ברבי היא בטוח לא

היא לא מאשרת את השמועות על עידן חביב ("ישבנו לבירה בקטע הכי חברי בעולם"), לא מבינה את ההשוואה לבר רפאלי ("אבל זה מחמיא"), לא מוכנה לספוג הטרדות מיניות ("זה מחרפן"), לא מפחדת להיות לבד ("למדתי להכיר את עצמי מאפס") ולא פוסלת שתצטלם לפלייבוי ("זה לא מה שהיה פעם"). עם צילומים לקלווין קליין, דלתא וקוקה קולה, עומר ברבי מסתמנת כמרעננת הרשמית של השנה הכי מוזרה שהייתה לנו

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2020

עומר ברבי. שמלה: נילי לוטן ל-Factory54 (צילום: רותם לבל)

עומר ברבי. שמלה: נילי לוטן ל-Factory54 (צילום: רותם לבל)

עומר ברבי הפסיקה לקרוא עיתונים. כן, גם בתקופה של כותרות מלחיצות וסגר ממשמש ובא היא מעדיפה להתמקד בעבודות הדוגמנות שלה, במשפחה ובהכנות ללימודי הנטורופתיה שתתחיל בחודש הבא. "הפסקתי להאמין לכל מה שכותבים בעיתון", היא מספרת בחיוך מושלם שחושף את השיניים הלבנות בעולם. "בין אם זה על הקורונה, בין אם זה על ביבי ובין אם זו רכילות. אני כבר לא מאמינה לשום דבר שכותבים".

למרות שהיא טורחת לציין את ביבי ואת הקורונה, ברור שברבי בת ה-23 מתכוונת בעיקר לכותרות בנושא אחד: הרומן שלה לכאורה עם הזמר וכוכב "הישרדות"עידן חביב והמשולש הרומנטי שבמהלכו החל חביב לצאת עם דוגמנית נוספת – לובי ספדי – לפני שהקשר עם ברבי נגמר. הידיעות במדורי הרכילות של החודש שעבר עוררו גל של השערות ותהיות על טיב הקשר בין חביב לדוגמנית המסקרנת. אבל ברבי מבקשת לעשות סדר ולשים את "מערכת היחסים"הזו בפרופורציות. "מובן לי לגמרי למה נתנו לזה נפח. אנחנו בקורונה, לאנשים משעמם, לא קורה כלום מעניין בעולם", היא אומרת, "אז כותבים דברים שהם לא תמיד נכונים".

את מכחישה את הקשר ביניכם?
"לעידן ולי הייתה היכרות קצרה בין שני אנשים. הוא בן אדם מדהים, מקסים ומוכשר, אבל מפה ועד רומן סודי? בואי".

טופ: ראלף לורן, ג'ינס: ליווי'ס, שעון: פדני (צילום: רותם לבל)

טופ: ראלף לורן, ג'ינס: ליווי'ס, שעון: פדני (צילום: רותם לבל)

אז לא היה רומן סודי?
"אני אומרת לך, הידיעה הזו נפלה עלי כרעם ביום בהיר, היום כל שיחה עם גבר הופכת לרומן. זה עידן חביב, אז ברור שזה בתקשורת. אני יודעת מה הייתה ההיכרות האמיתית שלי עם הבן אדם ואני לא חייבת לתת דין וחשבון לאף אחד. מי שצריך לדעת את האמת יודע, ישבנו לבירה בקטע הכי חברי בעולם".

וואלה, בירה?
בירה.

פעם אחת?
"נו ליאור, אני לא ספרתי את כמות הפעמים. לא יודעת".

"זה מחמיא, אבל אני לא רואה דמיון ביני לבין בר רפאלי"

זו לא הפעם הראשונה ששמה של ברבי מופיע במדורי הרכילות בצמוד לסלב מקומי. עד השנה שעברה היא ניהלה זוגיות פוטוגנית של כמעט שנתיים עם און, האח הצעיר לבית רפאלי, מערכת יחסים שעליה היא מדברת במונחים אחרים לגמרי, אבל גם בלקוניות בלתי מתפשרת. "זו הייתה מערכת יחסים מהממת, מעבר לזה אין לי מה להגיד", היא אומרת במהירות ומנסה לשנות נושא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on

ובכל זאת.
"הייתי בזוגיות עם בן אדם, לא עניין אותי מאיזה בית הוא בא ומה השם משפחה שלו. אני שומרת על הכבוד של האקסים שלי. את בטח יודעת, לאף אחד לא נעים לדבר על האקס. לא לי, לא לך, ולא לחווה מהמכולת".

אבל עדיין, את לא יכולה להתעלם מהעובדה שיש שיגידו שהזוגיות הזו הייתה מקפצה גדולה לקריירת הדוגמנות שלך.
"אני לא חושבת. אז סבבה, השם שלי היה קצת בכותרות, אבל זה לא מה שהקפיץ אותי למעלה. אם הייתי רוצה להתפרסם הייתי מנצלת את זה אז".

האמת, ברור לגמרי שקריירת הדוגמנות של ברבי לא צריכה עזרה מאקסים מפורסמים. היא מתנשאת לגובה של 1.80, והעיניים הכחולות הענקיות, השיער הבלונדיני הגולש והגבות העבות נותנים לה מראה של טופ מודל בינלאומית. חוץ מזה, אמה היא דוגמנית העבר דניאל ישינובסקי (שכיכבה בקמפיינים איקוניים של "גוטקס", "גדעון אוברזון", "שוקולד עלית"), ונראה שברבי נכנסת לתפקיד בקלילות. "האמת היא שאמא שלי תמיד אמרה לי שאני יפה", היא מספרת בחיוך, "אבל היא מעולם לא דחפה אותי לתחום, היא הבהירה לי שזה עולם קשוח מאוד אבל תמיד אמרה לי לעשות רק מה שטוב לי". קשה גם לא להבחין בדמיון בינה לבין האחות המפורסמת של האקס, בר רפאלי. "זה מחמיא לי מאוד, אבל אני לא רואה שום דמיון בינינו", היא מבהירה.

טופ: ראלף לורן, תחתונים: קלווין קליין, שעון: פדני (צילום: רותם לבל)

טופ: ראלף לורן, תחתונים: קלווין קליין, שעון: פדני (צילום: רותם לבל)

למרות ההיסטוריה המשפחתית, ברבי סלדה מעולם הדוגמנות כשהייתה נערה: "זה פשוט לא עניין אותי אף פעם. רציתי ללמוד, לעשות צבא ולטייל עם חברות במרכז אמריקה". אבל אז, אחרי חיזורים חוזרים ונשנים מצד סוכנות הדוגמנות "יולי", היא החליטה לנסות ולתת הזדמנות. "בהתחלה הייתי מאוד חרדה מהעולם הזה, שמעתי כל מיני סיפורים ופחדתי להישאב לשם", היא מפרטת. אבל ברגע אחד בגיל 21, בדיוק כשסיימה משמרת קשוחה במסעדה אסיאתית, היא שינתה את דעתה. "תשמעי, כמה אפשר לחזור ממשמרת בלילה עם ריח של ספייסי מיונז וסויה דלת נתרן?", היא צוחקת. "באותה תקופה כל הזמן אמרו לי שאני נראית טוב ושאלו למה אני לא מדגמנת, אז עצרתי לרגע ועשיתי חושבים עם עצמי, ואמרתי 'עומר, למה לא? זו עבודה לכל דבר. את נלחצת מאיזשהו טייטל שהוא הכי לא מלחיץ בעולם'".

"היו קוראים לי טחונה והתביישתי בזה"

היא גדלה ברמת השרון, הצעירה מבין שלושה אחים. אמה דניאל היום כיום מדריכת כושר ואביה טינו הוא איש נדל"ן. "הילדות שלי הייתה די נורמטיבית לילדה שגדלה ברמת השרון, זו עיר שלא כל כך קל לגדול בה. כמו 90% מהבנות בעיר גם עלי היה חרם", היא אומרת בנונשלנטיות שמאפיינת אותה. "בדיעבד אני יודעת שזה נבע מזה שהייתי ילדה יפה. אבל עומר של כתה ט' – לא היה לה מושג. לא היו לי חברים, בעצם היו, החברים הכי טובים שלי היו המשפחה שלי".

איך לא חשבת שאת יפה?
"אני לא יודעת, אבל ממש לא חשבתי ככה. עד היום אמא שלי מספרת לי שביסודי באה אלי חברה הביתה ושיחקנו בבובות, והיא שמעה אותי צועקת על החברה 'זה לא פייר שהבובה שלך יותר יפה משלי כי גם את יותר יפה ממני'. המשפט הזה חקוק לאמא שלי בזיכרון, היא עד היום לא מבינה איך חשבתי ככה".

מתוך הקמפיין של קלווין קליין ל-factory54 (צילום: נועם אקהויז)

מתוך הקמפיין של קלווין קליין ל-factory54 (צילום: נועם אקהויז)

"הייתי ילדה חסרת ביטחון", היא ממלמלת משפט שנראה רחוק שנות אור מהעומר הזקופה שיושבת מולי בבית הקפה. "חשבתי שאני לא מספיק טובה, עד היום אני שומרת את היומן של טינקרבל שכתבתי ביסודי, כתוב שם בכל יום מי חייכה אלי ומי דיברה איתי בשיעור. עצוב לראות את זה היום".

ואחר הצהריים, היית מנסה לפגוש חברים?
"האמת שהעדפתי לא להזמין אלי ילדים הביתה כי מאוד הובכתי שיראו את הבית שלי. הכסף משחק תפקיד ברמת השרון, 'טחונה' נחשבת מילת גנאי, וככה היו קוראים לי אצלנו. הייתי מתביישת בזה עד שיום אחד אבא שלי אמר לי:'עומר, לא גנבתי כסף מאף אחד, עבדתי ועשיתי את הכסף הזה בעשר אצבעות כדי שתחיי את החיים שאת חיה בהם".

בגלל המצב החברתי שלה כילדה היא הלכה לטיפול פסיכולוגי, ("אני חושבת שלכל מי שיש את האופציה הכלכלית ללכת לטיפול, שילך") ובעקבותיו הביטחון העצמי שלה החל לפרוח. היא למדה ריקוד, כדורסלופיתוח קול וסיימה כשחקנית מצטיינת בתיכון לאומנויות ("נמשכתי לדמויות הכי מכוערות שיש, זה מצחיק"). לאחר התיכון היא התגייסה לצבא כמדריכת צפ"ה (צוות פיתוח הדרכה) בשייטת 13. "הצבא זו התקופה הכי טובה שהייתה לי, הייתי בבסיס סגור, עבדתי המון, פרחתי שם". במהלך השירות היא קיבלה הצעה מבת הדודה שלה, שאז עברה ב-Adika, להצטלם לקמפיין אינסטגרם של החברה. "ישר הסכמתי", היא צוחקת. "בצבא, כשאת שומעת את המילה 'כסף' את לא רואה בעיניים. זה היה הכי כיף שיש".

ז'קט: ראלף לורן, ג'ינס: ליווי'ס (צילום: רותם לבל)

ז'קט: ראלף לורן, ג'ינס: ליווי'ס (צילום: רותם לבל)

היו דברים פחות כיפיים בצבא?
"האמת שבצבא עליתי המון במשקל, את יודעת מה זה בסיס סגור, בוקר צהרים וערב – לחם לבן שניצל תירס, פסטה, ושטוחים עם נוטלה. אז ברור שהשמנתי, אבל היה לי כל כך טוב שזה לא ממש עניין אותי. הרגשתי קצת נפוחה, אז מה?".

הרבה בנות לוקחות את זה אחרת.
"תראי, אז הייתה לי בעיה יותר גדולה, היו לי המון דלקות שתן שזה פשוט סיוט. זו תופעה שיש כמעט לכל הבנות בצה"ל בגלל ההיגיינה, אבל אצלי זה היה סבל שלא נגמר, הגעתי לבית חולים, כלום לא עזר לי".

וואו, נשמע קשה.
"מזעזע. אבל בהמלצת חברה התחלתי טיפולים טבעיים, דיקור בעיקר, וזה העביר לי לגמרי את הכאבים. בגלל זה אני הולכת ללמוד נטורופתיה, כדי שאוכל לעזור לאחרים כמו שהטיפולים האלה עזרו לי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on

"פלייבוי? נבר סיי נבר"

בתקופת הצבא קרוב משפחה הכיר לה את החבר הכי טוב שלו – און רפאלי. כמעט שנתיים של חוויות, טיולים ותמונות מעוררות קנאה העלו את מספר העוקבים שלה ברשתות ליותר מ-30,000 ובהמשך הגיע גם חוזה בסוכנות. היום, פחות משנה מרגע החתימה, החיים שלה נראים שונה לגמרי. "מהרגע שנכנסתי לסוכנות הייתה לי התפוצצות שאין לי מושג מאיפה היא באה. פתאום הכל קרה לי בלי שהספקתי להבין". יחסית לבחורה שנמצאת רק תשעה חודשים (שכוללים קורונה) בעולם הדוגמנות, היא באמת הספיקה לא מעט. היא הצטלמה לדלתא, קוקה קולה, סופר פארם, קמפיין בגדי הים של מגזין "בלייזר" וקמפיין בינלאומי לענקית האופנה קלווין קליין. "למדתי לפתח מערכת יחסים עם המצלמה, זה כמו ספורט, ככל שאת מתאמנת יותר ככה את מצליחה. היום יש לי הרבה יותר ביטחון".

ברור, אחרי קמפיין לקלווין קליין, איך לא?
"את לא מבינה, זה היה מלחיץ ברמות, כשהתקשרו להגיד לי שהתקבלתי לא הפסקתי לצרוח. החלום שלי זה להיות בטיימס סקוור עם ידיים בכיסים של הג'ינס של קלווין קליין, הלוואי שאגיע לשם".

ומה לגבי פלייבוי? התמונה שלך בבלייזר עשתה לא מעט רעש חיובי, גם לשם את חותרת?
"נבר סיי נבר".

הופה. לא מפריעים לך העירום וההחפצה?
"ממש לא, אני חושבת שהעולם בשנים האחרונות הוא במקום קצת אחר, זה כבר לא מה שהיה פעם. העולם התפתח".

טוטאל-לוק: קלווין קליין (צילום: רותם לבל)

טוטאל-לוק: קלווין קליין (צילום: רותם לבל)

מכאן, שיחת הבנות שאנחנו מנהלת מקבלת תפנית מעניינת ורלוונטית, נושא ההטרדות המיניות. "חשוב לי להגיד שיש היום הרבה יותר מודעות לעניין ההטרדות, אבל לא מספיק, ממש לא מספיק". ברוגע ובחיוך היא ממשיכה לספר לי על ההטרדות שהיא חווה מדי יום. "אין יום שאני לא מקבלת הערות מיניות, שלא צועקים לי ממכוניות או שורקים לי ברחוב. למדתי לשים את האוזניות שלי על עוצמה גבוהה ולהמשיך ללכת, אבל זה מחרפן".

אז את מתעלמת וממשיכה הלאה? איפה עובר הגבול?
"כשמצלמים אותי בלי שאני יודעת. זה קורה לי בים או בעבודה, כשאני מתכופפת להביא בקבוק קולה. לפני כמה ימים הייתי בים וראיתי בחור מבוגר מצלם אותי, הלכתי אליו, תפסתי לו את היד ואמרתי לו 'אהלן, תמחק את התמונה שלי כי אם הייתי הילדה שלך לא היית רוצה שיצלמו אותה ככה'. והוא מחק".

חתיכת אומץ.
"ברור, אני תמיד מעירה כשמצלמים אותי ככה, מה עדיף שיהיה לו את התמונה שלי אצלו? בגן חיות הזה שנקרא בני אדם יש את כל סוגי החיות. צריך לדעת להתמודד עם כולם".

חולצה: נילי לוטן, חצאית: ליווי'ס (צילום: רותם לבל)

חולצה: נילי לוטן ל-Factory54, חצאית: ליווי'ס (צילום: רותם לבל)

"כותבים לי 'את מזעזעת אותי', 'את דוחה'"

בתוך גן החיות הזה היא פגשה בשנה האחרונה חיה חדשה, כזו שלא הכירה כשהייתה אנונימית – הטוקבקיסטים. "למדתי שהיד של אנשים כל כך קלה על המקלדת", היא מספרת. "כותבים לי 'את מזעזעת אותי', 'את דוחה'. למדתי להתעלם, מבחינתי לקרוא טוקבקים זה הרס עצמי. אני רק אומרת מזל שהתחלתי עם עולם הדוגמנות הזה כל כך מאוחר".

אחרת מה?
"וואו, אם עומר בת ה-17 הייתה דוגמנית היא הייתה יוצאת עם צלקות מאוד מאוד גדולות. ילדים שנכנסים לתעשייה הזו יכולים לחוות דברים שאי אפשר לדעת אם הם יוכלו להתמודד איתם, היום אני עם כלים אחרים, אני הרבה יותר בוגרת".

למרות גל השמועות על הדייטים ועל הגברים בחייה, ברבי מודיעה רשמית ומוודאת שאני כותבת – "כבר שנה וחצי שאני רווקה". היא לא אומרת את זה מתוך רצון לקפוץ שוב לתוך קשר. "מאז שאני ואון נפרדנו אני רווקה וזו הפעם הראשונה בחיים שאני רווקה – מגיל 15 אני נמצאת במערכות יחסים. אני חייבת להגיד לך שכל מה שלא ידעתי על עצמי למדתי בשנה וחצי הזו, למדתי להכיר את עצמי מאפס".

וסט: נילי לוטן, ג'ינס: קלווין קליין (צילום: רותם לבל)

וסט: נילי לוטן ל-Factory54, ג'ינס: קלווין קליין (צילום: רותם לבל)

מה למדת?
"קודם כל שאין כיף כמו לישון באלכסון. דבר שני למדתי להיות לבד. כל החיים הייתי רגילה שברגעים הקשים שלי אני מתקשרת לבן זוג ובוכה לו. השנה אין לי למי להתקשר, אני לומדת להסתכל במראה ולהתמודד לבד, וזה בהחלט אפשרי".

טוב, אבל בטח מתחילים איתך המון.
"מה? נראה לך שגברים עומדים ומציעים לי לצאת איתם לדייטים? ממש לא. וזו הבעיה בדור שלנו, במקום שגבר שמצאתי חן בעיניו ייגש אלי וידבר איתי, הוא יחפש אותי באינסטגרם ואולי אולי ישלח לי הודעה. אבל תכלס במקסימום הם עושים לייק, זה עצוב, שכחנו איך להתקשר במציאות".

ואת, את מתחילה עם גברים?
"ברור. אני הכי כזו, אם מישהו מעניין אותי אני מתחילה איתו שיחה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on

אז אם אנחנו כבר כאן, איזה גבר מעניין אותך?
"אני צריכה גבר מטרתי, שאפתן וסוחף. אחרת אין לי עניין בו. אה, ושיהיה מצחיק. הכי חשוב".

ואיפה את רואה את עצמך בעוד כמה שנים?
"קודם כל אמא עם פרטנר מדהים לחיים. אני רוצה ילדים ומלא מלא כלבים, והלוואי שתהיה לי קריירת משחק ודוגמנות מעבר לים".

טוב, עומר ברבי זה בהחלט שם מחייב.
"קודם כל – ברבי זה בראבי – אני בכלל טריפוליטאית. ודבר שני, אני מזה לא ברבי קלאסית. אנשים בטוחים שאני פקאצה בלונדינית מרמת השרון שכל מה שאכפת לה זה איך היא נראית ומה היא אוכלת. איפה זה ואיפה אני?אבל אני כן עובדת על אני שאני נראית, וגם טפו טפו אני יכולה להגיד תודה".

מתוך הקמפיין של קלווין קליין ל-Factory54 (צילום: נועם אקהויז)

מתוך הקמפיין של קלווין קליין ל-Factory54 (צילום: נועם אקהויז)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Omer Sara Barbi (@omerbarbi1) on

טוטאל-לוק: קלווין קליין (צילום: רותם לבל)

טוטאל-לוק: קלווין קליין (צילום: רותם לבל)

צילום: רותם לבל | איפור ושיער: אנאל דרמון לסוכנות סולו | סטיילינג: תומר אלמוזינו לסוכנות סולו | לוקיישן: יקב אמפורה

השאירו תגובה

 

  • כן? היה לך קשה? עברת חרם? את אולי זוכרת את נגה אהרונסון וחבורתה? תגידי תודה שצחקו כל הכסף שלך ולא על החוסר בו, והחרם שעברת אני מצטער אבל אני אישית מזלזל בו, זו אולי הכתבה הכי מביכה שראיתי בחיים "עשו עליי חרם כי היה לי המון כסף ויופי "רגיל" אז התביישתי בעצמי" כל מה שאני שומע זה חוסר מודעות וכפיות טובה. אני כל כך שונא את העיר הזאת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    מאת: Karma and ptsd |‏ 29 במאי 2023 | 00:40
  • "רמת השרון זאת לא עיר שכל כך קל לגדול בה" ילדת שמנת מפונקת שלא מכירה את החיים האמיתיים.
    בכלל לא מיוחדת יש לה יופי רגיל

    מאת: אסף |‏ 29 בספטמבר 2020 | 00:34
  • את יפיפיה ואפילו יותר מבר

    מאת: גל |‏ 21 בספטמבר 2020 | 07:18
  • עדיף מלצרית מאשר דוגמנית. זנות מודרנית בשם אחר.

    מאת: מני |‏ 21 בספטמבר 2020 | 06:48
  • וואו, כזאת ערימה של שטויות לא ראיתי בחיים שלי. "מבחינתי הייתי עם בן אדם לא שם משפחה", אבל לגמרי במקרה הוא אח של הדוגמנית הכי מפורסמת בארץ ובעולם. וממש התביישתי בכסף שלי, ובכלל לא חשבתי שאני יפה, ואני בכלל בכלל לא דוגמנית רגילה. נשמה, את עוד צעירה, כשתגדלי תביני שאנשים לא כל כך טיפשים, הכי עדיף שתהיי אמיתית. תהיי ערה לפריווילגיות שלך, ואם את כל כך רוצה להוכיח שיש בך יותר מדוגמנית אז תדברי על קצת תוכן חוץ מתמונות שלך בביקיני, זה מה שעושה אותך חזקה ולא אוסף הקלישאות בכתבה הזאת.

    מאת: דנה |‏ 20 בספטמבר 2020 | 21:43
  • בשביל פירסום עושה את עצמה לא זוכרת מה היה אם עידן חביב.יש לנו פה סניליות.

    מאת: חגית |‏ 20 בספטמבר 2020 | 19:39
  • מעדיפה את ירדן גרבי

    מאת: סיגל |‏ 20 בספטמבר 2020 | 16:44
  • ניסיתי באמת למצוא מה יפה בה ולא מצאתי. לא כל בלונדינית עם עיניים כחולות יפה.
    אבל לא לדאוג טחונה היא תסתדר בחיים

    מאת: ליאן |‏ 20 בספטמבר 2020 | 12:41
  • ממש לא דומה לבר רפאלי שיהיה לה בהצלחה

    מאת: א.ד |‏ 19 בספטמבר 2020 | 21:16
  • בר רפאלי את לא. סורי.

    מאת: יותם |‏ 19 בספטמבר 2020 | 20:57
  • ניחה זה היה מחמיא ״בר רפאלי״ אבל זה לא.

    מאת: ניחה |‏ 19 בספטמבר 2020 | 20:46
  • עצוב שחרם זה הנורמה פשוט עצוב לאן הגענו

    מאת: לאן הגענו |‏ 19 בספטמבר 2020 | 14:53
  • גם בר רפאלי הצטלמה בעירום, שלחו לי מזמן למייל כמו לרבים. גם בהיא תצטלם וכולם יקבלו את התמונות ולא אכפת לה.

    מאת: צרכנית |‏ 19 בספטמבר 2020 | 13:42
  • יפה לא אבל מתנשאת כן

    מאת: נירה |‏ 19 בספטמבר 2020 | 13:20
  • מאמי את בכלל לא דומה לבר ואת ממש לא יפה במונחים רגלים נראה שעפת על עצמך

    מאת: חיים |‏ 19 בספטמבר 2020 | 13:19
  • הדרך שבה את מתמודדת עם דברים היא מדהימה !!!!
    כל הכבוד לך ושיתבישו מי שאומרים שהדבר היחיד שאכפת לך ממנו זה המראה!
    אחרי הכתבה הזו אני רואה אותך באור שונה לגמרי , את פשוט מדהימה תמשיכי כך!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 19 בספטמבר 2020 | 13:18
  • תסלחו לי אבל לא ראיתי שום דמיון בינה לבין בר רפאלי. מי שרואה את זה הוא כנראה עיוור

    מאת: נועה |‏ 19 בספטמבר 2020 | 12:58
  • בר יש רק אחת וזאת לא מגיעה לקרסול ולזרת של בר

    מאת: גד |‏ 19 בספטמבר 2020 | 10:54
  • לא יפה, נקודה.

    מאת: לירי |‏ 19 בספטמבר 2020 | 10:42
  • איש יחסי הציבור שלה צריך לקבל העלאה בשכר. הקטע עם ה"רומן" עם עידן חביב היה הברקה

    מאת: הילה |‏ 19 בספטמבר 2020 | 10:04
  • You look real sweet Omer…And people, if you don't have something nice to write…Don't

    מאת: mike |‏ 19 בספטמבר 2020 | 09:59
  • בוגרת מדהימה ויפה ברמות אחרות. לא הצלחתי להפסיק לקרוא מעניינת ומיוחדת אמן שתצליחי ותגשימי את כל החלומות שלך

    מאת: טל |‏ 19 בספטמבר 2020 | 09:24
  • חחח חיה בסרט

    מאת: אדיר |‏ 19 בספטמבר 2020 | 07:32
  • טקסטים של דוגמניות אני לא קורא כי מה הן כבר מסוגלות לכתוב אבל תמונות אוהב ליראות. הרי הן רצו להציג לנו את גופן בביקיני קטנטן ולא את רמת ה- IQ.

    מאת: אריה במדבר |‏ 19 בספטמבר 2020 | 07:06
  • נראת כמו עוד מיליון בנות לפנייב ואחרייה..משעממת..ובטח לא בר רפאלי קפצת גבוה חמודה, אפילו לא נטע אלחמיסטר אז בר רפאלי???

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 18 בספטמבר 2020 | 22:39
  • איך היא אומרת על מי שצילם אותה , שימחק ,מה שיהיה לו את התמונה שלי אצלו?
    ומכתבה כאן יש מחא תמונות כולל תמונות לא מחמיאות וממש לא עניין אותה שכל העולם יכול להוריד אותם אם הוא רוצה , ככה זה שהיא חיה בעולם דוחה

    מאת: יוסי |‏ 18 בספטמבר 2020 | 14:57
  • בר רפאלי חחחחחח הילדה חיה ביקום דמיוני…

    מאת: אבי |‏ 18 בספטמבר 2020 | 14:39
  • מהמת היית ומהמת נשארת!
    כל הכבוד וזו רק ההתחלה! סוף סוף לא עוד סתם פרצוף יפה.. כלכך הרבה מעבר לזה. אינטליגנטית ויודעת מה היא רוצה. עלי והצליחי

    מאת: רמה״שי |‏ 18 בספטמבר 2020 | 14:08
  • סתמית

    מאת: דנה |‏ 18 בספטמבר 2020 | 13:30
  • אחלה בחורה לא יפייפית על אבל מקסימה וחכמה ולא עפה על עצמה. כל הכבוד

    מאת: ניקה |‏ 18 בספטמבר 2020 | 13:19
  • וואו מדהימה!! התאהבתי אחרי הכתבה

    מאת: שיר |‏ 18 בספטמבר 2020 | 12:16
  • יש לי סקופ בשבילך….אף אחד לא השווה אותך לבר רפאלי חחחחחחחח אבל המצאה יפה זה חמוד שאת רוצה שיחשבו ככה…

    מאת: אבי |‏ 18 בספטמבר 2020 | 11:56
  • איך הכפות רגליים שלה? זהנ כל מה שמשנה

    מאת: שיר |‏ 18 בספטמבר 2020 | 10:57
  • די סתמית בעיניי. יש כמוה מיליונים בסן פרנסיסקו

    מאת: לא נפלתי מהכסא |‏ 18 בספטמבר 2020 | 09:48
  • כמו הלילה

    מאת: מכוערת |‏ 18 בספטמבר 2020 | 09:17
  • מתוקה וחכמה! שיהיה לך בהצלחה!!

    מאת: ספיר |‏ 18 בספטמבר 2020 | 09:11
  • מי זאת?? כמה רוח וצילצולים

    מאת: שני |‏ 18 בספטמבר 2020 | 05:22
  • נשמעת מקסימה ובוגרת ! בהצלחה (-:

    מאת: נוי |‏ 18 בספטמבר 2020 | 03:08
  • אשמח לחיות בסרט שהיא חיה בו

    מאת: שי |‏ 17 בספטמבר 2020 | 23:43
  • האמת דומה מאד לבר רפאלי… ואולי יפה יותר… עזבי את ארץ הקנאים והלכלכנים… וחפשי קריירה בח"ול לשם את שייכת… תנסי לקבל טיפים מבר רפאלי שנראה שתיתן לך באהבה. כאן בארץ הרכלנים לא תקבלי חיזוקים! ארץ אוכלת את יושבייה… לצערי

    מאת: . |‏ 17 בספטמבר 2020 | 22:55
  • כתבה עבשה. בר רפאלי לא, שאיפות לא. יאללה נקסט

    מאת: סופי |‏ 17 בספטמבר 2020 | 21:56
  • לא יפה בכלל

    מאת: ברבי |‏ 17 בספטמבר 2020 | 21:37
  • כמה ריטושים ועיצובים במציאות היא לא נראית אפילו טיפה דומה לזה וחלק מהתמונות מסגירות את זה.

    מאת: עמית |‏ 17 בספטמבר 2020 | 20:21
  • נשמע מרגע לרגע שכל העניין עם עידן היה שקר
    פתאום שבוע אחרי הכתבה עם השנייה היא מופיעה גם? ועוד שתי ראשיות במאקו?

    מאת: ח |‏ 17 בספטמבר 2020 | 19:42
  • יפה אבל בקטע הכי רגיל, שום דבר לא עושה לי וואו

    מאת: אחד |‏ 17 בספטמבר 2020 | 18:53
  • מהממת!!! איזו חכמה, עם רגליים על הקרקע. רק הצלחה שתהיה לך

    מאת: עדי א |‏ 17 בספטמבר 2020 | 18:45
  • מהממת בהצלחה

    מאת: שקד |‏ 17 בספטמבר 2020 | 17:41
  • בקיצור כל הכתבה אומרת שהיא יפה ועשירה אבל מתביישת בזה ולא מודעת לזה?! ממש

    מאת: גל |‏ 17 בספטמבר 2020 | 17:33
  • אצילית ונבונה

    מאת: בר |‏ 17 בספטמבר 2020 | 17:29
  • עומר את מהממת לדעתי. משתמע מהכתבה שאת בחורה מעניינת בוגרת ועם שאיפות רבות. מאחלת לך שגם תממשי אותן
    ולכל האנשים שידם קלה על המקלדת אם אין לכם משהו טוב פשוט אל תרשמו כלום.. למה טוב כל הרוע הזה ?
    שנה טובה לכולם.

    מאת: רותם |‏ 17 בספטמבר 2020 | 17:05
  • ושוב בנות ישראל היקרות אנחנו למדים שאם עושים יחסי מין עם מפורסמים מקבלים כתבת חג במאקו

    מאת: אלכסנדר |‏ 17 בספטמבר 2020 | 16:59
  • רגע אנשים בר רפאלי היא לא… ילדה יפה לא יותר.

    מאת: .. |‏ 17 בספטמבר 2020 | 16:37
  • בעקבות הכתבה על לובי ספדי היא החליטה להגיב גם? אם לא יצאת עם עידן למה את דואגת להזכיר את השם שלו בתחילת הכתבה?
    עומר ילדה חמודה שעשתה קריירה של ״דוגמנית״ בעקבות העובדה שיצאה עם אנשים מוכרים. זה הכל .

    מאת: רמי |‏ 17 בספטמבר 2020 | 15:50
  • נראת כמו סתם עוד ילדה לבנה מלונג איילנד. ממש לא מיוחדת

    מאת: shelly |‏ 17 בספטמבר 2020 | 15:11