עושה את זה נכון: קייטי הולמס בסוודר מתוק ומכנסיים טרנדיים

הולמס תמיד מצטיינת בכל מה שקשור לסטריט-סטייל, והפעם היא עושה זאת בשני לוקים שקל ליישם: האחד כולל סוודר באווירת ניינטיז והשני מעיל מהמם. על התיק שלה, לעומת זאת, אפשר רק לפנטז

מאת  | ‏ 5 ינואר 2022

קייטי והעיר (צילום: Christopher Peterson/Splash News)

קייטי והעיר (צילום: Christopher Peterson/Splash News)

מאז שקייטי הולמס עברה לניו יורק, היא יצרה נישה משל עצמה בעולם הסלבס והאופנה, או יותר נכון – התקשורת המציאה נישה עבורה. קייטי הפכה להיות נערת הפוסטר של לבוש הרחוב הנגיש. היא קולית ללא ספק, אבל עדיין משקפת סגנון שהוא מעט פחות "סלבריטאי" וקל יותר לאימוץ על ידי נשים ברחבי העולם.

יכול להיות שזאת התחושה הפחות הוליוודית שיש ברחובות ניו יורק לעומת לוס אנג'לס, אבל במקרה של קייטי נראה שגם במנהטן צלמי הפפראצי יודעים בדיוק איפה היא נמצאת ואורבים לה בכל הזדמנות. לשמחתנו, היא לא נראית מוטרדת מכך במיוחד, ואנחנו מרוויחות אאוטפיטים נהדרים.

השבוע קייטי לבשה שני לוקים שעוררו אצלנו חשק עז לשחזר אותם, מהר לפני שהחורף יגמר. הלוק הראשון הלהיב אותנו במיוחד, כי כל הפרטים הקטנים בו עבדו בהרמוניה מושלמת – סוודר אוברסייז שמזכיר את הסוודרים שהיו לנו בשנות התשעים, תחוב באופן מרושל אך מתוכנן היטב למכנסיים, צווארון גולף קרמי שמבצבץ מתחתיו, מכנסי קורדרוי חומים וטרנדיים בגזרה ישרה ומעיל אוף ווייט ארוך, יחד עם סניקרס. כובע הגרב והמסכה האדומה קצת פחות הסתדרו עם שאר הפריטים, אבל לשניהם יש מטרה חשובה בהרבה.

הלוק השני כולל עוד מעיל מכופתר ארוך ונהדר, הפעם בצבע ירוק כהה. גם הפעם קייטי הלכה על סניקרס, כי בכל זאת היא חיה בעיר שבה מתניידים בעיקר בהליכה. זוכרים שאמרנו שהסטייל שלה נגיש במיוחד? ובכן, הפעם קצת פחות – כי מעל המעיל הירוק מתנוסס לו תיק שאנל קטן בגוון חאקי – פריט שכל קשר בינו לבין המילה "נגיש" הוא מקרי בהחלט.

סניקרס ותיק של שאנל (צילום: Gotham/GC Images)

סניקרס ותיק של שאנל (צילום: Gotham/GC Images)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katie Holmes (@she_holmes)

השאירו תגובה