יהלומנים. אמו, דנה מסיקה, היאדוגמנית לשעבר ומעצבת אופנה בהווה, ונשואה ליהלומן אנדרה מסיקה. אחותו למחצה של אילן, ואלרי מסיקה, היא בעלת מותג התכשיטים הצרפתי המצליח MESSIKA.

אותו מותג עלה לכותרות כאן בארץ בהקשר שלילי, כשעמוד האינסטגרם שלהם פרסם ברכה ליום הולדת של הפרנזטורית לשעבר, הדוגמנית ממוצא הולנדי-פלסטיני ג'יג'י חדיד. זמן קצר אחר כך, כל זה התגלגל לפתחה של פינס. "קיבלתי תגובות נוראיות על זה שהמותג של אחות של בן זוג שלי פרסם פוסט מזל טוב לג'יג'י. כתבו לי 'איך את מסוגלת', ו'איך אתם מפרסמים אותה'. את קולטת? על משהו שאפילו לא קשור אליי או לאילן. קודם כל, זו לא ג'יג'י שהתבטאה נגד ישראל, זו 'בלה מחבלה', אחותה. מעבר לזה מדובר באינסטגרם של חברה צרפתית שלקחה את ג'יג'י חדיד כפרזנטורית, ועדיין מכבדים אותה אז מברכים אותה ביום ההולדת. אין פה שום סיפור. היום ברכילות מחפשים רק איך להוריד ולעשות רע לאחרים".

מתוך הקמפיין של רנואר (צילום: לירן מור)

מתוך הקמפיין של רנואר (צילום: לירן מור)

למה את מתכוונת?
"בתקופה האחרונה אני מרגישה שיש תפנית בעולם הבידור. הרכילות הפכה מגעילה ולרכילאים אין כבוד, הם מחפשים רק את מה שלא טוב אצל אחרים. ואיכשהו כל מה שרע נתפס מיד כאותנטי. תשמעי, אני לא בן אדם אינטרסנט. אם מישהו לא בא לי בטוב אז הוא לא בא לי בטוב, אני לא אלקק לאף אחד בשביל משהו, אני תמיד שומרת על מי שאני, אבל בתעשייה הזאת אנשים תוקעים סכינים בגב. אני מרגישה שמחפשים אותי וזה מבאס רצח".

אבל כל זה תמיד היה חלק מתעשיית הבידור.
"אני מקבלת את זה, אני לא מתלוננת ולא אומרת 'אוי, מר גורלי'. אני מבינה שזו העבודה שלי, אבל היום כבר לא מכבדים בכלל פרטיות. הייתי שמחה שפחות ייכנסו לי לקרביים. היום מחפשים בכוח מה רע בסלבס. השבוע ישבתי עם כמה חברות שגם הן מפורסמות ודיברנו על כמה שאנחנו לא מרגישות בנוח. אני מפחדת לקחת ביס אחד יותר מדי או לומר משהו לחברה ושזה יעבור הלאה. למה אני צריכה להרגיש לא בנוח לשבת עם חבר הכי טוב שלי בבית קפה כדי שלא יפרסמו את זה ויכתבו 'מי הבחור החדש שעדן יושבת איתו'? למה אני צריכה לפחד שיקחו הקלטות ששלחתי בצחוק בוואטסאפ לפני שנים ויעשו מהן אייטם?".

עד כדי כך?
"בכנות, כיום, אם אני ביום לא משהו, אני מעדיפה להסתגר בבית. אני מעדיפה לא לצאת החוצה, למקרה שמישהו יפנה אליי ואני בטעות אגיב עם פרצוף לא נעים, ואז יהפכו אותי ברכילות לזבל של בן אדם".

את נשמעת מתוסכלת.
"כן, כי נהייתה תחושה שצריך ללכת על ביצים בתעשייה הזו. זה כבר לא עולם הזוהר, זה לא זוהר אם מחפשים כל הזמן להוציא עליך משהו רע. אנחנו בני אדם, וואט דה פאק. למה לא מדווחים על חדשות טובות? תחשבי איזה מגניב אם היה עמוד 'הרכילות הטובה', על מי שמתנדב, מי שעוזר, מי שעושה טוב ומי שטוב לו".

זרקת פה רעיון.
"זה באמת הכי מעניין לדעתי. הייתי רוצה להרים משהו כזה, אבל לא עכשיו, אין לי זמן".

שמלה: רנואר | גרביונים: זוהרה | נעליים:  אוסף אישי (צילום: שי פרנקו)

שמלה: רנואר | גרביונים: זוהרה | נעליים: אוסף אישי (צילום: שי פרנקו)

הקלפים הובילו אותי

בשנים האחרונות פינס מפתחת אפיקים נוספים מלבד דוגמנות – חלקם רוחניים, חלקם עסקיים. "כבר שנים שאני מטופלת על ידי קואוצ'רית שעובדת איתי בעזרת קלפי טארוט", היא מספרת. "דרך הקלפים אפשר להעלות שאלות ולקבל תשובות. הטיפול עושה לי מאוד טוב, ובגלל שאני מאוד מאמינה באנרגיות ומאוד אוהבת ללמוד, החלטתי לקחת קורס בטארוט ובנומרולוגיה. זהקצת כמו ללמוד קסמים".

איך זה עזר לך?
"תשמעי, אני לא בן אדם שמאמין בקלות לדברים כמו מגדת עתידות, אבל בטיפול שלי הקלפים עשו את שלהם. יש כאלה שיגידו שזה חארטה, אני לא מסכימה עם זה, וגם אם כן, יודעת מה? הקלפים האלה עוזרים לי ונותנים לי דרייב לעשות דברים, אז למה לא?".

דרייב להקים עסק למשל?
"כן, הקלפים הובילו אותי להחלטות הכי נכונות עבורי, ועזרו לי להבין שאני יכולה לעשות את זה בעצמי".

לאחרונה פינס הקימה עסק משלה – FIFI BEAUTY, מותג טיפוח שמציע פתרונות לשיער מתולתל. "בשנתיים וחצי הראשונות עשיתי הכל לבד. ביקרתי במפעלים בארץ ובעולם, ניסיתי אין-סוף פורמולות והפכתי את עצמי לעכבר מעבדה. קראתי המון על חומרים ומותגי שיער ועשיתי קבוצות מיקוד של מתולתלות ומתולתלים שהביעו את דעתם על החומרים. הקדשתי לזה המון זמן".

שמלה: Boutique one sixty nine (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Boutique one sixty nine (צילום: שי פרנקו)

ואיך עולם העסקים התייחס אלייך?
"היו אנשים, תותחים כבדים בתעשייה, שכיבדו אותי ודיברו איתי בגובה העיניים, והיו מפעלים שהיה לי יותר קשה לעבוד איתם. בואי נאמר שהיה מפעל אחד שהתייחס אליי מלוכלך".

מה קרה שם?
"רציתי להשיק מוצר ביוטי לפנים. הגעתי לאחד המפעלים עם פורמולה שגיבשתי וביקשתי מהם לייצר ממנה מוצר. כמה שבועות אחרי זה פורסם שקולגה שלי הוציאה בדיוק את אותו המוצר, דרך אותו המפעל. הם נתנו לה את הפורמולה שלי והוציאו את המותג על שמה. הייתי בשוק, כעסתי עליהם בטירוף, התקשרתי ושלחתי אליהם הודעות בלי סוף, והם סיננו אותי. איך אומרים? על ראש הגנב בוער הכובע. חודשיים הייתי בעצבים מהסיפור הזה. למדתי שהמפעלים הגדולים לפעמים לא רואים אותך כבן אדם, אלא כשטר".

יצא לך לדבר עם הקולגה שהשיקה את המוצר?
"ברור. רציתי להבין אם היא ידעה מזה. היא הייתה בשוק ואמרה שאין לה מושג על מה אני מדברת, היא לא ידעה שזו פורמולה שלי. לא כעסתי עליה, אני לגמרי מאמינה לה שזה מה שקרה, ואם ככה, זה לא תלוי בי וזה לא תלוי בה ואין לי סיבה לבזבז אנרגיות על העצבים האלה. בדיעבד אני יודעת שהייתי צריכה להחתים את המפעל על חוזה, אבל לא היו סביבי אנשי מקצוע שליוו אותי באותה תקופה אז לא ידעתי לעשות את זה".

אחרי הכווייה ההיא, היא חברה לקבוצת רייס, שעוסקת בייבוא וייצוא של מוצרי פארם, ויחד איתם המשיכה לעבוד על ליין המוצרים שלה, שאותם שיווקה למכירה בכל סניפי סופר פארם. "אני מודה, אני לא יודעת אם הייתי מסוגלת להגיע לסדר גודל כזה מטורף לבד. בעצם הייתי יכולה, אבל אחרי עוד הרבה שנים של עבודה מאוד קשה".

חשבת בעבר שתהפכי לאשת עסקים?
"לגמרי. תמיד רציתי שיהיה לי עסק משלי וידעתי גם שזה יקרה. תשמעי, אני מכירה את עולם הזוהר והדוגמנות אבל אני גם מבינה שזה לא לכל החיים. אין מה לעשות. מעבר לזה, חשוב לי שיזכרו אותי בתור מישהי שעשתה יותר מדוגמנות, שעשתה איזושהי היסטוריה, שעזרה לאוכלוסייה מסוימת. כל החיים נהניתי מהשיער שלי אבל גם סבלתי ממנו, ואני בטוחה שאני לא היחידה. מבחינתי התלתלים הם השליחות שלי".

מתוך הקמפיין ל-FIFI (צילום: רן לוי)

מתוך הקמפיין ל-FIFI (צילום: רן לוי)

צילום: שי פרנקו | הפקה: אור-אל רבינוביץ | סטיילינג: חיה וידר, ע. סטיילינג: מיטל בן עזרא | שיער: אור צעירי | איפור: אורטל אלימלך | ארט: חנה בוחניק |
פרחים: פרחי משי מהולנד – סילק תל אביב, מונסו פלור תל אביב, נועה קדמון – עיצוב קונספט בפרחים

השאירו תגובה

 

  • גברת יקרה, ג'יג'י אנטישמית ועוכרת ישראל מושבעת! כנ"ל אחיה ואחותה הבהמות
    אז אל תכסי על הזבל

    מאת: טל |‏ 22 ביוני 2022 | 18:34
  • גם ג'יג'י האידיוטית יצאה נגד ישראל

    מאת: טועה |‏ 6 ביוני 2022 | 14:57
  • מקסימה

    מאת: גלי |‏ 6 ביוני 2022 | 11:42
  • כמה שאת יפה מבפנים ומבחוץ

    מאת: פשינסטה |‏ 6 ביוני 2022 | 08:40
  • "אם אילן לא יהיה בעלי, לא אתחתן" זה איום או הבטחה. (שימחת זקנתי)

    מאת: בוקי |‏ 6 ביוני 2022 | 06:26
  • ציפית מדור שיתמוך בך כלכלית והוא לא עשה את זה?

    מאת: ןן |‏ 5 ביוני 2022 | 19:43
  • שהולכים לתחרות יופילמצוא חברות…מעניין אם היא זוכרת מישהי משם…ענק

    מאת: מצחיק |‏ 5 ביוני 2022 | 16:53
  • פרחה

    מאת: תת רמה |‏ 5 ביוני 2022 | 16:44
  • פשוט מותק

    מאת: מותק |‏ 4 ביוני 2022 | 22:22
  • נו באמת? אין לך הפרעות אכילה.
    אני שקלתי46 וגבוהה ממך עם BMI-18 UEHCKU TU,H KMCT/

    מאת: תרוצים |‏ 4 ביוני 2022 | 20:13
  • מדהימה תחת יפה ,חזה חצוף ,ושיער מושלם

    מאת: פיטה |‏ 4 ביוני 2022 | 17:37
  • היא בכלל לא מענינת

    מאת: חיה |‏ 4 ביוני 2022 | 17:13
  • ואלאק יא אילן יאללא תתחתן איתה חבל לפספס אותה אם לא אני אתחתן איתה
    יאללא אבויא לך על זה ו השמפנייה עליי

    מאת: akki |‏ 4 ביוני 2022 | 15:35
  • ככל שעובר הזמן המבט שלה נראה יותר ויותר חלול. חבל.

    מאת: יונה |‏ 4 ביוני 2022 | 15:12
  • מהממת. אינטילגנטית ומעניינת. מהיום שראיתי אותה נדלקתי עליה

    מאת: א |‏ 4 ביוני 2022 | 12:14
  • את ממש לא מעניינת אותי

    מאת: חיי |‏ 4 ביוני 2022 | 11:54
  • אז אכלת והפכת לחשפנית ממש מרגש.

    מאת: דני |‏ 4 ביוני 2022 | 11:53
  • עדן פינס לא מעניינת אף אחד דיי לייצר דרמה מכלום, הבנו שהסוכנת שלה עובדת לדחוף אותה בכוח

    מאת: דוד |‏ 4 ביוני 2022 | 11:38
  • כל הכבוד על התלתלים, למען הבנות שלנו. לנו אפילו האמהות גרמו להתבייש בתלתלים

    מאת: רעננה |‏ 4 ביוני 2022 | 11:30
  • מקסימה, מאחלת לך המון אושר.

    מאת: יעל |‏ 4 ביוני 2022 | 10:24
  • מוכשרת וחכמה

    מאת: בהצלחה |‏ 4 ביוני 2022 | 09:47
  • אולי!די! עם הסיקור המשוגע של הבחורה הזאת?? היא לא מעניינת ולא יפה במיוחד ובכל זאת מסקרים אותה בקטע מאני באתר הזה. בעלי מאקו הם הסוכנים שלה?

    מאת: גילי |‏ 4 ביוני 2022 | 09:16
  • קלפי טארוט זה רוחני??? זה דבילי!

    מאת: שיר |‏ 3 ביוני 2022 | 22:07
  • היא פשוט לא נראית טוב זה כמו הבלונדה הזאת של פעם אורית פוקס זה איזו גימיק זוועה

    מאת: זוועה |‏ 3 ביוני 2022 | 21:00
  • איום מרומז?

    מאת: אריק50 |‏ 3 ביוני 2022 | 20:19
  • אישה מאד פשוטה שהשתן עלה לה לראש,,

    מאת: קלמן |‏ 3 ביוני 2022 | 19:20
  • I know her- shes the mom of the goldigirls. Money….money…..must be funny

    מאת: ורד |‏ 3 ביוני 2022 | 18:50
  • בכלל לא נשמעת לחוצת חתונה ואגב בטוח שהיא יותר מ- 25

    מאת: לורי שם טוב הכעורה |‏ 3 ביוני 2022 | 17:08
  • בחורה תת רמה , היתה גרה במגדלי גינדי והיתה מנצלת חנויות כאן בחינם ! נצלנית

    וכל הפוזה שלה משפחה וזה אל תיפלו לזה כי זה ממש חרטה ההורים שלה יתגרשו ואת האמא שלה היא לא הכי מחבבת !!!! ממש ילדה למופת

    אחד שיודע מקרוב וברוך השם כבר לא בקשר

    מאת: הדר |‏ 3 ביוני 2022 | 16:26
  • מושלמתתתתת שרופה עלייך

    מאת: מאיה |‏ 3 ביוני 2022 | 13:49
  • קצת פרצוף של כלב. לא יודע..

    מאת: דוד חסון |‏ 3 ביוני 2022 | 13:11
  • חחחחחחחחחחחחח,, לכמה זמן תהיי. נשואה, אין סיכוי להרבה זמן, כי את חיה בסרט כאילו. מי את???

    מאת: קלמן |‏ 3 ביוני 2022 | 13:08
  • לא יעזור לך את זולה ופשוטה וכולך ניתוחים בפנים. דוחה

    מאת: ספיר |‏ 3 ביוני 2022 | 12:49
  • שפרסמתם את המילים בלה מחבלה, ואני מקווה שתביעת הדיבה שלכם בדרך

    מאת: אני פשוט בהלם |‏ 3 ביוני 2022 | 12:13
  • חבר שלה דומה לריקי מרטין

    מאת: סיימון |‏ 3 ביוני 2022 | 10:33
  • בחורה יפה אבל תמיד נראית ומתנהגת בצורה זולה זולה זולה. קצת קלאס לא יזיק

    מאת: זה הכל |‏ 3 ביוני 2022 | 07:28
  • ילדה את צריכה הבחון… יש לך אישיות גבולית… לצערי… תתחזקי.. והז.. תחשבי על החתונה. סיבבת לעצמך את הראש. מה יהיה שתיתבגרי…

    מאת: טלי |‏ 3 ביוני 2022 | 06:51
  • שיהיה לך בהצלחה כשתמצאי את המקום שלך

    מאת: אדם |‏ 3 ביוני 2022 | 04:30
  • האמת? אני מתה עליה. כזאת אשה חמודה ומקורקעת. הבנתי גם שהיא בקטע של צמחונות או טבעונות, בכלל מראה שיש לה לב ושכל

    מאת: עלמה |‏ 3 ביוני 2022 | 02:49
  • נראההה לך עדן ?? חחח גג חצי שנה הוא מציע לך נישואים . את מושלמת עם אישיות מהממת …ואילן כןןן שווה ביותר . בה עוד השנה מתחת לחופה

    מאת: איריס |‏ 2 ביוני 2022 | 23:19
  • 24?? מהממת אבל חשבתי שהיא בת 30 פלוס

    מאת: מעיין |‏ 2 ביוני 2022 | 22:42
  • יכולה לעבוד כליצנית ימי הולדת ככה היא נראית כמו ליצן במצעד הגאווה. תת רמה של בחורה. בטח ההורים של בן הזוג שלה לא יודעים איפה לקבור את עצמם מרוב בושה ואכזבה עם איזה פצלוחה הבן שלהם הולך… אבל עם הוא מתכוון להתחתן עם המדרובה הזאת כנראה שהם מתאימים , פח זבל והמכסה שלו.

    מאת: הכול ידוע |‏ 2 ביוני 2022 | 21:53
  • רק שורה אחת בראיון הזה הפריעה לי שבן הזוג שלך שאל אם את מתחסדת כאילו שזה דבר שלילי זה מצריך בדיקה מעמיקה של הקשר שלכם מעבר לזה את מהממת ונראה גם שאת אחלה בנאדם בהצלחה

    מאת: ליאת |‏ 2 ביוני 2022 | 20:40
  • פשוט רדודה בלשון המעטההההההההההההההההההההה

    מאת: זבל מהלך |‏ 2 ביוני 2022 | 19:56