"אני מבינה בבגדים, בשיער, באיפור, בהזרקות, בלייזר. אני מבינה בהכל"

היא זכתה ב'הרווק' עם דודו אהרון לפני כמעט עשור; לאחרונה איבדה את המשרה שלה בטיב טעם אחרי ש"נתנה את כולה לסופר". באינסטגרם שלה היא משפיענית ביוטי ואופנה; בבית היא מתלוננת שהיא מגדלת לבד את הילדים. נטע פסקר, לשעבר דנינו, יודעת שהיא כנראה כבר לא תהיה נטלי דדון, אבל מאמינה שיש לה את כל מה שצריך כדי להצליח לפחות כמוה: הסטייל, האופי והגבות

מאת  | ‏ 2 יולי 2020

נטע פסקר. מכנסיים וחולצה: אמריקן וינטג' (צילום: רן יחזקאל)

נטע פסקר. מכנסיים וחולצה: אמריקן וינטג' (צילום: רן יחזקאל)

נטע פסקר מגיעה לפגישה שלנו שעה אחרי שקבענו. "סליחה על האיחור, אבל את יכולה להזמין לי תה קר שיחכה לי על השולחן?", היא מבקשת ממני בטלפון בזמן שהיא מנסה להידחס לחנייה. כשהיא סוף סוף מגיעה, לא מעט מהעיניים של הסובבים מופנות אליה. "זה לא יאמן. בכל מקום מזהים אותי מ'הרווק' עם דודו כאילו שזה קרה אתמול. אנשים מדברים איתי, מציקים לי על זה חופשי".

עבר כמעט עשור.
"נכון, ועדיין אנשים שואלים אותי אם הקשר שלי ושל דודו היה אמיתי שם, אני בעצמי כבר לא זוכרת מה היה אמיתי ומה לא, אבל התמסרתי לתכנית כמו איזו פוסטמה, וכנראה שזה בלט לאנשים בעין".

התמסרת לתכנית או לזוגיות עם דודו?
"התמסרתי לחוויה. כשהתקבלתי לתוכנית הייתי אחרי פרידה קשה ורציתי נקמה מתוקה באקס שלי. רציתי להראות לכולם שאני בסדר וטוב לי, ובאמת היה לי טוב".

מעיל טרנץ': טומי הילפיגר (צילום: רן יחזקאל)

מעיל טרנץ': טומי הילפיגר (צילום: רן יחזקאל)

שמונה שנים עברו מאז שפסקר, אז עדיין דנינו, הופיעה על המסך לראשונה. הצעירה שהובילה את טרנד הגבות העבות גברה על עשרות בנות, אמרה "כן" לרווק הנצחי דאז דודו אהרון והפכה למנצחת הגדולה של התכנית בכיכובו. "מצחיק להגיד שניצחתי", היא מגחכת, "לא זכיתי בכלום. מה, דודו? זה היה הפרס?".

ידעת לאן את נכנסת.
"ידעתי, אבל דודו לא באמת עניין אותי. רציתי להיחשף, להיות מפורסמת. לפני התכנית הזו הלכתי לכמה אודישנים לריאליטי ולא התקבלתי לכלום, לזה התקבלתי, אז הלכתי על זה. עבדתי באותה תקופה גם במשרד עורכי דין ואיך שנגמרה התכנית חזרתי לשגרה שלי. לא הייתי איזו פליטת ריאליטי עם חמש עשרה דקות של תהילה".

ומה באמת היה עם דודו?
"כלום, לא התאהבתי בו והוא לא בי. תכלס, ניצחתי בתכנית הזו כי אני הייתי הבחורה שהכי קל לו היה לו להגיד לה 'לא' אחרי הצילומים. הוא ידע שאני אתמודד עם זה. להגיד לך שהיה לנו איזה עניין אחד בשני? ממש לא. אחרי התכנית החלפנו טלפונים, הייתי אצלו בבית פעם פעמיים וכלום. לא יצא מזה כלום".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on

היום פסקר במקום אחר לגמרי. היא בת 34, נשואה, אמא לשני ילדים ואינסטגרמרית שמנהלת חשבון פרטי עם תמונות משגעות ועשרות אלפי עוקבים. "אני קוראת לזה מובילת דעת קהל", היא מצהירה. "אני חיה את האופנה מהבוקר עד הערב. יודעת על טרנדים לפני שהם יוצאים. אני מבינה בהכל, אני מבינה בבגדים, בעור פנים, בשיער, באיפור, בהזרקות, בלייזר, הכל".

פסקר אכן נראית כמי שמבינה בהכל. השיער, האיפור, הבגדים, התיק – הכל נכון ומדויק, כולל שמונה הקעקועים שמעטרים את גופה. מי שפחות מעודכן במגזיני האופנה עשוי לחשוב שמשהו השתבש בגזרת הנעליים, סנדלי השורש אם לדייק, שנחשבו לפשע אופנתי במשך עידנים ועכשיו זוכים לעדנה מחודשת. "אני הבן אדם הכי עקום בעולם", היא מסבירה, "אני ועקבים לא חברים בכלל, אני בקטע של נוחות. הנעליים האלה זה סטייל. אני מגיעה לפריטים שנראים כמו מותגים, אבל זה בעצם חיקוי, ובכל זאת אלה עלו לי באזור ה-800 שקל. באופן כללי חשוב לי להיראות טוב, להביא את עצמי לידי ביטוי כמו שאני רוצה להיראות בציבור. באינסטגרם אלה רק צילומים מקצועיים לבוטיקים של אופנה. אלה לא באמת החיים שלי".

לא ידעתי להגיד 'לא רוצה'

הפער בין הפסטורליות שבתמונות לבין החיים האמיתיים התקיים גם בילדות. כשהייתה בת 8 עברה פסקר עם הוריה ושני אחיה ליישוב השקט צורן, ושם העבירה את המשך ילדותה. "אם את מסתכלת עליי כילדה ועליי היום, את רואה שתי דמויות שונות. בואי נגיד שכבר בגיל ארבע משהו בתמימות שלי נפגע", היא לוקחת עוד כמה לגימות מהתה הקר שעל השולחן. "אני רוצה לדבר על מה שעברתי כי זה חלק ממני ומשם גדלתי. היום כל בחורה שנייה בערך עוברת דבר כזה, אז כן, חשוב לי להראות שאפשר לצמוח גם משם".

מכנסיים וחולצה: אמריקן וינטג' (צילום: רן יחזקאל)

מכנסיים וחולצה: אמריקן וינטג' (צילום: רן יחזקאל)

כשהיא מדברת על הדבר "הזה", נזהרת במילותיה ומהססת לפתוח את החלקים הכואבים, היא מתייחסת לתקיפות המיניות שעברה לטענתה מצד בן משפחה במשך שלוש שנים, עד שהייתה בת שבע. "האיש הזה היה עושה לי דברים קשים מאוד. על פי החוק היבש מה שהוא עשה לי לא נחשב אונס, אבל זו כן הייתה התעללות מינית. שנים האשמתי את עצמי, הלכתי בתחושות שמה שהוא עשה זה בסדר וככה מתנהגים, רק כשהתבגרתי הבנתי שמה שהוא עשה לי לא תקין. היינו מבלים ביחד הרבה ובכל פעם הרגשתי לא בנוח לידו. הוא היה מסתכל עליי מוזר כל הזמן, לא מוריד את העיניים. פחדתי ממנו. אני זוכרת הרבה פעמים שהוא היה מושיב אותי על הברכיים שלו עם הגב אליו, שם לי סרטים מצוירים בטלוויזיה ומשתפשף בי".

את זוכרת איך התמודדת עם זה כילדה קטנה כל כך?
"אני זוכרת שפעם אחת ניסיתי להיעלם בתוך אוטובוס. הייתי בדרך למקום שבו הוא עבד ולא ירדתי בתחנה שהייתי צריכה. התחבאתי בתוך ההסעה והתפללת שאף אחד לא ימצא אותי. לא היה אכפת לי מכלום, רק שלא אגיע אליו. אחרי שעתיים כנראה התחיל בלגן והנהג חיפש אותי באוטובוס ומצא אותי שם חצי מעולפת".

סיפרת על המקרים האלה להורים שלך באותה תקופה?
"רק בגיל שש-עשרה כשביקשתי מאמא שלי ללכת לפסיכולוג החלטתי לספר לה הכל. להגיד לך שהיא האמינה לי באמונה שלמה? לא, ממש לא. בגלל שמדובר בקרוב משפחה זה לא התקבל על הדעת. ההורים שלי יודעים מה עברתי, אבל הם מעולם לא ישבו איתי לשיחה ושאלו מה באמת קרה שם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on

התלוננת עליו?
"לא. לא קיבלתי אז את התמיכה שהייתי צריכה. אבל אני אגיד לך את האמת, מאז הוא קיבל מכות הרבה יותר קשות מאשר לשבת בכלא. החיים שלו נהרסו".

ההתעללות פסקה כשהייתה בת שבע, אבל הנזק הנפשי נשאר עם פסקר שנים רבות אחר כך, בעיקר ההלקאה העצמית. "הפכתי לילדה שקרנית. המצאתי לעצמי סיפורים בלי סוף ובניתי לעצמי דמיונות כי רציתי שיתייחסו אליי. לא הייתי לומדת, לא יצאתי לטיולים שנתיים, רק רציתי שישאלו מה לא בסדר. עשיתי הכל בשביל שירחמו עליי, הייתי ניזונה מתשומת לב ולא משנה באיזו דרך. בגיל ההתבגרות לא ידעתי איך להגיד לבנים לא, 'לא רוצה', זה הוביל אותי למצבים שלא ידעתי איך לצאת מהם. עשיתי הכל כדי שגברים ירצו אותי. אני זוכרת שבראש שלי הייתי תמיד אומרת שאולי באמצעות זה שאני אגיע לאינטימיות מהר, מישהו יתאהב בי. וזה בדיוק הפוך ממה שצריך להיות. תראי, בכיף יכולתי למצוא את עצמי באיזה מוסד לנערות פגועות או להפוך לדיכאונית, אבל אני כבר לא שם. מגיל שש עשרה אני בטיפול נפשי ותמיד חשוב לי להיות מאוד עטופה מקצועית. לקבל אישור מפסיכולוגים שאני בסדר, שאני בכיוון הנכון".

קרופ טופ, טייטס ונעליים: טומי הילפיגר (צילום: שי יחזקאל)

קרופ טופ וטייטס: טומי הילפיגר (צילום: שי יחזקאל)

התחתנתי. לא שאלתי שאלות

מחוזקת על ידי אנשי מקצוע, אחרי שירות צבאי ועבודה של שנתיים בעגלות ברחבי ארצות הברית, היא חזרה לארץ להגשים את חלום הילדות שלה: שכולם יכירו את נטע. אחרי כמה כישלונות באודישנים, המלהקת הראשית של "הרווק" אימצה את פסקר לחיקה. "למרות שלא יצא לי מהתכנית כלום, אני לא מתחרטת על התקופה הזו. זה באמת עשה לי רק טוב בחיים, זו הייתה חוויה".

שלוש שנים אחרי החוויה ההיא, היא הכירה את פול פסקר שלימים הפך לבעלה. "הוא חי הרבה שנים בהולנד אז כשהכרנו הוא לא ידע מי אני", היא צוחקת, "אבל אל תדאגי, חברים דאגו לעדכן אותו שאני פסיכית". תקופה קצרה אחרי ההיכרות פסקר כבר נכנסה להריון. "הכל קרה מאוד מהר. הכרנו, הוא הקסים אותי והתאהבתי בו אהבה אמיתית. להגיד לך ששאלתי עליו שאלות? לא. להגיד לך שבדקתי מי הוא ומה הוא? לא. רציתי אותו, התאהבתי בו, נכנסתי להריון ואחרי זה הוא הציע לי נישואים".

נטע ופול הביאו לעולם את טיו בן הארבע ובנו בן השלוש. "טיו זה טיאדור, זה אומר 'מתת אל' בלטינית, ולשם בנו יש שתי משמעויות, 'מבורך' ו'דוב'. יצא שהוא באמת דומה לדוב. הוא נולד דוב שמן, יותר מארבעה קילו", היא צוחקת. "אבל הילדים מציבים אתגרים מאוד קשים בכל הקשור לזוגיות. והזוגיות שלנו מלאה בעליות וירידות. נקודת הפתיחה של הנישואים שלנו הייתה גרועה, לא ידעתי עליו הרבה, וככל שהשנים עוברות אני מרגישה שהאחריות והמשקל של להיות אבא גדולים עליו. אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים מגדלת את הילדים לבד, בלי תמיכה. למזלי ההורים שלי עוזרים לי".

ג'ינס: ליווי'ס,  חגורה: דיזל (צילום: רן יחזקאל)

ג'ינס: ליווי'ס, חגורה: דיזל (צילום: רן יחזקאל)

לא את הכל צריך להראות באינסטגרם

הילדים נמצאים גם שם, אבל האינסטגרם שלה מוצף בעיקר בתמונות מלוטשות שפסקר משתפת בעקביות, וגורפות עליהן מאות לייקים ותגובות נלהבות. בסטוריז היא מציגה אאוטפיט אחר בכל יום וחיוך זוהר מאוזן לאוזן. שורת המידע האישי שלה באינסטגרם מציגה אותה כ"סטייליסטית אישית ומאמנת לאורח חיים בריא". אחרי בירור קצר, התארים האלה הופכים למעט נזילים יותר מכפי שמוצג.

"אני הולכת עם בנות לקניון ועושה להן סטיילינג אישי", היא מסבירה, "אבל בגלל הקורונה העבודה הזו די נפסקה". גם לגבי האימון היא ממהרת להבהיר "אני לא באמת מאמנת, אני רק המשווקת של השיטה. זו שיטה מדהימה של הרזיה, יש תפריט מסודר ואפשר לשלב עם זה ספורט. אני רואה את זה מהצד אבל מעולם לא הייתי מטופלת בה. אני לא צריכה הרזיה ברוך השם, טפו טפו בורכתי בגנים טובים. כל הזמן אומרים לי 'איך את כזו רזה', 'בטח את לא אוכלת', ו'כמה את מקיאה'. אנשים צריכים להפנים שיש אנשים שיכולים לאכול כל מה שעולה על דעתם ולא להשמין".

אז את מזדהה עם המאבק של נשים רזות שכועסות כשמעירים להן.
"אני לא באמת מתעסקת בזה ולא ממש אכפת לי, אבל אני גם לא מרגישה שאני צריכה להתנצל. בואי נגיד שכמות הפעמים שאני נכנסת לשירותים ביום זו כנראה אותה כמות שבן אדם אחר נכנס לשירותים בשבוע. מה לעשות, יש לי חילוף חומרים מהיר. אבל די, אני לא אוהבת שמתעסקים בי. אפילו לא שמחמיאים לי. בואי נעבור הלאה".

בלייזר: טופשופ, טייטס: דיזל, נעליים: נייקי (צילום: רן יחזקאל)

בלייזר: טופשופ, טייטס: דיזל (צילום: רן יחזקאל)

תעשי לי טובה.
"באמת שלא. אין בעיה שיחמיאו לי על הבגדים שלי. אבל לא עליי, לא על המראה שלי ולא על הגוף. אני שומעת כל הזמן שיחות של בנות על דיאטות ואוכל, אני לא נכנסת לשם, לא אוהבת את ההתעסקות החיצונית הזו בכלל".

לפני רגע אמרת שאת עובדת בזה.
"אבל זה לא אותו דבר. אני לא מתעסקת בזה מהבוקר עד הלילה. באופן כללי אני לא מתעסקת במראה שלי בכלל. אני לפעמים לא עושה גבות במשך חצי שנה וגם שפם יש תקופות שאני בקושי עושה. אני נטורל לחלוטין, טבעית לגמרי. רק שפתיים הזרקתי".

אוקיי, אז העיסוק במראה זאת רק עבודה. את מצליחה להתפרנס מהעבודה הזאת?
"גם, אבל כשאני צריכה לדאוג לפרנסה של הילדים שלי, אני לא רואה בעיניים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on

כלומר?
"עד שהתחילה הקורונה עבדתי ב'טיב טעם'. ראיתי מודעה באולג'ובס, הגשתי קורות חיים לחברת כוח אדם של הסופר וקיבלו אותי. עשיתי שם הכל, ממנהלת אדמיניסטרטיבית ועד קופאית דרך סדרנית ומחסנאית. שעות על גבי שעות של עבודה סיזיפית ואינטנסיבית. אחרי חמישה חודשים של עבודה פיטרו אותי בצורה מזעזעת. נתתי לסופר את כל כולי, הפסדתי מקום עבודה שהיה מאוד נכון לי ולנקודה שאני נמצאת בה בחיים שלי". 

לא הראית את 'טיב טעם' באינסטגרם שלך.
"נכון, יש דברים שאני לא רוצה שיראו ברשת".

על התיק שאת אוחזת כרגע מוטבע לוגו של פראדה. איך זה מסתדר עם העבודה הסיזיפית בסופר?
"אה, זה אין מה לעשות. אני מכורה לקניות. כשקצת לא טוב לי, אין מצב רוח, או עובר עליי משהו הקניות ממלאות אותי. לא משנה אם במותג יקר או לא יקר. אני קונה בגדים בשביל המצב רוח, ותאמיני לי שאני צריכה את זה".

קרופ טופ, טייטס ונעליים: טומי הילפיגר (צילום: שי יחזקאל)

קרופ טופ וטייטס: טומי הילפיגר (צילום: שי יחזקאל)

לפני כמעט שלוש שנים, רגע אחרי הלידה השנייה שלה, חשבון האינסטגרם המדובר של פסקר צבר תאוצה והפך לפופולרי. "תמיד הייתי פאשניסטה, תמיד אהבתי אופנה והיה לי סטייל משלי, אבל פתאום משום מקום התחילו לעלות לי העוקבים ונשים התחילו להתעניין בבגדים שלי. מישהי כתבה לי הודעה פרטית ואמרה שאני 'מכתיבת אופנה', זה מאוד ריגש אותי".

גיל 34 זה לא קצת מאוחר "לפרוץ" בתחום הזה?
"למה? נטלי דדון יותר מבוגרת ממני ותראי איך היא מצליחה. אז אני לא אהיה נטלי דדון כי אני נטע פסקר. אבל בתכלס אני לא חושבת שיש לי פחות כישורים או פחות מראה מאחרות בתעשייה הזו".

וניסית? פנית לסוכנויות?
"אני כל הזמן פונה ושולחת מיילים אבל לא רוצים לקבל אותי. לא יודעת למה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on

בתור מה את רוצה שיחתימו אותך?
"בתור טאלנטית, מובילת דעת קהל. בואי, יחסית לאחרי שתי לידות אני נראית מעולה. אני חושבת שאני לא פחות יפה מהרבה דוגמניות. יש לי לוק, יש לי גבות, יש לי מראה בתולי, סקסי, אני יכולה להיות הכל. אני יכולה לגעת בהרבה פלטפורמות. אני יכולה לקבל פינה בטלוויזיה על אימהות, על הורות ועל אופנה. יש לי הרבה מה להגיד".

ועד שתגיעי לפינות האלה?
"אני בסדר. אני פשוט נמצאת בתקופה מבלבלת ואני צריכה לעשות קצת סדר בחיים שלי. אני עובדת על זה".

בלייזר: טופשופ, טייטס: דיזל, נעליים: נייקי (צילום: רן יחזקאל)

בלייזר: טופשופ, טייטס: דיזל, נעליים: נייקי (צילום: רן יחזקאל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neta (@netapascar) on


צילום הפקה: רן יחזקאל | סטיילינג: ישראל רחמני | איפור: אליאב ממן | שיער: סמי יחזקאל

השאירו תגובה

 

  • ישר לאח הגדול

    מאת: שלי |‏ 21 באוגוסט 2021 | 02:18
  • היי נטע וצוות האתר. אני לא מתלהבת מהראיון ומאחלת לך בהצלחה כי את בטח עוברת גיהנום כפול עם התגובות כאן. הבעיה הקשה שלי היא עם כל הרוע והארס בתגובות. אתם כולערות שתדעו לכם, גם הכותבים וגם האתר שלא דואג לסנן. יש פה בנאדם שאתם מגמדים אותו ומשפילים אותו. נכון היא לא יצאה להיט בראיון, מה קמתן עם המיץ אומץ שלכן? אפסיות. אלה בעיקר בנות גם, שמונעות מנחיתות. במקרה במקרה נטע גרה שני רחובות מההורים שלי, מעולם לא דיברתי איתה, אבל בחיייים לא הייתי חושבת לטנף ככה על מישהי במשבר, או מישהי בכלל. חודש תשרי בפתח, תתחילו לחשב מחדש.

    מאת: השכנה |‏ 20 באוגוסט 2021 | 01:32
  • אני בשוק כמה רוע וצרות עין יש לנשים. תתעוררו!!!רוצות שויון ומקללות אחת את השניה בלי סוף.

    אל תקשיבי לתגובות. אם לא היית כזו מהממת אף אחת לא הייתה משקיעה זמן בלהגיב ולקלל. קנאה.

    מאת: אלה |‏ 5 ביולי 2020 | 09:43
  • איזה לוק בתולי נשמה? קצת מודעות עצמית…

    מאת: יפה |‏ 5 ביולי 2020 | 07:06
  • וואי מביכה חחח והתגובות שהיא כותבת לעצמה פה בכלל… כתבה שהזיקה לך סהכ אף אחד לא זכר אותך ופתאום באת ועשית בושות לעצמך… בהצלחה בעתיד
    נ.ב אם את רוצה שיכתבו עלייך כתבה חיובית אולי אל תאחרי לכתבת בשעה ותגידי לה להזמין לך תה קר כמו חוצפנית

    מאת: אמיתית |‏ 4 ביולי 2020 | 21:24
  • לא הבנתי, ב5 חודשים היא הייתה גם מנהלת אדמיניסטרטיבית, גם קופאית,גם סדרנית וגם מחסנאית?
    היא הייתה עד כדי כך גרועה שהעבירו אותה בין המחלקות כל-כך הרבה עד שנמאס להם?

    מאת: א |‏ 4 ביולי 2020 | 20:51
  • הדבר אחרון שהיא משדרת זה בתולה

    מאת: linda |‏ 4 ביולי 2020 | 20:16
  • קצת לא קשורה וחסרת מודעות… כל אחד רוצה להיות מפורסם היום, נורא מצחיק, יחד עם זאת היא נראית טוב לגילה

    מאת: רותי |‏ 4 ביולי 2020 | 19:22
  • נשמה חוסר מודעות עצמי יש לך באלפים. את ממש גברית ונראית כמו דראג/טראנס בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה!

    מאת: הלם |‏ 4 ביולי 2020 | 19:18
  • כל הכבוד על האומץ להיחשף ולדבר על הדברים הנוראים שעברת. מדהים לראות איך צמחת מהמקום 'היית בו, ועוד בלי תמיכה משפחתית…גיבורה!

    מאת: חגית |‏ 4 ביולי 2020 | 16:26
  • בחורה עם רקע נפשי פסיכי, הייתי באיזה ארוע , שהיא הרגיזה אותי מאד, התערבה במשהו שלא שייך לה, היא קיבלה ממני מכה מהמרפק שלי, וכך היא נירגעה והבינה שלא מתערבים, ויושבים על הצוואר של מישהו, חולת נפש, כעשה מוזרה ומסוכנת,

    מאת: רננה |‏ 4 ביולי 2020 | 16:21
  • העוקבים שלה מזויפים

    מאת: דונטלה |‏ 4 ביולי 2020 | 15:52
  • מה נסגר עם הגבות?? לסדר דחוף!

    מאת: המסדרת |‏ 4 ביולי 2020 | 13:45
  • מדהימה!אישה חזקה!
    מעניקה המון השראה
    מאוד מקווה לראותך גם בטלוויזיה

    מאת: עמית |‏ 4 ביולי 2020 | 13:11
  • מאקו יקרים, איך אתם מסבירים את העובדה שכל מי שמתראיינת אצלכם יוצאת רדודה.
    רבות וטובות נופלות אצלכם ונשמעות מאוד מאוד רע.
    בהתחלה חשבתי שאלו הן המרואיינות, אבל כבר מספר רב של פעמים אני קוראת כתבה על מישהי שמאוד אהבתי ופתאום היא נשמעת עלובה ורדודה.
    תקשורת עוינת, מזמן כבר איבדתם את הקשב שלי, פשוט לא הגיוני.

    מאת: נטלי |‏ 4 ביולי 2020 | 12:40
  • עוד רגע קים קרדשיאן תגיד שיש לה לוק בתולי..
    לוק בתולי לא יכול להיות עם הזרקות ותספורת מושקעת זה פשוט ההפך המוחלט

    מאת: סיון |‏ 4 ביולי 2020 | 12:35
  • אם כל הכבוד הצניעות ממש לא נשפכת ממך

    מאת: רונה |‏ 4 ביולי 2020 | 11:42
  • מה שהכי מטריד אותי זה שהיא מראש נכנסה לרווק בשביל הפירסום ולא בשביל לחפש זוגיות. לפחות תהיי כנה עם בן הזוג שאת מוליכה שולל, על הכוונות האמיתיות שלך.

    מאת: רווק +0 |‏ 4 ביולי 2020 | 10:46
  • יש כמוך עוד מיליון… קופאית עם פאדרה את מי את באה לסובב?
    ראיון מלא סתירות

    מאת: מצחיקה |‏ 4 ביולי 2020 | 09:53
  • כואב. אם היו שמים את המוח שלה בציפור, היא היתה עפה אחורה.

    מאת: יעל |‏ 4 ביולי 2020 | 09:51
  • אחלה ציצים.

    מאת: ארז |‏ 4 ביולי 2020 | 08:40
  • טוב….היא מסכמת בעצמה, רוצה להיות מפורסמת…הממממ…שיהיה בהצלחה עם הגבות..

    מאת: גון |‏ 4 ביולי 2020 | 07:48
  • עוד אחת שמחפשת כסף קל

    מאת: אריה במדבר |‏ 4 ביולי 2020 | 07:12
  • וואו כמה שהיא חיה בסרט…. מסכנה

    מאת: אישה |‏ 4 ביולי 2020 | 06:48
  • חחחחחחחחחחחחחחח טוב סיס, 23 אלף עוקבים ורק 160 לייקים על תמונה? אמין מאוד! רק פעם הבאה שאת קונה עוקבים אל תשכחי גם לקנות לייקים שלפחות יראה מאוזן בסדר? מביכה. מעניין באמת למה סוכניות לא רוצות אותך. עלק תיק של פראדה, ברור שזה חיקוי.

    מאת: דנה |‏ 4 ביולי 2020 | 05:58
  • תורידי את ההזרקות בשפתיים זה נראה רע ולא טבעי וזול. תורידי את הבלונד הוא מזעזע עלייך .
    מראה זול ולא בתולי. .
    אם היה לך שיער שחור ובלי בוטוקס בשפתיים והיית מתראיינת בצורה יותר חכמה.ולא אומרת שטויות כמו " אני מבינה ההזרקות לשיער אני מבינה בהכל " אז היית במקום יותר טוב..
    ופחות פוזות של בוא תדפוק אטתי. תשמרי על צניעות כי זה לטובתך

    מאת: אור |‏ 4 ביולי 2020 | 05:51
  • יש מצב שפעם זה היה ילד בן 28 שלא ממש מפותח גופנית והחליט……?

    מאת: דור |‏ 4 ביולי 2020 | 05:32
  • מאקו היקרים, אייטמים וכתבות לסופ"ש זה טוב ויפה, אבל למה לטרוח על הפקה וראיון עם אדם לא מוכר כשהכתבה מוציאה אותו כל כך רע?
    כל הראיון הזה מרגיש כאילו המראיינת מסתלבטת עליה ומנסה לנקום בה. אם הכתבות פרופיל שלכם אמורות לייצר עניין באנשים פחות מוכרים ולהרים אותם ממש כשלתם. גם אם הבחורה יצרה לעצמה תתדמית הגרועה שלה, והרבה חוסר מודעות יש פה, ממש לא תרמתם עם השאלות.

    מאת: מה |‏ 4 ביולי 2020 | 01:06
  • בחורה משוגעת, פסיכית ברמות על, מגיע לה שתיי סטירות חזקות בפרצוף המזוייף שלה,, ממש גהה,,,,,

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 ביולי 2020 | 23:02
  • את נהדרת אבל הגבות זוועה נשמה

    מאת: יוניתה |‏ 3 ביולי 2020 | 22:15
  • נראה בהחלט שיש לך את זה
    תצליחי (:

    מאת: סיון |‏ 3 ביולי 2020 | 21:50
  • את באמת יפה ולהגיד שיש לך מראה בחולי זה הדבר האחרון שהייתי אומרת עליך

    מאת: אני |‏ 3 ביולי 2020 | 20:13
  • לפי הכותרת מבינה בכל הדברים העמוקים והחשובים.

    מאת: האמת כואבת |‏ 3 ביולי 2020 | 18:29
  • בהצלחה נטע את מהממת

    מאת: אברי |‏ 3 ביולי 2020 | 18:04
  • פני הדור כפני הבוטוקס. עד מצי אבא עד מתי?

    מאת: טל |‏ 3 ביולי 2020 | 17:37
  • מראה בתולי????? את יודעת בכלל מזה מראה בתולי??? בואי אסביר לך, לא המראה שלך ושל המרוקאית שנראות כמוך. נקסט.

    מאת: חן |‏ 3 ביולי 2020 | 17:20
  • פרצוף של כלב מי זאת המכוערת הזאת

    מאת: נעמה |‏ 3 ביולי 2020 | 17:17
  • היא כנה אמיתית אהבתי אותה רק רוצה לעודד אותך גם אני גידלתי את הילדים לבד לקח לבעלי 10 שנים להצטרף לטיולים והפארקים ואז הוא הבין כמה זה מעייף אל תתיאשי שזה יהיה הקושי שלך
    תשתדלי למצוא לכם זמן לביחד שלכם
    בהצלחה

    מאת: טלי |‏ 3 ביולי 2020 | 17:11
  • חיה בסרט קצת.. נראה שלא מיצית הרבה דברים שחלמת בדרך.. ומה הקטע עם בעלך נשמה את לא זוהרת כשאת מדברת עליו

    מאת: שיר |‏ 3 ביולי 2020 | 16:57
  • כל פרחה עם חשבון אינסטגרם מרגישה אייקון

    מאת: לביא |‏ 3 ביולי 2020 | 16:07
  • לי יש את זה הרבה יותר-אני כבר בן-50.5 ויש לי
    אופי יותר צנוע-בהרבה יותר

    מאת: שימי |‏ 3 ביולי 2020 | 15:35
  • את נשמעת אותנטית ןזה נהדר! המון המון בהצלחה!!!

    מאת: אני |‏ 3 ביולי 2020 | 14:30
  • זו מוגדרת כפאשניסטה? לאן הגענו! האם מחשוף או לבוש פרובוקטיבי מוגדר כמכתיב אופנה? היום כל נערה שמרשה לעצמה לפתוח חשבון אינסטגרם עם תמונות בבגדי ים או מחשופים, זוכה לעוקבים רבים. צאו מהסרט בנות, אתן לא באמת מעניינות! רוב העוקבים הינם בני נוער בעלי הורמונים שופעים!

    מאת: לירון |‏ 3 ביולי 2020 | 14:04
  • סליחה אבל הרמת להנחתה.
    מראה בתולי?!?
    את נראית כמו גרושה בת 40 פלוס.
    אין לי מושג מי את ובת כמה את אבל ללא ספק את חיה בסרט

    מאת: אני |‏ 3 ביולי 2020 | 13:47
  • לפי הכתבה אפשר לאבחן אותה !!! קודם כל לתת לה רטלין ואחר כך שתתחיל לדבר … פשוט לפי הראיון וקצב הדיבור רואים שהיא עפה על עצמה .. בת 34 ?? בגיל הזה נשים מחפשות קריירה אחרת כדי לפרוח … להיות טופ מודל זה רחוק מימך ….

    מאת: אזרח |‏ 3 ביולי 2020 | 13:14
  • מה זה פאה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 ביולי 2020 | 13:08
  • הדבר היחיד בך שאת דומה לחזי או עוזי ממש דוחה גמדה עם גבות של סטאלין עד היום לא הבנתי מה יפה בה ובמה בדיוק היא מתמחה בלהתפשט ולתת בקלות בחורה מסכנה והזויה גם בעבר בהווה והעתיד לא מזהיר אז חזי לך לישון על האף או במקרה שלך על הגבות

    מאת: יוסי |‏ 3 ביולי 2020 | 13:07
  • עפה על עצמה

    מאת: דנה |‏ 3 ביולי 2020 | 12:39
  • ממש לא יודעת אפילו טיפה את חיה חיים של שקר וזיוף חיים חומרנים , אמא לילדים לא אמורה להיצטלם בצורה חשופה יבוא יום תיצטערי על זה זאת היתנהגות מופקרת , מגעיל ליראות אישה שלא מכבדת עצמה לאנשים רואים בזה היתנהגות זולה ממש מגעיל

    מאת: יובל |‏ 3 ביולי 2020 | 12:27
  • נו עוד חיה בסרט…
    מתה על אלה אני ״מבינה״ בהזרקות, מה את מבינה? את רופאה? את מזריקה לאחרות (כי אם כן זה פשע), היום כל אחת הופכת להיות ״יועצת״ ביוטי, מספיק עם השקר הזה!

    מאת: רווית |‏ 3 ביולי 2020 | 12:08
  • מה אני אגיד לכם היא ממש איינשטיין של הדברים התפלים והשטחיים….

    מאת: אייל |‏ 3 ביולי 2020 | 12:05
  • פיצול אישיות משהו? פעם אחת היא אומרת שלא מעניין אותה לעסוק במראה חיצוני , פעם שנייה היא משווקת את המראה שלה באגרסיביות ואומרת על עצמה שהיא יפה, עם גבות יפות וכו".
    נעל בית זה קטן עליה.

    מאת: אני |‏ 3 ביולי 2020 | 12:01
  • חייה בסרט הבחורה, פחחחחחח!!!!!!

    מאת: פיצי |‏ 3 ביולי 2020 | 11:45
  • עוד בלוף של יחסי ציבור!!!!

    מאת: טולי בן טולילה |‏ 3 ביולי 2020 | 11:43
  • לומר את האמת? פרחה, בורה, סתמית. במקום ללמוד, להעמיק, לרכוש השכלה, לעסוק במקצוע חשוב ומועיל–עוד אחת שעוסקת בהבלים מקושקשים.

    מאת: מיכל |‏ 3 ביולי 2020 | 10:48
  • מי זאת?

    מאת: נועה |‏ 3 ביולי 2020 | 10:23
  • נראה שהיא חיה בחוסר מודעות לגבי עצמה ולגבי התקופה בה אנו חיים. מציעה לה להתעורר למצוא עבודה קבועה , עם הכנסה קבועה. זה לגמרי יעזור לה ולילדים שלה. השאר שתעשה בזמן הפנוי שלה.
    כמה נשים חיות בלה לה לנד

    מאת: גני |‏ 3 ביולי 2020 | 10:05
  • מאמי את באמת נראית טוב אבל מראה בתולי?.. לא את לא נראית תמימה בתולית אבל את יפה בצורות אחרות, בהצלחה!!

    מאת: רותם |‏ 3 ביולי 2020 | 09:58
  • לא טבעית זה בטוח ..גבות מוגזמות ….לא יפה .ולא אופנתית ..רגילה לחלוטין ולא מיוחדת .אבל שאפו על הביטחון עצמי

    מאת: שרי |‏ 3 ביולי 2020 | 09:49
  • הראיון עשה לה נזק. בחיים לא הייתי חושבת שזה מצבה. מהאינסטגרם שלה נשקף אישיות אחרת כשבפועל אמאלה הבחורה הדהימה אותי בחלוליות לא יודעת להתבטא ולהתראיין ובטח שלא לשמור על הפה:( תשובות הראיון הוציאו אותה רע, הניסוח והדרך בא דיברה על עצמה ועל קרוביה מביכים. מסתבר שהיא ההיפך הגמור משחשבתי ובטח עוד רבים…ואיפה מילה אחת של אמא על הילדים? והבעל? בכח חיפשתי משהו נורמלי שם ופשוט לא מצאתי. מקווה שתעשה סדר בבלאגן ותתאפס על המציאות.

    מאת: ניב |‏ 3 ביולי 2020 | 09:38
  • לטעון שאת לא מתעסקת בחיצוניות ותכל'ס כל החיים שלך עוסקים רק בזה.
    מודעות זה דבר נחמד.

    מאת: מצחיק |‏ 3 ביולי 2020 | 08:51
  • 23k ואינסטגרם שנראה כמו שכפול של משהו שראיתי אלף פעם זה לא מובילת דעת קהל, ץ נא לרדת מהעץ..

    מאת: אלינה |‏ 3 ביולי 2020 | 08:19
  • פתחי ערוץ ביוטוב. לבטח יהיה לו קהל. סוכנויות וטלוויזיה מחפשות מפורסמות, צעירות ויפות יותר. זו המציאות. אף אחת מאלה ש"התחרו" על לבו של דודו אהרון, לא נותרה בתודעה. זה היה מזמן. צריך להתקדם ונותר רק לעבוד קשה.

    מאת: שרון |‏ 3 ביולי 2020 | 07:37
  • יפה שלי תעשי תצליחי, מוכשרת בטירוף, טובת לב, נתינה אין סופית לילדה הזו , מהמממתתתת, שיהיה לך אהובה בהצלחה

    מאת: חן |‏ 3 ביולי 2020 | 01:13
  • מראה לדור העלוב שלנו מרחמת על כל האנשים האלה ככה לא נראה אושר אלה ביזיון ולא משקפת את החיים האמיתיים עם כן למה את לא מראה את טיב טעם?

    מאת: יעל |‏ 2 ביולי 2020 | 23:36
  • אם לא טיב טעם וגם לא ריאליטי אז אולי תהיי מדענית או רופאה

    מאת: מעניין |‏ 2 ביולי 2020 | 23:32
  • אהבתי את הכנות שלה. לא מתביישת להציג את האמת גם אם היא לא זוהרת.

    מאת: טל |‏ 2 ביולי 2020 | 23:27
  • אהבתי אותך ברווק, עכשיו כבר לא.
    את חייבת לטפל בעצמך.

    מאת: אילנה |‏ 2 ביולי 2020 | 23:23
  • פנים של גבר מהפנתרים השחורים…
    פילוס גבריאל…

    מאת: אחת העם |‏ 2 ביולי 2020 | 23:07
  • היא נראת כמו אדם רגיל לחלוטין.. כמוה יש מיליונים. לא הבנתי למה היא חושבת שהיא מבינה בהכל? היא יודעת כמה בעלי חיים יש בעולם? היא יודעת כמה מינים נכחדים בכל יום? היא יודעת כמה רחוק הגענו בחקר הגלקסיה? לא. היא למדה רפואה שהיא טוענת שהיא מבינה בהזרקות? אני בספק שהיא יודעת לתפור, למרות שהיא טוענת שהיא מבינה בלבוש. אפילו להתחתן היא לא ידעה אז בכלל לא הבנתי מה זאת האמירה הזאת שהיא מבינה בהכל. אם היא רוצה לאמן לאורח חיים בריא היא צריכה קודם להפנים כמה היא לא יודעת, להפנים שאינסטגרם הוא לא מדד לאורח חיים בריא ולהתחיל להתנהג כמו אישה בגילה ולא כמו ילדה בת 17 שחושבת שהיא משום מה הכי חכמה והכי מיוחדת מכולן.
    להבא ממליצה לראיין אנשים שמתאימים להגדרת האופנה ואם אינכם מוצאים כאלה רק תגידו ואשלח לכם רשימה של אנשים מרתקים שבאמת תורמים ויודעים מה הם עושים

    מאת: כתבה מיותרת |‏ 2 ביולי 2020 | 22:52
  • ״אני מבינה בהכל״… כולל פיסיקה של מצב מוצק? תורת הקוואנטים? אנליזה נומרית?

    מאת: בולוך |‏ 2 ביולי 2020 | 22:27
  • את מהמממת ואל תנסי להיכנס לתעשיה כי זה חרא סורי שאומרת את זה ככה…..
    את אישה מדהימה תבני תמשפחה שלך לפני הכל….

    מאת: ניני |‏ 2 ביולי 2020 | 22:25
  • את לא מאה אחוז ממי

    מאת: שני |‏ 2 ביולי 2020 | 21:57
  • מהמממתתתתתתתתתתת<<<
    אהבתי אותה עוד מהרווק. מזל שיש את הכתבה ככה אפשר למצא אותה.

    בהצלחה אהובה! גם אני באותה סירה שלך… הרבה כוחות!

    מאת: miki |‏ 2 ביולי 2020 | 21:31
  • עוד אחת שחיה בסרט

    מאת: נו |‏ 2 ביולי 2020 | 21:18
  • הייתי רוצה לראות איזו תוכנית שלה, גם אני די מגדלת את הילדים שלי לבד והיא מאוד עודדה אותי. המשמח/ מציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. תודה

    מאת: שירה |‏ 2 ביולי 2020 | 21:17
  • אמיתית וכנה אני ממש אוהבת אותה. הלוואי שאראה שלושת רבעי מאיל שהיא נראית אחרי לידות. שאפו ענק על הפתיחות והכנות לא מובן מאליו

    מאת: מאי |‏ 2 ביולי 2020 | 21:17
  • היום כל אחת היא מובילת דעת קהל, דוגמנית ואינסטגרמית…נגמרו המקצועות בעולם

    מאת: רוי |‏ 2 ביולי 2020 | 21:00
  • עלק לא אוהבת להתעסק בחיצוניות… חחחחח אז מה את עושה פה??
    ולמה את מנסה לשווק את עצמך ולשלוח אי מיילים לסוכנויות?!
    תכל׳ס אמרה דברים שמציירים אותה לא טוב בכלל!!
    ליכלכה על בעלה, על דודו, על משפחתה שלא עזרו לה כשהוטרדה מינית.
    אף לא מילה חמה על גידול ילדיה. יוצא מזה שהיא מתוסבכת קשה, ויש מצב שבגלל זה לא מלהקים אותה.
    אנשים רוצים לראות אופי טוב ואמירה. מה ששמענו כרגע שהיא זייפה רגשות עם דודו כדי להתפסם.
    שהתחתנה ללא מחשבה. שהכל בחייה בלבול אחד גדול ולא יציב.
    והשוס הגדול: שהיא שונאת להתעסק בחיצוניות אך לא מפסיקה להעלות תמונות פרובקטיביות ולהראות שהיא שווה. חבל על מה שנהיה ממנה! אני מההתחלה בתכנית קלטתי שהיא מזויפת

    מאת: המלהקת של קשת |‏ 2 ביולי 2020 | 20:05
  • ממש יפה ואחלה טעם ואינסטגרם פצצה

    מאת: מיקה |‏ 2 ביולי 2020 | 20:00
  • לא אהבתי אותה כל כך

    מאת: מיקו |‏ 2 ביולי 2020 | 19:26
  • מסכנה

    מאת: אנה |‏ 2 ביולי 2020 | 19:13
  • כמה חוסר מודעות בבנאדם אחד

    מאת: גדי |‏ 2 ביולי 2020 | 18:48
  • עצוב שמשבוע לשבוע אנחנו נחשפים לבחורות שמצהירות שהן מאמנות לאורח חיים בריא ובפועל כל האינסטגרם שלהן מלא בתמונות שהן מפסקות רגלים למצלמה.
    הפכנו לחברה רדודה שמובילי דעת קהל הן בחורות שמבינות בהכל: הזרקות,בגדים ואיפור….
    כל מי שהיו לה 2 שניות באיזה ריאליטי לפני שנים חוזרות לחיינו כדי שנבין סופית למה לא אהבנו את מה שהן מייצגות בסיבוב הראשון.

    מאת: ל |‏ 2 ביולי 2020 | 18:45
  • ב ס ד ר…..

    מאת: ליאת |‏ 2 ביולי 2020 | 18:41
  • לא לטעמי

    מאת: גבר |‏ 2 ביולי 2020 | 16:55