נפלה ברשת: השמלה השקופה של בר זומר לא יוצאת לנו מהראש

הדוגמנית הגיעה לחתונה של חברת ילדות טובה, וגייסה לטובת האירוע את המעצבת מאי משיח שיצרה עבורה שמלת רשת סקסית במיוחד. בד רשת נוצץ לופף סביב גופה, בגזרה שהחמיאה לו וגם נתנה הצצה קטנה למה שמתחת. ככה דופקים הופעה

מאת  | ‏ 14 נובמבר 2021

בר הים הקטנה (צילום: אינסטגרם, barzomer)

בר הים הקטנה (צילום: אינסטגרם, barzomer)

ביוני האחרון נטע וספיר אלחמיסטר הגיעו לחתונה של אחותן דנה בשמלות רשת ירוקות של מאי משיח שאי אפשר היה לפספס. התגובות היו מעורבות – השמרנים נזעקו בשל כמות העור החשופה וגם מבחינה אופנתית נטו, מדובר היה בלוקים שנויים במחלוקת. בכל זאת, בד רשת ירוק נוצץ זה לא בדיוק קונצנזוס.

אנחנו, בכל אופן, אהבנו מאוד את הטוויסט הסקסי על שמלות השושבינה האמריקאיות. נכון ששמלה שחורה קטנה ואלגנטית היא תמיד הבחירה הבטוחה יותר, אבל מי שרוצה ללכת על בטוח – לא פונה למאי משיח, המעצבת שהפכה את הסקס אפיל לשמה השני.

צבע פחות שנוי במחלוקת (צילום: אינסטגרם, barzomer)

צבע פחות שנוי במחלוקת (צילום: אינסטגרם, barzomer)

בסוף השבוע האחרון בר זומר הגיעה לחתונה של חברת ילדות טובה שלה, ובחרה גם היא באחת משמלות הרשת הנוצצות והסקסיות של משיח. במקרה של בר, הצבע היה מעט פחות שנוי במחלוקת – ורוד עם נגיעות נחושת, במקום הירוק המפלג.

למרות שברור שהגזרה של שמלת המיני הלוהטת הזאת עוצבה בקפידה ועם הרבה מחשבה, משהו בתוצאה מאוד לא מתאמץ, כמו בדים שפשוט נקשרו מסביב למותניים ולחזה של בר, כך שלמרות שהשמלה נוצצת וסקסית, היא נראתה בה נינוחה כאילו היא מבלה על שפת הים. בר הבינה, ובצדק, ששמלה כזאת לא צריכה תכשיטים, ונתנה לה לנצוץ לבדה, עם שיער פזור וחלק, איפור מונוכרומטי בגוונים ורודים ומבט מהפנט.

כאילו עטפו אותה ברצועות בד (צילום: אינסטגרם, barzomer)

כאילו עטפו אותה ברצועות בד (צילום: אינסטגרם, barzomer)

מהפנטת (צילום: אינסטגרם, barzomer)

מהפנטת (צילום: אינסטגרם, barzomer)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by May Mashiah yechezkel (@may_mashiah)

השאירו תגובה