"לא לכל אודישן התקבלתי. זה לא כי אני יפה מדי"

אם מבקשים מריף נאמן להגדיר את עצמה היא מחבקת תארים כמו "דוגמנית" ו"כוכבת נוער" - אבל מודה שהחלום תמיד היה להיות שחקנית מוערכת. ההגשמה הגיעה בסדרות כמו "שטיסל" ו"פאודה" שהפכו איתה להצלחות ענק בינלאומיות, ועכשיו בהחתמה בסוכנות באל.איי שבה חתומה גם גל גדות. כיאה למעמד החדש היא אמנם קנתה לעצמה נעליים של דיור, אבל ילדת הכפר שבתוכה עדיין מעדיפה להוציא את הכלב יחפה

מאת  | ‏ 22 אפריל 2021

ריף נאמן. חליפה: Helga Design (צילום: שי ארבל כהן)

ריף נאמן. חליפה: Helga Design (צילום: שי כהן-ארבל)

בחודש ינואר האחרון מדורי התרבות והרכילות בישראל דיווחו על החתמה חדשה של סוכנות WME ההוליוודית, שבין שורותיה אפשר למצוא גם את המיוצגת גל גדות. הרכש החדש היא ריף נאמן, השחקנית והדוגמנית בת ה-23. עד שהחוזה יקרום עור וגידים, היא מסתובבת בארץ עם החברות נועה קירל וניב סולטן, נמצאת תחת ייצוגו המוקפד של רוברטו בן שושן, קוטפת עוד ועוד קמפיינים ונהנית מהצלחת הענק של סדרות כמו "פאודה" ו"שטיסל" שבהן שיחקה.

"הכל, גם החוזה הזה, קרה בעקבות 'פאודה'. ידעתי שייפתחו לי הרבה הזדמנויות כי זו סדרה בינלאומית ובניו יורק, באל.איי ובכל העולם מאוד אוהבים אותה. קיבלתי הודעות מכל מדינה אפשרית. אוזבקיסטן, הודו, תאילנד, מכל העולם. זה ממש מרגש. בגלל שהחשיפה גדולה, גם אנשים מהתעשייה צופים. יצרו איתנו קשר ונפגשתי עם כמה סוכנויות בזום".

איך בוחרים סוכנות דרך הזום?
"מכירים, מרגישים אנרגיות. אני אוהבת לעבוד עם אנשים טובים, דרך הזום אולי קצת קשה לזהות אותם אבל בואי, אני לא בוחרת עכשיו בעל. רק את מי שיהיה איתו את החיבור המקצועי הכי טוב. לא טסתי לשם עדיין ואני עובדת על ויזה עכשיו".

טוטאל-לוק: Michal Shop (צילום: שי ארבל כהן)

טוטאל-לוק: Michal Shop (צילום: שי כהן-ארבל)

ומה מצפה לך שם?
"אני עוד לא יודעת. שלחתי אודישנים, וזה כמו לשלוח אודישן בארץ, רק בחו"ל. אני פתוחה לתפקידים חדשים ומעניינים".

איך עם האנגלית? מרגישה נוח?
"בהתחלה האנגלית הייתה מאוד מרתיעה, זאת ממש לא שפת האם שלי. לקח לי זמן להתרגל אבל תפסתי ביטחון. ברגע שהתחלתי לשחק באנגלית נרגעתי. יש לי מורים לאנגלית ויש לי גם מורה למבטא דרך הסוכנות באל.איי. לאט לאט, ממש אין לחץ מבחינתי. הכל טוב. ברור שזה החלום שלי אבל יש לי חיים גם פה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reef Neeman (@reefneeman)

אש בעיניים

החיים שפה רוויים בהתרחשויות, וכמו שנאמן אומרת אחרי כל משפט, תודה לאל, גם פרנסה ואהבה לא חסרים לה. בגיל 14 כבר נמאס לה לדגמן ולעשות פרסומות. עם ביטחון מלא שעוד הרבה דברים טובים ימצאו את דרכם אליה, נאמן הצעירה החליטה לקחת הפסקה. בדיוק אז הגיעה ההצעה מרוברטו ששינתה את הכל.

איך זה התחיל?
"רוברט שלח לי הודעה בפייסבוק. אמרתי לו שאני צריכה לדבר עם ההורים שלי, אז הוא בא לכפר תבור. בהתחלה כשעברתי למרכז, המשענת שלי הייתה רוברט. האבא והאמא שלי, החברים שלי, כל מה שהייתי צריכה – רוברט. הוא גם דאג לי לדירה הראשונה שלי, כל מה שהייתי צריכה, הוא היה הכל. אני זוכרת פעמים בתחילת הדרך שלנו שרצינו לגדול ושמענו הרבה לא, ואמרתי לו 'די, לא צריך' והוא אף פעם לא ויתר, גם כשאני כן. אף פעם. באמת, אש בעיניים".

חולצה: זארה | מכנסיים: verner (צילום: שי ארבל כהן)

חולצה: זארה | מכנסיים: verner (צילום: שי כהן-ארבל)

על רוברטו, שמקבל יחד איתה את כל ההחלטות הכי חשובות בקריירה, היא עדיין מדברת בעיניים בורקות. היא זוכרת לו את הלילה שבו הגיע איתה לתחנת המשטרה ברמת גן, ועזר לה להגיש תלונה אחרי שאלמונים ניקבו לה את צמיגי הרכב בסכין – פעמיים. היא גם לא תשכח שכשהייתה דוגמנית מתחילה, סמכה עליו שאם יקרה משהו, טפו טפו, הוא יהיה הראשון לקחת אותה לבית החולים. כן, הוא היה הכל.

לצד ההצלחה בדוגמנות הגיעו שאיפות חדשות וגבוהות, בהם החלום להיות שחקנית. אחרי לא מעט סירובים זה סוף סוף קרה, ובגדול מאוד. "בקריירה שלי אני שחקנית. נכון, התחלתי כדוגמנית ואני אוהבת לדגמן, אבל עכשיו אני כבר פרזנטורית, זה אחרת. אני נהנית גם מזה וגם מזה. זאת זכות לעשות גם וגם וליהנות".

חליפה: Helga Design (צילום: שי ארבל כהן)

חליפה: Helga Design (צילום: שי כהן-ארבל)

להיות דוגמנית יפהפייה לא פוגע בקריירת המשחק? היו פעמים שלא לקחו אותך ברצינות?
"זה לא כי אני יפה מדי. לפעמים מבקשים לאודישן מישהי בת 23, אני מגיעה ויכול להיות שעשיתי אודישן טוב אבל הליהוק ייפול כי רצו מישהי שתיראה יותר מזרחית, יותר אשכנזייה או יותר בלונדינית. היו פעמים בהתחלה שחשבתי שאם אני רוצה להיות שחקנית רצינית אני צריכה ללכת בלי איפור. למה? איזו סיבה יש לי? הוכחתי לעצמי, לא רק לאנשים סביבי, שאני לא דוגמנית שבאה לאודישן משחק, אני שחקנית. יש לי ביטחון במה שאני עושה אז זה לא אישיו".

הכל עובד ביחד

להיות גם וגם זו אולי זכות, אבל זה לא בהכרח יורד לישראלים חלק בגרון. מפורסמים ששואפים להתקדם ולצאת מהמשבצת שממנה התחילו, יגלו בדרך כלל שהציבור הרחב מתאמץ לדחוק אותם בחזרה לאותה משבצת – שלא יהיה להם מבלבל מדי – וגם מנאמן לא נחסכה החטטנות הישראלית. "כל הזמן שואלים אותי מה אני, דוגמנית? כוכבת נוער? שחקנית למבוגרים או לנוער? שחקן יכול להיות כל דבר. לשחק בסדרת ילדים, לעשות תיאטרון וגם 'פאודה'. תמיד אמרתי לרוברט שאני הכי רוצה שיגידו עליי שאני שחקנית מוערכת. שיבואו אליי ברחוב ויגידו שריגשתי אותם. אחרי 'פאודה' זה קרה, וגם 'PPS' אני מקבלת תגובות מדהימות. עכשיו אני מנחה את 'הבנים והבנות' ומשחקת ב'שטיסל' בנטפליקס. אני לא חושבת שאני צריכה להצהיר מי אני, הכל עובד ביחד".

מתוך הקמפיין ל-GONG (צילום: שני רייך)

מתוך הקמפיין ל-GONG (צילום: שני רייך)

ובכל זאת יש לי הרגשה שאולי יום אחד תפסיקי עם הפרויקטים של הנוער.
"רוברט ואני עושים את ההחלטות שלנו כל פעם בהתאם לתקופה. יכול להיות שיום אחד אסרב לסדרת נוער ויכול להיות שאסרב גם לסרט מבוגרים עם תפקיד בעירום". 

הגבול הוא עירום?
"אני לא יוצאת בהצהרות אבל אני לא יודעת מה יהיה. אין לי שום דבר נגד זה, אישה יכולה לעשות מה שהיא רוצה וזה דווקא מגניב בעיניי, אין לי בעיה גם בעצמי להעלות תמונה קצת חשופה. אבל ברמת העירום, כרגע לא". 

תפקיד בעירום אולי לא אבל הופעות משחק מגוונות – מתלמידת תיכון, דרך חטופה שנלכדת בלב מו"מ ועד סטודנטית דתייה – דווקא כן. תואר הפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה קרליין, קמפיין חדש לאופנת GONG שאותו היא מובילה ולצדה קארין עליה וטיילור מלכוב, שגרירות מותג של סמסונג – כל אלה ועוד הם חלק מהפרסונה הציבורית של נאמן. את הפרסונה הפרטית היא נחושה להשאיר פרטית; היא לא מרבה להופיע במדורי הרכילות, וזה בפירוש לא כי היא אינה מעניינת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reef Neeman (@reefneeman)

בתוך העולם שבו מערכות היחסים של הסלבס מאווררות לעיני כל, בהרמוניה בעודן קורות או בהשמצות הדדיות בסיומן, נאמן החליטה לפעול אחרת. על כפיר, בן הזוג שלה מזה שנתיים, עורך דין ובעל חברת מדיה, היא לא מרבה לדבר. בתחילת השבוע הוא חגג את יום הולדתו ה-34, וכשאני שואלת מה קנתה לו לכבוד האירוע היא מזדעקת: "זה אישי! למה כולם צריכים לדעת מה קניתי לו?".

כי את מפורסמת. על רוב הסלבס בסדר הגודל שלך יודעים הכל, ואת הרוב הן גם עושות בשת"פ.
"נכון, אני בחרתי אחרת. זה לא אומר שיש לי מה להסתיר, כן? זאת אני. גם בחיים שלי עצמם אני לא נכנסת לכל מיני אינטריגות, לא אוהבת את זה וזה לא נעים לי כל כך. כל הכבוד למי שמשתפת את החיים האישיים שלה בפוסטים באינסטגרם, אבל אני מאוד מאוד קנאית לפרטיות שלי. יש דברים שהם חלק מהעניין, אם עכשיו חס וחלילה יקרה משהו בחיים שלי, ברור שכולם ידעו. בהתחלה הכל היה לי קצת מוזר, תמיד היו צוחקים עליי בסוכנות שאני לא רוצה לעשות יח"צ אבל למדתי לאהוב את זה, גם אני עדיין פחות ציבורית מאחרים. היום אני באמת אוהבת את העבודה שלי ואת כל מה שבא איתה".

ז'קט: עמנואל  | חולצה: AYUCHKA | מכנסיים: מאמוס (צילום: שי ארבל כהן)

ז'קט: עמנואל | חולצה: AYUCHKA | מכנסיים: מאמוס (צילום: שי כהן-ארבל)

את וכפיר הכרתם אחרי שהתפרסמת?
"לפי מה שהוא אומר הוא לא הכיר אותי ולא ידע שאני מפורסמת, הוא פשוט התחיל איתי במסיבה. אחר כך זה לא שממש התחלנו לצאת, לקח זמן ואז יצאתי איתו לדייט. לאט לאט נפלתי".

איך אתם מסתדרים עם זה שהוא מבוגר ממך ב-11 שנה?
"רגיל. כמו כולם. בואי, ברור שיש הבדל גילים, אבל אני לא מרגישה את זה בזוגיות. אני מרגישה בוגרת לגילי. דאגתי לעצמי מגיל צעיר, עבדתי מגיל צעיר. תמיד הייתי מוקפת באנשים שגדולים ממני בכמה שנים טובות. מה הביג פאקינג דיל? מה העניין? שואלים אותי על ההבדל גילים ואני אומרת 'מה? באמת?'. זה כל כך לא קשור".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reef Neeman (@reefneeman)

אולי זה יהיה מורגש עוד מעט, כשהוא ירצה להיות אבא.
"אולי גם אני ארצה? אני לא יודעת. אנחנו חיים את העכשיו. כיף לנו עכשיו וטוב לנו ואני מקווה שזה יהיה הוא. אני אוהבת אותו ויש לנו חיים ביחד".

אני בהודיה

היא יפה ומתוקתקת, חייכנית ושקטה. שומרת על ענווה, לא רוצה לנקר עיניים, אומרת "תודה לאל" בנינוחות שניכר שטבועות בה לא מאתמול. היא מקפידה על "טפו טפו", ועל הקשר האינטימי שלה עם אלוהים היא דווקא שמחה לספר. "עברתי דרך כדי להגיע לאיפה שאני. אני לא שומרת שבת ואני לא מפרידה מזלגות אבל בלב שלי אני בהודיה ונרות תמיד הדלקתי בשבת. אני קוראת בבוקר מודה אני וברכות השחר מתי שאני מצליחה, זה עושה לי טוב. ממש כמו מדיטציה בשבילי".

והאמונה לרגע לא באה על חשבון עבודה קשה. "בחיים האישיים שלי, כפיר וחברים שלי תמיד צוחקים עליי שאני מאחרת סדרתית. אבל לראיון שלנו לא איחרתי, את רואה. כשיש דברים של עבודה, זה באמת בראש, אין ימין ואין שמאל. גם אם לא ישנתי כל הלילה. היו לי צילומים לפני שבוע, הגעה עצמית בחמש בבוקר והגעתי לפני כולם. גם אם טפו טפו קרה משהו, או שיש לי מצב רוח רע. עבודה זה ממש חשוב לי".

טוטאל-לוק: Michal Shop (צילום: שי ארבל כהן)

טוטאל-לוק: Michal Shop (צילום: שי כהן-ארבל)

מגיל 17 וחצי היא ברשות עצמה. ילדה שגדלה בכפר תבור, לא מאוד קרובה לים ("זה 40 דקות נסיעה מהכפר! זה לא נחשב רחוק!") אבל כן קשורה אליו ("אבא שלי ימאי בטבריה, שזוף שזוף"). אחרי ההודעה ההיא מרוברטו הים התקרב משמעותית. היום היא לא מאוד קרובה לכפר ילדותה ונעוריה, אבל לנצח קשורה אליו. "אחרי שעברתי למרכז, בהתחלה, הייתי נוסעת פעם בשבוע לבקר. עכשיו זה פעם בשבועיים, לפעמים גם פעם בחודש. לפעמים העבודה אינטנסיבית ומגיע הסופ"ש ואני עייפה. אבל אני משפחתית והמשפחה שלי מאוד חשובה שלי, וכולם גרים שם האחיינית ואחותי, שאנחנו החברות הכי טובות שיש".

חשוב לה להבהיר שאת תחילת הדרך היא עשתה דווקא לא בתל אביב, אלא בדירת שותפות בחולון. אחר כך היא השתדרגה לאחת ברמת גן ורק אז עברה לדירה שכורה, סוף סוף מרחק הליכה מהים, בעיר הגדולה. "בהתחלה לא הכרתי כל כך ובשבילי זה היה קרוב מאוד לתל אביב", היא מספרת על התקופה בחולון. "גם לא היו לי הרבה משאבים, אבל הסתדרתי, היה לי קצת כסף שחסכתי מדוגמנות. ההורים שלי מדהימים, הם תמכו בי תמיד נפשית והיו שם בשבילי אבל מבחינת כסף תמיד הסתדרתי לבד".

והיום? את עוזרת למשפחה?
"אני מסתדרת בעצמי וגם הם, זה לא שהם צריכים עזרה. אני אוהבת לתת לאחי הקטן, לפנק אותו וזה, אבל בואי, אני לא מיליונרית. תודה לאל".

מתוך הקמפיין לקרליין (צילום: דניאל קמינסקי)

מתוך הקמפיין לקרליין (צילום: דניאל קמינסקי)

אבל עכשיו את מרוויחה לא מעט, ובהתאם גם לבושה כולך במותגים.
"כן, תראי מה נהיה ממני, נעליים דיור… אבל האמת שאלה הנעליים היקרות היחידות שהרשיתי לעצמי. די, אני לא כזאת באמת, אבל נחמד לי ללבוש משהו איכותי. אני עובדת קשה וזה לא שכל היום אני קונה מותגים, אבל אם ראיתי משהו שבא לי, כיף לי לקנות אותו לעצמי".

והיהלומים? כפיר?
היא מהנהנת, צוחקת ומסתכלת לי בעיניים במבוכה. "הכל בצניעות. את זה קיבלתי ליום הולדת, זה קיבלתי לחג, ואת הצמיד קניתי לעצמי. זה כאילו מביך אותי קצת…".

חליפה: Helga Design (צילום: שי ארבל כהן)

חליפה: Helga Design (צילום: שי כהן-ארבל)

למה ככה? זה הכל בזכות ולא בחסד.
"נכון. אבל לא יודעת, זה באמת נוגד את מי שאני. אני לא כזאת, אני צנועה ולפעמים צריכה להזכיר לעצמי שמותר לי לקנות דברים שאני אוהבת. אני אגיד לך מה, חשוב לי להיות אני. אמא שלי תמיד אמרה: 'יש את ריף של בחוץ ויש את ריף של הבית'. ברור ששתיהן אני, וההבדל לא כזה משמעותי, אבל אי אפשר לאחד, זה לא אותו דבר. מה שכן, דיור דיור, אבל בכפר אני עדיין מוציאה את הכלבה שלי יחפה".

אז אולי זו בכל זאת מי שאת באמת? אולי תחזרי יום אחד לכפר תבור?
"אני אוהבת את הכפר מאוד, אבל זה קצת לא ריאלי. לכי תדעי, אולי ביום מן הימים. אני זוכרת את הנסיעות לתל אביב בתור ילדה, לעשר דקות אודישן הייתי נוסעת שעתיים וחצי, שלוש שעות. היום אני גרה ליד דיזנגוף, חמש דקות מרוב האודישנים. איזה מצחיק? פעם זה היה לוקח לי יום שלם".

חולצה: זארה (צילום: שי ארבל כהן)

חולצה: זארה (צילום: שי כהן-ארבל)

צילום: שי כהן-ארבל | סטיילינג: ראובן כהן | איפור: מישל אדרי ל"סולו" | שיער: גיא סמואל | ע' סטיילינג: בר צברי

השאירו תגובה

 

  • יפהפיה.אין שאלה.מזכירה. את סופיה לורן.בעיקר הסנטר.וחלק התחתון של הפנים…

    את יפה ולא צריכה אישור על כך..

    מאת: צילי |‏ 21 במאי 2021 | 09:51
  • את יפה ומקסימה לא להתיחס לקנאים שמונעים מקנאה גדולה פשוט אומללים , צריכה רק להתעלם מהם, שיהיה לך בהצלחה.

    מאת: אסנת |‏ 18 במאי 2021 | 17:40
  • אין עלייך ריף את נפלאה! אל תתייחסי לתגובות של קנאים משועממים שימי פס!

    מאת: פנינה |‏ 29 באפריל 2021 | 16:35
  • איזה מהממת את! מיוחדת!!! תמשיכי להצליח אמן לפי הכתבה ולפי כתבות נוספות שיצא לי לראות או לקרוא איתך את פשוט יודעת להתראיין בצורה הכי יפה וצנועה שיש. רק בריאות וטוב!

    מאת: מירי |‏ 29 באפריל 2021 | 16:34
  • בחורה צנועה מהממת ביופיה. כל התגובות הרעות נובעות מקנאה בלבד. זוועה שלא יכולים לפרגן או לסתום את הפה .. אנשים אומללים.

    מאת: רונה |‏ 26 באפריל 2021 | 20:28
  • איזה תגובות רעות! אם קשה לכם לפרגן אז לפחות תשתקו. ראיתי אותה בשטיסל והיא משחקת מקסים! בתור חרדית יכולה לומר שהיא נכנסה לדמות של שירה בצורה מושלמת

    מאת: ללי |‏ 26 באפריל 2021 | 16:07
  • אםנאין לכם משהו טוב לןמר עדיף שלא תגיבו אנשים רעים

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 25 באפריל 2021 | 16:10
  • טוב שיש צלם טוב דבר ראשון לא לצלם את הפגמים.הרבעם איפור מוצלח שיזוף בהתזה ופוטושופ פוטושופ ושוב פוטוושופ ושוב איפור ושוב שיזוף בהתזה צילום ללא גוף ופנים הירכיים .ובגדים נחמדים. איפור אמרנו פוטושופ סוכן טוב צלם מוצלח ..וזהו. תזכירו לי מי זו הממוצעת הזו כמו שלביה דומותיה . סוכן ששווה כל אגורה ..יחסי ציבור מקבע תודעה

    מאת: L |‏ 24 באפריל 2021 | 19:27
  • מ ה מ מ ת !!

    מאת: נוי |‏ 24 באפריל 2021 | 19:04
  • יפמפייה ונשמעת מתוקה מאד. שיהיה בהצלחה!

    מאת: שונית |‏ 24 באפריל 2021 | 13:53
  • מהממת ועםהרגליים בקרקע. תצליחי!

    מאת: אני |‏ 24 באפריל 2021 | 08:14
  • היית ונשארת הכי סתומה בתעשיה
    כולם מדברים עלייך ואומרים שאת הכי רדודה מכולן
    לא מבינים למה רוברטו כבר 10 שנים משקיע בך את נשמתו
    בחצי מהזמן היה לוקח מישהיא אחרת ועושה אותה טיל
    אגב
    הוואי'ג שלך גם כן פסארה.

    מאת: ג. אלגרבלי |‏ 24 באפריל 2021 | 03:38
  • מהממת וצנועה! בהצלחה!!!!

    מאת: מירי |‏ 24 באפריל 2021 | 01:39
  • הכי יפה בעולם!!!

    מאת: זה לא כמו שהם אומרים |‏ 24 באפריל 2021 | 01:04
  • פשוט מהממת בכל המובנים!!!

    מאת: אברהם |‏ 23 באפריל 2021 | 23:48
  • יפייפיה
    בשטיסל טרם ראיתי אותה
    בפאודה משחק בינוני ומעצבן.

    מאת: דקלה |‏ 23 באפריל 2021 | 23:46
  • מקנא בחבר שלה, יא אללה איזה גוף מת לפתוח לה מכסה מנוע

    מאת: זמיר הכורדי |‏ 23 באפריל 2021 | 17:48
  • פשוט מהממתתתת (:

    מאת: נוי |‏ 23 באפריל 2021 | 16:34
  • איזו מקסימה וצנועה! שיהיה לה המון בהצלחה :)))

    מאת: מישהי |‏ 23 באפריל 2021 | 16:34
  • א. את לא מבריקה במיוחד
    ב. כל מילה שניה שלך זה ״בואי״, לפחות תעשי גם את ההתאמה לאנגלית המצוינת שלך״come”
    ג. תנחתי. ברור שזו כתבת יחצ, אבל את רחוקה שנות אור מלהיות משהו. וכשתגיעי לאל איי תביני שכל ברמנית, מתדלקת, מלצרית או נהגת אוטובוס יותר יפה ומוכשרת ממך. אז בהצלחה בGong fashion וב״חברת מדיה״ של בעלך. כולנו יודעים מה זה אומר…

    מאת: בהצלחה |‏ 23 באפריל 2021 | 14:18
  • בהחלט יפה מאוד אבל יש לה סנטר מעצבן

    מאת: אני שמן מכוער בכלל |‏ 23 באפריל 2021 | 11:00
  • אין יפה ממך

    מאת: J |‏ 23 באפריל 2021 | 10:22
  • עושה רושם של בחורה מאוד נעימה וצנועה. מאוד מרענן בתוך כל הרפש של שאר הבנות בתעשייה הזו. וכמה שהיא יפה!

    מאת: נילי |‏ 23 באפריל 2021 | 08:00
  • אשה יפיפיה אבל שחקנית בגרוש, לא יודעת לשחק בכלל, אם היא לא הייתה יפה אין סיכויי שהיא היתה משתתפת באיזה שרט או תכנית..
    וכולם יודעים את זה כולל היא.
    שיהיה לה בהצלחה.
    ממני נועה קיריל

    מאת: יורם |‏ 23 באפריל 2021 | 07:41
  • כתבה ממש ממש על כלום ושום דבר ,חלול משעמם אבל כן היא ,את מאד יפה .בסדר .שבת שלום ומבורך

    מאת: תומר |‏ 23 באפריל 2021 | 07:30
  • איזה בחורה מדהימה!!!! תהיה כוכבת בינלאומית זה בטוח!!!!

    מאת: שרון |‏ 23 באפריל 2021 | 07:22
  • יפיפיה אהבתי אותה בפאודה

    מאת: דפי |‏ 22 באפריל 2021 | 21:28
  • ריף מאוד מיוחדת.
    יש לה פנים כל כך יפות

    מאת: ריק |‏ 22 באפריל 2021 | 20:36
  • יפהפייה עולמית, מקסימה.בהצלחה.

    מאת: רונה |‏ 22 באפריל 2021 | 20:33
  • ריף נאמן מ ד ה י מ ה

    מאת: ישראלי |‏ 22 באפריל 2021 | 18:54