קיארה ידעה טוב מאוד מה יקרה כשהיא לבשה את הדבר הזה

קיארה פראני היא האיט-גירל שמוכיחה שהאהבה שלנו לא תמיד תלויה בכישורי סטיילינג, ואנחנו מתכוונות להיות שם בשבילה גם ברגעים הפחות מוצלחים - בטח כשהיא משכילה ללוות אותם במשפט מחץ שמזכיר כמה כל זה לא באמת מזיז לה

מאת  | ‏ 15 דצמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni)

אי אפשר להתווכח בנושא ההצלחה של קיארה פראני, אבל כשזה נוגע לסטייל שלה – בהחלט אפשר. משפיענית האופנה הכי מצליחה בעולם לא ידועה בסטייל מינימליסטי, ולרוב הולכת על המוטו "יותר זה יותר". לפעמים זה ממש עובד, ולפעמים היא נראית כמו אסון אופנה מהלך. אבל חשוב לציין – גם ברגעים האלה, אנחנו חולות עליה.

קיארה היא גם מלאה במודעות עצמית. היא יודעת שכל מהלך שלה מעורר ביקורות, ובעיקר מודעת לכך שהעולם עדיין מתקשה לראות נשים – ואימהות בפרט – בבגדים שאינם צנועים. לכן, לפוסט האחרון שלה היא צירפה כיתוב מתוחכם ומוצלח: "אני מוכנה לשיפוט שלכם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni)

היא לא סתם כתבה את זה: בתמונות קיארה לובשת בגד גוף שמכסה את כל הגוף, אבל עשוי מתחרה ולכן למעשה גם חושף את כל הגוף. הוא שייך לקלדזוניה – מותג אופנה שהיא משתפת איתו פעולה לעתים קרובות, וגם הפעם מדובר בפוסט בתשלום.

מתחת לבגד הגוף, קיארה לובשת תחתונים בלבד, כשהפטמות שלה מכוסות באופן אסטרטגי על ידי התחרה. היא הוסיפה גם מגפיים גבוהים, ובפוסט אחד לפני היא מלווה את הלוק עם בלייזר מעור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @sagirsultannews

אז איפה עומד השיפוט שלנו? נעשה את זה קל – כשזה נוגע לצניעות, אין לנו שום ביקורת בנושא. גוף האדם הוא דבר יפהפה ולכל אישה יש את הזכות לבחור כמה להסתיר או לחשוף אותו. בגד גוף שלם הוא גם פריט די סקסי – אבל הבחירה הפעם היא פחות מוצלחת. למה? כי בגד הגוף עצמו נראה מעט זול, הבד שלו לא מחמיא במיוחד וגם המגפיים הם לא הבחירה המוצלחת ביותר להשלים את הלוק. אז אנחנו בעד הרעיון, אבל נשמח להפנות את קיארה למפורסמת אחרת – קלואי קרדשיאן - ולקחת ממנה השראה איך לובשים בגדי גוף מהסוג הזה ונראים כמו אייקון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by cover @tatiana_briani (@meraviglie_2020)

 

השאירו תגובה