חופשייה

העוני בבית החרדי. האלימות של אמא. משפחת האומנה שבה היכו אותה. ההחלטה לברוח בכל מחיר. החיים ברחוב. כל הכוכבים הסתדרו כך שבגיל 16 לא נותרה לה ברירה אלא לפנות להענקת שירותי ליווי, אבל לאחר שנתיים איומות של מפגשים עם גברים מבוגרים ממנה פי שניים ושלושה, יסכה מסטריז מצאה את הדרך החוצה. עם חוזה בסוכנות דוגמנות, היא סוף סוף מרשה לעצמה לעשות משהו שמעולם לא עשתה: לחלום

מאת  | ‏ 4 יוני 2020

יסכה מסטריז (צילום: רן יחזקאל)

יסכה מסטריז (צילום: רן יחזקאל)

"הראשון היה בן 50 או 60. הוא הגיע לאסוף אותי מהבית ואני ביקשתי שקודם נשב בקפה ליד הבית שלו, שאראה שהוא באמת בסדר. הייתי מאוד עצובה ואני מניחה שהוא שם לב לזה, אבל הוא לא אמר לי כלום. ואז עלינו אליו לדירה. מהפגישה עצמה אני לא זוכרת הרבה, רק שהייתי לחוצה ועשיתי את מה שהוא אמר, אבל את הרגעים שאחרי אני ממש זוכרת. הוא הזמין לי מונית ונתן לי 3,000 שקל במזומן. בחיים לא החזקתי סכום כסף כזה בידיים, הייתי בהיי, ממש הרחתי את השטרות. אז עוד אמרתי לעצמי, 'זו העבודה הנכונה בשבילי. היא קשה, נוראית ומחרידה, אבל הרגע שאחרי שווה את הכל'".

יסכה מסטריז הייתה בת 16 כשנרשמה לאתר היכרויות שבו גברים מהאלפיון העליון מציעים לנשים "תמיכה כספית" תמורת שירותי ליווי. כשנדרשה למלא פרטים כתבה שהיא בת 20. תמונה היא לא העלתה, רק סיפקה נתונים גופניים – גובה 1.74 מ', צבע עיניים כחול, צבע שיער בלונדיני, מבנה הגוף רזה. חודש לאחר אותה פגישה ראשונה שתומחרה ב-3,000 שקלים היא הוסיפה תמונה, ויחד איתה העלתה את המחיר לפגישה ל-5,000 שקלים, ואז ל-8,000 ול-10,000. היו גם לקוחות ששילמו 15 אלף שקלים עבור 90 דקות עם נערה שבסך הכל שנה קודם לכן הייתה רעבה ללחם.

"הפגישות נמשכו שעה וחצי-שעתיים, והייתי משתדלת למשוך את הגברים כמה שיותר בדיבורים, בשיחות. שיישאר כמה שפחות זמן לסקס, איזה רבע שעה, רק שיעשו את שלהם וילכו", היא אומרת. "הסקס היה נורא. שום ילדה בת 16 לא רוצה לעשות סקס עם גברים בני 60 שהיא לא נמשכת אליהם, שדוחים אותה, ושהאישיות שלהם היא של אנס בפוטנציה".

איך בכלל שורדים את זה?
"שמתי על עצמי מסכה. במציאות אני אדם מאוד ביישן, אבל ברגעים ההם הפכתי למוחצנת. לבשתי שמלה צמודה, שמתי אודם, נעלתי עקבים שבכלל לא ידעתי ללכת עליהם. תיעבתי את זה, סבלתי מזה, אבל זו הייתה המציאות שלי. כי שורד, מה הוא עושה? משתמש בכל מה שיש לו כדי לשרוד. בתקופה שלא היה לי אוכל ולא הייתה קורת גג – פעלתי בלי גבולות, עשיתי הכל. היום כבר יש לי בית, רק שתפיסת העולם שלי נשארה הישרדותית. זו תפיסה נוראית, כי כשיש לי איפה לגור וכל מה שצריך בשביל לחיות, אין לי שאיפות. אני לא מצליחה להתקדם ככה, זה תוקע אותי. אבל בחודשים האחרונים אני רואה לראשונה את האור".

עיצוב: סטודיו מאקו

עיצוב: סטודיו מאקו

הוא היה מאוד יצירתי עם המכות שהוא נתן לי

השנה היא תהיה בת 20. תעודת בגרות אין לה, בתיכון היא לא למדה, לצבא לא גויסה ומעולם לא חוותה חיים נורמטיביים. כשהיא מתארת את הדברים שעברה ב-19 שנותיה – אלימות במשפחה, בריחה אל הרחובות, רעב, ולבסוף רווחה כלכלית במחיר הכבד מנשוא של שנתיים במעגל הזנות – זה נשמע כאילו היא מספרת על מישהי אחרת. "אני יודעת שאני מדברת קצת כמו צופה מהצד", היא אומרת, "ואני מניחה שזו דרך ההתמודדות שלי עם החיים. אני לא נותנת לדברים להשפיע עליי ולא מסתכלת אחורה".

היא נולדה בקריית ויזניץ', שכונה בבני ברק המשמשת מרכז לקהילת ויזניץ', אלא שמשפחתה  משתייכת לזרם הליטאי ותמיד נתפסה כנטע זר בחסידות הקיצונית. מסטריז היא התשיעית מבין 12 אחים ואחיות. "המצב שלנו כמשפחה היה על הפנים, 14 נפשות בדירה קטנה בבני ברק. לא היה הרבה אוכל, הכל היה מסובך בחיים ובינינו".

אמה הייתה פסיכולוגית, מפרנסת יחידה שחלתה בסרטן כשמסרטיז הייתה בת 11. "היא הייתה אישה מאוד קשה ולפעמים הייתי חוטפת ממנה מכות. היו גם רגעים של חיבוקים, אבל אלה לא רוב הזיכרונות שלי ממנה".

מה לגבי אבא?
"לא ראיתי אותו שנים, אבל הוא זכור לי כדמות חמודה ואומללה. תמיד הרגשתי צורך להגן עליו בפני אמא. הוא איש טוב".

צילום: סער פסח לרוברטו

צילום: ענבל מסיקה

כשמצבה של האם הוביל לאשפוזים תכופים נשלחו מסטריז ואחת מאחיותיה לאומנה אצל משפחה דתית. "הייתי שם שלוש שנים, תקופה נוראה", היא אומרת במבט המרוחק שלה. "זאת סביבה שפגשתי בה אדם אלים, ובגלל שהוא היה דתי וחל עליו איסור לגעת בי, הוא היה מאוד יצירתי עם המכות שהוא נתן לי. הוא הרביץ בעיקר עם מקלות, עם חפצים". היא מרימה מעט את חולצתה, מסובבת אליי את גבה ומצביעה על צלקת עמוקה. "את זאת קיבלתי כשהוא פתח עליי בכוח דלת שעפה עליי. זה פתח לי את הגב וירד המון דם".

שנה לאחר שהאם חלתה הגיעה אחת מהבנות הביתה מלווה ברב צ'ולק, הרב הראשי של עמותת עזר מציון. "היא נכנסה בוכה נורא", מספרת מסטריז, "והם אמרו שאמא נפטרה".

איך הרגשת?
"בכיתי, אבל לא כי הרגשתי צער או בעתה, אלא כי כולם בכו. אמרתי שבכל מקרה לא הייתה לי באמת אמא בשנה האחרונה בגלל כל האשפוזים, אז אני לא רואה את השינוי הגדול. מעבר לזה, משהו באבל החרדי הוא מאוד יעיל. יש המון חוקים אצלנו והתרכזתי בעיקר בלעמוד בהם".

מה למשל?
"בשנה הראשונה אחרי האבל אסור לשמוע מוזיקה. אחרי האזכרה הראשונה, אני ואחותי חזרנו הביתה, פתחנו את הטייפ והתחלנו לרקוד בהיסטריה. זה היה כל כך משחרר. גם השבעה זכורה לי כחוויה חיובית. אחרי שנה שכולנו היינו מפוזרים, פתאום היינו ביחד, מאוחדים אחד בשביל השני".

עיצוב: סטודיו מאקו

עיצוב: סטודיו מאקו

גרתי ברחובות עשרה חודשים, חייתי כמו חתול

בגיל 13 ניסתה מסטריז להיחלץ ממשפחת האומנה בכוחות עצמה. "התקשרתי לרווחה וביקשתי מעובדת סוציאלית שתעזור לי למצוא אומנה אחרת. אמרתי לה שמכים אותי ולא טוב לי, אבל היא לא האמינה לי. כשהבנתי שהעובדת הסוציאלית לא תוציא אותי משם, ארזתי את החפצים שלי בשקית ענקית וברחתי".

לאן?
"לאן יכולה לברוח ילדה בת 14? חזרתי לאבא שלי, אבל הוא אמר לי לחזור לאומנה ושהוא לא יכול לגדל אותי. הוא חשב שאני ילדה שרק רוצה הביתה, הוא לא הבין שאני במצוקה".

מה עשית?
"התחלתי לישון בחדרי עגלות. זה דבר נפוץ אצל החרדים, חדר ענק בקומה התחתונה של הבניין שמפוצץ בעגלות ילדים. הייתי מגיעה לשם בלילה, נכנסת לאחת העגלות וישנה עד הבוקר".

אף אחד לא ראה אותך?
"ברור שראו. הסתכלו עליי, הרימו גבה והתעלמו. לא עשו עם זה כלום. גם זה מאוד נפוץ בציבור החרדי, הם מיומנים בלטייח ולשתוק. 'מה שקורה אצלנו צריך להישאר אצלנו'".

צילום: רן יחזקל

צילום: רן יחזקאל

ובינתיים את עוד לא בת 14 ובפועל הומלסית.
"זו תקופה מאוד מעומעמת בחיים שלי. גרתי ברחובות בערך עשרה חודשים, חייתי כמו חתול. בעיקר ישנתי, וכשלא ישנתי, גנבתי. בגדים הייתי גונבת מחבלי כביסה וכסף לדברים אחרים הייתי גונבת מהבית של אבא שלי. היו שם קופות צדקה והייתי מרוקנת אותן".

אף אחד מהמשפחה לא חיפש אותך?
"הם ידעו איפה אני והניחו שבטח אחזור, אבל אני רציתי שהם יעשו יותר, שייתנו לי סולם לרדת מהעץ שטיפסתי עליו. ובאמת אחת האחיות ניסתה לעזור לי, דיווחה עליי לרווחה. הם פגשו אותי ושלחו אותי לפנימייה".

דווקא בפנימייה הדתית התגברו אצלה ספקות שהחלו לחלחל עם מותה של האם. "כשהיא נפטרה התחילו לי שאלות – האם יש אלוהים, ואם כן, אז למה הוא לקח את אמא שלי. בפנימייה יצא במקרה שהחברה הכי טובה שלי הצליחה להגניב פנימה לפטופ, והוא שינה לי את החיים מהבחינה הזאת. היינו נוסעות לקניונים ולבתי קפה, מתחברות לוויי-פיי וגולשות עד הלילה".

מה חיפשת ברשת?
"הייתי גולשת בעיקר בוויקיפדיה, יושבת שעות וקוראת ערכים שקשורים לדת ואמונה. התחלתי להבין שבאמת אין אלוהים, ומההבנה הזו נכנסתי לדיכאון. כלומר, אני לא יודעת אם זה היה דיכאון בהגדרה כי לא הלכתי לאבחון, אבל הרגשתי עצבות וחוסר חשק. חשבתי, 'מה יש לי לעשות בעולם אם אין לי משמעות, אם אין אף אחד למעלה ששומר עליי'".

עיצוב: סטודיו מאקו

עיצוב: סטודיו מאקו

הכאבתי לעצמי פיזית כדי להקל על הכאב הנפשי

בפנימייה היא החזיקה רק כמה חודשים. "היה לי שם נחמד ואפילו יצאתי לסמינר, אבל כבר לא הרגשתי שייכת לסביבה הדתית הזאת. הייתי מנסה לקפל את החצאית, אבל זה לא ממש תפס", היא צוחקת.

הצעד הראשון שלה כיוצאת בשאלה היה קנייה של ג'ינס, גם הוא הראשון שלה. "נכנסתי לקניון הגדול בפתח תקווה עם חצאית וגרביונים, לבושה למהדרין, ויצאתי בג'ינס לא הולם וחולצה צהובה מחרידה. עד היום אני זוכרת את חוסר הסטייל של הסט הזה, אוי ואבוי. אבל אז הרגשתי וואו".

מה עשית עם הקניות כשחזרת לפנימייה?
"החבאתי את הסט הזה בארון, והאמת שלא מצאו אותו שם. אבל כן תפסו את הלפטופ ודיווחו על זה לאבא שלי. הוא נחרד והוציאו אותי מהפנימייה".

התחנה הבאה שלה הייתה משפחת אומנה בראש העין, שם התקבלה לאולפנה. "הגעתי למצב שאני לגמרי לא מאמינה ולא מתאים לי להישאר באולפנה ובמשפחה הזו, אבל הייתי חייבת לכבד את הכל. ללכת עם חצאית, לשמור שבת. זו כבר לא הייתי אני, אבל עד היום אני מאוד מעריכה את המשפחה הזו שעשתה בשבילי המון. אני רק חושבת שזו הייתה טעות של הרווחה להעביר אותי למשפחה דתית, הרי העובדות הסוציאליות ידעו שאני כבר לא מאמינה. אם היו מעבירים אותי למשפחה חילונית, אולי החיים שלי לא היו נראים ככה".

צילום: ענבל מסיקה

צילום: ענבל מסיקה

בגיל 16 חזרה לרחוב. "ניסיתי למצוא בית, אבל לא הייתה לי הכנסה. התחלתי לגרום לעצמי כאבים, הייתי שורטת את עצמי ושורפת את עצמי עם סיגריות", היא מספרת ומראה את הצלקות. "אני חושבת שרציתי להכאיב לעצמי פיזית כדי להקל על הכאב הנפשי. זה לא היה כדי להתאבד או משהו, תמיד היה לי חשק לחיים. תהיי בטוחה שאם הייתי רוצה להתאבד, לא הייתי פה היום".

מסטריז מצאה חדר בדירת שותפות בגבול רמת גן-בני ברק וחיפשה עבודה באזור כדי לממן את שכר הדירה. "חצי שנה עבדתי בכל עבודה אפשרית – מקדונלד'ס, חנויות בגדים, בתי קפה, מכולות. אפילו הייתי אפסנאית, אבל כל פעם פוטרתי כי יחסי האנוש שלי על הפנים".

אז את לא מאשימה את הבוסים שלך.
"ממש לא, איך אפשר להחזיק עובדת כמוני? לא היה לי שמץ של מוסר עבודה. הייתי מתעצבנת ומעיפה את המגש, מגיעה למשמרת באיחור של שעות. אי אפשר להעביד אותי, ומהר מאוד לא היה לי כסף לכלום. שקלתי 43 ולא הייתי אוכלת, גם כי לא הרווחתי כסף, אבל בעיקר כי הייתי בדיכאונות כל היום. זה הגיע למצב שהייתי חייבת כסף מהיר".

שירותי ליווי.
"לא רציתי לבחור במקצוע הזה, אבל פניתי לזנות כי סקס זה מקום שמאוד נוח לי איתו. לא ממש ידעתי לדבר עם גברים, אז כדי לחפות על אי הנעימות הייתי שוכבת איתם, זה היה מקל עליי. סקס היה מקום המפלט שלי".

עיצוב: סטודיו מאקו

עיצוב: סטודיו מאקו

היו לך מערכות יחסים?
"לא ממש, אבל כן יצאתי עם בנים. הייתי בת 16 ויצאתי עם בני 30. היום אני רואה את זה כפדופיליה לכל דבר, אבל אז אולי היו לי דדי אישיוז, לא יודעת".

כאילו שמישהו קילף ממני את החיים

שנתיים עבדה מסטריז כנערת ליווי של גברים מהאלפיון העליון. תחושת האופוריה שחוותה לאחר שהלקוח הראשון שילם לה נהפכה במהרה לדיכאון ולאפתיה.

באיזו תדירות עבדת?
"בהתחלה, כשלקחתי 3,000 לפגישה, עבדתי הרבה. כשהסכומים נעשו גבוהים הייתה לי פריבילגיה לעבוד פעם בשבוע".

צילום: רן יחזקאל

צילום: רן יחזקאל

מי היו הלקוחות שלך?
"אנשים שיכלו להרשות לעצמם את הסכומים שביקשתי".

כמה כאלה היו?
"עשרות. הרבה אנשי עסקים, הרבה מהציבור החרדי. קטע שהגיעו אליי חרדים. למזלי לא הכרתי אף אחד".

מישהו מהקרובים שלך ידע ממה את מתפרנסת?
"אחת האחיות ידעה. היא ידעה גם באיזה מצב כלכלי הייתי, ולכן אני חושבת שהיא אפילו לא ניסתה למנוע את זה ממני".

את יכולה לתאר את התחושות אחרי פגישות עם גברים?
"את יושבת, מדליקה ג'וינט, הולכת לישון ולא רוצה לקום. פשוט שוכבת מתחת לשמיכה שעות ולא יוצאת".

עיצוב: סטודיו מאקו

עיצוב: סטודיו מאקו

ואז מגיע הבוקר, ומה קורה?
"איזה בוקר, לא הייתי קמה בבוקר. הייתי קמה בלילה, עובדת וחוזרת למיטה".

ומתפרקת?
"לא, לא מתפרקת. אני לא בוכה אף פעם. כדי לבכות נדרש איזשהו רגש, ולא היה לי אותו. הייתי אטומה בתקופה הזו, כאילו שמישהו קילף ממני את החיים. כל היום הייתי בחדר, בוהה בקיר".

סמים?
"האמת שלא. הייתי עושה ג'וינט פה ושם, לעיתים רחוקות MD, אבל העדפתי להיות צלולה וערה בעבודה כדי לא להיפגע. את הכסף שהרווחתי הייתי מוציאה על הדירה ששכרתי ועל בגדים. הייתי מאוד בזבזנית, הרגשתי צורך לפצות את עצמי בשביל להרגיש יותר טוב עם מה שעובר עליי. רמת החיים הגבוהה הייתה מקום המפלט שלי".

צילום: סער פסח לרוברטו

צילום: סער פסח לרוברטו

מפלט משמעותי יותר הציע לה יוצא בשאלה שפגשה במקרה. "דיברנו קצת במסעדה, סיפרתי לו את הסיפור שלי והוא הציע לסדר לי לעבוד בתור מזכירה. הוא לקח אותי כפרויקט, הראשון שאמר לי 'את הולכת להצליח'. זה היה לי מוזר, אמרתי לו מיליון פעם שהוא טועה ושאני לא טובה בכלום, אבל הוא עבד קשה כדי לשנות את החשיבה שלי. עד היום הוא חבר טוב. בזכותו הצלחתי לצאת מהזנות".

איך משאירים מאחור את העולם הזה?
"בשבילי זה היה כמו גמילה מסמים, הדבר הכי טוב והכי רע שקרה לי. התרגלתי לא לעבוד חודש שלם ואז לסגור משכורת בשעתיים, ופתאום לא היה לי את זה והייתי צריכה להסתדר עם עבודה, דבר שבקושי הכרתי. כשמשהו לא מצא חן בעיניי הייתי מבריזה, ואז מישהו היה מציע לי לבוא לפגישה בשביל 10,000 שקל ואני כזה, 'אולי אני כן אעשה את זה'. זה באמת כמו גמילה, כי את נמשכת לזה מחדש שוב ושוב, מנסה להפסיק, ממשיכה. אבל בסוף יוצאת". 

אני מבקשת ממי שיודע להפסיק לשתוק

לפני כשנה הודיעו שלטונות הצבא שהוחלט להעניק לה פטור משירות לאור הרקע שלה. בהמלצת הקב"ן החלה מסטריז לקבל טיפול פסיכיאטרי ונרשמו לה כדורים נוגדי דיכאון.כיום היא עובדת כמזכירה של איש עסקים ומתגוררת ביחידת דיור קטנה בראש העין עם שתי כלבות גזעיות שקיבלה במתנה מלקוח בחייה הקודמים. היא לומדת נהיגה, מציירת, משחקת במחשב "פאבג'י" ו"קול אוף דיוטי" ומנסה לשכנע את עצמה לכתוב ("בשנתיים שעבדתי כנערת ליווי כתבתי מאות קטעים למגירה, כולם מבוססים על סיפורים מהחיים שלי"). לפני כחודש חתמה בסוכנות "רוברטו". עבודת דוגמנות היא עדיין לא קיבלה, אבל מהבחינה הזו היא אופטימית.

"מבחינת המראה החיצוני שלה היא יפהפייה בקנה מידה עולמי", אומר רוברטו בן שושן, "שילוב של קייט מוס וסופיה מצ'טנר. מעבר לזה יש לה עומק בעיניים שיכול לגרום לה להצליח בתחום המשחק בנוסף לדוגמנות. הבחורה הזו יכולה לעשות הכל. להיות דוגמנית ביוטי, מסלול, לשחק כמובן. אני מאוד מקווה ומאמין שהתחום הזה יהיה קרש ההצלה שלה, ישים אותה גבוה. איפה שהיא צריכה להיות בחיים".

עיצוב: סטודיו מאקו

עיצוב: סטודיו מאקו

יכול להיות שמצאת את הייעוד שלך?
"לא יודעת, אני עדיין לא מרגישה שייכת לשום מקום ולא מתאימה לשום הגדרה. לא דתית, לא משפחתית. הייתי רוצה להרגיש שאני חלק ממשהו, כי יש משהו מנחם בלדעת שאת שייכת".

את בקשר עם מישהו מהקרובים שלך?
"אבא שלי ניסה לחדש קשר בשנים האחרונות, אבל אני לא רוצה. לא מתוך כעס, פשוט אין לי כוח נפשי להכניס אותו לחיים שלי עכשיו. מתוך 11 האחים שלי, שישה יצאו בשאלה ושלושה מהם התגייסו לצבא. היה לי חלק בהחלטה שלהם, לא שאני נותנת לעצמי את הקרדיט, פשוט הייתי אבן בדרך שלהם אל החופש. אבל חשוב לי שיידעו שבקהילה החרדית יש עוד ילדים שנמצאים במצב שאני הייתי בו והרשויות מעלימות מהם עין, שותקות, לא רוצות להתמודד איתם. אני גם לא מצליחה להבין מאיפה ההיגיון והחוצפה לתת לילדים של ציבור שלם לגדול לבורות מוחלטת, בלי לימודי ליבה. בשביל מה, בשביל שגוש הימין יהיה חזק יותר? למה אף אחד לא חושב על הילדים? אני מבקשת ממי שיודע להפסיק לשתוק".

עוד מעט תהיי בת 20. יש לך תכניות? חלומות?  
"אני לא יודעת מה יהיה איתי, אבל היום אני סוף סוף רוצה שיהיה לי חלום, וזו התקדמות מאוד גדולה בשבילי. אם היינו נפגשות לפי שנה, היית רואה בחורה מנותקת. הייתי חתיכת כלום שעף ברוח. אבל היום זה לא ככה. היום אני רוצה לחלום".

צילום: סער פסח לרוברטו

צילום: ענבל מסיקה

צילום: סער פסח לרוברטו

צילום: סער פסח לרוברטו

צילום: רן יחזקאל

צילום: רן יחזקאל

יסכה מסטריז (צילום: סער פסח לרוברטו)

צילום: סער פסח לרוברטו

צילום הפקה: רן יחזקאל | איפור ושיער: פדור וישניאקוב

השאירו תגובה

 

  • למדתי עם יסכה בבי"ס ובתיכון
    90% ניפוח

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 25 במרץ 2021 | 22:11
  • לא צריך להשליך את הבעיות הנפשיות שלה על ציבור יקר וחשוב, אין לזה שום קשר לבורות ולימודי ליב"ה כמו שאין קשר בין ההדרדרות שלה לזנות לחוסר ההשכלה שלה, במדינה כיום יש כל כך הרב משכילים עם תארים ותעודות מכאן ועד אוסטרליה והם ממש רעבים ללחם, אינני אוהב את מי שמלכלך על ציבור או קהילה שבא ממנה, נראה אותה בעולם החילוני האכזר וה"סובלני" שבו אדם לאדם זאב וכלב, איך היא תסתדר…

    מאת: מוטי |‏ 31 בדצמבר 2020 | 23:28
  • אני גר בבני ברק.החרדים זה אנשים הכי סקרנים
    וחטטנים בעולם.אם היו רואים ילדה יושנת בלילה במגלשה מיד היו מתחילים לחקור.אין מצב בעולם במיוחד החסידים זה הסקרנים הכי גדולים.הם היו מזמינים משטרה ועירייה.כנראה שהיא ישנה במקומות מסתור.כל הסיפור הזוי לגמרי .עם הגזמות חנייה להכפשת החרדים.
    לגבי הזנות.היא בעצמה אמרה שהיתה שוכבת עם כולם.ולכן היה לה נח לעבור לזנות.
    גם המפגש הראשון היא לא היתה בתולה
    כפי שטענה אצל אתגר.בקיצור הסיפור שלה
    טראגי בגלל האמא שמתה ואז המשפחה התפרקה.אין קשר לזה שהיא חרדית ולא בטיך.
    יש אינטרס לנפח דברים ולהמציא לצורך עריכת כתבה אחרת אין מה לספר .

    מאת: מיכה |‏ 13 בנובמבר 2020 | 01:18
  • יש לי חברה בת 45 שהלכה עם חרדי בן 25 נשוי והוא שילם לה 2500 שח לשעה.
    אז מאמינה לכל מילה שלה…….
    גם שמעתי מחבר מבוגר בן 70 שהראה לי דוגמניות בנות 20 שמציעות את גופן תמורת 1000 שח . יפות שלא להאמין……
    לא האמנתי לו עד שראיתי איך הן מתחננות להיפגש איתו בווטסאפ. פצצות אמיתיות. רובן רוסיות…..חלקן דוגמניות…..
    והוא ערב הן 70 עם פטריות בציפורניים. איכססססס אבל מה שווה את ה 200 מיליון….
    בקיצור ישראל הפכה לבית זונות גדול אחד…..
    הרוסיות שברו את השוק
    גברים לא רוצים להתחתן.
    ומי שלא תגרש כבר לא מתחתן עוד…..

    מאת: הכל אמיתי....עצוב...כנסו.... |‏ 13 בנובמבר 2020 | 00:22
  • כשהיא תתבגר אולי היא תבין את הטעויות שלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 בנובמבר 2020 | 23:59
  • מאחל לך יסכה שתצליחי בחייך מעכשיו והלאה .
    ושאף אחד לא יצליח להסיט אותך מהדרך הנכונה והישרה ..
    את בחורה מיוחדת במינה !!!
    ועצה ידידותית תבחני טוב טוב את האנשים שמבטיחים לך הרים וגבעות …
    תאמיני רק בעצמך ולא באף אחד אחר !!!

    מאת: חיים בכר |‏ 12 בנובמבר 2020 | 23:07
  • בחורה חכמה משכמה ומעלה…
    מאחל לך רק הצלחה בחיים ,והשמרי מכל מיני אנשים רעים שקיימים בעולם האכזרי בו אנו חיים ..
    את באמת בחורה מיוחדת ומלאת בטחון עצמי …
    אני בטוח שאת תצליחי בכל דרך בה תחליטי ללכת בהווה ובעתיד …

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 בנובמבר 2020 | 23:03
  • סיפור מדהים המשקף את הבעיתיות בחברה החרדית למי שנופל שם.
    הגיע הזמן שהחרדים יהיו חלק מהמדינה וישתמשו במערכות הרווחה על מנת שמקרים מזעזעים כאילו לא ישנו.
    יסכה את בחורה מדהימה את צעירה חכמה ויפה עם אישיות צנועה וכובשת, עד עכשיו הקבה שמר עלייך עכשיו תורך לבצע בחירות איכותיות להמשך חייך.
    המסקנה שלי שצריך להסתכל לצדדים ולחפש מקרים כאלה ולסייע להם בהקדם האפשרי בלי כל התגובות המתיפיפות בעיקר מהציבור החרדי. ,

    מאת: יהודי מזועזע |‏ 12 בנובמבר 2020 | 22:20
  • אמיצה מאוד ויפיפה אמיתית.
    מקווה שתצליח בכללי ולא רק בדוגמנות
    אם צריך שתתחיל ללמוד בגרות והלאה
    בשביל העתיד והשכלה לחיים.,

    אני גם חזרתי בשאלה באותו הגיל
    והדרך למטה מאוד ברורה מזלי שאחי הגדול
    החזיק אותי לא פשוט בכלל לעזוב את הדת
    ולמצוא עצמך חסר ידע בסיסי בעולם של חילונים
    כיום אני עובד משרד הביטחון 20 שנה אחרי צבא קרבי ומסודר כלכלית.
    אז חבל לכל הקשקשנים שכותבים פה
    אתם לא עברתם את מה שעברנו ולא חייתם את המציאות הקשה אין לכם מה לשפוט אותה ..

    מאת: נדב |‏ 12 בנובמבר 2020 | 18:38
  • הבעיה מתחילה מכמויות הנשמות שנולדות בבתי החרדים האלה. הכל מוטל על כתפי האמא. היא גם יולדת בלי סוף , גם חייבת לדאוג לפרנסה וכשיש כל כך הרבה ילדים אין זמן לבדוק להשקיע או לשים לב לאף אחד.
    לשם כך דרוש חוק הגבלת ילודה עד 2 ילדים לזוג!!!!!!!!!!!!. ואם הם מתגרשים אין להם אישור לעוד ילדים.
    ילדים אינם בובות, ואי אפשר לגדל ילדים כמו גורים בכלוב.
    למזלה של הצעירה הזאת שלא נאנסה או חתכו לה את הפנים, מזלה שלא התמכרה לסמים. לא ממש.
    מזלה הטוב שידעה איך להסתדר ולסבול ומזלה העוד יותר טוב שיצאה מזה, לפחות על פי עדותה,
    המראה שלה עזר לה לשרוד, ואם היא תשכיל לכלכל את צעדיה היא גם תתחיל ללמוד ולהתפתח ולא רק לדגמן. עצוב לדעת מה קורה כשיש יותר מדי בני אדם בישראל שנולדים למציאות בלתי אפשרית ריבוי אוכלוסין יביא אותנו פה להרס אנושי, לחברה מדורדרת קשות ולבעיות של מדינת עולם שלישי.

    מאת: שג |‏ 12 בנובמבר 2020 | 14:49
  • אז ממכירת גוף ל״אנס בפוטנציה״ ישירות, שינית את חייך למכירת גופך לאנסים בפוטנציה בדרך עקיפה, דרך דוגמנות, עם תמונות שמשאירות מעט מקום לדמיון של אותם הגברים

    אני מצטערת מאוד על מה שעברת בחייך ויש לי חמלה גדולה על הכאב שעברת ועדיין עוברת, לכן אני אתן לך את העצה שכנראה לא תקבלי מהסוכן שלך: תמצאי משמעות ומשהו שאת אוהבת בחיים שימלא לך את הנפש ואינו תלוי בגיל או במראה שלך בלבד. תדגמני בשביל להתפרנס, בשביל לשרוד. זכותך, את בחורה יפה וזה בסדר לנצל זאת, רק תזכרי שזה לא ימלא לך את הנפש גם אם תגיעי לטופ. כי יהיה לך תאריך תפוגה כמו לכולן בתחום ואז הריק יהיה גדול מנשוא

    באהבה רבה ובהצלחה

    מאת: רחלי |‏ 12 בנובמבר 2020 | 11:14
  • למה לשפוט את הבחירות שלה הרי לא קל להסתכל ולראות אחרת הרי היא חייה רק בהישרדות והרגישה זרוקה, קודם כל נתחיל מזה שאני מאמינה שהיא רק תפרח יותר אחרי כתבה כזאת ואפילו כבר מתחילה יותר לפרוח, מה שמשך יותר את הכעס חוץ מהכאב והעצב הנורא בכתבה הזאת, לעזאזל איפה שירותי הרווחה? למה עובדת סוציאלית ברווחה ישר מזלזלת? בלי לנסות קצת להושיט יד, אם היא הייתה מושיטה יד ומקבלת עזרה ועטיפה, לא כזה בטוח שהיא הייתה ממשיכה במסלול כזה לא פשוט ואני בטוחה שלא מרצון ממשי אלא בלית ברירה.
    הרגישה זרוקה והיו שכתבו שהיא יפה, יפה אבל מה חשבתם שבגילה היו לה קשרים? להיכנס לדוגמנות במקום? לא. מרגישה שחייה היו לא קלים בכלל ואף אחד לא באמת יודע ואין לאף אחד זכות לשפוט אם הרימו יד על ילד/ה ובטח על סמך היכרות כזאת או אחרת, גם אנשים שאתם לא מאמינים שיעשו אולי אלימים בעצמם ומסתירים ככל האפשר, מאחלת לה כוחות והצלחה ובעיקר עטיפה אמיתית וריפוי הנפש והגוף ביחד עם הפצעים הפסיכולוגיים והסוציאליים, שירותי רווחה בדיחה. פשוט נורא ואיום.

    מאת: אנונימית |‏ 23 באוקטובר 2020 | 02:00
  • אני לא יודעת איך להגיב לכזה סיפור משום שמצד אחד אמא חולה שאין לשפוט אותה קשה כמה שתהיה, ואבא לא מתפקד עקב אישתו איך אפשר לשפוט? לגבי הבחורה כואב מאוד על היותה עובדת בעבודה בזויה ביותר אבל ופה האבל הגדול אני מצטטת: ״אין אלוקים״ השם ישמור לכולם נכתב למעלה הגורל ,בידינו הבחירה אני לא שופטת את הבחורה היא היתה קטינה משהו בחייה ובגידולה נפלה בין הכסאות ופה אני רוצה לומר: יסכה תחזרי ליהדות אין מה לחפש בעולם אחר אני באה מבית של ניצולי שואה שלא האמינו אבל אני חזרתי בתשובה ואין כמו זה אלו החיים האמתיים, אז נכון חרדים או דתיים הם בני אדם לא לשכוח וגם להם יש יצר רע, וצורת התנהגות לפעמים לא מוסרית אבל ופה אבל גדול זה לא כל החברה לא להכליל בבקשה!

    מאת: שיר |‏ 2 ביולי 2020 | 18:25
  • את באמת כל כך חכמה ויפה עם מלא תוכן איכותי בקשה קחי את עצמך לידיים ותעשי עם עצמך משהו…אני מאמין שאת יודעת ומבינה לבד ואת לא צריכה שכל מיני מגיבים אנונימיים יטיפו לך מוסר…אבל כשרואים כזה דבר א"א שלא לפרגן ולומר איזו מילה טובה את חזקה וחכמה רק תזכרי שאם אין אלוקים בשמיים את לא יכולה לבוא בטענות על מי שעשה לך רע כי מה מחייב אותו לטוב? הוא בסך הכל קוף משודרג?!…בהצלחה לך בכל מה שתבחר לעשות…

    מאת: ג'וזי |‏ 17 ביוני 2020 | 20:07
  • בא לי לחבר את כל התגובות המאירות והחכמות שכאן ולהחליף אותן עם הכתבה!
    וכמובן שמאקו ויסכה יקראו אותם…!!!
    ואז ישקלו שוב אם להשאיר כתבה נוראית שכזאת!

    ממליצה לכל אחד לקרוא את התגובות ולא את הכתבה!

    מאת: למאקו וליסכה-חשוב!!! |‏ 14 ביוני 2020 | 10:39
  • אוקייי אני מכירה את המשפחה מצוין
    למדתי אפילו עם אחת האחיות שלה בכיתה
    אני דיי מי\תקשה להאמין לנאמר על אימא שלה
    כי היא הייתה אישה מאד חכמה, עדינה, וחייכנית
    בכל בית לפעמים יש כעס של אימא או משו אבל זה לא הופך אותה לאלימה……..
    ומה שיותר לא נוח לי, שאימא שלה נפטרה, אז כואב הלב שמדברת על שוכנת עפר שלא יכולה כרגע לצאת להגנתה ולהוכיח אחרת…..
    בוודאי שאנחנו לא יודעים מה היה בחדרי חדרים ויכול מאד להיות שהיא צודקת, זה מאד מפתיע ועצוב…………
    בכל אופן משפחה מאד מאד מאד חכמה ויפה
    והלוואי הלוואי שתגיע למנוחה ושלמות עם עצמה
    רק בדברים טובים
    ולא חלילה במקומות אפלים
    כי יש לה ממה להחזיק
    היא יפה ומן הסתם חכמה כמו כולם שם

    מאת: שירי |‏ 7 ביוני 2020 | 22:29
  • אחות יקרה,

    קראתי כל מילה, כל תגובה.

    מאחלת לך שתמצאי את היכולת להתחיל מחדש את חייך,

    שלא תתני לקרבנות לנהל אותך (גם הכתבה הזו היא מגיעה ממקום של קרבן, את לא.)

    כהמלצה של אחות, ותרי גם על הכתבה הזו,
    יתכן שהיא מיותרת עבורך ועבור ההזדמנות שלך להתחיל מחדש את חייך.

    האמיני לי, יש בך הרבה יותר מקליפה יפה.
    יש בך נשמה שהיא כמו יהלום הסלע, שהתכסתה בכל כך הרבה חומות הגנה..

    הסכימי לפגוש את אותה יסכה הקטנה שבך שעדיין מתקיימת וחיה בתוכך.

    עד שלא תסכימי לפגוש את עצמך, יסכה הילדה תמשיך לבעוט מתוכך.

    שולחת לך מלא אנרגיות של אהבה, של חיבוק חזק ואוהב, של שייכות וריפוי.

    מאת: אחות בלב |‏ 7 ביוני 2020 | 20:31
  • גברים מגעילים תתבישו לכם צריך לתבוע אותם אחד אחד שהם מסוגלים לשכב עם ילדה שרעבה ללחם תתבישו נצלנים איך עומד לכם כשאתם רואים ילדה שהיא עצמות בלבד תנו לה את הכסף ותלכו דוחים מסריחים!!!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 ביוני 2020 | 05:05
  • יכלת לעשות את אותה כתבה מבלי לחשוף על הזנות. זה לא היה פחות מרשים.
    לקחת סיכון של כל העתיד שלך לחשוף כזה דבר, זה נועד כפי הנראה אך ורק בכדי להביא קליינטים אמידים חדשים.
    אין הסבר הגיוני אחר.

    מאת: מירה |‏ 7 ביוני 2020 | 02:59
  • הכרתי את אמא שלך..חבל שאת לא זכית להכיר אותה אישה מיוחדת אמא שלקחה על עצמה בגאון את פרנסת הבית ופירנסה אותכם בכבוד פינקה אותכם מעל ומעבר בכל טוב!! חבל שלא זכית לכבד אותה בחייה לפחות תנסי לכבד אותה במותה זה יפתור לך את כל הבעיות כיבוד הורים זה העיקר בעולם ומי שלא מכבד את הוריו גורם לעצמו בעיות נפש ובעיות כלכליות כי הם הביאו אותו לעולם והם צינור השפע לעולם כדאי שתנסי לדון אותה לכף זכות !! ולחשוב טוב על מעלותיה ועל היופי שקיבלת ממנה ולסלוח לה לאהוב אותה לכבד אותה אז תתחילי לחיות מחדש ולפרוח !! בהצלחה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 ביוני 2020 | 01:42
  • צר לי שנפגעת.. אבל להכליל הכול על הציבור החרדי זה מוגזם..
    ודרך אגב לבחורה צעירה כמוך יש עוד עבודות חוץ מזנות.
    בחרת את הכסף הקל..
    ויש דברים שלא שופכים בפני כל העולם..
    לכי תלמדי. זה מה שיעזור לך
    חבל

    מאת: הכללה מגעילה |‏ 7 ביוני 2020 | 01:02
  • כתבה מעניינת אבל חבל שהכותרת היא לא ציטוט מדוייק אלא כמעט הוצאת משפט מהקשרו, היא אמרה: "הסקס היה נורא. שום ילדה בת 16 לא רוצה לעשות סקס עם גברים בני 60 שהיא לא נמשכת אליהם, שדוחים אותה, ושהאישיות שלהם היא של אנס בפוטנציה" והכותרת אמרה: " שם ילדה בת 16 לא רוצה לעשות סקס עם גברים בני 60".

    דבר ראשון הבהרה: יחסי מין עם בחורה מתחת לגיל 18 הם אסורים מסיבות ברורות של חוסר בשלות רגשית, אבל מדובר גם על גבר בן 30 במידה דומה.

    היא דיברה על כל ההתנהלות של כסף תמורת מין (זנות במילים אחרות), מסכים שרוב מוחלט של הבנות לא היה מסכים לזה.

    אני חושב שמה שהכותרת מייצרת היא אײַג׳ופוביה – פחד ודחייה מגברים מבוגרים/זקנים וזה פסול באותה מידה שלועגים על נשים זקנות בכל מיני עקיצות של "יפות לגילן", "שמורות"/"מקומטות".

    זה פשוט עושה עוול לקבוצת גיל שלמה ומקסימה שמתפקדת מבחינה מינית וגם מושכת מבחינה מינית ( מי שלא נמשך,. לבריאות רק שלא יעשה מזה אידאולוגיה).

    לכל קבוצת גיל יש את העשבים השוטים שלה ובכלל זה גם לגיל השלישי. זה לא אומר שצריך להכפיש ולהקצות את כל הגברים בני ה60 ומעלה.

    שיהיה לבריאות לצעיר בן 20 שעושה אהבה עם בת 60 שסימני הגיל כבר מעטרים את גופה, ובאותה מידה לבריאות לבחורה בת 21 שעושה אהבה עם בן 70 (בהסכמה, באהבה וללא תמורה ורצוי גם לא כבגידה בבן זוג אחר…)

    מאת: גבר |‏ 6 ביוני 2020 | 23:13
  • בילבולי שכל !
    אני חי את התחום 25 שנה.
    הפצצות של ת"א לוקחות גג 1000 שח לשעה.
    אין סיכוי בעולם ! שקיבלת כאלו סכומים.
    ואין פראיירים עם כיסים עמוקים שישלמו לך כאלו סכומים, אלא אם כן הם מפגרים (כי אדם חכם לא יסתכן לשכב עם ילדה ולגמור את החיים שלו בבית סוהר).. ולמפגרים כידוע אין כיסים עמוקים.
    מסקנה; הכתבה הבזויה הזו היא פרסומת מוסוות לשירותי ליווי בתעריפי דובאי.

    מאת: סמי |‏ 6 ביוני 2020 | 22:59
  • יסכה מאחלת לך שתמצאי את העוגן בחיים שלך נשמע שאת בדרך הנכונה..:) סיפור חיים נוראי שכזה ממש קשה לקרוא ולדעת שזה מה שקרה לך שם ועדיין קורה הלוואי והכתבה הזאת תפקח למדינה/ למערכת הרווחה הכושלת את העיניים ומישהו יעשה משהו..
    לגבי ההחלטות שעשית כדי לשרוד- איתם תצטרכי לחיות אבל לפחות תחיי ! כל הכבוד לך על הפתיחות מקווה שיש סביבך אנשים שאפשר לסמוך עליהם שיעטפו אותך באמת! בהצלחה

    מאת: אפרת |‏ 6 ביוני 2020 | 22:24
  • הכתבה עושה לה עוול נוראי וחושפת אותה לפגיעות עתידיות, ראוי להסיר את הכתבה שברור שנעשתב התמימות רבה של המרואיינת .כל מי שמכיר את התעשייה לא היה מעיז לחשוף עשצמו בצורה כזו
    כך שגם לכם יש יד בהמשךהניצול שלה .

    מאת: נ.טובה |‏ 6 ביוני 2020 | 20:26
  • לא ברור לי איפה הלב של הכתב הבזוי , של הסוכן שלה ושל האתר שמפרסם כזה דבר. הילדה המדהימה הזו פצועה וללא שום יד מכוונת , איך נתתם לה לחשוף את הסיפור לה ? היא עברה דברים שצריכים להיות מטופלים בחדר הפסיכולוג , לתת לה לחשוף את הסיפור שלה זו נבזות ממדרגה ראשונה . ולך ילדה יפה , מאחלת את כל האושר והשמחה שבעולם ,נסי למנף את החשיפה שלך כרגע לא רק לדוגמנות , לכי ללמוד ולהשלים בגרויות , בטוחה שהרבה אנשים ישמחו לעזור לך.

    מאת: כתב בזוי |‏ 6 ביוני 2020 | 19:29
  • כל הלקוחות מכוערים ועם קטן .
    זה עבודה נוראית

    מאת: עובדת בזנות |‏ 6 ביוני 2020 | 18:52
  • לרוב הבחורות בכלל לא מעניין הגיל של הגבר מולן
    זה קטע אבולוציוני , חלק אפילו נמשכות לבני 30/40
    הרבה יותר למצעירים.
    אני בן 40 והרבה יותר בחורות בנות 20+ מתעניינות בי כי אני מבוסס ומשכיל ונראה טוב.
    כל הקטע הזה זה המצאה של פמיניסטיות מיליטנטיות שאן שרוצות להפוך אותן ללסביות. או שכואב להן שהן גונבות את הזכרים האמידים. או שהן סתם מקנאות כמו רוב הנשים לצערי שזאת תכונה דומיננטית אצלן (זה גם קטע אבולוציוני של מרדף אחרי הקוף השליט)
    הגברים לעומתם מתוכנתים לחפש נקבות צעירות כי זה שיא גיל הפיריון ומבטיח הולדת בנים רבים שחלקם יישרדו. (אגב גם הנטייה של הנשים לעושר היא לא פגם מוסרי אלא מורשת אבולוציונית לשרידות בטבע )

    מאת: שטוייות |‏ 6 ביוני 2020 | 18:46
  • מי שהמליץ לך לצאת בכזו כתבה הוא לא אחראי,לא מספיק כל מהשדעברת בחיים את צריכה תווית של נערת ליווי,הרי כל חייך וחיי הילדים שלך זה ילווה אותך ,כך בנויה החברה ,בשביל מה יצאת עם זה הרי כל מי שהיה צריך לדעת ידע,למה כל העולם צריך לשים עלייך תוית ,לא ברור לי.

    מאת: שוש |‏ 6 ביוני 2020 | 17:35
  • אנחנו מוכרים את עצמנו כל יום בהרבה הרבה יותר בזול רק בשביל להחזיק את הראש מעל המים

    מאת: רמי |‏ 6 ביוני 2020 | 17:26
  • לא רוצה להכליל את כל החברה החרדית . אבל הם זקוקים בהחלט לחשבון נפש ,ולא רק יום אחד בשנה בכיפור. האמא נפטרה אפה התמיכה הרחבה שמספרים לנו עליה . אפה היו האחים והאחיות של אמא והאחים של אבא והאחיינית והבני דודים? לא יכלו לקחת אותה אליהם? זה מה שאני הייתי עושה אם קרוב משפחה היה הולך לעולמו ומשאיר 14 יתומים

    מאת: סבתא אכפתית |‏ 6 ביוני 2020 | 16:39
  • בהצלחה לך בחיים יסקה, את תקווה לבנות אחרות שגם להן החיים לא חייכו במיוחד. אוהב את האומץ שלך. ולכל אלו שיורדים על החרדים אז הם גם אנשים על תשכחו את זה.

    מאת: קרל |‏ 6 ביוני 2020 | 16:00
  • "עבדה בליווי"…יש לזה מילה יותר ברורה, קוראים לזה זנות., נפקנות…כיבוס מילים דהוי…

    מאת: דקל |‏ 6 ביוני 2020 | 15:25
  • אפשר גם להתפרנס משתיפת חדרי מדרגות, חלוקת עיתונים, מלצרות, גננות וכו וכו
    לא עושים מזה עשרות אלפי שקלים אבל חיים בכבוד
    מספר לך אחד שגם פעם היה רעב ללחם

    מאת: אריה במדבר |‏ 6 ביוני 2020 | 15:18
  • מה יהיה? מה הבחורה הזו עשתה. שהיא צריכה להיות בדף הראשי? איזה ערך מביאה אישה במצטלמת בפוזות מיניות? יופי, יש סיפור קורע לב מאחוריה ו…?!?! יש לכם מושג כמה סיפורים כאלה יש?!?!? אז היא הייתה זונת צמרת שלקחה עשרות אלפי שקלים ו…?

    מאת: אוי נו באמת |‏ 6 ביוני 2020 | 12:37
  • בא לי לתת לך חיבוק גדול גדול, להכין לך ארוחה ביתית, ולגרום לל להרגיש אהובה ושייכת.

    אף אחד לא צריך לגדול ככה. מאחלת לל המשך חיים נפלא, אהבה וריפוי.

    מאת: טלי |‏ 6 ביוני 2020 | 12:35
  • מדהימהההה. מחכה לראות אותה עוד ועוד גדלה ומצליחה בענק.

    מאת: עדי |‏ 6 ביוני 2020 | 12:21
  • יסכה את יפיפייה אמיתית יופי מיוחד ייחודי.אבל פתחת את הפה יותר ממה שצריך . סיפרת סודות שהיית צריכה לנצור לעולמי עד. .כסף קל זה לא סיבה להפוך לנערת ליווי. .

    מאת: שג |‏ 6 ביוני 2020 | 12:13
  • מה שנוראי כאן, אלה הזנאים שיודעים שלפניהם ילדה צעירה מאוד, שברירית, שאין לה מה לאכול, מבית הרוס והם הורסים אותה עוד יותר ועוד נשים רבות אחרות, בגלל תאוות בשר, לוזרים, לכו לעשות סקס עם נשים בגילכם במקום לנצל נערות מבתים הרוסים

    מאת: נינה |‏ 6 ביוני 2020 | 11:56
  • לא הבנתי על מה היא בוכה בדיוק, היא עבדה במקומות אחרים ו״הבינה״ שהיא עצלנית וזה לא בשבילה. אז היא החליטה למכור את גופה לאנשים עשירים ולעשות כסף מהיר וקל. בשעתיים משכורת של חודש. זאת החלטה שלה גרידא, אף אחד לא אנס אותה, הייתה לה אפשרות לעבוד ככל האדם בחנות רגילה אבל היא בחרה לה אחרת.
    הדבר היחידי שעצוב כאן בסיפור הזה, זה הסיפור על המשפחה. זהו לא מעבר לזה.

    מאת: לא הבנתי |‏ 6 ביוני 2020 | 11:07
  • מסכנה. אבל חייבת להשלים ולקבל את אבא שלה. אחרת החיים שלה לא יהיו שלמים. היא לא חייבת לאהוב או להסכים עם מה שהוא עשה או לא עשה אלא רק להכיל לקבל ולהשלים עם זה ואז תוכל לפרוץ קדימה.

    מאת: שרגא |‏ 6 ביוני 2020 | 09:34
  • איך בחלק מהתמונות הקעקוע ביד ימין ובחלק בצד שמאל לא הבנתי

    מאת: מעניין |‏ 6 ביוני 2020 | 09:33
  • תצליחי נשמה טובה

    מאת: דודו |‏ 6 ביוני 2020 | 09:11
  • היא הבחורה הכי יפה שראיתי בחיי. איזה חיים נוראים, מקווה שתגשימי את החלומות האמיתיים שלך ותהיי מאושרת

    מאת: בחור צעיר |‏ 6 ביוני 2020 | 08:11
  • תודה ששיתפו בטוח שהגעת ולבכות של הרבה א.נשים שעוברים מה שעברת.
    מקווה שתצליחי הדוגמנות כי נשמע שזו עבודה שמתאימה לך מאוד ואת באמת יפיפיה מבפנים ומבחוץ ויש לך המון לתת.
    תישארי חזקה.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 ביוני 2020 | 06:41
  • פשוט בחורה יפה! הייתי ממליץ לה לנסות אולי להתחיל לסדר לעצמה את החיים עם להשלים 12 שנות לימוד, ולדאוג לתעודת בגרות ולאט לאט להתחיל לחשוב על לימודים אקדמיים! עם המראה שלך היא יכולה לעבוד בתור דוגמנית מצליחה ולפרנס את עצמה, ועל הדרך להשיג תואר, כי היא בסהכ מישהי שבטוח שרוצה להצליח!
    מאחל לך המון הצלחה בחיים

    מאת: אדם טוב |‏ 6 ביוני 2020 | 03:35
  • לא מבין למה לכעוס על הלקוחות כשאת טוענת בעצמך שהעבודה הזאת הצילה אותך והצלחת להתקיים בזכות הכסף שלהם… צריכים להבין שיש גם את המפלט הזה לגברים או נשים בחיים, זה המקצוע העתיק בעולם !!!

    מאת: דיויד |‏ 6 ביוני 2020 | 01:05
  • וואוו איזה סיפור עצוב!!!!
    את יפיפיה!!! מאחלת לך בהצלחה!!!
    גרמת לי לבכות.

    מאת: א |‏ 6 ביוני 2020 | 00:18
  • מה משובש אצלכם?

    זו היא שפיתתה גברים תמורת תשלום..
    אין הבדל בין זה שמשלם לבין הספק, להיפך.

    קחו לדוגמא סוחר סמים וצרכן

    מי אשם?
    ספקית שרותי הזנות או המכור?

    מאת: שוק |‏ 5 ביוני 2020 | 22:58
  • מדהימה חכמה יפה ומחוספסת! תודה על האומץ לדבר בצורה כה אמיתית וכנה על עולם כלכך סגור וחשוך ממנו באת! את אור קטן בקצה המנהרה! הלוואי והיה לאנשים מהעולם החרדי קמצוץ מהאומץ שיש בך! אלופה מאחלת לך המון הצלחה ואושר בחייךותודה שדיברת אמת!

    מאת: אלה |‏ 5 ביוני 2020 | 22:48
  • איך היא עדיין לא קבלה עבודת דוגמנות? היא מהממת. ממש ממש יפה

    מאת: סתיו |‏ 5 ביוני 2020 | 22:43
  • יפיפייה אמיתית!

    מאת: אייל |‏ 5 ביוני 2020 | 22:29
  • יפה מאד וחזקה ושורדת
    מאחחת לך הצלחה והמשיכי בטיפול כדי לשפר את איכות החיים!

    מאת: כל הכבוד על המאבק |‏ 5 ביוני 2020 | 22:10
  • אלופה – אל תוותרי אף פעם – ואת מדהימה !
    עברת כלכך הרבה ואת מכושלת שיא מכל דבר רע בחיים, את יכולה להגיע כל-כך רחוק!

    מאת: אנונימי |‏ 5 ביוני 2020 | 21:34
  • כמישהי שגדלה הדתייה ועברה אונס מספר פעמים ולא מרצון אני יכולה להבין מאיפה זה הגיע. בתור נערה שאין לה משפחה לתמוך בה , לא נתנו לה את הגב שנערה צריכה ובמקום להתפקס על משכל התמקדו על דת הרחוב זה במקום היחיד וזה הישרדות, לצערי הרבה מהנוער בארץ עובר את זה והגיע הזמן שהמדינה תעשה משהו בנידון. לבדוק איפה הילדים שלא מגיעים לבתי ספר מקבלים חינוך ולדאוג להם

    מאת: שיר |‏ 5 ביוני 2020 | 21:08
  • When she works

    בפייסבוק . וגם:

    עבודת מין ועבודות אחרות

    מאת: נטלי |‏ 5 ביוני 2020 | 21:02
  • בעבר גם היו כתבות על חרדים .שהילדה חזרה בשאלה,נזרקה לרחוב בגיל 12 .תתבישו לכם דתים שזורקים את בנותיהם ,אתם רק דתים חסרי לב וחסרי אלוהים

    מאת: אנ |‏ 5 ביוני 2020 | 20:28
  • לא רק נערות חרדיות בורחות וחיות ברחובות . גם נערים רבים… הם בודדים, מבוהלים, מבולבלים. הם עדיין ילדים ויש נשר בשמיים… ומה הם למדו על החיים והעולם בכלל? אפילו גישה למקצועות ליבה לא היתה להם. ראיתי השבוע נער חרדי מחטט בחדר האשפה באיזור החילוני בו אני גרה, בחיפושו בעגלת נייר למיחזור אחר כל חומר כתוב היכול להעשיר את ידיעותיו ולהרחיב את השכלתו. לא חיפש מזון אלא ידע ומזון למוח ולנפש. עצוב…

    מאת: תרה |‏ 5 ביוני 2020 | 20:15
  • לא מאמינה לביפור

    מאת: מבינה |‏ 5 ביוני 2020 | 19:59
  • לא יודעת אם אתם יודעים, אבל כשאתם מפרסמים זונה, אתם מעודדים זנות. להגיד הנה, היא זונה, ותראו איזו יפה ומצליחה היא זה לא מסר שצריך להעביר במיוחד בעידן של היום עם כל המיניות בנערות.

    מאת: ספיר |‏ 5 ביוני 2020 | 19:58
  • את מהממת! ממליצה לך לתבוע את הרווחה והמדינה ששמו אותך באומנה שהתעללו בך. ורצוי מאד שלא ישימו ילדים אחרים אצלם. את יכולה לתבוע הן על המכות, הן על הנפשי ואת יכולה לתבוע עד גיל 25.

    מאת: חן |‏ 5 ביוני 2020 | 19:24
  • וואו. איזה סיפור חיים ואיזו אישיות! בהצלחה נשמה

    מאת: רון |‏ 5 ביוני 2020 | 19:08
  • איפה המשטרה פה? כנראה שהייתה מתחת לגיל 16 כשהודחה לזנות וגם גיל 16 צריכים לחקור אותה ולתפוס את הזנאים הפדופילים

    מאת: חברה זה כבר למשטרה |‏ 5 ביוני 2020 | 19:05
  • מהממת, הלוואי שתצליחי

    מאת: מאיה |‏ 5 ביוני 2020 | 18:15
  • ממתי מחפשים את אלוקים בויקפדיה?!
    זה שאלוקים קיים זאת עובדה בלתי ניתנת להפרכה. יתכן שהנקיפות מצפון שהיו לה גרמו לה לבחור בהכחשה

    מאת: שני |‏ 5 ביוני 2020 | 17:42
  • ולחשוב שוב שהכל התחיל בזה שנתנו לאישה שלא בריאה בנפשה להביא לעולם 11 ילדים… אין כפרה על זה
    וואו כמה שהילדה הזאת יפה!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 ביוני 2020 | 17:15
  • הזונה (לשעבר!) נותנת לנו מוסר איך לחיות !! את ממש דוגמא למופת!

    מאת: מוש מוש |‏ 5 ביוני 2020 | 17:02
  • וואו! יש לך יופי עוצר נשימה ואני מקווה שאת תצליחי. תמיד תהיי עם הפנים קדימה אל העתיד אל תתני לעבר להאפיל עלייך.

    מאת: EA |‏ 5 ביוני 2020 | 17:02
  • קשה לי להאמין שמה שהיא אומרת אמיתי ברובו.

    בתור אחד שהיה ילד נטוש ובאמת סבל מהתעללות מנשים.
    חיי נחרבו טוטאלית.

    חלק מההשלכות זה אדם שהוא מוזנח וסגור מאוד .
    בטח שלא נראה ככה מוחצן ומלא ביטחון.

    לה בתור בחורה יש מלא עזרה.

    הנשים שהתעללו בי חופשיות ואני קבור.

    מאת: דוד |‏ 5 ביוני 2020 | 16:38
  • ילדה אמיצה אולי היית שבורה מבחוץ אבל את ילדה חזקה מבפנים את רק בתחילת החיים שלך העולם יפה והחיים יפים את רק צריכה לקחת אותם בשתי ידיים ולהוכיח לעצמך עד כמה את חזקה ואת יכולה את כול הרוע שבעולם והמון הצלחה בחייך ילדה יפה וחזקה

    מאת: אמיר |‏ 5 ביוני 2020 | 16:26
  • עצוב מאוד מה שנאלצה לעבור אבל אם היתה נואשת לכסף ועברה כל כך הרבה עבודות ולא החזיקה בהן- קשה לי לרחם עליה שכן הגיעה לליווי לחלוטין מרצונה החופשי והעדיפה למכור את גופה ב10000 שח לחודש בשעה אחת מאשר לטחון כל החודש בעבודה בשכר מינימום….מה אגיד, מזלה שנולדה עם הנתונים שנולדה איתם והיתה יכולה למכור את גופה לאלפיון עליון ולא לעמוד באיזו צומת…. אחרת מי היה משלם סכומים כאלה עבור סקס עם משהי ׳רגילה׳ ….

    מאת: אחת |‏ 5 ביוני 2020 | 16:24
  • קהילה דוחה. מה שעבר עליה… מזל שיצאה. ברחה בעור שיניה

    מאת: נורא |‏ 5 ביוני 2020 | 16:12
  • בכל מגזר יש תמיד טוב ורע. כואב מאוד לקרוא את הסיפור שלך, ואכן הרשויות צריכות להיות מעורבות ולהבין את מה שקורה ולהציל את הנשמות האלו. מאחלת לך רק טוב בחיים שתאמיני בעצמך שאת יכולה אמנם ההתחלה לא היתה קלה אבל את תצליחי בזכות עצמך תקחי את הדברים שבאת איתם לעולם ותעשי איתם טוב לעצמך ולסביבה. הכאב תמיד סביבנו אבל צריך גם לקחת את הטוב ולמצוא את החיובי, עם כל מה שעברת את אדם בוגר וחזק ועובדה שיצאת מהעולם הזה ובחרת להכנס לסוג של מסגרת כי בעצם כל החיים לא היו לך מסגרות מוגדרות. מזדהה עם הסיפור שלך מנוקדת מבט אחרת מהחיים שלי מבינה אותך מאוד. מאמינה שיש בורא לעולם הזה אף אחד לא בא לכאן לחינם או סתם להעביר את הזמן. כל אחד עובר כאן משהו החיים לא סוכריות טופי אבל יש רגעים טובים בחיים ועוד יהיו לך תשמרי על עצמך.

    מאת: ב |‏ 5 ביוני 2020 | 15:53
  • סיפור קשה אבל גם לנערה יש חלק מאוד גדול בסיפור יש לה הרבה בעיות עם עצמה ולכן זה הגיע למקום שהגיע

    מאת: נעים חיים |‏ 5 ביוני 2020 | 15:41
  • מרגשת

    מאת: חליל |‏ 5 ביוני 2020 | 15:39
  • אין ספק שהיא יפה, גם בן 80 ירצה אותה.

    מאת: מכלוף 777 |‏ 5 ביוני 2020 | 15:26
  • יסכה את נראת בחורה מקסימה אבל לדעתי יש לך בעיה בהבעת רגשות ואם תטפלי תצאי חדשה.עצוב הכרתי את משפחתך ואימך היתה אישה להערצה חמה תומכת וגם הורה צריך לפעמים שיהיה קשה..אני לא דנה אותך כשתהי אמא תביני מה המשמעות.. ועוד משו בעולם הכללי אף אחת לא עשירה עושים שעורים פרטיים ובייבי סיטר ומיזה בנות מתפרנסות ליפול למקום כזה זה לא דרך רגילה ונורמלית ואני בטוחה שהשם הציל אותך שאת מטפלת בעצמך..לא להאמין באלוקים זה לא חופש ואת בעצמך רשמת שאת מחפשת להיות שייכת..לכולם יש נסיונות ככל שאתה מאמין אתה מתגבר יותר מהר..שהשם יראה לך את הדרך הטובה והנכונה והתפילות של אימך ימליצו בעדכם..

    מאת: אחת |‏ 5 ביוני 2020 | 15:02
  • Oh Baby Girl , Am With ya all The Timez

    מאת: God |‏ 5 ביוני 2020 | 14:54
  • האמנם גברים בני שישים דוחים ואנסים בפוטנציה?

    סיפור על זונה לא דוחה???

    מאת: משה |‏ 5 ביוני 2020 | 14:45
  • למה להכניס את הפוליטיקה לכתבה? מה הקשר? החרדים לא רוצים ללמוד לימודי ליבה, לא קשור לימין או שמאל.

    מאת: אחת |‏ 5 ביוני 2020 | 14:44
  • נוצלה על ידי גברים זקנים, עכשיו מנוצלת על ידי סוכן שמוכר את הסיפור חיים שלה בשביל לגזור קופון עלוב מתוך איזה קמפיין שיגיע.
    הכתבה הזו הרסה לה את החיים, עוד כמה שנים יהיו לה ילדים – גוגל מהיר עליה יעלה את הכתבה הזו, כל כך מיותר לנצל ילדה כל כך צעירה ולפרסם את הסיפור שלה כשעוד לא ברור אם היא מודעת להשלכות של פרסום רחב היקף כזה.
    הרייטינג הוא לא הכל מאקו, חבל שפרסמתם את הכתבה הזו שלא מיטיבה עם הנערה הזו בשום צורה.

    מאת: חבצול |‏ 5 ביוני 2020 | 14:32
  • אם לחרדיות לא היה איסור לחשוף את גופן לעולם והיו לוקחות חלק פעיל בעולם הדוגמנות ובתחרויות מלכות יופי לא רוצה לבעס את החילוניות אבל כמעט ולא היית לכם דריסת רגל בתחום.
    החרדיות היו קוטפות כל פרס אפשרי בתחום הזה.

    מאת: ארץ יפה |‏ 5 ביוני 2020 | 14:14
  • גם אני בסיטואציה של אלימות ודחיה מיום שנולדתי ועד גיל מבוגר. רק שההבדל בינינו שאת יפה ומהממת, ואני כעורה. שמרי על היופי הוא עוזר לשרוד. הצלחה ובריאות.

    מאת: מכוערת |‏ 5 ביוני 2020 | 13:33
  • יסכה חיימשלי אני מהמשפחה אומנם אין לנו כיום קשר אבל בעבר היה לנו קשר מאד טוב …
    אני קורא ובוכה קורא ובוכה ..
    פירקת לי את הצורה ואני בהלם שאשכרה לא סיפרת לי מילה בזמנו ולא שיתפת מה את עוברת
    אבל תדעי לך שקשר דם לא משהו שנעלם ותמיד תשארי אצלי בלב ותמצאי מקום אצלי
    אוהב .

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 ביוני 2020 | 13:23
  • סיפור חיים קשה ועצוב.
    קצת מגמתי בעניין החברה החרדית, אם כי מובן מהצד שלה, גם אם היתה גדלה בחברה הערבית / חילונית שלא סייעה לה היתה מלינה עליהם. ככה זה בכל חברה, לעיתים יש שנתקלים באנשים אוהבים ויש כאלה שלא.
    ועוד משהו קטן שמאוד חשוב לדוגמנות – חיוך!
    אחד!

    מאת: רחלי |‏ 5 ביוני 2020 | 13:21
  • מה יש לי לעשות בעולם אם אין לי משמעות, אם אין אף אחד למעלה ששומר עליי'". הוא שומר עלייך יקירה רק תרימי את העיניים למעלה ותצעקי אליו שאת רוצה לחזור אליו -לדת בדרך הנכונה לא מה שאת מכירה יקירתי את יכולה לחיות חיי דת יפהפיים שמחים מאושרים ורגועים לתמיד רק תחזרי אליו נשמה!

    מאת: התחלתי להבין שבאמת אין אלוהים, ומההבנה הזו נכנסתי לדיכאון. יש אלוקים ענק ואינסופי ששומר עלייך תניד גם כשאת נמצאת במקום שהוא לא אוהב את מה שאת |‏ 5 ביוני 2020 | 13:17
  • תשמעו חברה אני חוזר בתשובה עם כל המשפחה שלי ולמדתי דבר אחד כל ילד חרדי חייב תמיכה מלאה מההורים בשביל לעמוד איתן בדרך ולהחזיק חזק בדור הקשה והעצוב הזה באמת כואב לי הלב לשמוע על גברים ונשים שנפלו וחרדים בפרט כי אני יודע שההורים שלהם לא באמת דאגו להם למאווי הנפש שלהם ולכן אני מקווה שכל הורה יהיה בכל מקום שהוא 100%בשביל כל ילד שלו בשביל שלא נשמע עוד סיפורים כאלה מזעזעים כותב בכאב!!!

    מאת: אורי |‏ 5 ביוני 2020 | 13:15
  • מה רק בתור נערת ליווי יש עבודה?? היא לא שמעה על מלצרות? מה עם לנקות? רק ליווי?

    מאת: עצלנית |‏ 5 ביוני 2020 | 13:06
  • מאחלת לך המון הצלחה אהובה, את באמת יפה ומגיע לך רק טוב! לא רק בגלל מה שעברת, מגיע לך כי לא מגיע לאף אחד לסבול! גם אני באתי מבית חרדי אני ב״ה גדלתי במשפחה טובה ומחבקת ואני יודעת שיש טיוחים והשתקות של מקרים כמו מה שעברת ואפילו גרועים מזה! גם אני בטוחה שאם את רוצה את יכולה להיות שחקנית ודוגמנית בינלאומית את אלופה ועוד תגיעי רחוק❤️

    מאת: Maly |‏ 5 ביוני 2020 | 12:51
  • את גדולה מהחיים תהיי חזקה לא משנה מה תדעי שיש בורא לעולם שאוהב אותך

    מאת: יוסי |‏ 5 ביוני 2020 | 12:19
  • I am sorry that she had a hard time in her life .I think she is stunning and from now on she will succeed big time .good luck to you with lots of

    מאת: Orly |‏ 5 ביוני 2020 | 11:47
  • תודה להורים חסרי אחריות שהביאו ילדים שלא יכולים לגדל…. ובגללם הילדים נאלצים לסבול.
    החוק לא יעשה להם כלום. אז שהגורל יכאיב להם בחזרה. העיקר אומרים שההורים הביולוגים תמיד אוהבים ואין חרטות על ילד

    מאת: fa |‏ 5 ביוני 2020 | 11:41
  • את מהממת, מאחלת לך שתחזרי להאמין בו בבורא עולם כי הכול נעשה בהשגחתו ולדעתי זו הסיבה שאת עדיין לא ממש מחוברת לכלום כי הנשמה שלך כן מחוברת אליו אבל כל מה שעברת מקשה עלייך לראות שזה נעשה בהשגחה פרטית והוא שומר עלייך וזה חלק ממה שאת עוברת בחיים שום דבר לא מקרי, תצליחי בכל מה שאת עושה , מאחלת לך קריירה דוגמנות מדהימה, מציאת משמעות בחיים , הקמת משפחה , בריאות והמון אושר.

    מאת: יעל |‏ 5 ביוני 2020 | 11:29
  • ילדה יקרה
    חויות הילדות שלך עצובות מאוד.
    איו קשר לדת גזע ומין.
    אני שמעתי על ילדים חילוניים.שעברו מסלול חיים דומה לשלך.
    תודה לאל ולגנטיקה הטובה שקיבלת ובזכות היופי המדהים שלך נפתחו ועוד יפתחו בפנייך דלתות ב"ה כיוון שלצערי פני הדברים בעולמנו זה הם חיצוניות בעיקר.
    ישנם המון ילדים שגם הזכות להראות טוב לא ניתנה להם..
    מאחלת לך הצלחה רבה ובעיקר מציאת דרכים טובות שיתנו לך סביבה אוהבת ותומכת ושלוות הנפש.

    מאת: רחל טיגר |‏ 5 ביוני 2020 | 11:25
  • תקשיבי ריגשת . מהממת אחת בהצלחה איפה שתלכי אלוקים איתך.

    מאת: שש |‏ 5 ביוני 2020 | 11:01
  • אני עובדת בזנות מגיל צעיר כי ההורים שלי שניהם התעללו בי פיזית . מינית ונפשית וברחתי לרחוב בתל אביב.דם אנסו וניצלו אותי . אז התחלתי לעבוד בזנות ועד היום אני שם בשביל לשרוד.
    הלקוחות שלי רובם דוחים .
    אני בודדה ועצובה .
    אין אף ארגון אמיתי שבאמת עוזר לנו.

    מאת: עובדת בזנות |‏ 5 ביוני 2020 | 10:52
  • מעבר לזה שהיא יפייפיה משתמע שגם מאוד חכמה!! בהצלחה רבה בחיים❤️

    מאת: מור |‏ 5 ביוני 2020 | 10:48
  • כמעט בכל תוכנית ריאליטי מספרים המתששתפים על חייהם ואתה מגלה שחלקם עברו בדיוק מה שהבחורה היפה הזאת עברה, הם חוו אלימות במשפחה, היו הומלסים, עשו סמים וזנות, ההבדל ביניהם שהם לא באים ממשפחה חרדית והיא כן. אז בואו כולכם תפסיקו להכליל, מה שהיא עברה לא קשור לדת בכלל. מלא ילדים חילונים מלידה עוברים אותו דבר. צריך לעזור לכולם אף אחד לא מושלם. תפסיקו עם השנאה וההכללה ואולי ככה יהיה יותר טוב בעולם

    מאת: גסי |‏ 5 ביוני 2020 | 10:47
  • העיקר רשמתם שהיא עסקה בזנות

    מאת: יורי |‏ 5 ביוני 2020 | 10:46
  • ואוו, כמה אומץ להתראיין ככה ולחשוף משהו כל כך פרטי מעברך… את מדהימה והרבה הרבה מעבר לסתם פנים יפות. אמן ותצליחי!!!

    מאת: אלה |‏ 5 ביוני 2020 | 10:38
  • מעבר לסיפור האישי הקשה של יסכה, היא מציפה כאן בעיית ענק של צעירי המגזר החרדי. רבים מהם חיים בפחד כמו אנוסי ספרד, רק הפוך, מתים לצאת בשאלה, או שיוצאים ואז אובדים, כי אין להם כלים. והמדינה לא דואגת ללימודי ליבה וחינוך מציאותי מחד, ולא מסייעת לאותם חוזרים בשאלה מאידך. כנראה בגלל קואליציות השחיתות עם עסקני הרבנים. נורא. כ"כ הרבה אנשים צעירים מופקרים לגורלם.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 ביוני 2020 | 10:35
  • עשי בגרות…ולכי ללמוד ..ואח"כ לימדי מקצוע…בעולם הדוגמנות הטרדות מיניות …בשפע. המקום האחרון שאת צריכה להיות בו כדי להשתקם…

    מאת: פלג |‏ 5 ביוני 2020 | 10:13
  • אל תמכרי לוקשים שהיית מסכנה ונאלצת לעבוד בזנות, תמיד יש ברירה. עשית את זה בגלל הכסף הקל והעצלנות שלך.
    גם אני חוזרת בשאלה, יצאתי מהבית בגיל 13 וגם חייתי ברחוב. , אופציית זנות מעולם לא עברה במוחי אפילו לשניה, עבדתי כמו חמור לממן את עצמי. את ילדה שהבינה שהיופי שלה פותח דלתות, השריטות הקשות יתחילו בערך אחרי גיל 30 וכשתהיה לך זוגיות רצינית. בהצלחה

    מאת: ירדנה |‏ 5 ביוני 2020 | 10:11
  • אמיצה מאד להחשף ככה.
    יש קשיים בכל חברה, לא רק בחרדית.. גם אצל החילונים יש ילדים שנופלים בין הכסאות.
    חייבים לפתוח עיניים ולנסות לעזור כמה שאפשר.
    ולכל אותם בני 60 שהולכים לילדות מסכנות, שתישרפו בגיהנום

    מאת: הלוואי שתצליחי |‏ 5 ביוני 2020 | 09:58
  • אני גם שם

    מאת: אנונימית |‏ 5 ביוני 2020 | 09:45
  • כותרת מטעה ומטרידה! משתמע ממנה שכחרדית מישהו הפגיש אותה עם בן 60. משהו כמובן הפוך מהמציאות. בחורה מסכנה שעברה חיים קשים ודווקא כשיצאה מהעולם החרדי עברה את ההתעללות הזו.
    מה גם שאנשים מסכנים יש בכל מקום וציון המגזר ממנו הגיעה בכותרת הינה לצורך הכפשה בלבד. נא לטפל לפני שעובר לטיפול משפטי

    מאת: דור |‏ 5 ביוני 2020 | 09:36
  • מה שהיא מספרת זה נכון יש התעללות מאוד גבוהה והזנחת ילדים בציבור החרדי ועצוב מאוד שעובדי רווחה לא עושים כלום … יש ילדים שההורים זורקים אותם מהבית ל10 שעות להסתובב בחצר מוזנחת וזה באמת מזעזע … מדינת ישראל צריכה לחוקק חוק שמותר להוליד רק 3 ילדים ככה יעצר הסבל של אותם ילדים שהורים מולידים אותם בשביל קצבת ילדים ומנצלים אותם כמו עבדים ! מדינת ישראל חייבת לעצור את ההתעללות ,הזנחה והניצול במגזר החרדי מייד!!!

    מאת: הכל אמיתי מה שהיא אמרה הזנחת ילדים פושעת |‏ 5 ביוני 2020 | 09:23
  • בורא עולם נמצא בכל מקום

    מאת: י |‏ 5 ביוני 2020 | 09:17
  • מדהימה!!!

    מאת: אנונימי |‏ 5 ביוני 2020 | 09:11
  • רק לי זה נראה או שהקעקוע שלה מחליף ידים בין התמונות

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 ביוני 2020 | 08:52
  • וואוו פנים מושלמות

    מאת: עדי |‏ 5 ביוני 2020 | 08:44
  • יסכה אהובה. אני רוצה להתנצל בשם המדינה שאף אחד לא ראה אותך באמת ולא היה שם בשביל להגן. תודה שנחשפת. אין לך במה להתבייש., רק להיות גאה. עלי והצליחי!

    מאת: אני |‏ 5 ביוני 2020 | 08:31
  • סיפור מחריד. נשבר לי הלב.

    מאת: מזועזעת |‏ 5 ביוני 2020 | 08:12
  • חמודה,

    גדלת במשפחה מתעללת. נקודה.

    חרדית / לא חרדית זה בכלל לא העניין.

    להדגיש שבאו אלייך גברים חרדים, למה?מה זה נותן לך? עוד קצת יחסי ציבור?

    יכולת פשוט לספר את העובר עלייך: מכות, השפלה, ועוד… זה מזעזע ולא קשור לשום דת, גזע או מין!!!!!

    ההתקפה הישירה והמכלילה על הציבור החרדי, מורידה לי מהאמפטיה וההזדהות. מצטערת.

    זה מרגיש כמו כתבת יחסי ציבור ששילמו עליה לא מעט. כי מי יברר את העובדות בציבור החרדי :(

    מאת: שירי |‏ 5 ביוני 2020 | 08:02
  • מאחלת לך שתמיד תהי מחוברת לאנשים שחפצים בטובתך ועוזרים לך להיות עבור עצמך
    תודה שסיפרת את הסיפור שלך

    מאת: באהבה |‏ 5 ביוני 2020 | 07:53
  • איזה סיפור חיים מטורף!
    יש לה מזל שהיא נראית ככה… לפחות זה פותח דלתות.
    יש נשים עם צרות כמו שלה ללא פתיחת דלתות

    מאת: שמוליק |‏ 5 ביוני 2020 | 07:52
  • זה לא נשמע ונראה אמיתי הזוי לא אמרה איך היו יחסי מין בפעם הראשונה ממי למדה איך נעשתה מקצוענית עם הלקוח הראשון 3000 ש"ח עבור שעתיים לנערה שבוודאי לא ניראתה אז כמו היום לאחר טיפוח וקוסמטיקה עוד מעט כשתעלה מעלה בדוגמנות תצא האמת

    מאת: המלאך |‏ 5 ביוני 2020 | 07:51
  • כרגיל כתבה שמלכלכים על חרדים. בחורה שעברה טרגדיה נוראה , במקום להתמקד בה מתמקדים בלכלוך על אוכלוסיה שלימה כאילו כולם כאלה. ..בטוחה שניסו ועזרו וכנראה שלא היה מספיק לה.. בחורה שרצה ישר לכזה מקצוע מצביע הרבה על האישיות שלה. יש הרבה אלטרנטיבות וגם לכסף קל. ..בחורה שאומרת ומתלהבת שקנתה דירה מכזה מקצוע בלי טיפת בושה. לא קשור דתי חילוני או צ'רקסי. זה דבר שכשאומרים אותו אמורים להתבייש. לא משנה מה הנסיבות.מראה הרבה על האישיות.
    שתצליח …

    מאת: ש |‏ 5 ביוני 2020 | 07:34
  • משהו לא מסתדר לי נראה כחלק מהסיפור לא אמיתי אלא שזה מזכיר לי את "הזמר השרוף"
    איך נערה פתאום מודעת לנושא הליווי ומקבלת בפעם הראשונה 3000 לשעתיים? כזו אשה יפה גם אם אדם רע באופיו לא יוכל ליגוע בה בעניי עובדה היא שיש הרבה מגיבים כולם לאותו כיוון זה אומר דרשני

    מאת: המלאך |‏ 5 ביוני 2020 | 07:14
  • סיפור החיים שלה כואב. הבעיה שאנחנו לא נשמות חדשות, ויש דברים שאנחנו סוחבים מחיים אחרים.
    זה ברור שה' אמת והתורה אמת. וגם ברור שהעולם לא היה קיים מאז ומעולם ויש בורא לעולם. הלוואי שהייתי יכול להיפגש עם הנשמה התועה הזאת יחד עם ששת אחיה ולהוכיח להם את זה בסבלנות רבה כולל אמיתות התורה ולהפיל לה בקלי קלות את כל מה שהיא קראה הפוך. הבעיה שהרגשות שלנו שנולדים עקב אירועי החיים שולטים לנו ברציונל ובשכל. עדיין יש המון מסלולי חיים שאדם יכול לאמץ לעצמו ושיהיו בתחום הכשר והרצוי. הכעס של הנשמה התועה הזאת על בני אדם מסוימים תועל ומתועל עד היום לאפיקים לא רצויים. ממש חבל עליה כי לחידת בחיים יש תכלית ואין שום דבר סתם.

    מאת: פיזיקאי |‏ 5 ביוני 2020 | 06:56
  • מתוקה ומרגשת כאחד.. מלאת חוכמת חיים עם חיים ככ פוגעניים
    אנא צרו עמי קשר לגביה. תודה

    מאת: הילה |‏ 5 ביוני 2020 | 06:48
  • את ילדה מהממת!!! כל החיים לפניך! שתמיד תהיה שמחה ותגשימי את כל משאלות ליבך לטובה. תחלמי ותגשימי.

    מאת: הדר |‏ 5 ביוני 2020 | 06:18
  • טרגי ממש. הלוואי שתשקמי את עצמך ותצליחי בחיים. יופי נדיר , לפחות בארץ שלנו..
    אל תבזבזי את השנים היפות שלך , תשתמשי בהם לבנות דברים להמשך הדרך, דברים שישארו גם כשהיופי יעלם…חבל שהוא עובר כל כך מהר

    מאת: אמא |‏ 5 ביוני 2020 | 05:02
  • חשבתי לפי הכותרת היא מדברת על אייל גולן..

    מאת: ביטון |‏ 5 ביוני 2020 | 04:38
  • מי אתם אנשים שיושבים בבית במזגן מרוצים ומדושנים מאושר שתשפטו אותה? היא עברה גיהנום . במקום לחשוב כמה המערכות של המדינה כושלות , וכמה כמוה נוספים שמצפים ומחכים לעזרה וספק אם יקבלו עזרה, לפני שמצבם יהיה דומה למצבה בימי השפל שעברה.

    מאת: נורית |‏ 5 ביוני 2020 | 04:28
  • If A Girl Comez 2 this
    It’s Only a Man’s Fault Somewhere along the way …

    מאת: God |‏ 5 ביוני 2020 | 03:10
  • זה עוול מוחלט הכותרת "אם חרדית מתעללת" על אישה שכבר לא איתנו להגן על עצמה וכל מה ששמעתם זה צד אחד של הסיפור שעם כל הכאב, ויש פה אכן המון כאב, אמרה בעצמה שהזכרונות האחרונים שלה ממנה הם כילדה בת 11! כאשר האם היתה חולת סרטן בעצמה ואף אחד מכאן לא יכול להעיד אילו השלכות נפשיות יש לסרטן על אדם שלא התנסה, לפחות אל תביאו את הדברים כעובדות.

    מאת: גיגי |‏ 5 ביוני 2020 | 03:03
  • מכירה את הסיפור מקרוב. המוןןןן הגזמה ולא אמת אמיתית..

    מאת: שושי |‏ 5 ביוני 2020 | 01:55
  • "הייתי נכנסת המון לויקיפדיה וגיליתי שאין אלוקים"
    אז צר לי לאכזב אותך שאין שום אדם שיכול להוכיח שאין אלוקים…להיפך אפשר אולי להוכיח שיש אלוקים ואפשר גם להתווכח על ההוכחות וזה בסדר…אבל להוכיח בוודאות שאין אלוקים אין כזו חיה. אין לי מושג איפה ראית הוכחות בויקיפדיה שאין אלוקים אבל גם אם יש זה לא תורה שירדה מהשמים…זה נכתב סך הכל בידי בני אדם כמוני וכמוך ומותר לי לחלוק.
    אבל אני דן אותך לכף זכות בגלל שמועלם לא גדלת בבית חרדי אמיתי שהכניסו לך ערכים וידע תורני..לפי הסיפור שכתוב גדלת בבית מפורק וקשה…ככה שאת לא מדברת ממקום של שכל אלא ממקום של רגש ואומללות נפשית. בכל מקרה בתור בת ישראל מאחל לך שתחזרי לדרך המוטב ואני לא מתכוון להיות "חרדי" או קיטלוגים אחרים שנשמעים מפחיד פשוט מאוד יש לנו ספר שקיבלנו ממי שברא את העולם ונקיים אותו באהבה.

    מאת: מאמין |‏ 5 ביוני 2020 | 01:30
  • יפיפיה. שיהיה לה בהצלחה וחיים מאושרים. אסור לשפוט אף אחד כל עוד לא נמצאים בנעליו.

    מאת: אני |‏ 5 ביוני 2020 | 01:22
  • קראתי את הכתבה והזדעזעתי מאוד . אבל יש לציין שאת בדבריך עושה עוול לציבור שלם . בכל מגזר !! תמצאי משפחות הרוסות,אנסים, וכאלה שיעצמו עיניים ולא יהיה אכפת להם מנזקקים וכו'.
    אין ספק שעברת חיים לא פשוטים בכלל ןשאפו ענק שאת עושה מאמץ לצאת מהעבר שלך אבל בבקשה, הציבור שיצאת ממנו, לפחות ברובו ,הוא ציבור מכיל, אוהב ותומך אז אני מאחלת לך חיים מלאים סיפוק, אהבה ,אושר עושר וכבוד
    ושתמיד תדעי להבחין בין הטוב והרע באמת.

    מאת: חרדית |‏ 5 ביוני 2020 | 01:14
  • אני גם סבלתי בחיים עברתי בחיים חטיפה היתעוללות מינית מאבא וקשרו אותי בשרשראות שהיתי ילדה , סבלתי המון מגיל שש עשרה אני מגדלת את עצמי ובחיים שלי לא מכרתי את הגוף שלי לאף אחד היתי עובדת במיפעלים ובמיסעדות על מנת לחיות בכבוד ואפילו היציעו לי דוגמנות ולא הסכמתי לעולם הזה שיש בו ניצול בנות ושוכבים איתן כדאי שיתקדמו ממש גועל נפש מעדיפה לאכול לחם וחמאה ולא לרדת לעולם הדוגמנות שזו דרך ממש לא מכובדת שכל העולם צריך שיראו לך את התחת ואת הציצי פשוט בושה , אני שמרתי על הכבוד שלי אני נשואה באושר עשרים וארבע שנים לבעלי המקסים ויש לי שיבעה ילדים ושתי נכדות ואני רק בת ארבעים ושלוש אלוהים שמר עליי אני לא דתייה אבל גם לא חילונית יש לי עקרונות של צניעות וכבוד אני אישה מסורתית

    מאת: דנה |‏ 5 ביוני 2020 | 01:10
  • מכיר אותה, הסיפור שלה רובו לא נכון, היא מסכנה ואומללה.

    מאת: אבי |‏ 5 ביוני 2020 | 01:03
  • יפיפיה כמה עצוב

    מאת: רומירו |‏ 5 ביוני 2020 | 00:56
  • בחורה יפה מאוד.
    סיפור קשה, אבל ביחס לנערות חרדיות שעוזבות את הבית, לא באמת יוצא דופן וחבל שזה ככה.

    בהצלחה בדוגמנות.

    מאת: אורן |‏ 5 ביוני 2020 | 00:56
  • התקשורת מאוד אוהבת להראות את החרדית ששוברת את כל הכללים וחוזרת בשאלה.
    הנבלות נהנים להראות את החרדים כמגזר רע ומתעלל.
    אוהבים את השיט הזה ! גועל נפש !
    עם מדינה כזאת יהודית היה כבר עדיף אושוויץ !

    מאת: אשריקו |‏ 5 ביוני 2020 | 00:49
  • את מדהימה וחזקה ואני מאחלת לך המון המון בהצלחה!

    מאת: אני |‏ 5 ביוני 2020 | 00:47
  • עדיף להיות זונה שמאשימה את עצמה מאשר דוגמנית שמאשימה את ההורים והמשפחה.

    מאת: יוסי |‏ 5 ביוני 2020 | 00:43
  • איך אפשר לעסוק בזנות??? הכסף מעניין, מה??? פריצות ופרובוקטיביות, זה ממש מושלם ומכבד, מה???? דוחה ברמות שאין לתאר

    מאת: . |‏ 5 ביוני 2020 | 00:35
  • מכיר אותה היטב, מכיר את משפחתה שנים רבות, מכיר את סיפור חייה.
    הוא אכן לא מזהיר, אבל מעל 50% ממה שסיפרה זה קישקוש בקומקום.
    יסכה, אם חושבת שכך תצמחי, את טועה.

    מאת: מיכאל |‏ 5 ביוני 2020 | 00:26
  • זה סיפור לסרט שיקצור הצלחה בקנה מידה עולמי,הסיפור עצוב וגם מרגש והבחורה היפה והמהממת הזו עברה חוויות קשות ביותר,כל הכבוד על אומץ הלב לפתוח את הסיפור המיוחד הזה וזה רק ממחיש שבערים הדתיות כמו בני ברק ובירושלים יש מקרים של זוועה והתעללויות בילדים,היכן הרבנים שלהם,היכן חברי הכנסת והפוליטיקאים שלהם,שמישהו יתעורר ויעשה משהו.

    מאת: נאור |‏ 5 ביוני 2020 | 00:15
  • יפה מבפנים ומבחוץ, חכמה וחזקה. את תצליחי בגדול

    מאת: ישראל נחומי |‏ 5 ביוני 2020 | 00:12
  • צריך אופי בשביל לעסוק בזנות ובמיוחד כשאין טיפת בושה לספר שעוסקים בזנות, במקצוע הזול והדוחה הזה-איום נורא בעיניי, גם כשהלב לא רוצה לדבר עם האבא שילד אותך ועם המשפחה שלך-איפה הלב, איפה??? מפחיד

    מאת: . |‏ 5 ביוני 2020 | 00:09
  • ילדה מדהימה. שיהיה המון המון בצלחה. לא מאחלת לאף אחד לעבור את זה.
    ואתם אנשים, תפסיקו לשפוט. תתביישו לכם. נו, טוב, ישראלי המכוער.
    והמון בהצלחה יסכה.

    מאת: יאנה מחיפה |‏ 5 ביוני 2020 | 00:05
  • בתור יוצא בשאלה אני מרגיש שאפשר להתגאות בך, את בחורה חזקה ואמיצה, עם סיפור חיים מטורף שקשה אפילו לדמיין, בנוסף את גם נשמעת מאד חכמה, אני לא יודע איך אפשר להתמודד עם אתגרים כאלו כשאת כלכך מודעת לעצמך ומבינה מה קורה, אבל מצד שני אם למרות הכל את לא מתייאשת וממשיכה לבנות את העתיד שלך אני בטוח שתצליחי להגיע רחוק מאד ומחכה לך עתיד מדהים.
    בקשר למגזר החרדי אני מסכים עם הביקורת שלך, אבל מרגיש שהצורה שבה זה מוצג עושה להם גם עוול, כי זה לא מראה את המורכבות שבעניין אלא פשוט מציג אותם כעולם אכזר ומנוכר וגם את יודעת שזה לא נכון.

    מאת: יוצא בשאלה |‏ 5 ביוני 2020 | 00:02
  • לא הלך לך בחיים?? מבין אותך

    אבל למה ללכלך על ציבור שלם???

    מאת: רן |‏ 4 ביוני 2020 | 23:49
  • לכי תלמדי… להיות דוגמנית זו לא עבודה

    מאת: ליאת |‏ 4 ביוני 2020 | 23:47
  • זוועה. זה התוכן שמאקו אוהב לקדם.

    מאת: ממש לא היה נעים לקרוא |‏ 4 ביוני 2020 | 23:47
  • אם את תקראי את זה פעם תדעי לך שיש לך אח מתוק ומיוחד שכל פעם שמדבר עלייך כולו מתמלא בדמעות של געגוע אלייך .הוא אוהב אותך ורק מחכה לקשר איתך !!

    מאת: יצחקי |‏ 4 ביוני 2020 | 23:37
  • אם יש לה פינה חמה אצלכם אז תעשו את הצעד ותיצרו איתה קשר ותתאחדו מחדש חבל על שנים יקרות הלו

    מאת: אני |‏ 4 ביוני 2020 | 23:33
  • שיהיה לך בהצלחה – את נשמעת אחלה בנאדם

    מאת: מירי |‏ 4 ביוני 2020 | 23:32
  • קשה עד בלתי אפשרי לעזוב כתות.
    המחיר הוא תמיד קשה ואכזרי שכן המשפחות נאלצות לנתק קשר עם בת המשפחה שעזבה את הכת.

    מאת: רוני |‏ 4 ביוני 2020 | 23:22
  • מאחלת לך הרבה בריאות והצלחה. עברת המון ויצאת חזקה. כל כך מקווה שיש לידך אנשים טובים שיחזקו אותך. את לא חייבת להתראיין למדיה ולספר כל כך הרבה (גם לא בשביל רוברטו!!). תעשי רק מה שעושה לך טוב ומרגיע את נפשך. אל תאשימי את עצמך. זה הכי טוב שידעת לעשות בתקופת החיים ההיא.

    מאת: רתם |‏ 4 ביוני 2020 | 23:20
  • קיבלו הרבה עזרה ותמיכה ותמיד הפנו עורף. היו בעיות התנהגות קשות מאודד.. אחותה נישאה לערבי

    מאת: מכירה אישית |‏ 4 ביוני 2020 | 23:09
  • נערות לווי הפכו לגיבורות תרבות

    מאת: ישראלי |‏ 4 ביוני 2020 | 23:04
  • מהממת, בהצלחה!!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 ביוני 2020 | 22:59
  • זוכרת אני את האמא ע"ה צדקת אמיתית שמחלתה היכה בהלם את כל השכונה, צדקת נסתרת, מעטים יודעים כמה האמא ע"ה עזרה למשפחות במצוקה ובשלום בית בשכונה, הייתה מקשיבה לכל אחת, יסכה הייתה ילדה מופנמת, מפוחדת, מוזרה, תמיד נסחבה אחרי כולם. קשה לי קצת עם התדמית שיצאה לאמא שחבל שיסכה לא הכירה כל כך לעומק, יהי רצחון שיגיע המשיח ויסכה תחזור בתשובה

    מאת: שכנה בויזניץ |‏ 4 ביוני 2020 | 22:39
  • בעולם החרדי כמו החילוני יש משפחות טובות ויש פחות. יש בכל מגזר חרדי דתי חילוני ערבי כל מיני משפחות. ואי אפשר להכליל מגזר שלם. בתור חילוני שמכיר גם את העולם החרדי יש המון משפחות טובות בעולם החרדי שאוהבות את הילדים שלהם. שהם אנשים טובים חמים ומקסימים. אנשים מדהימים. יש חרדים שכל עולמם הם התנדבות למען אחרים. יש שם אנשים מדהימים. אי אפשר להכליל מגזר שלם. מאחל לבחורה המתוקה לראות אור בחייה.

    מאת: אהבת חינם |‏ 4 ביוני 2020 | 22:36
  • חתיכת סיפור יש לבחורה הזו. זה סיפור של מאות אלפים נשים בעולם שנולדו למשפחות קשות יום, אכזריות או מזניחות, לא יודעות איך לצאת מהמערבולת ונופלות לידיים של זאבים. את בחורה יפה, חכמה וחזקה, רק חוששת שבגלל פרסום הסיפור שלך, יש אנשים מאד רעים ונבזיים שגם אם תעלי לדרך הישר, תמיד יזכירו לך את עברך, יטרידו אותך וינסו לפגוע בך. אולי הראיון הזה גורם לך לשחרר את המטען הנפשי רגשי, אבל באמת מקווה שגברים אכזריים לא ינסו להתעמר בך. תשקמי את עצמך, תחסכי כסף, תלמדי, ואל תתקרבי לגבר בכלל בשנה הקרובה, לא מינית ולא רומנטית, כדי שהגוף והנשמה שלך יתנקו… שיהיה לך רק טוב ובהצלחה.

    מאת: אישה אחת |‏ 4 ביוני 2020 | 22:33
  • מהממת שיהיה הרבה בהצלחה, נשמעת מאוד בוגרת לגילה כל הכבוד לה על הדרך שעשתה ובאמת שיהיה בהצלחה מקווה לשמוע עליה בעתיד רק טוב

    מאת: דנית |‏ 4 ביוני 2020 | 22:23
  • איזה ילדה יופי נדיר מושלמת צריכה פשוט מעטפת של משפחה אני מוכנה לקחת אותך כבת ולהעמיס עליה אהבה אני מאחלת שתצליחי באשר תלכי ואשמח להיות לך אמא תגידי לרוברטו שזו אמא של אייל שנוזל ריגשת אותי עד דמעות תצליחי מאמי

    מאת: רותה |‏ 4 ביוני 2020 | 22:14
  • את הגיבורה שלי.. . את הולכת להיות דמות משמעותית בעולם הזה. ולא בגלל היופי, בגלל שאת חכמה ורגישה ויכולה להגיע לכל אחד ולעשות כל דבר. שמחתי לשמוע עלייך ובהצלחה בכל אשר תפני

    מאת: יונתן |‏ 4 ביוני 2020 | 22:00
  • כמי שמנוסנ מאוד ומכיר את תחום התמיכה המינית לעומקו, הסכום שצוינו בכתבה מצוצים מהאצבע. גם יפיפיה כמוה לא מקבלת יותר מאלף ₪ למפגש.

    מאת: ציון |‏ 4 ביוני 2020 | 21:55
  • עברת יקרה חיים לא פשוטים , ועדיין כל החיים לפנייך , מאחלת לך אושר ואהבה ומשפחה , ושתרגישי שייכת כמו שאת רוצה , מדהימה שאת

    מאת: יעל |‏ 4 ביוני 2020 | 21:44
  • מהממת , את חזקה ומדהימה

    מאת: יעל |‏ 4 ביוני 2020 | 21:43
  • את יפיפיה נדירה מבפנים ומבחוץ!!! כל הכבוד לך. אל תפסיקי לחלום והלוואי שכל חלומותיך יתגשמו. הכי מגיע לך.

    מאת: טובה |‏ 4 ביוני 2020 | 21:39
  • כמורה לנוער בסיכון, הסיפור שלה קשה וכואב. לצערי הרב יש כל כך הרבה בנות שעוברות חיים לא קלים, בלתי ניתן לתפיסה. לא משנה באיזה מקום היא נמצאת עכשיו, כלכך קשה להרים את עצמך. ואם היא מצליחה לעשות את זה אז כולנו צריכים להצדיע לה.

    מאת: קשה |‏ 4 ביוני 2020 | 21:32
  • זה לא כזה חכם לפרסם את הכתבה הזאת כך שבנות נוספות בנות 16שבמצוקה יקבלו רעיונות יצרתיים

    מאת: לאה |‏ 4 ביוני 2020 | 21:32
  • עצוב מאוד!!!!
    רק חבל שזה לא אמת.

    מאת: חה חה |‏ 4 ביוני 2020 | 21:31
  • נו מה יהיה? כתבות תוכן שמציגות את כלל הציבור החרדי כ"מכה". מעניין על בנות שיוצאות מהמגזר הערבי ששם כלל אין אלימות במשפחה אתם לא עושים כתבות ובעולם החילוני זה ודאי לא קיים.

    נ.ב.
    עדיין את עבריינית שמכשילה את הרבים.

    מאת: רם |‏ 4 ביוני 2020 | 21:12
  • החרדים מזוייפים
    איפה שיש איסור
    יש פירצה לפורענות
    בחרדים קיים אלימות,רוע,גיזענות
    רב מושחת
    כל החוזרים בשאלה
    צודקים
    הם באים למקום חופשי ללא גבול
    כמו הילדה הזאת יש כמוה רבבות
    נערות ליווי
    מסוממות
    זו דרכם לחופש

    מאת: אל |‏ 4 ביוני 2020 | 21:04
  • יסכה המתוקה המיוחדת והיפה כולם אוהבים אותך פה במשפחה לא עזבנו אותך אף פעם !! אהבנו ותמיד נאהב אותך חשבנו שבחרת לך דרך ואת לא רוצה אותנו יותר..תמיד תוכלי לחזור אלינו יש לך פינה חמה ואוהבת תמיד!! מתפללים עלייך שתצליחי תמיד כואב לנו על הדרך שאת עוברת ולא ידענו עד כמה…אלוקים שמור עליך בכל מקום שתלכי כי מלאכיו יצווה לך לשמרך בכל דרכיך ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם נשיקות חמות וגעגועים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 ביוני 2020 | 20:50
  • זנאים = אנסים

    חפשו בפייסבוק: WHEN HE PAYS

    מאת: ) : |‏ 4 ביוני 2020 | 20:46
  • עצוב מאוד מאוד!!
    אבל בתור חרדית שקורות את הנשמה בעבודה עם נערות בסיכון, ההכללה המגעילה והחליפה הזו ממש פוגעת.
    הרווחה, העיריה, המגזר, כלום נותנים את כל מה שיש להם ומעבר בכדי שהערוץ ממשפחות מצוקה לא תענה למצב הזה. לא השערה. ידיעה. של אחת שעובדת בזה.
    אז די

    מאת: אני |‏ 4 ביוני 2020 | 20:38
  • כל המגיבים המאד חכמים שמספרים לה שגם כאן היא מוכרת את גופה
    כן? כי אם כך אז גם זמרות מוכרות חלק מגופן. את הקול שלהן. וגם מרצים מוכרים את השכל שלהם.
    הם אתם לא מבינים מה ההבדל בין זנות לבין לשדר מיניות כיפית ומשוחררת בתמונות אתם בבעיה די קשה.

    ואמאלה איזו יפה היא אלוהים שישמור

    מאת: חי |‏ 4 ביוני 2020 | 20:37
  • מהממת! וסיפור עצוב

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 ביוני 2020 | 20:13
  • בחורה עם יופי מהפנט.
    והסיפור שלה כאילו לא קשור אליה….
    יופי מלאכי עם חיים של גיהנום.
    שתצליח!

    מאת: יעל |‏ 4 ביוני 2020 | 20:04
  • וואיי קראתי את הכתבה הזו עם דמעות ,את בחורה כל כך מדהימה אני מחבקת ומחזקת אותך מרחוק ,את גיבורה אמיתית ובהחלט אישה חזקה לא הרבה שורדות איפה שאת היית ,את אלופההה אמיתית !!!

    מאת: את גיבורה ואלופה (: |‏ 4 ביוני 2020 | 20:01
  • צודקת נשמה יפה וטהורה לאף אחת לא מגיע לחיות חיים כאלה ! את נסיכה כל החיים לפניך עלי והצליחי!

    מאת: קרן |‏ 4 ביוני 2020 | 19:45
  • למה ביישתם אותה ברבים? אתם לא בני אדם הרסתם לה את כל מה שהיה יכול להיות לה.

    מאת: למה לחשוף כזה דבר? |‏ 4 ביוני 2020 | 19:44
  • יש סתירה בין הדברים שהיא אמרה.
    הוא משכה את הזמן בדיבורים כדי לא שזמן בסקס יהיה קצר
    ואח"כ היא אומרת שסקס זה היה המפלט שלה כי היא גרועה בלדבר.
    בכל מקרה, טיפול טוב, ועבודת המידות
    הלוואי שתצליח

    מאת: ציפי |‏ 4 ביוני 2020 | 19:42
  • אמא איזה יפה היא ואיזה סיפור חיים

    מאת: שלומי |‏ 4 ביוני 2020 | 19:42
  • אני חרדי. מבין אותך לגמרי. רק דבר אחד אצל החרדים כן יש עזרה. לא יודע מי ראה אותך בחדרי מדרגות יושנת.. אני אם נתקל עוזר לכל אדם..

    מאת: שלום |‏ 4 ביוני 2020 | 19:20
  • ילדה יפה ומהממת, הלוואי ותצליח
    ממש יפהיפיה

    מאת: ישראלי |‏ 4 ביוני 2020 | 19:09
  • יפהפיה מהממת את לא אשמה במה שקרה הגברים הזקנים העשירים והטורפים אשמים שילכו לאלף מדורי גיהנום ולך שתהיה הרבה הצלחה בהמשך חייך אמן כן יהי רצון

    מאת: הראל אייל |‏ 4 ביוני 2020 | 19:00
  • עצוב מאוד, נקווה שבאמת תשתקם.

    מאת: דתל״ש |‏ 4 ביוני 2020 | 18:47
  • היא לא תרמה כמו עדה יונת אבל יש לה יופי נדיר

    מאת: אעישה |‏ 4 ביוני 2020 | 18:38
  • איזו בחורה מעניינת ויפיפה! אני מקווה שאת קוראת את זה ואני מאחלת לך רק טוב והצלחה בחיים. מחכה לקרוא קטעים שכתבת מתישהו :-)

    מאת: נועה |‏ 4 ביוני 2020 | 18:23
  • באמת יפהפייה!
    מאחלת לך הצלחה, מכל הלב!!

    מאת: מישי |‏ 4 ביוני 2020 | 18:09
  • יפיפיה עוצרת נשימה. בכיתי כשקראתי את הכתבה. נקרע לי הלב. כמה היא יפה מבחוץ וכמה החיים התאכזרו אליה. שיהיה לך בהצלחה בחיים ושמעכשיו רק יהיה לך טוב.

    מאת: אישה |‏ 4 ביוני 2020 | 17:54
  • מזעזע.!!!!
    והעובדת הסוציאלית שהיא התריעה בפניה ולא עשתה שום דבר., אני מקווה שהיא קוראת את הכתבה ולומדת ממנה שיעור, אם היא עדיין עוסקת בעבודתה.
    ולנשוא הכתבה- מאחלת לך בהצלחה ,בהחזרת החיים למסלול נכון ראוי שמעתה והלאה יהיה לך טוב ושתיהיי מאושרת ובריאה..

    מאת: גילי |‏ 4 ביוני 2020 | 17:52
  • היא לא מייצגת.
    לאחר בחירת ראשת ממשלה בניו זילנד – ג'סינדה, אחת הפעלות הראשונות שלה היה להכניס את מקצועות הזנות לרשימת המקצועות המועדפים במדינה שזכאים לקבל אשרת עבודה חוקית במאי 2018. הפתרון רק בהסדרה ופיקוח כמו בעשרות מדינות בעולם: אוסטרליה, ניו-זילנד, נבאדה בארה"ב, הולנד, צ'כיה, גרמניה, יוון, שוויץ, סינגפור, אוסטריה, בלגיה, ספרד…

    חפשו בפייסבוק: WHEN SHE WORKS

    מאת: נטע |‏ 4 ביוני 2020 | 17:50
  • סיפור עצוב. מאחלת לך עתיד שמח ושתגשימי את החלומות שלך.

    מאת: אדל |‏ 4 ביוני 2020 | 17:49
  • מהממת שאת שיהיו לך חיים מושלמים ורגועים הרבה אושר

    מאת: תמר |‏ 4 ביוני 2020 | 17:44
  • מהממת , מאחלת לך המשך חיים מאושרים ובריאים הלוואי שתגיע למקום הכי טוב שיש … את עולם ומלאו מגיע לך את הכי טוב :)

    מאת: לולי |‏ 4 ביוני 2020 | 17:39
  • וואו, סיפור לא קל.. עושה רושם של בחורה פקחית מאוד, שיהיה לה בהצלחה.

    מאת: ענת |‏ 4 ביוני 2020 | 17:27
  • אז מה השוני בלהצטלם בתנוחות מגרות ? גם פה את מוכרת את הגוף שלך

    מאת: איזה בזבוז |‏ 4 ביוני 2020 | 17:19
  • יפיפיה, בהצלחה

    מאת: בן |‏ 4 ביוני 2020 | 17:01
  • היא מהממת.
    סיפור חיים מטלטל.
    צריכה מנהלים שבאמת ידאגו לה ולא לכסף של עצמם.
    שיהיה לה המון הצלחה ושתמיד תהיה לה מסגרת תומכת.

    מאת: Kom |‏ 4 ביוני 2020 | 16:52
  • היא עדיין מוכרת את גופה. נשארה אותו דבר

    מאת: אור |‏ 4 ביוני 2020 | 16:38
  • מאקו .אולי תביאו פעם אחת תוכן איכותי

    מאת: Sam |‏ 4 ביוני 2020 | 16:36
  • הדבר הכי עצוב שקראתי היום.

    מאת: חני |‏ 4 ביוני 2020 | 16:28
  • בכיתי עכשיו בגלל הסיפור המצמרר הזה. הלוואי והיה מי שיעזור לך אז ואני מקווה שעכשיו את עוזרת לעצמך.

    מאת: טוב |‏ 4 ביוני 2020 | 16:24