חושפת את הבטן: אגם רודברג ההריונית בשמלה קטנה שחורה מושלמת

אתמול עלו לחשבון האינסטגרם שלה תמונות חדשות עם הבטן ההולכת וגדלה, בהן היא לובשת שמלה קלאסית מפלטפורמת האופנה הישראלית Babe. רודברג קורנת מתמיד בלוק הזה, ואין ספק שהוא ישרת אותה היטב גם אחרי הלידה

מאת  | ‏ 6 מרץ 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Agam Rudberg Krubiner (@agamrudberg)

במהלך השבועות האחרונים ראינו את ריהאנה מגדירה מחדש את המונח "אופנת הריון" עם שמלות סקסיות וחושפות בטן שקיבלו תגובות מעורבות מהקהל. בעוד אנחנו חושבות שרירי נראית פשוט מדהים בלבוש ההריוני הנועז שלה, אין ספק שהוא פחות מציאותי עבור רוב הנשים – בעיקר בגלל שרוב ההריוניות הן לא כוכבות בינלאומיות שמגיעות לשבוע האופנה בפריז. כנראה שבייבי-דול שקוף עם שרשראות בטן זה לוק שפחות יעבוד במשרד.

אם אתן מחפשות בגדים קצת יותר פונקציונליים לתקופה הזאת, כדאי שתעיפו מבט בסטייל של אגם רודברג, שמדגמנת בהריון שני לאתר הישראלי Babe וגם מיישמת ולובשת פריטים ממנו מחוץ לצילומים.

אגם רודברג

קורנת (צילום: אינסטגרם, agamrudberg)

את השמלה השחורה והסטרצ'ית עם השרוולים התפוחים שהיא הצטלמה בה לאינסטגרם אתמול, אגם לובשת גם בצילומים לאתר. אז היא הייתה בהריון קצת פחות מתקדם, כך שהתמונות החדשות שלה ממש מדגימות איך השמלה מתאימה את עצמה לבטן התופחת.

השמלה נקראת "קארי" ומחירה באתר 399 שקלים, וכמו רוב בגדי ההריון שמעוצבים בשנים האחרונות, היא לגמרי תוכל לשמש את אגם גם לאחר הלידה כשמלה-הקטנה-השחורה שתמיד אפשר לשלוף מהארון. היא גם ורסטילית, הודות לשרוולים שיכולים גם להישמט מהכתף למראה שונה לחלוטין.

אגם רודברג

מתוך האתר (צילום: גיא כושי ויריב פיין)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Babe (@hhey_babe)

אגם רודברג

היא נראית מדהים (צילום: אינסטגרם, agamrudberg)

השאירו תגובה