שלום עכשיו: נטלי דדון חרכה את דובאי בשמלה של מעצבת ישראלית

דובאי אירחה השבוע אירוע אופנה בינלאומי, שכלל תצוגות של מעצבים ישראלים. נטלי דדון צעדה על המסלול של המעצבת אורה ליאן לוי בשמלה עוצרת נשימה שהחמיאה לה מאוד, וגם המשיכה איתה לשאר הערב. שסע גבוה, מחשוף קריסטלים ובד קטיפה – מסתבר שזאת הנוסחה

מאת  | ‏ 1 נובמבר 2021

וואו (צילום: עדי אדרי)

וואו (צילום: עדי אדרי)

במהלך השבוע האחרון התקיים בדובאי אירוע האופנה World Fashion Festival Awards Dubai, שממש כפי שהוא נשמע – מאגד מעצבים ומעצבות מרחבי העולם, ומעניק להם במה להציג את הקולקציות החדשות מול קניינים. אנחנו, למשל, התעופפנו לנו לשם יחד עם המעצבת שלומית אזרד והדוגמנית רוסלנה רודינה, אבל בשבוע הזה היו עוד נציגים ונציגות מהארץ – כולל נטלי דדון.

דדון הגיעה לאירוע יחד עם המעצבת הישראלית אורה ליאן לוי, וזכתה לסגור את התצוגה שלה. את השמלה שלבשה בתצוגה היא לבשה גם להמשך האירוע, ולגמרי אפשר להבין למה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

השמלה היא שמלת קטיפה איטלקית שחורה בעלת שסע גבוה, שהתנועעה באופן מהמם במיוחד כשנטלי צעדה בה על המסלול. היה בה עוד פרט אחד חשוב שהפך אותה ליותר מעוד שמלת ערב שחורה – קריסטלים שעיטרו את הכתפיות והמשיכו לקו מתאר החזה, עם שפיץ שיצר מחשוף קטנטן של משולש הפוך.

הדיטייל הזה לא רק שידרג את השמלה, הוא גם התכתב היטב עם הטרנדים הכי חמים כרגע בעולם האופנה, והתוצאה היא נוצצת וסקסית, אבל גם לא מוגזמת מדי – כך שהיא מתאימה לאירועים הישראלים שנוטים להיות פחות מעונבים או מגונדרים.

נטלי צירפה לשמלה תיק קלאץ' קטן, גם הוא בגזרה טרנדית מאוד וכולו מכוסה קריסטלים, כך שהוא התאים לשמלה בדיוק, וגם למעצבת עצמה – שצעדה לצדה של דדון בשמלה א-סימטרית שחורה וכסופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by House of Glam Hair Makeup (@shaybenyakar)

פרט קטן אבל חשוב (צילום: אינסטגרם, natalydadon)

פרט קטן אבל חשוב (צילום: אינסטגרם, natalydadon)

השאירו תגובה