"אני לא רוצה להיות רזה. אני רוצה להיות הרבה דברים אחרים לפני כן"

אל תספרו כמה קשיו שמתן בשייק. תתפשטו ותעלו לאיסטגרם. לכולם יש הפרעות עם האוכל שלהם, לכו לטיפול. זה המדריך לחיים של לורי שטרן. אחרי שנים שנלחמה בגוף שלה ("מאבק שהוא בית חרושת של סבל"), הדוגמנית הנוסקת הבינה את הכלל הכי חשוב של החיים - את לא חייבת לאהוב את עצמך, אבל כן לעוף על עצמך, וזה מה שהיא עשתה בקליפ של נועה קירל

מאת  | ‏ 13 אוגוסט 2020

לורי שטרן. שמלה: רתמה, שמלת תחרה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

לורי שטרן. שמלה: רתמה, שמלת תחרה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

יום אחרי ששחררה את "מיליון דולר", נועה קירל עשתה צעד בינלאומי ענק וחתמה על חוזה עם "אטלנטיק רקורדס". בערך באותו זמן, כוכבת הקליפ שלה, הדוגמנית לורי שטרן, התחילה לעשות צעדים גדולים משלה. שבועיים אחרי שחרור הלהיט תמונות שלה עיטרו את מדור האופנה של שלי גרוס ב"לאשה", וחודש אחרי היא הוצגה כחלק מקאסט הדוגמניות של OMa, המותג החדש של אשת האופנה מיטל ויינברג-אדר. אמנם לא מדובר בקמפיין גדול לקסטרו או אסוס (עדיין), אבל בהחלט מיקומים שהם תו תקן של איכות. 

בקליפ של קירל היא הבליחה בפריימים מהירים ומהפנטים, כמעט כמו מסר סאבלימינלי. רגע אחד היא על מיטה גדולה בהלבשה תחתונה עם שני בחורים שנראים כמו גרסה כלשהי של דודו פארוק. רגע אחרי הם על הרצפה. לבושים. אם תשאלו את שטרן איך לדעתה היא נראית, התשובה ברורה. "מיליון דולר", היא עונה בחיוך מודע. "אין לי בעיה שיגידו עליי שאני שמנה. את יכולה להיות שמנה וסקסית, זה אך ורק תיאור פיזי. חייבים ללמוד להשתמש במילה הזאת בלי שיהיה לה קונטקסט שלילי. אני לורי ואני שמנה, אני שמנה וקוברת".

שטרן (המיוצגת על ידי עמית אלגרסי סילברמן ב"דראפט") היא פרזנטורית של דור ה-Z, דור שהתחנך על ברכי האינסטגרם ומכיר את אופייה ההפכפך של הרשת החברתית. היא דוגמנית פלאס-סייז ופעילת תנועת הבודי-פוזיטיב, אך כיאה למי שבדרך לתואר במגדר, מעדיפה שלא יגדירו אותה לפי משקלה ובטח שלא יחברו אותה אוטומטית לטרנדים שמוכתבים על ידי הקרדשיאנס או אפילו ביונסה. "בחיים לא ראיתי מישהי שנראית כמוני ושהיא זו שגם משיגה את הבחור. עד היום אין נסיכת דיסני שמנה. כשאת לא רואה את עצמך, לא בטלוויזיה, לא בריטני ספירס (שם קוד של שטרן לנשים שמקבלות זמן מסך, א"ו), את מבינה שאת לא קיימת בעולם. ולגבי ביונסה, בדוקו שלה אחרי לידת התאומים, היא דיברה על שגרת האימונים שלה, 14 שעות ביום, על הקושי לג'נגל קריירה ואימהות, ואז היא אומרת: כדי שאגיע למטרות שלי אני מגבילה את עצמי. לא בשר, לא מוצרי חלב, לא ולא ולא. בגדול היא חיה על מים ותפוחים ירוקים, ואז מה שפוצץ אותי היה שהיא אומרת: 'אנד איימ האנגרי', אני רעבה. וזאת האישה שהמציאה את הבוטילישס, אז איזה מין מסר זה מעביר? האישה הכי עוצמתית ומליינית, ובסוף זה מה שמופיע בסרט שלך".

חולצה: רתמה, ג'ינס: אוסף פרטי, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

חולצה: רתמה, ג'ינס: אוסף פרטי, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

אז ביונסה לא, מה בנוגע לנועה קירל?
"אני מתה על נועה, אני חושבת שהיא מעבירה מסר מאוד בריא של אידיאל יופי שקול ונגיש והיא דוגמה מעולה לילדים ובני נוער".

כשאת גדלת, מתי ראית מישהי שהזדהית איתה?
"אדל. מעבר לכשרון שלה היא תמיד הייתה גדולה מהחיים. אהבתי שהיא קול אדיר ולאף אחד לא אכפת שהיא שמנה". 

ועכשיו אדל רזה.
"זכותה לרדת במשקל. כעסתי על כל אלה שנכנסו בה אחרי שהיא ירדה במשקל, זו תרבות הביטול. יש קטע כזה של לקחת נשים שמנות או נשים-פלאס ולייחס להן אובר קבלה עצמית, כאילו נהיה טרנד של אם את שמנה אז את חייבת לאהוב את עצמך, ולא. את פשוט חייבת ללמוד לקבל את עצמך".

ואת מקבלת את עצמך?
"יש ימים שאני לא מרגישה יפה, ימים שבא לי להישאר במיטה ולבכות, אבל אני לא רוצה להיות רזה". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

חתיכת הצהרה בימינו.
"
אני רוצה להיות כל כך הרבה דברים אחרים לפני כן. כבר עשיתי את התהליך הזה פעם, רזיתי, ועדיין שנאתי את עצמי. ניסיתי דיאטות, ניסיתי להשיל מעליי את כל מה שהופך אותי לעצמי, ואז אמרתי – אני אתן צ'אנס למשהו אחר. אני רוצה להיות מאוזנת ושלמה, אין לזה משקל ואין לזה מידה. לעשות ספורט כי אני רוצה לאתגר את הגוף שלי. להיות מסוגלת ללכת לים ולא לאכול סרטים על מה שאכלתי שעה לפני. אני אולי מתנסחת בצורה נחרצת כי הרבה זמן לא הייתי ככה. היו שנים שרציתי להתעורר בגוף אחר ורק לשטוף מעליי את החיים האלה. אז אולי מהמקום הזה היום אני מפריזה, הולכת עם המסר עד הסוף. ממקום של תיקון. אני מאוד שונה מחברות שלי. הן 1.60, כל אחת רזה בטירוף, אני תמיד נראית כמו המדריכה שלהן בטיול. כל השנים חשבתי שזה החיסרון הכי גדול שלי אבל אני באיזשהו שלב הבנתי שזה היתרון הכי גדול שלי. ומאז אני חוגגת את זה".

אם רק תרזי קצת

את הקלישאה "לא חבל? יש לך פנים כל כך יפות" – היא שמעה מספיק פעמים, בעיקר כנערה בפרדס חנה. היא לא מצליחה להיזכר באירוע ספציפי, אבל כן יודעת לשחזר את התחושות. "הזיכרון הראשון שלי שאני שונה הוא מגיל ארבע. מעין ההבנה שאני נראית אחרת. וכשכל הזמן אומרים לך את המשפט הזה, את לומדת להבין שאת לא מספיק טובה כמו שאת. האמירות האלה של – 'אם תרדי חמש קילו תהיי נורא יפה' – הרגשתי שעל זה ייפול ויקום דבר".

בבית הספר היסודי הציקו לה, אבל היא מתעקשת להתנער מהנרטיב הזה. מציקים לכולם, היא אומרת. לילדה השמנה ולמשקפופר. ובאופן כללי בשיחה איתה ניכר שהיא ממש ממש מתייסרת כשמנסים להפוך אותה לקלישאה. העלבון שהיא כן רוצה להתעכב עליו הוא בתא ההלבשה. "בסוף הקושי העיקרי הוא מול הסביבה שלא ערוכה אלייך. מוכרות שאומרות לי, אין לנו את המידה שלך, או: שימי לב למה את אוכלת ואז תוכלי ללבוש את השמלה. אנשים שלא מכירים אותי בכלל יכולים להגיד: שני קילו פחות והבגד יישב עלייך מעולה. יש מצב שאחרי דבר כזה, אני בוכה יומיים ואוכלת את כל הסיר".

לורי שטרן. שמלה: רתמה, שמלת תחרה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

לורי שטרן. שמלה: רתמה, שמלת תחרה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

זו סיטואציה שהרבה נשים מזדהות איתה. להיכנס לחנות, סתם חנות, ולא למצוא בה את עצמך.
"כשחנות מתעלמת לגמרי מלקוחה זו הסטירה הכי גדולה בפרצוף. הם בעצם אומרים, או שתשתני או שתמצאי את הפתרונות לבד. כילדה הייתי עומדת בתא הלבשה ומרגישה מחנק. זה אולי כולה בגד אבל יש לזה המון השפעה. וגם היום בתור אישה בוגרת שמבינה שלהרחיב את סקאלת המידות זה עניין של כסף, שזה עסק כלכלי ואני כבר בכלל קונה אונליין, כשאכנס לחנות ולא יהיה את המידה שלי, ארגיש שאני זו שלא בסדר. יש לי זיכרון עמום מכיתה ב' בערך, שאני לובשת מכנסיים ארוכים באוגוסט, ואני סובלת ומבינה שאני חייבת לסבול, שזה העונש שלי, כי יש סט חוקים ואסור לך לחרוג מהם. מכיתה ט' עד י"ב, ארבע שנים, לא הלכתי לים כי הרגשתי שלא מגיע לי".

המשפחה של לורי ראתה את המצוקה שלה, וניסתה להקל עליה באמצעות מה שחשבה שהוא הדבר הנכון – פנייה ליועצות דיאטה. "מגיל שמונה כבר הייתי אצל חלי ממן, הם נורא ניסו לעזור אבל לא ידעו איך, כי הפתרון לא היה לרדת במשקל אלא ללמד אותי לקבל את עצמי, לתת חכה במקום דג. עד שהבנתי את זה ניסיתי הכל. דיאטות לפי סוג דם, פליאו, לאכול רק לייט. בכיתה י"א ירדתי 10 קילוגרם ואז את כל הזמן עסוקה בחמישה הנוספים שאת רוצה להוריד, זה מנהל אותך. חוץ מזה, גם כשרזיתי, המונולוג הפנימי לא נתן לי ליהנות מזה כמו שצריך".

את המחשבות המעגליות הרעות שטרן השתיקה באמצעות אכילה כפייתית. הפרעת אכילה מוכרת שכנערה לא שמעה עליה, ובגללה הלקתה את עצמה. "פשוט חשבתי שאני אוהבת לאכול. טעים לא טעים, שבעה לא שבעה, פשוט דוחפת עד שבא לי למות. זה לעמוד מעל סיר אורז לבן בלי מלח ופלפל, ולאכול את כולו. את לא שולטת בזה".

חליפה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

חליפה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

היום את יכולה להסביר מה הניע אותך לזה?
"האוכל, בניגוד לסביבה, לא שופט אותי. הייתי הילדה הכי אהובה בבית, אבל מרוב הערות מכל מיני אנשים, פיתחתי פלפה".

איך התגברת על הפלפה?
"הלכתי לטיפול. אני חושבת שלכל האנשים יש איזושהי הפרעה עם האוכל שלהם. גם הקטע של ה'קלין איטינג', כל הבנות שסופרת כמה קשיו הן שמות בשייק, מה זה אם לא הפרעת אכילה? בנות שעושות ספורט בצורה אובססיבית של פעמיים ביום. זה הכל סוגים של הפרעות, אנחנו מתנהלות בצורה חיצונית".

באינסטגרם גיליתי שזה לא דיאטה או למות

תגידו מה שתגידו עליהן, אבל השינוי הגיע דווקא בזכות הרשתות החברתיות. "פתאום היה לי אינסטגרם, צינור בלי צנזורה, ממש שלטון העם. התחילה תנועת הבודי-פוזיטיב ולראשונה ראיתי נשים שנראו כמוני, עף לי הסכך".

הרגשת שאת לא שונה?
"שהשוני שלי הוא סבבה, שאני לא מפלצת. משהו באיך שאחרים ניכסו את השונות לעצמם, הנראות, הסטייל, הראה שיש לי אופציה. עד אז כל העניין הזה היה: או דיאטה או למות, ופתאום גיליתי שיש לי גזר דין אחר. בהתחלה לא האמנתי לנשים האלה, היה לי משבר זהות, איך יכול להיות שאת שמנה ואוהבת את עצמך. אבל כשהבנתי שיש אנשים שחיים בעולם ולא עושים דיאטה, זה היה מין רגע של – אני רוצה ללמוד על זה".

חולצה: רתמה, ג'ינס: אוסף פרטי, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

חולצה: רתמה, ג'ינס: אוסף פרטי, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

למרות הכל, שטרן מתעקשת שלא להניף את דגל ה-"אני שמנה וטוב לי", והיא מסבירה. "יש המון קשיים, זה מאבק. יש ימים קשים, אני מתנתקת מהאינסטגרם פעם בשבוע, מוחקת את האפליקציה לגמרי, אני גם לא חסינה".

יש כאלה שיראו בכך סוג של צביעות.
"אני רואה בזה סוג של כנות. אני עובדת באפליקציה הזאת, אני חיה בה 24 שעות אבל חייבת להזכיר לעצמי שזה לא החיים ואני רק בן אדם. נכון שהתחת שלי מרוח באינסטגרם אבל גם אני רואה שם לפעמים בנות וחושבת, 'וואו זה לא עשה לי טוב לראות את זה עכשיו'". 

איזו הערה קיבלת שהוציאה אותך מהכלים?
"העליתי תמונה בבגד ים, ויש לי שקע כזה בירך, אז מישהי כתבה לי 'היפ-דיפ זה אסון לנשים שמנמנות'. עניתי לה. כתבתי לה, 'נראה לי התבלבלת מותק, רצח נשים זה אסון לנשים, קורונה זה אסון, להיות במיטה על ערש דווי זה אסון, שקע במותן שלי זה לא אסון'. אני מרגישה שבעשייה שלי, יש לי שאיפה להכניס פרופורציות".

אז בואי נכניס לפרופורציות. ספרי לי באמת על היום שהחלטת אחרי ארבע שנים ללכת לים.
"הלכתי עם חברה ולא היה לי אפילו בגד ים. לקחתי גוזייה ותחתון שחור גבוה והרגשתי מאוד מאוד חשופה. הפעם השנייה והשלישית כבר היו פחות מפחידות. פתאום קניתי בגדי ים קטנים יותר, ופתאום לא הייתה לי בעיה גם להצטלם. הבנתי שבזבזתי את רוב החיים על בית חרושת של סבל".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

אם אני מתפשטת, אני מעצימה נשים או עושה נזק?

לדוגמנות הגיעה לפני כשלוש שנים, כשמעצבת אופנה מתחילה נכנסה לבלוג ששטרן כתבה והציעה שתצטלם עבורה. משם עוד הצעות התחילו לזרום. היא הספיקה לעשות קמפיינים גדולים (אמריקן איגל, שבוע האופנה), לדגמן למעצבות מוכרות (שחר אבנט) וכאמור להשתתף בקליפ של קירל. אבל עד היום שטרן נתקלת בהרמות גבה כשנאלצת להסביר לאנשים על הסט מה היא עושה שם. "שואלים אותי אם אני מההפקה או המאפרת, ואני כל פעם צריכה להסביר שאני הדוגמנית, אבל בסדר זה לוקח זמן לשבור תקרות זכוכית".

את מרגישה שאנחנו באמת צועדים קדימה?
"הדרך עוד ארוכה אבל יש הרבה יותר קבלה, ללא ספק. את הקמפיינים הגדולים עדיין יובילו הדוגמניות הקלאסיות. אבל נניח אני לפני חמש שנים לא הייתי מקבלת את ההזדמנות שאני מקבלת עכשיו. לוקח זמן לשנות תפיסות של אנשים, אבל הכיוון חיובי".

בכל פעם שדוגמנית פלאס-סייז מככבת איפשהו, תמיד יש מי שיגיד שזה ניצול ציני, גימיק שיווקי. מנטע ברזילי שצעדה בבגד ים לצד נטע אלחמיסטר ועד לתקווה גדעון וסערת הפוטושופ, עד שהיא נרגעה כשיצאה הקמפיין.
"אני לא דוגמנית פלאס-סייז. אני דוגמנית. זה משהו שצריך כבר להשתנות. כמו שדוגמנית ג'ינג'ית היא דוגמנית, ודוגמנית טרנסית או אתיופית הן דוגמניות, אז אין צורך להוסיף תיאור למקצוע שלי. וגם אני בכלל לא פלאס, אני המידה הממוצעת, אני מידה 42-44, ולפעמים מידה 46 ולפעמים מידה 40. אז היום אני גם לרוב אמצא מידה בחנות הממוצעת, אבל כואב לי שאני כביכול מייצגת את הפלאס-סייז, שאני נחשבת המידה הגדולה ומעבר אליי אין בחנויות מידות נוספות. אני חושבת שאם כשהייתי בת 12 הייתי צופה בנטע ברזילי צועדת בבגד ים, אז האימג' הזה היה מחזק אותי. למרות הגימיק".

לורי שטרן. שמלה: רתמה, שמלת תחרה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

לורי שטרן. שמלה: רתמה, שמלת תחרה: אפרת שנהר, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

אז יש התקדמות, ומצד שני, אחרי שדיברו על נשים שמנות או טרנסיות ב"ספורטס אילוסטרייטד" בסוף בשער יש שלוש דוגמניות קלאסיות. ויותר מזה, הקידמה ממציאה לנו גם דוגמניות וירטואליות. אז אנחנו צועדות קדימה או אחורה?
"כשאת נותנת את המושכות למישהו שמצייר אישה במחשב – זה לא בריא. אבל אולי זו תגובת הנגד לזה שאנחנו מגיעות למיינסטרים. ב-2014 חברת ההלבשה התחתונה 'ארי' של 'אמריקן איגל' הפסיקו לרטש דוגמניות, המכירות שלהם עלו, בניגוד ל'ויקטוריה סיקרט' שסוגרים חנויות. ומבחינת 'ספורטס אילוסטרייטד', נכון השער הוא קלאסי, אבל בפנים יש לך ייצוג כל כך נרחב, גם פלאס-סייז, גם נשים ממוצעות, גם ערביות עם בורקיני, ככה שיש ייצוג ומקום לכל אחת. מצד שני, בסופו של דבר 'ספורטס' נועד להחפיץ. ובסוף החפצה זו החפצה זה לא משנה אם את שמנה או רזה. אני מגדירה את עצמי כפמיניסטית, אבל זה שאני מתפשטת, מה זה אומר? אני מעצימה נשים או עושה ההפך? אני בעצמי לא יודעת".

איך בחורים מקבלים את היותך פמיניסטית?
"גברים עפים עליי. קודם כל שנשים יירגעו עם הרצון לרדת במשקל בשביל גברים, מתחילים איתי המון. יש גם לא מעט הודעות פרובוקטיביות, כן קיבלתי תמונות של איברי מין, ואחרי הפוסט של שפיטה שפרסמה את התמונה שהיא קיבלה – בפעם הבאה אני לגמרי אעשה את זה גם. יש כל מיני סולטנים באינסטגרם שמציעים 4,000 דולר ללילה כדי להיות איתי. זה נורא וברור שאני מתעלמת. אבל אם נחזור לדאגות – בואו לאינבוקס שלי ותיראו שהכל בסדר, לפני הכל, זה תמיד עניין של ביטחון עצמי".

במהלך ההפגנות והמחאות בעקבות הקורונה, היו נשים שמחו תוך כדי חשיפת השדיים. מה חשבת על זה?
"אני חושבת שזה עושה בדיוק את מה שזה צריך לעשות, זה בסדר כשזה פורנו וכשזה על שלט באיילון אבל זה לא בסדר כשנלחמים על דמוקרטיה? זו צביעות. אני לא אעשה את זה בגלל זה שאני כבר דמות ציבורית ואני צריכה לחשוב על ההשלכות. אבל אני ממש בעדן".

שמלה: מאיה ארליך, טייטס: ביליבלונד (צילום: דניאל אלסטר)

שמלה: מאיה ארליך, טייטס: ביליבלונד (צילום: דניאל אלסטר)

חולצה: רתמה, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)

חולצה: רתמה, תכשיטים: ספרקלס (צילום: דניאל אלסטר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Loran Lori Stern (@loriloveplus_) on

שמלה: מאיה ארליך, טייטס: ביליבלונד (צילום: דניאל אלסטר)

שמלה: מאיה ארליך, טייטס: ביליבלונד (צילום: דניאל אלסטר)

צילום: דניאל אלסטר | סטיילינג: זוהר מאירי | איפור: נגה תמיר | שיער: אדיר אמג'י

השאירו תגובה

 

  • לא חייבים להיות רזים אבל גם לאבד את זה זה פשוט מסוכן ללב ולריאות אם בחור גובהו 175 ושוקל 100 קילו זה לא בריא נקודה .זה מעיק על הלב על הריאות זה חשש לסוכרת ועוד בעיות. אז די עם הטרנד הזה של אני בגוךי ולא מתביישת. ברור שאין מה להצבייש. מאידך בהחלט צריך להגיע לאיזון המשקל מבחינה בריאותית וזה כל הסיפור

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 18 באוגוסט 2020 | 22:10
  • נבונה ויפה

    מאת: אני |‏ 17 באוגוסט 2020 | 19:51
  • את מהממת!!! שימי פס על דעות של אנשים שאת לא מכירה ולא מעניינים אותך בתכלס (כי אין לך מושג מיהם!). תמשיכי לאהוב את עצמך, לחייך ולהיות הכי מרוצה ממי שאת כי את נראית אש ואת פצצה אמיתית. אהבה עצמית וקבלה עצמית זו הדרך, לא משנה המשקל אלא הבחור\ה והבריאות שלהם! נהניתי לקרוא את הריאיון, את רהוטה ומקסימה והמסרים שלך מדוייקים ויפים. תצליחי!!!

    מאת: מישהי |‏ 16 באוגוסט 2020 | 04:59
  • זה שאת יודעת את מצבך, מציינת אותו, שמנה, זה כבר חצי מהבעיה פתורה. בידיך למנוע את זה להמשיך להשמין, ובכלל להתמודד. אבל מי שלא מודה, זה כבר בעיה מאוד רצינית. כמו בתי, היא שמנה ומשמינה והיא לא מודה, היא גם לא מודעת., היא גם לא מתמודדת.

    מאת: ב |‏ 15 באוגוסט 2020 | 23:37
  • מדהימה

    מאת: היי |‏ 15 באוגוסט 2020 | 22:41
  • קודם כל היא מאוד אינטליגנטית , (סקסית לדעתי ) ונשמעת אחלה בנאדם ! אני אוהבת את הפשטות שהיא מציגה את הדברים , ואת זה שהיא לא איזה קמפיין ל״נשים שמנות״, פשוט מייצגת את עצמה בכבוד . זה מה שנקרא פאוור גריל, רזה? שמנה??מלאה? לא משנה!
    אגב , להכנס לחנות כשאת לא במידות של דוגמנית קלאסית זה תמיד לא נעים, יש מוכרות שמסתכלות
    עלייך ב… רחמים על איך שאת נראית לא מושלמת כמוהן במידה 32… גם כשאת 36…

    מאת: אישה |‏ 15 באוגוסט 2020 | 20:50
  • נהדרת

    מאת: שירי |‏ 15 באוגוסט 2020 | 20:29
  • היא מבינה שמתחילים איתה בשביל לסמן וי על שמנה ולא כדי לנהל מערכת יחסים. חיה בסרט.

    מאת: אייל |‏ 15 באוגוסט 2020 | 20:16
  • זה בסדר שאת שמנה , יש אנשים שמנים ויש אנשים רזים , יש גבוהים ויש נמוכים ואין עם זה שום דבר רע.
    מה שלא בסדר זה לדחוף לנו שלהיות עם משקל עודף זה טוב , אז זהו , זה לא , זה לא יפה ובטח לא בריא.

    מאת: דוד הגרוזיני |‏ 15 באוגוסט 2020 | 19:51
  • כשסולטן מציע למישהי 4000 דולר ללילה, זה כמו שאדם רגיל יציע למישהי 300 שקל ללילה…
    בואי נגיד שזה לא משהו להתגאות בו…

    מאת: אחד מהעם |‏ 15 באוגוסט 2020 | 18:09
  • כתבה מביכה. עוד טמטום טהור של להציג אורח חיים לא בריא ושלילי כמשהו בסדר.
    מה שנקרא: בשם הפוליטיקלי קורקט שיילך כל העולם פייפן.

    מאת: יניב |‏ 15 באוגוסט 2020 | 18:02
  • היה מאוד מעניין לקרוא!

    מאת: מעיין |‏ 15 באוגוסט 2020 | 17:58
  • אינסטגרם הכול בלוף כמוך לא מבין מי את מה את ולמה עושים כתבה כזו בזבוז זמן

    מאת: 4 אלף כיינים |‏ 15 באוגוסט 2020 | 17:52
  • את חולה ואת לא אישה אמיתית, תדאגי לעצמך ולגוף שלך ותרזי דחוף, הכל טוב ויפה עכשיו חכי כמה שנים גם אלה ״שמציעים לך כסף״ לא ירקו לכיוונך.
    אל תבזבזי זמן.

    מאת: נעמה |‏ 15 באוגוסט 2020 | 17:50
  • 4 אלף ללילה זה הסכום שדורשים ממך

    מאת: א |‏ 15 באוגוסט 2020 | 17:39
  • וחשוב לי להראות טוב בשביל עצמי!

    מאת: אני לסבית |‏ 15 באוגוסט 2020 | 15:47
  • או! סוף סוף ראיון במאקו שאפשר לצלוח עד סופו. לא כתבת עומק ועם זאת, מושא הכתבה אינטליגנטית ומדברת דברי טעם. אהבתי

    מאת: אנה |‏ 15 באוגוסט 2020 | 15:05
  • איזו בחורה רהוטה ומעניינת.
    זה שהיא גם יפיפיה זה רק בונוס. אומנם שמנה זה לא עלבון אבל היא גם לא שמנה.

    מאת: מישל |‏ 15 באוגוסט 2020 | 14:46
  • פשוט מהממת בהצלחה בובה…

    מאת: אורנה |‏ 15 באוגוסט 2020 | 13:15
  • את שמנה עם ביטחון עצמי.
    לא קוברת ולא נעליים

    מאת: עופי על עצמך |‏ 15 באוגוסט 2020 | 12:56
  • שומן זה גרגרנות ותאוות יתר,
    גוף אדם אינו זקוק להמון מזון על מנת להתקיים,
    השמנה זה תאוות הגוף והנפש ולכן היא לא מטיסה לגוף האדם ולא ליצרים שלו,
    הוא משול לתאוות בצע ואי הסתפקות במועט
    שלא תזיין את השכל
    ותחפש סיסמאות לאפשר לעצמה להאמין שהיא יפה בחרדת על רזים
    אדם שמן שאוהב את עצמי אומר שהוא אוהב את עצמו בלי השוואתיות לדמות אחרת

    מאת: Kzsksk |‏ 15 באוגוסט 2020 | 11:15
  • מעניינת את התחת השמן שלי.

    מאת: שייקה |‏ 15 באוגוסט 2020 | 11:00
  • זה נכון. לכל הנשים יש הפרעת אכילה ושלא יגידו לכם אחרת. לכולן!!!!!

    מאת: אובסס לרזון |‏ 15 באוגוסט 2020 | 08:59
  • שמח לראות שפתרת את התסביכים שלך לגבי צורתך. עם זאת, הסטנדרטים הכפולים שלך ושל כל השמנות שמדברות כמוך – זועקים לשמיים. למה את מצטלמת כשאת עם בחורים חתיכים ורזים? למה את לא בוחרת בבחור "מלא" לפחות כמוך? למה כשמדובר בזה שגם שמנה יכולה "להשיג את הבחור" – זה תמיד בחור חתיך ורזה? לא מושך אותך בחור שמן, אה? תחי הצביעות.

    מאת: ישראלי |‏ 15 באוגוסט 2020 | 04:45
  • את רהוטה, יפה, חכמה ועוד תגיעי רחוק. אל תתני לאף אחד להכתיב לך מי את ומה את! בהצלחה

    מאת: חן |‏ 15 באוגוסט 2020 | 00:18
  • השמנת יתר היא קודם כל מחלה קשה ורצינית שהיא מקור להרבה מאוד בעיות בריאותיות.
    כל הדיון על האסטטיקה פה הוא מטופש. בדיוק כמו שברור שאנורקסית לא אמורה "להרגיש טוב עם הגוף שלה" ככה גם לא מישהיא שסובלת מהשמנת יתר.

    מאת: תתעוררו |‏ 15 באוגוסט 2020 | 00:05
  • הכי חשוב שכול אדם אישה או גבר יבדקו אחת לשנה בבדיקות דם ויתיעצו עם רופא מוסמך. בריאות היא לא פריבילגיה.

    מאת: עדי |‏ 14 באוגוסט 2020 | 21:34
  • קודם כל אידיאל היופי הרזה נקבע כי יותר קשה לשמור על גזרה מאשר לטחון לאפות כל יום, זה כמו אצל גברים, מה היית יוצאת עם בחור שהוא לא 1.80 ואין לו ריבועים. דבר שני נעה קירל לא הייתה צריכה לשתף אותך כי במילא היא גם שמנה וחסרת כישרון כמוך

    מאת: ארז |‏ 14 באוגוסט 2020 | 19:32
  • את חמודה, אבל את ממש לא מידה 42 או 44. את 46-48. לא פחות…

    מאת: דנה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 19:12
  • את צעירה והכל עובד אצלך. עם הזמן, תתחילי מהר מאוד להתעייף, יהיה קשה להתכופף בגלל השומן בבטן והלב שלך יתקשה לתפקד בגלל המשקל.
    זה לא עובד על בסיס התכחשות. אין ברירה, צריך לשמור על הפה ולעשות פעילות גופנית
    בהצלחה בהמשך

    מאת: loko |‏ 14 באוגוסט 2020 | 19:05
  • עצם העובדה שאת יוצאת עם חשיפה בעניין ,מראה כמה את לא שלמה עם עצמך . בכל מקרה אני לא חושבת שצריך להתפשט מול העולם בין אם את רזה או שמנה ולדבר על קבלה ושינוי. דרך אגב ,לא כל אחת רוצה להיות רזה בשביל גברים . נ.ב- התמונות שראיתי בכתבה לא החמיאו לך כלל .

    מאת: גל |‏ 14 באוגוסט 2020 | 18:50
  • היא לא נלחמת במשקל היא כבר הפסידה. או ניצחה ….. תלוי איך מקבלים את זה.

    מאת: . |‏ 14 באוגוסט 2020 | 18:39
  • צריך להבין שלהיות שמן זה גם קשור לנוחות ,גברים ונשים ביחד.
    נכון הבחורה בכתבה יפה/מוכשרת ולא יודע מה… אני בטוח שלהיות שמן זה לא נוח.
    אל תעבדו על עצמכם – אוייי טוב לי ככה… נוח לי ככה… אל תשקרו לעצמכם.
    קשה ללכת ,קשה לעלות במדרגות ,קשה לסחוב שקיות מהסופר ,קשה לנקות את הבית ,קשה לשבת ולקום ,קשה לנעול נעליים ,קשה לעשות סקס…
    אל תגידו שאני מדבר שטויות ,זה מה שהחברים/חברות שלי אמרו לי !!!
    כאן לא מדובר על יופי.
    אל תתביישו להיות רזה ,לא מתכוון להיות אנורקסי ולא לאכול כלום.
    סופש נעים… הלכתי לאכול משהו…

    מאת: רמי |‏ 14 באוגוסט 2020 | 17:39
  • די עם השקר ,את לא יפה,בטח לא יפייפיה ובטח שבטח לא מהממת.
    את לא דוגמנית

    את שמנה,מאוד מאוד,את לא מידה 40 (בחלומות הפרועים שלך,ולא 42).את מידה 48 ,50 ויש לך בעיה הורמונלית ,שעירות יתר .
    נועה לקחה אותך כדי שלא תאיימי עליה,וגם היא לא יפה ולא חתיכה .

    היא בחרה לקחת מישהי מאוד מאוד לא יפה כדי להוציא עצמה סבירה, ממוצעת.

    לא ייתכן שתקבלי תגובות כאילו את נראית טוב,רק כי יש טרנד להעצים נשים שנכ
    שלו בלהרזות ולהיות יפות.
    די,נמאס

    מאת: ליאה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 17:29
  • מהממת !!!

    מאת: נסטיה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 14:45
  • וואו את מדהימה.
    ואהבתי את השבירת סטיגמות, ושאת מראה שיש גם אמצע ולא צריך להיות סופר רזה או סופר-שמנה.
    תודה ושירבו נשים כמוך

    מאת: מחלימה מהפרעת אכילה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 14:41
  • לא עפתי

    מאת: לא עפתי |‏ 14 באוגוסט 2020 | 13:47
  • עניין של טעם, לא ראה את היופי.

    מאת: רונן |‏ 14 באוגוסט 2020 | 13:10
  • היי שמי יוני וממש לא מעניין או מפריע לי איך שאתה נראית
    פשוט כי זאת הכתבה ה200 בערך בחודש האחרון שעוסקת בקבלת עצמך

    סליחה וסופש נעים

    מאת: יוני כהן |‏ 14 באוגוסט 2020 | 12:41
  • די לשקר לעצמכן!

    מאת: רק רזות |‏ 14 באוגוסט 2020 | 12:28
  • שומן זה מחלה …..

    מאת: לירז |‏ 14 באוגוסט 2020 | 11:20
  • כל הכבוד!יפהפייה.

    מאת: אני |‏ 14 באוגוסט 2020 | 11:07
  • בחורה יפה ואיכותית.שמחתי לקרוא את הכתבה.

    מאת: מושבניקית |‏ 14 באוגוסט 2020 | 10:52
  • מהממת! תמשיכי

    מאת: מירב |‏ 14 באוגוסט 2020 | 10:28
  • אישה אינטלגנטית, פעם ראשונה שאני קוראת "אני לא רוצה להיות רזה, אני רוצה להיות הרבה דברים אחרים לפני כן" כל כך נכון!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 באוגוסט 2020 | 10:20
  • מרזות בשביל גברים?! איפה מי דרך אגב תאשימו את אימא ואבא שלכם שאתם ממורמרות וממורמרים כנראה העבוד/ קריירה היתה חשובה מכם

    מאת: אייפון |‏ 14 באוגוסט 2020 | 09:51
  • את יפייפיה ונשמעת מקסימה, מאחלת הצלחה וקבלה עצמית בכל מידה שתהיי. אך ללא קשר למראה – השמנה היא דבר לא בריא וככל שמתבגרים השלכותיה יותר מסוכנות.

    מאת: אמי |‏ 14 באוגוסט 2020 | 09:06
  • אין לעשות השוואות ויש לכבד את עצמך ואת גופך, הדבר הכי משמעותי זה הבריאות הרגשית והפיזית.

    מאת: כל אישה והגוף שלה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 09:01
  • בחורה מעניינת ויפה

    מאת: דנה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 08:51
  • אני יכולה לומר שאין שום קשר ל"שמנה",
    פשוט להיות רזה, (לא אנורקסית) – זה נוח וקליל למערכות הגוף.
    הייחוס למשקל היא טריויאלי

    מאת: סתם אחת |‏ 14 באוגוסט 2020 | 08:35
  • השינוי האמיתי יקרה (ויקח עוד הרבה זמן) רק כשיפסיקו לעשות כתבות שלמות על נשים מלאות ששלמות עם עצמן ואוהבות את עצמן כמו שהן. נשים וגברים, הם בני אדם וכמו כל בן אדם יש ימים שיותר אוהבים את עצמנו ואת המראה שלנו ויש ימים שפחות. ללא כל קשר למשקל!!! שיהיה ללורי המתוקה בהצלחה, היא אכן מהממת – ואם היא שמחה ומאושרת בחלקה, זה כל מה שחשוב. מי שאוהב אותך יאהב אותך איך שאת.
    רק בריאות וים של אושר (-:

    מאת: מירי |‏ 14 באוגוסט 2020 | 03:22
  • חמודה

    מאת: חמודה |‏ 14 באוגוסט 2020 | 02:26
  • מקסימה וחכמה ובנוסף יפיפיה, שיהיה בהצלחה את מהממת!

    מאת: מקסימה וחכמה! |‏ 14 באוגוסט 2020 | 01:59
  • אישה יכולה ליהיות יפה בכל מידה וצורה!! במיוחד כשהיא מפרגנת.. אך, לא צריך להקטין את הנשים הרזות בכדי להרגיש טוב עם עצמה.. בלי קשר את יפייפיה.

    מאת: בר |‏ 13 באוגוסט 2020 | 23:17
  • קציצה אבל מתוקה תהני מהחיים חיים פעם אחת . גמאני קציצה

    מאת: אושרת |‏ 13 באוגוסט 2020 | 22:56
  • וייבים של ברבי פריירה: )
    את יפהפייה

    מאת: אני |‏ 13 באוגוסט 2020 | 21:22
  • יואו איזה מדהימה את!!
    הלוואי ונשים יבינו סוף סוף שאין קטע לסבול בשביל לרצות גברים..
    שתהיה לך מלא הצלחה!
    ..

    מאת: ללי |‏ 13 באוגוסט 2020 | 20:24
  • יפה מאוד אך מדוע לשקר? את מידה 44 וצפונה;, לא 40 ולא 42.

    מאת: זהבית |‏ 13 באוגוסט 2020 | 20:21
  • את פשוט מדהימה!!!! השראה!!!!

    מאת: לי |‏ 13 באוגוסט 2020 | 20:00
  • וואו ראינו חזקה, רהוטה ויפה! אחלה אישה

    מאת: מיקה |‏ 13 באוגוסט 2020 | 19:55
  • מהממת!! תשארי מי שאת

    מאת: יפה |‏ 13 באוגוסט 2020 | 19:29
  • זה לא חוכמה , היא כל כך יפה

    שכל גוף יתאים לה

    מאת: אמי |‏ 13 באוגוסט 2020 | 19:27
  • מעלפת!!!

    מאת: מזל |‏ 13 באוגוסט 2020 | 19:11
  • אוף הלוואי ונהיה כבר בעולם שבו לעשות כתבה שלמה על בחורה שמנה והמסע האמיץ שלה להיות פשוט בנאדם בעולם למרות שהיא שמנה יראה מיושן.
    די כבר כל גוף הוא לגיטימייייייייייייי

    מאת: XX |‏ 13 באוגוסט 2020 | 18:57
  • מדהימה!! הגיע הזמן לחשיבה אחרת כל הכבוד לך ,את מהווה השראה למה שבאמת חשוב בחיים ולא לאובססיה בניראות,משקל,כסף וכו

    מאת: אווה |‏ 13 באוגוסט 2020 | 18:21
  • לפי דעתי הפרטית והאישית: מידה (אנגלית) 14 או 16 זה בריא.
    מידה 18 או 20 יוצר לחץ על הכיבה והריאות. יכול להביא לנשימה קשה וצרבת. לכן מבחינת בריאות, קצת להרזות.
    מידה מתחת ל 12, לפי דעתי , זה שיגעון של דוגמניות ואנשי אופנה..
    לא צריך להשתגע, ולא להתחיל סידרת דיאטות מטורפות..
    לחשוב על משקל אף ורק בהקשר לבריאות ולמה שנקרא BMI body mass index כנראה 20 עד 26
    בהצלחה..

    מאת: Eddy |‏ 13 באוגוסט 2020 | 17:39
  • מושלמת!

    מאת: ר |‏ 13 באוגוסט 2020 | 17:37
  • לורי המלכה

    מאת: אלה א |‏ 13 באוגוסט 2020 | 17:11
  • מהמממממממממממת!!!!!!!!!!!

    מאת: לנה |‏ 13 באוגוסט 2020 | 16:32
  • את בכלל לא שמנה, אפילו לא מלאה,פשוט לא שלדית.
    נורא עצוב על התסביכים שהחברה מכניסה בנושא דימוי הגוף.

    מאת: מישהו |‏ 13 באוגוסט 2020 | 16:25
  • מהממת הרבה יותר יפה ושווה מכל הרזות סקיני שכל היום מצטלמות כמו בובות על חוטים בבגד ים ונואשות ללייקים ע"ע נטע בר ועדן. לועמתן זו אישה!

    מאת: מהממת חבלז |‏ 13 באוגוסט 2020 | 16:14
  • לא!

    מאת: לא! |‏ 13 באוגוסט 2020 | 15:43