חליפת ויניל וחזייה שחורה: קים קרדשיאן וג'וליה פוקס ראש בראש

בתזמון מדהים, השתיים נצפו בשבוע האופנה של מילאנו כשהן לבושות באאוטפיטים דומים להפליא: חליפות ויניל בגוון צהוב, מהן מבצבץ טופ שחור קטנטן. עכשיו כבר אי אפשר להאשים את קניה או לטעון שמדובר בהעתקה – אז אולי זו בכלל תחילתה של ידידות מופלאה?

מאת  | ‏ 24 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Some Like It Haute (@somelikeithaute__)

בתקופה הקצרה בה ג'וליה פוקס וקניה ווסט היו בזוגיות, אי אפשר היה שלא להבחין שהסטייל של ג'וליה הולך והופך דומה לזה של קים קרדשיאן. לדמיון הזה היו כמה סיבות אפשריות. קודם כל, מהר מאוד נודע שקניה עצמו מלביש את ג'וליה ובוחר עבורה בגדים, ממש כפי שנהג לעשות עם קים. אבל בנוסף, קים קרדשיאן היא אייקון אופנה ומכתיבת טרנדים עם השפעה גלובלית, כך שהגיוני למצוא עוד סלבס שמתלבשות כמוה.

התלבושות של שתיהן בשבוע האופנה במילאנו השבוע, בתזמון שאף אחת מהן לא הייתה יכולה לתזמר מראש, הוכיחו אחת ולתמיד שמדובר בצירוף מקרים בלבד – אלא אם השתיים תיאמו אותו מראש בסוד. במקרה הלא סביר הזה, אנחנו מורידות את הכובע בפניהן, כי מדובר במהלך יח"צני גאוני.

קים קרדשיאן וג'וליה פוקס

ג'וליה והלוק שלה (צילום: Valentina Frugiuele/Getty Images)

ג'וליה הגיעה לתצוגה של דיזל במכנסי ויניל צהובים עם מגפיים מובנים וז'קט תואם של המותג, יחד עם טופ שחור קטנטן. באותו הזמן קים נחתה במילאנו באוברול עור מבריק בגוון חום-צהוב של פראדה, עם כפתורים פתוחים בחלק העליון וטופ משולשים שחור, זהה לגרסת הדנים של פראדה שראינו בכל מקום בשנה שעברה.

במקום לחשוד בג'וליה שהיא מעתיקה מקים, אנחנו מציעות נרטיב אחר – יש להן טעם דומה בבגדים, יש להן טעם דומה בגברים. יכול להיות שמכאן תצמח ידידות מופלאה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @kardashspot

קים קרדשיאן וג'וליה פוקס

הגיעה לתצוגה של דיזל (צילום: Stefania M. D'Alessandro/Getty Images for Diesel)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashian News (@kardashianunit)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian Lovers Club (@kimsasuper)

קים קרדשיאן וג'וליה פוקס

אין ספק שהיא התחייבה למראה (צילום: Andreas Rentz/Getty Images for Diesel)

קים קרדשיאן וג'וליה פוקס

נוח זה כנראה לא (צילום: Robino Salvatore/GC Images)

השאירו תגובה