נסיכת הנשף

לפני כמה חודשים דניאלה חלפון בת ה-17.5 נכנסה למדוד שמלה למסיבת סיום התיכון (שבוטלה בגלל הקורונה, כמובן) ויצאה עם חוזי דוגמנות בינלאומיים. עד שהשמיים ייפתחו ותעשיית האופנה תחזור לעצמה, חלפון מדלגת בין קמפיינים מקומיים ועל הדרך מנפצת סטיגמות: על כיתות מב"ר ("כולם שם חכמים"), על מחלת העור שממנה היא סובלת ("נשארו לי מעט כתמים ואני אוהבת את זה"), ועל הדור הטכנולוגי שאליו היא משתייכת ("לא רוצה מישהו שמסתתר מאחורי מסך")

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2020

עגילים: Fucci middle east, טופ ומכנסיים: Ofir Ivgi (צילום: רותם לבל)

עגילים: Fucci middle east, טופ ומכנסיים: Ofir Ivgi (צילום: רותם לבל)

בין הגל הראשון לגל השני של הקורונה דניאלה חלפון נתמלאה תקווה שהנה, החיים חוזרים למסלולם. יחד עם חבריה לשכבת י"ב בבית הספר בליך ברמת גן, היא האמינה שהצו האכזרי שהורה על ביטול נשף הסיום של התיכון יוסר סוף סוף. העקומה השתטחה, וחלפון מיהרה אל מעצבת השמלות תמר סקו, לבחור לעצמה שמלה לאירוע המיוחל. לרוע המזל, בין מדידת השמלה למועד המסיבה, העקומה חזרה לעלות, הוטלו ההנחיות החדשות והנשף בוטל. במקום נעל זכוכית, התברר שדניאלה השאירה אצל המעצבת תמונות מיום המדידה – וזו, שזיהתה מיד את פוטנציאל היופי והזוהר – שלחה אותן לסוכן הדוגמניות עומרי יערי, שאחראי על הקריירות של עדן פינס, אנה זק, עומר נודלמן ועוד רבות אחרות. חוזה נשלח כבר ביום למחרת.

וכך, בשיאו של הגל שני, כשתעשיית האופנה מסתגלת למצב החדש והכלכלה במיתון, חלפון מצאה את עצמה מדלגת בין קמפיינים לקסטרו, פיקס ועדיקה. לא פחות מ-11 סוכנויות מכל העולם פתחו במשא ומתן עם חלפון, שרק מחכה לפתיחת השמיים כדי להתעופף לקמפיינים שמחכים לה ובסוכנות לא יודעים איך לאכול את הבחורה החדשה שהגיעה לפתחם. לטענתם, מאז פרוץ המגיפה אין להם אף דוגמנית שקיבלה כל כך הרבה הצעות עבודה. אפשר רק לדמיין מה יתרחש כשהקורונה תסתלק מחיינו סופית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

יופיה הייחודי של חלפון מרמז על הרקע הבלתי שגרתי: אמא דרום אפריקאית ואבא ישראלי. משום מה, רבים ממהרים להסיק שהתלתלים וגוון עורה הכהה הגיעו מאמא, אבל ההפך הוא הנכון. "אנשים בארץ יותר מרשים לעצמם להעיר לי", היא משתפת בתחילת שיחתנו. "בתיכון, אם הייתי באה עם צמות או עם החלקה היו אומרים עליי שאני נראית 'כושית'. ממש ככה היו אומרים. הם ידעו על הרקע הדרום אפריקאי אבל לא ידעו שאמא שלי לבנה – ונכנסתי לאיזו התגוננות סביב זה. הפסקתי לעשות צמות, לא אהבתי שאומרים לי שאני נראית שחורה. סבא וסבתא שלי מצד אמא בכלל במקור מהונגריה". גוון העור והתלתלים, מסבירה חלפון, בכלל הגיעו מאבא הטריפוליטאי-תימני, יליד שכונת התקווה.

יש לא מעט אנשים שיביעו תמיהה על האמירה "לא אהבתי שאומרים שאני נראית שחורה". מה הבעיה בעצם בלהראות שחורה?
"אין לי משהו נגד זה. זה פשוט לא אני. לא רציתי שיגידו משהו שאני לא. עכשיו בצילומים כשעושים לי שיער חלק אני אוהבת את זה. ולא אכפת לי. אני גאה בעצמי".

צעיף ראש: Louis Vuitton for outside society, עגילים: Keren Wolf, צמידים: Keren Wolf, שמלה: Versace (צילום: רותם לבל)

צעיף ראש: Louis Vuitton for outside society, עגילים: Keren Wolf, צמידים: Keren Wolf, שמלה: Versace (צילום: רותם לבל)

"בהתחלה חשבתי, מה כבר יקרה, אולי פעם בחודש אקבל עבודה"

חלפון עושה עכשיו את צעדיה הראשונים בתחום, אבל מאז שהיא זוכרת את עצמה, היא ואימה היו מתכנסות כל שנה אל מול טקס הענקת הכנפיים של ויקטוריה'ס סיקרט, ותצוגת האופנה של מותג ההלבשה התחתונה הפכה למושא קנאתה. "הייתי יושבת ורואה את זה במרתון ביוטיוב. ממש חלמתי ללכת על המסלול כמו פיה או נסיכה כשמרון 5 שרים לי ברקע", היא מספרת.

פאסט פורוורד להיום, כמה הופתעת כשהתקשרו מהסוכנות?
"בגיל 14 קיבלתי הצעה אחת, אבל זה לא התקדם לחוזה. הם לא קיבלו אותי בגלל הגשר והחצ'קונים ומאוד נפגעתי. אבל הבנתי כבר אז שזה כן משהו שאני רוצה לעשות, פשוט לא היה לי אומץ. אף פעם לא הרגשתי יפה מספיק, את רואה את כל הבנות המהממות האלה על איילוןועכשיו פתאום מדברים איתך על זה. הייתי בהלם. אני חושבת על עדן פינס ועומר נודלמן, הן אלילות בעיניי. איפה אני ואיפה הן? בהתחלה חשבתי 'מה כבר יכול לקרות, אולי פעם בחודש אקבל איזו עבודה. ועכשיו אין לי שנייה זמן. הכל קרה מהר, המון אודישנים וקמפיינים".

פנו אלייך מ-11 סוכנויות בעולם ובגלל הקורונה את לא יכולה לנסוע. יש לך צילומים למותג הבינלאומי של דודו בר אור שהוקפאו. קשה להיות בהמתנה?
"אני חושבת שזה עדיף, אני משתפשפת פה בארץ, אני לומדת את העבודה, אם אני אעבור לחו"ל ישר ואני אעשה פדיחות זה לא יעזור לאף אחד. הקורונה באה לי טוב".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

אין תחושת פספוס?
"לא. ואני בכלל שמחה שחיכיתי. אני חושבת שאם הייתי מתחילה בגיל צעיר לא הייתי מוכנה לזה נפשית. הייתי רואה את הבנות וכמה הן רזות, וישר הייתי אומרת לעצמי שאני חייבת לרזות, שאני לא יכולה להיות דוגמנית, שאני שמנה לידן בהשוואה אליהם והייתי מרגישה רע עם עצמי, מכניסה את עצמי לסרטים. והיום אני יודעת להגיד שלכל אחת היופי שלה".

השיחה גולשת לה לדיון על המשקל, ואני מבינה שלמרות שקייט מוס עוד מעט בת 50 ונועה קירל היא הדבר הכי חם במדינה, עדיין ההרואין שיק נשאר איתנו. חלפון מצהירה כי "אף פעם לא היו לי עניינים עם המשקל", אבל שהיא רואה את עצמה על איזו סקאלה שעליה מסודרות חברותיה למקצוע. "אני לא בסטנדרט המאוד רזה", היא ממשיכה, "אבל תמיד התאמנתי ועכשיו אני עושה TRX והולכת לסטודיו ליד הבית. ואני אוהבת זה ומשתדלת להיות פעילה".

כובע: Fucci middle east, בגד גוף: outside society, מכנסיים: Ofir Ivgi, נעליים: outside society (צילום: רותם לבל)

כובע: Fucci middle east, בגד גוף: outside society, מכנסיים: Ofir Ivgi, נעליים: outside society (צילום: רותם לבל)

"אני רואה דוגמניות שבסוף משתגעות"

הדוגמנות אינה רק חלום ילדות של חלפון, היא היתה גם משאת נפשה של אימה לתקופה קצרה. "אמא היתה דוגמנית אבל בגלל הגובה – 1.58 – לא היתה לה קריירה רצינית. היא מאוד יפה, אבל זה לא היה בראש שלה כמו שזה בראש שלי".

לך יש את הדחף ללכת עם זה עד הסוף?
"היא אשת עסקים, זה לא בשבילה רק לעמוד ולהיות יפה".

ובשבילך כן?
"אני רואה את זה בתור תקופה ואני גם רואה את עצמי בעתיד כאשת עסקים. ועדיין, אני מניחה שאפשר לעשות גם וגם".

בגד גוף: Vercace, מכנסיים: bow m עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

בגד גוף: Vercace, מכנסיים: bow m עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

אז אמא מפרגנת? מה היחס שלה לקריירה?
"לשני ההורים שלי קצת קשה. הם חשבו שזה יהיה בקטע של פעם ב… ואז אמא שלי אמרה לי: 'לא נראה שאת מבינה כמה גדול זה הולך להיות'. ותראי אותי היום, יושבת בבית קפה ומתראיינת למאקו. כאילו באיזה קטע? מי אני? רק דניאלה חלפון מרמת גן. יש קצת לחץ – הם מודאגים שינסו לנצל אותי, כי יש הרבה דברים רעים בתעשייה הזו. אבל נראה לי שהוכחתי להם שאני ילדה גדולה ושאני יודעת לשמור על עצמי".

לאורך השיחה אני חושבת על היכולת של חלפון לשמור על פרופורציות, על המודעות הגבוהה לגילה הצעיר. לרגעים הבגרות שלה מרשימה, ולעתים עולה בי התהייה אם לא חסרה פה קצת רוח נעורים. ההתבגרות בסבך הרשתות החברתיות בהחלט מבגרת, גם אם חלפון מבהירה שהיא פחות טכנולוגית מרוב חברותיה ("עד לפני חודשיים היו לי שתי תמונות באינסטגרם"). היא משופשפת, למרות שהיא רק בהתחלה.

כובע: Fucci middle east, שמלה: Bow m, עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

כובע: Fucci middle east, שמלה: Bow m, עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

זה עולם מאוד תחרותי. את לא חוששת מהצדדים האפלים שלו?
"אני רוצה להאמין שאם אני ארגיש שאני לא יכולה יותר, אני פשוט אעזוב. לכן אני לא בטוחה שזו קריירה לטווח ארוך. אני רואה דוגמניות שבסוף משתגעות".

אז את מסתכלת על הדוגמנות כחוויה, ניסיון שאם הוא ייכשל, הכל בסדר?

"מהפחד לאכזב את עצמי וליפול חזק מדי, אני נמנעת מלהצהיר הצהרות גדולות. אני אהיה בסדר ככה או ככה. אני רוצה את זה ואני אעשה כל מה שאני יכולה כדי להצליח בזה – אבל אני אומרת לעצמי שזה בסדר גם אם זה לא יקרה".

צעיף ראש: Louis Vuitton for outside society, עגילים: Keren Wolf, צמידים: Keren Wolf, שמלה: Versace (צילום: רותם לבל)

צעיף ראש: Louis Vuitton for outside society, עגילים: Keren Wolf, צמידים: Keren Wolf, שמלה: Versace (צילום: רותם לבל)

"הייתי צריכה להיוולד לפני הרשתות החברתיות"

כשחלפון היתה בת שמונה התפרצה אצלה מחלת עור בשם ויטילגו, שגורמת לאזורים שונים בעור לאבד את הצבע שלהם ולהפוך לבהירים. אצל חלק מהחולים היא מופיעה באזור קטן בגוף, ואצל אחרים מופיעים כתמים לבנים על העור בכמה אזורים. בשנים האחרונות התפרסמו כמה דוגמניות שיש להן ויטיליגו, כשהבולטת בהן, שעוררה את המודעות הגדולה ביותר, היא דוגמנית העל ויני הארלו. "היא מדהימה בעיניי", אומרת חלפון. "רוב האנשים מתביישים בזה, מאפרים את החלק הלבן במייק אפ. ההעצמה שהארלו עושה מהממת".

איך זה התחיל אצלך?
"ערב אחד כשהייתי בת שבע יצאתי מהמקלחת והיה לי כתם לבן ענק על הבטן. לא הבנו מאיפה זה בא. הלכנו לכמה רופאים ואף אחד לא ידע מה זה עד שרופא אחד עלה על זה שזה ויטיליגו. אמרו לנו שיש טיפול שלא עובד על כולם, ושננסה. חשוב לומר שזו אך ורק מחלה קוסמטית, אין לזה השלכות אחרות. אבל הייתי ילדה ולא רציתי להיות שונה. נשארו לי מעט כתמים ועכשיו אני אוהבת את זה. אם היו לי כתמים על הפנים הייתי נשארת איתם ומתמודדת עם זה כמו ויני הארלו, היא המודל שלי".

איזו עוד דוגמנית היא המודל שלך? עדן פינס? בר רפאלי?
"המודל שלי זו אמא שלי. פשוט ככה".

עגילים: Keren Wolf, שמלה: Ronny Kobo for Factory54 (צילום: רותם לבל)

עגילים: Keren Wolf, שמלה: Ronny Kobo for Factory54 (צילום: רותם לבל)

למה?
"היא יודעת מה היא רוצה והיא תמיד הולכת אחרי מה שהיא רוצה. כשהיתי בת 13 היא במשך כמה שנים עבדה בחו"ל. שבועיים בבלגיה, שבועיים בארץ – זה היה קשוח. באותה תקופה הרגשתי שאני צריכה אותה יותר, אבל זה גם ביגר אותי. אני מאוד עצמאית. גם כשנסענו לבקר אותה היא היתה יוצאת בשבע בבוקר וחוזרת בשבע-שמונה בערב. ביום הולדת 16 שלי היא לא היתה בארץ וכעסתי עליה. אבל עכשיו כשאני חושבת על זה אני יותר גאה בה שהיא עבדה. גם כשהייתי קטנה יותר היא תמיד עבדה. הייתי נשארת במועדונית אחרונה, אבל לא כעסתי כי תמיד הייתי גאה בזה שהיא עובדת. אספתי את אחותי מהגן והכנתי לנו אוכל. זה הרגיש לי מאוד נורמלי".

סיפרת לי שבתיכון למדת בכית מב"ר, היתה לזה סיבה לימודית?
"עברתי מבית ספר אחר לתיכון בליך ואמרו שיש מקום רק בכיתת מב"ר – והחלטתי ללכת על זה. בדיעבד זו היתה החלטה מאוד טובה למרות שיש סטיגמה איומה לכיתות האלה".

הרגשת את הסטיגמה הזאת כל הזמן?
"כולם היו תלמידים חכמים, הם פשוט ילדים עם בעיות למידה. לי עצמי יש בעיות קשב וריכוז ואני לא חושבת שהייתי מסיימת את הבגרויות אם לא הייתי בכיתת מב"ר. בכיתה רגילה יש 40 ילדים, בכיתה שלי היו 20. הרבה יותר קל להתרכז, לקבל יחס מהמורים".

עגילים: Keren Wolf, בגד ים: Versace for Factory 54, חגורה: Louis Vuitton, מכנסונים: Fucci middle east (צילום: רותם לבל)

עגילים: Keren Wolf, בגד ים: Versace for Factory 54, חגורה: Louis Vuitton, מכנסונים: Fucci middle east (צילום: רותם לבל)

לקראת סוף השיחה כשאנחנו מתחילות לדבר על בנים ואם יש או אין מישהו בחייה (אגב, אין) שוב עולה איזה קושי עם העולם הטכנולוגי והמתוחכם שדניאלה גדלה לתוכו. "הלוואי שבנים היו יכולים לבוא ופשוט לדבר עם בנות", היא אומרת בתסכול. "פשוט לבוא ולהגיד 'היי, את מוצאת חן בעיני, בא לך להכיר?' הייתי צריכה להיוולד לפני הרשתות החברתיות. עכשיו זה כאילו יותר קל. כשמישהו רוצה להתחיל איתך הוא שולח לך 'היי' ומתחבא מאחורי מסך – וזו הנורמה. אי אפשר לשנות את זה, אבל אני רוצה את הגבר הקלאסי".

צילום: רותם לבל | סטיילינג: קורין סוויד | איפור: אל אדידה | שיער: רן קריסי | תודה מיוחדת למלון לייטהאוס מרשת מלונות brown

מתוך הקמפיין ל-FIX (צילום: דנה קרן)

מתוך הקמפיין ל-FIX (צילום: דנה קרן)

מתוך הקמפיין ל-FIX (צילום: דנה קרן)

מתוך הקמפיין ל-FIX (צילום: דנה קרן)

כובע: Fucci middle east, בגד גוף: outside society, מכנסיים: Ofir Ivgi, נעליים: outside society (צילום: רותם לבל)

כובע: Fucci middle east, בגד גוף: outside society, מכנסיים: Ofir Ivgi, נעליים: outside society (צילום: רותם לבל)

בגד גוף: Vercace, מכנסיים: bow m  עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

בגד גוף: Vercace, מכנסיים: bow m עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

כובע: Fucci middle east, שמלה: Bow m, עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)

כובע: Fucci middle east, שמלה: Bow m, עקבים: outside society (צילום: רותם לבל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Daniella Halfon (@daniellahalfon) on

השאירו תגובה

 

  • Love you
    Wishing you the best of luck in your career
    :)

    מאת: Efi |‏ 17 בספטמבר 2020 | 00:41
  • שמרית לוסטיג כתבת משכמה ומעלה! עוד תוכן ממנה!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 בספטמבר 2020 | 09:48
  • אני בדר"כ לא מגיבה לדוגמניות כי יופי חיצוני זה שטחי מה שחשוב זו הפנימיות אבל אני חייבת לומר לך שאת באמת מאד מאד יפה. ממש אבל.

    מאת: ענת |‏ 30 באוגוסט 2020 | 07:44
  • הייתי חייבת להגיב!
    את מהממת ויש לך יותר מזל משלי.
    אני היום אישה.

    בילדותי גם לא הכי הבנתי את המראה שלי ולא חשבתי שאני בכלל יפה אם אני לא בלונדינית עיניים כחולות.
    ואז.. התחילו להגיד לאמא שלי בחנויות בגדים שאני יכולה להיות דוגמנית.
    אני אפילו זוכרת מקרה שאחת "מודל " "מודל" כי לא ידעה לומר דוגמנית ואמא שלי לא ידעה מה זה…
    אמא שלי היתה נגד חשיפה.

    גם כשהייתי חיילת אחת בעלת חנות רצתה שאשתתף בתוגת אופנה
    הרבה בעלי חנויות היו משתגעים מהגוף…
    לא אהבתי את עצמי שנים רבות רבות.. הייתי גם רזה וזה לא היה באופנה.

    בצבא גם הרגשתי שחורה!! למרות שאני לא כזו שחורה פשוט הם אשכנזים והתבישתי בצבע השזוף..

    אחרי צבא כבר רדפו אחריי וסירבתי.

    אני מציעה לך לקחת את המתנה הזו ולנצל אותה !!!
    את מהממת ויש לך יופי יחודי.
    אנשים פשוט קנאים ורגילים לסנטדרט…

    אם לא תנצלי את ההזדמנות את תצטערי.

    אני אישית מצטערת שאין לי ביטחון בשיט גם לא לגבי הנשיות והמיניות שלי הכל היה כל כך מוצנע ובישן.
    וואלה אחרת אחרת היתה טורפת את העולם.

    מאת: יעל |‏ 29 באוגוסט 2020 | 21:19
  • את מהממת! שיהעה המון בהצלחה

    מאת: אנה |‏ 29 באוגוסט 2020 | 18:53
  • עוד מעט ימציאו לה זוגיות עם מישהו מפורסם כדי שהשם שלה יהיה מוכר בכל בית. שיטה ידועה של עומרי הסוכן, שעשה את זה עם עומר נודלמן ועדן פינס.
    כל הדוגמניות מתקדמות ככה… מצמידים להן "בן זוג" מפורסם לכמה זמן ואז כשהן מספיק מוכרות מדווחים על "פרידה" עלק

    מאת: מירי |‏ 29 באוגוסט 2020 | 18:28
  • יש לה הכל. הסבים שלה מצד האב הם מטריפולי ותימן ולכן שם המשפחה המזרחי והמראה הכהה. הסבים שלה מצד האם מהונגריה, היגרו לדרא"פ, אמא שלה יהודיה אשכנזית דרום אפריקאית לבנה כך שנערה כנראה דוברת אנגלית מהבית (יתרון גדול לדוגמנית עם עיניים לחו"ל). על הקטע של ה"כושית" – באירופה או ארה"ב לא היו מסווגים אותה כשחורה או הודית כי אין לה תווי פנים אפריקאים או הודים. בעולם המערבי בימינו היא די אוניברסלית כי היא יכולה להיות מכל מקום מדרום אמריקה ועד העולם הערבי או דור שני של עירוב גזעי מקומי.

    מאת: הבנת הנקרא: |‏ 29 באוגוסט 2020 | 14:08
  • נראה לי ש90% מהישראליות הן בעלות גוון עור שחום ותלתלים. ..לא הבנתי .
    כל בחורה שניה עושה החלקה" אורגנית" משקמת…חחחחחח

    כתבה מיותר בעליל
    חוץ מלהצליח להוציא אותה מטומטמות לא עבר פה תוכן מעניין

    מאת: זהבבבב |‏ 29 באוגוסט 2020 | 12:06
  • את מאוד יפה עם תלתלים , אל תעשי פן כי זה הורג לך את כל האופי והיופי שיוצא בתמונה כשאת טבעית.
    בהצלחה בארץ ובחו"ל

    מאת: א.א |‏ 29 באוגוסט 2020 | 11:19
  • כשראיתי את התמונה הראשונה בכתבה אמרתי לעצמי "וואו!".
    ברור לי מאד-מאד הפוטנציאל הבינלאומי הגדול שלה.
    המון בהצלחה!

    מאת: יוני מרמת גן |‏ 29 באוגוסט 2020 | 10:49
  • סוף סוף מישהי שבאמת ראויה לתואר היא מעלפת ברמות אחרות

    מאת: אחת |‏ 29 באוגוסט 2020 | 09:28
  • מהממת וייחודית. בהצלחה

    מאת: לימור |‏ 29 באוגוסט 2020 | 07:29
  • את יפייפיה אמיתית.
    מקווה מאוד שלא תלכי בדרכה של תת הרמה עדן פינס, אפשר להצליח גם בלי להחפיץ את עצמך.
    אל תתפתי לכל מיני 'שיפורים'

    מאת: אני |‏ 29 באוגוסט 2020 | 02:06
  • ברור שבנים ישלחו לה הודעה מאחורי מסך, היא בעצמה משתמשת בפלטפורמות האלה. ברגע שהיא תפסיק הגברים יפסיקו.

    מאת: דני |‏ 29 באוגוסט 2020 | 00:42
  • דניאלה את מהממת, כל הכבוד לך המשיכי להצליח.

    משפחת שרון

    מאת: לימור שרון |‏ 28 באוגוסט 2020 | 20:27
  • יפייפיה מהממת.
    השיער שלך, מסגרת מושלמת לפנים יפות.
    עדן פינס? תמחקי לך מהראש, את הרבה יותר מעליה.
    שימרי על צניעות, פשטות וערכיות.
    את מ ו ש ל מ ת.

    מאת: Jhoni |‏ 28 באוגוסט 2020 | 17:42
  • יכול להיות שיש לה קצת דם צועני.
    במראה שלה, היא לא נראית שחורה.

    אבל כן יכול מאוד להיות שהמשפחה שלה התערבבה בהונגריה עם צוענים.

    מאת: בחור |‏ 28 באוגוסט 2020 | 17:23
  • יפהפייה! המון בהצלחה!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 28 באוגוסט 2020 | 16:16
  • ביזיון עדן פינס ועומר נודלמן אולי כדי שתכירי נשים שבאמת עשו ועושות משהו רציני חוץ מלשרוף נוער שלם פשוט חבל וכואב

    מאת: אייל |‏ 28 באוגוסט 2020 | 15:32
  • היא צריכה להגיד תודה שיש לה את המראה האקזוטי שיש בגנים האפריקנים מה שמייחד ומדגיש פי אלף את היופי שלה ולא להסתייג מזה. וזה גם לדעתי מה שהופך אותה לרמה אחת מעל הדוגמניות פה בארץ שסורי אבל נראות כולן אותו הדבר.

    מאת: בלו |‏ 28 באוגוסט 2020 | 15:14
  • יפיפיה , תימניה טריפולית והונגריה מהממת. רק ציער אותי לשמוע את התלונה שלה על צבע העור בתור תימניה כאב לי מאוד.

    מאת: סופי |‏ 28 באוגוסט 2020 | 14:44
  • תהיי גאה בצבע שלך את יפה ולמי שלא הבין היא דרום אפריקאית (ממוצא הונגרי) , תימניה וטריפולטאית.

    מאת: לי |‏ 28 באוגוסט 2020 | 13:35
  • תקשיבי תשימי פס על כל מי שאומר לה שאת כושית כושי זו מילת גנאי ומי שאומר אותה הוא בנאדם חלש מסכן ממורמר שחושב את עצמו את יפה ולא מראה חיצונים יש לך יופי פנימי שמקרין על הפנים יש לך ביטחון עצמי אימא שלך היא המודל זה מה שחשוב כל השאר זה שטויות מה שחשוב שתהיי שלמה עם עצמי ותאהבי את עצמך ללא תנאי אנשים שלא מוכנים להתפשר אלייך תתבעטי להם בפרצוף את יפה כמות שאת בלי קשר להגדרות אני מאחלת שבקרוב תמצאי את יעודך בחיים ותגשימי את החלום הגדול שלך זה להיות מאושרת בהצלחה!

    מאת: גבריאלה אליאור |‏ 28 באוגוסט 2020 | 12:54
  • יפיפיה ויותר יפה לה עם תלתלים

    מאת: לורי שם טוב הכעורה |‏ 28 באוגוסט 2020 | 12:38
  • ברור שיפה אין כמו יופי תימני כן גוון העור הגיע מהרקע התימני של האבא..

    מאת: נתנייתי |‏ 28 באוגוסט 2020 | 12:33
  • מאוד מאוד יפה! המון בהצלחה

    מאת: ענבל |‏ 28 באוגוסט 2020 | 11:46
  • אם האלילה שלך זו עומר נודלמן אז את במצב גרוע מאוד!!!…..

    מאת: נוי |‏ 28 באוגוסט 2020 | 11:28
  • הצבע עור שלך מדהים אל תהיי טיפשה ריקנית, וגם אם היית שחורה, אז מה? גם שחורים הם בני אדם בדיוק כמוך. אל תתייחסי לכל דבר שאומרים לך כמשהו רע, זה גאווה להיות שחורה או לבנה או ווטאבר. העיקר להיות בן אדם בריא!! תתקדמי קצת מחשבתית ואז תצליחי בגדול.
    סך הכל, המראה שלך, דווקא בגלל הייחודיות שלו יכול להביא לך הרבה הצלחה.

    מאת: מירי |‏ 28 באוגוסט 2020 | 11:28
  • מהממת – ימותו הקנאים!!

    מאת: דורון |‏ 28 באוגוסט 2020 | 10:13
  • וואווווווו עוצרת נשימה. בהצלחה חמודה

    מאת: דנה |‏ 28 באוגוסט 2020 | 09:11
  • עדן פינס ועומר נודמן או מי שזו לא תהיה, הן האלילות שלה??

    אמא, תפסי את הילדה שלך ותציגי לה נשים שבאמת צריכות להיות האלילות שלה. לפי שיהיה מאוחר והיא תהיה עוד בחורה חלולה וטיפשה

    מאת: הילה |‏ 28 באוגוסט 2020 | 08:50
  • נדירה!!!!

    מאת: רבקה |‏ 28 באוגוסט 2020 | 08:09
  • הכי יפה עם תלתלים פזורים – יופי טבעי שלא ראינו הרבה זמן!!

    מאת: את מהממת!!!! |‏ 28 באוגוסט 2020 | 07:47
  • זכית ביופי נדיר ומושלם ! אגב, יותר יפה לך תלתלים
    בטוח שתצליחי ונשמע עלייך ברמה הבינלאומית

    מאת: HI |‏ 28 באוגוסט 2020 | 07:07
  • יפהיפיה.

    מאת: לימור |‏ 28 באוגוסט 2020 | 06:27
  • ניראית אם ראש על הכתפיים.תצליחי ילדה.

    מאת: מבינה |‏ 28 באוגוסט 2020 | 03:11
  • מהממת בהצלחה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 28 באוגוסט 2020 | 02:59
  • מזה הדבר היפהההההה הזה ??? ניסיתי לקרוא את הכתבה ולא הצלחתי !! היופי הזה מהפנט . צבע העור שלה מהמם . סוף , סוף יפהפיה אמיתית וטבעית .

    מאת: ללי |‏ 28 באוגוסט 2020 | 02:38
  • She is smart and beautiful!

    מאת: Gila |‏ 28 באוגוסט 2020 | 01:14
  • היא פשוט מהממת אין מילים. יופי נדיר ומיוחד שלא רואים הרבה

    מאת: עמית |‏ 28 באוגוסט 2020 | 01:05
  • איך שם משפחה חלפון והיא במקור מהונגריה?

    מאת: אשכנז |‏ 28 באוגוסט 2020 | 00:38
  • דניאל את אחת הנשים היפות בארץ! סוף סוף מישהי מיוחדת עם יופי לא מהעולם הזה! תשאירי את התלתלים את מדהימה ומאחלת לך בהצלחה והכי חשוב תהיי מאושרת

    מאת: הילה |‏ 28 באוגוסט 2020 | 00:20
  • ❤️❤️❤️נהדרת❤️❤️❤️בהצלחה מותק,חיבוק ענק

    מאת: נורית בר-און |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:56
  • יפיפיה בדרך הנכונה.עוד תגיע לגדולות בהצלחה נערה יפה.

    מאת: ז'קלין |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:42
  • וואוווו מהממת!!! סופסוף מישהי באמת יפה עם תווי פנים יפים ולא סתם עוד בלונדינית עם עיניים כחולות

    מאת: הילה |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:34
  • יפייפה, שיער מדהים, בבקשה אל תקחי דוגמא מעדן פינס ופרצוף הפורנו שלה (בלי קשר ליופי, לבוש או תנוחה, זה הפרצוף שהיא עושה).

    מאת: שוש |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:33
  • יפייפית על!

    מאת: יעל |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:32
  • ילדה יפה אין ספק, אבל נשמע כי היא לא גאה במוצא שלה, או ליתר דיוק, לא גאה במוצא האפריקאי שלה, ומדגישה שהיא בכלל באירופה (על סבא וסבתא שלה).. שחור זה יפה, מיוחד, ועליה להיות גאה בצבע שלה. הפסד שלה אן מתביישת

    מאת: רונה לי |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:23
  • יפה ומיוחדת מאד. עם תלתלים פזורים הכי מחמיא לך

    מאת: בהצלחה |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:11
  • ווואו וואו וואו תענוג להסתכל יופי נדיר תצליחי חמודה

    מאת: אסנת |‏ 27 באוגוסט 2020 | 23:04
  • נמאס לנו מהפיכה של נשים לבובות!!
    לא נוצרנו בשביל לדגמן לכם.
    יש לנו תפקיד בעולם הזה, והוא אינו להיות קולב או בובה.
    די לניצול נשים!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 27 באוגוסט 2020 | 22:50
  • מכוערת יש מלא כמוה בתחנה מרכזית

    מאת: איציק |‏ 27 באוגוסט 2020 | 22:07
  • וואוו אחת היפות, סוף סוף לא עוד שטאנס בובתי ופרחי עם מבט חלול, מהממת והעור שוקולד הזה,רק לקנא. תצליחי!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 27 באוגוסט 2020 | 21:50
  • מהממת !

    מאת: אני |‏ 27 באוגוסט 2020 | 21:44
  • נ ד י ר ה !!!

    מאת: נורית |‏ 27 באוגוסט 2020 | 21:21
  • יותר יפה עם התלתלים

    מאת: שושי |‏ 27 באוגוסט 2020 | 21:18
  • סוף סופ מצאתם בחורה יפה ברמה של דוגמנית בינלאומית

    מאת: סוףסןף |‏ 27 באוגוסט 2020 | 21:15
  • נדירה ביופיה. לא ראיתי כבר שנים בארץ ובעולם מישהי כל כך יפה. . השיער שלה הוא שלמות. שלא תעיז להחליק בחיים. !!! מה זה היופי הזה

    מאת: מילי |‏ 27 באוגוסט 2020 | 20:26
  • בחורה יפייפיה! (עם השער הטבעי שלה, החלקה לא מתאים לה כי עושה אותה בחורה סתמית). בהצלחה!

    מאת: קרן |‏ 27 באוגוסט 2020 | 20:22
  • היא מהממת ברמות אחרות

    מאת: דניאל |‏ 27 באוגוסט 2020 | 20:13
  • WOWWWW! She's gorgeous!!!!

    מאת: me |‏ 27 באוגוסט 2020 | 19:50
  • איזו ילדה מהממת.
    תשמרי על עצמך!!!

    מאת: וואו |‏ 27 באוגוסט 2020 | 19:32
  • ילדה יפה בצילומים לא מחמיאים.

    מאת: שלי |‏ 27 באוגוסט 2020 | 19:02
  • ואווו יפה ברמות הגבוהות.
    נשמעת גם חכמה.
    חוץ מההערה המצערת מאוד על גוון העור שלה….

    מאת: abc |‏ 27 באוגוסט 2020 | 18:54
  • היא מ ה מ מ ת!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 27 באוגוסט 2020 | 18:44
  • מעלפת לאעמי יפה יותר מתולתלת

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 27 באוגוסט 2020 | 18:12
  • מהממת.

    מאת: דינה |‏ 27 באוגוסט 2020 | 16:58
  • בסדר אז מה השורה התחתונה?

    לא הבנתי

    מאת: רחדיג |‏ 27 באוגוסט 2020 | 16:31
  • שמעתם פעם עיתונאי שואל שאלות הפוכות ,כלומר קראו לך אשכנזי מנ.. או אשכנזי פ

    לבנייה חיוור, נמשים , ברור שקראו , אבל שהעיתונאים קובעים סדר יום ,אז תמיד ישאלו כהים

    על גזענות שהם בעצמם מפיצים אותה לשווא .. הרי מה שווה כתבה בלי כותרות אמרו לי כושית..

    מאת: תותי |‏ 27 באוגוסט 2020 | 16:26