תתכוננו להידלק: כוכבת "ברידג'רטון" החדשה לוהטת בחצאית שקופה

את סימון אשלי אתם אולי מכירים בינתיים כאחת מחברות הקאסט של "חינוך מיני", אבל החל מסוף השבוע הקרוב היא כבר תהיה מוכרת יותר כשחקנית הראשית בעונה השניה של סדרת הלהיט התקופתית. ואם לשפוט על פי הלוק שלה לפרמיירה - משעמם לא יהיה לנו איתה

מאת  | ‏ 23 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Golden (@netflixgolden)

העונה השנייה של "ברידג׳רטון" תנחת בנטפליקס בסוף השבוע הקרוב, ונדמה שזה הזמן להפסיק להתאבל על כך שרגה ז׳אן פייג׳ לא יחזור. נכון, היו לנו זמנים יפים וסקסיים ביחד, ליקקנו כפיות וחלמנו עליו בלילות, אבל הגיע הזמן לשחרר ולעבור הלאה.

כפיצוי, בעונה השנייה נקבל את סימון אשלי היפהפייה, שמצטרפת לקאסט בתפקיד ראשי אחרי שכבר שבתה את לבנו ב״חינוך מיני". מה שנקרא, תזכרו את השם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

בפרמיירת העונה החדשה שנערכה בלונדון, השחקנית בת ה-26 לבשה אאוטפיט עמוס מאוד, מלא במשחקי שקיפויות ומרקמים. ואם מדובר בעומס, אתן יודעות שמדובר בגוצ׳י.

הלוק שלבשה הוצג על המסלול של גוצ׳י בסטיילינג כמעט זהה – חצאית תחרה שקופה עם סיומת קטיפה ירוקה, מתחתיה לבשה סימון תחתונים וגרבי רשת עד הירך בדוגמה גיאומטרית, שהתנגשו עם התחרה באופן מתוחכם ומעניין. התחרה השחורה השקופה המשיכה גם בשרוולים, יחד עם חולצת קרופ לבנה עם וולנים.

אמנם מדובר במראה – כאמור – עמוס, אבל האלגנטיות הטבעית של סימון והביטחון העצמי שהיא מקרינה ללא ספק גרמו לו להיראות הרבה יותר קליל ממה שהוא בפועל. זה אולי לא לוק שכולם יאהבו, אבל הוא מסמן את השחקנית הצעירה כמישהי לשים לב אליה על השטיחים האדומים – כי נראה שמשעמם לא יהיה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Netflix Queue (@netflixqueue)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bridgerton pics (@picsbridgerton)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vestiu com Estilo (@vestiucomestilo)

השאירו תגובה