קייט קונלין: "עם הכסף שהרווחתי אני יכולה להרשות לעצמי טיסות פרטיות. לא בגלל זה אני עם סיימון"

בגיל 14, בדירה קטנה באשקלון, היא צפתה בערוץ האופנה וחשבה שאולי גם היא יכולה. בגיל 18 היא כבר הייתה דוגמנית בינלאומית. קייט קונלין גאה לספר איך בנתה את עצמה מאפס, וגאה לא פחות בבן זוגה, הגבר שמוכר בסקנדינביה ובישראל כ"נוכל הטינדר". ואם מעניין לשמוע מה היא חושבת על הנשים שהוא הואשם בהונאתן, אז השבוע היה מרתק לשוחח איתה גם על מי שהיה הסוכן שלה. אחד, שי אביטל

מאת  | ‏ 29 יולי 2021

שמלה ורודה: asia | נעליים: chelsy | עגילים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

שמלה ורודה: asia | נעליים: chelsy | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

דירת הפאר מפוצצת במאות ורדים אדומים ובלונים. במרכז הסלון ניצב דובי ענק ובקופסה קטנה על השולחן טבעת יהלום חדשה. אלו חלק מהמתנות שהדוגמנית קייט קונלין קיבלה לכבוד ט"ו באב מבן זוגה שמעון חיות, המוכר יותר כ"נוכל הטינדר". את היום החגיגי, היא מספרת, העבירו בטיסה זוגית במסוק פרטי וטיול ביקב.

החיים של קייט עם סיימון לבייב נוכל הטינדר

הם חיים במגדל יוקרה בתל אביב. אנחנו יושבות במרפסת, בקומה מספיק גבוהה ובמיקום מספיק מושלם כדי שהנוף יהיה הים. קונלין, מעוטרת בעגילים גדולים ובטבעת יהלום – אחרת, לא ההיא מהחגיגות – מספרת בחיוך על הקריירה הענפה שבנתה. כבר בגיל 17 שימשה פרזנטורית של מותג "קלואה", ומאז דגמנה ל"מוסקינו" ו"ג'יל סנדר", הופיעה בשערי המגזינים העולמיים "ווג" ו"אל" והשתתפה בהפקות של "שאנל" ו"פראדה". כשהשיחה מגיעה לאהבה הגדולה שממלאת בחודשים האחרונים את חייה, החיוך רק גדל.

שמעון חיות, או בשם הבמה שלו "סיימון לבייב", נחשף בתחקירו של שמעון איפרגן כאן במגזין מאקו כמי שאחראי להונאה סדרתית של נשים. מספר צעירות שהכיר באפליקציית "טינדר" סיפרו שהציג את עצמו כבנו של המיליארדר הישראלי לב לבייב והונה אותן בעשרות אלפי דולרים; אחת המתלוננות בפרשה סיפרה שביקש ממנה הלוואה על סך 45 אלף יורו ולאחר מכן נעלם. בסך הכל דובר על הונאות בהיקף של יותר מחצי מיליון יורו.

בגד גוף: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

בגד גוף: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

בשנתיים האחרונות נחשף כי חיות (31), חרדי לשעבר ובנו של יוחנן חיות – הרב הראשי של "אל על", שמצדו נחקר בחשד שסייע לבנו בחלק ממעשי ההונאה שלו – נמלט מהארץ כבר בשנת 2011 בעזרת דרכון מזויף לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על סדרה של הונאות. הוא הספיק לקנות פורשה ולעבור קורס טיס לפני שנעצר.

בעקבות שידור התחקיר בנורבגיה הוצא צו מעצר בינלאומי נגד חיות, שב-2015 נשלח לשנתיים בכלא הפיני לאחר שהורשע בהונאת שלוש נשים. כשחזר לישראל הורשע בגניבת צ'קים מביתו של מיליונר הרצלייני ונשלח ל-15 חודשי מאסר; הוא ריצה חמישה חודשים ושוחרר.

״עד כמה קייט הייתה חשופה להסתבכויות של לבייב?״ 

קונלין מכירה היטב את הרקורד של בן זוגה. "הוא סיפר לי הכל על עצמו כבר בדייט הראשון", היא אומרת. "הוא סיפר לי שהוא ישב בכלא, על התחקיר שהיה בנורבגיה ועל כל ההאשמות שהיו נגדו. הוא לא הסתיר ממני כלום, היה לו חשוב שאני אדע עליו הכל מהתחלה".

שמלה: ורסאצ׳ה ל-chelsy | עקבים: gucci ל-love me 2 times | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

שמלה: ורסאצ׳ה ל-chelsy | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

"הכל" כולל עדויות מאוד לא נעימות של נשים.
"העדויות האלה קשורות למציאות כמו שתכתבי עלי שאני לוחמת WWE. תשמעי, הסכומים שהן אמרו שהוא עקץ מהן שווים למתנה שהוא קונה לי בשבת. זה אבסורד, למה לו לקחת מבחורה כמה עשרות אלפים כשהוא מבזבז סכום כזה כדבר שבשגרה? זה לא הגיוני".

את מגיעה מרקע כלכלי שונה לגמרי מזה שאנחנו מוקפות בו כרגע, מזה שסיימון מורגל בו. איך את מרגישה עם המקום שהגעת אליו בגיל 23?
"אני לא אשקר לך, העבר הכלכלי של המשפחה שלי משפיע עלי עד היום. אני מסתכלת על ארון הבגדים שלי היום והוא מטורף, נעליים ממותגי על ופריטים שאין לאף אחת בארץ. אבל לשאלה שלך, אני עדיין מרגישה לא מסופקת. לפעמים אני קונה דברים רק כי אני יכולה להרשות לעצמי, ואני תמיד רוצה יותר. ברור לי שחוסר הסיפוק שאני מרגישה מגיע מאיזשהו חסך, מזה שלא היה לי בילדות. אלו תחושות שילוו אותי לנצח, אין מה לעשות עם זה, אבל העבודה שלי בדוגמנות והזוגיות עם סיימון ממלאות את הצורך הזה. מה שכן, חשוב לי להגיד שעם סיימון זה אף פעם לא רק מתנות. הוא תמיד חושב איך לשמח אותי, הוא יקום בארבע בבוקר כדי לחגוג לי. הוא בן זוג חלום, אין לי מה להגיד".

רציתי להיות כמו הבנות מאשקלון, שחומות כאלה עם שיער שחור

היא נולדה באוקראינה בשם קטרינה קוריאקין. בגיל שנה עלתה לישראל עם משפחתה, שהשתקעה באשקלון וכעבור שש שנים עשתה פניית פרסה, הפעם לסיביר. כשהייתה בת 11 חזרה המשפחה לאשקלון, "ובואי נגיד ככה, כל החרא התחיל. איך שנכנסתי לכתה ד' הבנתי שאני רוצה למות".

שמלת מחוך: asia | תכשיטים: timeless pieces  | (צילום: ערן לוי)

שמלת מחוך: asia | תכשיטים: timeless pieces | (צילום: ערן לוי)

מה קרה?
"הייתי ילדה לבנה וגבוהה שלא יודעת מילה בעברית. ילדים יכולים להיות רעים, וכשאת ילדה את לא תמיד מספיק בוגרת כדי להבין מה המקום שלך. אז לא ידעתי להסביר את זה, אבל היום אני יכולה להגיד לך שחוויתי גזענות. היו צוחקים עלי, מקללים אותי וקוראים לו "רוסייה", "אווטאר", "עמוד חשמל". הייתי מגיעה לבית ספר עם הבגדים שהיו לי בסיביר, סנדלים וגרביים, מה שלא ממש הוסיף לפופולריות שלי. האמת היא שכמעט ולא הלכתי לבית ספר כי לא רציתי לחוות את ההשפלות, בשלב מסוים נהיה לי גם אקנה מטורף. הכי קשה היה שבסיביר הייתי תלמידה מצטיינת, מספר אחת בכיתה, ובישראל נהייתי מספר 31".

מתוך?
"31".

היא הבכורה מבין שתי אחיות. אמא שלה ("החיים שלי") עבדה בעיצוב שיער ובהמשך בניקיון בתים; אביה עסק בדיג. "כל הילדות שלי שמעתי מההורים את המילים 'אין כסף' וזה היה מטריף אותי. היו לי ספרים משומשים, בגדים יד שנייה. היו תקופות שלא היה לנו כסף למאכלים מסוימים. הייתי בשוק כשילדה מהכיתה שלי חגגה יום הולדת במסעדה ואבא שלה שילם על כולנו, חשבתי שהוא אוליגרך. עד היום אני זוכרת את הסיטואציה".

שמעון חיות/סיימון לבייב (צילום: אינסטגרם, simon_leviev_official)

שמעון חיות/סיימון לבייב (צילום: אינסטגרם, simon_leviev_official)

איזו ילדות זאת הייתה מלבד המצוקה הכלכלית?
"חינוך סובייטי כמו בסרטים. הייתי ספורטאית מצטיינת, התחריתי באולימפיאדות שחמט, ניגנתי בפסנתר וקראתי ספרים, כל מה שהיה רוסי דיבר אלי. אבל בגיל 11 כבר התחלתי לעבוד. בהתחלה יצאתי עם כלבים, ואז עבדתי בניקיון או שהייתי עוזרת למאושפזים בבתי חולים והייתי מביאה להם את מה שהם צריכים".

ילדה בת 11 שעובדת במספר עבודות, לא נשמע פשוט.
"לא ראיתי אופציה אחרת. הבנתי כמה קשה אמא שלי עובדת ולא רציתי להיות מעמסה, היה לי חשוב להרוויח את הכסף שלי בעצמי. חוץ מזה, תמיד הסתכלתי קדימה. כבר כילדה ידעתי שאצטיין במשהו – אשיג בגרות מטורפת, אלמד באוניברסיטה יוקרתית בעולם. רציתי להיות עורכת דין או שופטת. ידעתי שיצא ממני משהו ותמיד חלמתי בגדול".

דוגמנות הייתה אופציה כשהיית ילדה?
"חשבתי שאני הכל חוץ מיפה. חכמה כן, עצמאית כן, אבל יפה ממש לא. ראיתי את הבנות מאשקלון, שחומות כאלה עם שיער שחור, ורציתי להיות כמוהן. אם אני מסתכלת אחורה, זה כאילו שהסיפור של הברווזון המכוער נכתב עליי. בסוף בניתי לעצמי קריירת דוגמנות לגמרי לבד, דחפתי את עצמי והגעתי להישגים האלה בעצמי".

שמלה: ורסאצ׳ה ל-chelsy | עקבים: gucci ל-love me 2 times | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

שמלה: ורסאצ׳ה ל-chelsy | עקבים: gucci ל-love me 2 times | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

קונלין הייתה בת 14 כשגילתה שהיא בעצם ברבור. "ישבתי עם אמא בבית וצפינו יחד באיזו תצוגת אופנה. אחת הדוגמניות בתצוגה הייתה ג'מה וורד, ואמא שלי אמרה שהיא דומה לי ואולי גם אני יכולה להצליח בזה. כל הדוגמניות באותה תצוגה היו לבנות וגבוהות והזכירו אותי, אז החלטתי שכדאי לי לנסות. חיפשתי בגוגל 'סוכנות דוגמנות', ופשוט קבעתי עם הראשונה שראיתי. הם ביקשו 5,000 שקלים לבוק, ואמא שלי שמאוד האמינה בי שילמה על זה בתשלומים. אבל לא יצא מזה כלום, ואחרי שנה חיפשתי סוכנות אחרת. עשיתי דרכם עבודות קטנות, אבל לא הרווחתי שום דבר כי הם היו לוקחים את הכסף".

כשבארץ לא הלך היא החליטה לנסות בעולם. "הדוגמניות הכי גדולות מיוצגות בסוכנות IMG ואמרתי לעצמי ששם אני רוצה להיות, אז במשך חצי שנה שלחתי לשם מיילים יום יום. נעשיתי אובססיבית, כל היום התעסקתי רק במחשבה איך אני יכולה להתקדם. רציתי להיות כוכבת, לעשות מיליונים. אבל תכלס רציתי יותר מכל לצאת מאשקלון, מהחרא שאני נמצאת בו".

ו…
"אחרי חצי שנה בלי תגובה למיילים פתחתי חשבון טוויטר, מצאתי את החשבון של מנכ"ל IMG, צייצתי לו ושלחתי לו כמה תמונות. תוך שעה הוא חזר אליי ואמר שרוצים אותי מהשלוחה של הסוכנות בפריז".

בגד גוף ומכנסיים: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

בגד גוף ומכנסיים: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

זה כאילו שיש שני שי אביטל שונים

היא הייתה בת 17 כשקיבלה מהסוכנות העולמית כרטיס טיסה לצרפת ומקום מגורים בביתה של הסוכנת שמנהלת אותה. אבל פריז, מתברר, לא חיכתה לה. "הלכתי להמון אודישנים וכל פעם נפלתי. הסוכנת אמרה שלא רוצים אותי לקמפיינים בגלל שעדיין יש לי אקנה, ואמרה לי לחזור לישראל, לטפל בזה ולחזור אחרי שנה. התבאסתי כמו שלא התבאסתי בחיים, אבל הבנתי אותם".

את הבקרים של כיתה י' העבירה קונלין בתיכון באשקלון; את אחרי הצהריים בטיפולי פנים. כשהסתיימה שנת הלימודים חזרה לפריז, הפעם עם עור פנים נקי יותר וביטחון עצמי יציב יותר. "אחרי חודש כבר סגרו איתי שאהיה דוגמנית הבית של 'קלואה', ופתאום הדוגמנות הפכה למקצוע. חייתי על קו אשקלון-פריז, עושה כסף בעצמי ומעבירה חלק לאמא. בשלב מסוים מנהל בית הספר לקח אותי לשיחה ואמר שאני לא יכולה להמשיך ללמוד אם אחסיר כל כך הרבה. הראיתי לו שהציונים שלי מעולים, אבל הוא לא קיבל את זה. לונג סטורי שורט, החלטתי לוותר על הלימודים ולהמשיך בדוגמנות".

ולא התחרטת.
"לא, הכל הגיע אליי בבום, פעם סגרו אותי ליום צילומים של חמש ספרות בלי אודישן. אחרי תקופה בפריז עברתי לגור ביפן, חייתי בדירת דוגמניות ועבדתי כמו מטורפת. אבל יפן הייתה קשה, הרגשתי בודדה. הייתי בוכה שם המון".

שמלה: ורסאצ׳ה ל-chelsy | עקבים: gucci ל-love me 2 times | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

שמלה: ורסאצ׳ה ל-chelsy | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

ילדה בת 17 לבד ביפן. פגשת שם את הצד האפל של עולם הזוהר?
"שום דבר, עד גיל 21 לא יצאתי למסיבה. כל מה שהיה ביפן זה לעבוד ולישון. הטרדות מיניות לא עברתי, הסוכנים שלי היו האנשים הכי חזקים בתעשייה העולמית והם מאוד שמרו עליי".

גם שי אביטל לא השאיר אצלה זיכרונות טראומטיים. הבעלים לשעבר של סוכנות "עלית מודלס", ומי שבשבוע האחרון נקשר שמו בתלונות על הטרדות מיניות ותקיפות מיניות, היה לסוכן שלה כשחזרה ארצה. "פניתי לשי בטלפון, סיפרתי לו על העבודות שלי והראיתי לו את התמונות", היא מספרת. "הוא קבע איתי פגישה בבית קפה באשקלון, הציע לי חוזה והתחלנו לעבוד יחד. זה היה הכי מקצועי שיש, הכי סטרייט והכי ישר לעבודה".

צפית בתחקירים האחרונים עליו?
"צפיתי ואני מבולבלת מאוד, זה כאילו שיש שני שי שונים. היחס שלו לבנות שעובדות איתו תמיד נקי ומקצועי, עבורנו הוא היה גם סוכן וגם אדם שמייעץ לנו איך להתנהל בחיים הפרטיים. הוא תמיד היה אומר, 'אתן לא צריכות לעשות בלגן, לא סמים ולא מסיבות'. הוא כל הזמן אמר שאנחנו איכותיות וצריכות לשמור על עצמו".

שמלה ורודה: asia | עגילים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

שמלה ורודה: asia | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

הופתעת מהתלונות נגדו?
"הופתעתי ולא הופתעתי. תשמעי, הוא רווק. זה שהוא סוכן זה לא אומר שהוא לא יכול להתחיל עם בנות. ידעתי שהוא שולח הודעות לנשים, אבל לא היה לי מושג שחלק מהן קטינות. ואלו שסיפרו שהוא היה כופה את עצמו עליהן – לא היה לי שום מושג שקורה דבר כזה. זה שוק".

זה לא התחקיר הראשון שפורסם עליו. כאן במגזין mako נחשפה התנהגות מינית בעייתית שלו עוד בשנת 2017.
"כן, אבל תמיד זו הייתה מישהי אחת או שתיים שמדברות. כשזה ביחידים את חושבת 'טוב, אולי היא מגזימה, אולי היא משקרת'. את יודעת, יש גם נשים שמשקרות. זה לא שאני מגנה על שי או משהו. הפעם כבר פורסמו תחקירים עם עשרות מקרים, אני מבינה שמדובר במסה שאי אפשר להתעלם ממנה. כואב לי על הבנות שהוטרדו, כואב לי על הסוכנות וכואב לי על שי. אני עבדתי איתו ארבע שנים ולא חוויתי ממנו שום הטרדה מינית".

לחיזורים של סיימון הגבתי רק אחרי ארבעה חודשים

בגיל 18 חזרה קונלין לישראל. באופק כבר נראה הגיוס, אבל "סיפרתי לצבא על המצב הכלכלי של המשפחה שלי, הראיתי להם את ההכנסות שלי מהעבודות בדוגמנות בעולם, והם שחררו אותי". מאז היא דוגמנית פול טיים, ובקרוב גם שחקנית. "דובר קוסאשווילי ראה תמונה שלי והציע לי להגיע לאודישן לסרט החדש שלו, 'עם חוקים'. הדמות שלי היא של בחורה גרוזינית ממשפחה קשה שרוצה לבנות קריירה בחו"ל ונמצאת בקשר עם עבריין".

בגד גוף ומכנסיים: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

בגד גוף ומכנסיים: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

יש לך מושג למה בחרו דווקא אותך?
"דובר אמר לי אחרי האודישן, 'עברנו על הרבה בנות לפנייך, אבל כשראינו אותך הבנו שזה זה'. לא למדתי משחק, כל מה שעשיתי בסרט היה מהאינטליגנציה הרגשית ומהידע האישי שלי".

אז הכיוון שלך הוא משחק?
"אני לא רוצה ללמוד משחק ארבע שנים. חשבתי לעצב תכשיטי יהלומים, אבל החלום הכי גדול שלי הוא שתהיה לי איזושהי השפעה על האנושות. לעזור לילדים שחסר להם משהו, לתמוך בנשים שחוות אלימות במשפחה או להיות עורכת דין לענייני גירושים כדי להגן על נשים. אני אישה לאישה עד הסוף. תמיד אאמין שאישה צודקת, וגם אם היא לא צודקת, אז כנראה שהגבר גרם לה לטעות".

זה מעניין, כי שניים מהגברים הקרובים אלייך דווקא לא ידועים ביחס הולם לנשים.
"זה נכון", היא צוחקת, "אבל בואי נעשה הפרדה בין שי לסיימון. אצל סיימון יש הוכחות שהוא לא עשה כלום, אצל שי זה אחרת".

מכופתרת: ורסאצ׳ה ל-love me two times | ג׳ינס וחגורה: love me two times | נעליים: chelsy | משקפיים: oeuvres (צילום: ערן לוי)

מכופתרת: ורסאצ׳ה ל-love me two times | ג׳ינס וחגורה: love me two times | נעליים: chelsy | משקפיים: oeuvres (צילום: ערן לוי)

איך בעצם הכרת את סיימון?
"הוא חיזר אחריי, שלח לי הודעות באינסטגרם, הגיב על תמונות. רק אחרי ארבעה חודשים עניתי לו".

ידעת במי מדובר?
"לא. ראיתי באינסטגרם שלו שהוא גבר ממעמד כלכלי מאוד גבוה, אבל לא עשיתי עליו גוגל או משהו. מה, את עושה גוגל על כל בחור שאת יוצאת איתו?".

אז מה גרם לך להתעלם מההודעות שלו במשך ארבעה חודשים?
"ראיתי איזה חיים הוא חי ולא רציתי להיות מאלה שיוצאות איתו רק בגלל הכסף, כי אני מאוד לא כזו. מאוד חשובה לי הנפש, הרוחניות, להרגיש פרפרים בבטן. ובואי, עם הכסף שהרווחתי מהדוגמנות יכולתי כבר להרשות לעצמי בגדי מותגים וטיסות פרטיות".

שמלה ורודה: asia | נעליים: chelsy | עגילים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

שמלה ורודה: asia | נעליים: chelsy | עגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

אתם ביחד תשעה חודשים. איך זה עובד בינתיים?
"אחרי חודשיים-שלושה כבר התאהבתי בבן אדם, באיש שהוא. האהבה שיש בינינו היא ענקית".

בואי נחזור לדייט הראשון, כשהוא סיפר לך הכל על עצמו. היה שלב שחשבת לקום וללכת? שאולי הסיפור הזה גדול עלייך?
"ממש לא. אני מאוד אופן מיינדד, שמעתי את הצד שלו והוא הראה לי מסמכים שמוכיחים שהוא לא עשה שום דבר לא בסדר".

הוא ישב בכלא, גם בארץ, על מעשי ההונאה שלו.
"נו באמת. הבנאדם נכנס כאן לכלא על זה שלפני עשר שנים, כשהוא היה בן 20, הוא גנב איזה צ'ק. אני לפעמים מסתכלת על עצמי שנתיים אחורה ואומרת 'איזה מפגרת אני שעשיתי ככה או ככה'. די, זה לא פייר לשפוט אותו על משהו כזה. את מבינה כמה אנשים עושים דברים רעים שאנחנו אפילו לא יודעים עליהם?".

בגד גוף ומכנסיים: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces  (צילום: ערן לוי)

בגד גוף ומכנסיים: oeuvres | שרשרת פנינים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

אגב דברים שאנשים עושים, ממה בעצם סיימון מתפרנס?
"הוא עוסק בנדל"ן ברחבי אירופה. קונה מגדלים ב-A ומוכר אותם ב-Z".

נטען שסיימון שיתף פעולה עם אבא שלו במעשי הונאה. איך את התרשמת מיוחנן חיות?
"הוא האיש הכי טוב לב שאני מכירה, ברמה שהוא אפילו לא יזייף תמונה ברב-קו. אז יש כתבות, אז חשבו שהם עובדים יחד, אז מה. אבא שלו לא קשור לכלום".

מה לגבי הטענות שעלו בחדשות 13, שסיימון שכר מטוסים פרטיים וטען ש"אבא" לב לבייב ישלם?
"שמעתי את זה, ביררתי על החברות האלה בגוגל והן בכלל לא קיימות. אין עליהן תוצאות באינטרנט אפילו. אני משתגעת מזה שאנשים צופים בטלוויזיה ומאמינים לכל מה שמראים להם. את ככתבת יודעת שכל המטרה של התקשורת היא לעשות רייטינג".

שמלת מחוך: asia | תכשיטים: timeless pieces  | נעליים: gucci ל- love me two times (צילום: ערן לוי)

שמלת מחוך: asia | תכשיטים: timeless pieces | נעליים: gucci ל- love me two times (צילום: ערן לוי)

את חושבת שמישהו רוצה ברעתו?
"בטח, כמו שבתעשיית האופנה יש קנאה. יש בנות שיגידו שאם התקבלת לקמפיין זה בגלל שאת זונה ועשית משהו כדי להתקדם, ובעולם של העסקים והכספים הגדולים אני בטוחה שזה הרבה יותר גרוע. זה טרף זאבים מה שהולך שם".

את מגינה עליו באש ובמים.
"כשהכרתי אותו אמרתי לו, "מרגע שאתה איתי לא משנה לי מה היה בעבר. אני רק רוצה שתשמור על העתיד שלך נקי לגמרי', וזה מה שקורה. את ההווה אני חיה איתו ורואה את ההתנהלות שלו וכמה שהוא ישר".

נטפליקס לא היו עושים סדרה על סתם בחור שלקח מנשים כמה אלפי שקלים

בחודש שעבר העביר חיות/ לבייב "סדנת הצלחה" שכתב בעצמו. עשרות גברים הגיעו לאולם אירועים בתל אביב כדי להקשיב וללמוד איך להצליח בחיים. "יש לו המון מעריצים באינסטגרם והם בעיקר אלה שהגיעו להרצאה", אומרת קונלין. "הוא דיבר על ההרגלים שלו, על סיפור החיים שלו, על ההצלחה שלו. זו הייתה סדנה של ארבע שעות ואף אחד לא קם לשירותים".

מכופתרת: ורסאצ׳ה ל-love me two times | ג׳ינס וחגורה: love me two times | משקפיים: oeuvres (צילום: ערן לוי)

מכופתרת: ורסאצ׳ה ל-love me two times | ג׳ינס וחגורה: love me two times | משקפיים: oeuvres (צילום: ערן לוי)

גם "נטפליקס" מוצאת עניין בסיפורו של "נוכל הטינדר". ביולי האחרון פורסם שענקית הסטרימינג מפתחת סדרת דוקו על חייו, וקונלין מעדכנת: "הם קנו מסיימון את הזכויות על הסיפור שלו והם בתהליך פיתוח כבר כמה חודשים. אני חושבת שיציגו את התמונה המלאה, איך שהעולם רואה את הסיפור של סיימון".

את יכולה להבין מה בסיפור שלו משך אותם?
"כנראה שפשוט יש שם משהו. אני לא חושבת שנטפליקס היו רוצים לעשות עליו סדרה אם הוא היה סתם בחור שלקח משתי נשים כמה אלפי שקלים".

שמלה: love me 2 times | נעליים: chelsy | סיכות ראש ועגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

שמלה: love me 2 times | נעליים: chelsy | סיכות ראש ועגילים: timeless pieces (צילום: ערן לוי)

צילום: ערן לוי | סטיילינג: קורין סוויד | איפור: ניב דהאן | שיער: עמנואל | הפקה: רותם פנחס
התמונות צולמו במלון בראון ביץ' האוס, מקבוצת מלונות בראון, הירקון 64, תל אביב *9646

השאירו תגובה

 

  • עוד שלד אוקראיני חסרת אינטליגנציה שמחפשת חום ואהבה אצל מרוקאי פיסטוק. אנשים חלולים

    מאת: פנינית |‏ 6 במרץ 2022 | 08:57
  • נערת ליווי פר אקסלנס , מהכסף בדוגמנות את יכולה מקסימום לקנות נעליים.

    מאת: יוני |‏ 24 בפברואר 2022 | 09:29
  • פוסטמה עם דיפלומה

    מאת: מיכל |‏ 22 בפברואר 2022 | 13:44
  • אישה נוראית

    מאת: קצת אמת |‏ 17 בפברואר 2022 | 16:06
  • הוא אמר שהוא עובד על העדכון

    מאת: יוליאנה שבקיביקסקי |‏ 15 בפברואר 2022 | 03:26
  • בשביל הכתבה הזאת היא איתו פירסום היא בעצם משתמשת בו ואז תזרוק.

    מאת: א |‏ 13 בפברואר 2022 | 22:16
  • אני מתביישת בך

    מאת: אישה |‏ 12 בפברואר 2022 | 00:32
  • מטומטמת. היא נשלמת גם עליו כדי לא להודות שיצאה פתייה, זה בארור

    מאת: עצווובבב |‏ 10 בפברואר 2022 | 22:05
  • עדיף להחשב לאדם מטומטם ובעל תכונות רעות מאשר לפתוח את הפה ולהוכיח את זה

    מאת: אליקו |‏ 9 בפברואר 2022 | 14:16
  • אלוהים שבשמיים תעשה שהיא תעבור מה שעברו שאחרות. בכל שבת.עד סוף ימיה.

    מאת: אליקו |‏ 9 בפברואר 2022 | 14:11
  • אמאלה ואבאלה
    גודל היופי כגודל הטיפשות

    מאת: ליטלס טיצ'ר |‏ 8 בפברואר 2022 | 22:54
  • ילדים יכולים להיות רעים, והיום את רעה

    מאת: אייל |‏ 8 בפברואר 2022 | 00:31
  • בואנה היא אשכרה סתומה, אפילו להגיד לה להיות יפה ולשתוק לא יעבוד, מי את? מי מכיר אותך? לא היה לי מושג עליך עד שראיתי שאת יוצאת עם הנוכל הזה. מטומטמת שאין דברים כאלה

    מאת: אין דברים כאלה |‏ 7 בפברואר 2022 | 20:48
  • נשמעת בחורה עם ראש על הכתפיים. מסכנה על מה שהיא עברה בילדות.

    מאת: Lior |‏ 7 בפברואר 2022 | 16:00
  • בושה וחרפה
    למין הנשי זה מה שאת

    מאת: אילנית |‏ 7 בפברואר 2022 | 08:51
  • בתור מישהו שהכיר אותה עוד לפני שהיא הייתה "דוגמנית" אני יוכל לומר שיש שם המון שקרים לגבי העבר שלה. אף אחד לא התייחס אליה רע, ההורים שלה היו דיי סבבה מבחינה כלכלית ככה שלא היה חסר לה יותר מדי. היא מנפחת את הסיפור שלה מעבר למה שהוא במציאות. בזמנו היא הייתה בחורה סבבה אבל טיפשה פיצוצים ככה שגם היום היא לא יודעת לשקר וסותרת את עצמה. בקיצור שתרד מהעץ שהיא חייה בו. אפילו באינסטגרם שלה היא לא מעלה תמונות איתו ולא מציינת את העובדה שהיא יוצאת עם הנוכל הזה שמעון חיות כדי שחס וחלילה הקריירה סוג ז' שלה לא תתמוטט אבל אני מאמין שאחריי שהסרט התפרסם הקריירה שלה תלך לפח. ובנוסף לכך יש לי מידע מעניין מאוד, סיימון ממשיך להביא בנות אחרות אליו לדירה השכורה וכול פעם מישהי אחרת והיא יודעת את זה. ככה שכן היא איתו
    בשביל הכסף.

    מאת: מישהו |‏ 7 בפברואר 2022 | 07:14
  • זבל נבלה בחורה מיץ של הזבל הולכת עם הטינופת

    מאת: זבל |‏ 6 בפברואר 2022 | 22:22
  • ובזה נאמר עד כמה שהיא פוסטמה עם עיניים סגורות , שעוד כמה שנים תבכה שהיא נשארה בלי גרוש על התחת כי את כל הרכוש שלה רשמה תחת שמו

    מאת: אנה |‏ 6 בפברואר 2022 | 21:01
  • עצוב עצוב…מצא עוד קורבן היא תמימה וללא חכמת חיים חבל שתלמד בדרך הקשה. קטיה תברחי מהשטן הזה כל העבודה הקשה שעשית תרד לפח וכל מה שהרווחת הוא יגזול ממך . עוד כמה שנים כבר לא תוכלי לדגמן תשמרי את הכסף בצד ורחוק מהנוכל הזה חבל חבל הוא יהרוס לך את החיים ישאיר אותך בלי כלום אל תיהיה טיפשה!!!

    מאת: חיפאית |‏ 6 בפברואר 2022 | 19:38
  • זו הבחורה הכי ריקה שראיתי כל חיי
    למען האמת גם ממש לא יפה

    מאת: יוני |‏ 6 בפברואר 2022 | 11:43
  • אישה דוחה . בעע בושה למין הנשי

    מאת: רק |‏ 5 בפברואר 2022 | 23:37
  • את כזאת מטומטמת, ואת לא מפסיקה לסתור את עצמך כל הכתבה. את יודעת בדיוק שהנוכל הזה אשם בהכל, אבל נוח לך לכסות את העיניים כי זה משרת את האינטרסים הרדודים שלך שזה מימון ומתנות וזה מה שמעניין אותך כי את מגעילה ואנוכית.
    תתביישי לך אני מרחמת עלייך…
    .

    מאת: לילי |‏ 5 בפברואר 2022 | 23:35
  • למה אתם מביאים במה לאישה הנוראית הזאת?! גועל נפש

    מאת: Uzi |‏ 5 בפברואר 2022 | 16:09
  • נעל

    מאת: אורן |‏ 5 בפברואר 2022 | 13:31
  • איזה הזוייה

    מאת: אין גבול לטמטום |‏ 4 בפברואר 2022 | 22:26
  • למרות הכל, הבנאדם מרוויח היום כסף והמון, מבלי לבוא ממשפחה עשירה. נראה שהיא צודקת שממקסימום שני מליון שקל שגנב לפני כמה שנים אי אפשר לתחזק רמת חיים כפי שהוא מציג. רק לשכור דירת פאר ופרארי יסיימו לו תקציב כזה בתוך שנה. קשה לי להאמין שהוא ממשיך להונות אנשים, כי אינו יכול לצאת מהארץ והוא לא שינה את השם והמראה שלו. מהרצאות פה ושם לא חיים ברמת חיים כל כך גבוהה.

    מאת: שי |‏ 4 בפברואר 2022 | 10:47
  • כמה מעט שכל בבחורה אחת, השם ירחם

    מאת: יודעת דבר או שניים |‏ 3 בפברואר 2022 | 23:43
  • נו ראיתם נטפליקס ביחד או עוד לא

    מאת: איתי |‏ 3 בפברואר 2022 | 22:42
  • הכי סתומה שראיתי

    מאת: ספיר |‏ 3 בפברואר 2022 | 21:39
  • אחח איזו מטןמטמת

    מאת: נתי |‏ 2 בפברואר 2022 | 23:44
  • עלובת החיים. . בחורה ריקה והאמת שגם לא יפה. די רגילה. אסור לקדם אחת כזו.

    מאת: שירי |‏ 2 בפברואר 2022 | 20:39
  • אין כלום בקודקוד כנראה…

    מאת: מירי |‏ 1 באוגוסט 2021 | 16:47
  • היא מדברת כאילו היא מינימום ג'יג'י/בלה/קנדל….בחיים לא שמעתי עליה או ראיתי אותה בפרסומות של קלואה. רק הטופ מודלס מרוויחות מה שהיא מתיימרת להציג. היתר ממש לא טסות במטוסים פרטיים. בקיצור שקרנית…

    מאת: חנה |‏ 1 באוגוסט 2021 | 08:19
  • עוד שרוטה. תתעורר כשתקבל מהנוכל סטירה לפנים,
    תזכירו לי איך קוראים לאשה שנמצאת עם גבר דוחה ככל שיהיה תמורת כסף?

    מאת: קייט |‏ 1 באוגוסט 2021 | 07:00
  • בקיצור, תפסת את הגבר הלא נכון, עם המראה שלך את יכולה למצוא עשיר נורמלי במקום לבזבז את הזמן עם מישהו שהולך ליפול בקרוב

    מאת: אכן דוגמנית |‏ 1 באוגוסט 2021 | 03:14
  • עץ עקום אי אפשר ליישר והמבין יבין.
    מרחמת על הבחורה.
    מאוד

    מאת: קראתי |‏ 1 באוגוסט 2021 | 02:57
  • היצור הזה הכי טיפש שהיקום יצר.
    תראו את הכתבה שעשו עליו בערוץ 13 איך הוא מגמגם שם על כל העקיצות שעשה.
    הוא הולך להישאר עירום עם כל התביעות שיקבל.
    הוא בסה"כ גנב נוכל ושקרן קטן בלי שכל.חח

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 ביולי 2021 | 23:57
  • לא בדיוק הבמבה הכי אפויה בשקית
    ובן הזוג שלה גם הוא צ׳ורוס שלא עבר טיגון

    מאת: סתומה |‏ 31 ביולי 2021 | 22:29
  • ברור בוקר טוב ים עוקצים בלי סוף.

    מאת: טוהר |‏ 31 ביולי 2021 | 17:08
  • כוסית על. מאחל לה כל הטוב שבעולם. חכמה ברמות. סיימון כל הכבוד שיחקת אותה. עלו והצליחו. ושימותו הקנאים.

    מאת: רן ינקלביץ |‏ 31 ביולי 2021 | 16:56
  • יש לך כסף לטוס במטוס פרטי ? פחחחחח דוגמנית של 200 אלף דולר בשנה ..בואי נשמה יש בסטיונרים בשוק הכרמל שיכולים לשפוך עליך כסף עם באגר. יאללה תשחררי אותנו מהפייק נשמה יש לך מינוס בעו״ש במקרה הרע ואת מלאה בהלוואות במקרה הטוב.

    מאת: שי |‏ 31 ביולי 2021 | 16:05
  • כמה טמטום מרוכז בבחורה חת..

    מאת: שי |‏ 31 ביולי 2021 | 15:30
  • אם זה נכון מה שאת מספרת על ההכנסות שלך יש מצב שתהייהי הקורבן הבא שלו. הוא עושה עליך תרגיל קלאסי, מוצא אישה עמידה, מעמיד פנים שהוא גם עמיד על ידי זה שהוא גונב ומממן את עצמו מנשים אחרות ( נשמע מוכר) וכשאת מתחילה לבטוח בו גונב לך את כל הכסף.

    מאת: יאי |‏ 31 ביולי 2021 | 15:14
  • הבנאדם נוכל על
    כל הבחורות בטינדר זה בדיחה
    עקץ בעשרות מליונים
    והיא אהבלה של החיים
    אנשים דוחים

    מאת: יוני |‏ 31 ביולי 2021 | 15:04
  • תשמעי את נעל בית רצינית ביותר..

    מאת: אביטל טל |‏ 31 ביולי 2021 | 12:49
  • היא חושבת שהיא אישה לאישה עד הסוף אבל היא בזוגיות עם אדם שהונה נשים, לא עושה רושם שמפריע לה שבן הזוג שלה הונה נשים ועוסק בפשע.

    מאת: לומי |‏ 31 ביולי 2021 | 12:22
  • רק אלוהים יודע איך הרפת שכל הזאת עדיין איתו בזמן שהוא ממשיך להתחזות לבן משפחה של לבייב. הוא עדיין מכנה עצמו סיימון לבייב באינסטרגם. הבן אדם פשוט מרמה אותה בפנים.

    מאת: דורון |‏ 31 ביולי 2021 | 12:08
  • עם השנים הבנתי שנשים יצאו עם כל מה שזז איזה עצוב זה . שאין שכן אין דאגות

    מאת: לולי |‏ 31 ביולי 2021 | 11:27
  • נו באמת. הכל קשקוש. מטוסים פרטיים עלאק

    מאת: בוודאות אין לה גרוש על התחת |‏ 31 ביולי 2021 | 11:17
  • יכול להיות שאת יפה וחתיכה מי בחוץ אבל ביפנים את מכוערת וטיפשה וסתומה אני מקווה בישבילך שלא תבקשי לעשות גיוס המונים אחרי שה יעקוץ אותך הנוכל הזה

    מאת: חכם |‏ 31 ביולי 2021 | 11:16
  • סיפור ממש אבל ממש לא מציאותי.
    בקיצר מכרה עצמה בכדי להתקדם.

    מאת: טל |‏ 31 ביולי 2021 | 11:08
  • ‏התגובות שלכם יותר מעניינות מהכתבה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 ביולי 2021 | 10:31
  • תשאלי אותו שאלה אחת יש מיליוני גברים שיש להם שמות שההורים נתנו להם בלידתם חלק מהם משנים אותם .למה בחור כמהו משנה שם ללבייב ?ומציג את עצמו בתור הבן שלו ? זה חוקי או שזה נוכלות ?

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 ביולי 2021 | 10:03
  • אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה…..

    מאת: אחד |‏ 31 ביולי 2021 | 09:25
  • אני חושב שהיא תמימה ומאוהבת וקצת טיפשה, ותומרנה דרך החולשות והטעויות שלה, לעשות את הכתבה הזו כדי לבנות את קו ההגנה שלו.

    מאת: באופן מוזר אני דיי מאמין לה |‏ 31 ביולי 2021 | 08:45
  • ואו, מחריד לראות כמה צביעות בבן אדם אחד!
    את יוצאת עם עבריין, מגנה עליו ומגנה על הסוכן הפתטי שלך שהטריד מיליון נשים ואז טוענת שאת קודם כל אישה לאישה. אם איי פעם ארצה להראות למישהו מה זה להיות חסר ערכים אציג אותך.

    מאת: שיר |‏ 31 ביולי 2021 | 08:43
  • הרי הערס נוכל הוא גם מאד לא נאה, אז,למה היא איתו? תשתחררי מהמצוקה בילדות וצאי עם גבר משכיל שעוסק בהייטק, או טייס או רופא או עו"ד. למה דווקא ערס נוכל?

    מאת: אייל |‏ 31 ביולי 2021 | 08:35
  • למה לעזאזל מפרסמים כתבות כאלה?
    פרצופה של המדינה כפרצופיהם של האנשים שהיא שמה בעמודים הראשיים באתרי החדשות.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 ביולי 2021 | 08:26
  • אין סיכוי שמילה שלה נכונה.
    נשמע שהכל שקרים. היא והוא.
    וגם היא ממש לא סקסית

    מאת: היא נשמעת לא אמיתית |‏ 31 ביולי 2021 | 08:00
  • את כל כך טיפשה. מזלך שאת יפה

    מאת: כל האמת |‏ 31 ביולי 2021 | 07:59
  • בכזו שטחיות, רדידות, ניתוק מהמציאות וטיפשות לא נתקלתי מזמן.
    יפה, אבל זהו. בקודקוד אין כלום.

    מאת: מישהי |‏ 31 ביולי 2021 | 07:56
  • ממש "מרתקת".קראתי שורה והגבתי .טיפשה לא יותר מזה

    מאת: ועממ |‏ 31 ביולי 2021 | 07:37
  • כן, כן, האנשים היו חזקים בתעשייה שמרו עליך. את כמו כולן שם, עברת מיד ליד.

    מאת: שקרנית מטומטמת |‏ 31 ביולי 2021 | 07:17
  • גאיז -גיא, גיא -גאיז

    מאת: שירה |‏ 31 ביולי 2021 | 06:24
  • מי שלא הבין נוכל הטינדר הוא אדם עם רמת אינטליגנציה גבוהה , המון כריזמה , מראה טוב , רק ככה הוא הצליח להפיל בפח מלא נשים – אדם ממוצע לא היה מצליח כמוהו , מין מצא את מינו תשמרו מרחק גם מבת הזוג שלו.

    מאת: יאיר |‏ 31 ביולי 2021 | 06:13
  • גנבה לי כסף

    מאת: גנבת נוכלת |‏ 31 ביולי 2021 | 05:34
  • מיץ של הזבל. שניהם. למה בדיוק עושים עליהם כתבה כאן ולא במדור פלילים ?

    מאת: עודד |‏ 31 ביולי 2021 | 03:20
  • ״לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב כי בן מינו הוא״.

    מאת: אחת העם |‏ 31 ביולי 2021 | 01:47
  • ים של חוסר מודעות בתוך אישה מפגרת

    מאת: תודה רבה |‏ 31 ביולי 2021 | 01:26
  • אם אין שכל אין דאגות, כתבה ממומנת , אם האיש ישר ! למה שינה את שמו לסיימון לבייב,
    ישב פעמיים בכלא אין הרשאה ללא ראיות במשפט הפלילי.
    יאמר לזכותו שנראה טוב בעל לשון חלקלה מאוד ותחכום מיוחד ראש קרמינלי .
    מאיפה יכל לצבור הון לרכישת הנדל״ן.
    בכל אופן את בחורה נאה אבל מדברת כמו ילדה.
    שיהיה בהצלחה

    מאת: יוני |‏ 31 ביולי 2021 | 01:09
  • קראתי את זה ופשוט התמלאתי עצב, האישה הזו תקרא את הראיון הזה עוד 20 שנה ולא תדע מה לעשות עם עצמה מרוב בושה.

    מאת: רוני |‏ 30 ביולי 2021 | 23:50
  • כתבה ממומנת 100%
    אפילו ביבי לא קיבל כתבה ארוכה ומתישה כזאת
    סתם פרחה שתיזדקן מהר

    מאת: מייקל |‏ 30 ביולי 2021 | 23:28
  • תוצרת של חברה עלובה והרוסה. רק שקרים רמיות. אז ברור איך כל זבל פורח בתרבות הזאת.

    מאת: אחד |‏ 30 ביולי 2021 | 23:09
  • הסיימון הזה מרגיש כל כך נחות ומסכן, פשוט מביך.

    מאת: אלה |‏ 30 ביולי 2021 | 23:08
  • כמה שאת יפיפיה ככה את מטומטמת

    מאת: חחחחח |‏ 30 ביולי 2021 | 21:55
  • איך הצלחתם לכתוב כל כך הרבה על כלומניקית שחברה לעבריין מורשע?
    אזמין אתכם לעשות כתבה על הכלב שלי קודי. הרבה יותר מעניין וכלב ישר ושומר חוק

    מאת: מור |‏ 30 ביולי 2021 | 21:53
  • כמה היא שילמה כדי שיעשו עלייה כתבה?
    כל העוקבים שלה באינסטגרם זה בוטים. עלוב.

    מאת: נוכל טינדר 2 |‏ 30 ביולי 2021 | 21:42
  • חבורת סתומים כל המגיבים פה , נראה לכם שהוא עשה משהו לנשים או לקח משהו ? זה חרטא הרי הוא חי שנים כמו אוליגרך מאיפה הכסף משתי בחורות ? נו ברצינות קצת שכל אין לאנשים … לא פגע להפך הנשים פגעו בו שהכפישו את שמו הטוב . עובדה היא מספרת הוא קנה לה בסופש אחד את כל מה שהם מספרות שלכאורה הוא ״עקץ״ איפה ההגיון ??? איך הוא חי ככה ? גילוי נאות אני עוקב אחריו באינסטגרם , לבנאדם יש צי של מכוניות בישראל שלא מבייש שיח בדובאי . מאיפה הכסף מסיפורים של בחורות ??? אז די עם כל זה , והיא בחורה מהמת כל הכבוד לה . עובדה שהם מענינים ועליהם בוחרים לעשות כתבות וסדרות בנטפליקס ולא עלינו המגיבים פה

    מאת: שלומי |‏ 30 ביולי 2021 | 21:24
  • הנוכלים הגדולים והפדופילים היהודים סולקו מאירופה לפני שמונים שנים.

    מאת: יעל ברקוביץ |‏ 30 ביולי 2021 | 21:10
  • מה יפה בה דומה לעכברה איזה פנים קטנות ועיניים רחוקות זו מזו פחחח הנשים הפרסיות והטוניסאיות הכי יפות שיש

    מאת: אלי |‏ 30 ביולי 2021 | 20:59
  • מטומטמת עם תעודות. תתביישי. הנשים של שי לא זקוקות לרחמים שלך והוא בטח שלא מגיע לו אותם. ולגבי הבויפרנד המזעזע שלך, מאחלת לך שתקומי מחר בבוקר ותגלי חור בחשבון הבנק שלך ושהוא ייעלם כלא היה וישאיר אותך בלי כלום, אולי אז תביני איך זה מרגיש. מזעזעת.

    מאת: תמר |‏ 30 ביולי 2021 | 20:27
  • יש לי חבר שהוא נוכל בבימבר וגם אני משתפת פעולה איתו ככה אנחנו חיים על הכסף

    מאת: לילה |‏ 30 ביולי 2021 | 19:53
  • אני משוכנע שהיא איתו לא בגלל הכסף אלא בגלל יופיו, יושרו, הגינותו והיחס היוצא מן הכלל לנשים.
    מצד שני, לא הייתי לוקח את דבריה לגבי עצמה ביותר מידי רצינות. הם, נראה לי, מתאימים.

    מאת: דנבר |‏ 30 ביולי 2021 | 18:09
  • מיידלה עוד שנתיים נישמע – איך לא ראיתי איך לא שמעתי כמה מטומטמת הייתי…
    אין כלום כי לא היה כלום…. תזכרי מי אמר את זה ראשון

    מאת: בייבי |‏ 30 ביולי 2021 | 17:11
  • היא לא אפוייה בכלל! שאלו אותה שאלות זהות רק בסגנון אחר והיא ענתה תשובות שסותרות אחת את השניה. הבנזוג שלה נוכל סדרתי ואבא שלו מטריד מינית. זו משפחה בעייתית. הסיפורים עליהם רבים והשכנים והמכרים שלהם והם ידועים לשימצה בציבור הדתי. הונאה והתחזות סדרתית נובעת גם ממחלת נפש והוא בהחלט עונה על ההגדרה הזו.
    היא פשוט מסכנה בגלל הילדות שלה והחוסר שלה לקח ומשך אותה לנוכל מתחזה חולה נפש. וגם הוא לא חתיך.. חסר חתיכים? או לחתיכים יש קריטריונים לבחורות שמראה לא מספיק.. הממ

    מאת: ADI |‏ 30 ביולי 2021 | 16:29
  • היא רמזה בכתבה שגם היא גנבה .
    היא מתייחסת לזה שהוא גנב לנשים כאילו אז מה . , אז מה עם הוא גנב צ'קים את יודעת כמה דברים נוראיים אני עשיתי ..
    כנראה שהיא גנבה גם . היא אמרה שהיא תמיד תאמין לאישה אבל היא לא מאמינה לקורבנות שלו.. ואז אמרה שנטפליקס התעניינו בו כי יש בו יותר מבחור שסתם גנב משתי נשים .
    איך זה נראה לה לגיטימי לגנוב ?
    גנב תמיד נשאר גנב . מין מצא את מינו

    מאת: מישהי |‏ 30 ביולי 2021 | 16:25
  • הדבר הזה רציני,מסתבר שכול אחד יכול לקנות כתבת תדמית ממומנת

    מאת: אבי |‏ 30 ביולי 2021 | 16:17
  • מישהו מעל כתבה על הסכמים שהיא לא עומדת מהם. גם לי עשתה זאת. היא גנבת בדיוק כמוהו

    מאת: אחת שיודעת |‏ 30 ביולי 2021 | 15:49
  • ריקה מתוכן.. זוג טיפשים

    מאת: אנני |‏ 30 ביולי 2021 | 15:39
  • מעניין מהכסף של מי הוא קונה לך מתנות יא בלונדינית אהבלה

    מאת: חסויה |‏ 30 ביולי 2021 | 15:33
  • טיפשה. ממש קופסא ריקה

    מאת: איילת |‏ 30 ביולי 2021 | 15:02
  • מקווה שהקשר שלך איתו לא יצלק אותך.

    מאת: אל תתעלמי מנורות אדומות |‏ 30 ביולי 2021 | 14:01
  • איך לא כבד לה עם כל הטיפשות שהיא סוחבת בראש

    מאת: המומה |‏ 30 ביולי 2021 | 13:52
  • זוג נוכלים. לא אתפלא אם הכתבה הזו ממומנת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 ביולי 2021 | 13:46
  • היא אמרה שעלתה בגיל שנה לארץ מאוקראינה
    ואחרי זה אומרת שהיא לובשת את הבגדים שלה מסיביר. חחחחח כמה טמטום

    מאת: יוני |‏ 30 ביולי 2021 | 13:24
  • את מזלזלת במין הנשי – יוצאת עם נוכל , הכסף עיור אותך – חבל

    מאת: מיכאל |‏ 30 ביולי 2021 | 13:24
  • "אני לא רוצה ללמוד משחק ארבע שנים. חשבתי לעצב תכשיטי יהלומים, אבל החלום הכי גדול שלי הוא שתהיה לי איזושהי השפעה על האנושות. לעזור לילדים שחסר להם משהו, לתמוך בנשים שחוות אלימות במשפחה או להיות עורכת דין לענייני גירושים כדי להגן על נשים. אני אישה לאישה עד הסוף. תמיד אאמין שאישה צודקת, וגם אם היא לא צודקת, אז כנראה שהגבר גרם לה לטעות".

    הבחורה לא מפוקסת על עצמה. איך הגענו מדוגמנות למשחק ואז לעיצוב תכשיטי יהלומים, השפעה על האנושות או שבכלל עורכת דין. צריך פה איזה ניעור דחוף.

    מאת: ק |‏ 30 ביולי 2021 | 13:00
  • כתבה ממומנת

    מאת: כתבה ממומנת |‏ 30 ביולי 2021 | 12:48
  • בחורה רדודה.

    מאת: דובר הבית הלבן |‏ 30 ביולי 2021 | 12:07
  • זה הסחורה שיש היום כמה שזה עצוב באמת

    מאת: נעים |‏ 30 ביולי 2021 | 12:02
  • כל הכבוד , אני מצדיע לך סימון חיות

    והבאת אחלה בחורה כוסית , תהנה , מפרגן

    מאת: יהודה |‏ 30 ביולי 2021 | 11:32
  • אתר הטראש המוביל במדינה. מביך…

    מאת: יניב |‏ 30 ביולי 2021 | 11:22
  • דפיקות בדלת….

    מי שם????

    מעקלים!!!!
    באנו לדירת אייר בי אנד בי שלכם לקחת לך את כל התכשיטים…..

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 ביולי 2021 | 11:00
  • היא מאוד לא אמינה… יש הרבה דברים שלא מסתדרים בסיפור שלה

    מאת: תמר |‏ 30 ביולי 2021 | 10:49
  • אלוף החבר שלה , מעריץ אותו אחלה סיימון

    מאת: דוד |‏ 30 ביולי 2021 | 10:30
  • רדידות

    מאת: עלימון |‏ 30 ביולי 2021 | 10:26
  • עליה נאמר המשפט תיהיי יפה ותשתקי. את יוצאת עם נוכל שפגע בנשים והכסף מעוור אותך.. טיפשה!

    מאת: מיה |‏ 30 ביולי 2021 | 10:22
  • אהבלה רצינית

    מאת: מאיר |‏ 30 ביולי 2021 | 10:04
  • ניי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 ביולי 2021 | 10:03
  • כל משפט שהיא אומרת היא סותרת את מה שאמרה קודם

    מאת: סימה |‏ 30 ביולי 2021 | 09:48
  • כשאין מוח יש בלונד!

    מאת: נתן |‏ 30 ביולי 2021 | 09:45
  • עיוורתתתתת

    מאת: שולה |‏ 30 ביולי 2021 | 09:20
  • מצא מין את מינו זוג דוחים

    מאת: יוסי |‏ 30 ביולי 2021 | 09:05
  • כל הכבוד.עלי והצליחי.גזענים וקנאים שיאכלו לב.

    מאת: זיו |‏ 30 ביולי 2021 | 08:56
  • מתייפחת אצל חיים אתגר המבחיל ומקומט הפנים…טוענת שהסמינר שווא הוא עבד עליה וכל הכסף היה ממקור לא ידוע.
    ושהיא מבקשת מבנות אחרות לא להתעלם מנורות ההזהרה

    מאת: אחד שפוי |‏ 30 ביולי 2021 | 08:53
  • היא נעל.

    מאת: אוקיי |‏ 30 ביולי 2021 | 08:44
  • עוד אוקראינית שמוכרת עצמה בשביל כסף.

    מאת: מה חדש? |‏ 30 ביולי 2021 | 07:46
  • אין שכל אין דאגות חחחח

    מאת: דג |‏ 30 ביולי 2021 | 07:41
  • את יפייפיה, בעלת מוסר עבודה, בנית יפה קריירה, תנהגי לפי כבדהו וחשדהו.

    מאת: לורה |‏ 30 ביולי 2021 | 07:31
  • מקוה מאוד שהוא לא איתך בגלל ההצלחה שלך או הכסף שלך,כי נוכל תמיד נישאר נוכל .מצד אחד את נישמעת בחוקה עים ראש על הכתפיים, וצד השני בחורה תמימה , מאחלת לך הצלחה ותמיד תהיי עים עיניים פקוחות

    מאת: אילנה |‏ 30 ביולי 2021 | 05:46
  • אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מהתגובות שלה

    מאת: איזה פקק! |‏ 30 ביולי 2021 | 05:00
  • לא פלא שכותב הכתבה הוא ״ליאור שלו״. האיש חלאה מסוג אחר. אוהב לחפש לו חברים מפוקפקים ולהאדיר אותם, או להציג אותם באור שונה ממה שהם באמת. בואו ואספר לך משהו אדום שלו חסר ההכנה למוח:
    הבחורה מטומטמת ושקרנית, ונוכלת. הדירה המפוארת, שהיתה גם בכתבה עליהם, היא דירה שהושכרה ליום, יחד עם כל המתנות המזויפות.
    אבא שלו, גם הוריד מינית, זאת משפחה שידועה בעבריינות שלה! האיש גנב ונוכל ושקרן, והבחורה רוסיה זולה, שתמכור את עצמה ואת הנשמה השחורה שלה עבור בצע כסף. היא יודעת טוב מאוד מאיפה מגיע הכסף שלו, היא פשוט שקרנית פתולוגית, והיא גם ערסית פרחה, חסרת מצפון ולב. היא מרחמת הלא גם על שי אביטן וגם על המתלוננות. ממש שבדיה

    מאת: שירז אוחנה |‏ 30 ביולי 2021 | 04:30
  • יו איזו בחורה סתומה

    מאת: אני |‏ 30 ביולי 2021 | 03:36
  • היא מנסה לשחק אותה חכמה אבל היא לא, והיא תמימה ברמות מפחידות.
    עובדים עליה בעיניים והיא ממשיכה לחיות בעולם ורוד.
    ובאיזה כמה עבודות עבדת בגיל 11? אם בוגרים בעלי ניסיון לא מוצאים עבודה…

    מאת: דר |‏ 30 ביולי 2021 | 01:21
  • ריקה מתוכן …הכל בשביל כסף מעבר לזה לא מענינת

    מאת: אחד |‏ 30 ביולי 2021 | 00:14
  • נשמעת כמו פוסטמהה ברמות.

    מאת: אין שכל אין דאגות |‏ 30 ביולי 2021 | 00:07
  • אם היית חכמה, לא היית צריכה את המראה הזנותי, אבל את נעל כי את חיה עם עבריין שפגע באחיות שלך בכל העולם. אין לך מספיק שכל כדי להבין שאת חיה עם נרקיסיסט פתולוגי. טיפשה, טיפשה, נעל
    אגב, למה הוא עדיין מסתובב חופשי?

    מאת: החתול |‏ 30 ביולי 2021 | 00:04
  • נוראית! רוצה לעזור לנשים ומאמינה להם אבל מצד שני מזלזלת במה שהנשים אמרו לגבי בן זוגה. רוצה לסייע לנשים במעגל האלימות ואמרה לעצמה שהנשים שהתלוננו על הסוכן שלה הגזימו!!!

    מאת: גלית |‏ 29 ביולי 2021 | 23:53
  • מה נותנים לפקצה הזאת במה בכלל???כמה הסימון הזה שילם בשביל זה???? תראי עם מי את הולכת !! כסף כסף כסף חוץ מזה רמת משכל שואפת ל0

    מאת: מוריה |‏ 29 ביולי 2021 | 23:51
  • לא הבנתי…
    לא עשה או כן עשה לדעתך??
    כל הכתבה הגנת עליו, צחור משלג ובפסקה האחרונה מה קרה??

    שאלה- ציטוט:
    את יכולה להבין מה בסיפור שלו משך אותם?

    תשובה – ציטוט:
    "כנראה שפשוט יש שם משהו. אני לא חושבת שנטפליקס היו רוצים לעשות עליו סדרה אם הוא היה סתם בחור שלקח משתי נשים כמה אלפי שקלים".

    הופה!!!! נראה לי עלית על משהו. קחי לך רגע…

    הבנת?

    מאת: מונרו |‏ 29 ביולי 2021 | 23:41
  • יפה אבל לא סקסית. אולי זה למה שי לא התחיל איתה. לגבי החבר שקם ב 4 לפנות בוקר, גם אני הייתי קם מוקדם לחגוג לחברה אבל נראה אותו כשיהיה לכם תינוק. אני מנחש שהוא ייעלם לך…

    מאת: רן |‏ 29 ביולי 2021 | 23:03
  • היא שומעת את עצמה? רגע אחד היא אומרת שהיא חשבה שהנשים האלו שיקרו ורגע אח"כ טוענת שהיא רוצה לייצג ולעזור לנשים ושהיא תמיד תאמין לאישה.

    מאת: אור |‏ 29 ביולי 2021 | 22:43
  • "אני אופן מיינדד"

    מאת: את בעיקר מטומטמת. |‏ 29 ביולי 2021 | 22:14
  • למה בחורה שיוצאת עם נוכל אמורה לעניין מישהו??

    מאת: אור |‏ 29 ביולי 2021 | 22:02
  • לא ראיתי פרסומת אחת שלה לקלואה, כדאי שתבררו היטב את הפרטים שלא תגלו שהיא כמו חבר שלה

    מאת: Li |‏ 29 ביולי 2021 | 21:39
  • וכמה סיימון שילם על הכתבה הממומנת הזאת?

    מאת: דניאל |‏ 29 ביולי 2021 | 20:54
  • יצורה, כנראה שותפה למעשים שלו

    מאת: עדי |‏ 29 ביולי 2021 | 20:30
  • לפני שהסדרה בנטפליקס עולה. שלא תחנק מהפופקורן מסכנה.

    מאת: מי יספר לה? |‏ 29 ביולי 2021 | 19:47
  • לא פחות נוכלת ממנו! עושה הסכמים עם חברות ששולחות לה דברים ולא עומדת בהם!

    מאת: היא גם נוכלת |‏ 29 ביולי 2021 | 19:18
  • כמה רדודה שטחית ולא אינטליגנטית בגרוש, אישה לאישה? איך את אומרת בעניין שי שאולי מישהי שיקרה כי היו ״רק שתיים״, כל מה שמעניין את הראש שלך זה כסף כסף כסף. לא נשים לא אהבה לא כלום, עוד שמלה לאוסף מאיזה מותג…תנחתי על הקרקע ילדה אבודה

    מאת: מעיין |‏ 29 ביולי 2021 | 19:03
  • איזה מסכנה , אני מרחמת עליה

    מאת: עינתי |‏ 29 ביולי 2021 | 19:00
  • ריקנות שטחיות וחוסר מודעות-עם פרצוף יפה

    מאת: נו באמת |‏ 29 ביולי 2021 | 18:40
  • אין שכל אין דאגות

    מאת: אאא |‏ 29 ביולי 2021 | 18:39
  • את לא הכי חדה אה?
    אומרת ״ אני אישה לאישה עד הסוף. תמיד אאמין שאישה צודקת, וגם אם היא לא צודקת, אז כנראה שהגבר גרם לה לטעות", כששנייה לפני זה כששאלו אותך על שי אביטל אמרת שכשזה פורסם קודם זאת הייתה תלונה אחת או שתיים חשבת שאולי הן מגזימות או לא דוברות אמת.
    תיסגרי בצד של מי את ופעם הבאה תערכי את הראיון אחרי תדרוך עם איש שיווק.

    מאת: דנה |‏ 29 ביולי 2021 | 18:25
  • כמה טפשות.. שתהיה בריאה. חכו שיפרדו ואז "פתאום" יהיה לה שכל

    מאת: וואו. הלם |‏ 29 ביולי 2021 | 18:16
  • פחחח מאמינה קודם לנשים ויוצאת עם גבר שפגע בנשים וכואב לה על אנס. יופי סתומה העיקר שיש כסף

    מאת: בבב |‏ 29 ביולי 2021 | 18:09