גם לה זה קורה: היילי ביבר בשמלה שחושפת קצת יותר מדי

היילי היא אחת המתלבשות האהובות עלינו בכל הזמנים, אבל אף אחד אינו מושלם - וזאת ההוכחה. "צריך לפטר את מי שעשה את הסטיילינג", קבעו הגולשים אחרי שהתארחה אצל אלן דג'נרס בלוק שאולי היה מתאים לדייט באל. איי, אבל ניכר שלא הרגישה בו בנוח על סט תכנית האירוח הקלילה

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2021

היילי והבגד השנוי במחלוקת (צילום מסך מתוך The Ellen Show)

היילי והבגד השנוי במחלוקת (צילום מסך מתוך The Ellen Show)

הקוראות והקוראים של FF כבר יודעים – כשזה נוגע לאייקוני סטייל עכשוויות, יש לנו הרבה כוכבות אהובות – אבל רק היילי ביבר אחת. נכון, לא חסרות נשים בעלות סטייל מופלא בהוליווד והסביבה, אבל בשנים האחרונות היילי מיצבה את עצמה כנסיכה דיאנה של תקופתנו מבחינה אופנתית – תמיד מרגשת, תמיד מעניינת, וכמעט אף פעם לא מפספסת.

נדיר מאוד שיש לנו ביקורת על משהו שהיילי לובשת, וגם כשכן, זה לרוב עניין מינורי. במקרה של הלוק שלבשה בסוף השבוע האחרון כשהתארחה בתוכנית של אלן דג'נרס, מדובר בהוכחה לכך שלפעמים – הקשר זה הכל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alice | ARBW (@archivebaldwin)

היילי הגיעה לסט הצילומים בטופ וחצאית מעור מבריק שחור של המותג Khaite. הטופ הוא מדגם Prim ועולה 4,487 שקלים, והחצאית מדגם Sam ומחירה 6,112 שקלים – כך שהלוק הזה עובר את קו ה-10K עוד לפני שהגענו לנעלי העקב האדומות מבית ג'ימי צ'ו ועגילי החישוק של טיפאני.

היילי נראית נהדר, כמו תמיד, אבל גם ניכר שלא נוח לה לשבת על ספת תוכנית האירוח היומית כשהיא לובשת מראה סקסי מאוד שמתאים יותר לדייט נייט רותח בבר עם ג'סטין.

הגולשים לא אהבו (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

הגולשים לא אהבו (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

גם העוקבים ברשתות החברתיות הרגישו שמדובר בלוק הנכון במקום המאוד לא נכון. בחשבון האינסטגרם של אתר הבידור Just Jared הגיבו לתמונות: "תלבושת קצת מוגזמת לטלוויזיה בשעות היום", "האוטוקורקט שלכם החליף בין שיק לצ'יפ", "שיק ללאס וגאס אולי", ו"צריך לפטר את מי שעשה את הסטיילינג. הם לא הבינו את המשימה".

היילי, כידוע, דווקא מצטיינת בתלבושות יום, ואפילו את זאת היה אפשר להציל איכשהו, אם למשל היא הייתה זורקת מעליה את אחד מהבלייזרים המפורסמים שלה, בוחרת בנעליים נינוחות יותר או מפצלת את החצאית והטופ ולובשת רק אחד מהם – למשל את הטופ עם ג'ינס או את החצאית לצד סריג גולף שחור. השילוב בין שני הפריטים יחד עם העקבים יצר מראה שהוא אולי לוהט, אבל צורם על רקע סט תוכנית האירוח הקלילה שמשודרת בשעות היום. בסופו של דבר, זאת רק הוכחה שאף אחד לא מושלם – אפילו לא המתלבשת הטובה של זמננו.

נוח זה בטח לא (צילום מסך מתוך The Ellen Show)

נוח זה בטח לא (צילום מסך מתוך The Ellen Show)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by the catwalk life (@thecatwalklife)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@rhodesglow)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@hrbaldwinx)

השאירו תגובה