זה וסט או חזייה? קורל סימנוביץ' בלוק יקר (ומהמם) של שאנל

הדוגמנית הישראלית מוכיחה שוב שאפשר ללבוש בגדי מעצבים ובכל זאת להיראות נינוחה ולא מתאמצת. הפעם היא עושה את זה בטוטאל-לוק של שאנל, וגורמת לנו לרצות ללבוש אדום מכף רגל עד ראש. מושלם לשבוע הוולנטיינ'ס

מאת  | ‏ 17 פברואר 2022

אולי שמתן לב שהחיבה שלנו לקורל סימנוביץ' גוברת מיום ליום, וזה לא רק בגלל שיש לה אישיות חמודה אפילו יותר מקול שלה. קורל היא אמנם דוגמנית, לא נראית כמו האישה הממוצעת ולא מרוויחה כמו האישה הממוצעת, אבל איכשהו תמיד מצליחה להיראות נגישה, אפילו כשהיא לובשת פראדה או במקרה הזה – שאנל.

אם תשאלו אותנו, זה בגלל שקורל נוטה לבחור בבגדים שנוח לה בהם – ולא רק בתקופת ההריון. היא אולי לובשת מעילים וטרנינגים של מותגי על, אבל מדובר במראות שקל מאוד לתרגם למחירים נגישים, והיא לגמרי מגשימה את הקלישאה הכל כך שחוקה (אבל נכונה) לפיה את הכי יפה כשנוח לך.

קורל סימנוביץ' בשאנל

וסט או חזייה? (צילום: אינסטגרם, coral simanovich)

אחרי שהתלהבנו ממעיל הפאפר שלה מבית פראדה, קורל ממשיכה את סיפור האהבה שלה עם בגדים נוחים. בפוסט חדש באינסטגרם היא לובשת טופ קטנטן, חצאית מיני תואמת ובלייזר של שאנל – אבל כל הפריטים עשויים בד בוקלה רך ומפנק.

האאוטפיט האדום הזה מושלם לשבוע ולנטיינ'ס, ובכלל – ניכר שהגוונים האדומים והוורודים עדיין איתנו למרות שהתאריך הרשמי של יום האהבה עבר. קורל, בכל מקרה, משכנעת אותנו להמשיך ללבוש אדום כל השנה.

קורל סימנוביץ' בשאנל

אדום לוהט (צילום: אינסטגרם, coral simanovich)

קורל סימנוביץ' בשאנל

המשיכה עם הבלייזר למראה קז'ואלי יותר (צילום: אינסטגרם, coral simanovich)

קורל סימנוביץ' בשאנל

גם התיק של שאנל (צילום: אינסטגרם, coral simanovich)

קורל סימנוביץ' בשאנל

תמיד מלאת סטייל (צילום: אינסטגרם, coral simanovich)

השאירו תגובה