בשמלה שחורה קטנה ונעליים מפתיעות: גל גברעם נראתה מעולה

גל גברעם יודעת שהיא מושכת בימים אלה אפילו יותר תשומת לב מבדרך כלל, בעקבות הדיווחים על פרידה מבן זוגה והשיתוף החשוף שלה בנושא התמודדות עם דכאון. הלוק שבחרה לאירוע משקף את הרצון להרגיע את הפלאשים, ומתקבל כמחמיא ומדויק במיוחד

מאת  | ‏ 19 אפריל 2022

גל גברעם ואלינור שחר (צילום: שוקה כהן)

שמלה שחורה קטנה ומדויקת מאוד (צילום: שוקה כהן)

יש המון סיבות לאהוב את גל גברעם, ולא את כולן נפרט כאן. אבל הסיבה העיקרית שאנחנו מחבבות מאוד את הכוכבת היא הכנות והפתיחות שלה, בעיקר כשהיא משתפת את הקהל בחלקים הפחות נוצצים של חייה.

כשראינו את התמונות שלה מגיעה לאירוע פסטיבל רומרס של הדי.ג'יי הישראלי גיא גרבר, לראשונה מאז הדיווחים על הפרידה מתום חיימוב וכחודש לאחר החשיפה שהיא מתמודדת עם דיכאון כבר כמה חודשים, לא יכולנו שלא לשמוח. לגל יש אישיות של שורדת, והיא יודעת לקום על הרגליים, להתלבש יפה ולהגיע לתמוך באנשים שהיא אוהבת גם כשהיא בתקופות קשות.

גל גברעם ואלינור שחר (צילום: שוקה כהן)

הפתעה חכמה בגזרת המגפיים (צילום: שוקה כהן)

הפעם היא הגיעה לתמוך בסוכנת שלה, אלינור שחר, והחיוכים על פניה של גל לא נראים מאולצים בכלל, מה שגורם לנו לקוות שהיא מרגישה טוב יותר בימים אלה.

לכבוד המאורע, היא בחרה בשמלה קטנה שחורה – הבחירה הטובה ביותר כשאין כוח להתלבט. השמלה שלה היא מטרמינל X, והיא בחרה לשלב איתה מגפי קומבט גבוהים שחורים של סטיב מאדן. למרות שהפיד שלנו כרגע עמוס בתמונות של מגפיים מהז׳אנר הזה – כי כולן נועלות אותם בפסטיבל קואצ׳לה – עדיין מדובר בבחירה לא צפויה ולא משעממת לשלב עם שמלת מיני. טוב לראות אותך!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GG (@gal_gvaram)

השאירו תגובה