כאן ביתי

לובי ספדי יצאה עם עידן חביב במשך חודש רק כדי לגלות, דרך כתבה, שהוא לכאורה יצא עם הדוגמנית עומר ברבי במקביל. קבלת הפנים לתעשייה היא עוד שורה בקורות חיים לא שגרתיים עבור הדוגמנית שגדלה בבית דרוזי-אוקראיני, שמעה במילאנו ש"התחת שלה נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ" וסורבה להתגייס לצבא למרות שהתעקשה. מה הלאה? החיים

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

לוּבּי ספדי יכולה לבלות ימים בניסיון לפענח ולהסביר את הזהות המורכבת שנולדה לתוכה. אפילו לשם הלא שגרתי שלה יותר ממשמעות אחת: "השם המלא שלי זה לובנה, בערבית זה סוג של אבן חן, אבל זה גם שם של עץ. במקביל אני גם קרויה על שם סבתא שלי האוקראינית, לובה, וברוסית לובוב זה אהבה. אז אני כנראה כל הדברים האלה יחד". 

בין כל ההסברים, הדוגמנית בת ה-22, שאביה דרוזי ואמה אוקראינית, יכולה קודם כל לברך על הפול הגנטי המצוין שקיבלה. בשנים הראשונות שלה בתעשייה היא כבר הספיקה להצטלם לקמפיינים של חברות האופנה Factory54 ודלתא ושל המעצב ויוי בלאיש, לעבות את חשבון האינסטגרם שלה וללמוד על בשרה מה זה להיות אייטם רכילותי מסקרן, בזכות השותפה המפורסמת לדירה, ריף נאמן, וקשירת שמה בשמו של עידן חביב. 

עם המטר שמונים שלה, לא מפתיע אף אחד שהיא דוגמנית. "מילדות היו שואלים אם אני שחקנית כדורסל או דוגמנית, בסוף בחרתי בדוגמנות", היא אומרת. "האמת היא שזה היה החלום. כילדה הייתי יושבת מול ערוץ האופנה ומתרגשת מזה, עד היום מוזיקה של תצוגת אופנה עושה לי צמרמורת. הייתי הולכת בעקבים שלי אמא שלי ועושה כאילו אני דוגמנית. הערצתי את קייט מוס ונעמי קמפבל. אני אוהבת מדידות, את הפן האמנותי של זה, ממש מרגש אותי להיות חלק מזה".

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

אז איך מגיעים להיות לובי ספדי? הסיפור של לובי עובר בין רמת הגולן למסדרונות הפוליטיקה ברוסיה. אביה הוא נצר למשפחת ספדי מהכפר מג'דל שמס. "להורים שלו יש מטעים של דובדבנים ותפוחים, ובצעירותו נחשב לשידוך מאוד מבוקש בכפר". במשך שנים, רוסיה ואוקראינה אישרו לאזרחי ישראל הדרוזים לקבל מלגות נוחות ללימודים גבוהים. אחד הסטודנטים האלה היה אביה של לובי, פארס, שנסע כדי ללמוד חינוך גופני. "האחים שלו היו רציניים, הלכו ללמוד רפואה. הוא היה קצת אחר, הוא בעצם הלך בשביל הכיף". 

כלומר, בשביל הנשים היפות?
"אולי", היא מחייכת, "עובדה ששם הוא הכיר את אמא שלי".

פארס ולודה בת ה-18 הכירו באמצע שוק הומה בקייב. "הוא קנה לה סניקרס, כי זה היה לה יקר, והיה ביניהם קליק מידי. אמא שלי הייתה נוצרייה, לא היה לה מושג מה זה דרוזי מישראל. היא עבדה עם מי שהיה אז נשיא אוקראינה, כמזכירה האישית שלו. היא הייתה מאוד ייצוגית, מתוקתקת, עבדה קודם בטלוויזיה. ההורים שלי באו מעולמות מאוד שונים, אבל היה ביניהם קליק".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

אחרי רומן קצר, פארס חזר לבית הוריו – רק כדי לגלות שהוא לא מפסיק לחשוב על לודה. "הוא מספר איך ישב בבית בכפר ולמרות שחשב שהוא לא יקח את אמא שלי ברצינות היא לא יצאה לו מהראש. הוא קנה כרטיס טיסה בלי שאף אחד ידע ואחרי חודש נסע ואמר לה שהם מתחתנים".

ככה מהר?
"כן. הם התחתנו שם וחזרו הנה. לאמא שלי היה הכל באוקראינה, אבל היא רצתה לצאת משם. ברה"מ של שנות ה-90 לא הייתה מקום בטוח לאישה יפה, וההורים שלה תמכו בה, למרות שלא היה להם או לה מושג לאן היא מגיעה".

ואיך ההורים של אביך קיבלו את זה?
"הרבה פחות טוב. זה היה סוג של רומיאו ויוליה. העדה הדרוזית מאוד סגורה. אתה לא יכול להפוך לדרוזי, או שאתה נולד לזה או שלא. הכפרים סגורים בתוך עצמם ופשוט אסור להתחתן עם אנשים מבחוץ. ההורים שלי לא יכלו לחיות בכפר, אז הם שכרו דירה בקריית שמונה, כדי להיות קרובים להורים של אבא שלי למקרה שהם ישנו את דעתם".

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

קשה.
"כן, במיוחד לאמא שלי. גם ככה לא היה לה כאן אף אחד, אז גם הם לא מקבלים אותה? מאדם חזק באוקראינה היא הפסידה הכל, היא הפכה לספרית ואבא שלי עבד כנהג הסעות. היא מספרת שהיא הלכה עם אותו ג'ינס במשך שנה, לא הייתה לה שפה ולא כלום, וההוצאות ממשיכות".

אז לא פגשת את סבא וסבתא שלך?
"אני דווקא בקשר איתם היום, כל התהליך הזה קרה לפני שנולדתי. עוד לפני שאמא שלי נכנסה להריון איתי היא הציבה בפניהם עובדה, שהיא אוהבת את הבן שלהם והיא כאן להישאר ולא הולכת. היא אמרה להם 'נכון, אני רוסייה, אבל טוב לו איתי, ואם לא תקבלו אותי גם לא תראו אותו ואת הנכדים שלכם'. הם הבינו שהם חייבים להיות עם ההורים שלי בקשר ואמנם אנחנו לא חיים בכפר היום אבל אנחנו נוסעים אליהם לחגים ובסופי שבוע, הם סבא וסבתא שלי".

את מדברת איתם בערבית?
"לצערי הערבית שלי לא משהו. פעם דיברתי אבל היום הרבה פחות, קשה לי עם המבטא. בבית דיברנו רוסית". 

אז מה בעצם דרוזי בך?
"אני אדם חם מאוד, הכנסת אורחים, הבית שלי פתוח לכל מי שרוצה. משפחה זה משפחה, זה הדבר הכי גבוה בתרבות הדרוזית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

מבחינת צה"ל את לא קיימת, את לא אדם במדינה

גם אם על המכשול המשפחתי פארס ולודה הצליחו לדלג, הם עדיין היו צריכים להתקיים כמשפחה מעורבת בסביבה שמרנית למדי. "בבית הספר הייתי היחידה עם רקע כזה", מספרת לובי, "זה לא הורגש כל הזמן, כי אני נראית כמו כולם. מי שלא שמע ולא ידע לא חשב על זה שאני לא יהודייה, אבל עם השנים הרגשתי את השוני. את נולדת בארץ, לומדת כאן, הכל מבחינתך תרבות יהודית וישראלית אבל אין ממש חגים, אין מסורת בבית. המקום שבו זה הכי פגע בי היה בקשר לגיוס לצה"ל".

למה?
"כי לא הסכימו לגייס אותי. בגיל 16 כולם מקבלים צו ראשון וחיכיתי לזה. חינכו אותנו בב"ס להגיע לצבא, עשו לנו הכנות לזה, תכננתי אולי לחתום קבע, לתרום למדינה הכי הרבה שאני יכולה. לא קיבלתי צו ראשון אז התקשרתי לצבא ונתתי את התעודת זהות ואמרו לי 'אין לנו אותך. את לא במאגר'. מבחינת צה"ל את לא קיימת, את לא אדם במדינה. זה כואב לשמוע את זה".

רבים אחרים היו שמחים לא להימצא ברישומים של צה"ל.
"לי זה היה מאוד חשוב. לא היה אכפת לי מה אני אעשה בצבא, רק רציתי שיגידו לי שאני שייכת. אנשים משתמטים, ואני רק רציתי להתגייס. הבנתי שבגלל שאני רשומה כדרוזית לא יגייסו אותי, כי מגייסים רק את הגברים הדרוזים, אבל שאם אביא לצה"ל אישור שהוטבלתי כנוצרייה בכנסייה – אולי הם ישנו את דעתם". 

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

במאמציה, לובי הגיעה עד לקייב כדי לקבל אישור מהכנסייה – רק כדי לשמוע בשובה שהכנסייה הזו לא מוכרת כאן. "אמרו לי שאני צריכה לעשות עוד טקס טבילה, אבל די, לא רציתי. למה שאני אצטרך לעבור את זה שוב? אמרתי שאני רק רוצה להתגייס. והבנתי שאני מאוד קטנה במערכת וזה לא קשור אליי ספציפית. נמאס לי לעבוד כדי להוכיח למישהו שיש לי כאן מקום. התעייפתי".

חשבת שזה גזעני לא לגייס אותך?
"אני לא חושבת שיש כאן גזענות ספציפית כלפי דרוזים, אבל כן כלפי כל מי ששונה. ובכל זאת, אף אחד היום לא יערער על זה שאני ישראלית. אני מבינה שזו מדינה יהודית אבל זה גם הבית שלי. לכאן אני מתגעגעת, אין לי מקום אחר ללכת אליו".

הוא אמר לי "תרדי 10 קילו ואני עושה ממך פצצה"

בזמן שחבריה עסקו במיונים לצה"ל, לובי פנתה לתכנית החלופית. קריירה של מחליקה על הקרח מגיל 3 כבר הייתה מאחוריה ("הייתי אלופת הארץ כילדה") ובגיל 16 היא נרשמה בסוכנות הדוגמנות של רוברטו בן שושן. שם הכירה את הבסטי שלה ושותפתה לדירה היום, ריף נאמן מכפר בלום. "נסענו יחד למילאנו, לסבב סוכנויות, כדי לראות אם נוכל לעבוד בחו"ל. זו הייתה נסיעה טראומטית מבחינתי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

למה?
"הדברים שאמרו לנו שם, אני לא חושבת שילדה בת 16 יכולה לשמוע בלי שזה יצלק אותה. הייתי יותר מלאה מהיום ובשלב מסוים המידות שלי נהיו בעיה. אמרו לי שהתחת שלי נראה כאילו הוא עומד להתפוצץ, או 'את הארדקור, אוקראינית, תחזרי הביתה', מדדו לי כל סנטימטר אפשרי. או שאמרו לנו להתפשט, נשארנו עם חזייה ותחתונים, מדדו לי את הירכיים ואמרו – זה גדול מדי, אין מה לעשות איתך. זה היה החלום שלי, מילאנו, לפרוח, לעבוד קשה ולהצליח, והכל התנפץ לי בפנים. גם כשחזרתי לארץ זה לא הפסיק, מישהו כאן אמר לי 'את בטטה ביחס למבנה הגוף שלך, תרדי 10 קילו ואני עושה ממך פצצה'".

האמירות הקשות האלה השפיעו מיד על מה שהופיע ללובי על הצלחת. "במילאנו לא אכלתי כלום, פשוט לא רציתי לאכול מרוב שדיברו איתי על המשקל שלי. שבוע שלם לא היה לי תיאבון. אבל כשחזרתי עליתי 4 קילו, כי לא יכולתי להפסיק לחשוב על אוכל. כמובן שהפסקתי לדגמן".

את חושבת שיש לך הפרעת אכילה?
"למי לא? לכל אחת יש. האמת, גם לגברים. כולם מתוסבכים עם אוכל".

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

הסוכנות שהיית בה בתקופה שריסקה את הדימוי העצמי שלך היא אותה סוכנות שנכנסה למלחמה עם סופיה מצ'טנר על שעלתה במשקל.
"כאב לי על סופי כשראיתי את זה. ראיתי שהיא בכתה בראיון. מי שמבין מה זה כשמעירים לך ככה, יודע שאתה לא שוכח דברים כאלה אף פעם. אני מבינה שהמידות זה חלק מהדרישות לעבודה, אז לא מתייחסים לזה כאל משהו שיכול לפגוע בך. לא חושבים על זה שילדה תלך הביתה ותסתכל על אוכל ולא תהיה מסוגלת להכניס אותו לפה. אני לא חושבת שהם מתכוונים לפגוע, אבל הם גם לא מסננים".

ארבע שנים אחרי החוויה הקשה במילאנו, לובי חזרה לעבודה. "בזכות ריף", היא אומרת, "היא כבר התחילה להיות מפורסמת ואמרה שהיא לא מוותרת על זה שתהיה לי קריירה, שהיא לוקחת אותי בכוח. רזיתי בלי קשר לדוגמנות כי התחלתי לאכול נכון וריף קבעה לי פגישה בסוכנות חדשה, של אלינור שחר. לפגישה הראשונה הברזתי אבל לשנייה היא הכריחה אותי לבוא ומיד חתמתי. הבנתי שאני חוזרת אחרת".

אחרת איך?
"מאוד בטוחה בעצמי. היום לא מעניין אותי אם מעצב יגיד לי שאני לא במידות או רוסייה מדי או מלאה מדי. אני מסתכלת על המידות וההיקפים שלי כעבודה, לא כאילו זה קובע אם אני יפה או מושכת או מה זה אומר עלי כבחורה. זו התעשייה וזה מה שאני צריכה להיות כדי לעבוד".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

ריף ואת גרתן יחד מיד?
"בהתחלה פחדנו שזה יהרוס לנו את הקשר אבל אז שכרתי דירה עם חדר פנוי ואמרתי לה שהיא חייבת לבוא לגור איתי. אנחנו מבינות אחת את השנייה, כי שתינו מהצפון וזה אחרת מאשר לגדול כאן. בנינו לעצמנו את החיים כאן יחד. אנחנו הגב אחת של השנייה, בלי ריף הייתי מתפזרת".

נאמן, שעזבה את הדירה רק לפני שבועיים, מרגישה מצידה אותו דבר. "רק עכשיו, אחרי שלוש שנים של חיים משותפים עם לובי, אני לומדת לעשות כביסה לבד. היא דאגה לי להכל, כל הזמן טיפלה בי. ללובי יש אובססיית ניקיון, היא חייבת שהבית יהיה מתוקתק, אבל לא היינו רבות על זה, אני תמיד יישרתי קו. בין שתינו אני היותר שטותניקית אבל יש לנו מלא צחוקים. כשעברנו מהצפון לא היו לנו אנשים במרכז, רק אחת את השנייה ולכן כל כך התקרבנו. אפילו היינו ישנות ביחד לפעמים, כי לא כיף לישון לבד".

היום יום שלי זה לא רק הטלפון ומה יגידו עליי

לובי עדיין ישנה לבד, אבל חולמת שהמצב יהיה אחר. "לא היו לי מערכות יחסים רציניות, עוד לא מצאתי", היא אומרת ועיניה נוצצות. "אני מאוד רוצה את זה. זה משהו שמאוד ירגיע אותי, כי אני אדם לחוץ. אני רגילה להיות לבד והיום אני בטוחה שאסתדר בכל מקום, אבל דווקא בגלל זה בא לי לשחרר שניה את המושכות, לבוא הביתה ושמישהו יחכה לי שם".

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

צילום: שי טמיר. טוטאל-לוק: Tresh

למה לדעתך זה לא קרה עד היום?
"היו לי סיטואציות שעלה עניין הדת ובשנייה זה הפך ללא רציני. ויתרו עליי כמה פעמים בגלל זה. היום אני מכירה את המבט של גבר, שברגע אחד את קולטת שזו בעיה. פתאום לא באים אלייך הביתה אלא מחכים למטה. את כבר לא מישהי שירצו לקחת ברצינות".

דושבגים.
"ממש. אני רוצה שפעם אחת מישהו יהיה איתי, יתן לי גב, ירצה בטובתי. נראה לי שאנשים היום מבולבלים ומחפשים דברים שלא קיימים, אני רק רוצה אהבה ואני לא יודעת אם אי פעם הייתי מאוהבת".

אחד מאלה שלובי לא יודעת אם התאהבה בהם הוא עידן חביב. מדורי הרכילות דיווחו שבין השניים, המיוצגים באותה סוכנות, פרח רומן קצר, שהנסיבות שלו קצת שנויות במחלוקת; השמועות אומרות שחביב לא סיים את הדברים עם הדוגמנית עומר ברבי לפני שהחל לצאת עם לובי. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

מה קרה שם? נקלעת לסיטואציה?
"אני עדיין לא יודעת בדיוק. יצאנו בערך חודש. עידן הוא אדם מקסים ואיש מעניין. אחרי שכבר לא היינו יחד, קיבלתי המון הודעות לטלפון על האייטם הזה במאקו סלבס, שהוא מיקבל אותנו. דיברנו אחר כך ואנחנו בסדר, אני מאחלת לו רק טוב".

את דיפלומטית.
"אני לא מכירה את עומר ברבי, היא נראית לי בחורה מקסימה. גם אם הוא איתה עכשיו, זה שלו ושלה. השארתי את זה מאחוריי".

במקביל לדרמה הטרייה ולקריירה המתפתחת, היא לומדת תואר בכלכלה וניהול זו השנה השלישית. "אני מבינה איך השוק עובד. השוק כאן קטן ונלחמות עליו דוגמניות ומשפיעניות ולפעמים ללקוח – לא משנה כמה את יפה ומקצועית – עדיף כלכלית לקחת מישהי שהוא ירוויח גם מאיך שהיא מפיצה את התמונה ברשת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

ואת לא רואה בעצמך משפיענית?
"יש לי 10,000 עוקבים באינסטגרם, זו לא העבודה שלי כמו של אחרות. הן יודעות מה להעלות ומתי ולמנף, זו עבודה לכל דבר והיא קשה. אני לא מבינה איך הן עושות את זה כל הזמן. היום יום שלי זה לא רק הטלפון ומה יגידו ויראו. אני שונה מהדור שלי. אולי כי גדלתי בצפון".

כשהקורונה תהיה מאחורינו, את עדיין חולמת על חו"ל?
"ברור. זה היעד, אני רק צריכה עוד לרדת בהיקפים. אבל זה לא משהו שמישהו אומר לי לעשות. זה בא ממני. אני לא ארעיב את עצמי בשביל זה. אם אצליח בצורה בריאה ונכונה, אעשה את זה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LUBI (@___lubi___) on

השאירו תגובה

 

  • גיגי חדיד הישראלית

    מאת: ניצן |‏ 29 בספטמבר 2020 | 22:18
  • ואו איזה יפהפייה! ברמה בינלאומית!!

    מאת: סתם ישראלית |‏ 20 בספטמבר 2020 | 16:24
  • התגובות פה הזויות אחת אחת

    מאת: . |‏ 14 בספטמבר 2020 | 22:20
  • מהממת
    ואל תקשיבי לשטויות של אנשים,
    את לא "חייבת" התגייר, או להתאסלם או להתנצר. תעשי מה שבא לך ומי שלא מקבל אותך כמו שאת לא שווה את זמנך.
    בעניין הצבא, תאמיני לי שלא הפסדת שלא גייסו אותך.

    מאת: שקד |‏ 13 בספטמבר 2020 | 16:38
  • מהממת, נראית שונה בכל תמונה ותמונה. לקרא את הטוקבקים ולמות מהרמה של האנשים פה.

    מאת: נעה |‏ 13 בספטמבר 2020 | 11:56
  • תנסי אולי לצאת עם מוסלמים, הם יעופו עליך.

    מאת: אמא אוהבת |‏ 12 בספטמבר 2020 | 22:03
  • ניראת רעה שמחפשת גבר עם כסף
    היופי שלי משעמם ורחוק מדוגמנית … מקסימום ברמנית באיזה מסעדת "שף"

    מאת: עומר |‏ 12 בספטמבר 2020 | 20:39
  • חוצפנית צריך להעיף אותך ממדינת ישראל
    את לא שייכת לנו מי את בכלל אם את דוגמנית.זה לא מקנה כלום אין לך בית אצלנו את מקסימום תיירת

    מאת: ירון |‏ 12 בספטמבר 2020 | 20:29
  • חמודה,תצליחי.

    מאת: מישהי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 20:08
  • בס"ד

    מה קרה לך צבא הגנה לישראל זה חשוב ! זה הצבא היחידי בעולם שלא אונס את הנשים השבויות אחרי תום הקרב שירתי בחיל הים בקריה והיה כייף גדול אלוף משנה דרור אלוני הבן של שולמית אלוני ז"ל נתן לי דרגת סמלת אחרי שכמעט לא עברתי את הקורס הגעתי אחת לפני אחרונה וחברה הכי טובה שלי עינת לא עברה את מבחני הסמלת ונשארה רבטית עד סוף הגיוס

    מלך מתגייס מ יו טוב – קורע – התגייס לדובר צהל
    https://www.youtube.com/watch?v=BjwTd-CmhIA

    מאת: כלנית נינה של גדול בתורה תימני מירושלים |‏ 12 בספטמבר 2020 | 19:56
  • בחורה מקסימה וחכמה! מאחלת שתמצא מישהו שיאהב אותה והיא אותו ושתהיה מאושרת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 בספטמבר 2020 | 19:14
  • זו כבר מזמן לא מדינת היהודים, סו מדינת המרוקאים ולא מאמינים כאן בכלום

    מאת: בוב |‏ 12 בספטמבר 2020 | 19:05
  • יפהפיה, ונשמעת חכמה עם ראש על הכתפיים.
    ממש מזכירה את ג'יג'י חדיד
    גבר איכותי באמת לא יבקש ממך לשנות כלום כדי להיות איתך. עדיף לחכות לאחד כזה מאשר להתפשר על מישהו עם דעות פרימיטיביות. דת משנים רק מתוך אמונה אמיתית, לא כדי למצוא חן בעיני מישהו אחר

    מאת: ענבל |‏ 12 בספטמבר 2020 | 18:30
  • אבא שלה קנה לאמא שלה נעלים, ומיד היה קליק…זה קליק מוזר

    מאת: יוסי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 18:10
  • בתמונת הראשית בכתבה היא ניראת קצת גברית, הייתי בטוחה שמדובר בכתבה על טרנסית…

    מאת: אישה |‏ 12 בספטמבר 2020 | 16:54
  • ממש יפה ומיוחדת

    מאת: סאני |‏ 12 בספטמבר 2020 | 15:20
  • את בחורה מקסימה ואני לא חושב שגבר שירצה אותך לכל החיים ישנה לו מה המוצא שלך .יש בך הרבה אמת ואם הוא רוצה אושר הוא לא יעזוב אותך כי הוא יראה את הנאמנות שלך אליו .אני מאחל לך שנה טובה ומקווה שהשנה תמצאי את האדם שתרצי להזדקן איתו .מדבר מעומק ליבי כאבא לשלוש בנות .

    מאת: שלומי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 14:38
  • אוקרניות לאוקריינה

    מאת: מנחם |‏ 12 בספטמבר 2020 | 12:47
  • יפיפייה אמיתית

    מאת: Bella Friedman |‏ 12 בספטמבר 2020 | 11:20
  • מה היא צריכה להתגייר בשביל איזה קוף ממוצא ערבי שהוא צאצא למתגיירים מצפון אפריקה, היא לא צריכה להפחית בערכה בשביל כאלו, שתנסה בחול בארץ גם ככה יש הרבה יצורים.

    מאת: מי ישמע יהודי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 09:24
  • ישראל היא מדינת יהודית יחידה בעולם ויש מדינות רבות בעולם שהן מוסלמיות או נוצריות ברובן. גם אם ישראל יהודית ברובה זה לא אומר של לבני המיעוטים אין זכויות שוות.

    מאת: אייל |‏ 12 בספטמבר 2020 | 07:10
  • כל אדם ועקרונות שלו, זכותו של אדם לחפש בן\בת זוג מאותה דת זה לא קשור לגזענות אלה למסורת של אלפי שנים שעובדתית הוכיחה את עצמה. אנשים שהתבוללו לאחרים דור או שתים התרחקו מהיהדות והפכו לגויים מחקרים רבים הוכיחו זאת. אם זאת לא צריך להתנהג מגעיל אפשר להגיד שהעניין הדת חשוב ואם בעתיד אין כוונה להתגייר אז זאת מערכת יחסים לא תצלח, לכן עדיף לוותר כי אם הזמן הכאב יהיה גדול מידי לכן עדיף למנוע את עוגמת הנפש לשני הצדדים.

    מאת: גדי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 07:05
  • בחורה מקסימה.
    אם את מחוברת למדינת י-ש-ר-א-ל ניזונה ממנה אוהבת אותה ורוצה להרגיש בה
    שייכות , עלייך להבין שזו מדינה י-ה-ו-ד-י-ת
    ועלייך להתגייר.

    מאת: נועה |‏ 12 בספטמבר 2020 | 06:59
  • רק חידוד למגיבים בדת הדרוזים אין כזה דבר חצי דרוזי… יש דרוזי מלא.
    חצי דרוזי זה בכלל לא דרוזי ואין לו שום קשר לדרזות

    מאת: יוסף דרוזי ישראלי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 06:53
  • זה לא שלא גייסו אותה בגלל שהיא דרוזית, לא גייסו אותה כי היא דרוזית מרמת הגולן, הדרוזים שם עדיין מחזיקים מעצמם סורים וגם הגברים לא מתגייסים לצה״ל. אני לא בטוח אם בכלל יש להם אזרחות ישראלית או רק תושבות אפילו שהם יכולים לעשות אזרחות אם הם רוצים.

    מאת: כתבה בלאי |‏ 12 בספטמבר 2020 | 00:50
  • טוב היא מה זה חיה בסרט!!
    דרוזית היא לא, הדרוזים לעולם לא יקבלו לא אותה ולא את אבא שלה.
    זאת הסיבה שהם גם לא מוכנסים לכפר, היא גם בחיים לא תתחתן עם דרוזי כי לדרוזים אסור להתחתן מחוץ לעדה.
    אם הם מתחתנים מחוץ לעדה, המשפחה והעדה מנדים אותם וזה בדיוק מה שעשו לאבא שלה.
    אז לא מאמינה שהיא גדלה שם ובטח שאין לה את השפה או השורשים, כי דרוזית היא לא.
    שנית, שתתמקד בצד הנוצרי שלה, או אם היא רוצה להתאסלם היא תוכל לצאת גם עם מוסלמים מהשטחים (לא דרוזים).
    אבל כדאי שידעו כולם, הדרוזים זאת עדה סגורה אני מקווה בשביל אבא שלה שהוא מאושר, למרות שאין לי ספק שבלילות הוא עצוב על הנתק שיש לו עם ההורים שלו ועם המשפחה.
    וגם אם הם בקשרים איתו, זה קשרים קרים כי כל הכפר עוד מדבר על הסיפור שלו והבושות שהוא עשה למשפחה שלו.
    מה גם שאת מספרת שאת דרוזית ואת כמעט ערומה בתמונות, באמת את עושה לעצמך בושות.
    דרוזית את לא.
    את בסך הכל בת של דרוזי לשעבר.

    מאת: היא חיה בסרט |‏ 11 בספטמבר 2020 | 21:46
  • מעניין שלפני כמה ימים יצאה כתבה בה עידן חביב דיבר על זה שהתאהב בבחורה בת 22 לא יהודיה. עכשיו מובן למה התאהב, נראת כמו מלאך .

    מאת: רמי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 17:58
  • בחורה יפה חמודה ומגובשת. מאחל לך הצלחה רבה.

    מאת: אבי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 15:52
  • כולנו נוצרים אין דבר כזה יהודים

    מאת: מוני |‏ 11 בספטמבר 2020 | 15:48
  • BeaUTiFuL

    מאת: God |‏ 11 בספטמבר 2020 | 15:09
  • מאחל לך המון בהצלחה לובה , יש לך הורים מקסימים
    את תצליחי בסופו של דבר , פאיטרית אמיתית

    מאת: Wajdy |‏ 11 בספטמבר 2020 | 14:43
  • ואווו מהמהמת מאוד בוגרת עם ראש על הכתפיים שהיה המון בהצלחה ואהבה כבר תגיע וזאת לא קלישאה מי שבאמת אוהב אותך יקבל אותך כמו שאת

    מאת: גלי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 14:37
  • בחורה מהממת!
    את תצליחי אני בטוחה ..

    מאת: עינת |‏ 11 בספטמבר 2020 | 13:53
  • את מהממת לובי! שיהיה בהצלחה :)

    מאת: מישהי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 13:50
  • יפיפייה! זה הבית שלך. ולמי שיש בעיה שיעוף.

    מאת: די לגזענות |‏ 11 בספטמבר 2020 | 13:37
  • אישה יפה, בהצלחה

    מאת: גבר |‏ 11 בספטמבר 2020 | 13:01
  • מתוקה אמיתית.
    איכותית, חכמה..
    אין הרבה כאלה אצלינו במדינה

    מאת: ישראל הראשונה |‏ 11 בספטמבר 2020 | 12:11
  • לא יאמן שהיא כזו רזה ורוצה עוד להצר היקפים ולרדת במשקל

    מאת: דד |‏ 11 בספטמבר 2020 | 11:56
  • you are a special wondurful person, don't let anyone tell you otherwise.

    מאת: Aria rug |‏ 11 בספטמבר 2020 | 10:19
  • "מישהו יהיה איתי, יתן לי גב, ירצה בטובתי" כנראה בארץ זה קשה עד בלתי אפשרי.. תתחילי מ לוסי אהריש צפונה .. זה מתחיל מהיהודי עד ל גוי!! (מבחינתי מילת גנאי וגזענית) .

    מאת: זז |‏ 11 בספטמבר 2020 | 10:17
  • באמת מגיע לה כל הטוב נראה שהיא עם אופי טוב ונוח.
    לגבי בעל יהודי, שתתגיר ! כן, אם זה חשוב לה שפשוט תתגיר.

    מאת: גורן |‏ 11 בספטמבר 2020 | 09:50
  • לובי, את יפהיפה. אל תתיחסי לאף מילה גזענית או רעה. בהצלחה

    מאת: אני |‏ 11 בספטמבר 2020 | 09:40
  • שכל אחד יתחתן עם העם אליו הוא משתייך ומי שרוצה ערב רב שילך למדינה אחרת.

    מאת: זאתי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 09:06
  • כל אלו המוכנים לתרום ולהקיז מדמם בשביל החברה שלנו הם אחיי, יצא לי לשרת עם כמה וכמה חברים דרוזים בצבא ואני יכול להעיד על עצמי אני מקבל אותם בלב שלם, ואת העדה בכללי שתורמת רבות.

    מאת: נדב |‏ 11 בספטמבר 2020 | 05:55
  • את מעוניינת ביהודי שיצא איתך, אבל זה לעולם לא יקרה, קחי לעצמך איסה אלכס או בוריס, הם לא יפסלו על הדת.

    מאת: בוריס |‏ 11 בספטמבר 2020 | 05:34
  • היא נראית טוב אבל יש אלפי רוסיות שנראות כמוה פחות או יותר ..

    מאת: מישהי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 04:13
  • ישראלים דושבאגים גם עם יהודיות . קשה למצוא פה מישהו טוב למשהו רציני

    מאת: מישהי |‏ 11 בספטמבר 2020 | 04:12
  • יהודים ליהודים ,גויים לגויים, מנהגים שונים תרבות שונה מה זה שייך להתחתן עם גוי מצד אחד עץ של קירסמס ומצד שני תפוח בדבש.. מה קשור לגזענות… אני גם כמעט הייתי עם גוי הוא רצה כנסייה ואני בת כנסת לא מתאים עזבו שזה אסור…
    כל הסבל שסבלנו בגלל יהדותנו ועכשיו להרוס את זה כל הכבוד לגברים שעומדים בנסיון הזה.

    מאת: i need $ |‏ 11 בספטמבר 2020 | 02:40
  • איזו מהממת ומקסימה!!! נורא עצוב לשמוע כמה קשה מתייחסים אליה. ילדה זהב!

    מאת: לונה |‏ 11 בספטמבר 2020 | 01:10
  • נכנסתי למאקו ואמרתי על איזה דוגמנית בשקל היום יעשו כתבה
    אבל האמת שהיא מהממת וממש אהבתי את הסיפור וכל מה שהיא אמרה
    ומלא בהצלחה!!

    מאת: ליה |‏ 11 בספטמבר 2020 | 00:18
  • את בחורה משכמך ומעלה את תצליחי אבל זה שאת לא יהודייה זה כן בעייתי לרוב הגברים זה לא הופך אותם לדושבגים אל תהיי נאיבית

    מאת: liat |‏ 10 בספטמבר 2020 | 21:09
  • הכי יפה בארץ!!

    מאת: רון |‏ 10 בספטמבר 2020 | 20:26
  • עצוב לשמוע שבני זוג פוטנציאליים פוסלים אותה כי היא לא יהודיה, עצוב כפליים זה שמתייחסים אליה כמו לסוג ב' בגלל זה. כדאי לה לחפש בן זוג בחו"ל, בישראל היא תקבל רק גזענות ותוקפנות, בעיקר אם היא תהיה עם יהודי.

    מאת: לומי |‏ 10 בספטמבר 2020 | 20:25
  • איזה יפה אמלה

    מאת: מור |‏ 10 בספטמבר 2020 | 19:56
  • לובנה היפה , משפחה נהדרת , הייתי איתה באכזבות מהצבא …ובנתיים היא כבר שנה שלישית לתואר !
    חבל שהבן שלי נשוי .

    מאת: מיכל אייזן |‏ 10 בספטמבר 2020 | 19:26
  • לא רואים כזה יופי.זה יופי מהמם

    מאת: מיכאלה |‏ 10 בספטמבר 2020 | 19:07
  • אלופה! אחלה בחורה שבעולם שהולכת להצליח בגדול.

    מאת: מתן |‏ 10 בספטמבר 2020 | 18:43
  • איזה שלמות! כאילו נפלה מגן עדן. ונשמעת גם אחלה בחורה – חכמה, מעניינת חמודה.
    הלוואי שהבן שלי יביא לי כזו כלה

    מאת: אמאל’ה |‏ 10 בספטמבר 2020 | 18:40
  • חייבת לציין שהיא מהממת!!
    בהצלחה לובי

    מאת: ענבר |‏ 10 בספטמבר 2020 | 18:23
  • הכי יפה שראיתי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 בספטמבר 2020 | 18:18
  • יפהפיה אמיתית! מאחלת לך הצלחה בכל:)

    מאת: אפרת |‏ 10 בספטמבר 2020 | 17:31
  • נראית בחורה מקסימה. בהצלחה!

    מאת: H |‏ 10 בספטמבר 2020 | 17:05
  • עידן יה פרייר

    מאת: גיל |‏ 10 בספטמבר 2020 | 17:02
  • יפה, מתוקה וחכמה. בהצלחה.

    מאת: פטריוט |‏ 10 בספטמבר 2020 | 16:52
  • אוהב דוגמניות צעירות

    מאת: עידן חביב |‏ 10 בספטמבר 2020 | 16:51
  • יהודים לא הולכים אם שאינם יהודיות.

    מאת: רם |‏ 10 בספטמבר 2020 | 16:40
  • זאת. לא מדינת יהודים. זאת מדינה של התושבים שחיים פה. כדאי שתעזבי למקום אחר כי המדינה הזאת היא חממה לגזעניים מהסוג הכי נורא שיש. בחיים לא יתנו לך כאן שקט. המדינה גם ככה גמורה

    מאת: החתול |‏ 10 בספטמבר 2020 | 16:35