רותם סלע מדגימה: כך תיישמו נכון את הטרנד של העונה

כמו תמיד, גם אתמול רותם הצליחה לקלוע עם לוק מדויק ויפה שכלל ג'ינס, חולצה מכופתרת ואת אחד מפריטי המאסט של התקופה - וסט. שלה אמנם מגיע מבית אופנה יוקרתי, אבל מדובר בהצעת הגשה שלגמרי אפשר ליישם גם בלי לקרוע את הכיס

מאת  | ‏ 4 ינואר 2022

רותם והווסט (צילום מסך)

רותם והווסט (צילום מסך)

יש מי שצופים ב"נינג'ה ישראל" (הערב אחרי החדשות בקשת 12) כדי לראות מי מצליח לשרוד את מסלול המכשולים המאתגר, ויש מי שצופים אך ורק כדי לראות מה רותם סלע לובשת. כלומר – אנחנו.

ממש כמו מה שמתרחש על המסלול, גם הלבוש של רותם מצליח להפתיע אותנו בכל פרק מחדש, והפעם מדובר בטוויסט עדכני על מראה המערב הפרוע, שמיישם את אחד הטרנדים החמים והמפתיעים של התקופה האחרונה – וסט.

הישר מהמערב הפרוע (צילום מסך)

הישר מהמערב הפרוע (צילום מסך)

לא מדובר בסתם עוד וסט, כמובן. הסטייליסטית סיון חימי בחרה עבור רותם וסט של סן לורן לבוטיק אמור, ומתחתיו חולצה מכופתרת עם פרינט מנוקד, גם היא של סן לורן לאמור. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר במגמה שקורית עכשיו, אין שום בעיה לצאת לרשתות האופנה העממיות ולשחזר את הלוק הזה במחיר מעט יותר נגיש.

ומה לובשים עם וסט וחולצה מכופתרת? ג'ינס כמובן, כדי להשלים את מראה המערב הפרוע – או המערב השיקי במקרה הזה. רותם לובשת ג'ינס של המותג Agolde מעמנואל וחגורה של דיזל, ואת הלוק משלימות שרשראות של by Moreno, שמציצות באופן מדויק ממחשוף החולצה המכופתרת. עלית לחצי הגמר מבחינתנו.

עם אסי המצחיקול (צילום מסך)

עם אסי המצחיקול (צילום מסך)

מקצה הנשים (צילום: עודד קרני)

מקצה הנשים (צילום: עודד קרני)

השרשראות הציצו מהמחשוף (צילום מסך)

השרשראות הציצו מהמחשוף (צילום מסך)

השאירו תגובה