לא פספסנו: אנה זק מהפנטת בצילומי הלבשה תחתונה

רגע אחרי שהגיבה לביקורת של דוד דביר, הכוכבת הישראלית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סדרת תמונות בתחתונים, חזייה וגופיית סבא של קלווין קליין. אם תשאלו אותנו מדובר בליהוק מושלם לקמפיין הבא של המותג. קאיה גרבר, מאחוריך

מאת  | ‏ 20 פברואר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

בשנות התשעים, הקמפיינים המינימליסטיים להלבשה התחתונה ובשמי היוניסקס של קלווין קליין שינו תעשייה שלמה. בשנים האחרונות אפשר לומר שהם עושים קאמבק, אבל האמת היא שבניגוד לרוב הטרנדים של שנות התשעים שחזרו, המינימליזם לא באמת יצא מהאופנה.

אפשר רק לשער שהנוחות והנינוחות של תחתוני הכותנה של קלווין קליין יישארו איתנו עוד הרבה שנים, כאלטרנטיבה מוצלחת להלבשה תחתונה סקסית ומלאת תחרה ופפיונים – שהיא אולי רותחת, אבל לא תמיד נוחה.

מושלמת לתפקיד (צילום: שי תמיר)

מושלמת לתפקיד (צילום: שי תמיר)

לדימויים האלה – של סלבס בהלבשה התחתונה של קלווין קליין – יש גם סקס אפיל ייחודי משלהם, ובימים אלה אפשר לראות את דומיניק פייק, סולאנג' נואלס, וינס סטייפלס, קאיה גרבר וסלבס רותחים נוספים מדגמנים את הפריטים עבור המותג. באופן אישי, לא נתנגד לראות שוב את ג'סטין ביבר מצטלם בתחתונים של קלווין, אבל בינתיים יש לנו הצעה נוספת לליהוק – אנה זק.

רגע אחרי שענתה לדוד דביר על הביקורת שלו בנוגע ליכולות השירה שלה, אנה העלתה לאינסטגרם סשן תמונות משגע בסט תחתונים וחזייה אפורים של המותג יחד עם גופיית סבא לבנה. רוב התגובות לפוסט היו בסגנון "אמאל'ה" או "אין לי מילים", והפעם נאלץ להסכים – אין טעם לדבר על התמונות האלה, עדיף פשוט להסתכל.

מינימליזם  (צילום: שי תמיר)

מינימליזם (צילום: שי תמיר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

כל כך יפה (צילום: שי תמיר)

כל כך יפה (צילום: שי תמיר)

אנה זק בהלבשה תחתונה

קאיה מי? (צילום: שי תמיר)

השאירו תגובה