הפתיעה: דניאל עמית חגגה בשמלה מחמיאה עם מחשוף לוהט

מעולם לא הצלחנו להתרכז מספיק בשביל לעסוק בסטייל של דניאל עמית - קצת קשה כשכל הפחמימות האלה תמיד ברקע - אבל סופ"ש יום ההולדת של הבלוגרית הבהיר שבכל זאת כדאי להתחיל לשים עין גם על המלתחה שלה. בתפריט: שמלת תחרה עם אשליית עירום סקסית וגם אחת מנומרת שעמית אפילו לקחה חלק בעיצובה

מאת  | ‏ 24 אפריל 2022

יום הולדת לדניאל עמית

מתעניינות לא רק במה היא בישלה, אלא גם במה היא לבשה (צילום: פרטי)

כשאנחנו שומעות את השם דניאל עמית, הדבר הראשון שאנחנו עושות הוא להתחיל להפליג בדמיון ולפנטז על פחמימות מסוגים שונים, בדרכי הכנה שונות. כששמענו שהיא חגגה יום הולדת, מיד תהינו מה היה בתפריט והאם אי פעם נוזמן לסיר פסטה אצלה בבית. עד שזה יקרה, אנחנו מוכנות לקחת רגע מנוחה ממחשבות על אוכל ולבחון מקרוב מה כלת יום ההולדת לבשה לחגיגות.

זה התחיל בשמלת תחרה סקסית של חזן צוקרמן, עם בטנה שיוצרת אשליה אופטית של עירום וגזרה מחמיאה – מחשוף וי עמוק אבל לא מדי, שרוולים שקופים עם נפח בכתפיים וסיומת זיגזג עם פרנזים עדינים.

יום הולדת לדניאל עמית

בטנה שיוצרת אשליית עירום וגזרה מחמיאה (צילום: פרטי)

הלוק הזה היה שמור, ובצדק, לאירוע הערב, אבל החגיגות נמשכו כל הסופ"ש. לשעות היום דניאל בחרה בשמלה בהדפס חייתי בגזרת מעטפת, גם היא עם כיווצים בשרוולים ומחשוף וי, יחד עם מגפיים עד הברך. ואגב, מתברר שהבלוגרית לא מצטיינת רק בבישול – השמלה היא חלק מקולקציה משותפת שהיא עיצבה עם המותג המקומי Aimee.

יום הולדת לדניאל עמית

מגיע לה גם קרדיט עיצוב כאן (צילום: פרטי)

יום הולדת לדניאל עמית

מזל טוב! (צילום: פרטי)

השאירו תגובה