עוצרת נשימה: היילי ביבר רותחת בחליפת עור

כשאנחנו כאן יוצאים מהסגר, ביבר מדגמנת מעבר לים סטריט-סטייל שיתן קצת השראה. הפעם היא צולמה על ידי הפפראצי ביציאה ממסעדה, לובשת חליפה חומה שאי אפשר להתעלם ממנה, לצד נעלי עקב ותיק תואמים. האישה הזאת תמיד במיטבה

מאת  | ‏ 23 פברואר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELLO! (@hellodergisi)

בקרב הסלבס ישנן לא מעט כוכבות שמתלבשות מעולה גם ללא עזרה של סטייליסטים, כשהן יוצאות לרחוב במיטב הסטריט-סטייל. קחו לדוגמה את ג'יג'י חדיד, אמילי רטאייקאוסקי, קייטי הולמס (שקצת מפשלת לאחרונה אבל עדיין זוכה להיכלל ברשימה) או סלינה גומז. אבל היילי ביבר יש רק אחת, וכבר כמה שנים שהיא המלכה הבלתי מעורערת של אופנת הרחוב. היילי היא ה-איט גירל של התקופה, וכל תמונת פפראצי שלה גורמת לנו לרצות לשחזר את האאוטפיט שלה במדויק, גם כשהיא לובשת טרנינג.

לא משנה כמה פעמים נראה אותה בווריאציה דומה של ג'ינס/חולצה/מעיל/סניקרס, היילי עדיין תצליח להרשים בכל פעם, ולמצוא טוויסט חדש לאותה הקומבינציה. השבוע היא צולמה יוצאת ממסעדה בניו יורק (לא היית באל. איי לפני שנייה?) ומכיוון שלצאת למסעדה זה חתיכת אירוע בימי קורונה, נטשה את הג'ינס והסניקרס לטובת חליפת עור ונעלי עקב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by snobmagazin (@snobmagazin)

החליפה של היילי נראתה כתומה באור מצלמות הפפראצי, אבל בדיקה קצרה העלתה שמדובר ב"קט ומכנסיים מעור בצבע חום, כשגזרת הקרופ של הז'קט והכתפיים המרובעות נתנו את אפקט הקול-גירל שהיילי כל כך טובה בו. היא הוסיפה תיק ונעליים בגווני חום ונגיעה של צבע עם מסכה אדומה בוהקת.

החליפה של היילי שייכת למותג של המעצבת מגדה בוטרים, וכיאה לבגדי עור – היא עולה לא מעט. הז'קט עולה 7,900 שקלים והמכנסיים 5,900, ושניהם מגיעים גם בגרסת סווייד בכחול עז. לא היינו מתנגדות לראות את ביבר לובשת גם אותה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @sapphireriep

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by celebsdailyhq (@celebs_style_daily)

השאירו תגובה