קנדל ורוזי מצאו את שילוב הבגדים היחיד שבא לנו ללבוש עכשיו

טי-שירט לבנה, חולצה גברית מכופתרת, מכנסיים מחויטים, חגורה שחורה וסנדלים. שתי הדוגמניות נצפו בלוק דומה עד זהה ונראו מדהים, ולמרות שכל הפריטים שלהן הגיעו מבית אופנה יקר במיוחד – אפשר לשחזר את המראה בקלות גם בלי להוציא אלפי שקלים

מאת  | ‏ 8 מאי 2021

אביב במיטבו (צילום: gotham/gc images)

אביב במיטבו (צילום: gotham/gc images)

כששומעים את המילים קלאסי, מחויט או מינימליסטי, הדבר הראשון שקופץ לראש הוא כנראה לא משפחת קרדשיאן. אבל האמת היא שלמרות החיבה של האחיות לביזאר אופנתי, מדי פעם אפשר בהחלט למצוא אחת מהן מאמצת לעצמה מראה רגוע יותר. זה קורה כשקים מגיעה לפגישות בענייני צדק חברתי, וגם אצל קורטני וקנדל, שהסטייל שלהן נוטה להיות מעט שונה משל שאר בנות המשפחה.

בשבוע שעבר קנדל היממה אותנו לגמרי כשיצאה לרחוב לבושה מכף רגל ועד ראש באחד המותגים האהובים עלינו – The Row של האחיות אולסן. מדובר במותג האולטימטיבי עבור חובבות המינימליזם, כשהדבר הרע היחיד שיש לנו לומר עליו הוא שהמחירים שלו גבוהים אפילו יחסית לבתי אופנה אחרים, ולגמרי לא ברי השגה עבור הפאשניסטה הממוצעת.

בערבים עדיין לא חם מדי (צילום: gotham/gc images)

בערבים עדיין לא חם מדי (צילום: gotham/gc images)

האאוטפיט של קנדל, שכלל טי-שירט, חולצה גברית מכופתרת, מכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה, סנדלי עקב וחגורת עור שחורה – כולם של המותג – מסתכם בתג מחיר של כ-15 אלף שקלים. למרבה המזל, מדובר בפריטים שאפשר למצוא להם גרסה זולה יותר באינספור רשתות, ואפילו אצל מותגי מעצבים נגישים יותר.

כשרוזי האנטינגטון וויטלי העלתה הלילה תמונות בלוק כמעט זהה, זה כבר היה פחות מפתיע, כי כל הפריטים האלה ממש צועקים את שמה של הסופרמודל. במבט מקרוב נראה שההבדלים בין שני האאוטפיטים הם מינוריים לחלוטין – החולצות הן ככל הנראה מאותו הדגם, אבל המכנסיים של רוזי כהים יותר משל קנדל והם גם מדגם ישן יותר של המותג שכבר אזל מהמלאי. בנוסף, רוזי בחרה בסנדלים לבנים בעוד קנדל בשחורים, אבל גם אצל הדוגמנית הבריטית כל הפריטים הם מ-The Row.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

במקרה הזה, ממש אין טעם לשחק במשחק "מי לבשה את זה טוב יותר", מכיוון שעם מכנסיים מחויטים בגוון ניטרלי, חולצה לבנה וחגורה שחורה – פשוט אין סיכוי לפשל, גם אם לא מדובר בפריטים של אלפי שקלים שמונחים על גזרה של דוגמנית על. מה שאפילו יותר טוב הוא שכמעט לכל אישה כבר יש את המצרכים הדרושים בארון, אז סלחו לנו – אנחנו רצות לשחזר את הלוק הזה במדויק.

רוזי משחזרת בהצלחה (צילום: אינסטגרם, rosiehw)

רוזי משחזרת בהצלחה (צילום: אינסטגרם, rosiehw)

גרסת המעצבים (צילום: Gotham/GC Images)

גרסת המעצבים (צילום: gotham/gc Images)

מרי קייט ואשלי אולסן אחראיות (צילום: אינסטגרם, rosiehw)

מרי קייט ואשלי אולסן אחראיות (צילום: אינסטגרם, rosiehw)

רצנו לנסות בבית (צילום: gotham/gc images)

רצנו לנסות בבית (צילום: gotham/gc images)

השאירו תגובה