מילי בובי בראון נראית מדהים בשמלה עוצרת נשימה

השחקנית, שגדלה לנגד עינינו בסדרה "סטריינג'ר ת'ינגס", משיקה עכשיו סרט נטפליקס חדש, ולרגל המאורע הצטלמה להפקת אופנה מלאת השראה בחצר ביתה. השמלות קוטור, הלוקיישן יפהפה והצלם הוא אחיה הגדול של הכוכבת הצעירה

מאת  | ‏ 2 ספטמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

לאחר שגרמה ללבבות העולם לפעום בחוזקה והתבגרה מול המצלמות בסדרה "סטריינג'ר ת'ינגס", חוזרת מילי בובי בראון לככב בנטפליקס, הפעם בסרט חדש, ולכבודו היא מצטלמת לשער מגזין ונותנת הצצה לתוך חייה של בת ה-16 הכי מגניבה ושיקית בעולם כולו.

השער של מגזין Who What Wear מלווה בכתבה המקדמת את הסרט החדש בכיכובה ובהפקתה של בראון, "אנולה הולמס", העוקב אחר מעלליה הפמיניסטיים של אחותו של הבלש הנודע שרלוק. בסימן הקורונה, מי שצילם את תמונת הקאבר ואת ההפקה הנלווית הוא אחיה הגדול של מילי – צ'רלי בראון (כן, כמו דמות הקומיקס).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mills (@mills._brown_011) on

צ'רלי הזניק לא מזמן את הקריירה הלא צפויה שלו, כשצילם את אחותו לשער של מגזין "גלאמור" הבריטי, בסטיילינג אייטיז שונה לגמרי.הפעם השניים ניצלו את הטבע הקסום שמחוץ לבית המשפחה באטלנטה, ג'ורג'יה, על מנת ליצור סשן צילומים רומנטי וכפרי.

מאז גיל 10 מגלמת מילי את אילבן הבלתי נשכחת, מנהלת קריירה הוליוודית ואף מצליחה שוב ושוב להיכנס לרשימות המתלבשות הטובות. היא עושה זאת בזכות טעם משובח בקוטור, לצד היכולת לדעת מה מתאים לגילה, לשחק עם צבע, גזרות והשפעות, ולשדר פאן אדג'י. בתמונות החדשות הסטייל נשמר, על אף שהווייב מתון יותר ובוגר, בשמלות ופריטים מרשימים של ברוק קונקשן, לואי ויטון, שאנל ועוד לייבלים מוצלחים ששלחו את בגדיהם לשם כך עד לג'ורג'יה הרחוקה. בכל התמונות היא נועלת מגפיים שחורים כבדים, ששומרים עליה מלהיות מתוקה מדי, לא משנה מה תלבש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MILLIE IS MY FOREVER (@millayforever) on

הכתבה משובצת בלא מעט הצהרות פמיניסטיות ודי מדהימות עבור צעירה בגילה, שמפיקה בימים אלה סרט נוסף. "אנחנו רגילים לתעשייה הנשלטת בידי גברים, כך שכשנשים צעירות מעורבות, יש יותר שוויון", פרסה את משנתה. "אני מאמינה שבעזרת שוויון נוכל ליצור אמנות יפהפייה. חשוב שיהיה גם לנו מקום בשולחן, שישמעו אותנו. אנחנו לא רק צעירות, יש לנו מה לומר, יש לנו סיפורים לספר. אם יכבדו את זה, נוכל לעשות כל כך הרבה דברים". בסרט הנוכחי דאגה מילי אישית שרוב העובדות יהיו נשים. "זו הייתה דוגמה נהדרת לאיך הוליווד יכולה להיראות".

מילי היא גם יזמית חברתית, היא נבחרה לאחת ממאה האנשים המשפיעים בעולם על ידי מגזין "טיים", ומתעלת את חשבון האינסטגרם הפופולרי שלה (לו 35 מיליון עוקבים) למטרות חברתיות ופוליטיות. היא שגרירה של יוניצף, ועוסקת ביוזמות של חינוך במדינות עולם שלישי, אנטי בריונות וקיימות. "אני חושבת שהרשתות החברתיות הן מקור לשליליות והטרדות. כשאנשים עוקבים אחרי אני רוצה שיפגשו מישהי אותנטית, חיובית ושמחה", היא אומרת. כשפותחים את המילון ומחפשים את ילדת הפוסטר לדור ה-Z, ככל הנראה תחכה שם תמונתה של השחקנית המקסימה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KathlovesMillie (@milliemeow13) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by welcome (@stranger11_mileven) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by mar (@marlovesmillie) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Who What Wear (@whowhatwear) on

השאירו תגובה