אי אפשר להפסיק להסתכל על הביקיני הזה של עומר נודלמן

הנה קצת תוכן שלא קשור למזג האוויר החורפי שמצליח להפתיע אותנו בכל שנה מחדש: למעשה, מדובר אפילו בתוכן שמתנגד לו - כי עומר נודלמן אולי כבר לא נופשת במלדיביים (אלא בדובאי), אבל הפיד שלה מספר סיפור אחר לגמרי

מאת  | ‏ 5 נובמבר 2020

גשם? הא? איפה? (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

גשם? הא? איפה? (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

בזמן שבישראל החורף סוף סוף הגיע רשמית, עומר נודלמן עוד נמצאת באיים המאלדיביים – לפחות בפיד האינסטגרם שלה. בפועל, הדוגמנית כבר המשיכה הלאה ומבלה בדובאי, אבל הנסיעה שלה מטעם חברת סמסונג למאלדיביים עוד מספקת חומרים מרהיבים, ואפשר להבין למה היא לא רוצה להרפות עדיין.

מלבד הנופים המשגעים שגורמים לנו לקנאת תיירות עזה ופנטזיות על עתיד ללא קורונה, נודלמן כמובן ארזה איתה מלתחת בגדי ים מגוונת וסקסית, ובגד ים אחד ספציפי משך במיוחד את תשומת לבנו. בתור אחת מנבחרת הפרזנטורים של רנואר, ממש לא מפתיע שעומר לקחה איתה פריטים של רשת האופנה לנסיעה, ואחד מהם הוא ביקיני ג׳ינס מעניין, שהוא לגמרי עניין של טעם.

טרם גיבשנו מסקנה סופית (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

טרם גיבשנו מסקנה סופית (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

הביקיני כולל תחתון קטנטן וטופ שהרצועה התחתונה שלו מדמה חלק עליון של מכנסי ג׳ינס, כולל הלולאות, ושני משולשים עם תיפורים באמצע. לא לגמרי החלטנו מה לחשוב על הבחירה הזאת – מצד אחד מדובר בגימיק די מדליק, ומצד שני קשה לנו שלא להיזכר בתיקים שתפרנו בניינטיז ממכנסי ג׳ינס קצרים לפי ההוראות של סמדר שיר.

אבל זה לא הביקיני היחיד שהיא לקחה איתה, וניכר שיש לנודלמן העדפה ברורה – בגדי ים קטנטנים במיוחד עם רצועות דקיקות ביותר. אין מה לומר, היא חיה על הקצה. בגדי הים הנוספים כללו ביקיני בהדפס זברה עם רצועות קשירה בכתום ניאון של המותג Daria Swim, ביקיני טאי-דאי פצפון במיוחד ובגוונים עזים של האתר Barbasi, וגם טופ וחצאית נקשרת של מותג בגדי הערב ניני – הכל מותגים כחול לבן, כך שהדוגמנית לפחות לקחה איתה קצת מהבית לסיבוב שלה מסביב לעולם.

ניכרת העדפה ברורה לבגדי ים קטנטנים ככל האפשר (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

ניכרת העדפה ברורה לבגדי ים קטנטנים ככל האפשר (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

מתחמם קצת, לא? (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

מתחמם קצת, לא? (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

היו גם בגדים של ממש  (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

היו גם בגדים של ממש (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

אבל לא יותר מדי  (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

אבל לא יותר מדי (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

עד הפעם הבאה  (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

עד הפעם הבאה (צילום: אינסטגרם, @omernudelman)

השאירו תגובה