ממך לא ציפינו: ג'יי לו מפתיעה באאוטפיט גאוני

לא שאנחנו לא מחזיקות מהאינטלגנציה האופנתית שלה, חלילה, אבל צריך להודות שמדובר כאן באנסמבל לא אופייני: השידוך של אוברול הסטרפלס לגולף לבן ולנעליים שטוחות ונינוחות בהחלט אינו מובן מאליו, אפילו לא אצל זיקית הסטייל ג'יי לו. האמת, הבאת רעיון

מאת  | ‏ 28 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@tresclick)

את ג׳ניפר לופז אנחנו רגילות לראות בשני מצבי צבירה – נוטפת גלאם ונוצצת מאיפור, יהלומים ושמלות ערב, או נוטפת ונוצצת מזיעה אחרי אימון כושר, עם בגדי ספורט.

מעבר לשני הקצוות האלה, קשה להגדיר סגנון אחד שג׳יי לו מזוהה איתו בזמנים שבין לבין. בתמונות הפפראצי שלה אפשר למצוא אותה במגוון רחב מאוד של אאוטפיטים, החל מחליפות של שאנל ועד לחליפות טרנינג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jlo_latinagoddess)

אז תמונות הפפראצי החדשות של הכוכבת הפתיעו אותנו. לא שמעולם לא ראינו אותה בלוק אלגנטי ושקט, אבל את האאוטפיט הגאוני הזה היינו מצפות לראות יותר על ויקטוריה בקהאם ופחות על ג׳יי לו, שידועה בקימורים וסקס אפיל. אם יש משהו אחד שהיא הוכיחה (שוב), הוא שמדובר בזיקית שנראית טוב בכל מצב ובכל תלבושת.

החלק המצטיין של הלוק הוא ללא ספק השידוך של אוברול הסטרפלס לחולצה עם צווארון הגולף, אבל תשומת לב רבה הושקעה גם בבחירת האקססוריז. האוברול השחור עמוס הכפתורים הוא מבית דולצ׳ה וגבאנה והחולצה היא של וולפורד, ולהם לופז הוסיפה את הקלאץ׳ הטרנדי של בוטגה ונטה, משקפי שמש של פראדה ומוקסינים שחורים, שיקיים ונוחים של שאנל. התוצאה היא אולי לא הכי ג׳יי לו שראינו, אבל מהממת לא פחות מכל לוק אחר של הכוכבת, שכבר שנים פשוט לא מפספסת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @jennifer_jilo

השאירו תגובה