רואים שקוף: ביונסה בשמלת עירום עוצרת נשימה

ביונסה וג'יי זי ערכו גם השנה את מסיבת פוסט-האוסקר האקסקלוסיבית שלהם, בה אין כניסה למצלמות והמפורסמים יכולים להרגיש בנוח. המארחת לבשה לאירוע שמלה שאי אפשר להתעלם ממנה, עשויה בד שקוף עם קריסטלים שמכסים רק את האזורים האסטרטגיים. ככה נראית אלילה

מאת  | ‏ 31 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

בתחילת השבוע ביונסה בירכה את כולנו בהופעה משגעת שלה בטקס האוסקר, שכללה רקדניות וזמרות לבושות בבגדים בצהוב ניאון שעוצבו במיוחד על ידי אייבי פארק, מותג בגדי הספורט של המלכה האם. היא עצמה לבשה בהופעה שמלה של דיוויד קומה, גם היא בצהוב ניאון, ולאחר מכן החליפה לשמלה צהובה של ולנטינו.

אבל הייתה עוד שמלה – זאת שביונסה לבשה למסיבת האוסקר השנתית אותה היא מארגנת יחד עם ג'יי זי. המסיבה הזאת כל כך אקסקלוסיבית, שאסור להכניס אליה מצלמות וכל האורחים חותמים על הסכם סודיות. כשקורה משהו גדול – למשל כששחקנית נשכה את ביונסה במסיבה – זה דולף החוצה, אבל באופן כללי מדובר באירוע בו האנשים הכי מפורסמים בעולם יכולים להירגע הרחק מעיני המצלמות, ואנחנו כמובן מתות להיות זבוב על הקיר בו.

ביונסה בשמלת עירום

וואו (צילום: אינסטגרם, beyonce)

אז תמונות מהמסיבה עצמה אין, אבל ביונסה חשפה את השמלה שלבשה אליה, ואנחנו עדיין מנסות להתאושש.

מדובר בשמלה שקופה כמעט לחלוטין, עם אבני סברובסקי שרקומות במקומות אסטרטגיים ומכסות אותם בקושי. מעצבת השמלה היא סיליה קרית'ריוטי היוונייה, מעצבת שעדיין לא כולם שמעו עליה, אבל מלבישה בחודשים האחרונים לא מעט סלבס. קלואי קרדשיאן לבשה שמלה שלה למסיבת חג המולד המשפחתית וגם למסיבה של "ואניטי פייר" לאחר האוסקר, קארי וושינגטון לבשה שמלה שלה לטקס פרסי ה-SAG, וגם קמילה קביו וליאוני האנה לבשו אותה לאחרונה על שטיחים אדומים. בקיצור, זה הזמן להתחיל להכיר את השם.

ביונסה בשמלת עירום

מי שמביט בי (צילום: אינסטגרם, beyonce)

ביונסה בשמלת עירום

אם רירי יכולה, למה לא? (צילום: אינסטגרם, beyonce)

ביונסה בשמלת עירום

קלוז-אפ על השרשר (צילום: אינסטגרם, beyonce)

ביונסה בשמלת עירום

עיניים אליה (צילום: אינסטגרם, beyonce)

ביונסה בשמלת עירום

אבל היא שומרת על דיסטנס (צילום: אינסטגרם, beyonce)

ביונסה בשמלת עירום

אלילה (צילום: אינסטגרם, beyonce)

השאירו תגובה