"שידרתי פרובוקטיביות וכעסתי שאנשים בהלם מזה שאני בתולה"

כשסינדי צ'אדי נולדה סבא שלה החליט שהיא תהיה ברבי. היא לא חשבה שאפשר להיות דוגמנית (או מאושרת) אם את לא רזה, אבל אז הגיע טלפון מסוכן שחשב אחרת. ההתחלה הייתה טראומטית, אחרי התקף חרדה על הסט היא כבר החליטה לפרוש. היום היא יודעת שיש לה תפקיד בעולם ("כל כך הרבה בנות תלויות בי"), מאורסת לגבר דתי ("נבקש להגיע לחתונה בלבוש צנוע"), מתחברת שוב לאבא שלה - וכן, גם לאבא שבשמיים

מאת  | ‏ 13 מאי 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy chady (@cindy.chady)

לפני שנה וקצת, סינדי צ'אדי (22) הייתה אמורה לעלות על טיסה ללונדון, לנסיעה שהייתה מזניקה את הקריירה שלה למקומות שהיא בעצמה לא מעזה לדמיין. עכשיו היא ממהרת לסיים את הפגישה שלנו; יש לה מזוודה לארוז בדרך להגשמת החלום. אחרי שנת קורונה שהכניסה את הקריירה שלה להולד סינדי קנתה וואן-וויי טיקט לממלכה, וכעת, כשהשמיים נפתחו, היא ממריאה לחפש סוכנות דוגמנות שתייצג אותה בכבוד ותעזור לה להתחיל לכבוש את העולם. "נפגשתי עם כמה סוכנויות. בסוף כל פגישה רצו להחתים אותי", היא מדווחת מלונדון. "אני בן אדם של אנרגיות, אבחר לפי החיבור".

היא יפה כמו ברבי אמיתית, מהפנטת וייחודית, יש לה חיוך כובש (שגם מפרנס אותה, כבעלת מכון ליישור והלבנת שיניים), והיא נחשבת לאחת מדוגמניות הפלאס-סייז הכי מצליחות בישראל. את השם קשה לשכוח, למרות שלא מדובר בשם במה או בשורשים אמריקאיים – בסך הכל סבא אהב אותו והודיע מראש: "היא תהיה ברבי". סבא צדק, סינדי פרצה, אבל לה עדיין קשה עם הטייטל שרכשה. "אני שונאת את ההגדרה של 'פלאס-סייז'", היא אומרת. "למה לדוגמניות 'רגילות' לא קוראים 'סמול-סייז'? למה מראש אנחנו מובדלות וחריגות? מי קבע מה המידה שבהשוואה אליה אני גדולה? אני המידה הממוצעת בשוק".

בגד גוף: COS (צילום: אור דנון)

בגד גוף: COS (צילום: אור דנון)

לתת ביטחון

לפני כשש שנים היא התחילה את קריירת הדוגמנות שלה לגמרי באקראי; הסוכן שלה פנה אליה באינסטגרם, ואחרי פגישה אחת כבר החתים אותה. היא מצידה כלל לא חשבה על דוגמנות ("תמיד אהבתי במה, אבל כשהוא התקשר ממש לא הבנתי על מה הוא מדבר. חשבתי שהוא הוזה. מה פתאום אתה פונה אליי?"). היום, אחרי שכבר קטפה קמפיינים נחשקים, היא יודעת להגיד ששמעה פעם אחת יותר מדי את המשפט "אם רק תרזי, תהיי מהממת". "חשבתי שהכל תלוי במשקל וברזון. האמנתי שאם ארזה יהיה לי חבר, יהיה לי טוב יותר והחיים יהיו יפים", היא מספרת. "היו ילדים שהיו מציקים לי, היו קוראים לי נהג משאית, אבל אני לא אבכה על הילדות שלי. הייתי ילדה יחסית מקובלת".

מילדה מקובלת אך חסרת ביטחון היא הפכה לאחת הדוגמניות המבוקשות בארץ, אבל גם כשהמותגים הגדולים עטו עליה והתחילו ללהק אותה לקמפיינים נחשקים – היא הרגישה מאחור. "ההתחלה הייתה נוראית, הייתי מזועזעת. כמעט פרשתי. אף פעם לא חלמתי לדגמן, וכשחזרתי בוכה הביתה חשבתי למה אני צריכה את זה", היא נזכרת. "באודישן הראשון שלי לבשתי בגד ים ויצאתי מתא המדידה. הלקוח, שלפני רגע נתן לי את הבגדים ואמר לי כמה אני יפה, הסתכל עליי בהלם. הוא בחן לי את הירכיים ואמר 'וואו, יש לך ממש רגליים. ממש'. פשוט השתתקתי. ביום צילומים אחר, רגע אחרי איפור ושיער, התחלתי להצטלם – ואז הם החליטו שזה לא עובד להם ושלחו אותי הביתה. לא ידעו איך להכיל דוגמניות פלאס-סייז. זה היה נורא, לא רציתי לדגמן יותר".

מתי זה השתנה?
"בשנת 2018 היה לי אודישן ל'בננהוט', חברת בגדי הים של נטע אלחמיסטר ונועה בני. כולן שם עמדו בכיף בביקיני קטנטן ואני הייתי המלאה היחידה. התביישתי, התכסיתי במעיל, ומולי עמדו טיילור מלכוב ואמא שלה. חטפתי התקף חרדה. רצתי לשירותים והתחלתי לבכות את חיי. פתאום מוטי רייף פתח את הדלת, ולמרות שבכלל לא הכרנו הוא ישר חיבק אותי. אמרתי לו שאני לא מסוגלת לעשות את זה והוא נתן לי המון מוטיבציה. הוא אמר לי שאני מהממת, ושגם אם לא אעשה את התצוגה הזאת, אצעד אצלו בשבוע האופנה. כשיצאתי מהשירותים אמרתי לנטע ונועה שאני מעריכה אותן אבל שאני לא עושה את זה, והן היו מקסימות ואמרו שהן רוצות אותי בתנאים שלי – וזה מה שהיה. כל כך הרבה בנות כתבו לי שחיזקתי אותן, ואז משהו בי השתנה. התקשרתי לסוכן שלי ואמרתי לו 'זהו, אני רוצה לעשות את זה. אני רוצה לתת ביטחון לבנות'".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy chady (@cindy.chady)

תצוגת בגדי הים של בננהוט לא הייתה חפה מביקורת. שנה אחרי, כשנטע ברזילי צעדה על המסלול לצד בעלות המותג, נשמעו לא מעט קולות שטענו שמדובר בניצול, אבל לסינדי זה רק גרם לרצות להמשיך לרוץ. "לאנשים תמיד יהיה משהו להגיד: אם לוקחים מישהי מלאה אז מנצלים אותה, ואם לא לוקחים מישהי מלאה אז זה גם לא בסדר. שינוי לוקח זמן. הביקורת הייתה על זה שלא היו מיד את הדגמים בכל המידות, אבל לוקח זמן להגדיל קולקציה, זה לא קורה ביום ולא ביומיים. למלאות צריך דברים קצת אחרים. לי, באופן אישי, זה נתן ביטחון לראות את נטע ברזילי צועדת על המסלול. היא הלכה כמו שדה".

ואת לא מבינה את האנשים שאומרים שזה גימיק?
"יש שינוי בתעשייה. הפלאס-סייז התחיל בעולם המבוגר, ואני הייתי הראשונה ב'פיקס' וב'עדיקה'. לא חשבתי שאני מתאימה, לא הכרתי ייצוג כזה, ולא היה מודל כזה. הייתי מתביישת להגיד שאני דוגמנית, תמיד התגובות היו 'מה זאת אומרת את דוגמנית?' מסתכלים עלייך, בוחנים אותך מכף רגל ועד ראש ולא מאמינים לך. לא מזמן חזרתי מיום צילום ונהג המונית הסתכל עליי ושאל מה עשית שם. כשאמרתי שאני הדוגמנית הוא התפלא ושאל אם אני למידות גדולות. אני חווה את מהפכת המידות על בשרי קודם כל כי לוקחים אותי לעבודות, אבל היחס השוויוני יגיע כשגם נקבל את אותו השכר: על הפלאס-סייז חוסכים, בהתחלה הייתי עובדת על תקציבים נמוכים, אבל עם הזמן מתפתחים ומתקדמים. בגלל שאני לא רזה אני שווה פחות?".

חולצה ומשקפיים: ברשקה מכנסיים: זארה (צילום: אור דנון)

חולצה ומשקפיים: ברשקה, מכנסיים: זארה (צילום: אור דנון)

מי רוצה להסתיר?

היום סינדי מעידה שהיא כבר יודעת להעריך את עצמה: היא זו שקובעת את התקציב והיא היחידה שקובעת את המשקל, אבל העלייה על דרך המלך לא הייתה פשוטה. "עשיתי דיאטת כרוב, לקחתי כדורי הרזיה והשתמשתי בספריי שמדכא תיאבון. ניסיתי הכל. בשיא שלי ירדתי 11 ק"ג, אבל זה לא החזיק. התכנון היה לרזות ואז לעשות דברים. רציתי להיות כמו כולן, וחשבתי שאם ארד במשקל אני אצליח. היום אני גם מבינה שזו המעלה שלי: אני סינדי ואני לא אהיה רזה. להיות רזה זה לא לאכול, והמשפחה של אבא שלי – כולם טריפוליטאים".

את מרגישה שלמה עם עצמך?
"גם לי יש תקופות שפחות נוח בהן, אבל אני מרגישה שכל כך הרבה בנות תלויות בי. איך אני אגיד להן 'רגע שנייה, לי אין ביטחון'? אני רוצה יותר להתאמן ולחטב, אבל אני כן אוהבת את מבנה הגוף שלי, והקהל רוצה שאספק לו את הביטחון הזה: להבין שזו את, אז תהיי הגרסה הכי טובה של עצמך. את לא רזה, סבבה, אבל מה, לא תהני בגלל זה? לא תחיי בגלל זה? רוב הבגדים שלי צמודים, אני לא מרגישה צורך להסתיר. פעם צלם אמר לי להתלבש רחב כי זה מסתיר כמו שצריך. אמרתי לו: 'מי רוצה להסתיר? למה? בוא נהנה מהגוף שלנו'. אני אסתיר רק מטעמי צניעות, לא מטעמי בושה שאני 'לא ראויה' להתלבש כמו כל אחת אחרת. יש הרבה סטיגמות שגברים אוהבים רזות, אבל גברים חושבים שאני הכי סקסית וחבר שלי אוהב רק מלאות. ברור שיש גברים שאוהבים רק רזות, אבל אף אחת לא רוצה לחיות עם מישהו כזה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy chady (@cindy.chady)

את אחד הניצחונות הראשונים שלה סינדי סימנה כשהתחילה לדגמן לעדיקה, אותו מותג שאליו לא התקרבה לפני שנים בודדות. "בתור ילדה לא יכולתי לקנות שם. הייתה לי חברה במידה מדיום שאמרה לי 'אנחנו הולכות לעדיקה. הייתי אומרת לך לבוא אבל אפילו עליי הבגדים לא עולים'. מאז שהיא אמרה לי את זה, לא התקרבתי לשם. פחדתי. היום יש להם מידות שגדולות עליי".

המותג אמנם הרחיב את מנעד המידות שלו והגיע עד מידה 44, אבל לאחרונה שוב עלה לכותרות כשמאיה ורטהיימר ביקרה את אחת הפרסומות בכיכובה של מאיה קיי, חברתה של סינדי לסוכנות. "הביקורת הייתה על הפרובוקציה, אבל זה לא רק עדיקה – זה כולם", היא קובעת. "מה שקורה בטיקטוק זה פורנו: ילדות רוקדות לצלילי שירים עם התוכן הכי גס בעולם בלי שהן יודעות את המילים. בעדיקה נותנים לדוגמניות יד חופשית לבטא את עצמן. אני מבינה את הביקורת, אבל הן פצצות והן נהנות, וגם אני כשהייתי שם הצטלמתי ככה. היום אני כבר לא עושה דברים כאלה. התקרבתי לדת".

שלוות נפש מטורפת

צ'אדי גדלה בפתח תקווה, עם אחות שגדולה ממנה בשנה ורוצה להיות שחקנית ("אמא שלי תמיד עודדה אותנו להגשים את החלומות שלנו"). הוריה התגרשו כשהייתה קטנה, והן נשארו בית של "גירל פאוור", עם אב שלא היה נוכח יותר מדי בחייה. "תמיד שאלתי למה לי אין אבא? מה עשיתי שזה מה שמגיע לי? הייתי בטוחה שאני 'הילדה הקטנה של אבא' וממש רציתי קשר איתו. לא הייתי נערה פשוטה, כל יום הייתי אורזת מזוודה ומכריזה שאני עוזבת. רציתי לעבור אליו, אבל הוא בכלל לא היה שם".

ז'קט: Kaliffers, עגילים: אוסף פרטי, טופ ורוד: סטרדיווריוס (צילום: אור דנון)

ז'קט: Kaliffers, עגילים: אוסף פרטי, טופ ורוד: סטרדיווריוס (צילום: אור דנון)

היום הקשר עם אביה התחזק גם בזכות אבא אחר: לדת התקרבה לפני ארבע שנים, אחרי שחברה טובה שלה שהחלימה מסרטן, חזרה בתשובה והעניקה לה במתנה סידור. "ברגע שהתקרבתי לדת והתחלתי לקיים מצוות, הבנתי את מצוות 'כבד את אביך ואת אמך'", היא מספרת. "לפני שהתחזקתי לא דיברתי עם אבא שלי כמה שנים, ובזכות זה הבנתי וירדה לי אבן מהלב. היום זה לא יושב עליי יותר. זה אבא שלי, אבל גם בורא עולם עשה בשבילי הרבה. אני קמה בזכותו בבוקר, אני נושמת בזכותו, אני מדברת בזכותו. הכל בזכותו, והוא מכוון אותי המון בדרך, בצורה נעימה יותר ופחות", היא מספרת ודומעת. "לפני ששמרתי שבת הייתי כל הזמן בטלפון, גם בקידוש. בהתחלה היה לי קשה והיה המון פומו, אבל ברגע שמצאתי את השקט נהייתה לי שלוות נפש מטורפת. היום אני מחכה לזה".

איזה עוד מצוות את שומרת?
"אני מפרישה מעשר וגם נידה אעשה אחרי שאתחתן, אבל עד אז אני שומרת. אנחנו לא שוכבים לפני החתונה, אני בתולה". היא מכריזה בגאווה. "בהתחלה זה היה כי הייתי חסרת ביטחון מול גברים, אבל כשהתחלתי להתחזק הייתי יוצאת עם הרבה בחורים והם לא היו מבינים. הרבה חשבו שעברתי טראומה, הטרדה, או שיש לי בעיה עם הגוף שלי, אבל לא – אני סקסית ואוהבת את איך שאני נראית. כשהכרתי את דיוויד אמרתי לו שאני מתכוונת לשמור על הבתולים עד לחתונה, והוא אמר שגם הוא תמיד רצה לשמור עם אשתו לעתיד – שליל הכלולות יהיה מיוחד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy chady (@cindy.chady)

את דיוויד, יזם נדל"ן בעסק של משפחתו החרדית בניו יורק, סינדי הכירה לפני כשנה וחצי בחתונה של חברים משותפים. "דודה שלו ניסתה לשדך בינינו ובהתחלה נורא פחדתי. אמנם הייתי לבושה בצניעות בחתונה, אבל הדגשתי שאני לא חרדית, והיא הבטיחה שהוא יהיה בסדר עם זה. יום למחרת הגעתי לשבע ברכות בבית שלו, הכרתי את כל המשפחה ואנחנו נשאבנו לשיחה לתוך הלילה. משהו בי הרגיש שזה האחד".

מאז הם בלונג דיסטנס: הוא בא לפה, היא נוסעת אליו, ובדצמבר האחרון, כשהגיעה לבקר אותו, נדבקה בקורונה ונשארה בבידוד בחיק משפחתו בזמן שהוא טס עם חברים למיאמי. הבחירה הזו עלתה להם בפרידה של שבועיים, שבסופם גם הוא נדבק והשניים נכנסו יחד לבידוד – ככל הנראה הכי הרבה זמן שחלקו את אותו מרחב מחיה עד כה. מה עוד היא הבינה? "ידעתי שאני לא יכולה להפסיד אותו. הבנתי שהוא האחד".

חולצה ומשקפיים: ברשקה מכנסיים: זארה (צילום: אור דנון)

חולצה ומשקפיים: ברשקה, מכנסיים: זארה (צילום: אור דנון)

גם דיוויד הבין שהיא האחת, ובמרץ כרע ברך ברחבת הכותל, יחד עם פרחים לבנים, שלטים והראל מויאל – והציע לסינדי להיות אשתו. תאריך עוד לא נקבע, אבל רשימת המוזמנים לחתונה בהפרדה שתתקיים בארץ כבר מתחילה להיות מעניינת: מצד אחד חברותיה של סינדי לסוכנות, כמה מהדוגמניות המצליחות בישראל, ומהצד השני "נבחרת רבנים שתנחת מניו יורק בשביל החתונה", היא מספרת. "על ההזמנה אני אכתוב שיש להגיע בלבוש צנוע".

יכול להיות ששמירת הבתולים היא זו שמזרזת את החתונה? בכל זאת, את מאוד צעירה.
"לא. אנחנו גם ככה לא נגור ביחד לפני החתונה ואנחנו צריכים להתחיל חיים משותפים. אנחנו מאוד נמשכים, והשמירה רק מגבה את זה. אני גם רוצה לשמור נידה, זה מגביר את האהבה. אני רואה את ההורים של דיוויד, הם ממש אוהבים וזה מחזק את הנישואים. את יכולה לגעת בבעלך רק שבועיים בחודש, אז תמיד יש ביניכם משיכה".

נולדת לבית חילוני של זוגיות מפורקת ואת רואה זוג אוהב ודתי.אולי זה צובע לך הכל בצורה חיובית?
"כן, יכול להיות. גם אבא שלו מאוד דומיננטי בחייו, ואצלי מעולם לא התקשרתי לשאול את אבא שלי כלום".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy chady (@cindy.chady)

איך המשפחה החרדית מקבלת אותך?
"הם מדהימים ואוהבים אותי מאוד, אבל לא קל להם. הם חרדים מודרניים: האמא עם פאה, האבא עם פאות קטנות. הם לא כופים עליי, זה לא 'המורדת' פה. הם יודעים שביומיום אני לא שומרת צניעות, אבל ברור שכשאני שם אני מקפידה. יכולתי להסתיר את זה מהם אבל בחרתי לספר, היה לי חשוב שהם ידעו מי אני. אני לא מגדירה את עצמי דתייה עדיין. איך שאני מתלבשת זה חילול השם, אני עוד לא שם. אני מאמינה ויש לי קשר עם בורא עולם, הוא אוהב אותי ועושה הכל בשבילי, אבל כשאת מגדירה את עצמך דתייה יש לך אחריות. בסוף אני אצליח לחזור בתשובה, אבל אנתב את זה. אני מאוד אוהבת תקשורת ואנשים, ואני סומכת על בורא עולם שהוא יסביר לי איך לשלב. לא סתם הוא החזיר אותי לדוגמנות, כנראה שזו הדרך שלי".

את לא מפחדת מאולטימטומים מצד המשפחה?
"זו משפחה מכובדת ודתית וזה פחות מתאים להכניס דוגמנית למשפחה, אבל יש בינינו אהבה ובן זוגי מגבה אותי. הוא אומר 'זאת אשתי לעתיד וזה מה שאני בחרתי'. ההורים שלו הם גם חוזרים בתשובה אז הם יודעים שאני בתהליך, אם לא הייתי רואה את הילדים שלי בחינוך דתי לא הייתי שם".

ואם הוא יציב אולטימטום של "או אני או הדוגמנות"?
"אז זה אומר שהוא מוכן לוותר עליי. הוא הכיר אותי דוגמנית ויודע מה אני עושה. הוא כן רואה בזה משהו פסול, אבל הוא רואה שזה גם קשה לי ואני גם מבינה אותו. בתחילת הדרך, לפני שהתחלתי לשמור והייתי עושה הלבשה תחתונה ובגדי ים, הייתי מקבלת תגובות בוטות ולא מעט הודעות מטרידות עם תמונות של איברי מין. גם אני לא רציתי להיות שם. הייתי חוסמת, לא יכולתי ללכת להגיש תלונה במשטרה על כל אחד, ואז גם הבנתי שאני לא רוצה לקבל תמונות ותגובות של 'מה הייתי עושה לך'. אם לי מותר לפרסם איזו תמונה שאני רוצה, אז בעצם גם לו מותר להגיב איך שהוא רוצה, לא?".

חולצה ומשקפיים: ברשקה מכנסיים: זארה (צילום: אור דנון)

חולצה ומשקפיים: ברשקה, מכנסיים: זארה (צילום: אור דנון)

אז שינית את עצמך במקום שהנורמות החברתיות ישתנו?
"אני לא אומרת שככה זה צריך להיות, אבל אני אומרת שאני כן עושה בדק בית עם עצמי. לפני דיוויד יצאתי עם מישהו והוא היה המום שאני בתולה כי 'האינסטגרם שידר משהו אחר לגמרי'. אני לא יכולה להתעצבן על גברים כשזה מה שאני משדרת, והבנתי את זה: אני משדרת פרובוקטיביות וכועסת על אנשים כשהם בשוק שאני בתולה. אני יכולה להתלונן על אנשים אבל אני גם אעשה בדק בית, וכשהפסקתי לפרסם תמונות כאלה זה ממש פחת. היום יש לי יותר עוקבות מעוקבים".

השאיפה של כל דוגמנית, בטח אחת שחתומה בסוכנות גדולה בארה"ב ועתידה לגור עם בעלה בניו יורק, זה להצטלם למגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד". מה תעשי אם תגיע הצעה כזו?
"לא יודעת. אני מאמינה שהשאלה הזאת תגיע. הקדוש ברוך הוא יודע מה הוא עושה".

אם הוא ישלח את ההצעה הזו, סימן שהוא מרשה, לא?
"לא בטוח. יכול להיות שהוא בוחן אותי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy chady (@cindy.chady)

צילום: אור דנון | סטיילינג: חן בר כליפה | איפור: קים דיין | שיער: אבישי מסטי | הפקה: רותם פנחס

השאירו תגובה

 

  • בקיצור, תתפשטי!

    מאת: משה |‏ 11 ביוני 2021 | 08:08
  • איזה מסר בעייתי זה שגברים יכולים להגיב איך שהם רוצים וזה לגיטימי לשלוח תמונות של איברי מין. בושה למאקו שמפרסמים דבר כזה

    מאת: אנונימי |‏ 8 ביוני 2021 | 00:59
  • יפה מאוד וסקסית להחריד. ממש דומה לנועה קירל.

    מאת: אשה יפה |‏ 18 במאי 2021 | 00:08
  • אני רק פה בשביל להגיד לך שנידה זה בלוף אחד גדול. אני שומרת כי אני מוכרחה (איסור כרת וכו') רק סקס ממש אנחנו לא עושים אבל הכל מסביב, כן.
    אנחנו נשואים 11 שנה ואני לא יכולה להוריד ממנו את הידיים כל הזמן, וגם הוא…
    זה תלוי עד כמה הקשר שלכם חזק.
    נידה זה בלוף של העולמות. אם הקשר שלך בינוני אז נידה זה יהיה לך נחמד. מרחמת על זוגות שצריכים שבועיים 'בלי' בשביל להרגיש געגוע, ממש עצוב בשביל זוגות כאלה שצריכים הרחקה של שבועיים בשביל לאהוב.

    מאת: דנה |‏ 17 במאי 2021 | 23:09
  • כתבה מהממת! תודה על התוכן האיכותי. אתם פשוט בושה.

    מאת: בת 12 |‏ 17 במאי 2021 | 09:29
  • שלא נדע לאן המדינה שלנו התדרדרה…
    בחורה מתרברבת בפרהסיה על מצב העיניינים שלה, ועל תוכניותיה לעתיד לחדר המיטות, ועוד לדבר הזה ניתן מקום באתר חדשות מרכזי..
    אבוי לנו, הלכה מדינת היהודים.

    מאת: ההתחלה של הסוף |‏ 16 במאי 2021 | 12:14
  • זו תוצאה של חרדים מודרניים הדור הבא מסורתיים ואחרי זה חילוניים

    מאת: רבקה |‏ 16 במאי 2021 | 09:10
  • "אם לי מותר לפרסם איזו תמונה שאני רוצה, אז בעצם גם לו מותר להגיב איך שהוא רוצה, לא?". – לא!!! התשובה היא לא. תתלבשי איך שבא לך, תאמרי מה שבא לך. לאף אחד אין את הזכות להגיב תגובות מטרידות. כמה וכמה אימרות מזעזעות שמעודדות את תרבות האונס בכתבה הזו. זו הכי גרועה באמת אני בהלם… חשבתי שאני אגלה אישה חזקה ומיוחדת, גיליתי אישה שניזונה מהבניות חברתיות ומעודדת הטרדה. אני מזועזעת.

    מאת: עדן |‏ 16 במאי 2021 | 08:55
  • זה שאת מצהירה שאת עדיין בתולה זכותך אבל אני האחרון שהגיד לך אבל בכל זאת לתשומת ליבך אני אישית מכיר לפחות 2 בחורות שהיו בתולות עד ערב הכלולות כאשר רצו לקיים יחסים היא נגעלה ממנו וברחה

    מאת: אזרח |‏ 16 במאי 2021 | 02:53
  • את מהממת וחזקה!! בהצלחה

    מאת: מישהי |‏ 16 במאי 2021 | 01:06
  • את מהממת איך שאת, לעולם אל תתנצלי על זה. מי שלא נאה לו, שיעשה חמוצים! בהצלחה.

    מאת: חנה |‏ 15 במאי 2021 | 22:57
  • מספיק להסתכל קצת באינסטגרם שלה כדי להבין שהיא לא חכמה במיוחד.. מבטים חלולים.. אפס אינטליגנציה ומלא טעויות כתיב במיוחד כשמנסה לכתוב באנגלית. באמת לא מבינה איך רשתות חושבים שהיא מביאה קהל כלשהו.

    מאת: מאי |‏ 15 במאי 2021 | 21:26
  • למה כולם צריכים לדעת שאת בתולה ???

    מאת: למה?? |‏ 15 במאי 2021 | 15:04
  • למה מישהו צריך לדעת מה מצב המנוש שלך??
    ולמה זה עניינו של מישהו מה את עושה בחדרי חדרים?? את לא חושבת שהגזמת??
    אם ניסתה לצאת כאן "ילדה טובה" נכשלת ובגדול, פשוט מראה על מנת המשכל (הדי ירודה) שלה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 15 במאי 2021 | 14:35
  • בטח משתמשת בכניסה האחורית..

    מאת: אלי |‏ 15 במאי 2021 | 10:55
  • את מי זה מעניין אם היא התולה או שומרת נידה. אלוהים

    מאת: Meimei |‏ 15 במאי 2021 | 10:42
  • בחורה יפה מרקע דתי , מעניין מאוד. תפס אותי בכתבה משפט שבו היא מספרת איך היא התמוטטה לגמרי ואז מגיע בפתאומיות מוטי רייף ונותן לה המון בטחון, אהבה ומוטיווציה. ראוי לשבח אנשים שנותנים כח ומעצימים את מי שהוא חלש. כל הכבוד מוטי.

    מאת: בחורה יפה |‏ 15 במאי 2021 | 10:39
  • זה עניין של טעם אישי , ו/או שקר שגברים עניים ולא מקושרים מספרים לעצמם…. "כן, אני אוהב מלאות" פחחח.
    ולא צריך להיות פומפוזיות ולהגזים עם המילים שרובן כלל לא מבינות!
    "סטיגמה" – זה יותר שמופיע לך מחזור ואת בכלל בהריון או עקרה …

    מאת: אבי עורקבי ה-2 |‏ 15 במאי 2021 | 10:06
  • א-מינית

    מאת: די ברור |‏ 15 במאי 2021 | 09:55
  • קודם כל אם את כזאת סקסית למה יש לך 10 טון של איפור על הפרצוף?
    דבר שני בואי נודה, את שמנה ועם כל ה"יופי" בזה זה ממש ממש לא בריא!

    מאת: אני |‏ 15 במאי 2021 | 09:51
  • כתבה יפיפיה.עם אווירה טובה
    סינדי , נעים להכיר אותך.
    שתלווה אותך הברכה.

    מאת: מפרגנת |‏ 15 במאי 2021 | 07:37
  • תעשי רק מה שאת אוהבת, רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב :) את יפהפייה וכתבה מצוינת.

    מאת: יפה |‏ 15 במאי 2021 | 05:45
  • מיוחדת ברמות ויודעת להתבטא בצורה מכובדת. תמשיכי להיות בדרכך הטובה.

    מאת: גל |‏ 15 במאי 2021 | 05:43
  • את הכי מהממת שיש! וגם בעלת ערכים טובים מעבר ליופי. תצליחי

    מאת: עדי |‏ 15 במאי 2021 | 01:15
  • אם לי מותר להצטלם איך שאני רוצה אז גם לגבר מותר להגיב איך שהוא רוצה לא?
    אז זהו שלא!
    אסור לו!
    את יכולה להצטלם בביקיני, הלבשה תחתונה ואפילו בעירום ומי שמגיב עם צילום של הזין שלו או ב"מה הייתי עושה לך" צריך להחסם לצמיתות.

    מאת: יובל |‏ 15 במאי 2021 | 00:46
  • יפיפייה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במאי 2021 | 21:43
  • כדתייה לשעבר מאוד צורם לי שאת מדברת על נידה ובתולין (שאותי באופן אישי מאוד מביך את מי זה מעניין זה נושא כל כך אישי ואינטימי נו באמת?) ובאותה נשימה מצטלמת באופן כל כך לא צנוע ומדברת על עניינים שאינם צנועים. דרך אגב אין לי בעיה עם זה בכלל אך יש לי בעיה עם צביעות. אם בחרת בדוגמנות שנוגדת את הדת באופן מובהק (כל כבודה בת מלך פנימה) הכול טוב ויפה אבל יש דברים שהשתיקה יפה להם.

    מאת: לילך |‏ 14 במאי 2021 | 21:04
  • אעלק פלאס סייז…

    רזה. לא שדופה, אבל עדיין רזה.

    מאת: noa |‏ 14 במאי 2021 | 19:53
  • נחמדה סהכ
    רק חבל שמורידה לבנות אחרות כדי להעלות לעצמה.
    להיות רזה לא אומר בהכרח "לא לאכול" יש בנות שאוכלות ומה לעשות נשארות רזות והן ממש לר צריכות להתנצל או להרגיש רע על זה
    היא נותנת תחושה של ביטחון מופרז,חושבת שכל הגברים חושבים שהיא הכי סקסית
    ביטחון גבוה זה יפה אבל לא כשבדרך את רומסת אחרים.
    אולי תתפלאי אבל בנות רזות לא פחות סקסיות מבנות מלאות.

    מאת: חבל |‏ 14 במאי 2021 | 18:29
  • כתבה ארוכה וטיפשית…למי זה מעניין?!

    מאת: שרה |‏ 14 במאי 2021 | 18:14
  • הייתי בטוחה שזאת נועה קירל הן כל כך דומות

    מאת: אנניייי |‏ 14 במאי 2021 | 18:00
  • חמודה. בהצלחה בתהליך ובכלל !

    מאת: שי |‏ 14 במאי 2021 | 17:38
  • מהממת כתבה מעולה, לתת בטחון לכל הבנות

    מאת: חל |‏ 14 במאי 2021 | 17:25
  • מה זה הסתימות הזו? להתחתן בלי להכיר. הוא חוגג עם אחרות. ויש סיכוי שיתגרשו מחוסר התאמה מינית.

    מאת: סתיו |‏ 14 במאי 2021 | 16:21
  • מהממממתתת !!! מבחוץ ומבפנים !!
    פשוט כיףףף שאלו המודלים החדשים לחיקוי!!!

    מאת: קים |‏ 14 במאי 2021 | 15:36
  • מרחמת עליה.במקום לשנוא את עצמה בגלל המשקל היא עברה לשנוא את עצמה כי היא חילונית. היא תמשיך להרגיש לא ראויה ולא מספיק שווה בגלל שטרם חזרה בתשובה. ואף הגדילה לעשות ובחרה בן זוג שלא גאה במקצוע שלה ומשפחה שתמיד"תקבל" אותה אבל שלא תאהב ותעריך אותה הכי בעולם.עצוב כל כך. בחורה מסכנה, הלוואי שתתפקח. מגיע לך הכל! את ראויה ושווה. תקיפי את עצמך במי שיזכיר לך את זה. בא לי לבכות עליה.

    מאת: הלל |‏ 14 במאי 2021 | 15:02
  • הבחורה לא פלאס סייז. סו בחורה רגילה לגמרי במשקל נורמלי. מה יש לכם????

    מאת: ענבל |‏ 14 במאי 2021 | 14:27
  • 'הרבה סטיגמות שגברים אוהבים רזות, אבל גברים חושבים שאני הכי סקסית וחבר שלי אוהב רק מלאות. ברור שיש גברים שאוהבים רק רזות, אבל אף אחת לא רוצה לחיות עם מישהו כזה'
    אין שום הבדל בין גבר שאוהב רק רזות לגבר שאוהב רק שמנות. איכשהו כשמדובר בקריטריונים שאת עומדת בהם, פתאום העדפה חיצונית ברורה נחשבת לגיטימית…ולפי הסטנדרט שהצבת, גם הגבר שלך הוא גבר שאף אחת לא רוצה לחיות איתו. מה יקרה חלילה עם היא תרזה? הוא יפרד ממנה?

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במאי 2021 | 14:24
  • ההזמנים השתנו אני חושב שגם נעה קיריל עזרה למתג את נושא הבנות השמנות,ויש לי חברים טובים שאין להם בעיה לצאת עם רזות,שמנות מכל הבא ליד,וזה אומר שאולי יש כיוון לשינוי תפיסת עולם של הגברים שרובם בעבר סלדו מבנות שמנות.

    מאת: יש לי חברים שאוהבים שמנות |‏ 14 במאי 2021 | 13:27
  • אחת הנשים היפות שראיתי – נקודה. כל כך 2016 שמנה או רזה.
    בהצלחה ברבי.
    כל תגובה שלילית כאן נטו קנאה. היו מתות להראות כמוך

    מאת: שירה |‏ 14 במאי 2021 | 12:50
  • איך קורה שיש שמנות עם בטחון עצמי כזה ועוד מרגישות טוב עם השומן. מדהים.
    נשים רזות תמיד היו מודל. יהיו מודל ואין עליהן.

    מאת: בן |‏ 14 במאי 2021 | 11:16
  • למי איכפת אם היא בתולה או שומרת נידה מזו האופנה המפגרת הזו לשתף את כולם בזה?
    יש לי חדשות בשבילכן בנות אפשר לשמור על מסורת (מי שרוצה כמובן) בעוד דרכים.
    שמישהו כבר ידליק את האור במדינה בזו

    מאת: נועם |‏ 14 במאי 2021 | 10:29
  • סתם בטטה שמאוהבת בעצמה

    מאת: פאמ פאטאל |‏ 14 במאי 2021 | 09:50
  • כתבה מקסימה ,את מקסימה, רק נקודה אחת- אף בחורה לא מזמנת הטרדות מיניות!!! לא משנה מה היא לובשת או לא לובשת!!! די להאשמת הקורבן

    מאת: אופק |‏ 14 במאי 2021 | 09:30
  • היא לא פלס סייז בחייאת ראבק

    מאת: אני |‏ 14 במאי 2021 | 09:12
  • ההודעות המטרידות לא אשמתך! את לא משדרת כלום!! את משדרת שאת בחורה יפה ומתוקה. ואם זה מה שגברים קולטים הבעיה היא אצלם! וזה לא בגלל שאת מתלבשת "פרובוקטיבי", זה בגלל שהם אנשים חולים.
    את לא צריכה להאשים את עצמך בזה. את לא צריכה שום בדק בית. את צריכה להרחיק ממך אנשים חשוכים שמאשימים את הקורבן וגורמים לך לחשוב שמטרידים אותך בגלל איך שאת מתלבשת. ❤️

    מאת: נועה |‏ 14 במאי 2021 | 09:00
  • כדאי שתיקראי קצת על הנידה.
    נשים טמאות כשהן במחזור על פי ההלכה. הן צריכות טיהור לפני שהגבר יגע בהן.
    אישה מתוארת כנדן צואה, במילים פחות עדינות שק חרא. הקול שלהן הוא ערווה.
    הן רכוש הגבר. נחותות מהגבר. אישה ופרה באותו מעמד.
    זה מה שהנידה מסמלת את הזוהמה והנחיתות של האישה.
    אז אם את חושבת שנשים הן טיפשות ומזוהמות ותפקידן מתמצא בהולדה ושירות הגבר תישמרי נידה

    מאת: נועה |‏ 14 במאי 2021 | 08:57
  • הגיע הזמן לומר את זה … רוב הגברים מעדיפים נשים קצת מלאות, זה נשי זה סקסי זה יפה , לא אוהבים נשים רזות מדי…

    מאת: חתיך אד |‏ 14 במאי 2021 | 08:50
  • דומה לנלי פורטדו רק בנפוח

    מאת: פולי |‏ 14 במאי 2021 | 08:34
  • למה בסכסוך עם הערבים כל הזמן מדברים באולפנים על כך שצריך להכיל את המורכבות אבל כאן המראיינת לא מסוגלת להכיל מורכבות; של אשה שהיא גם דוגמנית וגם מתקרבת לדת, על אשה מושכת שגם שומרת על עצמה וכו׳ וכו’
    מאד אהבתי את הביקורת העצמית שלה בנוגע לתמונות שלה ולהבנה שאם נשים יכולות לעשות מה שבא להן, גם לגברים מותר להגיב בהתאם.

    מאת: סימי |‏ 14 במאי 2021 | 06:16
  • איזו מין מראיינת?! שאלות כל-כך מזלזלות באינטליגנציה שלה: ״אם הוא ישלח לך אז הוא כנראה מרשה״ (על ספורט אילוטרייטד) ועוד ועוד.
    סיוט לחשוב שהיא נחשבת שמנה בעולמנו.

    מאת: לי |‏ 14 במאי 2021 | 06:14
  • את נפלאה כפי שאת, ואל תרגישי צורך להתנצל ובוודאי שלהשתנות. לא בשביל סוכנים למינהם ובטח שלא בשביל ארוסך שאמור לאהוב אותך כפי שאת ולא להציב תנאים. יש לך חוסר ביטחון כלפי הדת, כאילו חייך הנוכחיים הם חטא. הם לא! אין לך מה "לחזור בתשובה" ולא נעליים. אלוהים לא צריך שתתחילי להתלבש צנוע ושלא תמשרי נידה.

    מאת: סטרא אחרא |‏ 14 במאי 2021 | 05:23
  • לא מאמין למילה שיוצאת לה מהפה, צניעות לא תזיק לה, צריך להיות קצת מסובבת בשביל לדבר על התוכניות המיניות שלך בפרהסיה

    מאת: לא אמין |‏ 14 במאי 2021 | 04:47
  • יפהפייה ברמות על, לא פחות מכל דוגמנית רזה … אין דבר כזה פלאס סייז, מי קבע מה המידה הנכונה והטובה ?!

    מאת: נוי |‏ 14 במאי 2021 | 01:54
  • בתולה באוזן

    מאת: לירז |‏ 14 במאי 2021 | 00:14
  • מתי תלמדו שנידה זה חלק מצניעות ולא פותחים את זה בפרהסיה?
    נידה זה דבר שבין גבר,אישה ואלוהים…

    מאת: כנרת |‏ 13 במאי 2021 | 23:44
  • תשמרי נגיעה עד אחרי חתונה ואז תגלי שיש לו 10 ס״מ מבאס

    מאת: אבי |‏ 13 במאי 2021 | 23:15
  • מי זו ולמה זה מעניין מישהו הקרום שלה

    מאת: איף |‏ 13 במאי 2021 | 23:14
  • די כל הבחורות הדוחות האלה שמשתפות את
    כל העולם במחזור והביוץ שלהן . מאיפה מביאים את כלתהפרלול הסתומית האלה
    ???

    מאת: אמא |‏ 13 במאי 2021 | 22:34
  • את מושלמת איך שאת. תהיי מאושרת זה מה שהכי משמעותי. בהצלחה עם הבן זוג.

    מאת: ורד |‏ 13 במאי 2021 | 22:29
  • היא נראית מהמם ולא ברור לי למה בכלל צריך את הגדרות המחורטטות של הפלאס סייז או ווטאבר. שטויות במיץ.. סינדי את מהממת תמשיכי בדרך שלך ושימי פס על כולם.
    ולגבי המתייפייפים כאן, מה היא כבר שיתפה? זה לא כזה אינטימי ואם היא מרגישה בנוח זה מה שחשוב, ולהיפך יש בזה משהו יפה בכנות ומיוחד. די לחפש לרדת על אנשים על כלום

    מאת: גיא |‏ 13 במאי 2021 | 22:24
  • תעשי רק מה שאת אוהבת!!

    מאת: מירי |‏ 13 במאי 2021 | 22:15
  • מדהימה!! אישה חזקה!!
    כיך לקרוא אותך

    מאת: אני |‏ 13 במאי 2021 | 21:57
  • לדעתי אין היגיון להתחתן עם מישהו בלי לגור יחד קודם ולראות אם בכלל מסתדרים, ובטח ובטח שאין היגיון להתחתן עם מישהו שמעולם לא שכבת איתו. התאמה מינית היא מרכיב משמעותי בזוגיות וכדאי לבדוק אותה לפני שמתחייבים. לפני שהכרתי את בן זוגי נהגתי לקיים יחסי מין כבר בדייט הראשון, אם אין שם כימיה אז אין טעם לבזבז אחד לשני את הזמן.

    מאת: לומי |‏ 13 במאי 2021 | 21:52
  • הכי יפהפייה ואמיתית שיש!!!

    מאת: שני |‏ 13 במאי 2021 | 21:30
  • בחורה מהממת ביופיה ובנשיותה.

    מאת: מישהי |‏ 13 במאי 2021 | 20:57
  • נכנסתי רק כי הייתי חייבת להגיב לטי מטום! למי איכפת אם את בתולה או לא?! למי?! למה זה צריך להיות חלק מהכתבה עלייך? אם גברים שיצאת איתם היו גברים אמיתיים ולא רק פוזות הם בכלל לא צריכים לעשות מזה עניין או להיות מופתעים. עכשיו שכולנו נאלצים לדעת שאת עדיין בתולה , בהצלחה ואני מקווה שאת לא קונה חתול בשק.

    מאת: כתבה הבאה אל תספרי |‏ 13 במאי 2021 | 20:46
  • למי אכפת שאת בתולה ?!

    מאת: חופ |‏ 13 במאי 2021 | 20:26
  • מה נועה קיריל עושה בכתבה הזאת לא הבנתי?

    מאת: רפי |‏ 13 במאי 2021 | 20:10
  • סליחה. שמנה היא לא, היא עגלגלה! יש אלפי נשים כמוה. מעצבן שקוראים לה שמנה למה לעוות כל כך את המציאות, היא אישה נורמאלית.

    מאת: נןעח |‏ 13 במאי 2021 | 20:01
  • מתוקה ממש ❤️

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 13 במאי 2021 | 19:35
  • מי המראיינת הנוראות הזו??? שרק דוחפת שאלות ע תואם ואם ואם ואם המשפחה שלו נוראית? ואם יציבו לך אולטימטום?? באנה היא מספרת לכם שהמשפחה מדהימה ומכילה מה זה הגועל נפש הזה?? למה בכוח? אתם דוחים, once again

    מאת: טליה |‏ 13 במאי 2021 | 19:09
  • האמת, אחת הפצצות!
    נשמה, זה לא שהחבר שלך אוהב מלאות, כל גבר יאהב מלאות כשיראה אותך

    מאת: sara |‏ 13 במאי 2021 | 18:51
  • מהממתת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 13 במאי 2021 | 18:23
  • איזה כיף שיש דוגמניות שהן גם יפות וגם דוגמא טובה לנוער!! סינדי את מדהימה תמשיכי להצליח רואים שאת עם רגליים על הקרקע!!! ❤️

    מאת: קים |‏ 13 במאי 2021 | 18:05
  • חמודה שלי גם אני שומרת את עצמי לבעלי למרות שהייתי עם גברים אבל אני לא מפרסמת את זה

    מאת: פאמ פאטאל |‏ 13 במאי 2021 | 17:50
  • אני בהלם שכל אחת מדווחת מה המצב הגניקולוגי, ומה עושים/לא עושים בני הזוג. מה נסגר???
    את מי זה מעניין???

    מאת: עח |‏ 13 במאי 2021 | 17:39