חם, לוהט, רותח: מלינדה מלרוז היא הדבר הכי יפה על המסך

אבל גם מחוצה לו. שיטוט בחשבון האינסטגרם של הצעירה הניו יורקרית מגלה דוגמנית עם חיבה לשמלות, עקבים, אקססוריז טרנדיים והרבה בגדי ים. התאהבנו בכוכבת הריאליטי, ועכשיו הגיע תורכם

מאת  | ‏ 4 יולי 2021

העונה השנייה של "חם, לוהט, רותח!" בנטפליקס הכניסה לחיינו קבוצה חדשה של צעירות וצעירים לוהטים וחרמנים, אחרי שהעונה הראשונה נחתה בדיוק בתחילת הסגרים של מגפת הקורונה והרוויחה מכך בענק. גם הפעם הליהוק ממש לא מתיימר להיות אינקלוסיבי. רוצים גיוון? חפשו אותו באינסטגרם. בריזורט של הריאליטי הזה יש אך ורק אנשים שנראים כאילו אפשר ללהק אותם בקלות לקמפיין, וחלקם גם באמת מתפרנסים מהמראה שלהם. 

לא משנה אם אהבתם את אמילי המתוקה או קרלי הרגישה – המלכה של הריזורט הייתה ללא ספק מלינדה מלרוז, הדוגמנית מברוקלין שהגיעה מצוידת בלשון חדה וביטחון עצמי מעורר השתאות. היא אפילו הצליחה למצוא אהבה בווילה, כשבין לבין היא משמשת בתור המגישה הלא רשמית של העונה, כשכל ביקור שלה בתא הווידוי הוא מופת של כריזמה ויכולת ניסוח.

כשהעונה רק עלתה לנטפליקס, מלינדה בת ה-29 תחזקה חשבון אינסטגרם של 150 אלף עוקבים, וכיום הוא כבר צמח ל-425 אלף, והיד עוד נטויה. כיאה לדוגמנית שמתגוררת בברוקלין, הסטייל שלה אורבני וחצוף בדיוק כמו האישיות שלה, וכשצופים בסרטונים שהעלתה, אפשר לחשוב שהיא המציאה לבדה את ההליכה ברחוב – לא ראינו כל כך הרבה אישיות בנענועי אגן מאז שנעמי קמפבל צעדה על המסלול.

הסטייל של מלינדה הוא עדכני ונקי, וכשהיא לא בביקיני היא מעדיפה שמלות או סטים של טופ וחצאית, ובמקרים נדירים בלבד אפשר לתפוס אותה באיזו שמלה רומנטית מתנפנפת. באמת שכבר הרבה זמן לא נצפה מתאם שכזה בין אישיות לסטייל – הבגדים של מלינדה הם סקסיים, מדויקים ולא מתחכמים – בדיוק כמוה.

השאירו תגובה