מהג'ינס עד הסריג: הכל מהמם בלוק הזה של ג'ניפר לופז

ג'יי לו ובן תועדו שוב בטיול זוגי, אבל גם המתיקות של השניים לא הצליחה לקחת את הפוקוס מהאאוטפיט המשגע של הכוכבת: ג'ינס בגזרה מהסבנטיז, סוודר פרחוני שמבשר את האביב ונעלי פלטפורמה – כי זה הכי טרנדי עכשיו. השראה לסיבוב הבא שלנו בשכונה

מאת  | ‏ 30 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @bennifer____

כבר כמה עשורים שג'ניפר לופז מפזרת את הקסם שלה על העולם עם כישרון, יופי וחיוכים. אבל אי אפשר להכחיש שמאז הקאמבק הרומנטי שלה עם בן אפלק האישה זוהרת מתמיד, ובוודאי עשתה חשק ללא מעט אנשים להרים טלפון לאקס/ית.

למרות שבן וג'ן לגמרי מציינים את התערבות הפפראצי והתקשורת כאחת הסיבות לפרידה ביניהם לפני כעשרים שנה, בסיבוב החדש נראה שהם מנסים לא לתת לזה להפריע להם, ולראייה – הם מצולמים המון ביחד בתמונות פפראצי, ותמיד נראים מאושרים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bennifer (@moodof90.s)

אז אוקיי, האושר של ג'יי לו חשוב לנו, כפי שכבר הבהרנו, אבל בואו נדבר על האאוטפיט שהיא לבשה השבוע לסיבוב באל. איי עם בן, שעושה אותנו מאושרות.

הסוודר הפרחוני הצבעוני שלה הוא תזכורת מעולה לכך שהאביב כבר כאן – מדובר בסוודר מבית ולנטינו שכבר אזל מהמלאי, אבל בכל מקרה לא היינו יכולות להרשות אותו לעצמנו. יחד איתו, לופז בחרה בג'ינס בהשראת שנות השבעים – גבוה מאוד עם סגירת כפתורים וגזרה מתרחבת בתחתית, והוסיפה עקבי פלטפורמה שהמשיכו את ההשראה התקופתית, תיק צד בגוון ניוד ומשקפי שמש גדולים ומרובעים. עכשיו רק קשה לנו להכריע מי יותר יפה – הלוק או האישה שבתוכו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by John JLover (@johnjlover)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jlover from Greece (@jlover.gr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gloria (@gloriajlover)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bennifer (@bennifer1.0)

השאירו תגובה