"פילטרים הופכים אותך ליפה יותר, יש סיבה שכולם משתמשים בהם. גם אני"

עשרים השנים הראשונות בחייה של סאמי ליפקין היו רגילות מאוד. בית ספר, צבא, עבודה מועדפת בתחנת דלק. ואז סטייליסטית שמה לב לתמונה שלה באינסטגרם, והדרך לקליפ של מרגי, לצילומים במרוקו ולדירת דוגמניות בלונדון הייתה קצרצרה. עצירות במסלול: הקליניקה לרפואה אסתטית של אבא שלה ("זריקה אחת, בקטנה") והדירה של בן הזוג בן ה-30 ("כל הבגדים שאני לובשת הם שלו")

מאת  | ‏ 7 מאי 2020

סמנטה ליפקין (צילום: דור שרון)

סמנטה ליפקין (צילום: דור שרון)

כשסמנטה ליפקין מספרת על הפעם היחידה בה עברה הזרקה בשפתיים, היא זורקת כמעט כבדרך אגב את התוספת "אבא שלי עשה לי". אביה של ליפקין הוא רופא עור בהכשרתו שעובד בתחום האסתטיקה. יום אחד, ביקור במרפאה שלו הסתיים על כיסא הטיפולים. "נכנסתי למשרד שלו, הייתי צריכה לעזור לו במשהו עם המחשב, הוא בדיוק עבד על אמא שלי ואז הסתכל עליי. הוא אמר לי 'סאם, את לא צריכה איזה נגיעה?' ואמרתי 'לא אבא, זה בסדר'. אמר 'בקטנה, את יודעת, מילוי קטן'. נתתי לו, וזהו. זה באמת ממש בקטנה. לא נראה לי שמישהו שם לב, אף אחד לא הגיב לזה, אולי רק החברים שלי שראו את זה באותו יום. בסוכנות לא אמרו לי כלום". 

בגילך כבר יש דברים לשנות?
"תמיד יש. כשאתה מסתכל במראה אתה רואה משהו קטן, איך אני רוצה למלא את זה, לשנות את זה. לא יודעת, נראה מה יהיה בעתיד, אבל כרגע אני לא מתכננת. אני רק יודעת שאבא שלי שם, אז אני מסודרת אם יש בעיה".  

ליפקין (22) היא דוגמנית צעירה ומבטיחה, אבל עד לפני קצת יותר משנה היא עדיין עבדה כמתדלקת. לפני כשנתיים, כשהשתחררה מהצבא, היא אפילו לא חשבה על קריירה בדוגמנות. היא לא ידעה מה היא רוצה ללמוד, אם בכלל, ובהיעדר תכניות אחרות התחילה עבודה מועדפת בתחנת דלק בקריות. "כל השבורים הלכו לעבוד שם מועדפת. זה היה בשום מקום, ליד השדות. מקום ארור, פתוח. לא הייתה שם חנות נוחות אפילו, רק דלק. הקיץ היה סבל אבל גם החורף היה סבל, אין משהו ביניהם. בקיץ את מזיעה שם ממש, ממש. השמש קופחת עלייך בשדות. ובחורף הכל פתוח, יש לך גג אבל בגלל שהשדה ענק אז כל הרוחות וכל הסופות עלייך. היו חוויות".

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

ואיך הלקוחות התייחסו אלייך?
"תמיד היו שם הזויים ששורקים, שעוברים וצועקים. יש את המוכרים שמתחילים, תמיד צחקנו עליהם, נתנו להם שמות, כינויים. אלה היו הבדיחות שלנו".

היו מקרים לא נעימים?
"היו, אבל התמודדתי עם כולם. מישהו אפילו ירק עליי פעם אחת. טפטפתי טיפת בנזין כשהוצאתי את האקדח מהרכב שלו והרכב שלו כולו כזה פנסי. הוא יצא והתחיל להתעצבן ממש ולא שתקתי. הוא ירק עליי, הבוס הגיע, העיף אותו מהתחנה ואמר שהוא לא יכול להיכנס יותר למקום הזה".

"תצטלמי ליד השלט של התחנה, שיהיה לי כשתתפרסמי"

היא התגלתה לפני שנה על ידי הסטייליסטית לירון עיני. כמה חודשים אחר כך היא כבר הוחתמה בסוכנות "איט מודלס" ומאז עבדה בלי הפסקה והספיקה לטוס לצילומים במרוקו ולונדון. "הייתי מצטלמת ומעלה תמונות סתם בכיף שלי, מרוב שעמום. ואז לירון שלחה לי הודעה שהיא רוצה אותי לצילומים וזרמתי. אמרתי 'יאללה, אני לא עושה כלום עם החיים שלי גם ככה, אני מתדלקת בתחנת דלק'. הצטלמתי איתה ואז המשכנו לעבוד יחד בכל מיני פרויקטים, קמפיין של Fix, קליפים עם מרגי. משם זה התפתח". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by fix UNDERWEAR & PJ (@fixfixfixfix) on

ותוך כדי המשכת לעבוד בתחנת דלק?
"זה כבר נהיה בדיחה בתחנה, הנה הדוגמנית שלנו הגיעה, למרות שאז הצטלמתי רק בקטנה, ואז עשיתי את הקליפ של מרגי וכולם אמרו 'הנה הכוכבת שלנו'. הבוס אמר, 'תצטלמי ליד השלט, אני שומר את זה לעתיד'. זה התחיל כבדיחה ואז תוך כדי זה תפס תאוצה". 

ניכר שליפקין עוד רואה בעצמה חלק מחבורת השבורים בתחנת הדלק, לפחות בחלק מהזמן, ומרגישה יותר בנוח לדבר על עצמה כמתדלקת מאשר כדוגמנית. "זה עדיין מוזר לי להגיד שאני מדגמנת. שואלים אותי מה אני עושה אני אומרת להם כזה, 'אה… מדגמנת'. זה מוזר להגיד את זה. הדוגמנות זה מה שהציל אותי, זה בטוח. היה לי דיכאון וזה מה שהוציא אותי ממנו. זה הביא לי תעסוקה, פתאום אני יוצאת, פתאום יש משהו שחשוב לי, משהו שמקדם אותי. טסתי לחו"ל, זה היה מטורף. לפני זה לא טסתי לחו"ל כמעט בכלל, הייתי פעם אחת ברוסיה בגיל שש, וטסתי לאמסטרדם עם ידיד שלי. בדוגמנות טסתי למרוקו, ללונדון. הייתי אמורה לטוס החודש שוב ללונדון. 

גרת בדירת דוגמניות כזאת?
"יש לי סוכנות בלונדון שהייתי צריכה לעבוד איתם, אז הייתי צריכה עכשיו להיות בדירת דוגמניות, ב'סטיי' כזה. אבל הקורונה הכתה וביטלו".

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

ואיך היה במרוקו?
"היה מפחיד, מקום משוגע. לקחו אותנו לטירה ענקית. אבל האזור ממש עני, אסור לצאת מהטירה, בוא נגיד ככה. הייתי תקועה שם איזה ארבעה ימים בבית מלון. לא התלוננתי, פינקו אותנו, היה אפשר לעשן נרגילה עד שש בבוקר, מביאים לך נרגילה ומביאים לך גם קוקטיילים עם זה. היה כיף".

וואו. חשבת לפני כן על עבודה בדוגמנות?
"גם לפני זה היו לי הרבה הצעות ולא תמיד רציתי. תמיד מציעים לך הצעות, 'רוצה לעשות פרויקט ביחד, להצטלם', אבל לא תמיד זה עניין אותי. גם לא אהבתי להצטלם בתור ילדה קטנה. כל התמונות ילדות שלי כולי זועפת, לא אהבתי לחייך, עשיתי פרינציפ להורים שלי, הם סבלו מזה". 

אבל עכשיו הם בטח שמחים.
"לגמרי שמחים. הם כל הזמן מבקשים ממני תמונות, שאני אשלח להם צילומים. הם תולים, מדפיסים, מתגאים. אבא שלי ממש רצה שאני אעסוק במשהו כזה, תמיד אהב שאני מצטלמת".

ולא קשה להם לראות אותך בתמונות יותר חושפניות? עירום?
"עירום לגמרי לא יהיה. למרות שכבר יצאו לי תמונות, אתה יודע, תמונות שאני בלי חזייה אבל לא רואים כלום, תמיד אני שמה יד או משהו. זה גם היה מוזר בהתחלה, אתה מוריד את החולצה ואתה נמצא בלי חזייה בחדר מלא. פתאום התרגלתי להיות ערומה ליד אנשים".

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

לא עושה טיקטוקים

בימים רגילים ליפקין עדיין גרה בבית הוריה בקריות, אבל את תקופת הבידוד היא מבלה בתל אביב בדירתו של בן זוגה הטרי, חודשיים בסך הכל. את סדר פסח האחרון הם חגגו יחד, הרחק מההורים. בלי הגדה ושירים, אבל בכל זאת מאורע ראוי לציון; זה היה סדר הפסח הראשון בחייה. היא נולדה בארץ למשפחה של עולים מרוסיה, בית נוצרי לא אדוק. "אני בתכל'ס כלום, לא גיירו אותי, לא טבלו אותי, אז אין לי באמת דת, אבל אנחנו נחשבים נוצרים. אנחנו לא חוגגים חגים יהודיים. אנחנו חוגגים כריסמס וזה החג היחיד שלנו. זה חג בקטנה כזה".

את מאמינה?
"כבר לא. כשהייתי צעירה הייתי מאמינה, גדלתי והפסקתי".

ההורים מאמינים?
"נראה לי, סוג של. הם גם מאבדים את זה איפשהו. אפשר להגיד שהם מאמינים, אבא שלי יש לו צלב בארנק שהוא שומר מסבא ותמונות פה ושם". 

אז מה הקשר ליהדות?
"יש לנו סבא יהודי איפשהו, נראה לי מצד אבא שלי, או מצד אמא… טוב, היינו צריכים איכשהו לעלות. אבל כן. אני נחשבת נוצרייה, מה לעשות".

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

איך זה משפיע על החיים שלך?
"האמת היא שבילדות זה היה מלחיץ, לא הייתי מספרת בכלל שאני נוצרייה. פעם אם היו מציירים צלב ביסודי זה היה נחשב וואו, מה זה הדבר הזה. אז לא הייתי מספרת, הייתי מחביאה את זה. בתיכון כבר כולם ידעו. זאת לא הייתה בעיה, בקריות יש הרבה נוצרים, יש הרבה רוסים שם".

היו בעיות עם בני זוג?
"לא, מה פתאום. אתה מדבר על להתחתן פה? זה לא בעיה, בן זוג יאהב אותך איך שאתה. אי אפשר להתחתן פה אבל זה לא בעיה, תמיד מוצאים פתרון. אף פעם לא היו לי חיכוכים על זה שאני נוצרייה". 

ליפקין לא רואה בהיותה נוצרייה שחיה בסביבה יהודית בישראל עניין חריג, אבל נזכרה בסיפור אחד שגרם לה בעיקר לצחוק: "היה תאקל אחד עם איזה ידיד שהיה לי, הוא בא ממשפחה סוג של חזקה, לא שמו כיפות אבל מאמינים. אבא שלו גילה שאני נוצרייה ואיכשהו הסיק מזה שיש לי כוחות על, שאני מביאה לאשתו מיגרנות. הוא אמר שאסור שאני אהיה בבית שלו יותר, שאני לא אבוא לבית כי אני מביאה כוחות רעים. זה היה הזוי. מאז זה הבדיחה שלנו, אני עדיין בקשר טוב איתו". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

ישראל לא המדינה הכי נוחה למי שלא יהודי.
"כן, נכון, אבל גדלתי פה, התרגלתי. אני מכירה את ישראל ממש טוב ומתה עליה, אבל נראה מה יהיה בעתיד. אני לא בהכרח מתכננת להמשיך לגור פה. לגבי גיור, זה לא הכי מעניין אותי. התחלתי לעשות 'נתיב' בצבא – זה הקורס שמביאים אליו נוצרים בשביל גיור, וזה מקצר את התהליך לעומת מה שעושים באזרחות. כולם אוהבים את זה כי זה כזה חופש מהצבא, אז הולכים, אבל בסוף לא עשיתי את זה. אבא שלי לא כזה רצה שאני אתגייר, אז ויתרתי. הוא לא הכי חזק בדת אבל הוא צחק על זה שהייתי צריכה לקנות חצאיות ארוכות לקורס". 

היא גדלה בבית מבוסס כלכלית. אמה עובדת בחנות תכשיטים והעיסוק של אביה ברפואה אסתטית זלג לא רק לשפתיים שלה, אלא גם לחזות המלוטשת והמעובדת שהיא מציגה בחשבון האינסטגרם שלה.

אמרו לך פעם שאת נראית כמו פילטר?
"כן, זה הלוק שלי. גם בצילומים, זה למה עושים לי הרבה צילומים כמו פילטר, מציירים אותי כמו פילטר. מציירים את כל מה שאוהבים בלוק שלי, הופכים אותי לאסייתית כזו. זה מה שהם אוהבים בי".

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

כל הסטוריז שלך הם גם עם פילטר.
"אני אוהבת את הפילטרים של אינסטגרם. אין מה לעשות, זה הופך אותך ליפה יותר. יש סיבה שכולם משתמשים בפילטרים האלה, כי אתה נראה בהם הכי טוב, מן הסתם. אני לא אוהבת להעלות תמונות פילטר בפוסטים, אבל בסטורי אין לך כוח להתאפר ולהראות יפה. אתה שם פילטר ואתה נראה מאה".

זה מעוות את הפנים.
"כן, זה עושה לך שפתיים, ניתוחים בחינם כמו שאומרים".

ליפקין הייתה טום בוי בילדותה, גדלה תחת כנפיו של אחיה הגדול והעקבות לכך ניכרים עד היום. פרט לחברה אחת, כל שאר חבריה הם בנים וקל להרגיש את המשחק המרוחק שלה עם הדבר הזה שנקרא נשיות. התשובות שלה רובן קצרות, ישירות ובוטות, הכל נאמר בטון כמעט משועמם, כאילו לכל שאלה הייתה מעדיפה לענות, 'נו ברור, מה אתה עושה עניין'. גם הג'וינטים שמופיעים לעיתים תכופות בסטורי שלה לא נראים לה כמו דבר להתעכב עליו.

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

להורים שלך אין בעיה עם זה?
"לא. אני לא שותה, אני לא אוהבת אלכוהול, אבא שלי סבבה עם זה, כל עוד אני לא מגזימה. זה לא מפריע, כי מה זה כבר עושה לי, זה מרגיע אותי וזה עוזר לי. תמיד חיפשתי דרכים להירגע, דרכים שיעזרו לי נפשית וזה".

את מעשנת הרבה?
"תראה את הסלון. בעצם עדיף שלא תראה".

את מפחדת שהדוגמנות תשנה אותך?
"ממש לא, אין סיבה שזה ישנה אותי. אני עושה את מה שטוב לי, מה שאני אוהבת, זה לא יעצור אותי. נראה לי זה גם 'פרש' לדוגמנות, מישהי שלא עכשיו תלך ותעשה טיקטוקים. אני לא אעשה טיקטוקים".

צילום: דור שרון

צילום: דור שרון

נאהבים בקורונה

כשליפקין הייתה נערה, רוב זמנה הפנוי הושקע במשחקי מחשב. היא בילתה ימים ולילות שלמים מול המסך, הכירה שחקנים מרחבי העולם, וביטלה מפגשים חברתיים בעולם האמיתי כדי לחזור הביתה ולשחק במחשב. ועדיין, אם מנסים להגדיר אותה כגיימרית היא מגיבה כמעט בזעזוע. "לא יודעת, המונח גיימר היום נשמע קצת קרינג'י, אני פשוט אוהבת לשחק משחקי מחשב. אני לא בהארדקור עכשיו כמו החנונים שמתלהבים, לא. בזמני הפנוי אני משחקת". 

את משחקת עם החבר?
"עדיין לא יצא לנו לשחק ביחד כי יש לו רק שלט אחד לפלייסטיישן. אנחנו מתכננים. האמת היא שאני לא רגילה לקונטרולים, אני רגילה למחשב, אז קשה לי בלי מחשב".

הוא שמח שאת משחקת?
"הוא שמח, אני בטוחה, כי אני לא מציקה לו. הוא משחק ואני לא אציק לו עכשיו, 'מה אתה משחק, אתה לא מתייחס אלי'. שישחק מה שהוא רוצה, אני מבינה את ה'פאשן'".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

ניכר שלא נוח לה לדבר על בן הזוג, על חלק מהשאלות היא מעדיפה לא לענות כי "אלה לא דברים שצריכים לדבר עליהם בעיתון". היה לה רק חבר אחד בתיכון ומאז הייתה לבד, וגם לא ממש חיפשה: "לא עניין אותי בנים כמעט, לא היה לי כוח לדבר עם בנים. אני לא בחורה כזאת שמתאהבת בקלות אבל איתו לגמרי היה קליק וזה משהו שחדש לי".

במה הוא עובד?
"הוא בשוק ההון, אבל כרגע לא עובד בגלל הקורונה".

איך הגעת למישהו משוק ההון?
"הכרנו באינסטגרם, לא ידעתי בכלל במה הוא עוסק. הוא סטייליסט כזה, אוהב בגדים, כובעים, נעליים וזה, זה הקטע שלו. כל הבגדים שאני לובשת עכשיו הם שלו. הכל שלו, גם הכפכפים. הגעתי אליו להעביר את הבידוד עם תיק קטן, חשבתי שאהיה פה כמה ימים, אבל אז היה עוד הסגר ועוד הגבלות, אז נשארתי. לא יכולתי להעביר את התקופה הזאת בבית, הייתי מתחרפנת שם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

למה, מה הולך בבית?
"זה מוזר שכולם בבית פתאום. אבא תמיד עובד, אין סיכוי שהוא יהיה בבית, אמא גם תמיד עובדת. עכשיו גם אחי שם, וכולם משתגעים, מתווכחים. אני מעדיפה להיות פה בשקט שלי. חוץ מזה שאין פה מכונת כביסה, אז עכשיו אוזל לי. תחתונים יש לי כמה סטוקים, לפחות את זה הבאתי הרבה. את כל השאר אני יכולה לגנוב לו".

בן כמה הוא?
"הוא בן 30".

ומה…
"ההפרש וזה?"

הפער.
"הפער סבבה, לי לא מפריע. לדעתי בנים בגיל הזה, זה הגיל שלכם, שאתם מגיעים למוח שלכם. בנים בגיל שלי הם לא איתנו, זה גיל של התפרעות, של עכשיו הולכים למסיבות וחיים את החיים הצעירים. גיל 30 זה הגיל נראה לי שהבנים חושבים על העתיד, חושבים על השתקעות". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

אז אתם ביחד רק חודשיים וכבר רוב התקופה את תקועה לו בבית.
"כן, תקועה לו… זה יצא תקופה הזויה". 

התאהבות קורונה.
"נכון, זה באמת התאהבות קורונה. אני גם אחת שלא הייתה יוצאת לדייטים, לא עניין אותי בנים כמעט. היו לי בעיות עם קטעים של אהבה, לא התאהבתי באף אחד, הייתי בחורה כזאת קרה, לא היו לי רגשות. היה לי רק בן זוג אחד, שנה בתיכון, וחוץ מזה לא היה לי אף אחד. לא חיפשתי, לא עניין אותי, לא היה לי כוח לדבר עם בנים. פתאום אני עם מישהו, זה מוזר". 

מה השגרה שלכם?
"קמים ככה בשתיים בצהריים בכיף שלנו. קפה, סיגריה במרפסת כשיש שמש ואז עוברים למרפסת השנייה כשהשמש שם. רואים טלוויזיה, יוצאים עם הכלבה, מעשנים ומשחקים. אין הרבה מה לעשות, אבל אני רגילה לזה מפעם, שלא הייתי עושה כלום, הייתי יושבת בבית, משחקת, רואה טלוויזיה, זה לא שונה. אני והוא סבבה עם להיות בבית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Samantha Lipkin (@sammylipkin) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by fix UNDERWEAR & PJ (@fixfixfixfix) on

צילום: דור שרון | איפור: רועי אוחיון | סטיילינג: אלין זידקוב

השאירו תגובה

 

  • לכל הגזענים, דת זה רע, לא משנה איזה דת, רק צרות ושנאה זה עושה. אנחנו לא עם סגולה ולא עם נבחר, אנחנו כמו כולם, צאו מהסרט

    מאת: אלי |‏ 9 במאי 2020 | 21:05
  • מאקו כרגיל עושים יח"צ לאנשים סתמיים.
    אתם מ ש ע מ מ י ם.

    מאת: אייל |‏ 9 במאי 2020 | 19:12
  • דיי לפילטריאדה והפוטושופ מגעיל ודוחה

    מאת: מלכה |‏ 9 במאי 2020 | 12:55
  • למה לעזאזל מעלים לפה גויים גמורים על חשבונינו למה ?!?!

    מאת: שוקי |‏ 9 במאי 2020 | 12:25
  • צר לי, כאשר היפות מזריקות, כולך הופכות להיות דומות. הפוזות זהות.
    לא מעניין

    מאת: רוני |‏ 9 במאי 2020 | 12:24
  • בתור מי שמכיר יהודי שהתחתן עם רוסיה ישראלית (נולדה ועשתה צבא) אבל לא יהודיה – והילדים שלהם לא יהודים זה מאד עצוב.
    יהודים נלחמו ושמרו על יהדותם לאורך אלפי שנים
    ודווקא בארץ היהודים גבר יהודי גודע את המשך המשפחה שלו כיהודים בקלות ומבחירה.
    עצוב

    מאת: עצוב |‏ 9 במאי 2020 | 09:12
  • בחורה נחמדה, נשמעת איכותית, גם אבא רופא וכו',

    אני לא דתייה בכלל, ואפילו מתנגדת,
    אבל יש בעיה עם חוק השבות "סבא יהודי איפשהו", המציאו סבא יהודי איפשהו, בואו…
    2 הורים, לכל אחד מהם 4 סבים, אז מתוך 8 סבים "ממציאים" איזה אחד חצי יהודי…

    חוק השבות- בעיתי.
    הדבר אמור גם לגבי עולי הפלאשמורה.
    יש להעלות אנשים עם איזשהי זיקה לארץ

    מאת: יפעת |‏ 9 במאי 2020 | 08:26
  • הגיע הזמן להעלמת הפילטרים,פוטושופ.נראית כמו כל אחת.מה יפה?.אותן תמונות לכל אחת שמעלה תמונות בבגדי ים ,אותם תחתונים.משעמם לאללה.כתבה ממש רדודה

    מאת: זו האמת.עצוב |‏ 9 במאי 2020 | 06:02
  • המון לא יהודים משתחלים לפה…
    מרוסיה , מאתיופיה …….
    איך היא אומרת : נו, היינו צריכים לעלות לפה……
    היא לא יודעת מאיזה צד הסבא הכאילו יהודי. , …
    ממציאים תרוץ לבוא לפה ואולי גם מסדרים מסמכים, כדי שיקנו את התרוץ שלהם.

    מאת: אני |‏ 8 במאי 2020 | 20:31
  • מי שלא יכול להיות כמוה-מטנף עליה.
    תעשי מה בא לך ושהקנאים יחנקו

    מאת: א |‏ 8 במאי 2020 | 20:25
  • מאוד שונה בתמונות דוגמנות ובתמונות אינסטגרם

    מאת: אלעד |‏ 8 במאי 2020 | 17:07
  • היינו צריכים איכשהוא לעלות.. זה אומר הכל

    מאת: יהודי |‏ 8 במאי 2020 | 16:19
  • התמונות שלה די מביכות, האמת., הבעה של עגל … תחתונים וחזיה … קצת פדיחה

    מאת: בכלל לא יפה |‏ 8 במאי 2020 | 16:11
  • עישון זה דוחה בכל מובן. סיגריות אידוי ג'וינטים הכל חרא.
    חבל. יש לה פוטנציאל
    כרגיל הסמים הורסים כל דבר טוב

    מאת: ביג סקסי |‏ 8 במאי 2020 | 16:00
  • אחת היפות והמיוחדת שיהיו

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 8 במאי 2020 | 15:19
  • נוצרים צריכים להישאר באירופה, יש לנו יותר מדי אזרחים. בלי לייבא מחפשי הזדמנויות. אם את לא מתעניינת בהיהדות, תחזרי לרוסיה או סעי לגרמניה. אין לך מקום פה בישראל!!!!

    מאת: איתי |‏ 8 במאי 2020 | 15:12
  • יבוטל חוק השבות לאלתר. זה יותר גרוע מהמסתננים בדרום תל אביב. פה עוד נותנים להם סל קליטה מהכיס של כולנו. איכס.

    מאת: מאיה |‏ 8 במאי 2020 | 15:08
  • ילדה יפה!: )

    מאת: אני |‏ 8 במאי 2020 | 13:37
  • כתבה מעוררת אנטיגוניזם

    מאת: דנה |‏ 8 במאי 2020 | 12:25
  • יש לך את זה ביותר פורנו – לאן הגענו להזריק לבת שלך

    מאת: לאבא שלה |‏ 8 במאי 2020 | 11:48
  • Fake

    מאת: Fake |‏ 8 במאי 2020 | 11:28
  • השימוש במושג עולה הוא רק ליהודים. אם הם באו לישראל והם לא יהודים אז הם מהגרים או מסתננים. כמו ישראלי שעובר לארהב, הוא מהגר לשם.

    לא נכתב נגדה, מבינה שהיא הייתה בצהל ונולדה פה. סתם בקטע של הגהה לשונית של המראיינת.

    מאת: טרמינולוגיה |‏ 8 במאי 2020 | 09:32
  • יפה ומיוחדת , שיהיה לה בהצלחה

    מאת: נירית |‏ 8 במאי 2020 | 05:45
  • דוגמנית פילטר…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 8 במאי 2020 | 04:19
  • האמת שזה די מטלטל.
    האגביות הזו שבה היא מספרת על הנוצרים הרבים בקריות, על משפחתה שהגיעה לארץ ובכלל לא מעוניינת ביהדות ולא חושבת שיש בעיה עם זה בכלל (מה הניע אותם לבוא?..).
    אני ממש מקווה שאנשים יתעוררו ויבינו את המצב,
    משהו חייב להשתנות.

    מאת: ענת |‏ 7 במאי 2020 | 23:16
  • עצוב מאד שמעלים לכאן המון גויים. פשוט עצוב.

    מאת: תמי |‏ 7 במאי 2020 | 23:03
  • אוי. יצאה מהדיכאון???חארטה

    מאת: גיחי |‏ 7 במאי 2020 | 20:53
  • עוד קולב,

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 7 במאי 2020 | 20:53
  • וואלה פגז

    מאת: רונה מדימונה |‏ 7 במאי 2020 | 18:59
  • האם כל אחת יכולה ליהייות דוגמנית?

    מאת: מימי |‏ 7 במאי 2020 | 17:52
  • עוד שרשוחה מלאה פילטרים.

    מאת: רועי |‏ 7 במאי 2020 | 17:44
  • תמיד אמרו לי שאני יפה כמו שאני בלי תחפושות…סתם שתדעי

    מאת: אייפון |‏ 7 במאי 2020 | 16:29