להיסגר על ניבר מדר

ניבר מדר לא חשבה שהיא יפה. היא גם לא דמיינה שתהיה אחת הדוגמניות הכי עסוקות בארץ. דווקא עכשיו, כשהיא אחרי הפרידה מאיש עסקים טורקי בן 42 ("הרגשתי שזה לא בשבילי"), בזוגיות חדשה עם האקס של סופיה מצ'טנר ("אין לחץ חתונה"), עובדת מסביב לעולם וחיה עם אבחנת הדיכאון הכרוני שקיבלה – הגיע שקט שלא היה שם מעולם. "פתאום אומרים לי: את נראית כאילו טוב לך"

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2021

חליפת עור - הלגה עיצובים | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

חליפת עור – הלגה עיצובים | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

במשך רוב חייה, ניבר מדר שתקה. היא שתקה כשאמרו לה שהיא מוזרה, והיא שתקה כשעשו עליה חרם. היא שתקה כשהטיחו בה ששום דבר לא יצא ממנה, וגם כשאמרו לה שהיא יפה. את היום שבו פצתה לראשונה את פיה, מדר זוכרת כאילו הוא היה אתמול. "הייתה לי חרדה חברתית. פשוט לא הייתי מדברת", היא נזכרת. "פחדתי מהתגובה החיצונית, אז שמרתי הכל לעצמי. לא הייתי נכנסת לדיונים, ולא הייתי מדברת או עונה. בסוף בכיתה י"ב יצאנו לטיול שנתי בתל אביב. ישבנו במעגל והתחיל דיון אקטואלי. תמיד היה לי מה להגיד בנושא, אבל אף פעם לא ברבים. פתאום חטפתי עצבים, הרמתי את היד, וביקשתי לדבר. עד היום אני זוכרת את המבטים. אף אחד לא הבין מאיפה זה בא". 

קצת מוזר לשמוע את הסיפור הזה ממי שהפכה בשנים האחרונות לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם. מדר בת ה-26 מדלגת בין סט אחד לאחר מוקפת בצוותי ביוטי, חברות אופנה ותכשיטים רודפות אחריה. ואילו היא, עם כל הנתונים, השפתיים המשורטטות והמבט המצועף – לא יודעת את מה שכולם יודעים. "אף פעם לא קמתי בבוקר ואמרתי 'אני יפה'. היום אני יכולה להגיד שאני יפה, אבל יש לי דברים שאני יותר גאה בהם. רציתי שיגידו לי שאני חכמה, תמיד הייתה לי דפקה עם זה. יש איזו הנחה שאם את דוגמנית אין לך מוח, וכבר בילדות, בבית הספר, פחות הלך לי. הייתי עם הפרעות קשב וריכוז רציניות. היה לי מאוד קשה".

לא שמעת על ריטלין?
"מה ריטלין? הייתי על קונצרטה במינון הכי גבוה. רק כשהגעתי לכיתה י' התחלתי ללמוד. עברתי לבית ספר ניסויי, עם כיתות קטנות ומורים שיודעים לעבוד עם ילדים שלא מתאימים למסגרת רגילה. אני זוכרת שהמחנכת שלי הביאה לי קופסת פלסטלינה ואמרה לי לשחק איתה בזמן השיעור, ופתאום הצלחתי להקשיב. עד אז כל מה ששמעתי מההורים שלי זה שלא יצא ממני כלום, שאין עם מה לעבוד. עברתי המון השפלות. מורים שהיו שואלים אותי בכוונה מה התשובות כדי להראות שאני לא יודעת כלום, ועשו עליי לא מעט חרמות. הייתי ילדה עם משקפיים. סוג של עוף מוזר".

שמלה - הלגה עיצובים | תכשיטים - פדני | נעליים - אוסף פרטי (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה – הלגה עיצובים | תכשיטים – פדני | נעליים – אוסף פרטי (צילום: שי כהן ארבל)

את מדברת על התיכון, אבל אז כבר התחלת לדגמן. זה לא חיזק את הביטחון העצמי שלך? 
"להפך. בדוגמנות את כל הזמן משווה את עצמך לבנות אחרות ומסתמכת רק על היופי החיצוני שלך – שזה לא משהו שאת יכולה לשנות, דאטס וואט יו גט. וגם יש את כל עניין המשקל".

אבל אין ספק שאת במידות של דוגמנית. מאיפה מגיע חוסר הביטחון הגופני? 
"זה לא אני עם הגוף שלי, זה הם עם הגוף שלי. היה שלב שאמרתי לסוכנים 'חמודים, זו לא מלחמה שלי, תריבו עם עצמכם'. כל הזמן היו אומרים לי 'את דוגמנית ואת צריכה להישאר במידות', אבל הבסיס של זה הוא להיות 90-60-90, ואני פשוט לא בזה מגיל 19. אמנם התחלתי במידות האלו, אבל הייתי ילדה. רקדתי כל יום אחרי בית-הספר והוצאתי מלא אנרגיה, ואז יצאתי לעבוד בחו"ל ולא התאמנתי, והגוף שלי קצת השתנה. מבחינת אמא שלי, אגב, גם אם עליתי ב-2 קילו, היא עדיין תחשוב שרזיתי. גם בתקופות הכי 'גדולות' שלי. מצחיק בכלל להגיד שהייתי גדולה, כי זה עדיין רזה. להגיד שאני גדולה לא הגיוני בכלל, אבל פעם אחת הגעתי למאה בהיקף".

ואז מה, טרגדיה?
"בשבילם זה היה וואו".

מי זה בשבילם?
"בשביל הסוכנויות. מבקשים ממך לחזור לגזרה ומתחילים פגישות עם תזונאיות ואימוני כושר, ואת נכנסת ויוצאת מזה. נהיה יותר ויותר קשה להגיע למשקל שהם היו רוצים, כי זה מפסיק לקרות. הגוף מפסיק להגיב. אני לא יכולה להגיע עכשיו להיקף 90 לא משנה כמה אני ארעיב את עצמי. זה לא יכול לקרות יותר". 

מעיל - Totem לבוטיק ורנר | חגורה- Acne לבוטיק ורנר | מגפיים- פראדה (צילום: שי כהן ארבל)

מעיל – Totem לבוטיק ורנר | חגורה- Acne לבוטיק ורנר | מגפיים- פראדה (צילום: שי כהן ארבל)

אז למעשה את אומרת להם: "תתמודדו".
"אכן. זה הווייב, לצערי הרב. התאמצתי כמה שיכולתי וגם הגוף שלי התאזן. הקפיצות במשקל לא כאלו גבוהות, אני מתאמנת, וטוב לי, אבל אני כבר מזמן לא 90-60-90, והאמת, כבר מזמן לא נמדדתי. אני לא נותנת שימדדו אותי, זה לא רלוונטי יותר. מבחינתי הזזתי את העניין מהשולחן. הגעתי למקום מספיק חזק עם עצמי שאני יכולה להגיד שאם אני לא 'טובה' לעבודה מסוימת, הכל טוב. תמשיכו הלאה".

שוק בשר

מדר נולדה במושב נתיב השיירה לאב צבר ואם שנולדה להורים נוצרים קתולים. אמה הגיעה יחד עם הוריה להתנדב בקיבוץ, ואחרי ששירתה בצה"ל – היא התגיירה. זמן לא רב אחרי שנולדה המשפחה עברה לכפר ורדים, ומאז כל שנתיים מדר עברה בית ספר. כשהייתה בת 17 נכנסה לעולם חדש, אחרי שהמשפחה שלה שמעה יותר מדי פעמים שהיא חייבת, אבל חייבת להיות דוגמנית. "הייתה לי אפס מודעות עצמית באותן שנים. הייתי הולכת יחפה בבית הספר, לא הייתי בלופ בכלל. אבא שלי עשה את המהלך והתחיל ללמוד את הנושא של הדוגמנות. הוא חיפש סוכן טוב, בלי הרשעות ובלי בעיות, ואז הגענו לסוכנות 'יולי'. תוך שלושה חודשים מצאתי את עצמי עובדת בלונדון, חיה חודש שלם בדירת דוגמניות, בלי הורים בכלל. אמא שלי באה לבקר פעם אחת והכינה קוסקוס לכל הדירה, אבל הרוב שם לא אכלו כלום. תוך שנה כבר נכנסתי לחוזה עם רנואר. הכל קרה ממש מהר. לא דמיינתי בשום צורה שזה מה שיקרה".

שמחת? 
"זו הייתה התחבטות, כי יש פער: מצד אחד את עובדת בעבודות הכי גדולות בעולם, מגיעה לאירועים הכי נוצצים ונראית מיליון דולר, ומצד שני את חוזרת הביתה לכפר, יושבת עם מכנסי טרנינג וגולגול בבית רגיל לגמרי. זה דיסוננס מאוד גדול, ואז התחלתי להתבלבל ולשאול מי אני, מה אני, ואיפה אני בתוך כל הדבר הזה. את צריכה להציג דמות מסוימת בחוץ, ובבית את רק ניבר. לוקח זמן להבין איך עושים את ההפרדה הזאת".  

מעיל - מיכל ומורן | בגד גוף - Saint Laurent לאמור | תכשיטים - פדני |  נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

מעיל – מיכל ומורן | בגד גוף – Saint Laurent לאמור | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

נשמע כמו מתכון לפיצול אישיות.
"ברור. גרתי בדירה אחת עם 12 דוגמניות שסבלו מהפרעות אכילה והשתמשו בסמים. למזלי אני לא נכנסתי לדברים האלה, אז הצלחתי להנות. הייתה לי מיטת קומותיים וידעתי לשמור על עצמי".  

זה באמת נכון על הסיפורים האלו על דירות הדוגמניות? סמים והקאות?
"באותו זמן לא הייתי מודעות. תפסתי דוגמניות עם הפרעות אכילה כ'אלו שיותר אובססיביות על אוכל', אבל חשבתי שזה הגיוני כי דוגמניות צריכות לשמור על תזונה. רק כשגדלתי התחילו ליפול לי האסימונים. פתאום נזכרתי בזו שהייתה גונבת אוכלת מהמקרר ובזו שעשתה סמים".

ואיפה את היום עם חוסר הביטחון של התיכון? היום את אוהבת את הגוף שלך?
"כן. אני חושבת שאני שלמה איתו יותר ויותר. אני כמו כל בחורה בת 26 שקמה בבוקר והולכת לעבודה. אני יודעת שזה נראה נוצץ מבחוץ, אבל מבחינתי ללכת לאירוע זו עבודה ולטוס זו עבודה. כמו אנשי עסקים שטסים לפגישות? אותו הקונספט. יחד עם זאת, העבודה הזאת רק נראית קלילה – בפועל היא ממש לא. לא פיזית ולא רגשית. כל התעשייה הזאת צריכה ליישר קו".

שמלה - הלגה עיצובים | תכשיטים - פדני | נעליים - אוסף פרטי (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה – הלגה עיצובים | תכשיטים – פדני | נעליים – אוסף פרטי (צילום: שי כהן ארבל)

כלומר לעגל קו. לא אכפת לך להפסיד עבודות כי את לא במידה הנכונה?
"אני לא 'מפסידה עבודה'. כשאת מתיישרת מנטלית הדברים הנכונים מגיעים אליך. אולי לא לקחתי עבודות מסוימות, אבל יש עבודות אחרות יותר מתאימות לי, ואם אני מוכיחה את עצמי ומביאה אופי, מקצועיות ויצירתיות – אני עובדת כל הזמן. אני לא פלקט, וזה משתלם לכולם. אז אני עוד שניים שלושה סנטימטרים ממה שהם היו רוצים, אבל עובדה שזה עובד. הרבה חברות צריכות להתיישר ולהבין שמודל היופי דפוק לחלוטין".

שניים שלושה סנטימטרים שיכולים למנוע ממך לדגמן בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, למשל.  
"עבדתי איתם כמה פעמים. הייתיבתקופה די רזה שלי וניגשתי לאודישן לתצוגה – ושם הרזון חוגג. זה נורא מצחיק, כי זו חברה שלכאורה מקדמת נשיות ומקום לכולן, ולמרות שאני הייתי בטוב עם עצמי – בשבילם זה לא היה מספיק. הלכתי מול צוות שופטים בתחתונים וחזייה על עקבים והרגשתי את המבטים שלהם, הרגשתי מול מי אני נמצאת. כשאמרו את מי לוקחים ואת מי לא – הבנתי בדיוק מה הטייפ שהם חיפשו. אמנם מבחינת מראה אני הכי הטייפ שלהם, אבל זה היה להסתכל רק על הגוף".

נשמע קצת משפיל. 
"מאוד, אבל אני פשוט עושה את זה. נכנסת למצב עבודה".

חליפת עור - הלגה עיצובים | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

חליפת עור – הלגה עיצובים | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

שוק בשר.
"כן. אז את עושה את הניתוק ומבינה שאת בשוק בשר, ועכשיו בודקים את הנתח. זה לא שאת מרגישה מחוללת, אבל באותו רגע לא רציתי להרגיש כמו בשר, יש בי כל כך הרבה מעבר. אחרי האודישן הזה הבנתי את הקונספט, ואמרתי שאני לא רוצה יותר לעבוד עם החברה הזאת. זה לא מייצג אותי ואני לא יכולה לתמוך בזה. לא נכנסתי לשגרת אימונים כדי להתאים את עצמי למודל היופי שלהם". 

יד על הדופק

בקיץ האחרון, בזמן שהיא חובקת זוגיות מאושרת, קופצת מסט לסט ומשדרת עסקים כרגיל, מדר יצאה בפוסט דרמטי בעמוד האינסטגרם שלה ובו חשפה: "אני סובלת מדיכאון כרוני". "זה דיכאון תמידי. הוא תמיד שם ותמיד חוזר", כתבה אז. "מגיל 5 עברתי המון בתים, ערים, בתי ספר וקהילות, ותמיד הרגשתי לא חלק. לא השתייכתי ולא הצלחתי למצוא את הכוחות לייצר חברויות, אז פשוט נשארתי בבית. לא פעם ולא פעמיים ייחלתי למותי".

זה היה פוסט קשה לקריאה. מתי הבנת שמדובר בדיכאון?
"כבר לפני הקורונה הרגשתי שאני צריכה עזרה, אבל השגרה שלי לא אפשרה לי להתחיל טיפול מתמיד ויציב. כשהתחילה הקורונה נתקעתי בארץ בגלל שסגרו את השמיים, ופתאום היה את הזמן והצורך היה דחוף במיוחד, גם בגלל כל הלחץ שהקורונה הביאה, וגם בגלל כל מה שכבר היה קיים. אובחנתי עם דיכאון כרוני על ידי פסיכיאטר רק בשנה הראשונה של הקורונה, אבל כמה חודשים לפני המפגשים עם הפסיכיאטר התחלתי לראות פסיכולוגית פעמיים בשבוע. עם השנים המודעות בתעשייה להתמודדויות נפש עלתה והגיעה גם לסביבה הקרובה שלי. לאט לאט שמתי לב לתסמינים היומיומיים שלי, שהיו שם כל כך הרבה שנים, כבר מתקופת היסודי".

חליפה - The Attico לאמור | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

חליפה – The Attico לאמור | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

מה זה אומר לחיות עם דיכאון כרוני?
"זה אומר שצריך להיות עם היד על הדופק כל הזמן. לדעת שיהיו תקופות טובות יותר וטובות פחות, אבל זה לא בהכרח נסיבתי, כלומר לא בהכרח טריגר לדיכאון. צריך סביבה תומכת, חברים ובני משפחה שמבינים מה זה אומר".

ואיך את שומרת על עצמך מליפול שוב?
"מדברים על זה, לא שומרים בבטן, משתפים, מבקשים עזרה. מבינים שאף אחד לא מושלם, ושדיכאון או להרגיש רע זו לא קללה. לצד זה צריך לזכור שאנחנו אהובים ונחוצים בעולם".

הרגשת בודדה בתעשייה?
"ברור. את לבד, צריכה להתמודד עם העולם, לא יודעת איך להרגיש ואין לך למי לפנות. את ילדה בעולם של מבוגרים, ואת צריכה להתנהג כמו בן אדם מבוגר לכל דבר ועניין. אין מקום לרגשות של ילדה בת 17. את צריכה להיות בוגרת ולהעמיד פנים שאת על זה, גם כשאת בחו"ל לבד פעם ראשונה". 

מעיל - Totem לבוטיק ורנר | חגורה- Acne לבוטיק ורנר | מגפיים- פראדה (צילום: שי כהן ארבל)

מעיל – Totem לבוטיק ורנר | חגורה- Acne לבוטיק ורנר | מגפיים- פראדה (צילום: שי כהן ארבל)

נשמע קשוח.
"זה קשוח, אבל למדתי לתת לעצמי להרגיש גם אם זה לא תואם את הסיטואציה. זה בלתי נסבל להדחיק רגשות כל הזמן, אז אני עובדת על לתת לרגשות שלי מקום. להגיד לעצמי שאם זה מה שאני מרגישה, כנראה שזה מוצדק. אני גם מנסה להיות יותר פתוחה לדבר גם על רגעים חלשים, שזה משהו שהייתי מסתירה פעם. תמיד שידרתי שהכל מצוין ומהמם, אבל בפנים הייתי כזה: 'על מה את מדברת?'. עכשיו אני נותנת מקום, משתפת, מכניסה אנשים לחיים, ומדברת עם ההורים שלי בצורה יותר פתוחה". 

ואם כבר מדברים על פתיחות, פרשת שי אביטל עוררה לא מעט שיח בתקופה האחרונה. זה משהו שפגשת מקרוב?
"אני אישית לא חוויתי הטרדה מינית בתעשייה וגם לא מחוצה לה, אבל אין אישה שעוברת ברחוב ולא אומרים לה משהו. אני יודעת שזה קורה שם בחוץ, אבל למזלי זה לא הגיע אליי. מבאס מאוד לדעת שיש בנות שהיו צריכות להתמודד עם זה ואני שמחה שיש את הגל הזה עכשיו. אנחנו צריכים להיות במקום פתוח ובטוח לדבר על הכל, והלוואי שהייתי יכולה לעשות משהו בשביל הבנות האלו. הלוואי שכולן יצאו החוצה וידברו". 

וורק אין פרוגרס

אם יש דבר שמדר עדיין מתקשה להיפתח לגביו, זה הציר הרומנטי בחייה. מערכת היחסים הראשונה שלה הייתה עם הדוגמן מייקל לואיס. שנתיים לאחר מכן היא התחילה לצאת עם הדוגמן הצרפתי בריאן ויוס, ומיד לאחר מכן נכנסה למערכת יחסים פוטוגנית עם הדוגמן הישראלי גפן ברקאי. באוקטובר 2020 דווח כי מדר נמצאת בתחילתו של קשר חדש עם בראן סוזר, איש עסקים מיליונר טורקי, אך גם הקשר הזה הגיע לסיומו. כעת היא נמצאת במערכת יחסים מאושרת עם תומר טליאס, דוגמן ישראלי הצעיר ממנה בארבע שנים, שהוא גם האקס של הדוגמנית סופיה מצ'טנר. טליאס ומדר התחילו לצאת כחודש אחרי הפרידה שלו ושל מצ'טנר, זוגיות שארכה כארבע שנים, ואחרי לא מעט רמזים שנזרקו לאוויר – היא אישרה את הקשר בחודש שעבר. "אני מבינה שאין לי מה להסתיר ושאם משהו יצא החוצה אני לא אגיב בהיסטריה כמו פעם, אבל עדיין, צריך להיות על המשמר במה שמספרים. אני לא אשב איתך כמו עם פסיכולוג ואשתף את הכל".

חליפת עור - הלגה עיצובים | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

חליפת עור – הלגה עיצובים | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

פעם היית מאוד קנאית לפרטיות שלך. כעסת על עיתונאים שפרסמו את חיי האהבה שלך. 
"הגנתי על החיים הפרטיים שלי בחירוף נפש, לא רציתי שידעו כלום. רציתי שדברים יישארו שלי ולא ייהרסו, אבל עברתי תהליך. זה לא שאני פחות קנאיות לפרטיות שלי כמו שאני יותר בטוחה בעצמי. אני יודעת שאני לא פושעת ושאין לי מה להסתיר. אני מבינה שלא הכל מושלם וזה בסדר, אפשר לדבר גם על מה שפחות טוב". 

לפני שניה היית במערכת יחסים עם מיליונר טורקי ועכשיו את ישנה אצל החבר שגר עם ההורים. מעבר חד.
"בהתחלה תהיתי איך זה הולך להתנהל כי אני מאוד רגילה לגור לבד, אבל זה הרגיש מאוד חם ומחבק. זה נראה לי תואם לגיל, אם לא הייתי במקום שבו אני היום בדוק שהייתי גרה אצל ההורים".

מה הורים, גרת עם נסיכים בארמון.  
"לא ארמון".

מעיל - מיכל ומורן | בגד גוף - Saint Laurent לאמור | תכשיטים - פדני |  נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

מעיל – מיכל ומורן | בגד גוף – Saint Laurent לאמור | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

גם לא דירת חדר. 
"לא. היו תנאים, אבל מה הם נתנו לי? הייתי מאושרת בהתחלה, אבל אז נכנסו החיים האמיתיים ועברנו הלאה. היה טוב בתחילת מערכת היחסים, בהאנימון פייז, ובגלל שהוא כבר מבוגר נכנסה השאלה של – מה עכשיו? האם זה הולך לכיוון הזה או לא. הצורה שמסתכלים על מערכת היחסים היא מאוד ספציפית – יעבוד או לא, נכון או לא".

קצת מוקדם להילחץ מחתונה, לא?
"כשאת יוצאת עם מישהו בן 42 ברור שזה הולך לכיוון מסוים, אבל משהו בזה שהוא גר בטורקיה, משהו בחיים שהיו אמורים להיות לי, זה היה קר מבחינתי. פשוט לא בשבילי".

זו הייתה פרידה כואבת? 
"לא יודעת אם כואבת כמו תודה על השיעור. אני מסתכלת על כל דבר שאני עושה עליו ממקום של למידה, גם אם הוא לא חיובי. בכל בן אדם שאני פוגשת יש שיעור. אני לומדת את עצמי דרך אנשים ודרך חוויות".

מתוך הקמפיין לפדני (צילום: שי כהן ארבל)

מתוך הקמפיין לפדני (צילום: שי כהן ארבל)

ועם תומר, את מאושרת?
"מאוד. תומר זה שקט, רוגע, ביטחון, תום, תשוקה, אינטליגנציה רגשית מטורפת. הכל חדש. זה מדהים בעיני". 

האנימון פייז?
"זה דווקא מרגיש שונה, שמערכת היחסים הזו אחרת. הוא בן 22, אני בת 26. הורדתי את לחץ החתונה מהשולחן, שזה אומר שאני מסתכלת על דברים אחרת, אני נהנית מהרגע. מערכת יחסים מתקדמת בצורה בריאה".

בטח את שומעת לא מעט תגובות על פער הגילים ביניכם.
"דווקא פתאום אני רואה סביבי מלא סיפורים כאלו שלא הייתי מודעת אליהם. מערכות יחסים שהאישה גדולה מהגבר. התגובות שאני מקבלת הן 'נראה שטוב לך' ו'את נראית שקטה'. שקט אצלי זה לא משהו שבא באהלן אהלן. המצב נפשי שלי זז בשניות ואנשים רואים שטוב לי". 

חליפה - The Attico לאמור | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל) חליפה - The Attico לאמור | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

חליפה – The Attico לאמור | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל) חליפה – The Attico לאמור | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

העובדה שההורים שלך גרושים השפיעה על הפחד שלך מחתונה?
"זה לא היה כיף. הייתי בוגרת כשהם התגרשו אז שמעתי את כל הדברים שלא הייתי שומעת אם הייתי צעירה יותר, אבל למדתי מה אני כן רוצה ממערכת יחסים. למדתי איזה מלחמות לריב, הבנתי איך צריך להתנהל בעולם, וראיתי איך עובדים על דברים ולא מפרקים ברגע. אני עדיין לא יודעת מה אני חושבת על מוסד הנישואים ועל גירושים. לא הייתי רוצה להתגרש, ובאותה נשימה אני לא יודעת אם כולם מסוגלים להישאר במערכת יחסים עם אותו אדם לנצח. לא יודעת אם זה בריא".

ורגע לפני סיום – יש לך החלטות ותקוות לשנה האזרחית החדשה? 
"בא לי להתקרב לעצמי יותר. להיסגר על מי זאת ניבר מדר. לתת לה יותר מקום, ביטחון, קול, אהבה ותקווה. יש עוד עבודה. אני וורק אין פרוגרס". 

חליפת עור - הלגה עיצובים | תכשיטים - פדני | נעליים - דיור (צילום: שי כהן ארבל)

חליפת עור – הלגה עיצובים | תכשיטים – פדני | נעליים – דיור (צילום: שי כהן ארבל)

צילום: שי כהן ארבל | סטיילינג: אלין כהן זידקוב ל"ארטבוק" | איפור: מורן סטויצקי | שיער: גיא סמואל | ע' צלם: רונן חריסטופורוב | ע' סטיילינג: שקד עמר | הפקה: רותם פנחס | רכב: אוטו פוזה – גיל הורוביץ

השאירו תגובה

 

  • לא פלא מה שאת חווה. את קרויה על שם עבריין,,מעלים מס,,גנב, ושקרן!.לו היו מעמידים אותו לדין ( על פי חוק) לא היה נרצח !!!!!!!

    מאת: דר' שמפנייר |‏ 7 באוגוסט 2022 | 13:35
  • לפי כמות הגברים שהיא הייתה איתם זה מטורף.בחורה צעירה סה"כ ומקבלת פינים מהמון גברים.

    מאת: ארי |‏ 23 בפברואר 2022 | 23:39
  • בחורה יפה אבל באמת לא סגורה על עצמה ולא בדיוק יציבה. פעם זקן, פעם ילד… כל פעם בחור נוסף כאילו שהיא לא יכולה רגע לנוח מזוגיות וללמוד את עצמה. ובואי להסתובב בתצוגה עם שבלונות מוזרות וחזה חשוף, זה לא בדיוק מראה על שיקול דעת בריא.

    מאת: יעל |‏ 23 בינואר 2022 | 01:00
  • הבחורה מושלמת בכל רמה. רגליים על הקרקע ולא מלאה בעצמה כמו כל מכוערת שניה פליטת ריאליטי.

    מאת: חני |‏ 9 בינואר 2022 | 07:17
  • את מאוד יפה אבל קצת חשופה

    מאת: הודיה |‏ 2 בינואר 2022 | 15:12
  • עוד שקר כלשהו, הבינה שצריכה לשחק את משחק הפתיחות והמסכנות.

    מאת: ניב |‏ 2 בינואר 2022 | 12:27
  • ניבר, תחזרי לאינסטגרם, את חסרה לי שם

    מאת: חן |‏ 2 בינואר 2022 | 10:34
  • ניבר היא הישראלית היחידה שיכולה להיקרא דוגמנית בישראל בימים אלה. כולם נראות עכברות לידה. יש פה גם מישהי ששמה אותה באותה ליגה של עדן פינס הפרחולה. שזה הזוי בעיניי.

    אז זהו שניבר היא בליגה משל עצמה יש אותה בגבוה ויש את כולן. ניבר היא ברמה בינלאומית של יופי ומקצוענות. ראיון חשוף ובוגר. אני חושב שהאבחנה שלך של דיסטמיה היא מתנה עבורך. זה תמיד יחבר אותך למציאות של כאן ועכשיו. מעולם לא תאבדי את הראש יותר מידי כי תמיד תחפשי את המשמעות לקיומך ולחיים.

    מאת: גילי |‏ 1 בינואר 2022 | 22:27
  • לצערי בחורה גבוהה זה לא יפה

    מאת: מירה |‏ 1 בינואר 2022 | 21:58
  • ללכלת את הנשמה עים גויי עכשוו צריך לנקות

    מאת: יוב |‏ 1 בינואר 2022 | 21:20
  • אמאל'ה ואבאלה וסבתלה. כמה שהיא יפה . היא ועדן פינס זו רמה אחרת של יופי מושלם!!!

    מאת: מפרגנת |‏ 1 בינואר 2022 | 21:04
  • ניראת בול סתיו סטשנקו

    מאת: מסעודה |‏ 1 בינואר 2022 | 18:16
  • זהו כבר אין צורך בחזיה? ישרלולה מגעילה.

    מאת: ניק |‏ 1 בינואר 2022 | 15:54
  • וואוו איזה ראיון חשוף, מלמד, ומלא השראה. תודה על השיתוף מדר!

    מאת: חופית |‏ 1 בינואר 2022 | 14:57
  • ממש רחמנות עליה…. יאללה עוד נסיכה מפונקת שמתבכיינת

    מאת: ש |‏ 1 בינואר 2022 | 12:30
  • מרגשת!! כל הכבוד על הפתיחות והעלאת הנושא החשוב הזה על סדר היום!

    מאת: מיכל |‏ 1 בינואר 2022 | 12:02
  • היית יוצאת עם בן 42…בחייאת

    מאת: אם הוא לא היה מיליונר |‏ 1 בינואר 2022 | 10:08
  • פצצה לא רק יפה..מעלפת

    מאת: פיני |‏ 1 בינואר 2022 | 08:05
  • חכמה ויפה!

    מאת: הצליחי |‏ 1 בינואר 2022 | 08:02
  • נְשמעת מהממת
    שיהיה לך רק טוב:)

    מאת: הילה |‏ 1 בינואר 2022 | 02:31
  • אולי די לקדם אנשים רק כי הם נראים טוב ונתחיל לקדם אנשים שתרמו מעצמם משהו? לא יותר הגיוני?

    מאת: רועי |‏ 1 בינואר 2022 | 02:16
  • לא אוהב ללכלך אבל את חיה בסרט רע.

    מאת: פיס |‏ 1 בינואר 2022 | 01:41
  • תעשו לי טובה תעיפו אותה מהמסך

    מאת: רדואן |‏ 31 בדצמבר 2021 | 21:31
  • נשמעת מקסימה. שיהיה לה מלא בהצלחה

    מאת: אליה |‏ 31 בדצמבר 2021 | 21:27
  • חמודה…שיהיה לה טוב..מאחלת לה..גם עם בחור צעיר

    מאת: כרמל |‏ 31 בדצמבר 2021 | 20:45
  • איך זה שכל דומניות נשואות בסוף לאנשי עסקים? הן מוכרות את ורתן החיצונית. יש לזה שם.

    מאת: ר.ק. |‏ 31 בדצמבר 2021 | 20:41
  • הלוואי יכניסו אותך לשער מנשה ליד הבית שלך איפה שכל החולי נפש י ז

    מאת: מתן |‏ 31 בדצמבר 2021 | 20:21
  • בחורה אמתית ומקסימה. שיהיה לך רק בריאות ואושר

    מאת: אחת |‏ 31 בדצמבר 2021 | 19:35
  • איזה מקסימה! רגישה וחכמה, מאחל לה רק טוב ובריאות נפשית טובה :)

    מאת: סופר דופר |‏ 31 בדצמבר 2021 | 19:09
  • מתוקה , בהצלחה

    מאת: בר |‏ 31 בדצמבר 2021 | 16:50
  • אוהבת אותה פשוט.יפיפיה חכמה בטירוף רוחנית בגישה .בוגרת גלילה.מאחלת בהצלחה בהמשך ואהבה .
    חשוב לי לומר שלפעמים אנשים עוברים כאבי גדילה והתפתחות שאלו הכי נפלאים שיש עבור הנשמה שלנו והצמיחה ובקושי הזה מתפרש בהגדרת הדיכאון .כאבי צמיחה תפקידם כאב עוצמתי ממנו אנחנו מתעוררים .ולומדים שזהו לא דיכאון אלה שכבות והדפוסים ישנים שאנו לומדים לשחרר גם אם מעורב בזה כאב ועצב זה חיובי לנו כל כך ..

    מאת: שרון |‏ 31 בדצמבר 2021 | 16:04
  • ממש יפה,עם שפתי הברווז

    מאת: ג'ורג |‏ 31 בדצמבר 2021 | 15:42
  • כתבת המשך …. פגעו בי לקחו לי אני רק ילדה תמימה

    מאת: שמיל |‏ 31 בדצמבר 2021 | 15:40
  • לא מקנא בעולם הבא של הבנות שלובשות לא צנוע בפרט שמכשילות אחרים

    מאת: משה |‏ 31 בדצמבר 2021 | 15:00
  • מלאכית. בהצלחה אושר ונחת.

    מאת: א |‏ 31 בדצמבר 2021 | 14:03
  • עוד 4 שנים תגמור בלי שקל על התחת….

    מאת: יעל |‏ 31 בדצמבר 2021 | 13:59
  • מהממת ובוגרת

    מאת: גל |‏ 31 בדצמבר 2021 | 13:32
  • וואלה הופתעתי בחורה חכמה

    מאת: טל |‏ 31 בדצמבר 2021 | 13:21
  • לחזור בתשובה להיתלבש צנוע וכך יהיוי לך חיים טובים ומבורכים

    מאת: דנה |‏ 31 בדצמבר 2021 | 12:22
  • ניבר הדוגמנית הכי יפה בארץ והכי מעניינית ממש דוגמנית הכי יפה ושנת 2022 תביא לה הצלחה חזקה ממש הכי יובי אלופה גאים בה

    מאת: רוני רוני |‏ 31 בדצמבר 2021 | 11:40
  • בהצלחה ניבר! התוכן שלך ניכר

    מאת: מירי |‏ 31 בדצמבר 2021 | 11:18
  • אלופה בהצלחה.

    מאת: דניאל |‏ 31 בדצמבר 2021 | 09:51
  • היא נראת בול סתו סטרשנקו

    מאת: סתוית |‏ 31 בדצמבר 2021 | 09:19
  • היא באמת לא יפה

    מאת: מציאות |‏ 31 בדצמבר 2021 | 09:13
  • בוגרת, עמוקה ויפה בטירוף

    מאת: אדי |‏ 31 בדצמבר 2021 | 09:10
  • מבפנים ומבחוץ

    מאת: כמה יפה |‏ 31 בדצמבר 2021 | 08:50
  • כי השפתיים שלך לא טבעיות ואין לך אומץ להיות טבעית עם כל הפגמים וחוסר השלמות כמו שיש לכל אחד.

    מאת: את לא כמו כל בת 26 |‏ 31 בדצמבר 2021 | 06:29
  • תודה לכם על הראיון הזה עם ניבר! הפתיחות על הכול חשובים ומדוייקים. להראות כמה צריך להיזהר לא להשפיל ו"להקטין" ילד/ה, אפילו שיש קשיים ודווקא בגלל שיש קשיים – הבטחון העצמי עוד יותר עדין ושברירי, ולסביבה יש השפעה אדירה האם לרומם ולהעצים את הילד או להפך הגמור… תודה על הכתבה הזו, ניבר! את מהממת ובהצלחה רבה! דווקא בגלל מה שחווית והמודעות שלך להכול – את תקימי משפחה נהדרת ותהיי אמא מופלאה, מכילה ומעצימה!

    מאת: אפרת |‏ 31 בדצמבר 2021 | 03:09
  • ניבר את מרהיבה. וחזקה!!! את מדהימה

    מאת: ליסה |‏ 31 בדצמבר 2021 | 02:29
  • כל בחורה שכל היום מול מצלמות משתמשת בביטוים של אנשים שסבלו באמת מחוסר ביטחון

    מאת: גיחי |‏ 31 בדצמבר 2021 | 00:33
  • זהו? סיימה לבדר מיליונרים ערבים ומבוגרים?

    מאת: זיו |‏ 30 בדצמבר 2021 | 22:57
  • מנסה לשנות תדמית אחרי שאף אחד לא רצה לעבוד איתה? איזה קמפיינים? שקרים עלובים

    מאת: ליזה |‏ 30 בדצמבר 2021 | 22:49
  • חרטטנית

    מאת: חנה |‏ 30 בדצמבר 2021 | 22:44
  • עם כל פעילי הטרור שהיא פגשה בזמנים שלה בטורקיה, אני מקווה שהיא עובדת עם המוסד

    מאת: אייל |‏ 30 בדצמבר 2021 | 22:27
  • וואוו!! היא פשוט מדהימה!

    מאת: אני |‏ 30 בדצמבר 2021 | 22:09
  • אלופה

    מאת: גוני |‏ 30 בדצמבר 2021 | 21:25
  • אהבתי. כתבה מעולה, אותנטית ומתאימה לשנה הנכנסת 2022 בעולם הדוגמנות, עלי והצליחי ניבר!

    מאת: טוני |‏ 30 בדצמבר 2021 | 21:05
  • נסיכה אמיתית ניבר חכמה מוצלחת ורגישה

    מאת: אתי |‏ 30 בדצמבר 2021 | 20:08
  • כמה יפה ככה מתוסבכת .. ועוד לאכול נקניקיה זקנה מטורקיה.
    עצוב מאוד

    מאת: לוני |‏ 30 בדצמבר 2021 | 19:56
  • בטח עשה לה הסכם ממון אז היא השתעלה והבינה שהכיס שלו עם ריצרץ ומנעול

    מאת: גבי |‏ 30 בדצמבר 2021 | 18:23