ג'ינג'יות נהנות יותר: קנדל מתגרה ברוח עם טופ אוורירי

קשה מאוד לדמיין כרגע משהו כמו אביב, שלא לדבר על קיץ - אבל קנדל ג'נר בהחלט עוזרת קצת כשהיא מספקת לוק סקסי ומעורר השראה. כרגע בעיקר קר לנו לראות אותה, אבל ברור שבהקדם האפשרי ניישם את הסטייל הפשוט והחכם שהיא מדגמנת כאן

מאת  | ‏ 24 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

לצערנו, בהתחשב במזג האוויר בחוץ, הלוק הזה של קנדל ג'נר מעורר בנו רגשות מעורבים: מצד אחד הוא מצית בנו פנטזיות אביב-קיץ חמימות, שולח בשיערנו בריזת ערב מדומיינת שלוחשת: "תצבעי לג'ינג'י". הצד השני והדומיננטי קצת יותר הוא הצד הפולני שעולה על גדותיו עם הצורך לצעוק עליה "קר לנו לראות אותך!".

אבל למעשה זו בדיוק ההזדמנות להתעלם מהמציאות האקלימית, לפחות לרגע, ולהתמסר לקלילות האוורירית באאוטפיט שלבשה קנדל לאירוע במסעדת נובו האהובה על משפחתה. זה כנראה היה אירוע צהריים קז'ואלי למדי, כי הסופרמודל הלכה על קלאס באפס מאמץ והצליחה להשיג את הגרסה הנחשקת ביותר של "סתם זרקתי על עצמי משהו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Jenner (@rareskendall)

המשהו הוא חצאית מקסי צרה אבל לא צמודה מדי בגוון שמנת, עם שסע אחורי, קאט-אאוט קטן ורצועת מותן עדינה. קנדל שידכה לה טופ דקיק עם אלמנט קשירה בחזיתו – ולא טרחה יותר מדי עם המלאכה הזאת, כך ששטח נרחב מהטורסו שלה נותר חשוף לרוח ולעדשות הפפראצי.

בחוכמתה, היא בחרה לאבזר את האנסמבל הזה באסטרטגיית קונטרסט פשוטה ומנצחת: לבגדים הבהירים והקלילים היא ציוותה מגפיים שחורים גבוהים עם סוליה גסה וחרטום מרובע, והוסיפה תיק כתף ומשקפי שמש תואמים. בקיצור, ובנימה אופטימית מאוד – בקרוב אצלנו. אולי כולל הג'ינג'.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kenny.goddess (@kenny.goddess)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Brasil | Fansite (@kendallsjbr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Nicole Jenner (@kendallssmeow)

השאירו תגובה

 

  • אמאלה הקנדל הזאת פשוט מושלמת פנים שיער גוף

    מאת: שלמות |‏ 26 במרץ 2022 | 10:55