"אם הייתי רואה סרט על החיים שלי, הייתי אומרת: לא אמין"

יעל שלביה פרצה בגיל 16, עם סיפור סינדרלה שהישראלים אהבו לאהוב. מאז היא הפכה לדוגמנית בינלאומית ומצליחה, אבל גם התמודדה עם לא מעט ביקורת. החברות מהאולפנה התרחקו, המיליארדים של בן הזוג הביאו איתם סימני שאלה, ולמרות האיסורים שלקחה על עצמה, אמרו בלי הפסקה שהיא לא באמת דתייה. ממרומי גיל 20 היא מתרגשת פחות ומתפנה לתכנן את העתיד: חתונה, ילדים - ואולי אפילו פוליטיקה

מאת  | ‏ 9 ספטמבר 2021

שמלה - צימרמן לבוטיק דניאלה (צילום: רותם לבל)

שמלה – צימרמן לבוטיק דניאלה (צילום: רותם לבל)

האישה היפה בעולם, זו שנבחרה על ידי מגזין TC Calendar במקום הראשון ועקפה בדרך את מרגו רובי, קארה דלווין וגם את גל גדות, מתיישבת מולי ומפזרת אבק כוכבים. היא נוצצת מהשקה שאותה הספיקה לפקוד בשעת בוקר מוקדמת, מיד אחרי שסיימה אימון שהחל עם עלות השחר. "אם הייתי רואה סרט על החיים שלי הייתי אומרת: 'לא אמין'", יעל שלביה מודה. "תלמידת אולפנה ששלחו לה הודעה ופתאום הכל השתנה. היא מגיעה לתל אביב מהעיר הקטנה, הופכת לדוגמנית ולשחקנית, ואז היא גם יוצאת עם ההוא ועם ההוא. צפוי מדי, מבוים מדי, אבל ככה החיים גלגלו אותי. חודשיים לפני שהכל התחיל דיברתי עם חברות בבית הספר על מתי ניסע לאילת ורק חשבתי על כמה זה עולה. לא ידעתי מה זה לטוס בכלל. תמיד אמרתי לעצמי שאחרי הצבא או השירות הלאומי אני אעבוד, אטייל, ואז נראה. כשהייתי עושה 200 שקל בבייביסיטר הייתי הכי מסופקת בעולם. תמיד הייתה לי אמונה שהכל יהיה בסדר, אבל לזה לא ציפיתי".

לא ציפית שה-200 שקלים יהפכו ל-200 אלף.
היא צוחקת צחוק מתגלגל. "אנשים לא מבינים כמה זה לא היה בשביל הפרסום", היא אומרת. "אני אפילו לא חשבתי שאהיה מפורסמת. פתחתי אינסטגרם שבועיים לפני שהכל התחיל, וכשהגעתי לתל אביב, פתאום פגשתי אנשים שגדלו עם כפית של זהב בפה. אמרתי לעצמי ׳איזה מזל שלא גדלתי ככה׳, כי לא הייתי מעריכה את מה שיש לי היום. אני גדלתי בעולם אחר לגמרי, עולם שלא חלמתי בו על להצליח ולהמציא את עצמך מחדש. מרגש אותי שזה קרה לי".

שלביה התבגרה מול עיני המדינה והתקשורת. מבת 16, תלמידת אולפנה מנהריה, היא הפכה לאחת הדוגמניות העסוקות במדינה. "גדלתי מול המצלמה. כשאני רואה דברים מפעם, אני רואה כמה השתניתי. פיתחתי אורח חיים בריא, למדתי איך להצטלם, להתראיין, לשחק. אנשים רואים מוצרים סופיים, אבל בדרך לשם אני עושה שיעורי אנגלית, שיעורי מבטא, פיתוח קול. אני כל הזמן מנסה לפתח את עצמי, להפוך להיות המוצר הכי טוב שאני יכולה".

שמלה - צימרמן לבוטיק דניאלה (צילום: רותם לבל)

שמלה – צימרמן לבוטיק דניאלה (צילום: רותם לבל)

איך אורח החיים הבריא שלך נראה היום?
"כשהתחלתי בדוגמנות, התאמנתי כי הייתי חייבת. היום אני מאוהבת בליקי ובסטודיו שלה, זה לעשות ספורט מאהבה לספורט. אין שם מראות, היא לא שוקלת אף אחת, אין דיבורי קלוריות. איך שאני מסיימת אימון, ליקי מביאה לי כריך ועוגייה. והאמת, מאז שאני מתאמנת שם, אני אוכלת מה שבא לי. זה לא שאני דופקת פסטה כל היום, אבל אני נהנית מהאוכל, ואני מרגישה טוב עם עצמי יותר משהרגשתי אי פעם".

סיפרת לי בראיון בתחילת דרכך שבפריז שלחו אותך הביתה לרדת במשקל.
"נכון, וזה סגר אותי לתקופה, כי חשבתי שהבעיה היא בי. אבל אז באמת לא הייתי אוכלת בריא ולא התאמנתי, ומאז הבנתי מה אני רוצה. אני חושבת שזה מהמם שלכל אחד יש גוף שונה, אבל בעיניי חשוב לשמור על הגוף שלך וליהנות ממנו. סטנדרט היופי הוא לא העיקר פה, וצריך להיזהר ממנו. היום זה גם לא רק המשקל, זה גם הניתוחים הפלסטיים וההזרקות. האינסטגרם הוא מקום מאוד מסוכן. ברור שמותר לסדר משהו שלא נוח לך איתו, אבל הגיל הוא מאוד קריטי. אני רואה מלא בנות שהשפתיים שלהן לא נגמרות, וממלאות ומותחות עוד קצת פה ועוד קצת שם. זו התמכרות. גם לי הציעו לעשות".

איך אפשר להציע לבחורה הכי יפה בעולם לשפר משהו?
"הציעו לי ליישר את הבליטה באף, אבל אני דווקא חושבת שזה סקסי. הציעו לי להזריק חומצה היאלורונית לגבות. אני מתה על זה שאני טבעית, אני חושבת שזה לא קיים באינסטגרם. אני מציעה לכולם לנסות לאהוב את הפגמים שלהם. אני מאוד שמחה ממגמת הבודי-פוזיטיב שמתרחשת בעולם. הבנתי שאם פריז לא ירצו אותי, אז ארצות הברית כן, והכל בסדר".

מכנסיים וסריג - בוטיק מיכל כיכר המדינה (צילום: רותם לבל)

מכנסיים וסריג – בוטיק מיכל כיכר המדינה (צילום: רותם לבל)

יעל, תנשמי

והכל באמת ממש בסדר. בארץ, שלביה היא הפרזנטורית של מותג האופנה ״רנואר״, רשת הגלידריות ״דלי קרים״ ועוד רבים. מעבר לים היא קטפה קמפיינים נחשקים לאחיות קרדשיאן, לצד ליאו מסי ונוספים, והייתה הישראלית הראשונה לככב על שער מגזין בדובאי. ועדיין היא מצליחה לעמוד במילתה, והאינסטגרם (עם מיליון ושלוש מאות עוקבים) כמו גם ההפקות והקמפיינים, נקיים מתמונות בהלבשה תחתונה או בגדי ים.

זה ממניעי דת או דימוי גוף?
"לא, אני מרגישה מאוד בנוח עם הגוף שלי היום, אבל זו הבחירה שלי. אם הייתי מעלה תמונות בביקיני הייתי מכפילה את כמות העוקבים. שתדעי לך, שהכי מלחיץ אותי ללכת לים ושמישהו יצלם ויפרסם. אפילו כשאני הולכת להביא כוס מים, אני עם מגבת. לפני איזה חודש הלכתי לים בשישי, והייתה לי תחושה שצילמו אותי, ורעד לי הלב כל השבת. אני נשארת נאמנה לעקרונות שלי".

ובכל זאת, את חוטפת לא מעט ביקורת על כך שנטשת את הדת.
"ביקורת תמיד תהיה. אני שומרת שבת, אני שומרת כשרות, אבל גם כשאני רוצה לשתף דברים שקשורים לדת אני כבר חוששת, שלא יגידו שאני עושה את זה רק כדי להוכיח משהו. הרבה פעמים אני מרגישה שנהיה טרנד, כולן רוצות להראות שהן דתיות. אבל אצלי זה הבית, ואני רוצה לשמור לי את זה בינתיים. הייתי אצל רב והוא אמר לי – בזה שאת גם שומרת על אורח החיים הזה וגם מצליחה ומתפרנסת, את מנגישה את הדת, ומעבירה מסר לאנשים שגם הם יכולים. וזה מה שחשוב לי, לחבר בין ההגדרות המקובעות האלה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

את מגדירה את עצמך דתייה?
"אני לא מגדירה את עצמי, כמו שאני לא מגדירה אף אחד. אני יעל, ומה שאני עושה עם עצמי בשבת אני עושה עם עצמי".

אתם בכלל בדור נטול הגדרות.
"אני יכולה להגיד לך שבתור ילדה, לא ידעתי ולא הבנתי מה זה הומואים ולסביות. זה לא בא מרוע או ביקורתיות, זה בא מחוסר הבנה. בשנתיים-שלוש האחרונות נחשפתי לכל כך הרבה סוגים של אנשים. לא מזמן אמא שלי רצתה לעשות פן, ולקחתי אותה למעצב שיער גיי שאני מכירה, והוא התנהג רגיל לידה, דיבר על עצמו בלשון נקבה וגם אני. ראיתי את אמא שלי מחייכת לעצמה, ובסוף כשיצאנו היא אמרה לי ׳איזו חמודה היא׳. הייתי בהלם פסיכי. אז הבנתי שאפשר לפרק את כל הסטיגמות שיש, והלוואי שאני אצליח לנרמל עוד הרבה דברים. גם בזה שאני יוצאת עם ברנדון, אני מרגישה ששברתי סטיגמה שגם אני האמנתי בה על זוגיות עם הפרשי גילים".

אחרי שמועות שלא אומתו מעולם על זוגיות עם עומר אדם וקשר בן ארבעה חודשים עם הדוגמן ברק שמיר, בשנתיים וחצי האחרונות שלביה נמצאת במערכת יחסים יציבה עם המיליארדר האמריקאי ברנדון קורף. הוא הנכד של איש העסקים סאמנר רדסטון, הבעלים של מעצמת התקשורת ויאקום, שכוללת מאות בתי קולנוע בארה"ב, את אולפני פרמאונט שהפיקו כמה מהסרטים המרוויחים בהיסטוריה, ביניהם "טיטאניק" ו"משימה בלתי אפשרית", רשת CBS בארה"ב, וערוצי טלוויזיה דוגמת MTV ,VH1, קומדי סנטרל וניקלודיאון. בסך הכל, עסקים שמוערכים בכ-40 מיליארד דולר. 17 שנים ויותר מ-12,000 קילומטרים מפרידים בין שלביה לקורף, וזה עוד לפני ההבדלים באורח החיים, בשפה ובעו"ש. אבל דבר אחד משותף להם בהחלט. "אנשים ישר שופטים אותו, כועסים וכותבים שהוא גוי. אין לי בעיה עם גויים, יש לי חברים גויים, אבל אני לא מאמינה שאני אצא עם גוי. כשאני רואה שאנשים כותבים עליו ככה אני תופסת לעצמי את הראש ואומרת לעצמי 'יעל, תנשמי'. ברנדון הוא בן של אדמו"ר, הוא יותר יהודי ויותר דתי מרובנו".

‎ סריג - Loewe לבוטיק אניגמה (צילום: רותם לבל)

‎ סריג – Loewe לבוטיק אניגמה (צילום: רותם לבל)

איך נערת אולפנה מנהריה פוגשת טייקון אמריקאי?
"הסוכן שלי הציע לי לטוס לטקס של ניקלודיאון, אבל בגלל שהיו לי בגרויות לא רציתי לטוס. באותם ימים קיבלתי את הקמפיין ל"Kylie Skin", אז טסתי, הלכתי לטקס ופגשתי את ברנדון. הוא אירח אותנו כמו יהודי טוב, וכשחזרתי לארץ הוא הגיע גם ופשוט בילינו יחד. בכלל לא חשבתי שמשהו יקרה בינינו. הוא גדול ממני וזו בכלל לא הייתה אופציה בעיניי. אנשים מסביב אמרו לי שהוא בעניין אבל אני הייתי תמימה. באחד הימים נסענו לטייל בירושלים. פגשנו שם את אבא שלו וגיליתי שהוא דתי, וכשהוא בא לנהריה לפגוש את ההורים שלי הבנתי שממש אכפת לו ממני. זה משהו שלא הכרתי. התחלנו לצאת והקשר שלנו נהיה חלק בלתי נפרד ממני. אני לא זוכרת את עצמי בלעדיו. הוא החבר הכי טוב שלי, הוא השותף שלי לחיים".

פער הגילים לא הפריע?
"מבחינת גיל מעולם לא הרגשתי הבדל. שנינו עובדים וטסים בעולם, יש לי איתו יותר במשותף מאשר עם בנים בגילי. בהתחלה הפער הכלכלי היה זה שהכי הפריע לי. הייתה לי המון ביקורת על נשים שיוצאות עם גברים עשירים. האמנתי שאנשים עשירים הם רעים, וזה לא נכון – הם יכולים להיות אנשים רגילים וטובים. גם לפני ברנדון התחילו איתי אנשים ממש עשירים וזה פשוט לא דיבר אליי, לא נמשכתי אליהם. אנשים רואים רק את מה שבחוץ, 'יעל שלביה יוצאת עם מישהו עשיר'. זה פוגע, כי אני לא כזאת, אבל אני מבינה שאנשים לא מכירים אותו ורואים רק את הבחוץ, רק את הסטיגמה".

זה מעבר לסטיגמה. פורסם שהוא הוציא 250 אלף שקלים על יום הולדתך ה-18.
"נולדתי ביום האחרון של החופש הגדול ואף פעם לא חגגתי יום הולדת. פעם אחת עשו לי מסיבת הפתעה, והפעם השנייה הייתה המסיבה שברנדון ארגן לי. וזה עשה לי טראומה חדשה. הוא רק ניסה לשמח אותי. זו לא הייתה בחירה שלי, והסכומים שפורסמו ממש לא נכונים. אנשים לקחו את זה למקום של בזבוז של כסף וראוותנות, אבל בואי, אנחנו אנשים תורמים. אז בסדר, פעם בשנה בזבזנו כסף. זו החגיגה שלנו".

ג'ינס וגופייה - רנואר (צילום: רותם לבל)

ג'ינס וגופייה – רנואר (צילום: רותם לבל)

עכשיו ראיתי הכל

הרווחה הכלכלית שיחקה לטובתו של ברנדון בשיא הסגר השני, כשהוא נחת בארץ עם המטוס הפרטי שלו בעוד שהשמיים היו סגורים לחלוטין לטיסות מסחריות. תמונה זוגית ששלביה העלתה לרשת הפרה את הפסטורליה, ומשרד הבריאות נכנס לתמונה. במשרד טענו שקורף הפר את תנאי הבידוד, להם התחייב כשקיבל את אישור הכניסה המיוחד, והכותרות זעקו כי הוא גורש מהארץ. "קודם כל, הוא לא הפר בידוד ולא גורש. אני פשוט נכנסתי לבידוד איתו, ממה שביררתי, זה מה שהבנתי שצריך לעשות, זה לא שהוא היה חולה, וזה לא שהפרנו בידוד ויצאנו למסיבות. היינו בבידוד ביחד בבית. לא יכולתי להיות בנפרד ממנו יותר. עד אז הוא לא היה יכול להיכנס לארץ ואני לא יכולתי לעזוב את הארץ. אנשים לא מבינים מה זה להיות רחוק ממישהו שאתה אוהב".

ובכל זאת זה צרם להרבה אנשים. את אומרת שקשה להיות רחוק ממי שאתה אוהב, אבל במקרה שלכם ברנדון עולה על מטוס פרטי פשוט מגיע.
"נכון, זה המזל שלו והוא יכול לעשות את זה, אח שלו היה חייל בודד, לוחם במגלן, הוא בא כדי לבקר אותו, יש לו את האישור להיכנס לארץ. הרגשתי שפשוט חיפשו אותו, וזה היה נורא. זה לא הוגן במיוחד כי ברנדון הוא הכי בסדר, הוא לא זז לא ימינה ולא שמאלה מהחוקים, הוא הכי אמריקאי שיש. הוא לא מחפש צרות".

יש עוד עניין שספגת ביקורת לגביו. בן זוגך הוא הבעלים של ניקולודיאון, והסדרה הראשונה שבה את משחקת משודרת בערוץ ניקלודיאון כאן בארץ.
"התקבלתי ל'פלמ"ח' בלי קשר לברנדון, עשיתי אודישנים כמו כולם במשך חצי שנה. ויותר מזה, בואי אני אגיד לך משהו, זה בא לרעתי שאני בת הזוג שלו. יש כל כך הרבה חוקים ואיסורים על לקדם משפחה, הסיכויים שלי לעשות סרט גדול בחברה שהוא מנהל הם קלושים, כבר עדיף לי ללכת למתחרים, תאמיני לי שאם הייתי חושבת עסקית, הייתי מעדיפה להיות חברה טובה שלו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

אבל בכל זאת יש לך גישה לקשרים שאין לכל אחד.
"נכון, אני אלך איתו לטקסים ואכיר אנשים, אבל זו ממש לא זוגיות מתוך אינטרס. אי אפשר לחיות עם בן אדם אם אתה לא אוהב אותו. את לא חיה עם בן אדם בשביל הדברים האלה, זה כמו שיפתחו לי דלתות כי הסוכן שלי מקושר ומכיר אנשים".

שלביה חגגה החודש יום הולדת 20, וגם סגרה ארבע שנות קריירה אינטנסיביות. מהקמפיינים הבינלאומיים, דרך שערי המגזינים ועד בן הזוג המיליארדר – היא רחוקה מנערת האולפנה שהייתה כשהתחילה שנות אור כמעט בכל היבט – והמרחק הזה לא תמיד קל.

איך ההורים שלך והמשפחה מקבלים אותך עכשיו?
"הם גאים בי. בהתחלה זה הציק לי שמדברים איתם עליי, אבל אני מביאה להם נחת".

שמלה - צימרמן לבוטיק דניאלה (צילום: רותם לבל)

שמלה – צימרמן לבוטיק דניאלה (צילום: רותם לבל)

והחברות מהבית? מהאולפנה, נשארתן בקשר?
"כשהכל קרה והשתנה בבת אחת היו כאלה שביקרו אותי. אני לא שופטת אותן, אבל אני לא אשקר, זה פגע בי. בתור ילדה חשבתי שחברות זה כל החיים ושהן תמיד יהיו לצידך וזה לא נכון. ההבנה הזאת חישלה וביגרה אותי. זה מצלק אבל זה לטובה. היום יש לי חברות מהבית, מהאולפנה, שלא מוותרות לי. הרבה פעמים אני לא רוצה לספר מה עבר עליי במהלך היום כי יש בי פחד שזה יישמע מתלהב או מתנשא, או שלא יבינו את מה שאני עוברת, אבל הן דווקא הפוך. הן אומרות לי: אנחנו אוהבות אותך, אנחנו מבינות מי את ומה את עושה ואנחנו רוצות לשמוע מה עובר עלייך".

איך חזר הקשר?
"היה טלפון, וואטסאפ, היה פתאום להיתקל בנהריה, היו ברכות בימי הולדת. לאט לאט זה חזר. ברנדון הסביר לי כל הזמן איך עם השנים אני אמצא את החברות שיפרגנו לי. חוץ מהן יש גם חברים מהתחום שמבינים מה אני עוברת. אני מספרת על יום צילום, הם מבינים מה אני חווה, הם יודעים בדיוק מה העבודה. אם אני מספרת על משהו שקרה לי, הם לא רואים את זה כמשהו מתנשא או זוהר. הם רואים את הנקודות השחורות".

תגידי, אחרי שפגשת את מסי והצטלמת לאחיות קרדשיאן, את בכלל מתרגשת ממפורסמים שעוברים לידך או שזה כבר הפך להיות רגיל?
"לא מתרגלים לזה, זה תמיד מוזר. בשנה שעברה הייתי באיזה טקס ופתאום ראיתי את ריהאנה לידי. כמעט התעלפתי, שמרתי על פאסון אבל התרגשתי נורא. אמרתי לעצמי, עכשיו באמת ראיתי הכל". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

כמה אושר

לפני כחודש וחצי, עולם האופנה חווה טלטלה עם פרסום תחקיר על סוכן הדוגמניות שי אביטל, שייצג לאורך השנים בין היתר את נטע אלחמיסטר ואסתי גינזבורג. לפי התחקיר אביטל איים, הטריד מינית ואנס לכאורה בנות צעירות עם חלום גדול. "זה כואב ומזעזע. לא עבדתי עם שי מעולם אבל הכרתי אותו, ראיתי אותו באירועים. מעולם לא שיערתי שדבר כזה קרה מתחת לאף. אני פשוט מקווה שהצדק ייעשה".

מדובר בהתנהלות של שנים, באמת לא ידעת כלום?
"היה הרבה דיבור ש'כולם ידעו'. אז ממש לא, אני לא ידעתי. ראיתי את הכתבה כמו כולם והייתי מזועזעת, לא יכולתי לדבר, לא האמנתי למה שאני רואה. צעקתי לחברים שהיו לידי "אני מכירה אותו, אני מכירה אותו!". הגעתי מהפריפריה, ולפי התחקיר רוב הבנות שנפגעו הגיעו מהפריפריה. זה הכאיב לי עוד יותר. גם אסתי וגם נטע, אני יכולה להגיד בביטחון שאני מאמינה שגם הן לא ידעו מזה. כואב לי עליהן איך שהוא קישר אותן למשהו שהוא לא שלהן".

הן ספגו הרבה ביקורת על הבחירה לעבוד איתו.
"אני לא יכולה לדבר בשמן, אבל כמו שאני יודעת על עצמי, אני מניחה שככה גם נטע וקורל ואסתי. הן בנות מאוד איכותיות, הן לא צריכות דבר כזה מקושר לשם שלהן. שלחתי לנטע לב כשזה קרה. היא לא עשתה משהו שהוא לא בסדר. אני יודעת כמה את נקשרת לסוכן, עם כמה שזה עבודה. את חיה איתו, את טסה איתו לחו"ל, הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלך, את חלק מההצלחה שלו. זה לא בוס, זו עבודה משותפת, אז זה ממש כואב. אני לא יכולה לדמיין איך הייתי אם דבר כזה היה קורה לי".

חולצה - רנואר | מכנסיים - בוטיק מיכל כיכר המדינה (צילום: רותם לבל)

חולצה – רנואר | מכנסיים – בוטיק מיכל כיכר המדינה (צילום: רותם לבל)

ומה עם מי שאומרים ש"זה העולם"?
"זה לא העולם. דברים כאלה קורים בעולם הזה בצורה בולטת יותר כי העולם הזה עוסק ביופי, בגוף, בחיצוניות, אבל זה קורה בכל מקום. עומרי הסוכן שלי הוא ההיפך הגמור. פעם הוא אמר לי 'אם מישהי לא רוצה להיות חלק מהסוכנות, אני מעדיף שהיא לא תהיה, אני לא אכריח אף אחת להישאר פה'. אז לשמוע ששי גם איים על בנות והתקשר להורים של הדוגמניות זה הזוי. לי היה מזל, פתאום ראיתי צד אחר לגמרי של התעשייה".

יש לך עצה לבנות שחולמות להיכנס לתחום?
"כן. תמיד להגיע עם ההורים או עם מישהו שאת סומכת עליו שיהיה לידך, תמיד לדבר, לספר, להתייעץ עם אנשים, עם עורכי דין. אין דבר כזה 'סודי'. אם משהו מריח לא נכון, זה לא שווה את זה, יש אנשים טובים בתעשייה, תמצאו אותם".

לצד הבגרות וההתבטאויות הנחרצות, יש גם צדדים אחרים. ב'ערב טוב עם גיא פינס', למשל, ייסדו חידון במיוחד עבורה, בו משתעשעים בחוסר הידע האקטואלי שלה. זה התחיל אחרי שנשאלה בעבר "מי ראש הממשלה" והשיבה שהיא לא יודעת. "התשובה הראשונה הייתה בחילופי הממשלה, אז עוד לא הייתה תשובה חד משמעית. אבל אני כן יודעת מי ראש הממשלה, וגם ידעתי אז. זה התחיל מצחיק, אבל זה קצת פוגע שאנשים לוקחים את זה ברצינות. אני מאוד צינית ואני ממש סבבה עם לצחוק על עצמי. אבל בואי, אני אינטליגנטית. יום יבוא ואני גם אחזיק את המיקרופון ואנחה משהו".

שמלה - ז'אקמוס לפקטורי 54 (צילום: רותם לבל)

שמלה – ז'אקמוס לפקטורי 54 (צילום: רותם לבל)

כן? את תהיי רותם סלע הבאה?
"אני לגמרי יכולה לראות את זה קורה. אבל לפני חמש שנים לא יכולתי לנבא את מה שקורה איתי היום, אז מי יודע מה יקרה בחמש השנים הבאות? אולי בסוף אני אכנס לפוליטיקה? אין לדעת". 

ומה עוד בתכנית? לרוב אני לא אשאל בחורה בת 20 על חתונה, אבל גדלת בבית דתי ובן הזוג שלך בן 37.
"כן, חברות שלי נשואות, אחותי שגדולה ממני בשנתיים כבר עם ילד. אני עוד לא שם, אבל ברור שאני לא אצא עם מישהו שאני לא רואה איתו עתיד, אנחנו מדברים על חתונה. ברנדון כבר רוצה להיות אבא".

ואת?
"ברור, גם אני חושבת כבר על להיות אמא. אנחנו חושבים על זה כל הזמן, אני רואה את אחיין שלי ומבינה כמה אושר זה מביא. גם אני רוצה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

גופייה - רנואר (צילום: רותם לבל)

גופייה – רנואר (צילום: רותם לבל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

מכנסיים וסריג - בוטיק מיכל כיכר המדינה (צילום: רותם לבל)

מכנסיים וסריג – בוטיק מיכל כיכר המדינה (צילום: רותם לבל)

צילום: רותם לבל | סטיילינג: אלין זידקוב ל"ארטבוק" | איפור: דנה כפיר | שיער: רן קריסי | הפקה: רותם פנחס

השאירו תגובה

 

  • פשוט עצוב מה שהפכה

    מאת: עצוב |‏ 29 בספטמבר 2021 | 19:31
  • היי
    אני בעד שב פוליטיקה יהיו אנשים יפים,ספורטאים,, חכמים, עם ערכים חברתיים
    יכולת כלכלית מאפשרת להתרכז בעשייה חברתית.
    איפה כתוב שחייבים להיות מכוערים ונכלולים בפוליטיקה ? מצידי שיכנסו לשם משלחותינו לאולימפיאדה. אנשים עם רוח הישגים והוכחות
    רובם אנשים חברתיים
    מותר לך להיות מישהי מקדמת גם אם את נראית יפה
    בהצלחה

    מאת: רות |‏ 22 בספטמבר 2021 | 15:11
  • הלך ה

    מאת: וחמ |‏ 13 בספטמבר 2021 | 16:30
  • כמה קנאים יעל מושלמת

    מאת: רואה את חצי הכוס המלאה |‏ 13 בספטמבר 2021 | 16:29
  • כמה קנאים קשה לי יעל מהממת

    מאת: רואה את חצי הכוס המלאה |‏ 13 בספטמבר 2021 | 16:28
  • מקסימה וגם יפה ומוכשרת
    רואים את האינטליגנציה והטוב בעיניים
    תצליחי ותחזרי לשורשים בהמשך

    מאת: יעל |‏ 13 בספטמבר 2021 | 00:43
  • אין ספק שאת אינטליגנטית אבל כדי להיות מורה או פוליטיקאית נראה לי פחות מתאים
    יאכלו אותך שם בלי מלח
    את הכי מתאימה למה שאת עושה עכשיו
    תצליחי ילדה

    מאת: דנה |‏ 12 בספטמבר 2021 | 22:43
  • חמודה
    צריכה לחשוב פעמיים לפני שמדברת
    למרות שלא קריטי לדוגמנית

    מאת: יעל |‏ 12 בספטמבר 2021 | 22:36
  • איזה פוליטיקה ואיזה הנחיה? מי יתן לך להיות דוגמא?
    בנות דודות שלי העריצו אותה ולמדו הרבה שטויות
    היא אשכרה השוויצה בראיון שישבה עם רקדנית חשופת חזה במסיבות בחו״ל
    מקווה שהאח הקטן שלה לא מחפש מסיבות כאלה בעקבותיה
    התביישתי לקרוא

    מאת: עומר |‏ 12 בספטמבר 2021 | 22:35
  • חמודה

    מאת: אדל |‏ 12 בספטמבר 2021 | 22:25
  • חמודה אבל משהו לא עובד
    ראיתי תמונה שלה בדיוק באינסטגרם בשוק
    הפשפשים או משהו, השתלטה למישהו על הדוכן נשענה עם כל החזה קדימה ומבליטה את הישבן בכזאת מיניות, בלי לחשוב על הכבוד של המוכר או של אשתו…זה לא מיוחד להיות כזאת..
    דוגמנית זה לא רק מיניות, צריך לשדר אופי ואישיות מעניינת

    מאת: ניצן |‏ 12 בספטמבר 2021 | 22:24
  • היא שואפת : "להפוך להיות המוצר הכי טוב שאני יכולה". אחד לספרים. רמת סתימות על.

    מאת: גרשון |‏ 12 בספטמבר 2021 | 16:51
  • הקנאה ושנאת חינם דווקא מאנשים "שומרי מצוות " , חבל …..

    מאת: אבי |‏ 12 בספטמבר 2021 | 15:22
  • היא די חמודה ויחסית שמרה על הערכים
    להגיד שלא עצוב לראות את התהליך שעברה?
    ברור שעצוב

    מאת: ליעל |‏ 12 בספטמבר 2021 | 13:15
  • הייתה יפה ומסקרנת בהתחלה
    אבל הפכה בהמשך לתל אביבית ממוצעת
    אותה פוזה,אותה צורת ריקוד, גבות ב200 שקל

    מזלה הרב שיש לה את ברנדון

    מאת: יעל |‏ 12 בספטמבר 2021 | 13:12
  • צריכה לבקש סליחה מהאולפנה שאילצה אותם להחזיק תלמידה דוגמנית בניגוד לערכים ולנוהל המקובל שם
    זה פגע להם בחינוך של התלמידות
    למה לרמוס מוסד לימוד ככה

    מאת: אולפנת נהריה |‏ 12 בספטמבר 2021 | 13:09
  • מה ההבדל בין להצטלם עם בגד ים או סריג ללא חזייה עם כפתור אחד סגור על החזה(כמו בכתבה)

    מאת: אני |‏ 12 בספטמבר 2021 | 13:07
  • יא סתם

    מאת: מיכל |‏ 12 בספטמבר 2021 | 06:37
  • היא לא הכי יפה היא עזבה את התורה האלפנה לטובת היופי והגוף היא אטיפתית.היא לא חכמה איזה פוליטיקה היא לא יודעת מי זה ראש ממשלה

    מאת: ליאת |‏ 12 בספטמבר 2021 | 06:37
  • כגבר הרוצה לראות עצמו כפמיניסט אף פעם לא חשבתי שאגיד תהי יפה ותשתקי אבל איזה סתומה

    מאת: מתאימה לתת רמה בכנסת |‏ 12 בספטמבר 2021 | 04:31
  • חמודה. היא לא עשתה רע לאף אחד, למה לא לפרגן?

    מאת: יובל |‏ 12 בספטמבר 2021 | 03:14
  • יעל תמשכי לשמור על עצמך .טוב שיש לך חבר קבוע ולא בכל יום גבר אחר.את דוגמה שאפשר להיות דוגמנית בלי לחשוף את האברים הצנועים שלך.
    מקווה שתמשכי להיות צנועה ותמימה בגבולות שלא תפגעי.
    שמרי על עצמך.

    מאת: דבורה |‏ 12 בספטמבר 2021 | 03:07
  • מיטה של גויים ..בדוק יש לה שורשים של נוצרים

    מאת: רפי |‏ 12 בספטמבר 2021 | 02:44
  • איזה באסה להביא ילד לעולם להשקיע בו הכל
    , לראות קצת נחת
    ואז לראות נכדים שבחרו לדגמן..
    נקווה שלא יקרה לנו

    מאת: אנונימי |‏ 12 בספטמבר 2021 | 01:35
  • את נראת ילדה מקסימה, נכון עולם הדוגמנות שטחי ויש ציפייה מדתייה מבית להבין את זה אבל טבעי בגיל הזה להסתנוור משטויות והכל עוד לפנייך
    אני חייבת גם להעיר שעדיף להשאיר גבר בן 37 לבנות גילו שנשארות ללא חתנים כי בנות 20 מסכימות לצאת עם המבוגרים
    אבל שוב הבחירות מובנות
    הצלחה

    מאת: יעלי |‏ 12 בספטמבר 2021 | 01:34
  • שלביה כסף לא עושה את הבן אדם אלא קונה אותו את צעירה שלמדת באולפנה והתחנכת שם קיבלת ערכים שהם לא סתם בחיים אלא דרך אשר עים את הולכת איתה החיים שלך בצניעות ודרך חיים את נתפסת עים אחד מיליונר שסינוור אותך אבל זה לזמן קצוב כי בהמשך תתצערי על הדרך שבחרת וזה כבר יהיה מאוחר לכן כדאי לך עכשיו לחזור לדרך של צניעות וענווה מאחלת לך שתיזכי לזה .

    מאת: נחמה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 23:43
  • הטייטל ״דתיה״ לא שייך פה. אין בעיה שאת שומרת שבת, אבל לקטגוריה ״דתיה״ את לא נכנסת משום כיון. זה ביזיון לחשוב שאת שייכת לסקטור הזה. ביזיון שזה מזלזל באינטליגנציה של אנשים שאת מצטלמת כמו לאתר סקס וקראת לעצמך דתיה. נא להתעורררר

    מאת: רוני |‏ 11 בספטמבר 2021 | 23:42
  • אשה שמתחתנת עם גבר עשר יש לה גן עדן עם עד עשרה נשים ויותר

    מאת: משיח |‏ 11 בספטמבר 2021 | 22:41
  • אשה חכמה זאת אשה צנועה שמחבדת את עצמה ואתה משפחתה כי יודעת אבל החן ושקר היופי אשרי הדבר שמתחתן עם אשה צנועה אשת חיל מי ימצא

    מאת: משיח |‏ 11 בספטמבר 2021 | 20:53
  • אשה חכמה זו אשה צנועה שמחבדת את עצמה ואת משפחתה כי יודעת ששקר החן ואבל היופי אשת חיל מי ימצא אשרי הגבר שמתחתן עם אשה צנועה

    מאת: משיח |‏ 11 בספטמבר 2021 | 20:25
  • היא נורא לא תמימה
    זה קצת מוריד..

    מאת: רינת |‏ 11 בספטמבר 2021 | 20:17
  • היה לה המון מזל כי היא יפה רגילה
    עפעפיים רחבים והפה או הלסת נוטים קצת ימינה
    אין משהו כובש או מיוחד באישיות כדי שתישאר הרבה זמן

    מאת: אנונימי |‏ 11 בספטמבר 2021 | 20:16
  • יפה אבל לא הכי יפה בעולם

    מאת: שני |‏ 11 בספטמבר 2021 | 19:59
  • כמה אפשר לחפור על אותו הדבר? היא היתה ילדת אולפנה, עכשיו היא לא ילדה ולא באולפנה, תתקדמו. כל מי שמותח עליה ביקורת צריך לחשוב האם הוא בעצמו אותו האדם שהוא היה בתקופת בית הספר, אנשים מתבגרים ומשתנים וזה דבר חיובי.

    מאת: לומי |‏ 11 בספטמבר 2021 | 19:36
  • כמה קנאה כמה ??
    חבורת קנאיות מסכנות
    הייתן מתות לרבע ממה שיש לה , את בטח בחורה שמנה מכוערת ענייה שרק מחפשת להוריד אחרים כדי להרגיש טוב עם עצמה
    יעל את מהממת תעשי מה שטוב לך את לא חייבת דין וחשבון לאף אחד!
    ולממורמרת שקוראת את זה ? יש לך בית לנקות אז חבל על הזמן בפאלפון

    מאת: דנה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 16:23
  • כתבה ארוכה
    כאורך הגלות
    ככ הרבה מלל. על מה?

    מאת: רינה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 14:03
  • חביבה אבל ילדה..אין השכלה,שטחיות עכשווית וסיסמאות..אין תוכן ומתרים לתקופה

    מאת: נו באמת |‏ 11 בספטמבר 2021 | 12:29
  • יש מספיק שרלילות דפוקות בשכל בכנסת אז עוד סטומה לא צריך ,תמשיכי להשתרלל בארמון עדיף לך ולנו

    מאת: רע |‏ 11 בספטמבר 2021 | 11:43
  • מצאה פראייר שיממן אותה.

    מאת: ליכוד מושחת |‏ 11 בספטמבר 2021 | 10:18
  • לא סתם זו הכותרת, גם הכותבת מודאגת מהחלומות בהקיץ של הנערה

    מאת: אזרחית מודאגת |‏ 11 בספטמבר 2021 | 10:14
  • תמשיכי להראות לנו את הגוף שלך בלי בגדים ותיהיי בשקט!

    מאת: אייל |‏ 11 בספטמבר 2021 | 09:29
  • איזה פסטיבל יש ממנה!
    דתיה- היא לא!
    חמודה ולא מעבר!!

    מאת: איה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 09:16
  • מצטערת אבל באמת לא רואה אותה כיפייפיה,די ממוצעת בעיני מי ממציא את התארים הללו 'האישה היפה בעולם'הגזימו בענק

    מאת: דריה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 08:43
  • לא ידעה ברעיון ??? אז מי כאן הסתומה ??

    מאת: נועה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 08:14
  • חמודה ! מותק של בחורה עומדת על עקרונותיה , יישר כל עלי והצליחי

    מאת: נטע |‏ 11 בספטמבר 2021 | 08:14
  • וואו כמה קנאים יש כאן,!
    יעל את מתוקה אמיתית שלא חייבת התנצלות לאף אחד ובעיקר לצרי העין.,
    תמשיכי להצליח ושתהיי מאושרת תמיד!

    מאת: דפנה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 07:49
  • יעל את מקסימה תמשיכי בדרכך , יפה שאת עדיין שומרת על הדת , נכון שדתייה רגילה לא תנהג כך, אבל זה יפה שאת משלבת את חיי הדוגמנות עם הדת וזה בסדר גמור, זה זכותך , העיקר שתמשיכי כך ותצליחי בדרכך שלך

    מאת: שלמה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 07:32
  • בחורה צעירה ויפה. מקווה שלא תאבד את הראש.

    מאת: שושו |‏ 11 בספטמבר 2021 | 06:57
  • מאוד מתחבר לעקרונות שלך בעיקר לעקרונות שלא נותנים הרבה מקום לדמיון שמוצגים בחלק מהתמונות שמובאות בכתבה

    מאת: טוני |‏ 11 בספטמבר 2021 | 04:30
  • יש לי קקי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 11 בספטמבר 2021 | 04:18
  • חברים מרמור עושה קמטים..
    לכל הצדקנים והצדקניות הייתם מתחלפים איתה ברגע….

    יעל מושלמת ויפייפיה והלוואי והיו עוד ערכיות וכנות כמוהה והבחירות שלה בחיים זה לא עניינכם ביצ'ז.

    מאת: סתמו את הפה |‏ 11 בספטמבר 2021 | 02:52
  • איזו צדיקה!!!! אין עליךך נשמההההההה

    מאת: יאיר |‏ 10 בספטמבר 2021 | 23:04
  • עוד פלצנית שהצהירה שהיא דתיה
    והשתן והכסף עלו לה לראש

    מאת: יעל |‏ 10 בספטמבר 2021 | 23:00
  • דומה להארי פוטר

    מאת: םםם |‏ 10 בספטמבר 2021 | 22:52
  • מהממת. תצליחי ושרק יהיה לך טוב. תתעלמי מכל הטוקבקים הלא ראויים.

    מאת: מיכלי |‏ 10 בספטמבר 2021 | 20:40
  • היא בטח חושבת שהוא משחק בסוני בזמן שהוא לבד בארצות הברית … מחלחל כל יום מישהי אחרת שם.

    מאת: תמימה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 19:33
  • פוליטיקה … חחחח … עלייך נאמר תהיי יפה ותשתקי . רגע .. מי היה ראש הממשלה ???? חחחח

    מאת: שרה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:51
  • באמת לא משהו חמודה וזהו יש בנות הרבה יותר יפות שלא שומעים אלהם וחבל זאת באנת סתם

    מאת: עדי |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:45
  • יפה כן. חוכמה ופוליטיקה את לא.
    נסחפת לגמרי

    מאת: פנינה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:24
  • יעל יפה ומקסימה ואני באמת מאחלת לך את כל הטוב
    אבל לפעמים עדיף להצטלם עם בגד ים מאשר סרטון שרואים מהגב שאת פותחת מעיל ומבינים שמקדימה אין כלום מתחת..
    או עטופה רק בשמיכה..
    מציעה לך לעשות צילומים תמימים יותר
    יש לך נסיון גדול וגם אם הדרך לא מאה אחוז כשרה הרווחת ביטחון עצמי ודברים חשובים אבל צריך לדעת מתי לעצור
    ההורים מנסים להיות עדכניים ולזרום
    זה לא אומר שלא מפריע להם

    מאת: דורה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:18
  • חבל עלייך ועל היופי שהקב"ה נתן לךאם לא תעצרי את עצמך את תפלי לתהום זה מקצוע זה כסף שנגמר וגם את אף אחד לא יעזור לך חבל על היופח הזה שילך לאיבוד חבל חבללללל

    מאת: חנה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:18
  • ברור שהרב יגיד לך דברים מרגיעים
    מה את רוצה שיגיד לך? שהסתבכת עם אלוקים בגדול? שהוא שופט דתיים מבית שיודעים הכל יותר בחומרה?
    למפורסמים ועשירים אומרים רק מה שהם יכולים להכיל

    מאת: יעל |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:13
  • אם לא הגימיק של הדת והשם התוניסאי שלביה
    לא היו מסתכלים עליה
    נכון שזה קרה במקרה ולא כיוונה לשם אבל זה כל שיש לה להציע
    תפסה גבר תמים ועשיר

    מאת: נטע |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:12
  • זה מה שקורה כשיש יותר מידי כסף
    כמו לברנדון, שלחו אותו לישיבה חרדית ומצד שני מטוסים פרטיים, גירושין ובלאגן במשפחה ואז הוא מתעניין בדוגמנית שיורדת מהדת?!?
    הם מנסים לשדר שהם שני ילדים טובים
    שניהם דתיים לשעבר שפורקים עול
    הוא מבית חרדי והיא מבית דתי לאומי

    מאת: לירן |‏ 10 בספטמבר 2021 | 17:11
  • למה שיהיה רע עם עשירים. רק מבלים ומזדיינים. כמה רע זה יכול להיות

    מאת: שרון |‏ 10 בספטמבר 2021 | 16:06
  • לא יפה ולא בטיח. לבנה מידיי, פוזלת.. גבות לא משהו.. יפיפיה היא לא.

    הגוף שלה לא טוב בכלל…

    דיי לטחון עליה

    שיהיה בהצלחה

    מאת: יעל |‏ 10 בספטמבר 2021 | 15:20
  • בת אולפנה קצת צניעות יש לך מליונר אבל הכסף לא עושה את הבן אדם קצת צניעות בבקשה

    מאת: דוד |‏ 10 בספטמבר 2021 | 14:12
  • בחורה יפיפיה ופוטוגנית באמת. יש פה תמונות שהן לא פחות נועזות מאשר תמונות עם בקיני.

    מאת: רות |‏ 10 בספטמבר 2021 | 14:10
  • לא מצליח להבין למה את בעמדת התנצלות על זה שאת בחורה צעירה ויפה שיוצאת עם גבר מבוגר מאוד יחסית לגיל שלה ומאוד עשיר ומאוד ומושך. זה ברור שאת איתו לא רק בגלל הכסף (הרי יכולת לצאת עם עשיר אחר, ובחרת בו כי יש לו עוד תכונות) הכסף הוא חלק מהחבילה שהיא ברנדון וזה בסדר גמור. הוא איתך גם כי את צעירה ויפה (ובך בחר מצעירות ויפות אחרות) וגם כי התחבר לאישיות שלך.
    תפסיקי להתנצל על זה, הכל בסדר.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בספטמבר 2021 | 13:25
  • נסיון הכי קשה לאשה צניעות לגבר שמרת הברית, אבל החן ושקר היופי

    מאת: משיח |‏ 10 בספטמבר 2021 | 12:27
  • חמודה את יכולה להגיד שאת דתיה כמה שבא לך, אבל אם צריכה לשכנע אנשים שאת דתיה אז יש לך בעיה.

    מאת: נעה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 12:26
  • ערכית ומקסימה!! מקווה שתצליח ותשמור על מי שהיא.

    מאת: ויקי |‏ 10 בספטמבר 2021 | 11:46
  • בשביל להיות בפוליטיקה צריך לפחות להשלים בגרויות … בצד שני, גם צ'יצ'ולינה הייתה ח"כית

    מאת: אריה במדבר |‏ 10 בספטמבר 2021 | 11:16
  • מאוד מצטער אבל יש לך עוד הרבה מה לעשות והרבה מה ללמוד בשביל בכלל לחשוב על פוליטיקה. ראיתי ראיונות איתך ואין לך ידע כללי. אין לך היגיון לתת תשובות שיכולות להיות נכונות.

    מאת: יוני |‏ 10 בספטמבר 2021 | 11:00
  • את פשוט מהממת!!!
    מגיע לך את כל האושר שיש לעולם להציע!
    יש ליעל אמא נפלאה וטובת לב ששומרת עליה מקרוב ומרחוק!
    אני מאחלת לך רק הצלחה ובחירת הדרך הנכונה לך!

    מאת: יפה |‏ 10 בספטמבר 2021 | 10:31
  • לא הבנתי מה אני אמורה לעשות עם פקאצה נפוחת שפתיים וחלוקת מוח חמי ערומה שפותחת רגליים לכל מרבה במחיר?

    מאת: נגמרו נשים איכותיות? |‏ 10 בספטמבר 2021 | 10:27
  • כל כך מהממת ב כל.

    מאת: דניאל |‏ 10 בספטמבר 2021 | 10:12
  • יפה! הכי יפה בעולם? ממש לא
    אפילו לא הכי יפה בנהריה
    אבל עם יחסי ציבור וכסף וחבר ששולט בתעשייה הכל אפשר

    מאת: לירז |‏ 10 בספטמבר 2021 | 08:39
  • אין ספק שהיא ילדה טובה או לפחות נרגעה
    בתחילת הראיונות בער לה להגיד דברים מפוצצים
    כמו כמה זה מגניב שהיא ישבה עם איזה שחקן כדורגל או משהו כזה ורקדנית חשופת חזה באותו שולחן!?!
    היית רוצה באותו שולחן את אבא שלך או אחיך??
    מה נסגר ?
    משהו בנפש מתחספס ומתקלקל במקומות שהיא מסתובבת אבל סה״כ הבסיס מהבית טוב
    והיא תתחתן בקרוב והמשפחה ינשמו לרווחה שזה נגמר

    מאת: יעל |‏ 10 בספטמבר 2021 | 08:38
  • מותר לך לשנות את דעתך.לא לשמור שבת ולאכול מה שבא לך..לא תהיי פחות יהודיה .פרשי כנפיים וכבשי את העולם.תמיד יהיו אנשים שיקנאו בך!!
    המון הצלחה בהמשך!

    מאת: עינת |‏ 10 בספטמבר 2021 | 08:23
  • יעל מקסימה ויפה אבל לא לשקר על עצמך. שומרת על צניעות?
    ראיתי סרטונים של צילומי אופנה עם ז׳קטים פתוחים ללא חזייה
    איך דתייה מבית מצליחה ככ מהר לעשות מעבר כזה?
    משהו התפספס בחינוך..

    מאת: אנונימי |‏ 10 בספטמבר 2021 | 08:03
  • איזה שטויות! שומרת שבת וכשרות??
    היא אמרה בראיונות אחרים שהיא אוכלת במסעדות לא כשרות בחו״ל ומבררת על השחיטה ובגלל הזלזול בכשרות היא וברנדון אכלו פעם בטעות בייקון..
    הצטלמה למגזין בגרמניה וגילתה בדיעבד שהחולצה שביקשו ממנה לשים בלי חזייה הייתה שקופה
    אלה טעויות שקורות למי שלא באמת אכפת לו מהדת ומצניעות
    והרב שפירגן לה, מה את רוצה שיגיד? שתלכי לגיהנום? מנסה לקרב אותך
    היום ההורים וכל הסביבה תומכים כי מבינים שזה המצב
    אבל אין אמא דתייה שעושה לה נחת שהבת שלה מדגמנת

    מאת: לינור |‏ 10 בספטמבר 2021 | 07:57
  • קצת פרגון לא יזיק.. את מהממת♥️
    מאחלת לך ים של הצלחה בכל אשר יחשוק ליבך.

    מאת: רחל |‏ 10 בספטמבר 2021 | 07:21
  • תעשו לה עוד ראיון בגיל 29 ותראו איך 90% מהדברים שנאמרו כאן יהיו הפוכים.
    היא תינוקת עוד, בגיל 20 הייתי בטירונות בניצנים אוכל חצץ.

    מאת: ע.ח |‏ 10 בספטמבר 2021 | 06:59
  • מהממת שאת!!! תמשיכי ללכת בדרך שלך, בורא עולם שומר עלייך. תתעלמי מתגובות רעות של אנשים, זה לא שלך אלא שלהם. בהצלחה :))

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בספטמבר 2021 | 03:55
  • "האשה היפה בעולם" בואו.נסחפתם..

    מאת: אור |‏ 10 בספטמבר 2021 | 01:31
  • מטומטמת עם תעודות. לא למדה חשבון או כל מקצוע אחר ולא סיימה בית ספר אבל רוצה ללכת לפוליטיקה. טיפשה עם תעודות

    מאת: מוטי |‏ 10 בספטמבר 2021 | 01:21
  • מהממת!!

    מאת: אפרת אהרונוביץ |‏ 10 בספטמבר 2021 | 00:58
  • הבחורה לא יודעת מי ראש הממשלה, איך פוליטיקה? בנוסף היא מצטלמת בחלק מהתמונות לא רחוק בכלל מבגד ים… אמנם לא כמו חברותיה הדוגמניות שכבר לא משאירות מקום לדמיון, אבל עדיין

    מאת: עידו |‏ 9 בספטמבר 2021 | 23:47
  • נראה לכם שהיא עדיין הייתה יוצאת איתו אם הוא לא היה מיליארדר? הייתה חושבת שמכוער כמוהו לא לרמת יופי שלה.

    מאת: אני |‏ 9 בספטמבר 2021 | 22:51
  • זה בדיחה נכון שהיא דוגמנית .
    מביכה
    כמה יחצנות ופרסום וכסף כדי לומר עליה שהיא הכי בעולם.. מגוחך.כה לא יפה ואפילו מכוערת שלא לדבר על הגוף המזעזע

    מאת: ליאה |‏ 9 בספטמבר 2021 | 22:31
  • יעל אני לא נוהגת להגיב בכתבות.
    אבל ניכר שאת בחורה סופר אינטלגנטית ותמשיכי להצליח ולהגשים את כל החלומות שלך וזה ברטר שזה בזכותך ולא זכות אף גבר!!!

    מאת: נעמה |‏ 9 בספטמבר 2021 | 22:26
  • ראיון שלם את מנסה להוכיח לכולם ולשכנע את עצמך שאת לא גולדיגרית. זה בסדר להיות גולדיגרית וזה אפילו מאוד טבעי שנקבה תימשך לגבר שיכול לדאוג לה ולצאצאים שלה לכן אין במה להתבייש, פשוט הנסיון הזה להראות כאילו מערכת היחסים לא מבוססת על אינטרס של כסף נראה מאוד פתטי.

    מאת: אלי |‏ 9 בספטמבר 2021 | 22:23
  • לא הטעם שלי, יפה אבל לא אישה מושכת…

    מאת: רני |‏ 9 בספטמבר 2021 | 21:31
  • לפני חתונה לגור עם גבר חטא גדול

    מאת: גדליה |‏ 9 בספטמבר 2021 | 21:18
  • נחמדה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 9 בספטמבר 2021 | 21:11
  • רק טוב

    מאת: היחתה יפה יותר כשהייתה תמימה יותר |‏ 9 בספטמבר 2021 | 20:56
  • נשמעת ממש חמודה שתמשיך להצליח ❤

    מאת: אני |‏ 9 בספטמבר 2021 | 20:38
  • אם היית אצל רב שאמר לך דבר כזה…בטוח "הרב נח"…איזה רב יגיד לך שאורח חיים של דוגמנית זה "הנגשת התורה"…עוד מעט יגידו שלעבוד בטיב טעם זה "הנגשת התורה".

    מאת: רם |‏ 9 בספטמבר 2021 | 20:37
  • ריקנות
    פוליטיקה חחח
    לא יודעת מי זה ראש הממשלה

    מאת: ריקנות |‏ 9 בספטמבר 2021 | 20:34
  • כלום ושום דבר

    מאת: מציאות |‏ 9 בספטמבר 2021 | 20:25
  • אופיי אני גם רוצה להכנס לפוליטיקה אבל לא נולדתי יפה :(

    מאת: רועי |‏ 9 בספטמבר 2021 | 19:46
  • מתוקה אמיתית!
    אין הרבה בנות איכותיות ותמימות
    כמוה בדור הזה ובטח שלא בתוך העולם הזה
    המון בהצלחה!

    מאת: אור |‏ 9 בספטמבר 2021 | 19:37
  • ילדה מפגרת מה היא יודעת טפשה בחור טיפש כמוה
    ממשפחה מסובכת האבא חזר בתשובה האמא גויי גמורה והיא מדברת על פוליטיקה מה לה וזה מדוגמנית מפגרת לפוליטיקה זה לא הולך את לא אטלגנטית בשביל זה את השם שראש הממשלה לא ידעת טיפשה גדולה

    מאת: יפהה |‏ 9 בספטמבר 2021 | 19:12
  • אני שאלה: ואם ברנדון היה איש ממוצע מבחינה כלכלית גם היית יוצאת איתו? תשובה: כניראה שלא. חאלס עם הבולשיט נימאס

    מאת: חתולי |‏ 9 בספטמבר 2021 | 19:05
  • נשמה….עשירים הם רעים, הכסף שלהם טוב!!

    מאת: יעל |‏ 9 בספטמבר 2021 | 18:58
  • לא מצאתם מישהי יותר סתומה לראיין? וזה רק מלקרוא את הכותרת ועל סמך אמירות.קודמות.של הנעל

    מאת: החתול |‏ 9 בספטמבר 2021 | 18:35
  • שהיא מדברת על הפוליטקאה אני מתפוצצת מצחוק
    בחורה הכי טחפשה שיש ראש ממשלת ישראל היא לא ידעה את שמו באיזה רעיון
    והבחור גם משונה הגיע ממשפחה של הרבה בעיות וגירושים לא נחמדים משפחה מסובכת האבא נעשה רב האמא גויה גמורה לא הייתם רוצים להיות שם

    מאת: יפה |‏ 9 בספטמבר 2021 | 18:05