אני לא עובדת כדי שיכירו אותי. אני מכירה אותי

בארץ לא מזהים אותה ברחוב, באינסטגרם היא בקושי נוכחת, אבל על המסלולים בחו"ל היא כבר צועדת ראש בראש עם הטופ מודלס הכי גדולות ומובילה קמפיינים של מותגי על. זה סיפורה של סאן מזרחי, בתם של כדורגלן העבר אלון מזרחי ושל מעצבת בגדי הים ורד סלו, ואם הפריצה המטאורית שלה בשנה האחרונה לא מספיק מדהימה, אז קבלו את זה: הכל קרה לה לגמרי במקרה

מאת  | ‏ 19 מאי 2022

סאן מזרחי

חולצה מכופתרת: edooux studios | מחוך: keke | מכנסיים: Factory 54 (צילום: רותם לבל)

בשקט בשקט, מתחת לרדאר של כולנו, דוגמנית ישראלית כובשת את עולם האופנה הבינלאומי. כמו שמש העולה מן המים, סאן מזרחי עולה על מסלולי התצוגות הכי נחשבות, קוטפת קמפיינים נחשקים ומתמקמת בטבעיות בחזית הטופ מודלס. "בלה חדיד צעדה איתי בתצוגה של פנדי", היא מספרת בנונשלנטיות. "היא עמדה בתור בדיוק כמוני, חיכתה ליציאה למסלול, אבל לא הרגשתי בנוח לגשת לדבר איתה. גם קנדל ג'נר הייתה לצדי במדידות, היינו ביחד על אותה משבצת, זה ממש קטע".

איתה דיברת?
"לא. מי ששואל ומתעניין, אני מדברת איתו".

את מרגישה שאת מייצגת את ישראל?
"מאוד, בעיקר כי אין הרבה ישראליות שעובדות בחו"ל, אבל אני דוגמנית שמתעסקת בקריירה שלה. לא שרת החוץ".

קרה לך פעם שלא קיבלת עבודה בגלל שאת ישראלית?
"לא, להפך. הם ממש מתרגשים מזה שם, סקרנים לדעת איך זה לחיות פה. אני מספרת על רגעי הפחד, על הצבא וגם על היופי. תמיד בודקים מה השורשים שלי, והאמת היא שאני מרוקאית, טורקייה, כורדית, סורית ותימנייה. אני בעצם ערבייה", היא צוחקת. "אגב, יש מלא ערביות שעובדות איתי, והכל בסדר. עובדים, נהנים, צוחקים".

סאן מזרחי

שמלה: Factory 54 | נעליים: inn7 (צילום: רותם לבל)

בגיל 24 היא נושמת אוויר פסגות, אבל מזרחי בכלל לא חלמה לכבוש את ההר. לפני פחות משנה היא עוד הייתה סטודנטית לעיצוב אופנה שחלמה להרים קולקציה משלה, לא לפתוח סחבקייה עם קנדל ג'נר. "בזמן הקורונה התלבטתי מה לעשות", היא מספרת איך הכל התחיל. "תוך רגע הרמתי תיק עבודות וניגשתי למבחני הקבלה ב'שנקר'. למזלי התקבלתי".

אז מה קרה בדרך?
"המעצב אופיר איבגי, שלימד אצלנו, ביקש ממני להצטלם למותג שלו. אמרתי סבבה, נעשה כסף. ואז ניר חצרוני, שהקים את סוכנות INCH, מצא אותי באינסטגרם ופנה אליי".

סיפור סינדרלה.
"הציעו לי בעבר, זה לא היה זר, אבל אף פעם לא עניין אותי לרדוף אחרי זה. עשיתי לניר את המוות עד שהסכמתי להיפגש איתו ועד שהסכמתי לחתום, הצבתי תנאים שהלימודים קודמים לכל, הייתי מעצבנת. בניגוד לסוכנויות אחרות שפנו וויתרו, הוא אמר לי, 'אין בעיה, מה שתרצי'. הרגשתי שזה האדם הנכון, הלכתי עם זה, והנה צדקתי".

עבודת הדוגמנות הראשונה שלה הייתה כאן בארץ, ל"פקטורי 54", מותג שכיום היא השגרירה שלו. בספטמבר האחרון היא כבר טסה לשבוע האופנה האיטלקי; בסוכנות החליטו לכוון גבוה והיא נשלחה לאודישן לתצוגה אחת בלבד – של ורסאצ'ה. "הגעתי שלושה שבועות לפני, לימדו אותי לצעוד על מסלול, ואז שלחו אותי למפגש ליהוק מאוד מצומצם. עברתי אותו, ואחריו היה עוד שלב של סינון, עם דוגמניות בינלאומיות כמו ברברה ולנטה ואניטה פוזו. התרגשתי כשזיהיתי אותן, ועברתי גם את השלב הזה. ואז דונטלה ורסאצ'ה רצתה לראות אותי, אבל זה יצא על יום כיפור".

סאן מזרחי

חליפה: Factory 54 | עגילים: edoux studios (צילום: רותם לבל)

מה עשית?
"הסוכנות שלחה מלווה שלקח אותי ברגל עד למקום שבו התקיים האודישן, כי לא יכולתי לנסוע וגם לא להשתמש במפה. בסוף עברתי, והזמינו אותי לאיפור-שיער. נבחרות לזה רק ארבע הבנות החדשות המבטיחות, והן אלו שמציגות את כל הלוק מול המעצבים. אז כאילו היה ברור שאני בפנים, שאני אקסקלוסיבית לוורסאצ'ה ולפנדי. אפילו היה דיבור על פתיחת התצוגה".

יש לי תחושה שהולך להיות "אבל".
"אבל התקשרו וביקשו שאגיע לסוכנות, ושם בישרו לי שבסוף זה לא שלי".

איך הרגשת?
"זה היה מבאס, בעיקר כי ויתרנו על דברים אחרים. היה כאן עניין של מיתוג, רצינו להתחיל מגבוה, אז את כל המשאבים השקענו בזה. בגלל שפספסתי את המומנטום. הייתי צריכה לחכות לשבוע האופנה של פריז".

ההמתנה השתלמה, ובתוך חצי שנה הספיקה מזרחי להצטלם לקמפיין עבור "בלומרין" ולמגזין "נומרו" , לצעוד עבור המעצב כריסטוף למייר ועבור Y/Project של המעצב גלן מרטנז. ממש בקרוב יושק הקמפיין הבינלאומי שלה ל"ז'קמוס" בשילוב נייקי על שלטי חוצות בעולם.

חשבת פעם שתהיי דוגמנית בינלאומית?
"וואי, לא".

גדלת בתור "היפה"?
"ממש לא, אף פעם לא הייתי הילדה הכי יפה בגן. אני לא 'ברבי גירל', וסגנון היופי שלי לא היה טרנדי בתקופת ההתבגרות שלי. אז זאת בכלל לא הייתה התעסקות מבחינתי, לא חשבתי על זה אף פעם, פשוט הייתי רגילה".

אני מניחה שהעובדה שזה לא מה שמגדיר אותך חיזקה את הביטחון העצמי שלך.
"זה נכון, זה אף פעם לא היה עניין. להפך, בחבורה שלנו הייתה הבחורה הבלונדינית עם העיניים הכחולות, והיא זו שהייתה היפה. לא אני".

סאן מזרחי

ווסט: vague (צילום: רותם לבל)

יש בנות ישרות, אני יותר גיטרה

בכירים בעולם האופנה כבר מכירים את שמה של סאן מזרחי, אבל כנראה שלא את הייחוס המשפחתי שלה כבתו של "האווירון", כדורגלן העבר אלון מזרחי. אמה היא ורד סלו, מעצבת בגדי ים. השניים התגרשו לפני כשנתיים.

מזרחי הבת נולדה בישראל, וכשהייתה בת חודשיים כבר עברה המשפחה לניס, צרפת, שם שיחק אביה."נולדתי בשיא ההצלחה שלו", היא מספרת, "אבל בתור ילדה לא הרגשתי שונה – לא מבחינת הסביבה ולא בבית. אבא דאג להיות איתנו בכל הזדמנות, הוא היה מוציא אותנו מהגן ומשחק איתנו והיה איתנו כמו שאמא הייתה איתנו".

היית הולכת למשחקים?
"כשחזרנו לארץ הייתי רק בת שנתיים, וכשגדלתי הוא כבר לא שיחק. יש איזה סרט שעשו עליו ורואים אותי שם, קטנה, במגרש. עד היום כשאני עוברת איתו ברחוב אנשים צועקים לו – 'מזרחי, מתי תחזור?'. מרגש בטירוף לשמוע אנשים אומרים על אבא שלי שהוא היה אחד בדור".

היה לך חשש שאנשים יעשו קישור בין השם שלו לבין הצלחה שלך?
"בארץ שואלים אותי אם אבא סידר לי, אבל זה לא שפנדי ודונטלה יודעים מי זה אלון מזרחי. כשגילו בארץ שאני הבת שלו, ישר רצו לעשות עליי כתבה וסירבתי. אבא שלי הוא גאווה, הוא הגיע להישגים מרשימים, אבל אם רוצים לעשות כתבה עליו – שיראיינו אותו. אני עומדת בזכות עצמי, אני לא 'הבת של'. את הכתבה עליי אני רוצה שיעשו בגלל ההצלחות שלי".

סאן מזרחי

ווסט: inn7 | מכנסיים: Factory 54 (צילום: רותם לבל)

לצד ההצלחה של אביך הייתה גם ההכרזה שלו בעשור שעבר על פשיטת רגל.
"ההורים שלי התמודדו עם זה. זה לא שבאו ואמרו לי 'סאן, אנחנו פושטים רגל'. מעולם לא החסירו ממני דבר, נשארנו לגור באותו בית, רמת החיים לא השתנתה".

אבא שלך ידוע גם בזכות המשפט האיקוני "אני רוצה לשחק באירופה או בספרד".
"כן, מה יש לי להגיד על זה? זה מצחיק. היום אני עובדת באירופה ועוד לא הייתי בספרד".  

אז מהצד של אבא יש לנו חיבור לאירופה, ומהצד של אמא יש חיבור לאופנה.
"היא מעצבת לנשים מלאות, חשוב לציין. זה מהמם שאנחנו מייצגות שני כיוונים שונים לגמרי בעולם הזה".

סאן מזרחי

מתוך הקמפיין לפקטורי 54 (צילום: סיימון אלמלם)

בתור דוגמנית שעובדת בחו"ל, את רואה את מגמת השינוי בנושא הגוף?
"כשלא מפסיקים לדבר על משהו כאילו הוא חריג – זה מה שהופך אותו לחריג. רוב הדוגמניות בחו"ל הן לא פלאס-סייז, אבל יש דוגמניות פלאס שצועדות ועושות קמפיינים, וזה מהמם לראות סגנונות שונים של יופי".

דוגמניות מספרות על דברים משפילים או בעייתיים שנאמרים להן, למשל כשמבקשים מהן לרדת במשקל. זה משהו שאת חווה?
"מעולם לא הרגשתי שום לחץ בנוגע למידות שלי, בחיים לא אמרו לי לרזות. יותר מזה, בקמפיין האחרון ל'ז'קמוס' היו איתי דוגמניות שהן 1.60 מ' והיו דוגמניות שלא נחשבות רזות לפי הסטנדרטים של חו"ל. אני אגיד לך יותר מזה, היה לי דבר שנקרא 'אודישן אישיות'. את לא אומרת מה המשקל והגובה שלך, אלא מספרת על עצמך, מי את, מאיפה את, מה את עושה. ככה קיבלתי קמפיין של קרל לגרפלד. מאוד נחמדים שם בחו"ל, אני לא יודעת למה יצא להם כזה שם רע".

סאן מזרחי

סווטשירט: Factory 54 (צילום: רותם לבל)

אולי כי במסלולי האופנה עדיין רואים רזון מאוד קיצוני.
"במסלול זה אחרת, ושם באמת הרוב רזות. אבל יש כל כך הרבה סגנונות של גוף, יש בנות יותר ישרות ואני יותר גיטרה".

את שומרת על המשקל?
"לא. וואו, אם היית יודעת כמה שוקולד אכלתי מקודם. ברור שמומלץ לשמור על תזונה נכונה ולעשות ספורט, ואני משתדלת, אבל לא באמת מצליחה. אם בא לי לאכול פיצה, אני אוכלת פיצה. אם בא לי שווארמה בלאפה, אני אוכלת. אם בא לי שוקולד כל יום, בכל שעה ביום – אני אוכלת. קשה לי לשמור כי אין לי שום בסיס יציב, זה לא בשליטתי. כל יום אני ביעד אחר בעולם, אני לא אוכלת בשעות מסודרות ולא בוחרת מה לאכול. אותו הדבר עם ספורט: אני אוהבת לעשות, אבל אין לי באמת זמן".

אז ככה את בטבעי?
"כן, ואני חושבת שמאוד קשה להצליח בתחום הזה אם זה לא בא באופן טבעי. אני מניחה שיום יבוא ואני אתבגר ואצטרך להתחיל לשמור, וזה יהיה לי קשה. אני רגילה לאכול מה שבא לי".

כשאת נמצאת בפגישות ליהוק ועומדת מול המעצבים שבוחנים אותך, יש תחושה של שוק בשר?
"אני יכולה להבין את המחשבה. את נשפטת רק על המראה שלך, זה מה שבוחנים, אין איך לייפות את זה. בגלל זה צריך המון ביטחון עצמי. אבל באתי מעולם של עיצוב אופנה ורציתי ללמוד, אז סקרן אותי לדבר עם דונטלה, לראות את הקולקציה לפני שהיא עולה על המסלול. לא הסתכלתי על הליהוק כרגע משפיל, ראיתי את זה כחוויה. אם היו מתייחסים אליי בצורה משפילה או לא נעימה, אז אולי הייתי חווה את זה אחרת. וסביר להניח שגם הייתי עונה".

סאן מזרחי

ווסט: vague (צילום: רותם לבל)

טוב שיודעים שיש איתי גבר

בעוד שסגנון החיים הדוגמני הוא הכול מלבד רגוע, בבית הכל יציב. כבר 7 שנים שמזרחי בזוגיות עם אביב חמו (27); עוד לפני שהתחילה לצעוד על המסלול היא צעדה איתו אל החופה. "הכרנו דרך חברים משותפים, כשהייתי בת 17", היא מספרת. "הוא היה החבר הראשון שלי, עברנו הכול ביחד".

התחתנת בגיל די צעיר.
"ידעתי שאני רוצה לבנות איתו חיים. זה לא שאנחנו חושבים על ילדים, אבל יש משהו בחתונה שאומר שמתקדמים הלאה, שעולים שלב, ורציתי את זה. חברות שלי בנות 24 ולחוצות להכיר מישהו ולהתחתן, אז אני שמחה שכבר עברתי את השלב הזה, שמצאתי את המקום שלי, את הפרטנר שלי".

את התחתנת, וההורים שלך התגרשו. איך הרגשת?
"אני כבר בוגרת, אז אני מבינה את זה. לא טוב לכם ביחד? תיפרדו. בכל מקרה, זה לא משהו שהורגש לאורך השנים. היחסים ביניהם בסדר גמור".

זה לא מערער את האמון במוסד הנישואים כשההורים מתגרשים?
"לא עשיתי את ההשוואה הזאת בכלל. זה לא שהם הזוג הראשון שמתגרש".

סאן מזרחי

חולצה מכופתרת: edooux studios | מחוך: keke | מכנסיים: Factory 54 (צילום: רותם לבל)

איך אביב הגיב כשזוגתו נהפכה לדוגמנית בינלאומית?
"כל דבר שרציתי לעשות ולנסות, גם אם זה היה כרוך בלהשקיע כסף או משאבים – הוא תמך בי. מה שטוב לי טוב לו. כשאמרתי לו שאני נוסעת למילאנו הוא ענה, 'מהמם, את רוצה שאני אבוא איתך?'. היום לצד העבודה שלו בשוק ההון והניהול של העסק המשפחתי הוא גם המנהל האישי שלי".

מה זה אומר בפועל?
"הוא מלווה אותי ועוזר לי. אני בחורה מאוד משפחתית, מאוד ביתית, ופתאום להיות חודש בחו"ל לבד הביא אותי לסוג של דיכאון. אני בן אדם מאוד רגוע, מאוד אופטימי, הכול היה בסדר – הסוכנות טובה, הדירה טובה, העבודה טובה – אבל היה לי קשה. הרגשתי חוסר חשק שבחיים לא הרגשתי קודם, ואביב עזב הכול ובא איתי לשם. הוא חד משמעית מהדברים שעוזרים לי לשרוד את המקצוע הזה, שהוא קשה, ולא בגלל המידות וההערות אלא בגלל הבדידות".

אז הוא צמוד אלייך?
"בגלל שאין לי מקום אחד יציב ואני חיה על מזוודות, אז הוא בבית של ההורים שלו באשדוד וכשאפשר הוא מתלווה אליי. הוא היציבות שלי בחיים, התמיכה היא מטורפת. אם ידעתי עוד לפני החתונה שאני רוצה להתחתן איתו, אז עכשיו בכלל. לא יכולתי לבקש פרטנר יותר טוב".

זה עוזר גם בנושא ההטרדות בעולם האופנה? את מרגישה יותר בטוחה?
"הטרדות יש בכל מקום, בטח בעולם הזה, וזה עוזר לי מאוד שהוא בא איתי. בחו"ל יש המון מצבים שאת יכולה להישאר בהם לבד – בפגישות, כשיש טסטים אצל צלמים בבית או כשנהגים לוקחים אותך לעבודה, אז זה נותן ביטחון שהוא איתי. אולי זה רק בראש שלי, אבל גם אם הוא הולך, אני מרגישה יותר בטוחה שיודעים שהיה איתי גבר, שהוא בן הזוג שלי ויודע מתי אני צריכה לסיים והוא מחכה לי".

סאן מזרחי

שמלה: Factory 54 | נעליים: inn7 (צילום: רותם לבל)

קווים אדומים הגדרת לעצמך?
"אני מצטלמת רק בבגדים שאני מרגישה בהם בנוח. זה יכול להיות גם בגדי ים או הלבשה תחתונה, אבל חשוב לי שזה לא יהיה חשוף מדי או פרובוקטיבי מדי. זה גם כתוב בחוזים שלי עם כל הסוכנויות, כי בחו"ל, מבחינתם זה מובן מאליו להצטלם בלבוש חשוף". 

מה זה אומר מבחינתך?
"קשה להגדיר את זה. נגיד, אין לי בעיה להצטלם עם חזייה, אבל יש לי בעיה להצטלם עם חזייה שקופה. יצא לי לוותר על צילומים בגלל שהלבוש לא התאים לי. זה קרה לי עם מותג מסוים, אמרו לי 'את לא עירומה, את לובשת שמלה'. כן, אבל זו שמלה שקופה עם קרעים, ורואים לי את הציצי. מבחינתם זה לא עירום. בכל מקרה, נכון לעכשיו אני לא מרגישה בנוח להצטלם ככה. אולי בעתיד כן".

בסוף כן דגמנת לוורסאצ'ה. איך הרגשת כשהם התקשרו?
"זה החזיר לי את הביטחון. אבל הנה, הם למשל רצו שאצטלם בבגד גוף חוטיני, והיה לי קשה להצטלם עם זה, והם הסכימו. יש הרבה סבלנות כלפיי, מעולם לא נתנו לי תחושה שזה לא בסדר".

סאן מזרחי

מתוך הקמפיין לפקטורי 54 (צילום: סיימון אלמלם)

אני מביאה אותי

לדוגמניות שמזרחי מצטלמת וצועדת איתן יש עשרות מיליוני עוקבים באינסטגרם. גם הטופ מודלס המקומיות שלנו הן על פי רוב אושיות אינסטגרם, אבל מזרחי מצדה לא מתהדרת במספר עוקבים גרנדיוזי; לטענתה, מה שרואים מכאן לא רואים משם. "אולי בארץ זה חשוב, אבל בחו"ל זה ממש לא מה שמעניין אותם", היא אומרת. "הם רוצים שתתאימי להם, למותג, לערכים. זה לא פקטור שם. אני לא מביאה קהל, אני מביאה אותי, ואם זה מספיק טוב אז הכל טוב. אני עובדת גם בלי זה, אני לא מחפשת להיות אושיית רשת או טאלנטית. הכל קרה במקרה ואני זורמת עם מה שקורה".

צורם לך שעם כל ההצלחה בחו"ל, בארץ את יכולה לעבור ברחוב ולא יידעו מי את?
"אני לא עובדת בשביל להיות מפורסמת. אני עובדת כדי לעבוד, כדי לראות עולם, כדי להכיר מעצבים, כדי לעשות כסף. לא כדי שיכירו אותי. אני מכירה אותי, אני מעריכה אותי".

ואת המספרים הגדולים את רואה בחשבון הבנק במקום בעוקבים?
"אלו סכומים שאני לא רגילה אליהם, זו מתנה. לפני הדוגמנות הייתי סטודנטית, עשיתי בייביסיטר, אז זו קפיצה מטורפת מבחינתי. כשאת מתוגמלת יותר את נהנית לעבוד יותר".

סאן מזרחי

חליפה: Factory 54 | עגילים: edoux studios (צילום: רותם לבל)

על מה את נהנית לבזבז את הכסף?
"אני לא מוציאה, אני חוסכת לבית וחיה בדיוק כמו שחייתי לפני".

איזה תגובות את מקבלת מהקהל הישראלי?
"כותבים לי באינסטגרם שאני נראית כמו גבר, כתבו לי שאני הגול הכי מוצלח של אלון מזרחי, זה ממש הצחיק אותי. יש חוסר פרגון, אבל זה בסדר. סתם חבל לי עליהם שככה הם בוחרים להעביר את הזמן".

זה לא מערער?
"ממש לא. זה לא חלק מהשאיפות שלי שכולם יאהבו אותי. אני אולי לא הטעם של כולם, אבל אם ורסאצ'ה ופנדי בחרו בי, כנראה שאני לא מכוערת".

צילום: רותם לבל | סטיילינג: מור בל | איפור: אדיר פימה | שיער: עמנואל צ'י | הפקה: אור-אל רבינוביץ'

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sun Mizrahi Hamo (@sunmizrahii)

 

השאירו תגובה

 

  • וואו,
    מדהימה, יפיפיה אמיתית, חכמה וצנועה

    מאת: דינה |‏ 1 ביוני 2022 | 23:08
  • היום בחול הולך חזק הקטע של דוגמניות מכוערות ורואים אתזה במיוחד אצל המותגים הגדולים …. לא מובן מה הקטע? דוגמנית צריכה להיות דוגמנית יפה שמציגה את הבגד כללל אלה שמנסים לדחוף שמנות ומכוערות לאא זה ממש לא דוגמניות !!! יש מקום לכולם בעולם בארורר אבללל אינסטלטור לא יהיה רופא ודוגמנית צריכה להיראות כמו דוגמנית שתעשה לי חשק לקנות את הבגד.

    מאת: איריס |‏ 22 במאי 2022 | 12:14
  • פשוט מקסימה.

    מאת: Y.c |‏ 22 במאי 2022 | 00:57
  • יפיפיה, מיוחדת וחכמה!

    מאת: חן |‏ 21 במאי 2022 | 23:37
  • את מדהימההההה, בארץ לא יודעים איך לאכול מראה כזה , לא מבינים שככה נראת טופ מודל,המשיכי בשלך , בהצלחה

    מאת: נ כ |‏ 21 במאי 2022 | 23:31
  • וואו פצצה. בהצלחה!

    מאת: א |‏ 21 במאי 2022 | 22:25
  • היופי שלה לא מדבר אלי, אבל המילים שלה ממש כן. נשמעת אשה מחוברת לעצמה ולקרקע, אינטליגנטית ומרשימה. המון הצלחה!

    מאת: אני |‏ 21 במאי 2022 | 22:05
  • נראת כמו טרנס

    מאת: מרכוס |‏ 21 במאי 2022 | 20:22
  • מיוחדת, אמיתית, בוגרת. בהצלחה!!

    מאת: יופי טבעי |‏ 21 במאי 2022 | 18:32
  • את מדהימה, האישיות שלך קורנת החוצה. אל תקשיבי לכל הגיבורי מקלדת את נשמעת בחורה מקסימה וחכמה.
    הרבה אנשים היו רוצים 10% מהתובנות שלך.
    מאחלת לך רק הצלחה!! את בדרך הנכונה עם גישה בריאה לחיים

    מאת: דנה |‏ 21 במאי 2022 | 18:19
  • ממש יפנ

    מאת: יונית |‏ 21 במאי 2022 | 17:29
  • אין ספק שהיא לקחה את הגן הגאוני מאבא שלה אלון עוד מעט היא תאמר שהיא תרצה לדגמן באירופה וגם בספרד ואם אפשרי באמריקה ובארצות הברית

    מאת: יוסי |‏ 21 במאי 2022 | 17:16
  • גם יפה גם אופה !

    מאת: Tal |‏ 21 במאי 2022 | 15:46
  • בחורה אינטלגנטית ויפה! ראיון כייפי!

    מאת: טל |‏ 21 במאי 2022 | 14:50
  • נשמעת בחורה חכמה ועם הרגליים על הקרקע.

    מאת: בהצלחה |‏ 21 במאי 2022 | 14:42
  • נראת עשר …ו מאד נבונה רגליים על קרקע.

    מאת: מיכל |‏ 21 במאי 2022 | 14:27
  • וואי סתמו
    אנשים רעים וקנאים
    לא כל אחת צריכה להראות כמו קופי פייסט של בר רפאלי,אנשים יפים בכל מיני צורות וצבעים
    והיא נשמעת כמו אחלה אחלה בחורה

    מאת: לירון |‏ 21 במאי 2022 | 13:51
  • מקווה שלא קיבלה את השכל של אבא כי…יש בעיה שם

    מאת: בן אל |‏ 21 במאי 2022 | 09:17
  • איך היא דוגמנית? יש לה פנים גבריות מאוד, עוד שניה חשבתי שזה גבר טרנס שהפך לאישה

    מאת: סליחה אבל.... |‏ 21 במאי 2022 | 08:22
  • אוכלת בעלי חיים ולובשת את הפרווה שלהם… יש לה עוד הרבה ללמוד

    מאת: אליה |‏ 20 במאי 2022 | 23:39
  • נווה תרצה שיק

    מאת: גם אני אסירה משוחררת |‏ 20 במאי 2022 | 22:58
  • וואו! יפהפיה וחכמה ומעניינת.

    מאת: תמי |‏ 20 במאי 2022 | 21:33
  • דיי נו.. אפילו חן אין לה.. כתבה הכי לא אמינה

    מאת: אני |‏ 20 במאי 2022 | 20:20
  • יפה, יש לה מראה מאוד של דוגמניות בח"ול היום.

    מאת: הילה |‏ 20 במאי 2022 | 19:24
  • בואו נודה באמת היא לא יפה ולא דוגמנית בגלל שאבא שלה היה שחקן גדול עשו עלייה כתבה, אני לא אתפלא אם הוא מימן את זה.
    גם אם הוא לא מימן את זה דוגמנית היא לא!
    העלום פשוט נדפק, פעם דוגמנית הייתה צריכה להיות עם יופי מיוחד כזאת שאתה רואה אומר וואו..
    היום סתם מחפשים להראות שגם מי שלא נראת טוב יכולה.
    דיי אם זה דוגמנית צריכה להיות מישהי שמשאירה פה פתוח שמסתכלים עלייה.
    קיצר יש לה מזל שהיא נולדה בדור המחורבן הזה.
    כי בזמן אחר היו מראים לה את הדלת מזמן.
    מאחל לה הרבה בהצלחה אבל יפה היא לא ודוגמנית עוד יותר לא.
    נקווה שהשפיות תחזור לחיינו ונפסיק לחפש את החלש ולשים אותו בפרונט כאילו החזק כי הוא לא.
    זה בסדר לא כולם נולדים דוגמניות או שחקני כדורגל או זמרים.
    גם לעשות דברים בזכות דברים שהיא באמת חזקה בהם.
    העולם השתגע!!!
    אבא תושיע אותנו מדור לדור זה הולך ונהיה גרוע יותר

    מאת: אורסול |‏ 20 במאי 2022 | 19:19
  • דומה קצת לגל גדות

    מאת: גל |‏ 20 במאי 2022 | 19:14
  • מהממת ממש!

    מאת: הילה |‏ 20 במאי 2022 | 19:13
  • תגובות מזעזעות . היא מדהימה ונקייה ולא צריכה להוכיח כלום לאף אחד הישראלים התרגלו לדוגמניות עם מלא בוטוקס

    מאת: מאי |‏ 20 במאי 2022 | 17:56
  • מהממת
    יופי מושלם וטבעי

    מאת: אורה |‏ 20 במאי 2022 | 17:38
  • מקסימה,שלמה עם עצמה.מלאת בטחון,כך צריך לחיות

    מאת: מישל |‏ 20 במאי 2022 | 16:59
  • תגידו מכוערת, תגידו גבר, בסוף היא יושבת וסופרת את המיליונים בבנק
    ובעיניי היא יפה ומיוחדת

    מאת: מיכאל |‏ 20 במאי 2022 | 16:16
  • בזמן שאתם מגרבצים בפיג׳מה וקוראים לה גבר או מכוערת המוניטין והמזומנים שלה נוסקים יותר ויותר…

    מאת: חח עברייני מקלדת |‏ 20 במאי 2022 | 16:15
  • יותר בוגרת מהמראיינת

    מאת: מרואיינת ככ בוגרת, וואוו |‏ 20 במאי 2022 | 15:36
  • היא ממש יפה, כיף לראות יופי אחר ולא של ברבי

    מאת: רחלי |‏ 20 במאי 2022 | 14:14
  • יפה או לא, זה בעיני המתבונן. נשמע טוב שזה לא מזיז לה והיא רואה בזה עבודה ותו לא. אחת למיליון

    מאת: מאיה |‏ 20 במאי 2022 | 14:00
  • יוווו בחיי חשבתי שזה טראנסג'נדר .. בכל מקרה בהצלחה אני מפרגנת לה

    מאת: אמילי |‏ 20 במאי 2022 | 13:39
  • לקנאים שכתבו שהיא לא יפה, יש כל מיני סוגים של יופי. זה שהיא לא הטעם שלכם זה בסדר אבל אתם לא יכולים לומר שהיא לא יפה באופן אובייקטיבי כי אם היא באמת לא היתה יפה ולא עוברת במה, אף חברה לא היתה עובדת איתה. וחוץ מזה נשמע גם שיש לה יופי פנימי. היא לא נשמעת טיפשה בניגוד להרבה דוגמניות אחרות.

    מאת: ליאור |‏ 20 במאי 2022 | 13:17
  • אלופה. יפיפיה וימות הקנאים

    מאת: דניאל |‏ 20 במאי 2022 | 12:03
  • מהממת!!!!

    מאת: לירון |‏ 20 במאי 2022 | 11:42
  • יש לה יופי שונה וטבעי.נשמעת בחורה עם רגליים על הקרקע

    מאת: עדי |‏ 20 במאי 2022 | 11:15
  • חחחחח יואו אני בהלם שהיא דוגמנית , נראת גבר

    מאת: לירז |‏ 20 במאי 2022 | 11:13
  • בהחלט נראית כמו ערבייה

    מאת: אבל גוף של דוגמנית |‏ 20 במאי 2022 | 10:58
  • מה יפה בה?

    מאת: מה יפה בה? |‏ 20 במאי 2022 | 10:38
  • משהו בפנים שלה לא מסתדר לי! לא יודעת אם זה לכיוון הכיעור מה שכן יותר מזל מיופי יש לה.

    מאת: שיר |‏ 20 במאי 2022 | 10:03
  • אכן, נראת ערביה. וסאן איזה שם פלצני מה חסר שמות יפים ישראלים
    כמו קורל או אסתר

    מאת: קריסטין לב. |‏ 20 במאי 2022 | 08:42
  • ממש ניסיתי, לא רואה שם דוגמנית באף אחת מהתמונות. סורי

    מאת: לא ברור |‏ 20 במאי 2022 | 08:33
  • חמודה ומיוחדת מאוד. נשמעת בחורה עם ראש על הכתפיים

    מאת: דנה |‏ 20 במאי 2022 | 07:59
  • מהממת! סוף כל סוף דוגמנית באמת – לא תוצרת פוטושופט ואיפור כבד או נערת אינסטגרם או פשוט תוצר של יחסי ציבור כבדים של סוכן.

    מאת: תמר |‏ 20 במאי 2022 | 07:38
  • יותר על תקן המראה המיוחד מאשר יפה קלאסית אבל נשמעת אחלה בחורה

    מאת: גמל רב דבשתי |‏ 20 במאי 2022 | 00:47
  • היא ממש לא יפה, יש לה פרצוף של גבר

    מאת: יוני |‏ 19 במאי 2022 | 23:18
  • אם זה הגול הכי מוצלח שלו אז הוא שחקן גרוע. גרוע ברמות

    מאת: אריה במדבר |‏ 19 במאי 2022 | 21:46
  • חסרת מודעות בדיוק כמו האבא שלה, אין לי מושג איך היא דוגמנית

    מאת: d |‏ 19 במאי 2022 | 21:17
  • יפה את לא!!!!!!! סורי!!

    מאת: יעל |‏ 19 במאי 2022 | 20:36
  • אם זאת דוגמנית אני צנצנת

    מאת: אחד |‏ 19 במאי 2022 | 20:13
  • מיוחדת וחכמה. מחליקה שאלות מוקש. כל הכבוד. בהצלחה.

    מאת: אריק |‏ 19 במאי 2022 | 20:01
  • יופי מיוחד ומעניין.

    מאת: שרית |‏ 19 במאי 2022 | 19:58
  • מוזר (ה)

    מאת: עמי |‏ 19 במאי 2022 | 19:54
  • היא דוגמנית בגלל הסיבה הילידה, שהלסביות השתלטו על העולם. זה וקוקסינלים.

    מאת: פלומבה נאחצ'ה |‏ 19 במאי 2022 | 19:32
  • מדהימההההה

    מאת: דנה |‏ 19 במאי 2022 | 19:20
  • יש הרבה קנאים, אין מה להתרגש מהם. את בחורה יפה עם הרגליים על הקרקע, עלי והצליחי.

    מאת: יובל |‏ 19 במאי 2022 | 18:46