קיילי נתנה הצצה ראשונה למותג בגדי הים שלה, וכן – זה רותח

יש לה כבר מותג איפור, מותג טיפוח וקולקציית בייבי בדרך, אבל הביליונרית לבית קרדשיאן לא עוצרת. בימים אלה היא עובדת על מותג בגדי ים חדש, ומספקת טיזרים בחשבון האינסטגרם שלה. בתמונה האחרונה שהעלתה היא מדגמנת את אחד הדגמים – בגד ים שלם עם רצועות וקאט-אאוטים שהשאיר אותנו עם הלסת על הרצפה

מאת  | ‏ 18 אוגוסט 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

הנשים של משפחת קרדשיאן-ג'נר ידועות בחריצות שלהן, וקשה למצוא תאריך אחד בשנה שבו אין השקה של קולקציה, מוצר או אפילו מותג חדש של אחת מהן. אבל שתיים מהן עסוקות אפילו יותר מהשאר – קים וקיילי, שבאמת נראה שהרעיונות שלהן לעסקים חדשים לא נגמרים.

על קיילי עוברת תקופה מאוד עסוקה – היא השיקה לאחרונה מחדש את מותג האיפור שלה, "קיילי קוסמטיקס" אחרי שהשלימה את המהפך שלו למותג שלא מבצע ניסויים בבעלי חיים ומכיל רכיבים טבעוניים לגמרי. היא גם השיקה קולקציית יום הולדת חדשה למותג, ובמקביל עובדת במרץ על "קיילי בייבי" – מותג חדש לתינוקות. לא נשכח, כמובן, שיש לה גם את מותג הטיפוח "קיילי סקין" על הראש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@planettkylie)

במאי האחרון נודע שקיילי הגישה בקשה לרישום סימן מסחרי של מותג חדש – "קיילי סווים", שיתמקד בבגדי ים וחוף. אתמול היא סוף סוף נתנה לנו טעימה ראשונה מתוכו, ובוא נגיד שלא בדיוק הופתענו לראות כי מדובר בבגד ים סקסי במיוחד.

קיילי העלתה תמונות וסרטונים מסט הצילומים לקולקציה הראשונה של המותג, אבל חשפה רק דגם אחד במלואו – מונוקיני בגווני ורוד וצהוב עם מחשוף אנדר-בוב נדיב. היא נתנה עוד הצצה חלקית לבגד ים נוסף בגזרת מונוקיני בצבע כתום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliestorminews)

אם לשפוט לפי מותגי ההלבשה האחרים של בנות הקרדשיאן ולתחרות שלה בשוק בגדי הים (שכוללת בין השאר את המותג "גוד אמריקן" של אחותה קלואי ואת "אינאמורטה" של אמילי רטאייקאוסקי), אפשר להניח שגם המותג של קיילי יפנה לטווח רחב של נשים ומידות, אבל עדיין לא ברור אם הוא יציע גם אופציות ששמות דגש על נוחות ולא רק על סקס אפיל.

עוד דבר שמעניין לגלות הוא האם קיילי מתכננת להוסיף גם בגדי ים לילדות, בהשראת בתה סטורמי, במסגרת המותג החדש הזה או אולי כחלק מהקולקציה של "קיילי בייבי". כך או כך, סביר להניח שכמו כל שאר המותגים שלה ושל אחיותיה, יהיה מדובר בסיפור הצלחה.

על שולחן העריכה (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

על שולחן העריכה (צילום: אינסטגרם, kyliejenner)

השאירו תגובה