מה יהיה בחתונה? גל מלכה חגגה חינה והחליפה ארבעה לוקים משוגעים

התעלפנו על הכשרון שלה ב"המפקדת", אחר כך השתגענו מהסטייל שלה באינסטגרם, ועכשיו אנחנו מתמוטטות מהאטיטיוד שלה בחגיגת החינה המטורפת שהרימה, ובמהלכה החליפה לא פחות מארבעה לוקים (ותסרוקות!): כל אחד יותר נוצץ, סקסי והיסטרי מהשני. עכשיו היא מספרת לנו איך זה קרה ואיך היא מתכוונת להתעלות על זה בחתונה

מאת  | ‏ 30 מאי 2021

שסע עמוק ו"שרוול" תחרה מחורז. לא פחות (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

שסע עמוק ו"שרוול" תחרה מחורז. לא פחות (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

"אני לא הכלה הכי קלה, אפשר לומר…", מספרת גל מלכה ל-FF, רגע לאחר שנערכה החינה שלה לקראת החתונה שלה שתיערך בחודש יוני. מלכה היא אמנם לא הדמות שהיא משחקת בסדרה "המפקדת", אבל "לא קלה" הוא כנראה תיאור שגם חגית, החיילת הכי מאיימת בבסיס, תעמוד בגאווה מאחוריו.

גל ממשיכה ומספרת שהחינה הייתה חשובה לה ממש כמו החתונה, ובעיקר הבגדים. "בהתחלה חשבתי לתפור אותם בעצמי, אבל אז פגשתי את כנרת חינה", היא מספרת. "הגעתי אליה והיא הוציאה לי את הקולקציה החדשה שלה ופשוט התחלתי לבכות. אני לא בן אדם רגשן מאוד, אבל לא יודעת מה יש לי בזמן האחרון, אני מתרגשת מכל דבר קטן".

"זה הלוק שהכי אהבתי ונפלתי ממנו בשנייה הראשונה שראיתי אותו" (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

"זה הלוק שהכי אהבתי ונפלתי ממנו בשנייה הראשונה שראיתי אותו" (צילום: פרטי)

"הבגד הראשון שלבשתי היה גלבייה לבנה עם שסע עמוק מאוד, כתפיים גבוהות ואבנים, יחד עם שרוול תחרה שהולבש על הרגל, מחורז בעבודת יד עם פנינים ואבנים", היא מספרת על הלוק הראשון והסקסי. "כל התכשיטים היו שלי, של עסק התכשיטים שלי, ואיתו ענדתי זוג עגילים נופלים עם אבני סברובסקי".

לאחר מכן, גל החליפה לטופ וחצאית בצבע ירוק. "אם לומר את האמת, זה הלוק שהכי אהבתי ונפלתי ממנו בשנייה הראשונה שראיתי אותו", היא מספרת. "היו לו כנפיים שכנרת יצרה שמגיעות עד לרצפה, ולרגע קטן הרגשתי כמו קלאופטרה. מיותר לציין שכל הטופ והחצאית היו מפוצצים באבנים, בכל זאת, אנחנו בחינה".

"היא הוציאה לי את הקולקציה החדשה שלה ופשוט התחלתי לבכות" (צילום: פרטי)

"היא הוציאה לי את הקולקציה החדשה שלה ופשוט התחלתי לבכות" (צילום: פרטי)

בטקס עצמו גל לבשה טופ נוצץ וחצאית עם פרחים גדולים ומשחקי שקיפויות, יחד עם טיארה תואמת ("הרגשתי כמו פיה") ובחלק של הריקודים – חליפה בגוון רוז גולד עם אבנים גדולות וצבעוניות על החצאית. החינה הייתה עסק משפחתי: אמה של גל, לבנה מלכה (שהשתתפה ב-"MKR המטבח המנצח"), אירגנה את האירוע כולו, ובן דודה איתי מלכה היה אחראי על התסרוקת, שגם היא התחלפה בהתאם ללוק – סך הכל ארבע תסרוקות. "הוא עשה את זה במהירות הבזק", היא אומרת. "לא האמנתי שאפשר להחליף לוקים כל כך מהר".

אז כמו שכבר הבנו, גל מלכה היא כלה מוגזמת, ואנחנו אוהבות אותה בדיוק ככה. אם זו רק הייתה החינה, מה צפוי לנו בחתונה עצמה? ניסינו לחלץ מידע מהכלה, והיא הסכימה להגיד לנו דבר אחר: "יהיו שני אאוטפיטים וחצי, והכל של דרור קונטנטו". אנחנו לא יכולות לחכות.

איזה זוג לוהט (צילום: פרטי)

איזה זוג לוהט (צילום: פרטי)

בהחלט המפקדת! (צילום: פרטי)

בהחלט המפקדת! (צילום: פרטי)

מה יהיה בחתונה? (צילום: פרטי)

מה יהיה בחתונה? (צילום: פרטי)

לוק הריקודים (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

לגמרי חמסה עלייך (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

והכי יפה? האטיטיוד (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

והכי יפה? האטיטיוד (צילום: מתוך אינסטגרם, @galmalka)

 

השאירו תגובה