אתי עובדיה לנצח

כשהייתה בת 14, אתי קובו קיפלה בגדים בחנות אחרי שעות הלימודים כדי להרשות לעצמה את כל הדברים שההורים לא יכלו לקנות לה. בגיל 31 היא נשואה לעודד קובו, איש עסקים ובן למשפחה עשירה בממדים בלתי רגילים, בעלת מותג תכשיטים אהוב על פאשניסטות, אמא לשניים ובהיריון שלישי. בדרך היא השלימה עם הגוף שלה, בנתה חיים פוטוגניים ומעוררי קנאה, מצאה את עצמה מוקפת בחברות נוצצות, אבל לא איבדה את עצמה לרגע

מאת  | ‏ 28 ינואר 2021

שמלה: Totèm ל-Verner | מעיל: Burberry לפקטורי 54 | צווארון: Shuna Collar | נעליים: New Balance (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Totèm ל-Verner | מעיל: Burberry לפקטורי 54 | צווארון: Shuna Collar | נעליים: New Balance (צילום: שי פרנקו)

כילדה, אתי קובו זוכרת את עצמה יושבת בחדרה הקטן שבכפר שלם בדרום תל אביב, מסתכלת בדפי מגזינים על הבגדים של התאומות אולסון ומפנטזת על היום שבו תוכל להתלבש כמוהן. בגיל 14 היא כבר עבדה בתור מקפלת בגדים כדי להרוויח לעצמה את הג'ינס הראשון. היום, כשהיא בת 31, הזיכרונות האלה רחוקים שנות אור מהמציאות. היא מתגוררת בדירת יוקרה בהרצליה פיתוח, נשואה לאיש העסקים עודד קובו (בנו של המיליארדר בבו קובו), אמא לשני ילדים ועוד אחד בדרך, מנהלת אימפריה של תכשיטי יוקרה ולא מתביישת לרגע במקום שממנו היא הגיעה. "אני שמחה וגאה בזה שהגעתי מכפר שלם. זה חישל אותי ובנה אותי להיות האישה שאני היום".

"את העסק שלי בניתי לבד-לבד", היא אומרת בחיוך מלאה בגאווה כשאנחנו מדברות על "האישה שהיא היום". "את יודעת", היא מוסיפה, "יכולתי להיעזר במשפחה של בעלי, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה עסקית, אבל לא רציתי, אני מאמינה בעבודה קשה ועשיתי הכל לבד, לבד, לבד".

ומה בעלך, איש העסקים עודד קובו, חושב על ה"לבד" הזה?
"עודד גאה בי במקסימום", היא מחייכת. "הוא רוצה לעזור לי ותמיד מציע את עצמו, אבל באמת טוב לי ככה, ואת יודעת מה? ככה אני מרגישה שאני הכי מסופקת מהתוצאה, וזה הכי חשוב".

שמלה: מנגו | שרשרת: Coconutlove (צילום: שי פרנקו)

שמלה: מנגו | שרשרת: Coconutlove (צילום: שי פרנקו)

לפני שנתיים ייסדה קובו את חברת תכשיטי הפנינים שלה "Coconut Love", ובין הלקוחות המרוצות העונדות את השרשראות העדינות אפשר למצוא כמובן את החברה הטובה בר רפאלי, החמות מירי בוהדנה – הנשואה לבבו קובו – והמעצבת הראשית של זארה העולמית ("היא הלקוחה שהכי ריגשה אותי, היא באמת מבינה באופנה"). באינסטגרם יש לה יותר מ-60 אלף עוקבים, חלקם חובבים מושבעים של המותג וחלקם פשוט התאהבו בעדכונים הכנים ועם זאת פוטוגניים מחייה האישיים של קובו.

"אמא שלי הייתה יותר יפה ממני"

הריאיון עם קובו מתנהל דרך הזום. הסיבה די ברורה: היא בחודש שביעי, בשיאו של הגל השלישי של הקורונה. כשבחדשות מדווחים על המוטציות שפוגעות בנשים הרות, קובו מנסה לשמור על (מעט) קור רוח, אבל ניכר שזה לא קל. "אני לא קוראת חדשות. זה לא מעניין אותי", היא אומרת תחילה, ומוסיפה, "סליחה שאני מסתובבת בבית, יש לי גלי חום מטורפים". מפעם לפעם היא מתלוננת על מצב הגוף ההריוני שלה, על איבוד הזיכרון ועל כאבי הגב.

מה, קשה?
"ההיריון הכי קשה שהיה לי. את לא מבינה. תראי את הציצי שלי", היא מפשילה את חולצתה ומצביעה. "הוא עצום וזה כבד לי ועושה לי כאבי גב, סיוט. שלא יעבדו עלייך. זה פשוט סיוט. בתחילת ההיריון, עד שבוע 18, סבלתי ברמה של אינפוזיות, בחילות, הקאות. הכל היה לי".

שמלה: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | חולצה Jacquemus לפקטורי 54 | תיק: Chanel | נעליים: JW Andrson ל-Varner (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | חולצה Jacquemus לפקטורי 54 | תיק: Chanel | נעליים: JW Andrson ל-Varner (צילום: שי פרנקו)

קובו, מטר שישים ושבע של כריזמה ועיניים ירוקות, היא לא בדיוק הטייפקאסט של אשת מיליונר. אין לה מידות של דוגמנית קלאסית ("אני אוהבת אוכל"), היא מרשה לעצמה לדבר בלי הפסקה, לא תמיד מצטרפת לאירועים של האלפיון עם בעלה ומעדיפה להיות בבית במקום לצאת לבילויים מתוקשרים (כשאלה עוד התקיימו בעולמנו). "זה מה שקנה את עודד. אני עדיין אתי עובדיה, ותאמיני לי שגם עודד הפך לעודד עובדיה מכל הזמן שאנחנו מבלים יחד".

קובו נולדה בכפר שלם לסיגל ואלי עובדיה, הבכורה מבין שתי אחיות. "אמא שלי הביאה אותי לעולם כשהייתה בת 20. היא הייתה נורא יפה וזה הביך אותי. כשהיא רצתה לבוא איתי לאסיפות הורים הייתי מבקשת ממנה ללכת מהר, כי כולם היו מסתכלים עליה. כולה הייתה בת 27 ועפה על החיים שלה, אבל אותי זה נורא הביך".

ואת היית ילדה יפה?
"לא יודעת, לפחות לא חשבתי ככה, ממש לא" היא מספקת את התשובה הקלאסית. "היו לי שיני ארנב וזה היה נוראי. הייתי ילדה סופר-ביישנית, מופנמת. אם היו אומרים לי שאני יפה הייתי מתה מבושה וישר מסתגרת בתוך עצמי. אמא שלי הייתה יותר יפה ממני, אני חושבת שהיה לה איזה חלום שאהיה דוגמנית".

גולף: H&M | סריג: Ganni ל-Verner | בלייזר: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | שרשרת: Coconutlove (צילום: שי פרנקו)

גולף: H&M | סריג: Ganni ל-Verner | בלייזר: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | שרשרת: Coconutlove (צילום: שי פרנקו)

מה זאת אומרת?
"כשהייתי בת שמונה היא דחפה אותי לכמה פרסומות. עשיתי פרסומת למקדונלד'ס, למלון הילטון ולעוד כמה חברות. אני זוכרת שהייתי מגיעה לסט ונצמדת לאמא שלי, בעוד שהיו ילדים עם מלא ביטחון ומאוד קינאתי בהם. אבל בסוף זו הייתה חוויה טובה, אהבתי לראות את התוצאה".

למה חוסר ביטחון?
"אני לא יודעת, תשמעי, בחיים לא הייתי ילדה רזה. אולי זה קשור לזה. הייתה תקופה שהייתי מסתכלת על בנות אחרות ואומרת איזה פצצות הן וחולמת להיות כמוהן. זה הפריע לי בעיקר בתיכון ואפילו ניסיתי ללכת לתזונאית. ניסיתי שיהיו לי הפרעות אכילה ולא היו לי. רציתי להיות רזה אבל אף פעם לא עשיתי משהו קיצוני בשביל זה".

איך היה המצב הכלכלי בבית?
"תמיד היה חסר. אבל אני לא רוצה שנדבר על זה", היא יורה במהירות ומבקשת שנעבור נושא. "לא רוצה שיחשבו שהייתי איזו מסכנה, אני הכי לא".

שמלה: מנגו | שרשרת: Coconutlove (צילום: שי פרנקו)

שמלה: מנגו | שרשרת: Coconutlove (צילום: שי פרנקו)

בכל זאת.
"ההורים שלי התגרשו כשהייתי בת שש והיינו תלויים כלכלית בעיקר באבא שלי. אבל עזבי, ההורים שלי אף פעם לא נתנו לי להרגיש שמשהו חסר. הייתי מקבלת הרבה לא. לא יכולתי לרכוש מה שאני רוצה, אבל זה לימד אותי להתמודד. בבניין שלי ישנו גם הומלסים, כילדה ראיתי אנשים מכל הסוגים. אנשים שהייתי רוצה לעבור מדרכה בגללם. לא הסתובבתי לבד בלילות, גם לא כנערה. זה היה מסוכן".

הטרידו אותך כשהיית נערה?
"היו כאלה שניסו, את יודעת, הייתי נתקלת בהם כל יום. אבל לא הייתי ילדה פראיירית, מאוד שמרתי על עצמי. אני חושבת שאם האנשים האלה רואים ברחוב ילדה מפוחדת, או בחורה שדורשת שיתחילו איתה – אז יתחילו איתה. אם יש מישהי שמסמנת שלא יתעסקו איתה אז לא יתעסקו. איתי לא התעסקו".

מבית הספר בדרום העיר היא עברה לתיכון חדש שממוקם בצפון הישן וגילתה עולם שבו היא חריגה בנוף. "פתאום ראיתי אוכלוסייה מאוד שונה מהאוכלוסייה שגדלתי איתה, וזה היה מורגש".

שמלה: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | חולצה Jacquemus לפקטורי 54 | תיק: Chanel | נעליים: JW Andrson ל-Varner (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | חולצה Jacquemus לפקטורי 54 | תיק: Chanel | נעליים: JW Andrson ל-Varner (צילום: שי פרנקו)

מה היה מורגש?
"הפערים בין התלמידים מצפון העיר לבין התלמידים מדרום העיר היו מורגשים. באיזשהו שלב בתיכון לא רציתי ללכת לבית ספר ואמא שלי הכריחה אותי. זה גיל שכולן דופקות הופעות, לובשות מותגים, ולי לא היה. בתור נערה זה קשה". 

"כששמעתי מאיזו משפחה הוא אמרתי שאין מצב שאצא איתו"

הימים שבהם לאתי עובדיה "לא היה" הם כבר היסטוריה רחוקה, כמובן. לצד ארון בגדים אצור בקפידה יש לה כאמור מותג תכשיטים שמציע גם שרשראות שעולות 200 דולר, ויש מי שמבקרים את המחירים שהיא גובה. עליהם היא אומרת בנונשלנט: "מי שחושבת שהתכשיטים שלי יקרים שתקנה בעלי אקספרס", וצוחקת, למרות שהיא רצינית למדי. "מה עם כל העבודה שלי? צילומים, עריכות, כיתובים, אינסטגרם, מלאים, ספקים, עובדים. מה עם כל זה? אם חושבים על הכל יחד, התכשיטים שלי לא באמת יקרים".

בשנים המעטות שבין הילדות בכפר שלם לבין החיים לצד יזם וסטארטאפיסט סדרתי ממשפחה עשירה בממדים בלתי רגילים, קובו סיימה בגרות מלאה ("תודה לריטלין") התגייסה (לתפקיד משמעותי בחיל האוויר), ואז לקחה קורסים בצילום ובצילום אופנה ועבדה כברמנית במקום הכי תל אביבי בתל אביב – הקנטינה. "שלא תחשבי שהייתי איזה כוסית דוגמנית שעומדת ומקבלת טיפים. כשהייתי שם באתי לעבוד נטו", היא מבטיחה. דרך חברים משותפים מהעבודה הכירה את עודד קובו, שמבוגר ממנה ב-15 שנה. "הוא ראה תמונה שלי בפייסבוק של חבר שלו וביקש להכיר אותי. לא ידעתי מי הוא בכלל, ראיתי שהוא חתיך אבל לא שמעתי את השם שלו בחיים".

שמלה: Missoni לפקטורי 54 | שרשרת:  Coconutlove | מעיל: Totèm ל-Verner (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Missoni לפקטורי 54 | שרשרת: Coconutlove | מעיל: Totèm ל-Verner (צילום: שי פרנקו)

וכששמעת, התלהבת?
"איזה התלהבתי? כששמעתי מי הוא ומאיזו משפחה הוא אמרתי שאין מצב שאני אצא איתו. זה הלחיץ אותי בטירוף. אמרתי לחבר המשותף 'תודה אבל זה לא בשבילי'. היום אני חושבת שהתנהגתי ככה מחוסר ביטחון. כי תכלס עודד נשמע כמו מישהו שכל אחת הייתה רוצה. חתיך, מצליח, משפחה טובה. אבל אצלי זה עשה את בדיוק ההפך. הדברים האלה הפחידו אותי".

אבל הוא לא ויתר. הוא שלח הודעות, הפעיל קשרים ודיבר עם עוד כמה חברים משותפים, "הם היו אומרים לי 'מה את נורמלית? זה עודד קובו'. ואני רק חשבתי 'מה לי ולזה'". אחרי כמה חודשים של חיזור היא הסכימה. "בדייט הראשון הוא הציע שנלך למסעדת קיוטו אבל לא רציתי, התביישתי. אמרתי לו 'עזוב, בוא נשב בפיצה טוני וספה על הספסל. הוא ישר הסכים, האמת שהוא עף על זה ברמות".

הטריד אותך עניין הגיל?
"בהתחלה חששתי מזה וגם ההורים שלי היו בשוק מהגיל שלו, אבל מהר מאוד הבנתי שזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים. כשיש כימיה ביניכם הגיל לא פקטור. הרגשתי שאנחנו באותו גיל".

שמלה: Totèm ל-Verner | מעיל: Burberry לפקטורי 54 | צווארון: Shuna Collar | נעליים: New Balance (צילום: שי פרנקו)

שמלה: Totèm ל-Verner | מעיל: Burberry לפקטורי 54 | צווארון: Shuna Collar | נעליים: New Balance (צילום: שי פרנקו)

11 שנים עברו מאז הדייט ההוא על הספסל. כשהייתה בת 25. אחרי ארבע שנות זוגיות, הוא כרע ברך והציע נישואים – בתפאורה לא סטנדרטית. "היינו בארוחת חג בבית אבות של סבא וסבתא שלו והוא פשוט הציע. בבית אבות. זה היה הדבר הכי מרגש בעולם כי ידעתי כמה היה לו חשוב שסבא וסבתא שלו יהיו נוכחים בהצעה. מבחינתי זו הייתה הצעת נישואים מושלמת".

היום הם הורים לאנאבל (4.5) ולדוד (3.5) ולעוד תינוק בדרך. "ארבעה חודשים אחרי הלידה של אנאבל כבר נכנסתי להריון השני שלי", היא מנדבת כשהיא כבר במעמקי ההיריון שאחרי ההיריון ההוא. "זה היה בטעות".

ואחרי ההיריון עם דוד, מה היה?
"וואי, דיכאון ממש. אמאל'ה, הוא היה הכי חמוד בעולם אבל לי היה קשה. מצאתי את עצמי עם שני תינוקות בבית. אף אחד לא מכין אותך להיות אמא והייתי בסוג של שוק. לא הרגשתי טוב עם עצמי בכלל ובכיתי המון. בכל הריון העליתי 25 קילו. הגוף שלי השתנה, הכל היה לי כבד נורא. אחרי הלידה בנות היו אומרות לי 'יואו איזה יפה הציצי שלך', כי הוא היה ענק, ואני כזה 'למה אף אחד לא מסתכל על זה שאת פאקינג מעלה שני קילו בכל צד, הכל שם נמעך כשאת רוצה לישון, לוחץ לך בבטן ובסרעפת, את לא נושמת, כואב לך הגב ואת מרגישה רולה'. אני בטוחה שגם אם לג'יזל היה כזה ציצי היא לא הייתה מרגישה בנוח".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

איך התמודדת עם הדיכאון?
"עברתי הדרכות הוריות והדרכות שינה, הלכתי לטיפול פסיכולוגי ועשיתי המון ספורט בשביל הנפש. הספורט הציל אותי. אחרי כל אימון הייתי חוזרת בהיי".

ועכשיו את מספרת על הריון קשה נוסף.
"מעבר לכאבים ולבחילות מה שקשה לי בהיריון הזה זה שהילדים שלי רואים את אמא שלהם כל היום במיטה לא מרגישה טוב. פתאום אני מפחדת שאני פוגעת בהם. בהיריון הקודם זה פחות הפריע לי כי אנאבל הייתה קטנה, היום הם יותר גדולים, הם מבינים מה קורה".

ועודד, איך הוא מתמודד עם ההיריון?
"עודד נורא תומך. הוא מאוד מכבד נשים, ונשים בהריון בכלל. הוא חווה הכל יחד איתי".
"וואיי", היא מוסיפה במהירות. "טפו טפו חמסה אל תכתבי את זה כדי שבנות לא יתחילו איתו עכשיו".

גולף: H&M | סריג: Ganni ל-Verner | בלייזר: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | חצאית: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | נעליים: Hunter | שרשרת: Coconutlove  | גרביונים: Zohara (צילום: שי פרנקו)

גולף: H&M | סריג: Ganni ל-Verner | בלייזר וחצאית: Polo Ralph Lauren לפקטורי 54 | נעליים: Hunter | שרשרת: Coconutlove | גרביונים: Zohara (צילום: שי פרנקו)

את מקנאה לו?
"אני? ממש לא. אם כבר עודד קנאי".

"חשוב לי לשמור על קשר גם עם החברים הלא מפורסמים"

כבר עשר שנים שקובו פעילה ברשתות החברתיות. היא התחילה בתור צלמת, הפכה לבלוגרית והיום הנוכחות הווירטואלית שלה משלבת בין הבלוג האינסטגרמי האישי למותג התכשיטים. "הפרנסה שלי מגיעה גם מהאינסטגרם, אני משתפת פעולה עם כל מיני מותגים ויוצרת להם קמפיינים. התחלתי עם זה לפני יותר מחמש שנים", היא אומרת. בין מאות התמונות המעוצבות והאסתטיות שהיא מפרסמת לא ניתן למצוא אפילו תמונה אחת בבגד ים. "זה הכי לא מגיע מבושה", היא מדגישה. "תמיד הייתי צנועה, תמיד הסתרתי את הגוף שלי. וגם היום כשאני שלמה איתו אני לא רוצה לחשוף, בשביל מה?".

יש פה גם עניין דתי?
"האמת שלא. אני פשוט לא מרגישה צורך לחשוף. חברה טובה שלי אומרת עלי שאני 'דתייה לא דתייה'. היא תמיד אומרת שאני עושה קידוש השם עם המעשים שלי ועם הצניעות שלי, למרות שאני לא באמת דתייה. טוב לי להישאר ככה".

ז׳קט: Marei1998 (צילום: שי פרנקו)

ז׳קט: Marei1998 (צילום: שי פרנקו)

מיד השיחה גולשת לדיבורים על החברות הכי קרובות של קובו, והיא מונה לפחות עשר שמות של "חברות הכי טובות". "חשוב לי לשמור על קשר גם עם החברים הלא מפורסמים שלי. יש לי חברות גם ידועות וגם לא, זה לא באמת משנה לי". בין החברות המפורסמות שלה, שחוגגות יחד איתה ימי הולדת גרנדיוזיים המתועדים היטב ברשתות, נמנות בר רפאלי, מרינה קבישר והחמות בוהדנה, כמובן ("היא קודם כל בן אדם ואני מאוד אוהבת אותה. היא מבוגרת ממני, אבל גם אני כבר עברתי את גיל 30 אז אני לא ילדה").

אלה החיים שדמיינת כשהיית ילדה? מה עוד נשאר לך להגשים?
"אחרי הכל אני חולמת לעצב לזארה, שיהיה נגיש לכולם. האלפיון העליון יכולים להרשות לעצמם לקנות כל מה שהם רוצים מתי שהם רוצים וזה בסדר, זה מהמם. אבל לראות אנשים שמבינים אופנה ויודעים אופנה עונדים את התכשיטים שלי זה בכלל מדהים. במקביל לחלומות הבנתי שאני גם יכולה להגשים. ושאני עדיין אתי עובדיה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eti Kobo (@etikobo)

צילום: שי פרנקו | סטיילינג: תומר אלמוזנינו ל"סולו" | איפור: מורן סטויצקי | שיער: שי הללי זיו | הפקה: רותם פנחס | ע' סטיילינג: נועה שבי

השאירו תגובה

 

  • לימדתי אותה בתיכון.. הייתה מתקשה בלימודים, עם פה(אלוהים ישמור..) ומלאה בכסף. לפעמים, סייג לחוכמה, שתיקה!

    מאת: מורה |‏ 17 באוגוסט 2022 | 11:33
  • וואווו אתי קובו נסחפת
    כולה תכשיטי פנינים שיש באליאקספרס בשקלים בודדים
    אז את מי מעניין מה העלויות שלך?
    ומי קונה ממך?
    כל מיני מושפעות פתאטיות שקונות "עלאק" מותגים
    וחוץ מזה שבכל הסטורי'ס שלך באינסטוש
    את עילגת שזה מביך
    אז יצאת מכפר שלם
    אבל אי אפשר להוציא את כפר שלם מתוכך

    מאת: אוסי |‏ 12 בנובמבר 2021 | 23:11
  • מלואו הפרגון ! מדהימה תצליחי

    מאת: מירב |‏ 1 בפברואר 2021 | 12:48
  • הכל טוב ויפה עד שהתחילה למכור בסטורי את כל מה שמקבלת חינם מזארה או מגיסתה. תרמי למעון לנשים מוכות או לכל מטרה אחרת. בושה! .

    מאת: נטלי |‏ 1 בפברואר 2021 | 11:07
  • חחחחח !!!! כתבה בדיחה מההתחלה ועד הסוף! מלאת שקרים. אוי אתי אתי…. באינסטגרם את מראה שהכל נוצץ עם צבא המעריצות המשוגעות שלך. מישהי לא באה לך טוב בעין, את חוסמת ואומרת לכולן לדווח על המשתמש…. מה נסגר? את כל כך זקוקה לביטחון עצמי מהסביבה???
    לא להאמין לאן הגעת בזכות עודד…. נו, מתי מתגרשת? הרי זו האופנה של נשות האלפיון העליון. להביא מהר ילדים ולהתגרש.

    מאת: אתי ולא קובו |‏ 31 בינואר 2021 | 18:17
  • עודד קובו הוא הבן של בבו קובו, ובעצם מירי בוהדנה היא חמותה החורגת. בואי חמודה את חיה עם כסף וזאת הסיבה היחידה שכותבים עליך

    מאת: דפנה |‏ 31 בינואר 2021 | 12:27
  • תקשיבי התכשיטים שלך לא יפים ולא מיוחדים ולא כלום, מדובר בבחורה שנתנו לה הרבה כסף ויד חופשית אבל כסף לא יכול לקנות כישרון. בהצלחה בהמשך

    מאת: מיכל |‏ 31 בינואר 2021 | 12:26
  • חיה בסרט,שכחת שהיית חוסמת את העוקבות שלך מלהגיב כסוג של עונש רק כי לא הרימו לך באינסטגרם,חסרת ביטחון עצמי בשיט זקוקה כל היום להרמות מזרים אחרת לא מצליחה לנשום..תתבגרי כבר גברת את מתעסקת בקטנות

    מאת: חיה בסרט |‏ 31 בינואר 2021 | 09:34
  • יפה אבל לא אופה. תכשיטים פח

    מאת: יעל |‏ 31 בינואר 2021 | 08:45
  • 90% מהתכשיטים שלי הם מעלי אקספרס ואין לי שום בעיה עם זה, הדבר האחרון שמעניין לקוח זה ההוצאות מסביב, אנחנו מחפשים דברים יפים ונגישים. לכי תמכרי את התכשיטים שלך שבדוק מגיעים מסין לחבורת נודים העשירים שמקיפים אותך

    מאת: עוד נודה שחושבת שהיא משהו |‏ 31 בינואר 2021 | 08:43
  • סייג לחכמה שתיקה

    מאת: נקודה |‏ 31 בינואר 2021 | 07:09
  • לא קראתי כלל את הכתבה, נכנסתי להגיב שמי שאומרת ״אם התכשיטים שלי יקרים, שיקנו בעלי אקספרס״ היא ממש ממש מתנשאת – יש לא מעט מותגים (עממיים או יותר) שמציעים תכשיטים יפים ואיכותיים במחירים נוחים!

    מאת: אחת |‏ 30 בינואר 2021 | 23:52
  • ממש מפתיע איך העשירים מצליחים להשיג בחורות יפות.מה הם קונים אותן בכסף?בקיצור לא מקנה בהם !יופי ושכל לא הולכים ביחד אבל לפעמים יופי ומזל כן.

    מאת: יובו |‏ 30 בינואר 2021 | 22:27
  • קצת צניעות לא תזיק והכי חשוב אל תשכחי מאיפה באת ולאן את הולכת בהצלחה בכל מעשיך

    מאת: שרעבי |‏ 30 בינואר 2021 | 22:19
  • אישה מדהימה ומפרגנת גם לא לסלב !!!

    מאת: מיכל |‏ 30 בינואר 2021 | 22:12
  • תאמת , נכנסתי לתכשיטים שלה באינטרנט מתוך סקרנות והתכשיטים בעליאקספאס בהרבה יותר יפים ממה שיש באתר שלה.

    מאת: רחלי |‏ 30 בינואר 2021 | 21:56
  • היה לה מלא כסף כבר בתור ילדה. היתה מוציאה לכולם את העיניים. ילדה בת 13-14 עם גינסים של דיזל וכל המותגים הכי יקרים באותה התקופה.
    בגיל 16 היה לה טומקאר.
    לאבא שלה יש המון דירות בשכונה!!!!
    נכון, ההורים התגרשו, אבל האבא היה הספונסר שלהם.
    בקיצר מפוצצת בכסף
    וממש לא בקשר עם החברות מהעבר.

    מאת: שכן |‏ 30 בינואר 2021 | 21:27
  • איזו יפה…התעסקתי בתמונות במקום בכתבה מרוב שיפה ומזכירה את האחיינת של מירי בהודנה

    מאת: אתי |‏ 30 בינואר 2021 | 20:21
  • לא צריך עליאקספרס יש אמזון גם מחיר גם אחריות יותר טובה ממדינת הפח שלנו וגם אמינות אה והרבה יותר יפה

    מאת: שימי |‏ 30 בינואר 2021 | 19:57
  • להחרים אותה עם דיבור כזה : מי שיקר לה שתיקנה בעלי אקספרס

    מאת: מירי |‏ 30 בינואר 2021 | 19:55
  • פעם הבאה נשמע עליה כשהיא תתגרש ותפשוט לבעלה את העור…חחחח

    מאת: חיפאי |‏ 30 בינואר 2021 | 19:53
  • Ilקראתי את הכתבה וכל הכבוד למה שהגעת אבל זו לא סיבה להתנשאות .יש אנשים מוכשרים מאוד בארץ שגם הם עושים תכשיטים יפים מאוד וגם במחירים לא זולים ובכל זאת אנשים מהשורה מסוגלים לקנות מהם
    ולא מאליאקספרס

    מאת: ורדה |‏ 30 בינואר 2021 | 18:34
  • מכירה אותה מקרוב תמיד אהבה כסף עוד בתור ילדה ולא היה לה חסר כלום תמיד אהבה את הפוזה ..זה נדמע כאילו היא גדלה בעוני..אף פעם לא היה לה חסר מכירה טוב מאוד את אבא שלה אלי שכל מה שהיא רצתה נתן לה …אבל כנראה בעיניה זה עוני ..תכף היא תגיד שהדירה שהיא גרה בה היא דירה פשוטה …כי זה לא אחוזה …נו באמת ..אין מקום שלא היית תמיד חיית בלוקסוס ..מכירה אותה יותר מידי טוב.

    מאת: דנה |‏ 30 בינואר 2021 | 18:27
  • יש כמה אמירות שלה שלא אהבתי בכלל, קודם כל מה זה לומר "מי שחושבת שיקר תקנה בעלי אקספרס" זה מאוד מתנשא, עדיף היה להסביר את העלויות ולומר שמי שיכולה תקנה, ומי שלא אז חבל לך על זה.
    מה גם שלומר שמי שלא רוצה שיתעסקו איתה לא יתעסקו איתה?! זה בעצם לומר שמי שמתעסקים איתה, היא האשמה… וא' זה לא נכון, ב' חבל מאוד שזה יוצא מפיה של אישה.

    מעבר לכך, היא אישה יפהפייה ואני מאחלת לה בהצלחה. רק כדאי ללמוד להתראיין…

    מאת: מירי |‏ 30 בינואר 2021 | 18:24
  • האמת השירות לקוחות שלה פחות ברמה מאלי אקספרס.. התכתבתי עם השירות לקוחות אחרי שלא הייתי מרוצה מתכשיט שלה שקניתי.. ענתה לי מישהי בשפה ודיבור של פרחה.. אחרי שביקשתי לדבר עם האחראית גיליתי שאני מתכתבת עם אתי קובו בעלת העסק בכבודה ובעצמה. .. הייתי בהלם מהפער בין התכשיט שמנסה לשדר יוקרה לבין השירות הזיבלי..

    מאת: ללי |‏ 30 בינואר 2021 | 18:16
  • משפט אומלל מאוד…
    "אם האנשים האלה רואים ברחוב ילדה מפוחדת, או בחורה שדורשת שיתחילו איתה – אז יתחילו איתה. אם יש מישהי שמסמנת שלא יתעסקו איתה אז לא יתעסקו."

    מאת: מישי |‏ 30 בינואר 2021 | 17:59
  • בעבר קיבלתי מתנה שרשרת בעיצובה. כשביקשתי להחליף/להחזיר (הכל לפי התנאים ועפי הנהלים) היא ממש הקשתה עליי, התנהלה באופן לא מקצועי ולא נעים בלשון המעטה.
    מעבר למחירים ההזויים (!) מילא שיהיה שירות שתואם לרמה שהיא מתיימרת לתת

    מאת: דנה |‏ 30 בינואר 2021 | 17:36
  • בחורה שדורשת שיתחילו איתה? מה זה?? עובדיה קובו הזו פרימיטיבית ברמה הנחותה ביותר. איך נותנים במה לאנשים נחותים כל כך ועוד אמא לילדים…מסכנות ומסכנים הילדות והילדים, אישה שעושה האשמת קורבן…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 בינואר 2021 | 16:57
  • אישה רזה שלא מפסיקה לדבר על כמה שהיא לא רזה. לא הבנתי

    מאת: שם |‏ 30 בינואר 2021 | 16:56
  • דיי מספיק הבנו פעם אחת מספיק

    מאת: חאלס הבנו שכותבים חמות ולא חמה |‏ 30 בינואר 2021 | 15:12
  • בסה"כ לוקחים חוט ומשחילים בפנים חרוזים או פנינים אחד אחרי השני…
    מה מיוחד בזה?

    מאת: לול |‏ 30 בינואר 2021 | 14:25
  • בתור מישהו שהכיר את אתי אישית, אני יכול לומר שמדובר באישה חכמה, מוכשרת וחזקה עם לב מזהב. התגובות הדוחות והביקורתיות כאן? קנאה של א.נשים קטנים ובעיקר קטנות, שקשה להם.ן לפרגן. אתי, שימי פס. את יודעת מי את ומה את שווה. שולח לך מלא אהבה

    מאת: מיכאל |‏ 30 בינואר 2021 | 14:23
  • על מי את עובדת, כל הכתבה הזו היא חירטוט אחד גדול… אבא שלה היה מלך ההימורים של השכונה ומלא מסכנים הפסידו את הבית בגללו, עאלק היה חסר.. וגם עכשיו כולה מזויפת, לא צנועה, אלא שחצנית מגעילה

    מאת: ברצולומיאו |‏ 30 בינואר 2021 | 14:16
  • לא מבינה אנשים. זה שאבא שלה עשה כסף על חשבון. זה לא אומר שהיא נהנת ממנו לידיעתכם
    אז דיי להרוס לאנשים את המוניטין עם הקינאה שלכם
    אף אחד באמת לא יודע איך השני חי
    מה שיפה בחוץ לא תמיד יפה בפנים
    אז די צאו מהחיים שלה

    מאת: ש |‏ 30 בינואר 2021 | 14:00
  • גברת לא ללעוג לאלה שקונות מאלי אקספרס
    לפי הכתבה איפה היית לפני שכחת חתיכת מקטני זייפי מאיפה באת את בעצמך אומרת שלא היה לך כסף לקנות מותגים אז תרגיעי בבקשה ואל תתנשאי אל תשכחי מאיפה באת
    עודד בודד בל על ימין ושמאל תפתחי עניים

    מאת: טובי |‏ 30 בינואר 2021 | 13:08
  • מדהימה יפייפיה תצליחי

    מאת: אפרת |‏ 30 בינואר 2021 | 12:44
  • שני הגיסות שלה סופר מצליחות מדהים לראות את השילוב הזה בהצלחה לא להתייחס לקאניות.

    מאת: אמה |‏ 30 בינואר 2021 | 12:21
  • למה אתם חושבים שהיא צריכה להתנצל? אנחנו ב2020
    כמה קנאה .

    כתבה מהממת אישה מהממת מודל לחיקוי כל הכבוד

    מאת: נורית |‏ 30 בינואר 2021 | 12:19
  • כמה צרות עין תתבישו לכם
    מעיד על כמה רע לכם שאתם כותבים דברים כאלה

    כתבה מקסימה בחורה מקסימה תצליחי

    מאת: מיכאלה |‏ 30 בינואר 2021 | 12:17
  • את מציגה את האקסיות של בעלך כחברות שלך..
    שמור אותי מאוהבי ומאויבי אשמר בעצמי כזה?
    מאיפה ההתמגנטות הזאת ולמה אתן עושות זאת אחת לשניה..
    אוקוורד

    מאת: שאנון |‏ 30 בינואר 2021 | 12:03
  • עצוב מאוד שבחורה בשנת 2021 אומרת :
    ״ אני חושבת שאם האנשים האלה רואים ברחוב ילדה מפוחדת, או בחורה שדורשת שיתחילו איתה – אז יתחילו איתה. אם יש מישהי שמסמנת שלא יתעסקו איתה אז לא יתעסקו. איתי לא התעסקו".

    לטענתך אפשר לתקוף/להטריד/לאנוס בחורות מפוחדות??? לטענתך אפשר לתקוף/להטריד/לאנוס בחורות ״שדורשות״ שיתחילו איתן??

    האנסים/תוקפים לא בודקים איזה תמונות את מעלה לאינסטרגם! מי שרוצה לפגוע פוגע ללא קשר ללבוש או כפי שאת מציגה את השטויות שלך.

    את מביכה ואת בוּרה אם את מעזה להוציא שטויות כאלה מהפה שלך!

    בושה!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 בינואר 2021 | 11:56
  • עם כל הכבוד , אם היא הבת של אלי עובדיה, אז אני מבקש לא להגיד שלא היה כסף הבן אדם כל הכבוד לו כן, היה תמיד מעל השכונה בכסף, בואו נגיד ככה אם זה משפחת עובדיה כסף שם היה בערמות

    מאת: יויו |‏ 30 בינואר 2021 | 11:17
  • אבא שלה עבריין מורשע ,..עפה על עצמה כי התחתנה עם כסף..ואגב, בעלי אקספרס יש תכשיטים יותר שווים.

    מאת: J |‏ 30 בינואר 2021 | 11:06
  • מה רע בעלי אקספרס?? חחחח מוח של ציפור

    מאת: לי |‏ 30 בינואר 2021 | 10:58
  • כמה תלונות על ההריונות. תגידי תודה שיש לך… שיצאת בידיים מלאות עם ילדים בריאים.
    העיקר לחפש על מה לקשקש בכתבה.

    מאת: גלית |‏ 30 בינואר 2021 | 10:54
  • מה זאת אופנה חדשה להתחתן עם עשיר ולעשות קולקציית תכשיטים?

    מאת: שי |‏ 30 בינואר 2021 | 10:24
  • איך התחלת לבד עסק??? להתחיל עסק דורש הרבה מאוד כסף! מאיפה השגת אותו??? נשמע מאוד לא אמין. אולי בעלך נתן לך כמה מאות אלפי שקלים ואת כל היתר את עשית, זה לא נקרא לבד… למעבר לזה, כל התגובות פה מדברות על בחורה מאוד לא צנועה, לא נחמדה ועוד אחת שהגיע ממשפחה עם כסף אז מה בעצם את אומרת חוץ מכלום?!?!
    בזבוז…

    מאת: אני |‏ 30 בינואר 2021 | 10:20
  • כתבה בעייתית מהרבה בחינות… חבל.

    מאת: צוח |‏ 30 בינואר 2021 | 09:44
  • מטומטמת

    מאת: עינעו |‏ 30 בינואר 2021 | 09:06
  • שחצנית ולא מעניינת בכלל. חבל על זמן קריאה

    מאת: אליאנה |‏ 30 בינואר 2021 | 08:43
  • בעקבות הכתבה נכנסתי לאתר תכשיטים מביכים, ילדותיים וממש רחוקים ממחיר שמצויין לידם גם אחרי הנחה, זה פלופ רציני. ואת אתי נשמעת שחצנית על כלום

    מאת: לי |‏ 30 בינואר 2021 | 00:59
  • כתבה מזעזעת.
    הזוי בעיניי שב-2021 אישה מאשימה נשים אחרות בפגיעות מיניות או פיזיות של גברים. האשמת הקורבן היא אחת מהמחלות החברתיות הכי קשות שיש.
    יש בכתבה המון אי דיוקים, גדלת בכפר שלם אבל הורייך היו אנשים עשירים ואמידים בכול כנה מידה. בתיכון תמיד היית לבושה במיטב המותגים ולא החסירו ממך כלום, כול הניסיון הזה לשחק את עצמך ענייה-מזרחית מכפר שלם הוא מביך. (היית אישה אמידה אז ואת אישה אמידה היום)

    מאת: נגה |‏ 29 בינואר 2021 | 23:42
  • פשוט עצוב לראות את כמות הקינאה חסרת השליטה שמשתוללת כאן
    אף אחד לא צריך לדבר מהכאב שלו
    גם אם זה קשה, עדיף פשוט לא להגיב.
    אתי את מהממת!!
    בהצלחה והריון קל

    מאת: אורטל |‏ 29 בינואר 2021 | 23:23
  • עלי אקספרס של הסינים. מחרימים את הקניות וכל מסחר עם הסינים. מגיע להם עונש. ככה יעשה כל העולם ונראה איך הסינים מתחננים לסליחה.

    מאת: ב |‏ 29 בינואר 2021 | 22:07
  • יש כאן כמה שסוגרים איתה חשבון , מקנאה ומטינה. אתם ממש צהובים מקנאה.

    מאת: דילרה |‏ 29 בינואר 2021 | 21:02
  • עובדיה עלק , ובכל זאת באינסטגרם , איפה שצריך קשרים ומותגים את רשומה "אתי קובו"
    לכי תעבדי על החברים "המשכילים" שלך תעשי עליהם פוזות , אישה סוג ג'

    מאת: ארמדיקו |‏ 29 בינואר 2021 | 20:41
  • יקירה כל עוד לא מפריע לך ולא אכפת לך שהוא בוגד בך ועוקץ נשים מהצד , החיים שלך דבש כפרה..
    תיהני מהכסף נסיכה כי זוגיות ומשפחה אין לך

    מאת: ניקו |‏ 29 בינואר 2021 | 20:38
  • איזה משעשע לראות איך היא מפרסמת עכשיו בסטורי את כל החברות והאנשים הלקקנים שעלק "מפרגנים" לה. ופה לעומת זאת רואים מה אנשים באמת חושבים עליה ועל התכשיטים המשעממים שלה. תתקדמי! גם אם את חושבת שאת מוצלחת את בתכלס כלומניקית. מה עשית? התחתנת עם כסף? הבאת מהר ילדים כדי שאחרי שתתגרשו לפחות תקבלי מזונות בסכומים גבוהים, פתחת עסק לתכשיטים סופר משעממים במחירים מופקעים כמו שעודד לימד אותך, כל היום עסוקה בלהראות את הבגדים מותגים שלך בחדר הארונות שלך אבל אין לך סטייל בשיט, חברות שלך פוציות בדיוק כמוך ורצוי לציין שהם אקסיות שלך בעלך (!!), לא למדת כלום, העסק שלך בחסות בעלך כי מאיפה הרווחת כסף? את נשואה לו מגיל 25…תגידי לי על מי את חושבת שאת עובדת? הא עובדיה?

    מאת: מצחיק |‏ 29 בינואר 2021 | 20:14
  • פשוט בדיחה לקרוא את הכתבה
    מי שמכיר יודע שאין כמעט אמת בדברים שנכתבו , על הילדות, על הסביבה שגדלה …
    פשוט בדיחה

    מאת: אחד שיודע |‏ 29 בינואר 2021 | 20:06
  • קיראי את התגובות של כל אלה שמכירות אותך מן העבר.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 29 בינואר 2021 | 19:21
  • עוד אחת שהתחתנה עם מבוגר מלא בכסף ועפה על עצמה. רק לא ברור מיהן החברות הלא מפורסמות, את מפרסמת רק את הסלב. קצת צניעות!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 29 בינואר 2021 | 19:21
  • הבחורה חסרת אינטילגנציה בשיט..
    כתבה פעם בסטורי שלה ״אני.. כמובילת דעת קהל..״ גברת אתי עובדיה מכירה את המשפט אין הנחתום מעיד על עיסתו? יופי אז תפנימי. את גם ממממש לא מובילת דעת קהל הזויהההה!

    ״הקמתי עסק לבד לבד לבד לבד״.. נורא קל להרים עסק כשיש לך מטפלות ופיליפיניות שמנקות מבשלות ומטפלות בילדים.

    כתבה מיותרת והזויההההה. מגוחכת.

    מאת: ❤️ |‏ 29 בינואר 2021 | 18:33
  • נשמעת פלצנית.. מי התאים לה נעל ספורט לבגדים… נראית מגוחך..ברגע ששלחה אנשים שיקנו מאליאקספרס ומנתה את הוצאות העסק שלה… אז מצידי שתלך לחפש את החברים שלה. יותר מדי עפה על עצמה.. תכשיטים ברמה של גנון.צודקת באליאקספרס יש יפים יותר.

    מאת: עמליה |‏ 29 בינואר 2021 | 18:28
  • אם לא הית מתחתנת עם בן של לא היו יודעים מי את פריפריאלית ששכחה מאיפה היא באה. תשלמי לי ולא אענוד את התכשיטים שלך

    מאת: שי ה.ז |‏ 29 בינואר 2021 | 18:25
  • פלצנית בגרוש

    מאת: דרור |‏ 29 בינואר 2021 | 17:53
  • כבר שנים מנסה להתפרסם, אבל לא מצליח לה, בוא נגיד שמירי בוהדנה היא לא חח

    מאת: אתי קובבה |‏ 29 בינואר 2021 | 17:42
  • אלי עובדיה היה שותף שך גבריאלי בקזינו בטורקיה

    מאת: דור |‏ 29 בינואר 2021 | 17:25
  • מדהים. לא משנה מה ואיך. לצאת טוב בכתבה אי אפשר. כל הקטנונים עם העין השמאלית והצרה ימצאו משהו לא מחמיא להגיד. חבל. הפוסל במומו פוסל.
    בשורות טובות.

    מאת: שי |‏ 29 בינואר 2021 | 17:12
  • כל הכבוד
    מושלמת. .

    מאת: סוזי |‏ 29 בינואר 2021 | 16:19
  • את מקסימה ונעימה.מבקשת לגעת את שם התכשיטים שאת מייצרת .

    מאת: מגי |‏ 29 בינואר 2021 | 16:11
  • ארגזים של כסף יש לאבא שלה כל הילדות היא הסתובבה עם כסף ופוחלץ של צב ים בקיר ….עלק חישל אותההה

    מאת: חחחח |‏ 29 בינואר 2021 | 15:59
  • היא אומנם מכפר שלם ..אבא שלה הכי עשיר בשכונה יש להם אמפריה של חומרי בניין "עץ דקו " ובנוסף הוא בנה בניין שלם אותו הוא משכיר לאנשים איזה חוסר בדיוק היה לה כילדה ????

    מאת: אני |‏ 29 בינואר 2021 | 15:57
  • פשוט מאוד.. יפה… הורסת.. טובת מראה ואישה טובה לבעלה
    כל השאר בונוס..
    כל גבר היה רוצה אישה כזאת .. גם אני !
    התאהבתי !
    שיהיה המון הצלחה ורק טוב.
    עם ישראל היקר תפרגנו ואם קשה.. לא נורא
    לפחות בלי תגובות מרושעות
    תהיו אנשים טובים…..!
    תזכו אולי ליותר

    מאת: יובל |‏ 29 בינואר 2021 | 14:57
  • כמה יהירות כמה!!!חבל…..

    מאת: נוי |‏ 29 בינואר 2021 | 14:08
  • הפרסום עלה לה לראש.. מקרוב..

    מאת: שרית |‏ 29 בינואר 2021 | 13:28
  • חבל שלא מדברים על זה שכסף לא היה חסר כי אביה מלך בתי הקזינו שנעצר

    מאת: ריאלי |‏ 29 בינואר 2021 | 12:54
  • נשמעת צנועה וחמודה שלא הסתנוורה מהכסף ויש לה גם עיניים טובות
    בהצלחה עם ההריון!!

    מאת: פולי |‏ 29 בינואר 2021 | 12:41
  • לא מעניינת. בלי השם והכסף של בעלך מי את בדיוק?

    מאת: מישהי |‏ 29 בינואר 2021 | 12:20
  • יש פה סוג של האשמת קורבן. מי שלא רוצה שיתעסקו איתה לא יתעסקו איתה,כדבריה.
    אמירה דוחה ומטומטמת

    מאת: אני |‏ 29 בינואר 2021 | 12:19
  • וואי איזה חמודה. ממש כיף לקרוא. תצליחי אמן ותרגישי טוב. מקסימה

    מאת: איילת |‏ 29 בינואר 2021 | 11:57
  • וואלה לא השתכנעתי. נשמעת לי מזוייפת.

    מאת: תודה |‏ 29 בינואר 2021 | 11:48
  • האם אתם מציעים גם עגילים?
    מצאתי רק 2 זוגות…

    תודה

    מאת: חנה |‏ 29 בינואר 2021 | 11:15
  • ניתוח אף מילוי שפתיים, קשה קשה שיש שלוש מטפלות…. פליז תביאו לנו קצת סיפורים של נשים רגילות עם חיים אמיתיים.

    מאת: לואי |‏ 29 בינואר 2021 | 11:13
  • ניסית לצאת פיה
    ידוע שאת מכשפה את זה שאת לא יהירה תמכרי למי שלא מכיר אותך
    את בדיחה לכל החברות כולל בר

    מאת: בר |‏ 29 בינואר 2021 | 11:06
  • ברור שנקנה באלי אקספרס, כל התכשיטים שלך הם חיקויים משם

    מאת: נוי |‏ 29 בינואר 2021 | 10:49
  • מביך שבשנת 2020 אתם מפרסמים כתבה נותנים לגיטימציה לאמרה "מי שדורשת שיתחילו איתה- יתחילו איתה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 29 בינואר 2021 | 10:48
  • מהממת!!!

    מאת: רותם |‏ 29 בינואר 2021 | 10:45
  • יש חברות מתחרות , עולם שלם של איכות , את פוליטיקאית ,כדי לא ללכלך על קולגות , מה הקשר עלי אקספרס , תלמדי להעריך קהל שנותן לך ביקורת ולא לדבר עם האף למעלה . את לא לבד בספינה , אותך אני לא צריך בשביל תכשיטים , וגם אם אחפש , זה לא יהיה לחנות שלך.

    מאת: בנימין |‏ 29 בינואר 2021 | 10:43
  • כל הנשואות למליונרים עסוקות בלהצטייר ככאלה שהצליחו בזכות עצמן וחלילה לא בזכות העושר של הבעל. תבינו שאנו לא מטומטמים, התחתנתן תחילה בגלל הכסף, אחכ כל השאר.

    מאת: טל |‏ 29 בינואר 2021 | 10:39
  • אל תנסי להבליט את זה שאת "צנועה" כי זה מראה על חוסר צניעות

    מאת: הודייה |‏ 29 בינואר 2021 | 10:26
  • גם כשגרת בדרום תל אביב חשבת לקנות באלי או שרק היום את חושבת שהשמש זורחת לך מהתחת בגלל הכסף של בעלך

    מאת: עפה על עצמה |‏ 29 בינואר 2021 | 10:07
  • וואוו! כמה שאת לא צנועה! כמה שאת לא!
    את מתנשאת על כולם, על העוקבים שלך, על אנשים בכללי, שכחת את עצמך קצת…
    תלמדי איך להתנהג ואז תעשי כתבות.
    פשוט שקר גס.

    מאת: מילי |‏ 29 בינואר 2021 | 09:32
  • חחחח גדלת בכפר שלם לאבא שעסק בהימורים ועצרו אותו כמה פעמים .היה לכם כסף בבית, מספיק עם השקרים והניסיון לצאת סינדרלה. זה לא עבר שאפשר להתגאות בו את יודעת..
    את הכסף והתדמית שלך עשית בזכות בעלך וזה ברור לכולם.
    לפני כן מה היית? צלמת? התפרנסת מזה יפה? לא בטוח.
    אתי עובדיה, שבי בשקט בצד. התכשיטים שלך לא מעניינים ובטח שלא יפים. רמת ביצוע של ילדה בגן חובה.
    ובקשר לערכים שלך- לא, אין לך ערכים. את מזלזלת בעוקבים שלך ומשמיצה כל מי שלא נראה לך. ככה אושייה ומובילת דעה עאלק לא מתנהגת.
    תתחילי לעשות חושבים על איזו אמא את רוצה להיות לילד השלישי שלך. עדיין לא מאוחר לצאת מהחור השחור שיצרת לעצמך.

    מאת: Noa |‏ 29 בינואר 2021 | 09:29
  • שקרנית כזאת העתיקה את כל הרעיון מיגל לוי !!!!! היא לא בנתה את העסק לבד!!!!!! אל תיפלו למילים שלה

    מאת: רונה |‏ 29 בינואר 2021 | 09:28
  • אתי היקרה,
    כל מה שסובב אותך זה ריקנות של כסף ופרסום. אין לך חברה אחת מהעבר יש לך רק חברות מפורסמות או עשירות. אל תאבדי על עצמך… חבל היית ילדה חמודה שהתקלקלה

    מאת: אחת שיודעת |‏ 29 בינואר 2021 | 09:03
  • כתבה יפה על בחורה מקסימה כל הכבוד , אבל כפי שאני זוכר כסף לא היה חסר לה בילדות .

    מאת: נהדרת |‏ 29 בינואר 2021 | 08:55
  • מי זאת בכלל?

    מאת: שי.ע |‏ 29 בינואר 2021 | 08:47
  • אהבתי את הצניעות והפשטות ובעיקר את ההבעה בעיניים שמראות על טוב לב.
    נשים שמחפשות רק כסף הנאות ובילויים ומוכנות למכור את עצמן עבור זה לצערי ניתן למצוא בקלות.

    לא פלא שבעלך התלהב (נשים מהסוג הראשון הוא מכיר באלפים). אם לא תשתני (כסף זה דבר מסוכן) אזי בעלך זכה.

    מאת: דוד |‏ 29 בינואר 2021 | 08:42
  • ממש מסכנה כאילו לא היה כסף… היה כסף ועכשיו יש יותר כי הבעל מממן. מתנשאת בעע.

    מאת: נקנה בעלי אקספרס |‏ 29 בינואר 2021 | 07:31
  • עושה רושם של בחורה מקסימה בסך הכל , מה שהפריע לי שהיא אומרת מי שלא יכול לקנות את התכשיטים שלה שיקנה בעלי אקספרס , כי היא מונה את כל "ההוצאות" בכדי להוציא קולקציה , פרסום , עובדים וכו' , מי שקונה את התכשיטים לא אמור לעניין אותה ההוצאות שלה אלא התכשיט בלבד ואם הוא שווה את העלות שלו , אז זה תירוץ מופרך לעלויות שהיא דורשת, אומנם אני לא קונה בעלי אקספרס אבל כפי שידוע לי יש שם דברים שווים בהחלט ! בהצלחה

    מאת: גל |‏ 29 בינואר 2021 | 05:47
  • מי היא חושבת שהיא. שולחת לקנות בעלי אקספרס. מאיפה היא באה?

    מאת: יפי |‏ 29 בינואר 2021 | 02:11
  • מרינה קבישר, בר רפאלי אקסיות של עודד בעלה!

    מאת: לילך |‏ 29 בינואר 2021 | 01:53
  • היא נראית מהממת, אבל אלה תכשיטים שמוכרים באילת משנות התשעים.
    ושלא אתחיל לדבר על השרשראות למשקפיים

    מאת: שרון |‏ 29 בינואר 2021 | 01:41
  • עשרה שמות, לא עשר

    מאת: ליהי |‏ 29 בינואר 2021 | 01:40
  • למה לשקר?? גרתם בכפר שלם, אבל לאבא שלך היה מלא כסף ומסכנה ממש לא היית. זה שאת לא רוצה לדבר על זה , זה בגלל שהכסף הזה לא חוקי ואת לא רוצה להיכנס לפינה הזאת.

    מאת: שרון |‏ 29 בינואר 2021 | 00:44
  • אבל למה לזלזל במי שקונה בעליאקספרס ?
    זילזלו בך שהיית קונה בנווה שאנן ומתחננת להנחה של 3 שקל ?

    מאת: אבי |‏ 29 בינואר 2021 | 00:39
  • זה לא הבת של אלי עובדיה מהקזינו ?

    מאת: יוסי |‏ 29 בינואר 2021 | 00:38
  • כנראה שהסינפסות לא מתפקדות מדהים שם

    מאת: פאשינסטה |‏ 28 בינואר 2021 | 23:16
  • עפה על עצמה

    מאת: דינה ויס |‏ 28 בינואר 2021 | 22:29
  • אין דבר כזה בחורה שדורשת שיתחילו איתה, ממש עצוב שאישה אומרת דבר כזה.

    מאת: לומי |‏ 28 בינואר 2021 | 22:28
  • ״דע מאין באת…״ את הדוגמא לכך
    שלא שכחת מאיפה באת ולו לרגע
    צניעות ופשטות זה הדבר הכי יפה בעיניי
    לאב יו שימרית הוי.אי.פי שבקלוז פרינדס ❤️

    מאת: שימרית |‏ 28 בינואר 2021 | 21:59
  • מכירה אותה מהעבר יפה מבפנים עוד יותר מבחוץ

    מאת: בת מלך |‏ 28 בינואר 2021 | 21:40
  • מי את אם לא בעלך, קצת צניעות

    מאת: לא רק יקרים אלא מכוערים |‏ 28 בינואר 2021 | 21:28
  • מהממת, אבל אין צורך לשקר עבור הראיון. תמיד היה לכם כסף ולא מעט ממנו.

    מאת: Noa |‏ 28 בינואר 2021 | 20:18
  • מי שמכיר יודע מדובר באחת המהממות, יפהפיה, צנועה, נעימה, טובה לב ומוכשרת בטירוף

    מאת: טל |‏ 28 בינואר 2021 | 20:15
  • רק צדפה פצועה מייצרת פנינה.
    את מתפרנסת מכאב.

    מאת: לא תודה |‏ 28 בינואר 2021 | 20:11
  • אתי את בחורה יפה אבל שי פרנקו או איך שלא קוראים לך אתה צלם קצת מוגזם הגזמת עם הריטושים מחקת לה את האף קצת יותר עדינות החלקת את העור על מאתיים מיותר

    מאת: דניאלה |‏ 28 בינואר 2021 | 20:10
  • סתם עוד פקאצה חסרת מוח שעפה על עצמה. את התכשיטים שלך לא אקנה גם אם הם ימכרו במחירי עלי אקספרס. את עוד צריכה לשלם לי כדי שאסתובב עם הזוועה הזו עליי.

    מאת: סורי |‏ 28 בינואר 2021 | 20:09
  • מרינה קבישר, בר רפאלי, מירי בוהדנה…כל אלה שהתחתנו עם כספומטים… אמור מי חבריך ואגיד לך מי אתה

    מאת: אחת |‏ 28 בינואר 2021 | 20:03
  • מצחיק כמה שהיא דומה לאחיינית של בוהדנה

    מאת: שוש |‏ 28 בינואר 2021 | 19:34
  • משעמם

    מאת: ע |‏ 28 בינואר 2021 | 18:15
  • עלה לך..הפכת להיות מתנשאת כמו החברות שלך יעל בר ומרינה…
    פעם היית מקסימה אבל את כבר לא שם.

    מאת: נטע |‏ 28 בינואר 2021 | 18:07
  • למה לעוף על.עצמך בצורה מוגזמת וביהירות? קצת צניעות. מעבר לכך, את מהממת!!

    מאת: מירי |‏ 28 בינואר 2021 | 17:58
  • אל תשקרי דלא היה כסף היה לך מה שלא היה לילדים אחרים בשכונה
    היה לך טומקארד ולבשת מותגים ולאבא שלך היה ארגזים של כסף

    מאת: לירז |‏ 28 בינואר 2021 | 17:55
  • מהר תתקנו את השגיאה בכותרת, כותבים חמות ולא חמה. חמה זה שמש

    מאת: ליה |‏ 28 בינואר 2021 | 17:42
  • זה מעצבן שכל הנשואות לבעלי ממון עושות פוזות …אני יקנה מי בחורה בלי בעל מליונר.

    מאת: לירז |‏ 28 בינואר 2021 | 17:39
  • חמות
    לא חמה

    מאת: דבר עברית |‏ 28 בינואר 2021 | 17:36
  • בעברית אומרים חמות
    לא חמה

    מאת: תדאגו לתקן |‏ 28 בינואר 2021 | 17:35
  • בהתחלה הכותרת עשתה לי אנטיגוניזם, אבל קראתי את כל הריאיון והאמת שאת נשמעת מקסימה, הרווחת ממני עוקב באינסטגרם

    מאת: הילה |‏ 28 בינואר 2021 | 16:51
  • חמה?????? כותבים חמות!!!!!!!

    מאת: אוריה |‏ 28 בינואר 2021 | 16:34
  • חמות כמו אחות. ולא חמה כמו שמש…

    מאת: דן |‏ 28 בינואר 2021 | 16:28