שלום לך: אדל לוהטת מתמיד בחליפת עור ומעיל מעצבים

הזמרת הגיעה לצפות במשחק כדורסל עמוס כוכבים, לבושה בחליפה הורסת ומאובזרת במעיל ותיק של לואי ויטון שעולים ביחד כ-25,000 שקלים. מבט אחד על התוצאה הסופית לא משאיר ספק: זה היה שווה את זה

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2021

אדל, את משהו מיוחד (צילום: Kevork Djansezian/Getty Images)

אדל, את משהו מיוחד (צילום: Kevork Djansezian/Getty Images)

עם שיר חדש שכבר גרם לחצי עולם לבכות, אלבום מדובר בדרך ולייב אינסטגרם אחד שאף אחד לא מפסיק לדבר עליו – אין ספק שאדל חזרה לחיינו בכל הכוח. לא שהיא אי פעם עזבה, חלילה, אבל כשיש לה אלבום לקדם אנחנו מקבלים מנה הגונה מהזמרת עם האופי המ-אוד בריטי, ואין לנו אפילו תלונה אחת בנושא.

כשהיא לא קורעת אותנו מצחוק בראיונות או שוברת לנו את הלב בשירה, אדל מבלה עם הבויפרנד החדש שלה – סוכן הספורט ריץ' פול. אנחנו לא יודעות המון על האיש שכבש את לבה, אבל בראיון ל"ווג" היא אמרה שהוא "מצחיק וחכם", ושההצלחה הבינלאומית שלה לא מאיימת עליו. בקיצור, נשמע שמדובר בקשר שעושה לה טוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by F.Y (@yazmynperez)

מכיוון שהיא יוצאת עם סוכן ספורט, אדל וריץ' נתפסים לא פעם כשהם צופים במשחקי כדורסל, ובעוד הם מתמקדים במה שמתרחש על המגרש – אנחנו מעדיפות להתמקד במה שהיא לבשה למשחק של הלייקרס שהתקיים ביום שלישי האחרון, ובו נכחו גם ג'סטין ביבר, ג'יימס קורדן, סאוויטי, ג'ק ניקולסון וסטורם ריד מ"אופוריה".

אדל נראתה קולית במיוחד בחליפת עור חומה וסקסית של אלטוזרה, כשעל הכיסא מאחוריה נח לו בנונשלנטיות פריט כלל לא נונשלנטי – מעיל מונוגרמה של לואי ויטון, שמדי פעם עבר לכסות את הכתפיים שלה. מעיל כזה – תחזיקו חזק – עולה מעל ל-17,000 שקלים.

אדל הלכה על מאצ'י מאץ' ושילבה במראה גם תיק עור חום עם הדפס מונוגרמה של ויטון, שמחירו לעומת המעיל "רק" 7,300 שקלים. ברגעים המותחים התיק גם שימש ככיסוי עיניים ומקום מסתור עבור הזמרת, כך שללא ספק מדובר בפריט שימושי שמצדיק את ההוצאה המאסיבית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adeleintunisia)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adele (@adelelovex)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by laurie_adele (@laurie_adele_03)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yawmiyati.com (@yawmiyatimag)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@luvlylaurie)

השאירו תגובה