צילמו אותי עם בלה חדיד כאילו אנחנו באותה רמה

עד גיל 19, דורית רבליס כבר הספיקה לקבל את תואר "מיכאלה ברקו החדשה", לעטר שערי מגזינים ולצעוד על מסלולים לצד הדוגמניות הגדולות בעולם. היו גם אכזבות, איך לא. החברות מהסוכנות נעלמו, קמפיינים התבטלו כי היא חיילת, כי היא ישראלית, או סתם כי היא לא בגיל המתאים. אבל מבחינתה זאת רק ההתחלה. "דיור לקחו ממני השראה, על המסלול כולן היו מתולתלות"

מאת  | ‏ 18 נובמבר 2021

בגד גוף: קלווין קליין לפקטורי 54 (צילום: שי כהן ארבל)

בגד גוף: קלווין קליין לפקטורי 54 (צילום: שי כהן ארבל)

בצילומי הקמפיין האחרון של דורית רבליס (19), רעמת התלתלים הבלונדיניים המרשימים שלה לא מאוד עניינה את התקשורת. כששני הפרזנטורים שלצידה, שלומית מלכה ויהונתן מרגי, התמודדו עם צוותי הצילום של כל אתר רכילות בישראל – היא זכתה לקצת זמן מנוחה. ככה זה כשמצטלמים לצד שני רווקים טריים ומדוברים במיוחד. "זה מבאס, אבל אני לא מייחסת לזה חשיבות. לא נפרדתי ממישהו", היא אומרת בחיוך מבין, שמסגיר בכל זאת צביטה קטנה.

"אני קצת רגילה לזה, כי אני בדרך כלל עובדת עם אנשים יותר מפורסמים בארץ, אז בדרך כלל דוחקים אותי לפינה. זה פספוס שלהם, פעם הבאה כשירצו לראיין אותי, אני אחשוב פעמיים אם אני רוצה, ככה זה כשההכרה בארץ מגיעה מהרשתות החברתיות. ולי זה קשה, אני לא מתחברת לזה. בחו"ל מצידם שיהיו לי חמישה עוקבים, כל עוד הם אוהבים את הלוק שלי זה לא אכפת להם. אני עושה כל כך הרבה דברים בחו"ל ובעולם, וכן הייתי מצפה שיכירו אותי יותר. אבל בארץ את צריכה לצאת עם מישהו כדי שיעריכו אותך, לא לעשות קמפיין בינלאומי".

בכל זאת, כמעט יצאת עם מישהו מפורסם. בשנה שעברה הרשת סערה משמועות על רומן בינך לבין הזמר והשורד עידן חביב, בן 40.
"הוא עשה לי לייק. זהו. לא היה בינינו כלום".

שמלה: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

אבל אתם מכירים?
"כן, הייתי בהופעה שלו עם אמא שלי, אחרי ההופעה דיברנו קצת והוא התחיל לעקוב אחריי ועשה לי לייקעל תמונה, ואז כל מועדון המעריצים של ירדן ג'רבי ועידן חביב, שרצו שהם יהיו ביחד, כתבו עליה פשוט תגובות נוראיות. אני בכלל הייתי בבידוד, פתאום פתחתי את הטלפון וראיתי גל של הודעות באינסטגרם, רק קללות, מאחלים לי דברים נוראיים, ואני תוהה עם עצמי אם להמשיך לקרוא ויורדת לי דמעה, אז הפסקתי".

אבל הוא התחיל איתך? היה איזשהו קשר רומנטי?
"לא, כלום ושום דבר".

היית יוצאת איתו?
"אחלה עידן חביב, אבל לא, הוא בן 40. מה יש לי לעשות איתו? אני מאמינה שבני זוג צריכים לצמוח ולהתפתח ביחד לאורך הדרך".

ג'ינס: קלווין קליין לפקטורי 54 (צילום: שי כהן ארבל)

ג'ינס: קלווין קליין לפקטורי 54 (צילום: שי כהן ארבל)

איך נגמרה הסאגה?
"ביקשתי מירדן ג'רבי שתפנה לקהל המעריצים שלה והיא לא ענתה לי, זה קצת מעליב. בתור מישהי איכותית שמעבירה ערכים, את צריכה שהמעריצים שלך יפזרו אור וטוב. איך זה הקהל שלך? ואיך את לא עונה לי?"

עידן הוציא משהו?
"לא, גם לא. הוא גם העלה סטורי עם הגיטריסט והחברה שלו, והיא בלונדינית מתולתלת וישר חשבו שזו אני. זה רק הלהיט את השמועות".

ממש לאחרונה גם פורסם אצל ערן סויסה שנצפית מבלה בחברת עומרי קראוס, רופא השיניים בן 34, ששודך למעיין רובין ב"חתונה ממבט ראשון".
"היינו ביציאה עם חברים ואני מכירה אותו עוד מלפני שהוא היה ב'חתונמי'. הוא חבר ממש ממש טוב שלי". 

בלייזר: H&M | מכנסיים: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

בלייזר: H&M | מכנסיים: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

את בת 19, הוא בן 34, איך זה שאתם כאלה חברים טובים? לא נשמע לי בדיוק אותה סביבה.
"כשהוא חזר מהולנד, הוא פתח את המרפאה שלו והיה צריך להתפרסם קצת. הוא פנה אליי והציע לי לבוא לעשות אצלו הלבנה, הוא שלח למלא מלא סלבס והייתי בין הבודדות שראו, ואמרתי יאללה, נשמע לי אחלה. באתי עם אמא שלי והוא היה עם אח שלו. הם היו ממש חמודים, אז שמרנו על קשר. כשנפגשנו היו שם גם אח שלו ועוד חברים שלהם וחברות שלי, אבל בגלל שאני ועומרי מוכרים הוציאו רק את השם שלנו".

ובכל זאת, את מבינה למה זה נראה מוזר שחבורת בנות בנות 19 מבלה עם בני 34.
"זה פשוט לא היה ביני לבינו. בין חברה שלי לבחור אחר שם יש קשר, אז יצאנו כחבורה".

מצד אחד, את אומרת שלא צריך זוגיות כדי לתפוס כותרות, ומצד שני היה לך קמפיין שצילמת עם דוגמן שהיה בן זוגך לרגע. ב"ערב טוב עם גיא פינס" טענו שמדובר בתעלול יחצני, והזוגיות הזו אכן נעלמה כלא הייתה.
"יצאנו בסך הכל חודשיים ובאמת הצטלמנו ביחד, אבל כשהם עשו את האייטם הוא בכלל כבר היה עם חברה. זה לא מעניין אותי לקבל פרסום בזכות 'זוגיות', מבחינתי שלא יכירו אותי, העיקר שאני אמשיך לעבוד ולקבל קמפיינים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CASTRO (@castrofashion)

ומה עם מרגי? הוא רווק עכשיו.
"לא, לא נכנסת לזה. היה לי אחלה איתו, ישבנו דיברנו, הוא סבבה אבל פחות הטעם שלי".

דורית, גם את יכולה

הילדה היפה מאשדוד שגדלה כמתעמלת אמנותית, הבינה בגיל צעיר מאוד שהנתונים שלה יכולים לקחת אותה למסלול אחר לגמרי. "אני ואמא שלי ישבנו על ספה, ראינו כתבה על סופיה מצ'טנר, שצעדה על המסלול של דיור בגיל 14. אמא שלי הסתכלה עליי ואמרה לי 'דורית, גם את יכולה'. הייתי רק בת 13 וחצי, ילדת כאפות עם גשר בשיניים, אבל ראיתי שרותם מייצגת את סופי, אז שלחתי לה תמונות בת מצווה שלי. הכי מביך שיש". המביך הזה השתלם מאוד. במהרה היא הוצגה כיורשת של דוגמנית העל לשעבר מיכאלה ברקו והחלה לקטוף קמפיינים בזה אחר זה. "הקמפיין הראשון בארץ היה עם לי קופר, הייתי עם שני גברים וממש התביישתי מהם, זה הביך אותי".

להצטלם לצד שני גברים בגיל 14 באמת לא נשמע דבר פשוט. איך נשמרת מפני עולם ההטרדות?
"אמנם אני מגיל צעיר בעולם הזה, אבל תמיד הייתי עם אנשים סביבי שתומכים בי, ואבא שלי היה איתי כל הזמן בצילומים. רק כשהוא בחן את האנשים והכיר אותם וידע לאן אני נוסעת הוא נתן לי ללכת לבד. הגעתי מאוד ביישנית ולא היה לי סיי. מה שאומרים – אני עושה. עם הזמן, כשצברתי ביטחון, למדתי להגיד מה לא נוח לי ומה לא נעים לי, אף פעם לא הרגשתי שמנצלים אותי. אתמול הייתי בצילומים, הצלם הציע טופלס והרגיש לי ממש נוח. נוח לי עם הגוף שלי, היום אני סבבה עם זה".

שמלה: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

איך התמודדת עם התחקיר על שי אביטל? זה טלטל את עולם הדוגמנות.
"הכרתי אותו באופן אישי מהתעשייה, האמת היא ששלושה שבועות לפני שהתחקיר פורסם הוא רצה שאני אעבור לסוכנות שלו. סירבתי, אמרתי לו שטוב לי במקום שלי. די הופתעתי ונרתעתי מהחוצפה, לקחת דוגמנית מצליחה של רוברט מתחת לרדאר".

לא ידעת עליו?
"כולם ידעו שהוא סליז, אבל לא ידעו עד כמה. וזה עצוב ממש, כי הסטיגמה על העולם הזה כמעט הפסיקה, הבינו שהעולם הזה מכבד וסבבה, ועכשיו זה נפל בבום על כולם. זה ממש העציב אותי, אני לא אוהבת להיות במקום שיש לו שם רע".

זאת העבודה שלי

ההצלחה של רבליס מעבר לים הייתה כמעט מיידית. עד היום היא הספיקה להצטלם עבור קלווין קליין, טופשופ, זארה, פולו ראלף לורן, מנגו ("אני בברצלונה כל חודש"), עיטרה שערי מגזינים נחשבים, ביניהם "ווג" וצעדה על מסלולי תצוגות של מיו מיו, לקוסט ועוד. חצי שנה לאחר שהוחתמה בסוכנות R&R של רוברטו בן שושן ורותם גור, היא כבר טסה לאודישן בפריז למותג האופנה איב סאן לורן. היא נבחרה להשתתף בקמפיין, ושבוע לאחר מכן כבר הייתה על סט הצילומים בניו יורק, כשהסוכנת מתרגמת לה את הוראות הצלם. אבל שבעה חודשים אחרי, כשהקמפיין התקרב לשלבי הפרסום, הגיע הברקס. "הייתי שעתיים לפני שיצאתי לשדה, כולם כבר מוכנים ומכורטסים, אמא שלי, הסוכנים שלי, ואז התקשרו ואמרו לי לא לצאת. 'את לא טסה ואת לא עולה לתצוגה. את מתחת לגיל 16, והתצוגה אחרי שמונה בערב, החוק בפריז לא מאפשר לך לצעוד'".

צילום: שי כהן ארבל

צילום: שי כהן ארבל

ולא ידעו את זה כל השבעה חודשים?
"הם ידעו, אבל קיוו שהם יוכלו לסדר את זה, ובגלל שלא צעדתי גם הורידו את התמונות שלי מהקמפיין, ולא ראיתי אותן עד היום".

אף אחד לא ראה אותן עד היום? זה נשמע כאילו גם אני יכולה לספר שספילברג צילם אותי לסרט ובסוף זה נגנז ולא היה.
"יש כאלה שיגידו שאני משקרת. מזל שיש לי מלא תמונות מאחורי הקלעים וגם שילמו לי את כל הסכום על הקמפיין, אז מה אכפת לי?".

קמפיין בסדר גודל כזה זה לא רק כסף, זה גם סמל סטטוס.
"כן כן, ברור. זה היה רגע מבאס מאוד. גם לא האמנתי בהתחלה שזה בגלל הגיל, עלו לי כל המחשבות שאני לא יפה מספיק, שהם לא באמת אהבו אותי והחליטו לוותר עליי. אבל בסוף גילינו גם שהתצוגה הייתה עושה לי פחות טוב, זה היה בגדי עור וחושפני ודברים שלא התאימו לי".

בלייזר: H&M (צילום: שי כהן ארבל)

בלייזר: H&M (צילום: שי כהן ארבל)

סופי צעדה בשמלה שקופה במסלול של דיור כשהייתה בת 14.
"אבל היא נראתה כמו פיה. זה לא אותו דבר, וגם אני לא הייתי מסוגלת לעשות את זה. היה לי אודישן לדיור, ועברתי כמה שלבים ומדדו אותי, והשמלה הייתה שקופה ואמרתי שזה לא נעים לי. נראה לי שבגלל זה בסוף לא לקחו אותי, אבל הם לגמרי לקחו השראה ממני. על המסלול כל הדוגמניות היו מתולתלות".

גם הסיפור עם בית האופנה המצליח הזה לא נגמר שם. למרות שלא התקבלה לתצוגה, דיור העלו את רגע המדידות של מאחורי הקלעים לעמוד האינסטגרם הרשמי שלהם, ומטעם הסוכנות של רבליס נשלחה תביעה ודרישה להורדת התמונה.

לא מפחיד להסתכסך עם חברת אופנה כל כך גדולה?
"בשביל מה יש לי סוכנים? הם הורידו את התמונה אחרי שעה וניצחנו בתביעה. זה נחמד להיות בעמוד של דיור אבל יותר נחמד כשיש אמת מאחורי זה. זאת העבודה שלי, משלמים לי כדי לדגמן את הבגדים ולהצטלם איתם".

וסט: Love Me Two Times (צילום: שי כהן ארבל)

וסט: Love Me Two Times (צילום: שי כהן ארבל)

הנעורים שלה מנעו מקמפיין נוסף להתממש, כשבחרה במסע לפולין על פני ארוחת ערב עם דואה ליפה. "היא רצתה להיפגש איתי בלונדון כדי לראות אם אני מתאימה לליין הנעליים שהוציאה, אבל בית הספר לא הסכים שאגיע עצמאית מלונדון לפולין, אז ויתרתי על הפגישה ונסעתי עם כולם. גם ויתרתי על קמפיין נוסף בשביל טיול שנתי. רצו בהתחלה שאעבור לתיכון פרטי, אבל לא הסכמתי. היה לי חשוב להישאר בבית ספר, סיימתי בגרויות בדם, יזע ודמעות, עשיתי בגרות בפיזיקה, כי אני רוצה להיות אדריכלית. כשקיבלתי את התעודה קפצתי על המחנכת שלי מרוב אושר".

כמו כולם

עכשיו, בפעם הרביעית, יופיה של רבליס פותח עבורה דלת חשובה במיוחד – אבל גם הפעם הנסיבות הטכניות לא מאפשרות לה לעבור דרכה. בתחילת החודש קיבלה זימון לעבודה שהיא הגשמת חלום עבור כל דוגמנית ישראלית ובינלאומית כאחד. "מאז ומתמיד הייתה לנו תחרות סודית בסוכנות, מי תקבל ראשונה כנפיים של ויקטוריה'ס סיקרט" היא מספרת ובכך חושפת את ההצעה המפתיעה שחיכתה לה בתיבת המייל. "ישנתי בבסיס ופתאום קיבלתי הודעה שעוד יומיים אני טסה לצילומים של ויקטוריה'ס סיקרט".

ומה השתבש הפעם?
"הצילומים במרוקו. ואני חיילת. למרות הסכם השלום, לחיילים אסור להיכנס למרוקו ולא יכולתי לטוס לצילומים. המזל שלי שהם הודיעו לסוכנות שלי שהם עדיין רוצים אותי לצילומים הבאים שלהם. אני רק מקווה שהם לא ישכחו אותי". 

טוטאל-לוק: קסטרו (צילום: שי כהן ארבל)

טוטאל-לוק: קסטרו (צילום: שי כהן ארבל)

בינתיים בארץ, דבר אחד בהחלט דופק כמו שצריך – וזה הפז"ם הצהלי. היא התגייסה לפני שנה ומשרתת בקריה כרל"שית. לראיון הגיעה היישר מהבסיס על מדי הזית המדוגמים, שאפילו בהם נראית כאילו הרגע זה עתה ירדה מהמסלול. "אני קמה כל יום בשש בבוקר, נוסעת ברכבת לקריה, מגיעה לבסיס ומשם בדרך כלל ממשיכה ליום צילום. כל יום נראה קצת אחרת, אבל בסוף היום אני תמיד חוזרת הביתה מותשת".

דוגמניות כיום לא זוכות למעמד של אמן פעיל. זה עורר אצלך התלבטות אם להתגייס?
"זה ביאס אותי ממש, שבועיים לפני שהתגייסתי ביטלו את זה. אבל למזלי המפקד שלי הוא עם ראש פתוח והוא מבין שזו הקריירה שלי, אז הוא עוזר לי ובא לקראתי. אני מניחה שאם לא הייתי בצבא אז כבר הייתי גרה ועובדת בחו"ל, אבל מבחינתי זו חוויה שאני חייבת לעבור. זה חלק מלהיות ישראלית, ונולדתי פה ואני אוהבת להיות ישראלית. אני חיילת רגילה כמו כולם, עושה שבתות ומטבח. אספתי בטירונות חברות טובות ואנחנו עדיין בקשר. זה מבחינתי לכל החיים".

החברות האלה יודעות כמה את מרוויחה, בזמן שהן מקבלות 830 שקלים לחודש?
"נכון, אני מרוויחה משכורת עם קצת יותר אפסים ולא עובדת בשקלים, ותמיד יש עקיצות על חשבוני. הלכתי עם החברים לשק"ם, אז ישר הם אמרו 'יאללה, דורית פה, בוא נביא עגלה'. אנשים חושבים שהעולם הזה מאוד נוצץ, אבל יש לזה גם השלכות. יום צילום זה גם קשה מאוד פיזית, ואת לא יכולה לעשות בדיוק מה שבא לך. צריך תמיד להיות במודעות. לפעמים אני מרגישה יותר בנוח לשבת בבית עם חברות ולהיות אני בלי לחשוב אם רואים ומסתכלים ובוחנים".

בלייזר ומכנסיים: Loni Vintage (צילום: שי כהן ארבל)

בלייזר ומכנסיים: Loni Vintage (צילום: שי כהן ארבל)

כמעט אין חיילת בצה"ל שלא עלתה במשקל. איך זה עובד כשאת דוגמנית מסלול?
"אני משרתת בקריה, עוברת דרך עזריאלי ועוצרת ברולדין, מבחינתי אין דבר כזה בוקר ראשון בלי קרואסון. זה כיף, בשביל ההנאה והתחושה שיהיה לי שבוע טוב. כשצריך אני שומרת. אני כן אבחר בדג על פני פסטה בדרך כלל, אבל אם בא לי, אני אלך על הפסטה. ברור שזה חלק מהמקצוע שלי לשמור על התזונה, וגם לשמור על עצמי בכלל. לא מזמן נסעתי עם ידיד שלי על קורקינט וממש נזהרתי, אם משהו יקרה לי עכשיו לפנים זה בעייתי, יש לי מחר צילומים, אני לא יכולה לשבור משהו, אני לא יכולה להתפרע ולעשות מה שבא לי".

בעולם ששואף לשינוי מודל היופי, יצא לך לקבל הערות על הגוף שלך?
"זה חלק מאוד משמעותי מהקריטריון של לעבוד בחו"ל, והרבה פעמים אני עם הגוף שלי, שאני כן נחשבת בחורה רזה, לא קיבלתי עבודות כי אני לא מספיק רזה עבורם. יש מקומות שאומרים לי לרדת, זה מאוד קל ליפול כשאומרים לך 'את לא רזה, לא התקבלת'. באיזשהו מקום זה מחלחל, את מסתכלת במראה ואומרת 'אוקיי, פה אני יכולה להוריד ופה לחטב'. אבל אני כן הולכת לים ומרגישה טוב עם עצמי. הבנתי שאני לא צריכה לרזות יותר, זה יהיה חולני ואני לא צריכה להגיע למקומות האלה בשביל כסף ולא בשביל שום עבודה כזאת או אחרת, ומי שרוצה אותי יקבל אותי כמו שאני. האמת היא שלאט לאט בחו"ל העניין של המודעות מתחיל להשתנות".

את חושבת שאידאל היופי באמת משתנה?
"אני מקווה שכן. אני חושבת שיש פחות התעסקות במשקל".

שמלה: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

שמלה: עידן לרוס (צילום: שי כהן ארבל)

את משווה את עצמך לאחרות? יש לך חברות דוגמניות?
"לא".

למה?
"לא יוצא לי. אני סבבה איתן, אני בקשר עם שון לוי, שהיא באמת חברה, אבל זה לא שיוצא לי להיפגש עם דוגמניות אחרות כחברות ביום יום".

יש תחרות?
"זה מרגיש שאין, אבל עמוק עמוק בפנים יש".

ג'ינס: קלווין קליין לפקטורי 54 (צילום: שי כהן ארבל)

ג'ינס: קלווין קליין לפקטורי 54 (צילום: שי כהן ארבל)

בכל פעם שאני מראיינת דוגמנית, היא מספרת שאין קנאה ו"מה ששלי שלי", ושיש פרגון מלא.
"זה חארטה, חארטה בפיתה, נו באמת. אני באמת מפרגנת, ואשמח שחברות שלי לסוכנות יקבלו עבודה, אבל מן הסתם יש קנאה ומישהי רוצה לתפוס את מקומך. אני בטוחה שיש עכשיו מיליון דוגמניות שרוצות את הקמפיין של קסטרו. מבחוץ תמיד נראה שכולם חברים, אבל הרבה פעמים אלה חברויות מתוך אינטרס. לפעמים אני רואה את אלו שנפגשים ואני אומרת 'אוקיי, אז יעלו לו עוד 10 עוקבים ולו יעלו עוד 20, ובשביל ערב שלא באמת מעניין אתכם, אתם תצאו רק בשביל שיעלו לכם העוקבים?'. אני רוצה להיפגש עם חברות שלי כי הן חברות שלי, לא כי יש לי אינטרס מאחורי זה. אם אני אפגש עם שון, לא נהיה עסוקות בלתעד את המפגש. באמת מעניין אותי מה שלומה".

מי חבר, מי לא

רבליס למדה על בשרה בשנה החולפת שגם קשרים שנדמים אמיצים מבחוץ הם לא בהכרח כאלה. ממסיבת יום ההולדת האחרונה שלה נעדרו החברות המפורסמות מהסוכנות, אביטל לנגר ואותה סופיה מצ'טנר שהייתה ההשראה שלה לכניסה לעולם הדוגמנות. גם כשהיא מנסה לשמור על גישה רגועה בקשר לזה, העלבון צץ מבין השורות. "היה לי שמח במסיבה, אז מה אכפת לי? נהניתי ממי שבא. אבל כן, הייתה ציפייה שאנשים יבואו ויפרגנו. זה עשה לי סדר. אמרתי לעצמי 'תסתכלי מי הגיע ומי לא, וזה ישקף לך את המשך הדרך שלך'".

ככה לומדים מי חבר אמיתי ומי לא?
"חד משמעית. ככה למדתי להבין מי אוהב אותי באמת ומי חבר אמיתי, ומי לא. סופי ואביטל לא הגיעו, ושם הקשר שלנו הלך. מאוד נעלבתי. עברנו תקופה, חוויות מטורפות, היינו טסות לחו"ל ביחד, גרנו בדירת דוגמניות, וכן ציפיתי שהן יבואו ליום ההולדת שלי. שתיהן ממש ביאסו אותי, האמת שאפילו לא אמרתי להן כלום, פשוט ציפיתי שיהיה מבחינתן את המאמץ להגיע".

וסט: Love Me Two Times (צילום: שי כהן ארבל)

וסט: Love Me Two Times (צילום: שי כהן ארבל)

סופי הייתה מודל לחיקוי עבורך, הפכתן לחברות ואז גם התמקמת לצידה בפסגה. אולי זו הייתה קנאה ממהפך יחסי הכוחות?
"זו קנאה. אני יכולה להבין את הצד שלה, זה כואב, בזמן שהיא לקחה צעד אחורה מהתעשייה, אני לקחתי צעד קדימה, זה פתאום התהפך. אבל לפרגן ולתת כבוד לבן אדם זה בסיסי בעיניי. וברגע שאין את זה, איבדת אותי כבן אדם". 

היה משהו ספציפי?
"אני לא יודעת, אבל הייתה פעם שאני וסופי נבחנו לאותה תצוגה ורק אני התקבלתי. זה היה אודישן למותג "אוף ווייט" של וירג'יל אבלו. באנו שתינו לאודישן, אני הגעתי עם אמא שלי והחדר היה מלא בדוגמניות. כשהגיע התור שלי בכלל פספסו אותי, זו שבוחנת דיברה עם מישהי תוך כדי ובכלל לא שמה לב שצעדתי, אמרתי תודה, נתתי את הכרטיס שלי ויצאתי, אמרתי לאמא שלי שזה לא זה. יצאנו, התלבשתי חזרה לכל הקור שבחוץ, ואז מישהו מהצוות רץ אחריי ואמר לי שפספסו אותי וביקש שאחזור. הורדתי שוב את כל הכפפות, המעיל, עליתי על עקבים ונכנסתי שוב לאודישן. הפעם הבוחנת הרימה את הראש ואמרה לי 'נעים מאוד'. בערב קיבלתי הודעה שהם רוצים אותי למדידות, וסופי התבאסה כי היא לא עברה לשלב הבא".

זה באמת לא נעים, אבל אני מניחה שזה לא מנע ממך לעשות את התצוגה. איך היה על המסלול?
"הגעתי למדידות ובלה חדיד הייתה איתי, רק אני והיא. התלבשנו ביחד, דיברנו קצת, זה היה מזמן, לפני 'שומר החומות'. ואז הגעתי לתצוגה, הלכתי לחפש את הקולב שלי, יש סטנד עם הבגדים והתמונה שלך, ואני רואה את הסטנד של בלה ראשון, אחריו דוגמנית שאני לא מכירה, שלישית הייתה קאיה גרבר, אחר כך אותי ואז עוד שלושים ומשהו קולבים. צרחתי מהתרגשות כמו ילדה בת שלוש, התקשרתי לסוכנת שלי בשיא ההתרגשות".

בלייזר: H&M (צילום: שי כהן ארבל)

בלייזר: H&M (צילום: שי כהן ארבל)

ובתצוגה כזו מורגשים הבדלי מעמדות?
"באופן מוזר ממש לא, הן מחליפות בגדים איתי, כולנו ביחד, אנחנו באותו סטטוס, כולן יוצאות ביחד. בארץ יש יותר הקפדה, הם יותר מוכרים אז אותם נראיין, ופה אנחנו הרביעייה הפותחת, אז יש לנו תמונות ביחד. לא הזיזו אותנו הצידה, צילמו אותי עם בלה כאילו אנחנו באותה רמה, זה היה ממש נחמד. מה שכן, להן מחכה הרכב והנהג הצמוד מחוץ לתצוגה לעבר התצוגה הבאה. אבל בסדר, יום יבוא וגם לי יהיה ככה".

את קניה פגשת? הוא חבר טוב של וירג'יל.
"בטח. זה היה אחד המסלולים שהכי נהניתי לעשות, גם פגשתי אותו אחר כך במיקונוס. הוא היה ממש נחמד".

בקרוב, אם אלוהי הנאחס לא ידפוק שוב על דלתה, צפוי לצאת קמפיין גדול לבושם בכיכובה, אותו צילמה בצרפת כבר במאי. מעבר לזה, את החלומות הגדולים היא מייעדת לקריירת המשחק. "אני עושה אודישנים, פשוט עד עכשיו עוד לא התקבלתי, אבל אני בדרך לשם".

עד אז, באמת כמו חיילת רגילה, היא בכלל חולמת על הטיול הגדול. "כשאשתחרר אטוס לחו"ל, אירופה וניו יורק. השוק שלי הוא מאוד אמריקאי, אולי משהו נייטרלי כמו לונדון. אבל אני בכלל מתכננת טיול אחרי צבא. הסוכנת שלי לא יודעת את זה, אבל מה, אני חייבת לגור במקום אחד? אני יכולה לטייל וגם לעבוד, אהיה זמינה לכל עבודה. הרי מן הסתם, העבודה היא לא כל יום, אני יכולה ללכת לטייל בעולם, וכשמגיע משהו אני טסה לשם. זה התכנון שלי. רותם תקרא את זה ותקבל חום, אבל יהיה בסדר".

טוטאל-לוק: קסטרו (צילום: שי כהן ארבל)

טוטאל-לוק: קסטרו (צילום: שי כהן ארבל)

צילום: שי כהן ארבל | סטיילינג: דניאלה קפלוטו ל- Artbook | איפור: אל אדידה | שיער: עמנואל ציון | ע' צלם: רונן חריסטופורוב | ע' סטיילינג: רון וויסבין | הפקה: רותם פנחס

השאירו תגובה

 

  • אפרת, איזה דרך מכוערת לראיין, היה פשוט קשה לקרוא את השאלות המניפולטיביות והמנוסחות נורא שלך. מצטערת עבורך דורית שהיית צריכה לעבור ראיון כזה ומקווה בשבילך שבעתיד תפגשי אנשי תקשורת יותר נורמליים.

    מאת: למראיינת וכותבת הכתבה |‏ 30 בנובמבר 2021 | 21:16
  • דחוף לעבוד איתה על איך מתראיינים, נשמעת ילדה בכיינית, לא מחוברת למציאות ובעיקר קנאית. ומותק תתקדמי, אז לא באו ליום הולדת שלך, ביג דיל… מה את בת 5?!

    מאת: נעמי |‏ 23 בנובמבר 2021 | 13:11
  • מזה הראיון התוקפני הזה
    שואלת ילדה בת 19 רק על גברים בצורה מתנשאת

    מאת: ספיר |‏ 21 בנובמבר 2021 | 19:44
  • קצת מתנשאת ועפה על עצמה אבל היא ילדה יפה

    מאת: נו טוב |‏ 20 בנובמבר 2021 | 23:04
  • יפיפייה , בהצלחה .

    מאת: אי |‏ 20 בנובמבר 2021 | 22:21
  • מקסימה !

    מאת: Miki |‏ 20 בנובמבר 2021 | 21:51
  • עפה על עצמה.
    בחורה מתולתלת ממוצעת +
    תשקיעי בראש אולי תצליחי יותר

    מאת: דן |‏ 20 בנובמבר 2021 | 20:41
  • אני מעדיפה את סופי. יותר צנועה וחמודה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 20 בנובמבר 2021 | 20:37
  • סוף סוף דוגמנית עם אישיות. יפהפיה חכמה ואיכותית.

    מאת: בהצלחה דוריתוש |‏ 20 בנובמבר 2021 | 20:13
  • יפייפיה המון הצלחה

    מאת: דנה |‏ 20 בנובמבר 2021 | 19:58
  • חבל שבחורה צריכה להיתפשט בשביל להיתקדם. העולם הזה אן בו יציבות עולם של דוגמנות זה עולם השקר אומנם מרוויחות כסף אבל הנפש ריקה הכבוד יורד חבל שדוגמנית צריכה להציג את החזה שלה בשביל צומת לב באמת חבל שבחורה. יורדת לרמה כזאת היופי באישה זה צניעות ולא חושפנות

    מאת: תת |‏ 20 בנובמבר 2021 | 18:50
  • מושלמת

    מאת: ממ |‏ 20 בנובמבר 2021 | 16:49
  • יופי גוף הכול מושלם היתה צריכה להיות מלכת היופי של ישראל היא נראית מאוד סקסית יש לה סקס אפיל עוברת מצוין מצלמה איזה חיוך אין מה לדבר פשוט מושלמת אפשר להציע לה חברות אין סיכוי מן הסתם אבל היא התברכה בנתונים חיצונים מושלמים ולפי הראיון גם מבחינת האישיות היא נשמעת מענינת עושה לי את זה לגמרי

    מאת: גלעד |‏ 20 בנובמבר 2021 | 15:57
  • סוף סוף דוגמנית שמדברת לעניין!! את מתוקה אמיתית דורית, ועם גישה כמו שלך את תצליחי בענק!

    מאת: טל |‏ 20 בנובמבר 2021 | 13:22
  • "הם לגמרי לקחו השראה ממני. על המסלול כל הדוגמניות היו מתולתלות"." כן, את הבחורה הראשונה בעולם שיש לה שיער מתולתל, הם בטח היו בשוק בפעם הראשונה שרא את השיער המתולתל שלך "מה זה השיער הזה? בחיים לא ראינו שיער כזה!", וואו, איזו השראה הבאת להם, טירוף.

    מאת: www.yanivd.co.il |‏ 20 בנובמבר 2021 | 12:02
  • את פשוט מהממת מושלמת ויש לך יופי מויחד שאין לאף אחד , שימותו הקנאים

    מאת: נירית |‏ 20 בנובמבר 2021 | 09:06
  • היא הדוגמנית הכי יפה בארץ. גם חכמה ואמיתית. לגבי הקנאה של… אפשר להבין אותן. זה הבדל של כמה רמות

    מאת: קרוז |‏ 20 בנובמבר 2021 | 08:40
  • נערה מרשימה

    מאת: לוקו |‏ 20 בנובמבר 2021 | 08:06
  • לא מוכנה לצעוד עם שמלה שקופה אבל side boots זה בסדר?…(בלי קשר הם מהממים!)

    מאת: אחת |‏ 19 בנובמבר 2021 | 17:24
  • יפה אמיתית !
    טבעית ואצילית,פשוט מקסימה!!!

    מאת: טניה |‏ 19 בנובמבר 2021 | 16:54
  • אתן ממש לא באותה רמה

    מאת: חגית |‏ 19 בנובמבר 2021 | 16:52
  • , לא מתכוונת להעליב אבל אין לה את זה . לא יופי סקסיות רומנטיות חושניות .לא לוליטה ולא רעמת תלתלים מרשימה .לא צריכה להיות שם בדוגמנות .

    מאת: לי |‏ 19 בנובמבר 2021 | 16:49
  • אבל חבל חבל שתמיד יש מישהי יפה ואיכשהו היא צריכה תחזה ותנוחות סקסטיות כאילו שזה לא מספיק

    מאת: מעלפת |‏ 19 בנובמבר 2021 | 15:57
  • את וואו

    מאת: קודם כל חכמה ואז יפייפה!!!!! |‏ 19 בנובמבר 2021 | 11:48
  • וואו! כמה אותנטיות ושכל ישר. מהממת. לא רגיל לקרוא כתבות לא מתייפיפות. גם עמדה בכבוד בשאלות האגרסיביות של המראיינת

    מאת: אורי |‏ 19 בנובמבר 2021 | 11:39
  • כנה באופן יפיפה .יפיפיה וחדה.מאחלת לך כל כך הרבה הצלחה .רק דבר אחד רציתי לומר לך .לגבי הקנאה שאת מרגישה..אכן הקנאה קיימת ובטח בעולם תחרותי כזה .שימי לב שהכל מתחיל ונגמר אצלינו.קחי אחריות
    אם מישהו מקנא בך במקום לתת לזה לחדור תגלי אמפתיה והבנה .אותו אדם שמקנא גם ככה מקבל את עונשו דרך אותן תחושות לא נעימות שהקנאה מביאה איתה להתמודדות.
    תני לעצמך מקום לשפוט לטובה אנשים .גם כשהם פוגעים .ותראי איך תצמחי עוד יותר מעלה
    את נשמעת בחורה נבונה ואהובה
    בטח אינך זקוקה חטיפים מלבד ניסיון החיים שיקח אותך ללמוד בעצמך .אך תני לעצמך לגלות אהבה ולהיות אור במקומות שהחושך נכנס אליהם.
    הלוואי ויצא לך לקרוא
    כותבת לך מכל הלב.
    רק הצלחה .

    מאת: שרון |‏ 19 בנובמבר 2021 | 11:30
  • סופי מצ'טנר הרבה יותר יפה והרבה יותר איכותית

    מאת: קרן |‏ 19 בנובמבר 2021 | 09:14
  • לא, העולם הזה לא מכבד אם הצלם מגיע טופלס, שישים על עצמו חולצה

    מאת: לשמור על הבנות |‏ 19 בנובמבר 2021 | 08:55
  • הדבר האמיתי, יפיפיה, מראה שיש לו אופי, לא כמו כל השבלונות שנראות בול אותו דבר עם פרצוף פלקטיב ונשמעת גם ילדה נבונה. הלוק '

    מאת: אני |‏ 19 בנובמבר 2021 | 08:25
  • מהממת. מאחלת לך שתמיד תישארי עם האמת שלך. ישר כח.

    מאת: קרן |‏ 19 בנובמבר 2021 | 08:20
  • יפה אמיתית עם מראה מעניין וראש על הכתפיים.מאוד בוגרת והגיונית. בהצלחה גדולה!

    מאת: נריה |‏ 19 בנובמבר 2021 | 08:05
  • וואו הופתעתי ממש לטובה !! מהממת ואיכותית !

    מאת: עדי |‏ 19 בנובמבר 2021 | 07:16
  • לא פחות יפה מבלה חדיד

    מאת: ק |‏ 19 בנובמבר 2021 | 07:00
  • אפילו לציין דברים תפלים כמו דואה ליפה או כל מפורסם עם המסע לפולין באותו משפט זה הזוי

    מאת: אייל |‏ 19 בנובמבר 2021 | 05:37
  • נראית אחלה אשה. חבל שעוד אוכלת בעלי חיים :(

    מאת: אמילי |‏ 19 בנובמבר 2021 | 01:25
  • מאוד יפה. צריכה ללמוד להתראיין. יוצרת אנטגוניזם ונשמע שמאוד תופסת מעצמה. יופי זה לא הכל בחיים. בהצלחה

    מאת: חגית |‏ 18 בנובמבר 2021 | 23:48
  • ממתי כתבה על דוגמנית הפכה להיות פורנו רך? מחצית מהתמונות עם חצי שד בחוץ.

    מאת: נטלי |‏ 18 בנובמבר 2021 | 23:24
  • בז׳עתתתתת דואה ליפה שונאת ישראל שתישאר עם הערבי שלה

    מאת: איריס |‏ 18 בנובמבר 2021 | 23:19
  • מהממת! מיוחדת! ונראית מאוד נעימה!
    לעומתה המראיינת ממש לא נעימה ומרגיש שיש קינאה מצידה. ממש תוקפנית בחלק מהשאלות… חבל.
    תצליחי דורית!

    מאת: דינה |‏ 18 בנובמבר 2021 | 22:52
  • טבעית ומהממת!!! נדיר למצוא כאלה היום

    מאת: מעיין |‏ 18 בנובמבר 2021 | 19:23
  • וואוו כמה שאת ילדה איכותית .
    מושלמת ואמיתית
    בהצלחה יפהפיה

    מאת: טוהר |‏ 18 בנובמבר 2021 | 18:54
  • את רמה יותר ממנה יפייפיה ברמות עללל חלל!!!!

    מאת: מישהי |‏ 18 בנובמבר 2021 | 18:30