דיאן שוורץ: "אם לא ישלמו עליי בדייט, אני אקום ואלך"

דיאן שוורץ היא דוגמנית עסוקה ו"מי שלא מטפחת את עצמה כמוני יושבת בבית ובוכה". היא לא מכחישה שמתחילים איתה כל הזמן, אבל כדי שיהיה לו סיכוי איתה "גבר חייב להיות שטוף וסקסי". היא מתנגדת לפמיניזם, אבל אל תנסו להפוך אותה לצמודה של אף אחד, גם לא של און רפאלי

מאת  | ‏ 25 יוני 2020

דיאן שוורץ (צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז)

דיאן שוורץ (צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז)

כשדיאן שוורץ נכנסת לקפה השכונתי, מיד שוטף את המקום צונאמי של טסטוסטרון. שני גברים בגיל העמידה שיושבים בשולחן הסמוך פונים אליה. אולי מבקשים אש, אולי רוצים, כמו בעידן הטרום-סמארטפון, לשאול מה השעה או לתהות אם אבא שלה גנן. היא מחייכת, ממלמלת משהו, ומתיישבת מולי כשהיא מגלגלת את עיניה. "נו, תראי אותם", היא אומרת בחיוך מושלם, "אין בושה". כשאני שואלת אם זה עניין שגרתי, גברים מאפירים עם סיגר שמפלרטטים איתה כאילו לא הייתה יכולה להיות הנכדה שלהם, היא לא משתהה. "מתחילים איתי בכל הגילים. בדרך כלל, כשאלה גברים בני שישים פלוס, זה או שריקות או לשלוח לי תמונות של הרכבים שלהם בפרטי".

מה שולחים?
"ב.מ.וו עם דלתות נפתחות פרפר". 

מה, את מקבלת פתאום לנייד תמונה של רכב?
"שמעי, אני גם מקבלת פתאום תמונה של זין, איפה את? אולי חושבים שזו הדרך לליבה של אישה – מכוניות ובולבולים. זה דבר מגעיל. אבל כמו שיש את זה, יש גם משפטים חמודים. רוצה שנפתח יחד הודעות פרטיות שאני מקבלת באינסטגרם? הנה: 'לא מכיר אותך אבל את מהממת'. 'לא יודע אם את רווקה או לא אבל רוצה להכיר אותך'". 

צילום: דור שרון*

צילום: דור שרון*

בנאלי.
"יש גם משפטים מצחיקים. הנה, תראי מה מישהו כתב לי: 'בת זונה איזה גוף', 'מי זו נטע אלחמיסטר לידך?'. והנה אחד ששלח לי שתי מילים: 'כוס מירוץ'". 

וואו, גבר להתחתן איתו.
(צוחקת) "איך לא יצאתי איתו, הא? זה כנראה הטופ". 

דחפתי פסטות ארבע פעמים ביום

גבירותיי ורבותיי, תכירו את דיאן, במקור בכלל דיאנה ("זה שם במה כי יש עוד כמה דיאנה בארץ, ודיאן יש אחת"), משב רוח מרענן. דוגמנית בת 21. כיום היא מדגמנת ל-Adika ומככבת בקמפיין של חברת ההלבשה התחתונה פמינה (לצד הפרזנטורית רוסלנה רודינה). ברזומה שלה תמצאו גם קמפיינים לדיזל, אורבניקה, גוטקס, סברובסקי, לוריאל וקוקה קולה. אישה עסוקה, שנמצאת על קו תל אביב-פריז-קריית גת. לעיר הדרומית היא חוזרת בעיקר כדי להניח את הראש בבית הוריה, שם היא מתגוררת, ובשתי האחרות היא בונה את המותג שהוא דיאן, מה שדורש התמסרות טוטאלית למקצוע. "אני מצטלמת שלוש או ארבע פעמים בשבוע, והימים הנותרים מוקדשים לטיפוח: שפם, ידיים, רגליים, ציפורניים, גבות, שיער. אם יש לי ארבעה ימי צילום בשבוע אז אין לי זמן חופשי, ואני לא יכולה לבוא לסט עם שפם. אסתטיקה זה דבר חשוב".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

יפה שאת מודה בזה, יש דוגמניות שאומרות 'אני לא מתעסקת בעצמי בכלל'.
"איפהההה", היא מעלה גם את הטון וגם את גבותיה המלאות והמסורקות כלפי מעלה על פי צווי האיט-גירלס הנוכחית. "מי שלא מתעסקת בעצמה לא עובדת, חמודה! יושבת בבית ומגז'דרת".  

וכמה את עובדת על הגוף?
"האמת? אני אשמע ביץ', אבל לא התאמנתי כבר שלושה חודשים". 

הבטן השטוחה והקוביות האלה מתקיימות ללא אימונים?
"כן, הכל גנים". 

אז את בטח נורא מקפידה על תזונה.
"אני אוכלת מה שאני רוצה, אני ממש כלבתא. אבל אני מאמינה בנפש בריאה בגוף בריא, שכל אחת תעשה מה שטוב לה. לי טוב, לפני שנתיים הייתי בתת משקל ונראיתי נורא וזה לא מה שאני רוצה לייצג, אז עשיתי דיאטת השמנה. רזון קיצוני זה מזעזע בעיניי, כמו השמנה קיצונית. אוביס זה מגעיל וגם רזון קיצוני זה מגעיל, והייתי שם".

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

העירו לך על הרזון?
"יעירו לך בכל צד של הסקאלה שתהיי בו. אבל אמא שלי ואחותי העירו לי, וזה מספיק". 

אז מה כללה דיאטת ההשמנה?
"דחפתי פסטות ארבע פעמים ביום. חלום. אני תמיד חברה טובה של פחמימות אבל בתקופה ההיא הייתי צריכה להגזים כדי שזה יתפוס, כי חילוף החומרים שלי מאוד מהיר ואני חייבת לאכול כל הזמן. אם אני אוכלת מעט מדי אני יורדת". 

אז אני מניחה שלא מאוד קשה לך לעבוד בתחום הזה, שסוגד לרזון.
"כבר קרה לי פה בארץ ששלחו אותי הביתה מסט כי אמרו לי שאני שמנה, אמרו לי שאני ממלאת יותר מדי את הבגדים והקפיצו מישהי אחרת. איפה אני ואיפה שמנה?". 

נעלבת?
"באותו רגע כבן אדם את נעלבת, אבל אחרי שעה לא הייתי שם יותר, זה עניין שלהם להיות מעוותים בצורה הזו". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

חוויה כזו לא גורמת לך לרצות להחליף מקצוע? להגיד 'עולם הדוגמנות מעוות מדי'?
"למה, מחוץ לעולם הדוגמנות לא אומרים לך 'את רזה מדי' או 'את שמנה מדי'? אולי במסלולים דוגמנית צריכה להיות רזה וגבוהה אבל בגדול כבר אין את הסטנדרטים האלה. גם לי יש תחת ויש לי ציצים ואני לא רזה מקל ואני לא מטר שמונים ואני כן עובדת, אז יש לי מקום בתעשייה הזו". 

אבל את כן מאוד רזה. הבטן שלך לא יכולה להיות שטוחה יותר.
"שמעי, היו לי חברות שלקחו ביקורות קשה, וכן בנות מרעיבות את עצמן, לא אוכלות, חיות על קוביות קרח. זה קיים אבל זו בחירה שלהן. בגבול הטעם הטוב אפשר להעריך את זה שיש למישהי מטרה והיא עושה הכל כדי להשיג אותה, אבל לא כשזה חוצה את גבול הטעם הטוב ומגיע לאנורקסיה". 

ללעוס קוביות קרח זה נורמלי בעינייך?
"לא, אבל לאכול בריא, לאכול תזונה מסודרת לאורך כל היום – אפשר להעריך את זה, הלוואי עליי שהיה לי כוח וזמן לסדר לעצמי תפריט מסודר ולא לאכול בשלוש לפנות בוקר עוגיות שוקולד צ'יפס". 

צילום: דור שרון*

צילום: דור שרון*

אז איפה אידיאל היופי החדש שמדברים עליו בתעשיית האופנה?
"אידיאל היופי תמיד יהיה סקסי, זה אולי נשמע לא נעים אבל זה אידיאל של איך גברים ירצו לזיין אותך. ציצי, תחת, שיער שופע. זה בסדר גמור, אני אוהבת את זה, אני הכי שם". 

את לא חושבת שיש מקום לגישה יותר בריאה כלפי נשים?
"איפה את רואה גישה לא בריאה? היום באל. איי ומיאמי יש בנות פלאס-סייז, סקסיות, עם תחת, בריאות, אני מתה על זה. גם בארץ, חברה שלי סתיו קרופמן, שהיא דוגמנית פלאס מהיפות בארץ, מדגמנת איתי ל-Adika. זה יפה, אני אוהבת את זה". 

אבל בסוף את הקמפיין ל'פמינה' את חולקת עם רוסלנה רודינה. 
"רוסלנה לא רזה מקל, יש להן ציצי ותחת. אני הכי רזה שם, אני מודעת לכך שאני יותר רזה מהממוצע, אבל גם אני לא מקל. שמעי, העולם הזה לא מתאים לכל אחת. שופטים אותך על בסיס יומי על איך שאת נראית, על המשקל שלך, על הגובה שלך ועל הצבע שלך. זה לא לכולן".  

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

הדוגמניות של הדור הנוכחי נשמעות אחרת. אם לפני עשור או שניים התפקיד הייצוגי הגיע עם סט סיסמאות ייצוגיות, הקלישאתית שבהן היא כמובן הציפייה לשלום עולמי, היום הן כבר מתבטאות בחופשיות, מבלי לשקול כל מילה. אבל אפילו על רקע הנוף המשוחרר הזה, שוורץ יוצאת דופן. בדברים שהיא אומרת יש משהו חצוף, פראי כמעט, שלא פעם תופס אותך לא מוכן. היא כמעט אף פעם לא תגיד את הדבר שציפית לשמוע.

את אומרת מה שבא לך. דעתנית, לא בהכרח פוליטיקלי קורקט.
"אהבת?". 

אני כן, אבל אולי יום אחד יבוא המפרסם או הקמפיין שיגרמו לסוכן שלך לשבת לידך בראיונות ולהגיד לך 'אל תגידי את זה'. עכשיו הוא עוד יושב פה ושותק.
"איפה את", היא צוחקת ומפנה את מבטה לסוכן הצמוד שליווה אותה לראיון הראשון שלה. "יניב יכול להגיד 'בבקשה אל תגידי את זה' ובסוף היום אני אומרת לו 'שומע? אמרתי את זה'. אני כן יכולה טיפה להוריד את הטון, אבל בסופו של דבר אתנהג איך שאני רוצה להתנהג, ומי שלא מתאים לו יום נעים לו".  

צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז

צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז

אני לא בן אדם חומרי, פשוט יש לי את כל מה שאני צריכה 

כשהייתה בת שנה עברה משפחתה מחיפה לקריית גת, בעקבות קידומם של ההורים בחברת 'אינטל'. קריירת ההייטק של השניים הובילו לרילוקיישנים מעבר לים, כך שבגיל 3 היא כבר החתימה דרכון בארה"ב, ואחר כך בהולנד ואפילו בטאיוואן. בכיס היה הכל, ועל הצוואר היה מפתח. "הייתי חוזרת הביתה לבייביסיטר ולשניצלים קפואים", היא מודה, "אבל ההורים פיצו על זה שהיו כל הזמן בעבודה. קיבלתי כל מה שרציתי, לא ידעתי מה זה לא. לא היה חסר שום דבר בבית. זה בא לידי ביטוי בבגדים, טיסות, מסעדות, הכל כלול. הכרטיס אשראי של אבא שלי אצלי, יש לי את שלי ואני לא באמת צריכה את שלו, אבל הוא אצלי. זה לא בקטע חומרי, אני לא בן אדם חומרי, פשוט יש לי את כל מה שאני צריכה". 

מתי הבנת שאת יפה? 
"תמיד הייתי יפה, בתור ילדה קטנה הייתי עם שיער גולש בלונדיני עד התחת. בתיכון יש את השלב הזה שקורה לכולם, שהגוף לא מבין באיזה ממדים את צריכה להיות וכולם נראים מוזר. בכיתה י' הגעתי לפגישה אצל בטי רוקאווי והיא אמרה לי 'את לגמרי שם, את הולכת להיות גדולה'. לא עשיתי עם זה כלום שנתיים". 

למה?
"כי זה לא היה בראש שלי. אני מאמינה שכל דבר בזמנו, וזה לא הדליק אותי אז. בגיל 18 הייתי דיילת באיזה אירוע תחת בגני התערוכה, וסטייליסט מוכר שאל אותי אם אני דוגמנית. עניתי לו שלא, אבל שאני חושבת על זה. שבועיים אחר כך חתמתי בסוכנות יולי והתחלתי לעבוד. לפני שנתיים חתמתי גם בסוכנות סיטי מודלס בפריז וגרתי שם בדירת דוגמניות במשך חודשיים. זה קצב אחר, שבעה אודישנים ביום, קוק, סמים ואלכוהול בדירה על בסיס קבוע. הכי קלישאה של דירת דוגמניות". 

צילום: שי יחזקאל ל-Femina

צילום: שי יחזקאל ל-Femina

ניסית?
"לא, אני חושבת שלא צריך ליפול לזה כי זה יסיט אותך מהמטרה שלך בעבודה. לא נגעתי. לידי נגעו, שותפות לדירה, חברות, בנות במועדונים, כל אחת עושה מה שטוב לה ומי אני שאשפוט. וזה לא רק בתעשייה, סמים ואלכוהול זה בכל מקום. למה, אין את זה פה בתל אביב?". 

ובכל זאת נחשפת לזה בגיל צעיר מאוד, זה יכול להיות מאוד מפתה.
"זה יכול לפתות אותך גם בגיל 30, זו בחירה שלך איך להתייחס לזה. אם נגעת זו הייתה בחירה שלך". 

ומה עם השירות הצבאי? 
"קיבלתי פטור כי יש לי אלרגיות מפה ועד הונג קונג. אני אלרגית לאגוזים, אלרגית לאבק, ואם הייתי הולכת לטירונות הייתי מסיימת באשפוז". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

דברו איתי בעשירי

לשוורץ אחות למחצה מנישואיה הקודמים של אמה. מריה גרין פוברצ'יק, מייסדת אחת מקהילות הנשים הכי גדולות בפייסבוק – "סופרגירלז זה אופי". הקבוצה המקורית נסגרה ב-2018 אבל כללה בימי הזוהר שלה קרוב למאה אלף חברות. היא עוררה שיח ומחלוקת כמעט כמו הקבוצות "שיח פמיניסטי" ו"מאמאזון" ויש שראו בה כת והתייחסו למריה כאל גורו. 11 שנים מפרידות ביניהן, אבל החיבור הוא עמוק מאוד. "אני הכי מחוברת אליה בעולם, היא לא מרגישה לי כמו אחות למחצה".

מה היא אומרת על ההתפתחות שלך כדוגמנית? 
"אחותי עפה עליי ברמות, כל האינסטגרם והפייסבוק שלה זה רק תמונות שלי". 

זה די רחוק ממה שהביא אותה לתודעה. יצירת קהילה עבור נשים עם אווירה פמיניסטית.
"אני לא עם הקבוצה הזו, אני לא פמיניסטית ולא שום דבר. גבר זה גבר, אישה זה אישה, צריך לכבד את האישה וצריך לכבד את הגבר". 

פמיניזם לא דורש מהגבר להפסיק להיות גבר או מאישה להפסיק להיות אישה.
"הפמיניסטיות דוחפות את הגבר הצידה, לפינה, אומרות 'בוא נחליף נורה לבד', 'בוא אני ארכיב ארון לבד'. לא, חיים, אם אני צריכה להחליף נורה או להרכיב ארון אני אקרא לגבר שיעשה את זה".

צילום: דור שרון*

צילום: דור שרון*

גם אם את יכולה להחליף נורה בעצמך?
"כן. אני נינג'ה ויכולה לעשות הכל, אבל זה היופי של אישה חזקה, שאת יודעת לעשות הכל אבל את בוחרת מה לעשות. בעיניי לפעמים פמיניסטיות טיפה מגזימות עם זה". 

איפה מריה על הסקאלה הזו בעינייך?
"היא נותנת במה לדבר הזה, שזה יפה, אבל מריה בעיניי לא פמיניסטית. אם נביא לה ארון מאיקאה, רועי בעלה ירכיב אותו, הוא הגבר בבית. היא כן אישה חזקה ומפרנסת ועומדת בזכות עצמה ואף פעם לא תהיה אשתו של". 

שזה פמיניסטי.
"נכון, אבל תמיד יש בגדר הטעם הטוב, יש אמצע לדברים. אני נגד אישה שתהיה עם הראש למטה ותגיד 'אמן' לכל דבר שהגבר שלה אומר, אבל אני גם נגד אישה שתוריד לגבר את הראש". 

להרכיב ארון מאיקאה זה להוריד לגבר שלך את הראש?
"זו אמירה. יש דברים גבריים ויש דברים נשיים".  

צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז

צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז

אז מבחינתך אם גבר לא משלם עליך בדייט זה נגמר.
"כפרה, קמה והולכת. אומרת 'ביי ביי, היה כיף, אל תדבר איתי מאמי, דבר איתי בעשירי'". 

אפרופו זוגיות, יש דיבור שאת יוצאת עם און רפאלי.
"נכון. השמועות יצאו כי יש לנו הרבה חברים משותפים ויצא לנו להסתובב הרבה יחד, אבל אל תאמיני לכל מה שאת קוראת". 

אז זה לא קרה?
"אנחנו חברים. friend zone. הוא מאוד חמוד, יש לו אופי טוב, הוא נראה טוב, משפחה טובה". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

אולי זה טוב לך להיכנס למשפחת רפאלי. יכול לעשות לך טוב כדוגמנית. 
"איפה את, מאמי? אני דיאן שוורץ ואני לא צמודה של אף אחד". 

את רואה, חילצתי ממך אמירה פמיניסטית. 
"אבל מה זה קשור לגבר ואישה? אני אגיע לדברים בזכות עצמי, אני לא רוכבת על שום זוגיות פה". 

ויש לך זוגיות אחרת?
"די, רתם, נו". 

צילום: דור שרון*

צילום: דור שרון*

הייתה לי תחושה שאת לא מובכת מכלום.
"אני מעדיפה להשאיר מערכות זוגיות מחוץ לאור הזרקורים. כרגע אני לא כזו מפורסמת, אז זה גם לא כזה מעניין אנשים. בואי נשאיר משהו לראיון הבא". 

איך גבר יכול לפנות אלייך כדי שתתייחסי אליו?
"אם הוא מספיק מעניין ונחמד ושטוף. הוא צריך להיות שטוף". 

מה זה אומר?
"ריח טוב, ציפורניים מסודרות חובה, ושיניים, זה משהו שאני מסתכלת בגבר, ידיים ושיניים. גבר שטוף זה גבר סקסי". 

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

יש לך בכלל זמן לדייטים?
"בגדול אין לי חיים מחוץ לדוגמנות כרגע. עם כמה שזה קשה ושבסוף היום בא לי לבכות, זו המטרה שלי כרגע ואני הולכת עם זה. זה הגיל לעבוד, אני כן נהנית מהחיים אבל במהלך השבוע הזמן שלי מוקדש לעבודה נטו. בגיל 40 או 50 אשב רגל על רגל".  

בקיצור, את לא בת ה-21 הטיפוסית.
"מה זה טיפוסי? אף אחד לא פתית שלג, כמוני יש עוד מיליון".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adika (@adikastyle) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

צילום: שי פרנקו

צילום: שי פרנקו

צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז

צילום: לי אגמון לדריה ביקיניז


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_) on

* שיער: ליאור גל ל"סולו", איפור: ניר אלקבץ ל"סולו", סטיילינג: אלכס גידרון ל"סולו"

השאירו תגובה

 

  • Bיסיתי להבין מה רואים בתמונות אזור האגן שלה נראה מוזר ומוארך לא כמו אצל נשים זה נראה אגן של גבר צריך לבדוק אם ההורים שלה שלא טרחו לגדל אותה מימנו לה ניתוח לשינוי מין וזה בעצם גבר ולא אישה ואז הראיון יהיה ברור יותר זה אחד
    שתיים צריך לחקור אחורה אם היא לא הייתה בן לא סתם שינוי השם אולי היא הייתה דניס בכלל מסביר את האופי ומראה האגן המוזר והחריג
    ושנית לכל הגברים שעפים עליה וחושבים בטעות שמישהו בן 21 עם שפתיים מנופחות הזרקות בלחיים ושדיים מפלסטיק עם גוף של גבר זה סקסי תבדקו את עצמכם שאתם לא הומואים זה לא נראה כמו אישה

    מאת: א |‏ 8 ביוני 2023 | 10:21
  • מצטערת אבל דיאן את עשית טעות שנכנסת לאח הגדול מהימים הראשונים שנכנסת לאח הגדול כולם גילו את הפרצוף האמיתי שלך שהוא כאמור ערסי פרחי בהמי וולגארי אגרסיבי חולני ומלא ברוע

    מאת: נטשה |‏ 21 בספטמבר 2022 | 13:58
  • אבל מדובר בבחורילה מצויה רעה מאוד אגואיסטית מאוד סנובית מאוד וערסית מאוד לא מאמינה לדמעות התנין שלה אם כי שוב אין הצדקה לתגובות קיצוניות

    מאת: לא מצדיקה תגובות קיצוניות |‏ 23 באוגוסט 2022 | 16:44
  • אני מצטערת אבל היא ממש צ'אחלה וואחשית בהמית פשוטה רדודה ומגעילה טוב שנפטרנו ממנה ובאשר ל"אני לא פמיניסטית" אנשים למה אתם נרתעים ונרתעות מהמונח הזה? פמיניסטיות קיצוניות שונאות גברים הן לא הרוב התנועה הפמיניסטית החלה כתנועה שנועדה לשחרר נשים גברים ומי שביניהם/ן מנורמות מגדריות שגורמות לדיכוי אבל מהר מאוד זו הפכה לתנועה שדוגלת בזכויות של כל אדם באשר הוא ללא הבדלי דת גזע ומין משום שדיכוי אחד מוביל ומקושר לדיכויים נוספים אני פמיניסטית אמיתית וגאה ואם רובכן ורובכם תחשבו היטב על כל מה שכתבתי תגלו שגם אתן ואתם פמיניסטיות ופמיניסטיים ואין שום דבר פסול במילה הזו

    מאת: מזועזעת |‏ 11 באוגוסט 2022 | 00:27
  • סוף סוף מישהי רצינית. אישה !!!!!!!

    מאת: מריאנה |‏ 10 באוגוסט 2022 | 01:31
  • רק מראה כמה היא בורה בצורה כואבת ולא מבינה את המשמעות של המילה "פמניסטית". זה ממש לא להרכיב שולחן מאיקאה או לרמוס את הגבר שלך או כל אחד אחר.
    הראיון הזה לא דומה לאף ראיון שקראתי ולא בקטע טוב…נשמעת כמו פרחה מהרחוב..חבל שההורים שלה במקום להשקיע את הכסף בבגדים ובטיסות יכלו להשקיע בשיעורים שילמדו אותה לדבר ברהיטות.

    מאת: שני |‏ 26 ביולי 2022 | 21:58
  • דיאן אחרי האח הגדול היה לך סיכוי להתקדם אם הקריירה שלך אבל אחרי שכל המדינה נחשפה לאופי הרע הארסי והערסי שלך שום גורם לא ירצה לעבוד איתך ובצדק

    מאת: מאדאם נורה |‏ 21 ביולי 2022 | 20:28
  • דיאן גועל נפש של בחורה ערסית מהזן הנחות ביותר, אם יקחו אלף נהגי משאיות ויאחדו אותם התוצאה תהיה דיאן שוורץ אחת לצערנו ישנה תאוריה הגורסת כי לכל אדם יש 7 כפילים בעולמנו מה שאומר שיש עוד 7 כמותה

    מאת: ויויאן הגבירה העליונה מארץ זולו בולו |‏ 18 ביולי 2022 | 18:35
  • בחורה מחרידה נמוכה ערסית מופרעת אלימה בריונית רעה צבועה מניפולטיבית שחקנית טובה שבוכה דמעות תנין ללא הרף

    מאת: הגברת שמשקיפה על כולם |‏ 18 ביולי 2022 | 16:31
  • ערסית כבדה וקיצונית אלה העבודות שהולמות אותה: שוק/תחנה מרכזית/נהגת משאית/מתאגרפת

    מאת: רחל |‏ 14 ביולי 2022 | 00:10
  • בחורה מתוסבכת ומסכנה, בעלת מגוון רחב של הפרעות שיוצאות החוצה בצורה מאוד ערסית שלוכית שכונתית ורעה היא זקוקה לאישפוז דחוף ואני כותבת את זה בשיא הרצינות והכאב

    מאת: יובל |‏ 30 ביוני 2022 | 22:39
  • בחורה מזעזעת אחת הצ'אחלות הכי גדולות שראיתי על המסך אי פעם פשוט גועל נפש חוץ מפרצוף חביב מינוס וגוף יפה אין בה כלום ושום דבר

    מאת: ליידי |‏ 30 ביוני 2022 | 22:37
  • זולה ומגעילה

    מאת: נתי |‏ 29 ביוני 2022 | 16:46
  • חחח כמה דברים שהיא אמרה פה בראיון רחוקים שנות אור מאיך שהיא מתנהגת באח הגדול לגבר וכו' אופי מגעיל שתרד כבר מהמסך
    ויופי אין לה חח

    מאת: אחת שיודעת |‏ 27 ביוני 2022 | 01:30
  • צר לי דיאן אבל אי אפשר לסבול אותך את ערסית בהמית וולגארית חסרת מעצורים ואתה מלאה ברוע ואכזריות כלפי אנשים מסכנים שלא עשו לך כלום ושום דבר ובקשר ל"אני לא פמיניסטית" איך זה שרוב הרוסיות לא מגדירות את עצמן פמיניסטיות כשבפועל הן הפמיניסטיות הכי גדולות ובכלל למה נשים מכל העולם נרתעות מהמונח הזה? אני פמיניסטית גאה משמע אני מאמינה בשוויון רב צדדי עבורי עבור בעלי עבור הילדים שלנו עבור להטבים עבור כולם שכולנו נהיה שווים וחופשיים ונשתחרר מנורמות שגורמות לדיכוי פיזי מנטלי

    מאת: גלית |‏ 26 ביוני 2022 | 21:53
  • בחורה רעה קנאית אגואיסטית נרקסיסטית ובהמה ערסית חוץ מ"יופי" (מראה סביר מינוס) אין בה כלום ושום דבר

    מאת: אמילי |‏ 26 ביוני 2022 | 21:47
  • בחורה רדודה ומסכנה, עצוב שכאלה בנות מייצגות חברות הלבשה ועוד מקבלות כזאת במה לטמטום ומסכנות

    מאת: אירה |‏ 20 ביוני 2022 | 04:54
  • שמישהו ינער אותה שהיא לא יפה, זה שיש לה גוף הורס לא הופך אותה ליפה!!!! ומעבר לזה, ערסית מגעילה.. עם פה ג׳ורה

    מאת: שני |‏ 19 ביוני 2022 | 12:29
  • מנותחת לעייפה, ציצי מגעיל במיוחד – יש עוד אלף ערסיות דפריות כמוה 0המדינה מלאה בזבל הזה

    מאת: דוני די |‏ 12 ביוני 2022 | 05:31
  • חבל עלייך תקבלי שכל ותתלבשי לכבד את הגוף שלך

    מאת: פ י |‏ 7 ביוני 2022 | 21:41
  • כמה מחשבות מטומטמות. צריכה להתבגר ודחוף… עצוב שבנות מגיעות לעין הציבור כי הן יפות ואז פותחות את הפה וזה מה שיוצא… (גם גברים)

    מאת: ואו |‏ 25 במאי 2021 | 09:02
  • תשמעי ,את כוסית על חלל, את מעלה תמונות חושפניות על ימין ושמאל, מה ציפית כשגברים יראו את זה ולא יגיבו בהתאם?

    מאת: ש |‏ 1 ביולי 2020 | 17:26
  • בסדר. "מאמי".

    מאת: קמה והולכת? |‏ 28 ביוני 2020 | 22:38
  • אין מה לעשות זאת הסחורה היום, זול זול ועוד זול, שמי שירצה אותה זה טיפוס כמוה, פה ג'ורה כאילו היא איזה נערת ליווי צמרת וגם נראת כמו אחת. זה למה אנחנו דור של גרושים גרושות. כי כל הזול הזה מוכר עד נקודה מסויימת אחרי זה מחליפים כמו נעל ישנה.

    מאת: איכס |‏ 28 ביוני 2020 | 12:58
  • בתכלס את פמיניסטית יותר מהרבה פמיניסטיות אחרות שאני מכירה

    מאת: MAK |‏ 28 ביוני 2020 | 10:34
  • מה זה הגוף האלוהי הזה???

    מאת: FRU |‏ 28 ביוני 2020 | 10:33
  • היא בדיוק מסוג האנשים שנתפרו לתעשייה הזאת, אהבתי ממש את הגישה הלא מתחנחנת

    מאת: ער |‏ 28 ביוני 2020 | 10:32
  • איזו כתבה דוגרי!

    מאת: יאן |‏ 28 ביוני 2020 | 10:32
  • כמו תמיד רק טמטום מביך מקבל במה. עצוב.

    מאת: אלון |‏ 28 ביוני 2020 | 00:48
  • כוסית של העולמות

    מאת: Dudi di |‏ 27 ביוני 2020 | 23:02
  • כמה התחסדות… באה בחורה ואמרה את האמת שלה… מעריך את זה מאוד

    מאת: גדי |‏ 27 ביוני 2020 | 23:02
  • You go Dian!!!

    מאת: סוזין |‏ 27 ביוני 2020 | 23:01
  • אחת היפות שראיתי

    מאת: עינבוש |‏ 27 ביוני 2020 | 23:01
  • תקברי לכל הדוגמניות האילמות וחסרות הדעה שיש בתעשייה

    מאת: קארי ב. |‏ 27 ביוני 2020 | 23:00
  • כל הכבוד על התעוזה דיאן! אמרת כל מה שהרבע מאיתנו חושבות ומפחדות להגיד

    מאת: נירה |‏ 27 ביוני 2020 | 23:00
  • הלוואי ועם הפרסום תמשיכי לשמור על הגישה הלא מתייפיפת הזאת

    מאת: Go |‏ 27 ביוני 2020 | 22:59
  • זה גוף מושלם ומשורטט
    ואוו!

    מאת: פץ |‏ 27 ביוני 2020 | 22:59
  • פאחת הדוגמניות היפות שראיתי

    מאת: מעריך |‏ 27 ביוני 2020 | 22:58
  • הנה כל הפמינסטיות העלובות התעוררו.
    זה פמיניזם אמיתי בחורה שיודעת מה היא שווה

    מאת: רועי |‏ 27 ביוני 2020 | 22:58
  • אהבתי ממש את הכתבה
    בחורה לא מתחסדת

    מאת: לייק לייק |‏ 27 ביוני 2020 | 22:57
  • איזה פה ג'ורה

    מאת: גלית |‏ 27 ביוני 2020 | 20:35
  • אנורקסיה לגוף וחוזר חמצן בשכל

    מאת: משה |‏ 27 ביוני 2020 | 20:15
  • פחחח אם לא ישלמו עליה היא תקום ותלך.. איזה נעל. רק ערס שמחפש מישהי שתעשה מה שאומרים לה יתעניין באחת כזאת

    מאת: אחת |‏ 27 ביוני 2020 | 20:09
  • מאמי החזה שלך מפלסטיק.
    קחי הפסקה

    מאת: ניב |‏ 27 ביוני 2020 | 19:49
  • את חומרנית מטומטמת עד שתהפכי להיות בן אדם הגון שמוכן לשלם את חלקו בדייט; כל עוד לא תשני את דרכך, מסכן הגבר הפרייאר הסמרטוט המושפל הלפלף שייפול עלייך, יא שתיינית דיגרית סוג ז'

    מאת: דון קיחוטה |‏ 27 ביוני 2020 | 19:48
  • כל החדות הזאת בגיל 21? מה יהיה עוד כמה שנים

    מאת: כרני |‏ 27 ביוני 2020 | 18:38
  • פצצה ואוו ואוו ואוו

    מאת: אדיר |‏ 27 ביוני 2020 | 18:37
  • אהבתי את הראיון… שונה בנוף

    מאת: יעני |‏ 27 ביוני 2020 | 18:37
  • קדימה תסתמי לכל המתייפיפים/ות את הפה

    מאת: עדי |‏ 27 ביוני 2020 | 18:37
  • איזו אדירה אהבתי

    מאת: סי |‏ 27 ביוני 2020 | 18:36
  • חבל שלא תקראי את זה אבל יהיו כאלה שכן ובשביל זה זה שווה קודם כל דעי סיליקון וכל גוף זר בגוף מחליש את המערכת החיסונית במקרה הכי גרוע גורם לסרטן אז ממליץ לך להיפטר
    ובקשר לזה שאת נגד פימניזם… כל דבר מוגזם לא בריא אבל המקום של הנשים בעולם הוא רק בגללכן
    עולמכן צר כנמלה יופי וממון רובכן מפספסות את מהות החיים אתם לא נועדתם בשביל הגבר אומנם יצאתם מצלעו אבל אל תוותרו על החופש בגלל שככה גברים חינכו אותכם

    מאת: גבר |‏ 27 ביוני 2020 | 18:04
  • ממש מקווה שתתבגר ותבין כמה שטויות יצאו לה מהפה. יופי זה לא הכל בחיים, וכרגע לא נראה שיש לה יותר מזה. לפחות ההורים הייטקיסטים ולא חסר כלום…

    מאת: לירז |‏ 27 ביוני 2020 | 18:03
  • נו עוד ממוצעת עם גוף של ילד וגבות כמו של קארה דלווין

    מאת: חיימון |‏ 27 ביוני 2020 | 16:34
  • וואי פשוט בחורה מעפנה

    מאת: תהילה |‏ 27 ביוני 2020 | 15:58
  • גועל נפש בכל סנטימטר…

    מאת: דקל |‏ 27 ביוני 2020 | 15:40
  • עוד אחת שעפה על עצמה….. שבי בבית ותשאירי את השטחיות שלך לעצמך! ואת גם בכלל לא יפה.
    יופי לא נמדד רק במראה חיצוני (ותסלחי לי, את נראית כמו שלד) אלא גם במה שיש לאדם בפנים..
    והאופי שלך.. זוועה. איזו מן דוגמה זו לדור הצעיר??
    את צריכה להתבייש בעצמך ועצוב שבכלל נותנים לך במה!

    מאת: מישי |‏ 27 ביוני 2020 | 15:04
  • כסף , כסף וכסף ואם לא היה ברור אז שיהיה גם חתיך עם כסף
    ילדה ת^ת , דברי איתנו בעשירי אחרי שתרימי את הראש שלך מהרגליים של מישהו

    יום טוב!

    מאת: ניקו |‏ 27 ביוני 2020 | 14:22
  • שמישהו יסביר לה שכל בחורה שמעלה תמונה בביקיני או במיני מקבלת מלא הודעות מגברים חרמנים . ..
    כשהייתי בגילה והעלתי לאינטרנט תמונות בחצאית מיני קיבלתי מאות הודעות מגברים חרמנים שרצו סקס.
    ולא הייתי דוגמנית.
    אז תביני שאת מעלה תמונות כאלה שאת כמעט ערומה ומשדרת בוא תדפוק אותי מלא חרמנים יפנו ומה נראה לך שהם רוצים ממך?
    פרחה סתומה. כמוה יש מיליון .

    מאת: אור |‏ 27 ביוני 2020 | 14:17
  • אהובתי המוכשרת והחכמה אין כמוך ואיזה רעיון פיקנטי !! אני עף עלייך ועל הנשמה שלך

    מאת: מ.ט |‏ 27 ביוני 2020 | 13:23
  • עוד אחת שעף לה הסכך…..

    מאת: ההוא |‏ 27 ביוני 2020 | 12:50
  • ניתוח אף ממש לא מוצלח, גורם לה להיראות כמו מחזור בין.. סתם בחורה לא יפה עם גוף טוב שמברכרת שטויות בלי סוף

    מאת: רואי |‏ 27 ביוני 2020 | 12:47
  • איכסססס…

    מאת: אני |‏ 27 ביוני 2020 | 12:42
  • יום אחד, אחרי שתתבגרי אולי תתקלי בכתבה הזאת. אני בטוח שהיא תעשה לך צמרמורת מהבושה שככה חשבת כשהיית ילדה. בכל אופן, בהצלחה.

    מאת: יחי |‏ 27 ביוני 2020 | 11:54
  • בחורה יפה מאוד פשוט אל תשמי לב

    מאת: יוסי |‏ 27 ביוני 2020 | 11:16
  • יעבור לך, כשתתבגרי ותפסיקי לנסות לרצות גברים
    חבל רק שזה החינוך שקיבלת בבית

    מאת: טל |‏ 27 ביוני 2020 | 11:16
  • איזה דיבור של קריית גתית נשמה תנחתי,,,, "איפה את מאמייי?.??"

    מאת: פרי פריה |‏ 27 ביוני 2020 | 09:53
  • איכססססס
    לא הייתי נוגע בה גם במקל באורך קילומטר.
    גם בגלל השחיפיות שלה אבל בעיקר בגלל האישיות.
    מציע לה למצוא shugar daddy.

    מאת: אבא מתבייש |‏ 27 ביוני 2020 | 07:48
  • היא בזוגיות? הלוואי עליי מישהי כזאת

    מאת: נדיר |‏ 27 ביוני 2020 | 07:14
  • דיאן מציגה פה פמיניזם במיטבו
    בחורה שלא רואה ממטר, מנהלת את הגברים בחייה ועושה מה שנוח וטוב לה

    מאת: ג׳ול |‏ 27 ביוני 2020 | 07:14
  • מלהקי הריאליטי תתעוררו
    הגיעה כוכבת חדשה לעיר הגדולה

    מאת: עדי 32 |‏ 27 ביוני 2020 | 07:12
  • איזו פתיחות דיאן
    התחברתי לכל תשובה שלך. כל מה שנשים מפחדות לומר בקול את אמרת בתעוזה

    מאת: אורי אור |‏ 27 ביוני 2020 | 07:11
  • לא יודע מי מנהל אותה אבל ככה עושים רעש ועניין!!

    מאת: דנישון |‏ 27 ביוני 2020 | 07:10
  • ניכר שדיאן באמת נוף אחר בעולם האופנה. אני אוהבת את זה

    מאת: אחרת |‏ 27 ביוני 2020 | 07:09
  • אפשר להגיד עליה הרבה… סתומה היא לא

    מאת: ע |‏ 27 ביוני 2020 | 07:00
  • גוף מושלם!!!

    מאת: מוד |‏ 27 ביוני 2020 | 07:00
  • היי תעשי מה בעלך יפה מאוד

    מאת: יוסי |‏ 27 ביוני 2020 | 06:39
  • ממש התחשק לי להקיא….

    מאת: ג'ול |‏ 26 ביוני 2020 | 23:43
  • ראש חלול. הבחורה דעתנית אך לא אינטליגנתית. ללא השכלה ממשית. ללא תוכן בחיים חוץ מלצטלם בכל מני פוזות ולעשות עיניים. מה הטעם בה?

    מאת: פרסיפל |‏ 26 ביוני 2020 | 21:21
  • מתנדב לקנות לה ספר…

    מאת: כוס מירוץ |‏ 26 ביוני 2020 | 20:16
  • מעניין אם היא מתפלאת שהיא מקבלת תמונות של בולבולים…

    מאת: מביט מהצד |‏ 26 ביוני 2020 | 20:13
  • כמה קנאה אנשים לדעתי חושבת כל כך נכון רק בת 21 מבינה ומותרת לה הבחירה לראות את החיים בצורה הזאת.כולם כולנו חשבנו כך באום גילאים.זה לא משנה מה צורת ההגשה שלה בכתבה עם הגיל היא תלמד לאזן את עצמה ולבחור מה הכי מתאים לה.בינתיים היא נהנת עובדת וכל הכבוד לה.חמודה תעשי חיים את מדהימה יפה ויש לך את כל הנתונים לכך.נצלי כל יום בלי חשבון לשם כך את את עובדת.לכל גיל יש משמעות אחרת לחיים .בהצלחה

    מאת: אייל אח של שי |‏ 26 ביוני 2020 | 19:27
  • לסכם את הכתבה במילה אחת – טיפשה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 26 ביוני 2020 | 19:00
  • זה כלכך שונה בנוף לראות דעות חדות ולא מתנצלות… כל הכבוד דיאן שוורץ

    מאת: Go |‏ 26 ביוני 2020 | 18:59
  • אני גאה בך דיאן
    ככה מנגישים פמיניזם בריא ולא חולני!

    מאת: פמיניסטית |‏ 26 ביוני 2020 | 18:59
  • היא אישה חזקה חברים
    מה נסגר איתכם
    סוף סוף אישה שיודעת מה היא יכולה להשיג ומה מגיע לה

    מאת: Nour nour |‏ 26 ביוני 2020 | 18:58
  • לא הבנתי למה בכותרת כתבו ״מתנגדת לפמיניזם״,
    אם בכל הכתבה היא מסבירה כל-כך יפה את הכוח שלה כאישה. לא פראיירית. דעתנית. ששום גבר ושום רכב לא יזיז אותה ממה שהיא רוצה. בחורה שיודעת מה היא שווה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 26 ביוני 2020 | 18:57
  • עלק אלרגיה לאבק..חח גם לי יש וזה לא היה פאקטור בגיוס

    מאת: יאיר |‏ 26 ביוני 2020 | 18:52
  • ועל זה נאמר – תהיי יפה ותשתקי
    פוסטמה ברמות בין לאומיות

    מאת: מאיה |‏ 26 ביוני 2020 | 18:08
  • חשוב לי לומר לך שהפמניזם לא מנסה להפוך אישה לגבר ,אני פמיניסטית ואני ממש לא רוצה להיות גבר,גבר הוא גבר ואישה זה אישה וככה זה ישאר לנצח לכל מין יש את שלו וזה מעולה בעיניי ,הפמיניזם מנסה ליצור שוויון זכויות ומניעת אפלייה על רקע מגדרי ,שוויון שגם מכבד גברים לדוגמה למה שרק הגבר יסכן את החיים שלו למען המדינה וישב שלוש שנים גם אישה צריכה לעשות את זה ,זה שאני אישה לא אומר שאני יותר מגבר ולהפך ,את כרגע מדגמנת חצי עירומה בזכות הפמיניזם מקשיבים לשעות שלך בזכות הפמיניזם ,אם היית חושבת שצריך לכבד את הגבר כדברייך לא היית מנצלת אותו ורוצה רק את הכסף שלו זה גם ניצול כמו שלגבר אסור לנצל אישה גם לאישה אסור לנצל גבר וזה יקרתי ניצול של גברים ,גבר זה לא כספומט לגבר יש רגשות יש לו לב ויש לו שכל וזה גם מה שהפמניזם אומר שגבר ואישה הם שניהם בני אדם וכלפי שניהם צריך להתייחס בכבוד ולכבד אותם כן גם גברים צריך לכבד וגם את הגברים אסור לנצל ולהשפיל ,אני פמיניסטית ואני מטפחת את עצמי וחולה על הטיפוח שלי ואני אוהבת להיות מטוקטקת מכף רגל ועד ראש ,אבל אני גם אישה חזקה ועצמאית ואם אני צריכה להרכיב ארון אני ארכיב ארון אני לא אחכה לבן זוג שלי שיחזור מהעבודה או מהלימודים עד שהוא ירכיב ,כי זאת אישה חזקה אמיתית זו אישה דעתנית אישה שמאמינה ביכולות שלה ולא מפחיתה מעצמה בשביל גבר אבל גם לא מורידה מכבודו של הגבר שלה ,יקרתי אני אולי רק גדולה מימך בשנתיים אבל בזוגיות אין דבר כזה פמיניזם ושובניזם הזוגיות אמיתית האישה עושה מה שהיא יכולה לטובת הקשר וכך גם הגבר בזוגיות אמיתית יש עיקרון אחד וזה עיקרון של כבוד הדדי בין שני בני הזוג אין צד אחד שמשלם שני בני הזוג נושאים בנטל ,אין רק צד אחד שעושה שני הצדדים עושים ,לסיום אני אגיד שאני חושבת שהדעות שלך הן מעט ילדותיות והסביבה לכך זה שלא עשית צבא בלי שום קשר לציונות או לא (היית יכולה ללכת לשירות לאומי לדוגמה ) הצבא זה המקום הכי מבגר ועל השלב הזה את דילגת ולכן הדעות האלו הן הדעות שלך ,מאחלת לך להבין שאת צריכה לחיות בזכות עצמך ושגבר הוא לא כספומט הוא בן אדם , מאחלת לך המון בהצלחה (:

    מאת: פמיניסטית |‏ 26 ביוני 2020 | 17:42
  • תסתמי את הפיות של כל הקנאים

    מאת: לילי |‏ 26 ביוני 2020 | 17:31
  • אהבתי את הגישה ממש – הכי לא בחורה חלשה אלא להיפך

    מאת: Klarint |‏ 26 ביוני 2020 | 17:30
  • הפמיניזם החדש גבירותיי ורבותיי

    מאת: נולי מי |‏ 26 ביוני 2020 | 17:29
  • איך הגיוני שהיא נראית ככה בבגד ים?! מטריפה

    מאת: פרגו |‏ 26 ביוני 2020 | 17:29
  • איזו פצצה אני מתה

    מאת: Brown |‏ 26 ביוני 2020 | 17:28
  • איזו ביצ׳ לייק

    מאת: כנר |‏ 26 ביוני 2020 | 17:28
  • שכל הפמינסטיות יסתמו
    זה הפמיניזם החדש בחורות שיודעות מה הן שוות

    מאת: Niy |‏ 26 ביוני 2020 | 17:27
  • איזו פתיחות!!! כבר לא קוראים כאלה

    מאת: עינב המלכה |‏ 26 ביוני 2020 | 17:27
  • חלום בחורה כזאת

    מאת: נדר |‏ 26 ביוני 2020 | 17:26
  • וואלה אהבתי לא כמו כל המתפלצנות

    מאת: שוש |‏ 26 ביוני 2020 | 17:26
  • ככה יוצרים באזז בייבי

    מאת: או יה |‏ 26 ביוני 2020 | 17:26
  • סופסוף לא ראיון מלוקק, אהבתי

    מאת: גדכ |‏ 26 ביוני 2020 | 17:24
  • איכס אחד גדול מלמעלה עד למטה…..

    מאת: דקל |‏ 26 ביוני 2020 | 16:55
  • תמיד אפשר לסמוך על מאקו להביא את האנשים הכי פחות אינטליגנטיים בחברה ולתת להם ראיון אישי חחח מאקו אתם מביכים. כרגיל…

    מאת: אייל |‏ 26 ביוני 2020 | 16:53
  • בחורה מאוד רדודה יש לה עוד הרבה מה ללמוד בחיים.

    מאת: רוני |‏ 26 ביוני 2020 | 16:43
  • כזה רזון למטה לא ראיתי בחיים שלי מה זה רק עצמות רואים לה רק עצמות בלי בשר בכלל כמו בשואה איכס

    מאת: חצ |‏ 26 ביוני 2020 | 15:24
  • למה לשלם בדייט?
    הוא ישלם לך אחרי שתתני לו תמורה. אולי אחרי שתשכבי איתו.
    (כמו שמישהו כתב כאן –
    אין שכל – אין דאגות.)

    מאת: מישי |‏ 26 ביוני 2020 | 15:18
  • אני פשוט מזועזעת מהחשיבה של הבחורה הזאת החיים שלה יהיו עלובים ומיסכנים , זאת היתנהגות מגעילה ולא נכונה , גברים אמיתיים לא מחפשים בחורה עים גוף גבר אמיתי רוצה אישה חכמה טובה ומכובדת ושיש לה ערכים וכבוד עצמי שתיהיה אישה טובה ונאמנה לו , רק גברים לא טובים יקחו בחורה ישכבו איתה ויזרקו אותה , וחבל שהבחורה הזאת מיתנהגת כך החיים שלה יהיו שקר אחד גדול ולא טובים ,

    מאת: יעל |‏ 26 ביוני 2020 | 15:07
  • כל הקנאים שמגיבים פה
    אני קוראת טת הכתבה בחיוך מאוזן לאוזן
    כזאת מתוקה!!!
    ויפהפייה אמיתית
    הייתם מתים להגיע לחצי מהציפורן שלה גם באופי וגם ביופי!!! תעשו חמוצים .

    מאת: אמיליה |‏ 26 ביוני 2020 | 15:03
  • קראתי והקאתי….. כמה שטחיות אלוהים

    מאת: יעל |‏ 26 ביוני 2020 | 14:42
  • הכותרת צריכה היתה להיות "שיחה פתוחה על החיים של אוביקט מיני"
    זה כנראה הי מביא עוד הרבה יותר קוראים.
    כתבת יח"צ על בחורה שנהנית מהיופי שיש לה וחיה את המיניות שלה 24/7 במסלול המהיר של החיים.

    זה בסדר לקנא. זה פחות בסדר לרמוז שיש פגם ערכי או אישיותי בבחירה הזאת.

    מאת: מנאף חובב ג'ינגיות |‏ 26 ביוני 2020 | 14:40
  • זה מה שקורה כשמעצימים בחורות יפות רק כי הן נולדו יפות…. אין שכל. נשמה להסתכל עלייך אפשר אבל לשבת לדבר יעשה כאב ראש מכל הטמטום שיוצא לך מהפה.

    מאת: אם זה לא רזון קיצוני אז מה זה? |‏ 26 ביוני 2020 | 14:34
  • חזה פיק ניןז

    מאת: AA |‏ 26 ביוני 2020 | 14:26
  • כתבה כל כך מביכה. יצאה אהבלה.
    מה שווה כל המראה הזמני הזה אם הראש חלול?

    מאת: יניב |‏ 26 ביוני 2020 | 14:12
  • תמונות מזעזעות, נראית יותר כעסם לא מוגמר מאשר גוף של אישה אמיתית.
    חייבת שיפוץ.

    מאת: בתי |‏ 26 ביוני 2020 | 14:01
  • אישה אמיתית ויודעת מה חשוב

    מאת: נעמה |‏ 26 ביוני 2020 | 13:56
  • אישה למופת ! חומר להביא להורים בלי כל הבולשיט הפמינסטי המיושן. גם נראית נהדר ולא שמנה כמו מרבית הישראליות.

    מאת: שבת שלום לך |‏ 26 ביוני 2020 | 13:43
  • איזה ביץץ
    מת על כאלה, הייתי יושב בישבילה שנתיים!

    מאת: יוסי |‏ 26 ביוני 2020 | 13:24
  • בחורה שמעריכה את עצמה לא מצטלמת כך. אם הבן שלי יצא עם אחת כזו אומר לו ברח.

    מאת: ענת |‏ 26 ביוני 2020 | 13:15
  • גם לי היה כזה ופוףףף נעלם אז תינחתי מותק

    מאת: דבי |‏ 26 ביוני 2020 | 13:13
  • יפה עד שפותחת הפה ויוצאת אשפה

    מאת: חחח |‏ 26 ביוני 2020 | 12:58
  • זה מדהים, הן כולן דומות בתחום הזה, ממש קשה להבחין, כל השיער המתוח לאחור והבעות הפנים הופכות אותן לאותו אדם… אין טבעיות בתחום, עצוב, אין יותר חיוך תמים אמיתי.

    מאת: אמיר |‏ 26 ביוני 2020 | 12:37
  • רק רציתי לשאול אותך גבירתי בת ה-21 עם עצמות האגן הבולטות בצורה ממש לא מושכת, מה את בכלל יודעת על פמיניזים? את באמת חושבת שפמיניזים זה על מי משלם על מי במסעדה או מי מחליף נורה? את באמת צריכה לקרוא קצת וללמוד קצת לפני שאת מדברת….

    מאת: אני |‏ 26 ביוני 2020 | 12:34
  • מזעזע אותי שהיא אומרת "יופי אישה זה סקסי ויש לי את זה ואני אוהבת את זה" יעני שגברים כל מה שהם מחפשים זה סקס . אוקי – אני מבינה שסקס מוכר – זה ידוע – אבל בתכלס …… היא לא כזו יפה והיא סתם עפה על עצמה לא יודעת מה להגיד – מציגה תת רמה בעיקר.

    מאת: מריה |‏ 26 ביוני 2020 | 12:33
  • ניראת פגז קומפוט ! טקסט אין טעם לקרוא. ניכנסתי רק בשביל התמונות

    מאת: אריה במדבר |‏ 26 ביוני 2020 | 12:25
  • "צריך לכבד אתה הגבר " אמרה הסתומה…
    אבל גבר אצלה תמיד יהיה תמיד על תקן של ארנק מהלך.
    גועל נפש, עוד נצלנית וגולדיגרית ( כמו רוב הנשים הישראליות הקמצניות והנצלניות )

    מאת: גבר שונא נצלניות |‏ 26 ביוני 2020 | 12:23
  • הכי נורא זה הזן החדש של רוסיות שמנסות להיות מרוקאיות ועם זה גם נשאב כל הכפרה חיים נשמה שומעת בואי וכו
    זה לא מרשים אף אחד זה דוחה

    מאת: ליאור |‏ 26 ביוני 2020 | 12:00
  • לא יודע אם זה בכוונה לצאת מעצבנת או שהמראיינים הוציאו את הדברים מהקשרם אבל הוציאו אותך בראיון הזה כלכך קטנה חלשה טיפשה ומעצבנת בידיעה עצמית על עצמך שאת חושבת שאת חכמה או משהו אבל נאמר כלכך הרבה טימטום.. יופי יש ראש פחות

    מאת: רון |‏ 26 ביוני 2020 | 11:57
  • איכס. לא פלא שאת מקבלת תמונות של בולבולים.בטוח שלא ישלחו לך מאמרים מדעיים. מגעילה

    מאת: חי |‏ 26 ביוני 2020 | 11:44
  • חבל שאת עושה שם רע לאחותך. איפ איזה פרחה

    מאת: אני |‏ 26 ביוני 2020 | 11:41
  • *********…… " כדי שיהיה לו סיכוי איתה "גבר חייב להיות שטוף וסקסי". !!!! היא מתנגדת לפמיניזם, ***** אם לא ישלמו עליה בדייט היא תקום ותלך ***** " . אין חדש תחת השמש.

    מאת: אינטיליגנציה |‏ 26 ביוני 2020 | 11:13
  • חבל מאוד שנותנים במה בעיקר לייצוג כזה של נשים. יש כל כך הרבה בנות איכותיות , שהקול לשנן לא נשמע כלל.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 26 ביוני 2020 | 11:10
  • היא נשמעת לי אחלה. שפויה, בריאה עם דימוי עצמי טוב. יש לה ראש על הכתפיים ומעדיפה גישה קלילה.
    רק מה, חוסר מודעות לפמיניזם של עצמך.
    את פמיניסטית ילדה. ובצדק. ההורים שלך חינכו אותך שאת שווה ויכולה הכל.

    מאת: קרן |‏ 26 ביוני 2020 | 11:10
  • לא עשתה צבא כי היא אלרגית….חצי מדינה אלרגית לאבק ועוד רבע לאגוזים…ועדיין עושים צבא.

    מאת: Hhj |‏ 26 ביוני 2020 | 10:57
  • יפה, חדה וחריפה מאוד.
    בניגוד לדיעות אחרות כאן, אני דווקא מאוד אהבתי את קו המחשבה העצמאי של דיאן. אני חושבת שהיא יודעת מה היא רוצה, היא ריאלית ולא חיה באשליות לגביי עולם הדוגמנות, לגביי גברים. היא יודעת שהיא יפה ומשתמשת בזה, לא פרח קיר, ואפילו פאם פטאל בהתהוות ;)

    אני אוהבת מאוד את הגישה הזו, אין כל בושה בלהיות אישה יפה, שמודעת ליופיה ומנצלת אותו. חיים רק פעם אחת, אם לא תשתמשי במתנות שקיבלת, הן לא יבואו איתך לקבר.

    מאת: לימור |‏ 26 ביוני 2020 | 10:25
  • ניכר שהיא לא חקרה את המושג פמיניזם והבינה אותו באופן שטחי… כמו מי בונה רהיט מאיקיאה. אבל רותם, למה את שיתפת פעולה עם זה? אולי גם לך המושג לא נהיר ואת סבורה שבניית רהיטים היא הדבר שמגדיר פמיניסטית? יכולת
    לומר לה שזה לא קשור. שהפמיניזם שהיא מכחישה ספוג בכל מה שהיא כבר עושה
    שהיא כבר פמיניסטית
    רוצה או לא
    משלמת בדייט או לא
    היא כבר שם, והיא לא ילדה טיפשה כמו שתגובות רבות כאן רומזות. דווקא יש בה משהו מאוד מגניב שרק צריך קצת יותר מידע.
    פאלטה בנאלית של הכותבת.. עשית
    לה מה שעושים לכל הדוגמניות שחקניות … מעשה כמעט אנטי פמיניסטי רותם

    מאת: Damnstright |‏ 26 ביוני 2020 | 10:20
  • לא סגור מי זאת אבל בשביל דייט ביחד היא תהיה חייבת לשלם בשביל עוד דייט

    מאת: נדב |‏ 26 ביוני 2020 | 10:14
  • עוד יוצאת חבר העמים וכל במשתמע מזה….

    מאת: אדם מהישוב |‏ 26 ביוני 2020 | 10:12
  • נשמעת ממש ערסית שמדברת שטויות

    מאת: סיון |‏ 26 ביוני 2020 | 10:11
  • מה שנכון, שכמוה יש עוד מיליון

    מאת: שם |‏ 26 ביוני 2020 | 09:58
  • גוף נחמד, פרצוף לא משהו. מבט ריק וזול.
    ובאשר לשטויות על הפמיניזם? כיף לך להיות פצצת סקס וגוף בלבד? לכי על זה. אך בבקשה אל תתגאי בזה ותגרמי לבנות אחרות לחשוב שככה העולם צריך להתנהל. בושה.

    מאת: נועה |‏ 26 ביוני 2020 | 09:52
  • - לא פמיניסטית אבל
    "אבל מה זה קשור לגבר ואישה? אני אגיע לדברים בזכות עצמי, אני לא רוכבת על שום זוגיות פה".
    חמודה. לולא תנועת הפמיניסטיות שאת כלכך מתנערת ממנה באמצע המאה הקודמת – את לא היית בעמדה להגיד את הדברים האלה. היית עומדת מאחורי איזה גבר שהיה מכתיב לך מה להגיד. העצמאות שלך. הפה שלך. החופש שלך, להגיד מה בזין שלך – זה פמיניזם. לא להזיז גבר לפינה – זה להיות שווה לו – ולהיות חופשייה לעשות מה שאת רוצה. לפני שאת יוצאת בהצהרות נגד מה שאת מאמינה בו – מה שנקרא – EDUCATE YOURSELF – במיוחד כשאת מקבלת פלטפורומות וחשיפה גדולה. את עוצה מעצמך צחוק קצת.
    וטיפ קטן – שבי איזה ערב בבית מול הנטפליקס ותראי את הסרט הדוקומנטרי – פמיניזם- מה הן חשבו לעצמן – ואז תבואי ותגידי שאת מתנגדת לפמיניזם. מסקרן אותי מה תחשבי וכמה מטופשת תרגישי.

    מאת: ש |‏ 26 ביוני 2020 | 09:08
  • לא יפה ולא אופה… נקסט

    מאת: גיל |‏ 26 ביוני 2020 | 09:04
  • אף שאלה על הניתוח חזה?

    מאת: מושון |‏ 26 ביוני 2020 | 08:46
  • סתם עוד צנצנת… עוד אחת שמחר תשכח ואנחנו נשאר עם הטראומה של מה קורה בעולם הזה. חבל שנותנים במה לאנשים כאלה. מה גם שהיא ממש רזה על גבול האנורקסית וזה ממש מטריד

    מאת: אחד העם |‏ 26 ביוני 2020 | 08:35
  • וגם את תזדקני ותתקמטי חמודה. ואז תביני שכל גיבובי השטויות המביכים שלך שם היו, ובכן, מיותרים.

    מאת: כוסית לשעבר |‏ 26 ביוני 2020 | 08:32
  • פצצה ואינטליגנטית איזה שילוב

    מאת: ד״ר |‏ 26 ביוני 2020 | 08:17
  • Bitch and I love it

    מאת: Woof |‏ 26 ביוני 2020 | 08:17
  • כל עדיקה מלאה בתמונות שלה
    הלוואי הבגדים היו יושבים עליי כמו שיושבים עליה

    מאת: אחת |‏ 26 ביוני 2020 | 08:13
  • איזה תגובות מרושעות. למה? היא לא מתיימרת לשום דבר שהיא לא, ומרגישה נוח במגרש שלה, כמו חלקנו בעבודות שלנו (הרי בואו ונודה רובנו לא נמציא את החיסון לקורונה) . דווקא דיברה בכנות על התחום שלה, מנקודת מבטה וגילה. זה לא בסדר שאדם מודע לכישרונותיו ? (כן יופי הוא כישרון מולד, בדיוק כמו להתנשא לגובה 2 מטרים ולשחק כדורסל, או להיוולד עם איי קיו בשמים ולהיות מנכ"ל גוגל).
    היא עצמאית אך לא רוצה לסרס את הגבר שלצידה. היא יודעת שדוגמנות זה מקצוע קצוב בזמן, לא מתיימרת להיות הילדה שסבלה מרעב בילדותה, רוצה בוי פרנד מטופח, מה פסול באלו?
    כל שניתן לומר – דיאן תעשי לי ילד :)).. שבת שלום.

    מאת: רועי- לא הגיס |‏ 26 ביוני 2020 | 08:13
  • שתלך לריאלטי בא לי מישהי כזאת על המסך

    מאת: סוזי היפה |‏ 26 ביוני 2020 | 08:10
  • המנהלים שלה עושים איתה עבודה טובה.
    הפרצוף שלה נמצא בכל מקום לאחרונה יחסית לאנונימית

    מאת: Dean |‏ 26 ביוני 2020 | 08:10
  • באמת חסרה בנוף מישהי מופרעת ומגניבה
    ברוכה הבאה דיאן

    מאת: שיו |‏ 26 ביוני 2020 | 08:08
  • You go girl!

    מאת: היי |‏ 26 ביוני 2020 | 08:08
  • רק בת 21 וכאלה דעות חדות? כל הכבוד לה

    מאת: מעריך |‏ 26 ביוני 2020 | 08:07
  • שווה של החיים מה זהההה

    מאת: דודי יו |‏ 26 ביוני 2020 | 08:07
  • הלוואי היה לי גוף כמו שלה

    מאת: Miss D |‏ 26 ביוני 2020 | 08:07
  • התמונות שלה ברחבי הקניון עם עדיקה ופמינה

    מאת: שם לב |‏ 26 ביוני 2020 | 08:06
  • היא מלכה שאומרת מה היא חושבת מבלי להתבייש

    מאת: לייק |‏ 26 ביוני 2020 | 08:05
  • אחת הפצצות שראיתי מזה הרבה זמן

    מאת: Ghjk |‏ 26 ביוני 2020 | 08:05
  • מה זה הגוף המושלם הזה

    מאת: Pride to be |‏ 26 ביוני 2020 | 08:04
  • היא אחת הפצצות

    מאת: Adar |‏ 26 ביוני 2020 | 08:04
  • אהבתי שיש לה ביצים!
    דעתנית וחזקה

    מאת: ירין |‏ 26 ביוני 2020 | 08:03
  • מהממת וסתומה גם יחד. לא נורא, היא תתבגר. בהצלחה מתוקה

    מאת: דין |‏ 26 ביוני 2020 | 07:13
  • גועל נפששששש!!!!!

    מאת: חנה |‏ 26 ביוני 2020 | 06:52
  • אפס רמה!! גועל..

    מאת: חנה |‏ 26 ביוני 2020 | 06:52
  • השם ישמור את עם ישראל בנות ישראל אתם קודש קודשים למה למהההה

    מאת: סמי בן טובים |‏ 26 ביוני 2020 | 06:11
  • זה כלום חכו להאזין לרעיון עם עדן פינס…שם בכלל אין שכל!!!

    מאת: חכו |‏ 26 ביוני 2020 | 06:02
  • ,אם בעינייך פמיניזם= לאם תשלמי בדייט או לא אז את אחת האבלות. בזכות פמינזים את יכולה לצאת לעבוד ואת לא רכוש של אף אחד. קצת צניעות וענווה עד שזה יקרה תפתחי ספר

    מאת: ישראלי |‏ 26 ביוני 2020 | 05:54
  • חיה בסרט
    גוף מחריד,רגליים מזעזעות,איפה היא ואיפה רזה???
    כל הירכים והאזור האינטימי שמן ולא אסתטי. ממש נגעלתי מהתמונות
    שיזוף בהתזה מגביר קוביות, הכול איפור
    והיא ממש ממש מכוערת

    מאת: לי |‏ 26 ביוני 2020 | 04:55
  • הדיבור שלה פשוט מזעזע ומתריס. היא צריכה ללמוד להתבטא בראיונות כמו שצריך.. זה דוחה! ויותר מידי תעופה עצמית זה לא סקסי…

    מאת: יפה |‏ 26 ביוני 2020 | 04:50
  • תנו לי להיות בלי שכל ועם גוף כמו שלה

    מאת: מסתפקת |‏ 26 ביוני 2020 | 04:23
  • לא הבנתי מה לא בסדר מה שהיא אמרה, בחורה בת 21 בסה"כ, תכלס נראית פגז, אם כבר מה שהורים שלא עשתה צבא, וגם לא התנדבה

    מאת: דנית |‏ 26 ביוני 2020 | 03:50
  • היא יותר חכמה מכולכם ביחד, מבינה את הזיוף והעיוות בפמיניזם המודרני שמזמן עבר מדרישה לשוויון לתנועה לשנאת גברים ונסיון להנדס אנשים מחדש כמו בקומוניזם. נשים וגברים הם שונים וזה שיש להם שיוויון בחוק לא אומר שהם צריכים להתנהג בדיוק אותו דבר, מדובר בפיזיות אחרת, הורמונים אחרים וממילא רצונות ונטיות אחרות. תמשיכי ככה ואל תתייחסי לשטויות, אנשים קטנים שלא באמת מבינים את מהות החיים.

    מאת: כבס |‏ 26 ביוני 2020 | 02:56
  • אחותי את אדירה!!! קורעת!! חריפה!! כל מי שמתלונן פה בתגובות שילך לישון שנצ טוב ויירגע

    מאת: עדי |‏ 26 ביוני 2020 | 02:20
  • למה לתת במה לסתומות.

    מאת: יוסי |‏ 26 ביוני 2020 | 02:00
  • היא בכלל לא יפה. יש לה גוף סקסי, בדיוק כמו שהיא מאמינה שהיא צריכה להראות. לא משאירה מקום לדמיון עבור גברים והיא גם מדברת כמו פרחה תת רמה.

    מאת: רררר |‏ 26 ביוני 2020 | 01:38
  • דומה לליטל סמדגה

    מאת: כעכ |‏ 26 ביוני 2020 | 01:35
  • מעייפת ממש

    מאת: לינדזי |‏ 26 ביוני 2020 | 01:34
  • יש מישהו שקורא כתבה על כך ארוכה על בחורה לא מעניינת? גללתי שעה בשביל לכתוב תגובה. ואה כן..הבחורה לא יפה בכלל

    מאת: אחד |‏ 26 ביוני 2020 | 01:18
  • מאקו בחי את מאקו..
    נגמרו לכם המרואיינים?

    מאת: ש.ש |‏ 26 ביוני 2020 | 00:51
  • מה זה הגוף הזה כל העצמות של האגן בולטות החוצה, מי הטמבל שלקח אותך לדגמן אין בך כולם ושום דבר את אפילו לא יפה ,חמודה ותו לא, חוץ מזה את קצת סתומה.

    מאת: רמי |‏ 26 ביוני 2020 | 00:26
  • לאנשים כאלה רדודים לא צריך תת במה במיוחד שאף אחד לא יודע מי הם.
    סתם מעלה לה עוד יותר את הביטחון שחבל שיש לה.
    מאקו, תעשו לעצמכם טובה ותעשו כתבות על אנשים מעניינים ובעלי אינטליגנציה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 26 ביוני 2020 | 00:08
  • כמה יפה ככה סתומה

    מאת: XX |‏ 25 ביוני 2020 | 23:56
  • כתבה רדודה … הייתם צריכים לצנזר אותה לטובתה לפחות

    מאת: ליה |‏ 25 ביוני 2020 | 23:28
  • אני לא בן אדם חומרי נייס

    מאת: חח |‏ 25 ביוני 2020 | 22:55
  • דוגמנית של הביצים שלי. זיויה מתה להפטר ממנה אבל לא נעים לה

    מאת: אביב |‏ 25 ביוני 2020 | 22:28
  • רתם איזק תמיד תוקעת את העניין הפמיניסטי. חלס. די לכפייה. יש נשים שלא מתאים להן שלא ישלמו עליהן בדייט ואני הכי מבינה אותן. הפמיניזם הזה פתטי! פתטי! כל הזמן רק להגיד לי יש ביצים ואני יכולה

    מאת: למה |‏ 25 ביוני 2020 | 22:02
  • מעניין אותי לדעת האם המראיינת או העורך מתעניינים בתוכן שמוצג כאן..
    מביאים ילדה בת (לכל היותר) 20 שלא יכולה שלא לדבר שטויות
    מדוע אתר שמספק תוכן בוחר להעביר דברים שכאלה לצופים? זאת כתבה שהייתה אמורה להופיע בראש 1 סניף רמלה-לוד ( סליחה אם זה פושע במישהו אבל הבנתם את הכוונה)
    ממתי בלבולים שכאלה צריכים להיות מקור לצפייה והעשרה? אין כבר תרבות במדינה הזו. אני משתתפת בצער המרייאנת שצריכה לשמוע את זה ואני משתתפת בצער של העורך שצריך לעבור על הדברים האלה
    ועל הילדה המסכנה שצריכה לקבל תגובות כאלה קשות על כך שנדרשת להענות על שאלות אין לה עדיין כלים בכלל להבין
    תת רמה

    מאת: נטלי שביט |‏ 25 ביוני 2020 | 21:51
  • ניראת כמו גבר ומדברת כמו גבר

    מאת: טל |‏ 25 ביוני 2020 | 21:47
  • אין שכל אין דאגות

    מאת: יריב |‏ 25 ביוני 2020 | 21:38
  • העולם השטוח

    מאת: גלי |‏ 25 ביוני 2020 | 21:32
  • אנורקסיה

    מאת: אני רק . |‏ 25 ביוני 2020 | 21:21
  • חרא עולם

    מאת: Coco |‏ 25 ביוני 2020 | 21:08
  • חיים של אבא, תעשי טובה למדינה ותפתחי איזה ספר או שניים.
    יודעת מה עזבי,
    תיראי סרט דוקו! זה עם תמונות

    מאת: אור |‏ 25 ביוני 2020 | 21:04
  • תראי , יש לך יופי , את מתעסקת בתפל , יש לך דעות הפוכות ממה שמצפים מדוגמנית , בגלל שאת צעירה כנראה , בכל מקרה , הכתבה הוליכה אותך שולל , הם רצו להוציא ממך מה שרצו והצליחו , תזהרי בהמשך ושיהיה מהצלחה

    מאת: בני |‏ 25 ביוני 2020 | 20:50
  • מי זאת? ולמה אני צריכה לקרוא את השטויות האלה?

    מאת: דנה |‏ 25 ביוני 2020 | 20:41
  • עושה חשק ל……
    הכין לה סנדביץ.
    לא הגוף ובטח לא הפרצוף.
    היא רזה בצורה קיצונית.
    גברים אמיתיים אוהבים נשים אמיתיות.

    מאת: עושה חשק ל... |‏ 25 ביוני 2020 | 20:35
  • מאוד יפה
    חבל שלא חושבת לעומקם של הדברים

    מאת: במבליק |‏ 25 ביוני 2020 | 20:00
  • מצחיק אותי שלוקחים מישהי שמוכרת תמונות של גופה, ושואלים אותה לדעותיה. משל היתה זוכת נובל או שועת עולם. האדרת הכלום.

    מאת: 90s |‏ 25 ביוני 2020 | 19:25
  • כתבה תת רמה! אני באמת לא מבינה איך מפרסמים ראיון כזה רדוד וחסר מסרים?? אני בגילך, ואני חייבת להגיד שאת צריכה להתבגר ודחוף וקצת לסנן מילים. סייג לחוכמה שתיקה. בהצלחה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 25 ביוני 2020 | 19:15
  • בחורה מאוד יפה, אבל מאוד סתומה, אם את היית קצת אולי קוראת ומשכילה היית מבינה שלפמניזם יש כמה זרמים וכל אחד מהם שואף למטרה אחרת, אבל המטרה העילאית היא שיוויון זכויות בים גברים ונשים. ללא הפמניזם את לא היית יכולה להיות דוגמנית שמצטלת בבגדים כאלה חשופים ולעשות כל צעד בלי לשאול גבר מסוים.

    מאת: פמניזם |‏ 25 ביוני 2020 | 19:01
  • גאון הדור ממש

    מאת: . |‏ 25 ביוני 2020 | 18:58
  • עצוב שיש אנשים ובעיקר נשים שחושבים שפמיניזם מסתכם בלהחליף נורה. מזעזע.

    מאת: אלה |‏ 25 ביוני 2020 | 18:50
  • She Knows She’S A BitCh
    At least She Doesn’t LiE

    מאת: God |‏ 25 ביוני 2020 | 18:48