"אולי אחזור לשמור שבת, כרגע אני צריכה את הסופ"ש לעצמי"

אינסטגרם הגשימה לעדן פולני את המשאלות. שם ראה אותה סוכן הדוגמניות והזניק אותה לקריירה בינלאומית, שם גם הכירה את חבר שלה, עידן גינדי. אבל להצלחה בגיל צעיר יש מחיר. יום אחרי צילומים לקמפיין הראשון הכרכרה הפכה לחרם בבית הספר, החברות הוציאו אותה מקבוצת הוואטסאפ והיא החלה לקבל הודעות חסרות בושה מגברים ברשת. אחרי הכתבה הזאת היא מקווה שהדברים ישתנו. אפילו קצת

מאת  | ‏ 29 אוקטובר 2020

עדן פולני (צילום: אלי צדוק)

עדן פולני (צילום: אלי צדיק)

עדן פולני חתומה בסוכנות שאליה נכנסות דוגמניות אלמוניות – וממנה יוצאות פרזנטוריות, כוכבות רשת, נשים שהן אייטמים.  ציבורית – היא עדיין שייכת לחלק הראשון, מקצועית – תלמידת התיכון בת ה-16 מרעננה היא כבר שם חם עם קריירה פעילה. פולני הצטלמה לאחרונה עבור מיקי בוגנים, דודו בר אור, אלון ליבנה ו-Factory54; בחו"ל היא הספיקה לכבוש שער במגזין "גלאמור" הנחשב, ובנוסף מובילה את קמפיין מותג האופנה הצרפתי "דילן", עבודה שנחתה עליה כמו באגדה, כמו עוד קסמים בסיפור האישי שלה. "הם ראו תמונות שלי וביקשו אותי, בלי פגישה, בלי טסט, זה היה ממש מלחיץ, במיוחד כשזו עבודה ראשונה בפריז".

את ממש 'אמילי בפריז'. איך זה עובד? מחכה לך נהג פרטי עם פררו רושה?
"נחתתי ונסעתי לישון אצל סבתא שלי מחוץ לעיר, ולמחרת קמתי ישר לצילומים. למזלי אני גם דוברת צרפתית, אז בניגוד לאמילי היה לי יותר קל, והם היו הכי אדיבים, עד היום אני בקשר עם צוות ההפקה".

צילום: אלי צדוק

צילום: אלי צדיק

כשעושים קמפיין עולמי, אני מניחה שמרוויחים סכומים מכובדים.
"אני לא מנהלת את זה, אלא אמא שלי והסוכן שלי, אבל זה ללא ספק שינוי מהבייביסיטר שעשיתי, שזה 25 לשעה. תמיד עבדתי וחסכתי, לא ביקשתי מאמא שלי, וכרגע אני חוסכת לאוניברסיטה ולאוטו. רק אחרי העבודה הראשונה רציתי לחיות את הכסף וקניתי תיק של לואי ויטון", היא אומרת ומצביעה על הפאוץ' שהגיעה איתו.

הוא קטן, אבל אני מניחה שהוא עולה לא מעט.
"כן, זה לא הולך לפי הגודל".

לא רוצה להתלונן, לא רוצה להיות בעייתית

פולני נועדה לבינלאומיות. היא נולדה בפריז, משם המשפחה עברה למוסקבה בעקבות עבודתו של האב, ובגיל שלוש הגיעה לארץ. בגיל חמש הוריה התגרשו, ולפני שבע שנים עבר אביה למיאמי. מאז היא על הקו. הפגישה שלנו התקיימה בין הסגרים, כשעוד היו בתי קפה בעולם. פולני הגיעה לראיון מלווה באמא שלה, רגע לפני ששוב המריאה. אני מודה, אני רגילה כבר שנים לראיין את הדוגמניות הכי מצליחות בישראל, ועדיין נשימתי נעתקה כשהתיישבתי מול הצעירה עם הנוכחות המלכותית, הקסם האישי וגם – הבטן המלאה על תרבות האונס, אפילו שהיא לא השתמשה במונח המפורש, ועל כך בהמשך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Polani (@edenpolanii) on

לדוגמנות היא הגיעה לפני שנתיים, בגיל 14, וכמו בסיפורי סינדרלה של שנות העידן הנוכחי: בזכות האינסטגרם. "חלמתי להיות אדריכלית או פסיכולוגית, האינסטגרם שלי היה פרייבט והייתי מעלה בו סתם תמונות רגילות, בלי איפור, סלפי עם חברים. ואז הסוכןעומרי יערי פנה אליי. אמא שלי נפגשה איתו, בדקה עוד סוכנות, ובסוף בחרתי בעומרי".

מאז הפרופיל הפך מפרטי לציבורי והתווספו לו כמה עוקבים, היום – 182 אלף. הזינוק מעלה סימני שאלה שאותם היא למדה להדוף, "מהרגע שעומרי התחיל לנהל אותי הוא מנהל גם את האינסטגרם. הוא מחק את התמונות הקודמות וסידר לי את הפיד. הוא יודע הכי טוב מה לעשות".

יערי הוא בעל סוכנות ITM שהכירה לעולם את יעל שלביה, עדן פינס ואנה זק ("זה שם אותי אתן באותה משבצת"), מיוצגות שההצלחה שלהן סחפה לשינויים גם בחיים האישיים. פינס חוותה התאהבויות ופרידות בפרופיל גבוה, שלביה הפכה מבת אולפנה לאשת העולם הגדול שמנהלת זוגיות עם מיליארדר ומסתובבת במטוסים פרטיים. "אורח החיים של יעל השתנה אבל היא נשארה צנועה", אומרת פולני. "היא אחת החברות הטובות שלי, צריך חוזק פנימי כדי לא ליפול".

צילום: אלי צדוק

צילום: אלי צדיק

איך דואגים לשמור על חוזק פנימי בגיל שהבלבול ובדיקת הגבולות מאפיין אותו?
"אני אחראית, שמה שעון מעורר ל-4 בבוקר ודואגת ללכת לישון מוקדם. אמא באה איתי לצילומים בחו"ל, אני לא הולכת לישון בדירת דוגמניות. יש ימים קשוחים, לא תמיד פאן וקל לבוא להצטלם 12 שעות ביום בחום או בקור שיא, כשאין לך הפסקה, ואת לא רוצה להגיד שלא נוח לך כי את לא רוצה להיות בעייתית. אני לא מתלוננת. אומרת תודה על מה שיש"

מה בנוגע ללחצים של התעשייה לשמור על גזרה מסוימת?
"הדבר שהיה קשה לי לוותר עליו זה קרואסונים, אבל אני יודעת מתי לעצור את עצמי ולא לאכול שמונה מהם. אמרו לי כבר בהפקות שאני צריכה לרדת במשקל, להתאמן. אני יודעת למשל שאם אני טסה, אני צריכה לשמור קצת יותר ולהתחטב לפני. למזלי יש לי גנים טובים מאמא, אני לא אוכלת רק סלטים ותמרים".

"צריך לעשות שינוי בהול, כי זה הולך להידרדר עוד"

בדומה לחברתה יעל שלביה, גם פולני התחנכה בחינוך דתי. עד כיתה ז' למדה בבית ספר דתי ועד לפני שנה וחצי גם שמרה שבת. "אני עדיין מאוד מאמינה, ואני לא שוללת שאחזור לשמור שבת, פשוט בגלל שאני בת 16, ואני בלימודים ועובדת, אז אני מרגישה שאני חייבת את השישי-שבת שאוכל לעשות בו דברים שלא הספקתי ולהיות בטלפון".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Polani (@edenpolanii) on

איך אמא שלך קיבלה את היציאה מהדת?
"
היה לה קשה. עשיתי את זה בשלבים. בהתחלה הייתי רק מדליקה אור, אחרי זה התעסקתי בטלפון ורק בהמשך לא שמרתי בכלל. אני כן מתחרטת על זה, אני מרגישה שהדת מאזנת אותי ושומרת עליי, אבל זה קשה לי כרגע לחזור לשמור. אני מאוד מכבדת את אמא, נניח מדברת בטלפון רק בחדר, רואה סרט עם אוזניות וכמובן שאבוא לסעודה ואדליק נרות שבת".

ואיך התקבלת בבית הספר החילוני?
"הכרתי את הילדים מהשכונה ומחוגים. ההבדל העיקרי במעבר הוא מללכת לבית הספר עם חצאית מתחת לברך, לביה"ס שאת יכולה לבוא בשורטס".

שורטס ומכנסונים הן מילים שעוררו סערות עד לא מזמן. איך חווית את זה?
"אני לא מצליחה להבין למה לבנים מותר ללבוש מכנסיים קצרים ולבנות אסור, זה מזעזע. איזו חוצפה זאת, אני לא הולכת עם מכנסונים שחושפים ישבן, אבל לאשר לבנים ולא לאשר לבנות זה לא הגיוני. חוץ מזה, את יודעת באיזה מכנסיים קצרים הבנים מגיעים? כמו בגד ים, תחתונים. למה זה בסדר? זו חד משמעית אפליה".

צילום: אלי צדוק

צילום: אלי צדיק

לא רק על האפליה המגדרית, פולני לא מוכנה לשתוק והיא מתכוונת להילחם גם בהטרדות מיניות, והיא כבר יודעת שהכל קשור. "אני רואה אנשים שחושבים שזה סבבה לזלזל בבנות, ושאונס קבוצתי של ילדה בת 16 באילת זה מצחיק, יש בנים שחושבים שבת ששותקת זה אומר שהיא רוצה, אני לא מבינה איך הם יכולים לחשוב ככה, זה צריך להיות הדדי. ולא מתוך שתיקה של 'לא נעים לי'. אני חושבת שצריך לעשות שינוי בהול, כי זה הולך להידרדר עוד. אני יכולה להגיד לך שבבית ספר שלי כתבו על שלט: 'איה נאפה – 12, אילת – 30, מתי יהיה – אפס?', והיו לנו שיעורי חינוך בנושא, הראו לנו קמפיינים, אבל זה לא מספיק. הטרדות מיניות יש בכל מקום, לא רק כלפי דוגמניות, כל בת בישראל חוטפת משפט לא במקום.

"אני מקבלת הרבה הערות וזה עצוב שאנחנו חיים בעולם שבו אנשים מרשים לעצמם לדבר ככה לבנות. תמיד יש הודעות של 'את כוסית', 'וואי מה הייתי עושה לך!' ואני ישר חוסמת. נכון שיש כאלה שלא מייחסות לזה הטרדה מינית, זה כולה משפט שאפשר לעשות לו בלוק ולהתעלם. אולי זה לא משפיע עליהן, אבל בעיני זו הטרדה לכל דבר, וזה גורם לי להרגיש לא בנוח וחשופה. למה זה צריך להיות סבבה? למה אני צריכה להתעלם ולהמשיך הלאה במקום שהם ילמדו להפסיק עם זה? למה זה הגיוני שמישהו ירשה לעצמו להגיד לי דבר כזה? ברור שזה לא אונס, אבל גם המשפט הזה – זה 'לא' אחד גדול. צריך לשים לזה סוף".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Polani (@edenpolanii) on

לצד האג'נדה והרקע הדתי, אני מניחה שיש לך הרבה קווים אדומים בעבודה.
"נכון. אני רק בת 16, וגם אמא שלי דתייה, אז אני קודם כל מכבדת, אני לא אצטלם בבגדי ים ולא בבגדים חשופים".

בגיל 14 סופיה מצ'טנר צעדה על המסלול של דיור בשמלה שקופה. אם גם את רוצה להיות שם, זה לא חלק מהדיל?
"לא, הסוכנים שלי שומרים עליי ובכל חוזה כתוב שאני לא מצטלמת בעירום ובבגדים שקופים. גם עכשיו כשהצטלמתי לדודו בר אור שמאוד חשופה בבגדים שלה, מראש אמרתי שיש לי קווים אדומים. אי אפשר באמצע יום צילום פתאום להגיד לי להישאר בתחתונים ובלי חזייה, אני באה עם גבולות ברורים. אני מאמינה שברגע שאנשים רוצים אותי, הם יעשו הכל כדי להשיג אותי, גם בתצוגות יש דברים חשופים, אם את באה חסרת ביטחון ומראה שאת לא עומדת על שלך – כנראה ינצלו את זה ויתנו לך את הבגד החשוף, אבל אצלי זה לא יכול לקרות".

את צעירה, אבל לא נאיבית.
"הדבקתי את הפער מהר, בבת אחת נכנסתי לעולם של המבוגרים והתנהגתי בהתאם. ויתרתי על המון דברים שהיו לי בחיים לפני – אין חברות ואין יציאות, יש לי את העבודה שלי וזו הבחירה שלי עכשיו, כי זה לא יישאר לנצח".

צילום: אלי צדוק

צילום: אלי צדיק

הוויתור על יציאות ובילויים גרר כעסים מצד החברות או שהן הבינו?
"זה לא גיל שמבינים בו דברים. זה יותר מזה, ברגע שהתחלתי לדגמן כבר לא היה לי על מה לוותר בעצם, הן וויתרו עליי".

"אף אחד לא כתב: די זה לא בסדר, תפסיקו לצחוק עליה"

לא רק החברות התרחקו. פולני מספרת שיום לאחר שהצטלמה להפקה הראשונה שלה לקסטרו עם הפרזנטור עומר דרור, היא חזרה למציאות חדשה בכיתה. "את מצפה שכולם יבואו לדבר איתך ויפרגנו, יגידו שראו את הקמפיין וישמחו בשבילך, דברים כאלה. אבל אף אחד פשוט לא דיבר איתי".

חשבתי שזה אמור להיות הפוך, בגלל שאת קרובה למפורסמים ירצו בקרבך.
"האמת שגם אני חשבתי שזה מה שיקרה, אבל מסתבר שעל כל אחד הפרסום משפיע בצורה אחרת וגם הבנים נסחפו עם הבנות, הם שלחו תמונה שלי לצד תמונה של 'מליפיסנט' כדי לצחוק עליי, ואף אחד לא כתב, 'די זה לא בסדר, תפסיקו לצחוק עליה'".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Polani (@edenpolanii) on

וזה שהשוו אותך בסופו של דבר לדמות שמגולמת על ידי אנג'לינה ג'ולי, זו לא מחמאה?
"לא, כי זה לא משנה את התחושה שכולם צוחקים עלייך ביחד. בכוונה שמים אותך ליד דמות מרושעת. זו לא השוואה טובה". היא אומרת וקולה נסדק קלות, הדמעות מציפות את העיניים, הפגיעה ניכרת אבל היא ממשיכה. "כשעושים עלייך חרם את יודעת שכשתגיעי לבית הספר אף אחד לא ידבר איתך, אף אחד לא ישב לידך. את מנודה. לא יצאתי לטיולים שנתיים, בהפסקות, לפני הקורונה והזום, הייתי נשארת בכיתה, עם הטלפון, רואה נטפליקס, כשכולם יוצאים ומדברים".

ולפני שהתחלת לדגמן, איך זה נראה?
"חבורה, מסיבות פיג'מה וקבוצת וואטסאפ. פשוט הוציאו אותי ממנה. שאלתי אותם מה עשיתי, ואמרו לי 'את רעה אלינו'. אני באמת לא ילדה רעה ועדיין הרגשתי ממש רע עם עצמי, בסופו של דבר לא עשיתי כלום, ופשוט היה לי עצוב".

הדבר המסוכן בחרם, זה שמרגישים בדידות ובושה מאוד גדולה, ואז גם לא מספרים לאף אחד, מה שמגדיל את התחושה הרעה. היה לך עם מי לדבר?
"יש לי חבר אחד טוב, ולמזלי דיברתי עם אמא ולא הסתרתי ממנה, היא אמרה לי שהם פשוט מקנאים ואין מה לעשות. הבנתי שאני צריכה לבחור בין העבודה לחברות, וכשהן מגיבות ככה, אז הבחירה הייתה קלה".

קווים אדומים ברורים (צילום: אלי צדוק)

קווים אדומים ברורים (צילום: אלי צדיק)

כבר התראיינת בעבר ודיברת על החרם, זה שינה משהו בהתנהגות?
"כלום, אני יודעת שהן הריצו את הכתבה ביניהן ושמישהי כתבה, 'מה היא משקרת, זה לא קרה בכלל, היא חיה בסרט'. אבל הן יודעות מה האמת. הייתה אחת שביקשה סליחה, הערכתי את זה אבל זה לא שחזרנו להיות חברות, היא עדיין איתן והן רק הפכו לעוד יותר רעות".

מה היית רוצה שיקרה? הן יקראו שוב את הכתבה, אם הן יפתחו קבוצת וואטסאפ ויוסיפו אותך עכשיו?
"אני לא שומרת טינה ואני אסלח מתוך כבוד לבן אדם, אבל אני לא מאמינה שנחזור להיות חברות, הן הכאיבו לי, ולמזלי אני רק למדתי והתחשלתי מזה".

אני מניחה שהלימודים בזום בטח באים לך בטוב, לא?
"הלימודים האלה בזום זה ממש מבאס, אני נסחפת ולא מצליחה להתרכז. אנחנו בסופו של דבר ילדים, בבית ספר זה עוזר שיש לך חובה להישאר עירני ושאסור לגעת בטלפון. חוץ מזה שאי אפשר לפנות למורה ולקבל הסבר ותשומת לב, הרבה דברים מתפספסים". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eden Polani (@edenpolanii) on

הקורונה השפיעה עלייך גם בתחום הדוגמנות?
"הכול תקוע ואי אפשר לתכנן כלום, אין צילומים ואין קמפיינים. עכשיו הייתי צריכה לדגמן בתצוגת האופנה של 'מיו מיו' בפריז, עשו לי אודישן בפייס טיים, ממש פגישה עם כל הנציגים, התקבלתי ובסוף בגלל הצורך בבידוד כל פעם – זה לא צלח".

לא מחפשת תמונה עם עומר אדם

וכאן שוב מנגנון האגדה מתערב לטובתה. בזמן שסבלה מהניתוק החברתי, היא הכירה את עידן גינדי, בן למשפחת יבואני הבשר המבוססת, היום חייל בן 19. "הוא התחיל איתי באינסטגרם לפני שנה וחצי, השיחה פשוט זרמה. הוא גם חבר של חברים, אז די הכרנו. הוא הכי תומך בי שיש".

כשהתחלתם לצאת היית בת 15, איך זה התקבל?
"
וואו כמה הרימו גבה, זה לא היה פשוט. אמא שלי ממש לא הייתה בעד, היא הזהירה אותי שאנחנו לא תמיד באותו ראש, ושאנחנו לא באותם גילאים והוא מנוסה יותר, אבל אני דווקא חושבת שעברתי דברים ובגלל זה התאמנו. בסופו של דבר אני לא רואה את עצמי יוצאת עם בנים בגילי".

הכל מסתדר כמו באגדה (צילום: אלי צדוק)

הכל מסתדר כמו באגדה (צילום: אלי צדיק)

חבר זה לא משהו שעלול להפריע לקריירה? בכל זאת חברותייך לסוכנות, שלביה ופינס, הוקפצו לתודעה אחרי שניהלו לכאורה רומן עם עומר אדם, ועומר נודלמן יצאה עם לירן דנינו.
"אני אוהבת את החבר שלי וזה לא ישתנה כדי שאהיה יותר מפורסמת או כדי שתהיה תמונה שלי עם עומר אדם".

איך זה משפיע שהוא מגיע ממשפחה מבוססת?
"קודם כל זה ההורים שלו ולא הוא, דבר שני הוא קיבל חינוך מדהים, הם לא שופוני, לא מראים את הכסף, הם לא כאלה".

יש סיכוי שנראה אותך בקרוב בקמפיין לקצביה?
"אני לא מערבת ביזנס אנד פלז'ר".

צרפת, רוסיה, ישראל (צילום: אלי צדוק)

צרפת, רוסיה, ישראל (צילום: אלי צדיק)

השאירו תגובה

 

  • תגובות של בנות ובנים חרדים שיש פה לא מבין מה הם עושים באתר הזה אם צניעות בראש מעינם.ח

    מאת: עלי |‏ 16 בספטמבר 2023 | 15:33
  • אם היית יודעת מה המעלה של שבת היית רועדת שבת זה יום מיוחד לכולם לא רק ליהודים אפילו לגוי אסור לומר תחלל שבת בשבילי אלא רק ברמזים

    מאת: לאה |‏ 8 בפברואר 2023 | 14:59
  • מפער של שלוש שנים היא עברה לבנזוג שמבוגר ממנה בשלושים שנים לאונרדו דה קפריו. יהודי כשר למהדרין.

    מאת: סרסור |‏ 7 בפברואר 2023 | 20:12
  • איזה חרם עשו עלייך בדיוק?הורדת לחצי שיכבה עוקב באינסטה השתן עלה לך לראש…מה את מצפה שיתייחסו אלייך? לא זורקים אבן לבור ששותים מימנו!!!!!!! חירבנת על חברי ילדות שלך! לא יעזרו רחמים עצמים

    מאת: גלי |‏ 22 באפריל 2021 | 20:59
  • יפיפיה תמשיכי לפני הכול לשמור על הצמך לא לתת דין וחשבון לאף אחד איצות מי הורים בלבד אבל גם ההורים הם בניאדם לעבוד עם הרואש קינאה תחליפי חברות מה שבטוח שהורים הם אלה שרוצים את טובתך לא נוראעם חוזרים בשאלה בהצלחה

    מאת: מימי |‏ 15 בנובמבר 2020 | 00:57
  • שמי פס על הבנות הקנאיות. תעברי בית ספר וזהו.

    מאת: יעל |‏ 1 בנובמבר 2020 | 05:10
  • צנועה את לא. שבת זה לא פינג פונג בורא עולם לא צריך את הטובות שלך.. בנות ישראל הצנועות אל תלמדו מפרסום וחצי של ילדות שמוכרות את נשמתם בשביל כסף דוגמת יעל ועוד.. תקראו בגוגל על בנות ישראל שהיו מתאכזרים להם הגויים וקשרו אותם לסוסים והן היו מכסות את חלקי גופן שלא יכשלו בהם לאחר שמשכו אותם הרשעים הארורים!

    מאת: בת של מלך |‏ 1 בנובמבר 2020 | 01:15
  • עוד אחת שמכרה את נשמתה לשטן בחסות אמא שלה .אין לך שום קוים אדומים ממה שראיתי הכול תלוי בכמה יציעו לך בשביל להוריד חזייה .כול ציץ מציץ ברחוב עים לבוש מינימלי כמו שלך גם אני הייצי מטריד אל תתפלאי למה אונסים ומטרדים תתחילו ללבוש בגדים ולא לצאת עים חיתולים

    מאת: יוסף |‏ 31 באוקטובר 2020 | 22:43
  • ילדה יפה.
    בהצלחה!

    מאת: ענבל |‏ 31 באוקטובר 2020 | 21:16
  • מהממת.

    מאת: נטע |‏ 31 באוקטובר 2020 | 21:03
  • את יפה מאד ותמיד תהיה יפה ויקנאו בך . שימי על כולם ותמיד תמצאי חברה אחת טובה יותר מ100 מחשפות ורעות , תתחברי עם בנים זה הכי כייף . בהצלחה

    מאת: רחל פריז |‏ 31 באוקטובר 2020 | 20:34
  • ממש מעניין את הת*** ת אם תשמרי שבת

    מאת: טל |‏ 31 באוקטובר 2020 | 19:55
  • יפה יפה יפה

    מאת: עירית |‏ 31 באוקטובר 2020 | 19:45
  • שבת היא מקור הברכה אם את רוצה הצלחה אמיתית אז לשמור שבת זה לא אופציה או אולי לשמור שיהיה לי נוח ומתאים..בהצלחה

    מאת: ניסים |‏ 31 באוקטובר 2020 | 19:40
  • נשמה מתוקה השבת לא נמצאת במקום שאולי יהיה בא לך בעתיד לחזור. את עדיין יכולה למרות העבודה לשמור. רק תאמיני שהשבת היא זאת ששומרת עלינו. ואין כמו היום הזה בשבוע זה נותן דלק לכל השבוע. כדאי לך מאוד להמשיך לשמור את תראי שהברכה תבוא בצרורות

    מאת: יוסי |‏ 31 באוקטובר 2020 | 19:08
  • מהממת ונשמעת עם ראש על הכתפיים ❤

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 באוקטובר 2020 | 19:03
  • החוואי שנראה נשים כמוך בפוליטיקה הישראלית

    מאת: שירז אוחנה |‏ 31 באוקטובר 2020 | 12:49
  • איזה בחורה מהממת, רצינית חכמה יפה וצנועה.

    מאת: Evitar |‏ 31 באוקטובר 2020 | 12:18
  • כמה רוע יש לילדים ,קנאה וצרות עין , אפה המחנכת המנהלת היועצת , מה הן עושות בענין, בחורה מקסימה כזאת יכולה לפאר ולהלל את שם ביהס ,, חבל

    מאת: שימשיכו לקנא ויסבלו |‏ 31 באוקטובר 2020 | 11:00
  • לא חייבת לשמור שבת או להתנהג ולהתלבש כמו דתייה, אפשר להיות מאמינה בלי שאחרים יתערבו לך באמונה. מאוד יפה שהיא מכבדת את אמא שלה כל עוד היא גרה בבית שלה, לא כל נערה בגילה תטרח.

    מאת: לומי |‏ 31 באוקטובר 2020 | 09:44
  • מדובר בנערות קנאיות מאד ומתוסכלות מההצלחה שלך. בטח יש שם את היוזמת/ות החרם והשאר כולל הבנים נגררים אחריהם. גם בר רפאלי סיפרה שהחרימו אותה ותראי איפה היא ולאן הגיעה ואיפה הבנות הללו. לברוח מהר מבית הספר הזה. זו סביבה חולה בשבילך.

    מאת: פז |‏ 31 באוקטובר 2020 | 08:39
  • ואוווו איזה מהממת

    מאת: לולי |‏ 31 באוקטובר 2020 | 06:46
  • בחורה מהממת. טוב עשית שעזבת את הדת. מדובר בסגנון חיים עם כללים נוקשים. אין קשר בין זה לאלוהים. את יכולה להאמין באלוהים גם מחוץ לדת. אני רק לא מבינה למה את נשארת בבית הספר עם חרם כזה?? עדיף פשוט לעבור בית ספר. איך בבית ספר לא נלחמים בחרם?? איך ההורים של הילדים לא מתערבים? למה בית הספר לא מתערב ונוקט צעדים משמעתיים נגד הילדים המחרימים? צריך להפעיל עונשים מחמירים על חרם עד כדי סילוק מבית הספר ואפילו צעדים פליליים נגד יוזמי החרם.,

    מאת: מירה |‏ 31 באוקטובר 2020 | 06:27
  • מקסימה. שיהיה בהצלחה. ממש מבאס שהחבר ממשפחה שעשתה את הונה מניצול החלשים ביותר בחברה

    מאת: דנית |‏ 30 באוקטובר 2020 | 22:39
  • את נשמעת מתוקה אמיתית

    מאת: את מקסימה |‏ 30 באוקטובר 2020 | 20:49
  • יפהפייה, בהצלחה!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 באוקטובר 2020 | 20:38
  • ילדה פשוט יפה! עם ערכים!.
    כל מילה נוספת מיותרת

    מאת: אילנה |‏ 30 באוקטובר 2020 | 16:13
  • דומה ליובל שרף

    מאת: מישהי |‏ 30 באוקטובר 2020 | 14:37
  • יפה מאוד ומתוקה. ראש על הכתפיים, ועוד כזאת צעירה! מהממת

    מאת: איזו נסיכה |‏ 30 באוקטובר 2020 | 13:19
  • רק לא לפרסם מוצרים מן החי.
    התעללות ביצירי הבריאה

    מאת: בהצלחה בכל |‏ 30 באוקטובר 2020 | 12:51
  • כתבה ריקנית …. הבחורה דווקא נשמעת מקסימה אבל ההתמקדות בנושאים החרושים שיש בכל כתבה כבר נמאסה.

    מאת: מירי |‏ 30 באוקטובר 2020 | 12:36
  • רואים הכל גם כשהבגדים "לא שקופים",
    נראה לך שאת עדין מצליחה להסתיר משהו…
    זו תמימות או שאת משקרת לעצמך?
    ואחר כך את מתפלאת שגברים מטרידים אותך…

    מאת: רון |‏ 30 באוקטובר 2020 | 12:26
  • אולי? למה את חושבת שזה פינג פונג. בורא עולם לא צריך את הטובות שלך.
    קו אדום? ומה התמונות שלמעלה הם צנועות?
    את מסכנה, ילדות לומדות ממך דרך גויים ופריצות ולך ה"שכר"
    וגם לעוד "דתייה" שמפרסמים פה תמיד יעל

    מאת: לילדה הקטנה |‏ 30 באוקטובר 2020 | 11:30
  • כשאת מצטלמת כמעט בלי בגדים
    אני מרגיש כלום.
    לעולם לא אגיע למקומות האלה.
    זאת הטרדה לכל דבר ועניין.
    אני מוחה נמרצות.

    מאת: נו באמת |‏ 30 באוקטובר 2020 | 10:23
  • מחכה לך ממי. אל תשכחי שמלת שבת. שלך חנהלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 באוקטובר 2020 | 10:11
  • ילדים זה עם של חרא

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 30 באוקטובר 2020 | 09:48
  • יש לך יופי מהמם אישית אהבתי שאת יודעת לסנן ולהבליג תכל'ס החברה בישראל זה לא החברה בצרפת גם אני נולדתי בפריז בהפרש של 17 שנה
    גם אני חלמתי להיות דוגמנית אבל מסתבר שכרגע זה לא רלוונטי התמונות שלך מהממות גם בגלל שאת חכמה ויודעת מה את רוצה מעצמך המשיכי ככה.

    מאת: גבריאלה אליאור |‏ 30 באוקטובר 2020 | 09:37
  • דבר אחד אי אפשר לקחת מעומרי, גם אם הדוגמניות שלו לא הכי יפות שיש, הוא אשף יח"צ!!!

    מאת: שי |‏ 30 באוקטובר 2020 | 00:52
  • אבל למה כולן מגדילות שפתיים? זה נראה כמו פס ייצור אחד גדול

    מאת: אוקי |‏ 29 באוקטובר 2020 | 22:19
  • מעניין כמה היחצ שלה שילמו על הכתבה הריקה הזאת

    מאת: לילי |‏ 29 באוקטובר 2020 | 21:25
  • בחורה יפה אין ספק, אבל הסוכן ידוע כשתלטן ועף על עצמו, ולמה כל אחת צריכה סיפור עצוב של חרם בבית הספר? לא נמאס?

    מאת: zs |‏ 29 באוקטובר 2020 | 21:11
  • לסוכן שלה יש נטייה לקחת קרדיט שלא שלו, הוא ממש לא זה שגילה אותה.
    נהנה מפירות ההצלחה של מישהו אחר.

    מאת: לי |‏ 29 באוקטובר 2020 | 20:36
  • איזו ילדה יפיפייה

    מאת: ג.ל. |‏ 29 באוקטובר 2020 | 19:38
  • יכולה להיות דוגמנית ולשמור שבת כמובן לשמור על ערכי הצניעות!!!

    מאת: עירה |‏ 29 באוקטובר 2020 | 19:35
  • את יפהפייה. גם עליי עשו חרם מקנאה. ככה זה אנשים קטנים, הם מחרימים מתוך קנאה וגם לי אמרו שאני "סנובית".
    רק אנשים רעים ואומללים עושים חרם. אל תתרגשי הבעיה היא אצלם.

    מאת: קרו |‏ 29 באוקטובר 2020 | 19:14
  • עוד פרחה מנותחת

    מאת: -- |‏ 29 באוקטובר 2020 | 18:24
  • לוותר על שבת, בשביל דברים כאלה בטלים כמו פלאפון. מראה היכן הדור.

    מאת: נחמה |‏ 29 באוקטובר 2020 | 17:29
  • מהממת ואיכותית ללא ספק .

    מאת: דניאל |‏ 29 באוקטובר 2020 | 17:06
  • פשוט מהממת!

    מאת: . |‏ 29 באוקטובר 2020 | 17:02
  • איך היא בת 16? נראת בת 20 23

    מאת: . |‏ 29 באוקטובר 2020 | 16:59