בסוף יום צילום הורידו לי את התוספות וחזרתי להיות האפרוח המסכן. פתאום לא בא לי יותר

סנדרה רינגלר לא נשארת איפה שלא טוב לה. היא חולקת את חייה עם 150 אלף עוקבים באינסטגרם, אבל לא קוראת טוקבקים כבר 15 שנה. היא מעדיפה לעשות סטיילינג לנשים אמיתיות, אבל שרה נתניהו היא חברת נפש. והיא לא חושבת שצריך להשתעבד לחיצוניות, אבל יודעת שכל אישה יכולה להיראות מיליון דולר. רק צריך להרים לעצמך קצת, ואולי להתחדש בתוספת שיער מבית היוצר שלה

מאת  | ‏ 28 אוקטובר 2021

חולצה ומכנסיים - סטרדיווריוס | חגורה וינטג' - איתי גונן | מגפיים - ג'ימי צ'ו (צילום: שי פרנקו)

חולצה ומכנסיים – סטרדיווריוס | חגורה וינטג' – איתי גונן | מגפיים – ג'ימי צ'ו (צילום: שי פרנקו)

סנדרה רינגלר יודעת לפזר גלאם בכל מקום. על לקוחותיה בתחום הסטיילינג, המפורסמות והמפורסמות פחות; באירועים ובהשקות שהיא פוקדת; בפגישה שלנו בבית קפה שכונתי. "בואי נזמין כוס יין", היא פותחת ואומרת, "אני כל כך מתרגשת שאת לא מבינה". אז אנחנו משיקות כוסות, ורינגלר עם דמעות בעיניים מודה על הרגע. "החיים נורא מורכבים ומלאי אתגרים וכל יום הוא פרויקט, אבל ברוך השם, זה יותר טוב מהחלום שהעזתי לחלום".

היא מאושרת מהחיים. נראה שהששון שהיא משדרת באינסטגרם לא רחוק מהחיים האמיתיים. "אני בת 50, ואני הדבר הכי רחוק ממושלם שיש, ואני לא גבוהה ואני לא ואני לא. אבל היום, בגילי, אני יודעת שאני סבבה. לא אגיד שאני שלמה כי זה יומרני, אבל אני סבבה".

יש אנשים שמרגישים לא מושלמים שיהיה להם קשה להסתובב עם חבורת החברות שלך, שבה מהיפות בארץ כמו שלי גפני ובר רפאלי.
"ואני עדיין מרגישה חוסר ביטחון להסתובב איתן בבגד ים, אני תמיד אשים פריאו או חצאית. אבל אני מרגישה בסביבה בטוחה, כולם מקבלים אותי כמו שאני. אלה חברות של שנים, וזו חברות עמוקה כל כך הרבה יותר מהחיצוני הזה. אולי זה מוזר לאנשים שבגיל 50 עדיין יש כאלה חברויות ובילויים, זה נראה להם פלסטי. חברות זה לא אינסטוש, זה לשמור על קשר, זה להיפגש, למצוא זמן. יש לי שלושה ילדים, בעל, עבודה, עסק, בית. כל מה שיש לכל בן אדם אחר. אבל אני יודעת שהחיים הם עוגה שבנויה מכל מיני שכבות, והשכבה של החברים זו שכבה מאוד חשובה. זה מתבטא הכי הרבה ברגעי האמת, איפה שהכי פחות זוהר".

חולצה - זארה | מכנסיים - וינטג' איתי גונן | נעליים - גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

חולצה – זארה | מכנסיים – וינטג' איתי גונן | נעליים – גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

היית עכשיו לצד קסניה בתקופה הקשה שלה, עם הפרידה?
"אוי קסוש שלי. הנה דוגמה, שוואלה אני 'פולי בוקד', אינני זקוקה לעוד חברות. אבל כשמגיע בן אדם ומתחבר אליך בנשמה, זה חזק ממני. אני מאוד מחוברת לקסניה, נהיה לי איתה חיבור קארמטי. הכרתי אותה דרך כרמי, שהוא חבר שלנו מלפני, אבל היא נכנסה לי ללב, היא לא תצא משם בגלל הקשר ביניהם. שניהם אנשים כל כך טובים וכל כך רגישים, אני אוהבת את שניהם ואין מה לעשות. עוברים דברים בחיים". 

חגגת יום הולדת נוצץ עם כל החברים במלון באילת, וכל חבר התבקש לשלם כ-2,000 שקלים עבור החגיגה.
"נכון, והייתי שמחה לשלם להם גם על הטיסה והמלון, אבל אני לא יכולה. הזמנתי את האנשים לחגוג איתי, אנחנו משקיעים במפגשים שלנו. זה הרבה כי זה מלא ימי הולדת, ואנחנו כבר צוחקים על זה. אבל היום כל כך לא אכפת לי מה אנשים יגידו, מאוד חשוב לי להיות בן אדם ולישון בשקט בלילה".

אז לא אכפת לך? את לא קוראת טוקבקים?
"לא. כשהתחלתי לצאת עם שגב ראיתי תגובות כמו 'מה אתה יוצא עם הזקנה הזאת' או 'איך היא נדבקת אליו, לפי שפת הגוף שלו רואים שהוא לא בעניין'. זה הכניס מתח, ואז אמרתי לעצמי 'את תקלקלי את מה שיש לך עם הבחור הזה בגלל משהו שכתבו אנשים שאת לא מכירה?'. וזהו, מאז לא קראתי טוקבקים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler)

כל אלמנט בחיים של רינגלר עטוף ביופי ובאסתטיקה. ביקור קליל בעמוד האינסטגרם שלה יגרום לכם בסבירות גבוהה להרגיש שהחיים שלכם אפרוריים ומשמימים. העמוד עמוס בתמונות החיים הטובים, גוף חטוב עטוף בבגד הים הנכון, שמלות צבעוניות, חופשות אטרקטיביות, מסיבות, בילויים, חיוכים נוצצים. באריזה הפוטוגנית הזו נכלל כמובן גם הבעל, השף שגב משה, שבעצמו נהנה להציג את הגוף שמבלה שעות רבות בחדר הכושר ואת הקוביות בבטן.

"אני מאוד מאוד שמחה שיש לי בעל כזה כיפי וכל אחד אחר מוזמן לקום בבוקר וללכת לחדר כושר ולהשקיע בעצמו. אני בטח שלא מתנצלת על כך. אנחנו מתמודדים עם האתגרים שכל שאר העולם מתמודד איתם. העניין הוא איך את בוחרת ללכת בחיים האלה, כי האבנים יהיו שם והמחסומים יהיו שם. את רוצה לשקוע בבור? תשקעי או שתמצאי דרך יצירתית להתחזק ממנו. זה הכל". 

בחירה באורח חיים זה טוב ויפה, אבל מה עושים עם איתותי הגיל?
"הכל באיזון. אני בעד טיפולים, שכל אחת תעשה מה שטוב לה, מאוד עצוב לראות נשים שמתמכרות ונראות רע, אבל גם מדהים לראות נשים בגילי שנראות רעננות וצעירות. אני עושה את המינימום האפשרי. אמנם בגילי מראה חיצוני הוא משוואה של איך את מרגישה ושמחת החיים שלך והעשייה שלך ואם את חיה בעשייה והגשמה וסיפוק אז זה מוקרן החוצה. גנטיקה זה דבר מופלא, אבל לא כולנו קיבלנו אותה". 

גולף - זארה | חולצת משי - נטע אפרתי | מכנסיים - עמנואל | חגורה - וינטג' אוסף פרטי | סנדלים - גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

גולף – זארה | חולצת משי – נטע אפרתי | מכנסיים – עמנואל | חגורה – וינטג' אוסף פרטי | סנדלים – גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

אז איפה את עומדת מבחינת סערת הפוטושופ?
"אין תמונה שאני אעלה בלי פייס-טיון, אין דבר כזה. אני לא מסתירה את זה, וגם אם יצאה לי תמונה מהממת מושלמת אני שנייה אבדוק בפייס-טיון אולי יש איזה קמט קטן או להחליק את הצלוליט. אני לא משנה את מידות הגוף שלי, אבל נוגעת טיפה, בטח, חד משמעית. אל תחפשו את האמת באינסטגרם. אתם רוצים לראות איך אני נראית? בואו ניפגש". 

אתה בישלת לי, עכשיו אני אבשל לך

רינגלר גדלה בתל אביב, בבית שהשריש את השקפת העולם על פיה היא חיה כיום. אמא צרפתייה ואבא אמריקאי. הפער בין ההורים עמד על 45 שנים, הם הכירו בפריז, גרו בארצות הברית, עברו דרך ספרד ולבסוף התמקמו בארץ. "אבא שלי הוא ההוכחה לכך שגיל זה רק מספר, בגיל 68 הוא הביא אותי, ונפטר בשיבה טובה בגיל 98, לא סתם הוא האריך חיים. הוא השראה מאוד גדולה עבורי. עצוב לי שבילדות התביישתי בו, תמיד שאלו אותי אם זה סבא שלי, והוא לא ידע עברית. התביישתי בשונות שלי, רציתי שיקראו לי יעל או שירה, התביישתי שיש לי אבא זקן. כל החיים גדלתי בפחד מאוד גדול שהוא ילך. מהרגע שנולדתי, כל שנה, זה היה פחד שעוד מעט אבא לא יהיה, 30 שנה העברתי ככה".

בגיל 25 נישאה והתגרשה כעבור שנתיים. אחרי 7 שנות רווקות, הכירה בחדר האיפור בתוכניתה של אודטה את שגב משה. "היה בו אור, אנרגיה טובה כזאת ובהמשך נפגשנו באחד הטקסים והוא פשוט אמר לי 'אני רוצה את הטלפון שלך'. זה היה כל כך גברי וישיר, יצאנו לשני דייטים ובשלישי טסנו ביחד בספונטניות לפריז. הכל היה נגדנו, מהרגע הראשון. חזרנו לארץ וכל אחד הלך לדרכו". השניים הפרידו כוחות עד שהטלוויזיה שוב הפגישה ביניהם, כשמשה החליט להזמין את רינגלר כאורחת לתוכניתו בה אירח ובישל כל פעם לשלוש נשים שונות. "פורמט גאוני לרווק", מוסיפה רינגלר. "באתי עם אורנה אלוביץ' ושלי גפני, החברות הכי טובות שלי, ובתחילת התוכנית הוא הביא לנו קוקטייל עצום מתוק ורווי אלכוהול. חברות שלי עפו עליו ואומרות לי שהוא הכי שרמנטי ומושלם וחובה שנהיה ביחד. וזהו. בערב הסתמסנו ואמרתי לו 'אתה בישלת לי, עכשיו אני אבשל לך'". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler)

איזה לחץ, מה מכינים לשף?
"זהו שזה היה הכי קליל, בכלל לא חשבתי על זה. הכנתי סשימי טונה למנה ראשונה, ולמנה שנייה היה עוף ששרפתי בתנור, אבל סיימנו את בקבוק היין ומי זכר את העוף. מה שנקרא העוף גידל גוזלים מזמן".

כשהכירו רינגלר כבר הייתה בעיצומה של קריירת הסטיילינג, ומשה היה בתחילת הקריירה, עוד לפני שבכלל פתח מסעדה. היום הם הורים לשלושה בנים (15, 12, 8), ל-11 מסעדות ולעוד פרויקטים בתחום המזון שמשה אמון עליהם. "יש לנו אהבה מאוד חזקה, אמון מלא. אומרים שצריך להיות החברים הכי טובים אבל זה יותר מזה, זה בן הזוג שלך, הגבר שלך, התשוקה, שותפות גורל, מפעל חיים משותף. וזה הבן אדם שלי".  

איזה מין הורים אתם?
"אנחנו הורים מגניבים, וכמו שלהם יש זמן איכות עם חברים, גם לנו יש זמן איכות. אבל יש לנו קווים אדומים של חינוך. אומרים לי 'שלושה בנים, איזה בלגן זה'. אני אמא מאפשרת אבל יש גבולות. אמא שלי לימדה אותי – לילדים רק צריך לטפח את הכנפיים שיוכלו לעוף". 

חולצה ומכנסיים - סטרדיווריוס | חגורה וינטג' - איתי גונן | מגפיים - ג'ימי צ'ו (צילום: שי פרנקו)

חולצה ומכנסיים – סטרדיווריוס | חגורה וינטג' – איתי גונן | מגפיים – ג'ימי צ'ו (צילום: שי פרנקו)

איך עברה הקורונה?
"שגב הבין מאוד מהר שאין לו שליטה על מה שקורה, והוא שחרר, המסעדות נסגרו לאורך כל הקורונה, ואז שגב התחיל בעשייה שלו, סרטוני בישול באינסטגרם, סדנאות זום, זה מה שהציל אותנו בתקופה הזאת. אני מעריצה אותו, הוא מעיין אינסופי של יצירתיות רעיונות וכריזמה. הוא יודע לחבר את החלום לעשייה ויש לו ביצים שלא ראיתי בחיים שלי". 

היו חששות?
"אני לא מונעת מפחד. שגב קצת יותר, אבל אנחנו מאזנים אחד את השני. המצב של המסעדות היום קשה, אבל אנחנו נתמודד איתו. עכשיו הוא פתח אולם אירועים והוא עובד על עוד אחד שלא היה כמותו במדינה. ברוך השם, יש לנו אוכל במקרר". 

מה אוכלים?
"כששגב במוזה או כשהוא מעביר סדנה אז הוא מפנק אותנו, אבל בגדול זה שניצל ופתיתים, שאני מכינה. סלטים, טוסטים, כאלה, ואני יודעת לשדרג. אבל תכלס תשאלי מה הילדים שלי הכי אוהבים? להזמין מקדונלד'ס. או ללכת למסעדות של אבא". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler)

איך זה ששגב לא התברג בתוכניות ריאליטי כשף שופט?
"מיותר לציין שהציעו לו בכל תוכנית אפשרית, אבל הוא לא מסוגל להיות במקום הזה של להגיד למישהו שהכין אוכל שזה לא זה. יש לו מצפן מוסרי, אז זה לא מתאים לו, ויש מספיק דברים אחרים. כשהכרתי אותו לקחתי צעד אחורה בקריירה ונתתי לו את המקום להתפתח, בזמן שאני הייתי יותר עם הילדים".

ועכשיו זה תורך?
"עכשיו זה גם תורי".

הכתר של האישה

מתוך הריק של הקורונה, גילתה גם רינגלר את העשייה ואת הפוטנציאל העסקי שטמון בה. "עד היום הייתי פרילאנסרית שזה מאוד נוח. אני אמא לשלושה ילדים ואני מאוד רוצה להיות שם כשהם חוזרים מבית ספר, ככל שאני יכולה. במקביל לזה הבנתי שיש לי את הכוח, את הרצון ואת היכולת לתרום לכלכלה המשפחתית. אז הנה, גם בגיל 50 אפשר ללדת. אני מגשימה חלום ומקימה מותג משלי, שנושא את השם שלי, ועסק משלי, שקורה לראשונה בחיי. זה מותג של תוספות שיער, 'סנדרה רינגלר הייר ביי אקו', בשיתוף פעולה עם רשת המספרות האיכותית".

גולף - זארה | חולצת משי - נטע אפרתי | מכנסיים - עמנואל | חגורה - וינטג' אוסף פרטי | סנדלים - גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

גולף – זארה | חולצת משי – נטע אפרתי | מכנסיים – עמנואל | חגורה – וינטג' אוסף פרטי | סנדלים – גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

מפתיע שבחרת דווקא בפתרונות שיער ולא באופנה, לא?
"נכון, זה היה האובייס ולאורך השנים קיבלתי הצעות בדיוק בתחום של האופנה, אבל השיער זה הכתר של האישה. גם אם תלבשי שמלה הכי גרנדיוזית ואם השיער שלך לא מטופח אז זה לא יעזור. גוד הייר דיי זה גוד הייר דיי. אני אוהבת לפגוש נשים שאומרות לי 'אני לא פוטוגנית'. ואת רואה שהיא נבוכה מהמצלמה, אז אני קודם כל מפזרת לה את השיער ואומרת לה לחייך, וזהו את וואו ויש לך סלפי מושלם. שיער וחיוך, זהו, זה כל מה שצריך". 

לך יש תוספות שיער?
"ברור! והנה אני יוצאת מהארון ואפילו החברים הכי טובים שלי לא יודעים אבל כבר שמונה שנים שאני עם תוספות שיער. היום אין משפיענית, זמרת, דוגמנית, שחקנית שלא מסתובבת עם תוספות. פעם הייתי מגיעה ליום צילום, והיו שמים לי תוספות, הרגשתי זוהרת ושופעת ועפתי על עצמי, ואז כשנגמר יום הצילום, מורידים ואני חוזרת להיות האפרוח המסכן. אז פתאום אמרתי לא בא לי, ועוד יותר היום בעידן הרשתות והאינסטגרם את כל הזמן צריכה את הלוק המושלם, את הסלפי המושלם. הרבה נשים לא מודעות למגוון הפתרונות שהוא אינסופי".

המחירים של הליין שלך נעים בין 40 שקלים ל-30 אלף שקלים. לא בדיוק מגוון פתרונות אינסופי לכל כיס.
"בגלל זה יש אפשרות להזמין לבד קליפסים או פאות, ואפשר להגיע לתפירה אישית שמתבצעת במספרה עצמה. תוספות שיער זה דבר שניתן בהתאמה אישית, זה שיער שהוא מאה אחוז טבעי. שיער זה דבר מאוד יקר, זה כמו יהלומים. יש פגישת ייעוץ, כל קוקו הוא עם תעודת זהות, זה מותאם אישית ואת מקבלת מה שמתאים לך, לגוון, לאיכות, לסוג. זה שיער אמיתי שאנחנו מייבאים מרוסיה". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler)

ובעולם שבו אנחנו קצת מנסים לעדן את אידיאל היופי ובאמת להגיד שדייברסיטי זה הכי נכון, אז בסוף, שוב אנחנו מחזירים את השיח לאיך נכון וצריך להיראות.
"תעשיית האופנה והאינסטגרם זו אשליה, שלא יהיו פה טעויות, ואנחנו חלק מזה וזה מה שמזין אותנו, ואופנה ועולם הביוטי, זו תעשייה שמגלגלת סכומי עתק. אז למה לא לעשות את זה נכון? היום אידיאל היופי הוא דייברסיטי. אני ב'אני מאמין' שלי, מאמינה שהיופי הוא בייחודיות, ואיזה עולם משעמם זה היה אם כולנו היינו בר רפאלי. זה אולי היה מאוד מאוד יפה, כי היא הכי יפה שיש, אבל תחשבי שכולם היו נראים אותו דבר. מצד שני כולנו רוצים להיראות הכי טוב שלנו, וכולנו גם יכולים. תבליטי את מה שיפה בך ותטשטשי את מה שלא. לא יעזור כלום, יש לך את הטבע שלך ולכולם יש את החוסר ביטחון שלהם. אבל בואי תרימי לעצמך".

ומה שלא עשה הטבע, יעשה הצבע.
"אם אפשר לעזור, אז למה לא? אני ממש בעד שכל אחת תלך ותעשה מה שטוב לה כדי להרגיש טוב עם עצמה, לכי תדביקי ריסים ואם אין לך ציפורניים יפות אז לכי תדביקי ציפורניים ואם את רוצה לכי לרופאת עור שתעשה לך את העור הכי זוהר שיש, שיהיה לך ביטחון. אל תעבדי בזה אבל תחגגי את הנשיות שלך ואת תראי כמה זה יקדם אותך בחיים האישיים, המקצועיים, מול הילדים שלך, מול בן הזוג שלך. אני חולה על אלה שבבית הן עם הפיג'מה הסמרטוט, חולה על הישראליות שאומרות 'אני אוהבת כשנוח לי'. תכבדי את עצמך ותיפרדי מהסמרטוטים שהעלו עובש ויש להם חורים. כשהילדים מגיעים הביתה, כשהשליח מגיע או כשאבא של החברים אוסף אותם, אל תהיי סמרטוט. גם אל תהיי בעקבים, אבל תשקיעי בנוח שלך. אין שום סתירה בין נוח ליפה. סטייל של אישה זה סיפור שאת מספרת, זה הכבוד העצמי שלך, זה מי שאת רוצה להיות, ותהיי מי שאת רוצה להיות. אתן משקיעות כל כך הרבה בילדים ובפסיכולוג ומשקיעות ומשקיעות ומשקיעות אבל בסוף אתן נראות כמו סמרטוט". 

חולצה - זארה | מכנסיים - וינטג' איתי גונן | נעליים - גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

חולצה – זארה | מכנסיים – וינטג' איתי גונן | נעליים – גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

יש אנשים שעדיין רואים בכך משהו שטחי.
"זה הכי לא מהמקום השטחי. כל בן אדם קם בבוקר, פותח את ארון הבגדים שלו ולובש על עצמו בגדים, אין בן אדם שלא לובש בגדים. ואנחנו מונעים מאהבה, מה שמניע אותנו זה הרצון למצוא חן, ואם את נותנת לאדם מחמאה, זו מצווה, זה כמו לתרום כסף לאביון. ויש לנו את היכולת הכי פשוטה לרומם ולטפח את עצמנו. וכל אישה היא יפה, אני במקצוע שלי פשוט רואה את היופי ומאירה אותו החוצה. אני לא סובלת את הטרור של המשקל, בחיים לא תשמעי ממני משפט כמו 'את צריכה להוריד כמה קילוגרמים'. לא, את מהממת ובואי נראה מה נלבש כדי להדגיש כמה את מהממת".

מה דעתך על מצב המידות באופנה הישראלית?
"מזעזע בעיניי שאין מידות בארץ, רוב הנשים בארץ הן לא מידה 38 ואין להן מענה, ואם אני אעשה משהו באופנה אני אעשה אותו בכל המידות. חד משמעית. זה פשוט לא הוגן". 

והטענה שזה לא כלכלי להם?
"נו באמת. רוב הקהל הצרכני זה במידות אמיתיות, ואין מספיק מענה בארץ. כשאני צריכה לעשות סטיילינג אישי ללקוחה, ואני צריכה לעשות מחקר כדי למצוא איפה יש מלתחה לנשים במידה 48 ומאיפה אני מלבישה אותה לאירוע, והאפשרויות כל כך מצומצמות, זה ממש מקומם. פראיירים. להלביש דוגמניות זה היה כיף ונוצץ, אבל דווקא כשהתחלתי ב'מהפך', ופגשתי את האנשים 'הרגילים', שזה אנחנו, כולנו, אז הבנתי שזה הייעוד שלי בחיים. להדליק את האור שקיים בכל אחת ואחת. כל אישה היא יפה, כל אישה יכולה להיראות מיליון דולר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler)

בלי אג'נדה

אחת הנשים 'האמיתיות' שהלבישה לאורך השנים, היא לא אחרת מאשר אשת ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו. החיבור העסקי ביניהן קרה בזכות בעלה, שהיה אמון על הארוחות הממלכתיות בבית ראש הממשלה עוד מתקופת אולמרט. "יום אחד כששרה התקשרה לברך את שגב ליום הולדתו, היא הייתה על ספיקר, דיברנו קצת וקבענו להיפגש, וזהו. החיבור היה מיידי, גם ברמה המקצועית שהיא הגישה את עצמה היא סמכה עליי במאה אחוז והדינמיקה זרמה". 

אחרי העדויות על אופן ההתנהגות שלה כלפי העובדים שלה, לא היו לך חששות?
"אני למדתי שעד שאני לא פוגשת בן אדם אני לא שופטת. אנשים יושבים מול המסך ואומרים 'איכס, אני שונאת אותו, לא יכולה לסבול אותה' זה עושה לי רע. באתי לפגוש את שרה בלי אג'נדה ידועה מראש, ואני יודעת מהמקום שלי מה אני מאמינה שיחמיא לה, מה אני מאמינה שיכול להיראות ממלכתי במינימום כסף, כי אסור, כי ישחטו אותה, וגם ככה זה חלק מהאג'נדה שלי שבשביל להיראות מיליון דולר את לא צריכה מיליון דולר".

איך שרה הייתה כשהיא עמדה מול המראה?
"שרה כמו כל אישה, לכל אישה יש את מה שהיא לא אוהבת. הדגשנו את הרגליים היפות שלה וטשטשנו דברים שהיא אוהבת בעצמה פחות. מדובר באישה שרגילה להיות כר אגרוף ולמשוך תשומת לב, אז זה לא פשוט לגרום לה להרים את הראש ולצעוד בגאון. אני חד משמעית יודעת שהשינוי לטובה תרם לה בכל הרבדים. המזכירות שלה היו אומרות לי 'את לא מבינה מה עשית לה', במהות שלה, אישה שכל כך רגילה לספוג ביקורת רעה ופתאום לקבל מחמאה, בשבילי זה היה הכל. זה הדבר הכי חשוב". 

גולף - זארה | חולצת משי - נטע אפרתי | מכנסיים - עמנואל | חגורה - וינטג' אוסף פרטי | סנדלים - גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

גולף – זארה | חולצת משי – נטע אפרתי | מכנסיים – עמנואל | חגורה – וינטג' אוסף פרטי | סנדלים – גוצ'י | תכשיטים: אימפרס (צילום: שי פרנקו)

ואולי המזכירות ידעו על מה הן מדברות. ההקלטה הקולית של הצעקות "פסי-כו-לו-גית" לא הייתה פייק ניוז.
"אני לא נמצאת איפה שלא טוב לי ואם לא הייתי נהנית מהתהליך הזה אז לא הייתי שם, ואני יודעת לצאת מכל דבר בצורה יפה ומקצועית ועובדה שעד היום אנחנו בקשר חברי. היא עדיין מתייעצת איתי, והיא חברת נפש שלי ואני לא חוויתי אף טון דומה, נהפוך הוא. כל מי שהיה איתי תמיד, המאפרים והצוותים תמיד תוהה איך זה יכול להיות שזה מה שאומרים עליה והיא כל כך ההפך מזה? זה פשוט מה שהתקשורת מחפשת, את האדם בחולשתו. ואני מחפשת את האדם לא בחולשתו, וזה מה שאני חוויתי, את האדם עצמו. כולל ביבי, שמגיע בשעות לא שעות ותמיד מחבק ומכבד. עוצר ונותן נשיקה ויחס, תמיד, לא משנה באיזה סטרס הוא נמצא. הכבוד תמיד היה שם".

התאכזבת שהוא הפסיד בבחירות האחרונות?
"ברור".

הצבעת לו?
"ברור".

כי את מאמינה בדרך שלו, או כי הוא חבר?
"לפני זה לא הצבעתי. אני לא פוליטית, אבל ביום שפגשתי את ביבי הבנתי את הכוח ואת הכריזמה שיש לבן אדם הזה ואת השליחות שיש לו, וקשה מאוד להרשים אותי. הלבשתי וראיתי את כולם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler)

ביבי אהב את הסטיילינג?
"וואו, איזה איש, בטח. והיא הייתה באה אומרת לי 'את זה ביבי לא אהב. את זה כן'. הוא מאוד מעריך גם את שגב וגם אותי, והוא נהנה מהאישה היפה שלו". 

כן?
"צריך להיות שם כדי לראות את הנשיקה והצחקוק והרומנטיות, הם מזכירים לנו את עצמנו גם שגב כריזמטי וחמוד וגברי, זה נורא חמוד לראות את הדינמיקה ביניהם". 

שרה כבר קיבלה תוספות שיער?
"התכוונת אם היא כבר קנתה! הכל היה תמיד בתשלום, אי אפשר אחרת. וזה לא שהתעשרתי מזה, אבל אני בהחלט ישנה טוב בלילה".

חולצה - ברברי לפקטורי 54 | חצאית - זארה | גרביונים- וולפורד | נעליים - גוצ'י (צילום: שי פרנקו)

חולצה – ברברי לפקטורי 54 | חצאית – זארה | גרביונים- וולפורד | נעליים – גוצ'י (צילום: שי פרנקו)

צילום: שי פרנקו | סטיילינג: מזל חסון | איפור: שחף ביטון | שיער: עמנואל | ע' סטיילינג: ליאור חבר, שקד דרעי | הפקה: רותם פנחס

השאירו תגובה

 

  • במציאות היא קופי הדמות של דלילה מצרלי וחצי- חגיגה תעשה אם האמא שלך..חחח היא והתמונות כאן לא קשורות בכלל

    מאת: דלידה מצרלי וחצי |‏ 1 בנובמבר 2021 | 05:52
  • כבר נאמר- אמור לי מי חבריך, ואומר לך מי אתה.

    מאת: דלית |‏ 31 באוקטובר 2021 | 18:26
  • אני סמרטוט גאה. לא לכולנו יש כסף להשקיע בבגדים יקרים, נני לילדים ומנקה שתנקה את הבית. גם לא להשקיע בבוטוקס ותוספות שיער. כשיש לך כסף לכל הדברים האלה אז את נראית כמו מיליון דולר. האם זה עושה אותך אדם חכם או אדם יותר טוב? לא בהכרח. אני לא מכירה אותך אבל לפי המשפט הזה כנראה שאת אדם שטחי שלא יודע כלום על אתגרי החיים איתם חלקנו מתמודדות.

    מאת: תמי |‏ 31 באוקטובר 2021 | 16:45
  • "נראות כמו סמרטוט"? גברת, גם את לא נראית מי יודע כמה בלי הפוטושופ, הפייס טיון, הפילטרים, התוספות שיער, הבוטוקוס, החוטים המוזרקים, הרמת עפעפיים, קילוף עור, איפור בטונות ועוד, ועוד…אז בואי. תרגיעי. אני לא אומרת להסתובב מוזנחות אבל מכאן ועד לעודד נשים לשפוך אלפי שקלים על חיצוניות הדרך ארוכה…ואגב מידות. אני מציעה לכל מי שלרגע חושבת ששמנים זה "בסדר" לעשות סיבוב בארה"ב…זה כל כך "בסדר" שם שכולם נראים כמו היפופותמים, מקטן ועד גדול! ממש לא כדאי לנו לתת לזה מקום ברמה הלאומית!!!

    מאת: אורית |‏ 31 באוקטובר 2021 | 14:54
  • כל הבגדים שאת מפרסמת זה לנשים שיש להם כסף וזה לא החיים החיים שלך רקים מתוכן הכל שטויות כל אחת תתלבש איך שבאה לה לא לכולם יש את הכסף לקנות בגדים יקרים חוץ מתצוגה אופנה וחוץ מכל צבעי התחבורה שאת מורחת על הפנים זה בדיוק מי שאת אדם צבוע בושה לך כמו שאלוהים נתן לך את הכסף והחיים היפים הוא יכול לקחת לך הוא לא חייב לך כלום עדיף שתיהי אדם פשוט יכבדו אותך יותר לא הכל כסף בחיים תכנסי טוב טוב לראש שלך

    מאת: ליז |‏ 31 באוקטובר 2021 | 10:11
  • גברת סנדרה בושה

    מאת: ליז |‏ 31 באוקטובר 2021 | 10:07
  • החיים שלה דבש וכמה שהיא אוהבת להראות את זה. יופי לה על כתבת תדמית ויחצ. אותי אנשים כאלה בעיקר מעייפים

    מאת: ורדינה מארגנטינה |‏ 31 באוקטובר 2021 | 08:07
  • חסרת טעם עם פרצוף מעוך שמנסה למתג עצמה בזכות הקשר עם שרה.אפשר לחשוב איזה כבוד זה……

    מאת: אמת |‏ 31 באוקטובר 2021 | 07:58
  • סנדרה אישה יפה ומאוד מוכשרת .בהצלחה !

    מאת: סנדרה את יפה ומוכשרת מאוד ! |‏ 31 באוקטובר 2021 | 06:33
  • אישה משכמה ומעלה, תמיד הערצתי אותה.

    מאת: עשהאל עומסי |‏ 31 באוקטובר 2021 | 06:31
  • מקסימה על תשימי לב לתגובות המגעילות הם קוטלים אותך רק בגלל שאמרת משהו חיובי על הנתניוהים

    מאת: נתי |‏ 31 באוקטובר 2021 | 06:01
  • האם יש,לך את היכולת להבין ששרה יכןלה להיות אדם אחד מולך ואדם אחר מול אנשים אחרים? וההתייפיפות שלך לגביהם גורמת לי לתהות מדוע שתעשי כך? קארמה תמיד חוזרת.
    את פוגעת בכל אותן נשים קטנות חסרות מעמד שסבלו מהתעללות אצלה. את פוגעת בכל איש קטן וחלש ואולי כהה מדי לטעמה.זה יחזור אליך

    מאת: מוזר |‏ 31 באוקטובר 2021 | 05:48
  • בלתי נסבלת צבועה

    מאת: לילי |‏ 31 באוקטובר 2021 | 02:03
  • מקסימה . אני רואה שרק מזכירים את שרה לא קל פה למגיבים.כנראה שגם שרה מקסימה

    מאת: הילה |‏ 31 באוקטובר 2021 | 01:42
  • יש לכם ביותר דוחה? ואוו צריך פרמין אם הכתבה הזאת

    מאת: מיכל |‏ 31 באוקטובר 2021 | 00:18
  • שקית הקאה!!!!!!!!!!!!!!

    מאת: זקוק בדחיפות |‏ 31 באוקטובר 2021 | 00:16
  • סנדרה את צבועה! תוציאי כבר את הלשון שלך מהתחת של ה פ ס י כ ו ל ו ג י ת!!! זה כבר מוגזם צבוע ולא אמיתי אז אל תנסי לעבוד עלינו

    מאת: אילת |‏ 31 באוקטובר 2021 | 00:08
  • אחרי שקראתי את הכותרת, הבנתי שחבל לקרוא ולו מילה של הלקקנית. מקווה ששילמו לה.

    מאת: מירי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 23:51
  • תרבות הפייק: פייק שיער פייק פנים פייק אמת

    מאת: תרבות הפייק |‏ 30 באוקטובר 2021 | 23:01
  • אשה תוצרת ארה"ב. כולה פלסטיק. חיוכים מזוייפים. טונות איפור ואפס אישיות. הכל מלוקק ומלאכותי.

    מאת: שלומי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 22:59
  • חיצוניות חיצוניות חיצוניות כסף כסף כסף בעעעעעעעעע כמה רדוד

    מאת: טל |‏ 30 באוקטובר 2021 | 22:48
  • סטייליסטית מילה של שנות השמונים ועוד של העשירון העליון כל גופיה הם קונים ב 20,000 שקל את מי אתם מעניינים?

    מאת: עומר |‏ 30 באוקטובר 2021 | 22:44
  • אחת המכוערות אם לא המכוערת

    מאת: שרה נתניהו |‏ 30 באוקטובר 2021 | 22:33
  • לא מבין מי זאת? מכיר תשם שלה שנים אבל מה היא באמת תורמת לנו? מפורסמת על מה בדיוק? חוץ משם אמריקאי ונישואים לשף תופס תחת מה עוד יש לה? דרך אגב- חיצונית- ממש פשוטה ומטה

    מאת: צדוק המצטדק |‏ 30 באוקטובר 2021 | 22:29
  • תוספות זה השם הראשון של ביבי. בלי תוספות אין ביבי האיש לא ממש קיים ובגלל זה החיבור ביניהם. סטייליסטית של מלוקקים מהסוג ששווה וואחד מוחטה מכל הלב

    מאת: רון |‏ 30 באוקטובר 2021 | 22:25
  • סנדרה אהובה אין ספק שאופנה ולבוש זה דבר יפה וכייפי שכל אישה היתה רוצה אבל אם זה טיפול, לילד, חינוך לילד אזייי זה במקום הראשון וסתם לידיעה בגדים פשוטים לא בהכרח נותנים לאישה מראה של סמרטוט חוץ מזה שאת נפלאאאאה❤️❤️

    מאת: דנה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 20:34
  • תיזכרי מה היית ליפני שפגשת את שגב!! אל תעבירי ביקורת ותישפטי נשים! שעובדות מצאת החמה עד צאת הנשמה! חצופה שכמוך!!!

    מאת: אורנה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 19:56
  • עם כל הטיפוח שלה היא מכוערת

    מאת: פוצי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 19:40
  • תרבות הכלום והפאסון.

    מאת: ציקצק |‏ 30 באוקטובר 2021 | 19:14
  • אותך קשה להרשים?? חחח פיפי

    מאת: שירז |‏ 30 באוקטובר 2021 | 18:58
  • התמונות מרחוק יפות

    מאת: מירי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 18:52
  • סנדרה..חשבתי שתתפכחי בגיל 50..אך לצערי זה לא קרה..את חלולה שחיה את עולם באינסטגרם…ומנותקת מכל קשר למציאות!
    מי את שתחליטי לאישה שהיא סמרטוט??
    את בעצמך סמרטוט אם היית ללא בעלך!
    כל אישה היא אישה בפני עצמה ואם טוב לך אם איך שהיא מי את שתשפטי??
    שנאתי אותך ועכשיו עוד יותר!
    את אישה תת רמה!

    מאת: אהובית |‏ 30 באוקטובר 2021 | 18:46
  • מכירה אותה והיא צבועה מאוד צבועה

    מאת: שלי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 18:01
  • אישה רדודה וריקנית שיודעת לדחוף את עצמה בדיוק כמו בעלה

    מאת: שני כלומניקים |‏ 30 באוקטובר 2021 | 16:16
  • ברת מזל שמצאה דג זהב בדמות שגב. שיהיה לה לבריאות. רק להפסיק לשקר ו"ללקק" לשרה . היא יודעת שזה לא אמיתי ומזוייף. שרה ,מה לעשות לא נחמדה ומקסימה.היא מעסיקה של סנדרה ולכן חייבת לפרגן.

    מאת: לירן |‏ 30 באוקטובר 2021 | 15:48
  • כמה ניתוחים מילויים הזרקות ופוטושופ זה דוגמא רעה מאוד

    מאת: חלי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 15:00
  • פרסומת לתוספות שיער.

    מאת: מלי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 14:42
  • אני ואפסי עוד

    מאת: רלי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 14:33
  • רק בארץ אשה חסרת כל טעם ומודעות אופנתית יכולה לעבוד בזה ועוד להצליח. לא יאומן.

    מאת: ירדן |‏ 30 באוקטובר 2021 | 14:09
  • למרות ועל אף הגברת הזאת חכמה, יודעת להתעשר לחזק את החולשות שלה ולנצח בתחום שלה. אפשר להגיד שהיא מתחנפת, ואפשר להגיד שהיא לא אמיתית, בפועל היא טיפוס של מנצחת יודעת למכור יודעת את מלאכתה. הבעיה תהיה כשבאמת יפול עליה משהו קשה, מה תעשה אז?

    מאת: שג |‏ 30 באוקטובר 2021 | 12:44
  • אין שכל אין דאגות, שרה נתניהו, מתעללת מורשעת בפלילים..היא מורשעת בפלילים.
    מה לא ברור?

    מאת: סולי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 12:29
  • אז ככה סנדרה: את קודם כל ומעל הכל חייבת!! להוסיף הרבה תוספות וכמו כן הרבה איפור ובגדים וואוו. כי יש לך פנים מאוד לא יפות. חכי עוד מעט ותחווי את פנייך.
    את מלאה פוטושופ! ובלי להשתחצן״ לא כל נשות ישראל יכולות לשלם על כל יציאה מהבית אלפי שקלים למותגים כה יקרים, אבל לעומת זאת יש המון נשים שבטייץ וגופייה גונבות את כל הלוק שלך בשנייה,כמוני למשל!!
    וגם לא כולן נשואות לבעל עשיר!! אז אנא ממך שאת מנסה לבוא לעם עם משו להעביר. תנסי להיות יותר מציאותית בכל המובנים!! אלא אם את אך ורק לקהל נשים מסויימות ועשירות.
    וצריך עוד דבר או שניים חוץ מגלאם ותוספות

    מאת: מיכל |‏ 30 באוקטובר 2021 | 12:25
  • מהממת ואהובה על כולם ומי שרי לו יום טוב לו

    מאת: מדהימה ואהובה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 12:06
  • לכל הקנאים, ובעיקר הקנאיות, שממש, אבל ממש לא מסתכלות כל בוקר,בארון הבגדים ורצות לקנות בגד חדש, איפור חדש, קרם פנים חדש -על מנת להיראות טוב,יותר: אתן לא אינטיליגנטיות יותר ממנה. הקנאה מדברת מגרונכן, והכעס על זה שהיא מצביעה לימין. השנאה שמחלחלת מכן מכערת את נשמתכן, אז אל.תקשקשו לי על יופי פנימי שלא קיים אצלכן.

    מאת: שוש |‏ 30 באוקטובר 2021 | 12:01
  • עם הייתי נראת כמוסנדרה גםאני הייתי מתאפרת שמה תוספות כי היא נראת נורא ואיום בלי איפור עם תצא ככה מהבית אף אחד לא יזהה אותה חכמה גדולה.

    מאת: מאיה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 11:38
  • מה היא רוצה?יופי לא.פנימיות לא.מקושרת כן. תכלס שעמום גם חיצוני וגם פנימי. לא הייתי רוצה חברה כמוך גם אם אשאר במדבר.

    מאת: וטע |‏ 30 באוקטובר 2021 | 11:03
  • אישה מקסימה מהנה לקרוא את גישתך החיובית בכל נושא

    מאת: נופר |‏ 30 באוקטובר 2021 | 10:49
  • לכל אלו עם התגובות הרכות כמה רעל יש באנשים חחח אני לא מקנא בכם,בטח אתם גם נראים כמן האופי שלכם סמרטוטים :)

    מאת: לולי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 10:27
  • אין שכל אין דאגות

    חלולה

    כריזמה של מושחת חוץ מזה כלום

    מאת: חמי |‏ 30 באוקטובר 2021 | 09:06
  • סנדרה את אישה מדהימה, מרתקת, מודל לחיים בריאים וטובים, למשפחתיות לחברות ואהבה כיף לקרוא אותך רציתי עוד .. הכתבה נגמרה לי מהר מידי, תצליחי בכל שתעשי אמן ! מגיע לך

    מאת: דורית |‏ 30 באוקטובר 2021 | 06:31
  • אהבתי והתחברתי!
    סטיילינג זה תחום עיסוקה, היא מתפרנסת מכל שלוחה של מכירת סטייל ויופי. .
    יש לה בעל מוצלח בתחום ההסעדה, והיא ממש לא קונבנציונלית מגיל 0.

    יצא לי לראות אותה כמה פעמים. היא ממש לא מכוערת, היא גם לא האישה הכי יפה, אבל יש בה מיוחדות, אור והיא עובדת יפה. זה משהו שאני יכולה להעריך.
    לי ממש אין יכולת לפרגן לכל אישה גם אם אני מרוויחה מזה.
    יש לה יכולות כלכליות, ושיבושם שלה.
    מעולם לא עברתי שום הליך רפואי או קוסמטי. יש לי יופי טבעי לחלוטין כמו כל כך הרבה נשים, ומה שהכי יפה בנו זה חיוך! יופי שבא מבפנים. אישה שמחייכת מאירה את כל העולם.
    הבלטה של מה שמוצלח וטישטוש של מה שפחות. זה תמיד רעיון מעולה.
    חוצמזה, תלמדו קצת לפרגן. לראות גם באחר את מה שיפה וטוב בו. גם בה, בחמות, בחברות, בבעל, והחיים שלכם יהיו יפים יותר

    מאת: סנדרה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 05:03
  • איזו ריקנות ראויה…
    אני לא אדם פוליטי ולכן לא הצבעתי בבחירות!
    עד שהכרתי את ביבי-מה נסגר סנדרה???

    מאת: דנה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 03:27
  • בניגוד לטעם הכעור של גב' רינגלר עצמה- הסטיילינג בכתבה הזאת מצויין

    מאת: פפ |‏ 30 באוקטובר 2021 | 02:19
  • כמה ריקנות באישה אחת!!!

    מאת: יואב |‏ 30 באוקטובר 2021 | 01:00
  • מנופחת מהזרקות. נראית מבוגרת מגילה עם תוספות מודבקות. כמו הקשישות הבובולינות. שרה נראית יותר רעננה ממנה

    מאת: כל האמת |‏ 30 באוקטובר 2021 | 00:25
  • סנדי היקרה את מקסימה מתוקה אבל לא לכולם יש כסף להשקיע אני יש לי שיבעה ילדים שתיים התחתנו ויש לי גם שתיי נכדות , ואני משתדלת להעניק ולטפל ולפנק אבל לעצמי אן לי כסף ליטיפולי שינים ואף פעם לא הייתי בבית מלון וצימר מקווה שיום יבוא יהיה לי כסף כי לטיפולים שיניים כולל שינים צריך המון המון כסף וזה רק חלום ואני בת. 44 וניראית ממש אישה נחמדה אבל אן כסף ובעלי מובטל סובל מכאבים בגב בקיצור לא לכולם יש כסף ודוגמה נתתי טיפוליים שינים שאן כסף

    מאת: דנה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 00:08
  • היופי זה צניעות ופשטות לא תוספת שיער ולא המון איפור

    מאת: דנה |‏ 30 באוקטובר 2021 | 00:01
  • כלומניקית

    מאת: מיקה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 22:42
  • אני מעריכה את סנדרה ושרה נתניהו מ-ד-ה-י-מ-ה!
    אני לא מאמינה לתקשורת ולאלו שמשחירים אותה

    מאת: נועה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 22:36
  • מתאים לשרה נתניהו פוני.
    מסתיר כיעור

    מאת: משה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 22:22
  • סנדרה מביכה. אבדה את זה ממזמן

    מאת: י |‏ 29 באוקטובר 2021 | 22:11
  • סליחה באמת, כיצד אוכל עם משכורת של 4000 שווה ערך אצלך להזרקות חודשיות

    מאת: Rona |‏ 29 באוקטובר 2021 | 21:50
  • חחח… מי העומלל שצריך לכתוב כל כך הרבה על ריק??? עייף מרק לגלגל בשביל להגיע לסוף. למה בכלל ראיתי את הכותרת????

    מאת: סרגיי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 21:01
  • מדהימה

    מאת: מיכל |‏ 29 באוקטובר 2021 | 20:39
  • איכס ביביסטית רדודה

    מאת: עדי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 19:56
  • סנדרה המתוקה, יפה וטובת לב וזה נדיר במחוזותינו ובעיקר בביצה המקומית. שורדת שנים בתעשיה ויש לה כישורים חברתיים מדהימים, שלא כל אחד ניחן בהם. חכמה מאד ויודעת להאיר ולצבוע את החיים בוורוד מתקתק ומתוק בדיוק כמוה!
    ת'אמת, יש הרבה מה ללמוד ממנה, מאירה את העולם בכל צבעי הקשת, אין קדרות ועגמומיות כלל!!
    השחור, הוא אפור
    והאפור הוא תמיד, בגוונים בהירים מאד ועם הרבה וורוד., זהב וכחול של ים.
    בחיי, שאת קרן קטנה וחמימה של שמש בעולם הזה!

    מאת: גלית |‏ 29 באוקטובר 2021 | 19:49
  • סנדרה את פשוט מושלמת..ונבונה…נהנתי מהכתבה ותמסרי את אהבתי העמוקה למשפחת נתניהו במלואה

    מאת: ליאורה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 19:12
  • חלאס עם הפוני הזה

    מאת: אני |‏ 29 באוקטובר 2021 | 19:05
  • דומה 2 טיפות מים לשרה נתניהו לפני 20 שנה… לכן אוהבת את ביבי… צריך לבדוק אם הם מאותו עץ משפחתי בפולין.

    מאת: אביתר |‏ 29 באוקטובר 2021 | 19:00
  • מסע פרסום

    מאת: ארזז |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:59
  • כמה עוד אפשר להיות רדוד?
    שתי פסקאות הספיקו.

    מאת: מחכה לתוכן אמיתי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:37
  • סתומה מכוערת וחנפנית

    מאת: אנונימית |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:37
  • סנדרה נשמעת אישה אינטיליגנטית ומקסימה. אהבתי את הכנות שלך בכל הנושאים ושאת לא חלק מהמיינסטרים המתחנף של הברנז'ה. שתדעי שפע וברכה בעסק החדש. מגיע לך להצליח ! אולי אגיע לבדוק לעצמי תוספות

    מאת: מאיה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:21
  • ביבי מרשים הרבה לא מפותחים

    מאת: אבי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:19
  • מזוייפת, מלאכותית ושטחית כמו האליל שלה ביבי.

    מאת: דני |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:09
  • סנדרה, סיפורה של שפחה. להקיא

    מאת: אלון |‏ 29 באוקטובר 2021 | 18:04
  • הלווו. מי שמך להחליט שמי שמשקיעה בילדים נראית כמו סמרטוט
    תתקדמי … יש עוד נשים באיזור מצליחות.

    מאת: המלכה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 17:44
  • התמונה עם שרה, אין דברים כאלה…שתי מפוחלצות

    מאת: אוי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 17:26
  • די כבר לשנאת החינם !! על מה ולמה ? מה זה נותן לכם חברים ??

    מאת: שרה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 17:07
  • סנדרה את מדהימה וערכית ואני מתה על משה ועל האוכל שלו ואת מלבישה את שרה באופן מושלם וגם אני כמותך מעריכה שהתקשורת גורמת עוול גדול

    מאת: ויקטורין |‏ 29 באוקטובר 2021 | 17:04
  • כתבה עם גוש לקק רדוד שמתאים בול לזוג מקיסריה ליחצן

    מאת: עופר |‏ 29 באוקטובר 2021 | 17:02
  • סנדרה חברה טובה של שרה התגובות כאן שטחיות תניחו לביבי ושרה פשוט תניחו
    אדם משכמו ומעלה

    מאת: גלית |‏ 29 באוקטובר 2021 | 17:00
  • יש בה משהו עמוק וחכם בבלונדה היחודית הזו

    מאת: Anj |‏ 29 באוקטובר 2021 | 16:36
  • ללא ספק, אישיות רבת חשיבות, רבת הגות וחכמה אין קץ , צריך לצטט כל מילה שחולפת במוחה המדהים והנושאים החשובים שבהם היא מביעה דעה ::::)

    מאת: אילן |‏ 29 באוקטובר 2021 | 16:24
  • מה היא, מי היא, ולמה היא מבלבלת ת'שכל?
    אלוהים שישמור, כמה לקח לי לגלול את כמויות החרטוטים רק כדי לכתוב תגובה

    מאת: דוד |‏ 29 באוקטובר 2021 | 16:03
  • עכשיו עוד יותר ברור למה היא לא קוראת טוקבקים

    מאת: לטל |‏ 29 באוקטובר 2021 | 15:54
  • איזה לקק…

    מאת: חחחח |‏ 29 באוקטובר 2021 | 15:47
  • סטייל זה הכבוד העצמי שלך?? אמירה כה רדודה.

    מאת: בהלם |‏ 29 באוקטובר 2021 | 15:36
  • סנדרה מהממתתת

    מאת: שר |‏ 29 באוקטובר 2021 | 15:10
  • כל הביגוד יקר ופונה לנשים מהעשירון העליון ומעלה… כנ"ל תוספות השיער והנעלים… חבל.

    מאת: אירית |‏ 29 באוקטובר 2021 | 14:43
  • קראתי את הכותרת זה הספיק לי. סנדרה יקרה. די לריקנות. מניסיון אני אומרת
    תשקיעי בילדים שלך יותר. את חיה בשקר ובריקנות. כי בסוך היופי והזוהר יעלם והילדים שלך ישארו בורים. זה לא סותר שצריך להראות טוב ומושקעת. אבל חמודה… יש סידרתי עדיפויות. חבל שאת לא מבינה

    מאת: איילת |‏ 29 באוקטובר 2021 | 14:40
  • שיטחית… הייתה ותמיד תיהיה.. אישה יפה לא צריכה את כול האיפור הזה…וכול הבולישט הזה…אישה יפה כשהיא עם חולצה פשוטה וג',ינס … כשהיא קמה בבוקר… !! ומבינים שאת עושה מלא תיקונים בתמונות..לא צריך להגיד… ועדיין לא יפה… אז עדיף להשקיע בבפנים במקום לרדוף אחרי הסומק …..

    מאת: מיטל |‏ 29 באוקטובר 2021 | 14:37
  • ריקנית ורדודה ברמות!

    מאת: אנה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 14:35
  • סנדרה את ושגב זוג מהמם! את אישה מקסימה עם הרבה שמחת חיים, ואפשר להבין את החיבור לשרה נתניהו הנהדרת, שתמיד יהיה לך כיף כמו בתמונות שאת מעלה ;)

    מאת: מיה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 14:20
  • סנדרה יקרתי לא לכולם יש תקציב ולא כולם התחתנו עם אדם עשיר בבקשה אפשר להעביר יותר יפה ולא להעליב ולשפוט אחרים כפי שנראים

    מאת: צופי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 13:37
  • מקסימה
    בהצלחה

    מאת: יסמין |‏ 29 באוקטובר 2021 | 13:33
  • איכסה עליך מבחילה

    מאת: נ |‏ 29 באוקטובר 2021 | 13:17
  • סנדרה מקסימה שאת.
    מלאת חן ויופי פנימי וחיצוני.
    כל כך מתאים לך שגב האיש.

    וקשה שלא להבחין במלכודת
    "השאלה התמימה"
    אם שרה קיבלה תוספות שיער.
    יצאת בכבוד כשהגשתי שקנתה.
    אחרת-
    היו עושים לך לינץ' תקשורתי.

    יישר כוח על החברות עם הנתניהוים.

    באהבה אלייך.

    מאת: ישראלית |‏ 29 באוקטובר 2021 | 13:03
  • סנדרה ניראת כמו הסבתא של משה.
    יש לה הרבה כסף , שתעשה יישור שיניים.

    מאת: דליה |‏ 29 באוקטובר 2021 | 12:49
  • בלי קשר לכתבה, תוספות לשיער זה ככ מטומטם!! אני לא יודעת אם לרחם עליכן או לצחוק. אני בחורה, לא הכי יפה בעולם אבל למדתי שצניעות מוסיפה המון יופי. אני גם לא דתייה. פשוט נגעלת מכמויות של מייק אפ, תוספות שיער, לבוש פרובוקטיבי במקום לבוש אלגנטי ופוטושופ

    מאת: יעל |‏ 29 באוקטובר 2021 | 12:16
  • לא מאמינה לה. לא ששרה שילמה לה, לא שהיא הצליחה להתנהג אליה יפה, ולא שהן חברות.

    בסוף הכל כסף.

    מאת: גל |‏ 29 באוקטובר 2021 | 10:49
  • ביביסטית פלצנית

    מאת: ירובי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 10:39
  • מעניין מה קורה עם אומללים כמותנו שאין לנו חברים מפורסמים,האם הקינאה היא מנת גורלנו? האם מעט סטיילינג ישנה את התמונה כולה.זה לא שביבי אינו אדם מרשים,גם שרה,אנשים לא טיפשים,אבל דוקא ההתעברות הזאת בסטיילינג,היא זו שמורידה להם הכי הרבה.פה זה לא הוליווד!

    מאת: נעמה לוי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 10:05
  • זו רק דעתי , את טיפשה ומכוערת פצצות .

    מאת: ישי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 09:58
  • סנדרה את מקסימה. יפה מבפנים ובחוץ. בהצלחה בעסק החדש.

    מאת: אורית |‏ 29 באוקטובר 2021 | 08:52
  • איך בגדים הפכו לעיקר???נולדנו ערום ועריה וניקבר כך דיי להבלי ההבלים ואני מעידה על עצמי כסטיליסטית לפני שהמילה הומצאה איך אפשר ההתגאות רק בזה ולהפוך את העניין לעיקר עיקרים?לראות אותה בלי איפור ובלי הבדים????לדעתי לא עוברת את הסף סורייייייי

    מאת: רות |‏ 29 באוקטובר 2021 | 07:59
  • טמטום פגשה טמטום!!!

    מאת: טמטום |‏ 29 באוקטובר 2021 | 07:40
  • לא משנה מידות גוף רק מאריכה לעצמה את הרגליים ומסדרת לעצמה את הגוף. הכל אצלה מזויף והיא מומחית ביחסי ציבור מתחברת לאנשים הכי טרנדים וככה נשארת בתודעה בחורה חכמה מאוד הייתי אומרת צוחקת על כל העולם

    מאת: לא משנה מידות גוף- חחחח |‏ 29 באוקטובר 2021 | 07:24
  • סנדרה את מקסימה,, חכמה, טובת לב, אינטליגנטית ויפה, הייתי רוצה להיות חברה שלך…

    מאת: נעמי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 06:56
  • יש לי שרקן שניראה יותר טוב ממנה

    מאת: יורם |‏ 29 באוקטובר 2021 | 02:22
  • לא לכולן יש את הכסף והזמן להכל. אמירה לא במקום

    מאת: לחי |‏ 29 באוקטובר 2021 | 01:55
  • חחחחחחחחחחחחחחח סנדרה רינגלר אומרת שלא להשתעבד לחיצוניות ??? היאא הכייייי משועבדת שייש סליחה . נכוןןן והיא ניראית ממש טוב ואני דיי מחבבת אותה כי יש בה צניעות יפה כזו בעיניי ….אבללל היא הכייי משועבדת לחיצונית שייש סליחה

    מאת: איריס |‏ 28 באוקטובר 2021 | 23:40
  • סנדרה תמשיכי ללקק לבר רפאלי ושרה נתניהו

    מאת: מילי |‏ 28 באוקטובר 2021 | 23:16
  • את מקסימה וסופר משכנעת! תמשיכי להצליח וליהנות, מגיע לך ככ! באמת באמת מהממת! ושכל הקנאים…

    מאת: ניצן |‏ 28 באוקטובר 2021 | 23:00
  • סנדרה רינגלר היא האסון של עצמה!!!!!!

    מאת: טולי בן טולילה |‏ 28 באוקטובר 2021 | 22:57
  • הטמטום בהתגלמותו.

    מאת: ליאור |‏ 28 באוקטובר 2021 | 22:49
  • חיצוניות היא משהו חולף , והריכוז בחיצוני מיותרררר ,, זאת רק חליפת הצלילה ,השאלה מה יש בפנים , מי את סנדרה ? מי נמצא בפנים ? האם הבגדים משקפים את המהות הפנימית שלך ?
    זה המסר של יעודך ?

    מאת: גאולה משיח |‏ 28 באוקטובר 2021 | 21:13
  • סנדרה את מקסימה, טובת לב, אמיתית ויפיפיה.

    מאת: נאוה |‏ 28 באוקטובר 2021 | 21:03
  • בעעע

    מאת: בעעע |‏ 28 באוקטובר 2021 | 20:59
  • מלכה !

    מאת: סנדרה את מדהימה! |‏ 28 באוקטובר 2021 | 20:21
  • האישה מכוערת יש לה פנים חיתיות.

    מאת: טל |‏ 28 באוקטובר 2021 | 18:45