"יש לי בדיוק את הלוק שמחפשים בעולם. אי אפשר לנחש מה המוצא שלי"

הרופא במיון אמר שזה בסך הכל צינון, אבל הדוגמנית שי זנקו כבר ידעה: היא נדבקה בקורונה. אז היא ארזה מזוודה וחיכתה לאסטרונאוטים שיקחו אותה למלון הכי מפורסם במדינה. את הקמפיינים השווים החליפה בבידוד; את המסיבות עם ריהאנה בארוחה מחמגשית, אבל היא לא דואגת, "להרבה חברות שלי מלונדון יש קורונה והן בסדר"

מאת  | ‏ 13 אפריל 2020

שי זנקו, מתוך הקמפיין לקסטרו ג'ינס (צילום: דודי חסון)

שי זנקו, מתוך הקמפיין לקסטרו ג'ינס (צילום: דודי חסון)

שלושה ימים לפני שהדוגמנית שי זנקו איבדה את חוש הטעם והריח שלה היא הספיקה להצטלם לקמפיין הקיץ של ענקית האופנה אסוס, לצאת למסיבה במועדון הכי נחשב בלונדון ואפילו להחליף כמה מילים עם הראפר הבינלאומי טייגה. ואז, לילה אחד לפני כשלושה שבועות היא חזרה לדירת הדוגמניות הלונדונית בה מתגוררת והתחילה לחוש ברע. "היה לי כאב ראש פסיכי, שרף לי האף בטירוף והרגשתי שאני לא יכולה לתפקד". היא מספרת. "יומיים לאחר מכן, כשכבר הרגשתי קצת יותר טוב, ישבתי בבר עם חברות וכשהברמן הביא לי את כוס היין שהזמנתי חשבתי שהוא עובד עלי. ליין היה טעם של מים". את השיחה אנחנו מקיימות בווידיאו. אני מהבית שלי, והיא – מהמלון הכי פופולרי בישראל, מלון הקורונה, ממנו השתחררה רק ימים ספורים לפני פרסום הראיון. למרות הלוקיישן המוזר, ואולי בזכותו, העבודה של זנקו לא נפגעה. אסוס אפילו שלחו לה בגדים למלון, במטרה להשתמש בתמונות שתצלם באתר.

שווה להיות מאושפזת במלון הקורונה.
"ממש לא", היא צוחקת. "הייתי מעדיפה לבלות עם המשפחה שלי, ולהצטלם לאסוס בסטודיו הרגיל שלהם בלונדון".

בימים הראשונה של המחלה, זנקו לא שיערה לעצמה שהיא נדבקה בקורונה, זה עדיין נראה כמו הדבר הזה שקורה לאנשים אחרים. "בלונדון כמעט ולא היה דיבור על קורונה עד לפני חודש. הייתי בטוחה שהצטננתי או שחטפתי איזה שפעת ותוך יום-יומיים אחזור לעבוד".

צילום: אסף ליברפרוינד

צילום: אסף ליברפרוינד

ובכל זאת החלטת לעלות על טיסה לישראל.
"כי אבא שלי חשב אחרת. בישראל כבר כולם נכנסו ללחץ מהקורונה ודיברו על זה בלי הפסקה, אז עוד באותו יום שסיפרתי להורים, הם קנו לי כרטיס טיסה לארץ".

בטיסה היא הושבה ליד נוסעת אחרת שלא הפסיקה להשתעל. האדישות בשלב הזה כבר התפיידה, וזנקו יישרה קו עם רמת הסטרס של אביה. "כל הטיסה היא לא הפסיקה להשתעל", הדגימה לי מבעד למסך הקטן. "אם כשעליתי לטיסה חשבתי שמדובר בסתם צינון, כשנחתתי הייתי בטוחה שנדבקתי בקורונה מהאישה הזו". משדה התעופה בישראל היא הועברה ישירות לבידוד בחדרה שבבית הוריה שבצפון תל אביב. "איך שנכנסתי הביתה כולם רצו להגיד לי שלום ואני צעקתי שלא כדאי לאף אחד להתקרב אלי כי האישה מהטיסה הדביקה אותי בקורונה".

רגע. ומה עם התסמינים שהרגשת לפני זה?
"נעלמו. לגמרי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

לא לגמרי. שלושה ימים לאחר שנחתה, כאבי הראש חזרו ואף החריפו. "מבחינתי זו כבר הייתה הוכחה שהיא הדביקה קורונה", היא מספרת. "עם איך שהיא השתעלה עלי לא הייתה לי דרך לא להידבק". היא הגישה בקשה להיבדק וחיכתה לתוצאות. "עוד לפני שהגיעו התוצאות ביקשתי מהאמבולנס לאסוף אותי, לא רציתי לחכות כי ידעתי שאני חולה. ארזתי מזוודה, הגיעו האסטרונאוטים, הכניסו אותי לאמבולנס והובילו אותי לפגישה עם רופא במיון הקורונה".

אבחנה חיובית?
"הוא אבחן שאני מצוננת ואמר לי ללכת הביתה".

את התוצאה הסופית שהיא אכן חיובית לקורונה היא קיבלה לקראת ערב, לאחר יום שלם של שיחות, מריבות והאשמות. "בגלל שמספר הטלפון שלי עדיין לא עודכן בארץ, אף אחד לא הודיע לי שום דבר. רק כשהתקשרתי מהטלפון של אמא שלי למד"א, קופת החולים ומשרד הבריאות, הסכימו להגיד לי שאני חולה".

צילום: ירדן רוקח

צילום: ירדן רוקח

מעצבן.
"יותר מזה. הם אמרו שאין להם מה לעשות עם התוצאה שלי כי רק קופת החולים אמורה ליידע אותי בזה. בסוף יידעתי בעצמי את קופת החולים ופינו אותי למלון שלושה ימים לאחר מכן". 

עד כמה הופתעת מהתוצאה החיובית?
"בכלל לא. אני זוכרת שהתגובה שלי אליהם הייתה 'יאללה, תעבירו אותי למלון דן'. לא הייתה לי סיבה להילחץ יותר מידי כי להרבה חברות שלי מלונדון יש קורונה ואני יודעת שהן בסדר. גם אני הרגשתי טוב בגדול. יותר חשבתי על האישה המשתעלת שהדביקה אותי בטיסה".

נו, ומה איתה?
"אה ביררתי, אין לה קורונה בכלל, סתם האשמתי. כנראה שנדבקתי באחד מימי הצילום בלונדון".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

מה זאת אומרת ביררתי, איך מצאת אותה?
"מה הבעיה, אנחנו הישראלים סטוקרים. סתם, האמת שזו הייתה אמא של ידיד שלי מהארץ. הבת שלה, שישבה לידה, היא דוגמנית מוכרת וכך זיהיתי. ביקשתי ממנו את המספר של אמא שלו".

"נלחצתי שאף אחד לא יגיע לבת מצווה שלי, אז הזמנתי את כל השכבה"

בקושי שנה עברה מאז שזנקו התפטרה מהמסעדה בה מלצרה, ארזה מזוודה בודדת ועברה למרכז לונדון. "רציני לנסות", היא זורקת. "חשבתי  שאין לי מה להפסיד". בלונדון היא נחתה יום אחרי שחגגה 18, עם מעט מדי ניסיון בדוגמנות ובלי קשרים. "אפילו ההורים שלי לא חשבו שאצליח שם כל כך מהר". היא האמינה בעצמה, אין ספק, אבל לא רק היא, גם הסוכנת הישראלית ריי שגב, שסידרה לה פגישות עם הסוכנויות הגדולות. "ריי קבעה לי חמש פגישות, אחרי שהייתי בשלוש אמרתי לה שאני לא מתכוונת להגיע לשאר, כי התקבלתי לשלושתן. גם בחלומות הכי פרועים לא האמנתי שזה יקרה. את צריכה להבין שרוב הדוגמניות שמגיעות ללונדון מצליחות לעבוד אולי יום בחודש, אני, מהרגע שהתקבלתי לסוכנות לא הפסקתי לעבוד לרגע. כשהגעתי ליום העבודה הראשון שלי, באסוס, הבנתי שאני צריכה לתת שואו, להראות כאילו כבר שנים אני עובדת בדוגמנות, הצגתי את זה כאילו שאני הכי בטוחה בעצמי בעולם".

רק כאילו?
"היום אני כבר לא מרגישה את חוסר הביטחון שהיה לי בעבר, אבל אם היית שואלת אותי לפני שנה, הביטחון העצמי שלי היה כל כך נמוך שכשאמא שלי אמרה לי שהיא חושבת שכדאי לי לדגמן צחקתי לה בפרצוף. אבל היא תמיד האמינה בי, היא מדהימה".

צילום: ירדן רוקח

צילום: ירדן רוקח

שי היא הבכורה מבין שלושה אחים. היא נולדה בצפון תל אביב ("אבל גדלתי במרכז העיר", היא מבקשת לדייק), לזוג הורים עצמאים ולמדה בבית ספר לאומניות. "מאז שאני זוכרת את עצמי היה עניין סביב המשקל שלי. גם בבית ההורים היו מעירים לי, אבל הקושי הגדול היה בעיקר בבית הספר", היא מספרת. "הייתי ילדה גדולה פיזית. גם מלאה וגם מאוד גבוהה. החזות שלי גרמה לילדים לחשוב שאני מאיימת למרות שהייתי ילדה מאוד עדינה".

כשאנחנו מתחילות לדבר על הילדות שלה, שטף הדיבור משתבש. לא נוח לה. "זו הייתה ילדות לא פשוטה שאת רובה הדחקתי. היום כל הילדים האלה רוצים להיות חברים שלי", היא עוברת לטון שמבקשת לסכם את הנושא ולחזור לדבר על חיי הזוהר. 

בואי נפרק את זה קצת.
"הייתי הילדה הזו שנשארת בהפסקות בכיתה. ביסודי, החברה הכי טובה שלי הייתה הספרנית". שי ממשיכה ומספרת לי על החרמות, הבריונות והתעללות הרגשית. "הילדים היו מרושעים. היו קוראים לי ביג-פוט בגלל הרגליים שלי. היו כאלה ששמו לי רגליים בהפסקות. פעם אחת גם נפלתי מהרגל ששמו לי ונשברו לי שתי השיניים הקדמיות. עד היום הן לא הסתדרו לגמרי. אני זוכרת שנלחצתי שאף אחד לא יגיע לבת מצווה שלי, אז הזמנתי את כל השכבה, שמונים ילדים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

וכולם הגיעו?
"הגיעו עשרים. ניסיתי לשמוח מזה שהיו כאלה שבחרו להגיע לחגיגה שלי ולא הייתי לבד לגמרי".

זה סיפור נוגע. כתבו לך ברכות באלבום?
"האמת שלפני הבת מצווה אמא אמרה לי שרק אם ארזה יעשו לי בוק בת מצווה, לצערי, עד היום אין לי בוק כזה, אז לא היה לי אלבום".

בגיל 15 היא עברה בית ספר בתקווה שהמצב החברתי ישתפר, אבל גם במקום החדש פגשה באותו חוסר סובלנות. "לא היו מזמינים אותי למסיבות או מפגשים של אחר הצהריים". על מסיבה אחת, שאליה דווקא הוזמנה, היא מבקשת שנתעכב. "זה היה באיזה בית פרטי, הגעתי לבד ואחרי כמה זמן החלקתי על הרצפה והרגשתי שהברך שלי יוצאת מהמקום. שכבתי שם על הרצפה כמה דקות ושמעתי ילדים צועקים, 'את דרמה קווין', 'תעופי מפה כבר'. אחד הילדים הביא לי בקבוק עם מים, אני חושבת שזה לא היה מים כי מאותו הרגע אני לא זוכרת שום דבר מהערב הזה".

צילום: ירדן רוקח

צילום: ירדן רוקח

יכול להיות שפגעו בך באיזושהי צורה?
"אני לא יודעת אבל אני חושבת שלא. גם אם היו מנסים אני מניחה שהייתי צורחת. כל כך כאב לי".

בעקבות אותה פציעה היא עברה ניתוח בברך, שלאחריו הייתה מושבתת בבית במשך חצי שנה, "לכל הבגרויות שלי ניגשתי באופן עצמאי. את הביקורים שקיבלתי במהלך התקופה הזו אני יכולה לספור על יד אחת".

איך האווירה הקשה הזאת השפיעה על היום-יום?
"ניסיתי לעשות את כל סוגי הדיאטות בעולם. ההורים שלי לקחו אותי לאין סוף דיאטניות ועברתי אין ספור תפריטים. כל דבר שניסיתי החזיק חודש-חודשיים שאחריהם הייתי מעלה הכל בחזרה. בתיכון השתדלתי לא לאכול כמעט כלום מלבד ירקות. הייתי אוכלת כל יום חמישה מלפפונים וחמש עגבניות וזהו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

ההורים שמו לב?
"האמת שהם אף פעם לא אמרו לי על זה כלום. אני מאמינה שהם ידעו מהכול אבל עד היום מעולם לא דיברתי איתם על זה".

"בארץ בנים בכלל לא ספרו אותי, פה מתחילים איתי מפורסמים"

המראה הייחודי של זנקו שהופך אותה בימים אלו לדוגמנית עסוקה, היה נקודת התורפה שלה לאורך הנעורים. "בכל מסגרת הייתי הילדה שיורדים עליה ומשפילים אותה בלי סוף". היא ממשיכה, בעודה מתבוננת בחינניות במסך השיחה ומסדרת את השיער. "לפני שלוש שנים ישבתי עם כמה בנות והן אמרו שהשפתיים שלי כל כך גדולות, שאם הן היו בן הן בחיים לא היו רוצות לנשק אותי". כשאני מרימה גבה היא מהנהנת ואומרת, "כן, המשפט הזה הוריד אותי. מאותו יום בכל תמונה שלי החבאתי את השפיים".

בנשף הסיום של י"ב נזרקה לעברה הערה נוספת שהיא כנראה תזכור עוד שנים. "לא היה לי עם מי להגיע לפרום, כמובן, אז התיישבתי עם הצלם". היא נזכרת. "דיברנו קצת וסיפרתי לו שאני רוצה לדגמן, הוא הסתכל עלי ואמר "חמודה, אם לא תרזי אין לך קריירה". היום היא חזקה מספיק כדי לצחוק על זה, אבל אז היא האמינה לו. "הוא הציג את עצמו כבן אדם מקושר בתעשייה שיש לו המון ידע, הנחתי שאם הוא אומר דבר כזה אז זה כנראה נכון". כמה חודשים אחרי, זנקו קיבלה את ההזמנות הראשונה שלה בתור דוגמנית, גברה על 600 נשים ונבחרה לצעוד על המסלול בשבוע האופנה 2019 בתצוגה של המעצבת לארה רוסנובסקי.

צילום: אסף ליברפרוינד

צילום: אסף ליברפרוינד

"תשמעי", היא מחזירה את השיחה לנרטיב שהיא רוצה לחרוט. "איך שהתחלתי לדגמן התפיסה העצמית שלי והביטחון שלי השתנה. פתאום הבנתי שגם מבנה הגוף שלי הוא בסדר ומקובל והתחלתי להשלים עם מה שיש לי. זה מצחיק, כל השנים הייתה לי בעיה עם המשקל, ומהרגע שהתחלתי לדגמן הוא הפך להיות הכוח שלי". 

ופתאום את מגלה כמה שאת יפה.
"הגזמת. עד היום כשאומרים לי שאני יפה זה די עובר ליידי. אבל אני כן יותר שלמה עם עצמי". 

כך או כך, החיים שלך השתנו בזכות המראה שלך.
"יש לי בדיוק את הלוק שמחפשים בעולם. תסתכלי עלי, אי אפשר לנחש מה המוצא שלי. אני יכולה להראות ערביה, אמריקה, שוודית, כל דבר".

ועכשיו סקרנת.
"אני חצי רוסיה וחצי טריפוליטאית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

"אנחנו גנג של שוות. מזמינים אותנו לכל מקום"

בשנה האחרונה, מאז שהתחילה לדגמן, היא הספיקה לככב במגזינים הנחשבים בארץ עולם. לצד צילומים לקמפיין החורף של חברת האופנה "קסטרו", היא הצטלמה בבריטניה למותגים הנחשקים "הרודס", "אסוס", ו"פריטי ליטל ת'ינג", ולהפקת אופנה ענקית שפורסמה ב"ווג" בריטניה. רק בחודש שעבר, מגזין האופנה "קוסמופוליטן" הכריז עליה כאחת משלושים דוגמניות הפלאס-סייז המשפיעות בעולם ("הם אפילו רצו לשים תמונה מהאינסטגרם הפרטי שלי").

"הכל עדיין לא נקלט לי". היא עוצרת ומתרפקת על החיים שנעצרו עם העולם. "אם לא הייתה קורונה הייתי אמורה לטוס עם חברות שלי לפסטיבל באל. איי בחודש הבא. אפילו הזמינו אותנו בכרטיסי וי-איי-פי למסיבות של ריבולב וליווי'ס".

כשאני נעצרת ומחייכת כשהיא מזכירה את המילה חברות, היא מבינה אותי ומשיבה בחיוך תואם "את החבורה שלי בלונדון אני יצרתי. אני הדבק שלהן" היא ממשיכה ונותנת לי רק רמזים לחיים שהיא עוד מעדיפה לשמור עליהם בסוד. היא מספרת למשל על שלל המסיבות בהן בילתה בחודש האחרון ("הייתי במסיבה בשולחן עם ריאהנה. היא הייתה מסטולה פיצוצים!"), ממשיכה לדייטים שהיא יוצאת אליהם ("בארץ בנים בכלל לא ספרו אותי, פה מתחילים איתי מפורסמים"), וחוזרת לספר לי על חבורת הבנות אותה יצרה, "אנחנו גנג של שוות. מזמינים אותנו לכל מקום".

צילום: ירדן רוקח

צילום: ירדן רוקח

כילדה בת 18 שעוברת לבד לארץ זרה, לא היה לך קצת בודד?
"בחודשים הראשונים הייתי מאוד לבד והיה לי קשה. אבל אז התחלתי לעבוד, להיפתח ולהתחבר עם אנשים חדשים. לכולם אני מספרת ישר שאני מישראל. זו גאווה מאוד גדולה".

ואיך התגובות?
"הרוב טובות. אבל אני חייבת לספר לך סיפור. לפני כמה חודשים הצטלמתי להפקת אופנה ודיברתי קצת עם הספר שהיה שם. ברגע שאמרתי לו שאני מישראל הוא פשוט הסתכל עלי והלך. הוא לא הסכים לגעת בשיער שלי יותר. אחרי כמה זמן הגיע ספר אחר והשלים את התסרוקת. לא דיברתי עם הספר הזה מאז".

את רואה את עצמך כסוג של שגרירה של ישראל בלונדון?
"לגמרי שגרירה של ישראל. מעבר לזה, אחרי שהות ממושכת בחו"ל אני מבינה כמה אני מעריכה את המדינה שלנו. אני אוהבת בה את הכל. את המסורת, התרבות, האוכל".

האוכל במלון הקורונה, את מתכוונת?
"לא", היא צוחקת, "ממש לא אליו התכוונתי".

מייסדת גנג השוות (צילום: דודי חסון לקסטרו)

מייסדת גנג השוות (צילום: דודי חסון לקסטרו)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@shayzanco_) on

השאירו תגובה

 

  • לכל הגאונים פה ששואלים למה לא עשתה צבא
    הבחורה אמרה שהיא נפלה ונפצעה קשה מאוד בברך, ואפילו נאלצה לעשות ניתוח!!
    הרי ברור שהיא לא יכלה לעשות צבא מסיבה רפואית

    את מהממת, יש אנשים רעים לא רק כילדים
    תמיד יהיו קנאים
    כל הכבוד לך שהצלחת להתגבר על כל המכשולים האלה
    את נותנת דוגמא וכוח
    בהצלחה!!

    מאת: חשוב להבהיר! |‏ 23 באפריל 2020 | 00:17
  • עאלק אנשים פה יורדים עליה. שואלים איך נתנו לה להיות דוגמנית. יא אהבלים, הבחורה הזאת עובדת נונסטופ בבריטניה בשביל כל המותגים הכי גדולים ומרוויחה יותר כסף ממה שתעשו כל החיים שלכם. רק בישראל יגיבו ככה לדוגמנית פלאס. מזל שהיא כבר הבינה שאין מה לספור אתכם.

    מאת: שרון |‏ 18 באפריל 2020 | 23:58
  • כמישהי שהשתמטה משירות צבאי היא לא יכולה לייצג את ישראל בכלום!!

    מאת: א |‏ 18 באפריל 2020 | 21:37
  • ישר כח ילדה יפה בהצלחה בהמשך

    מאת: סאני |‏ 18 באפריל 2020 | 19:53
  • תלמדי מגל גדות, גם שירות משמעותי וגם הישראלית הכי מצליחה.
    לא צריך לתת במה למשתמטת.

    מאת: קטיה |‏ 18 באפריל 2020 | 19:44
  • רק זאת דוגמנית חחחחחחחחחחח

    מאת: דוד |‏ 18 באפריל 2020 | 19:06
  • נשמח לדעת למה לא עשתה צבא ? למה היא טסה ויצאה מהבית אם הרגישה תסמינים ? בצעם היא זאת שסוכמה את הציבור ! ילדה.

    מאת: אזרח מודאג |‏ 18 באפריל 2020 | 18:43
  • כל הכבוד לך כל מה שהשגת השגת בזכותך תמיד יהיו אנשים רעים וגם אנשים טובים הכי חשוב שאת תרגישי טוב עם עצמך השאר יגיע לבד
    את מדהימה הייתי שמח לשמוע עוד ועוד מה גרם לך לקום ולנסוע ללונדון איך הצלחת והאם את מרגישה צורך לנקום בכל החברותה שלגלגו עלייך בצעירותך
    בהצלחה ניסים

    מאת: רווחניסים |‏ 18 באפריל 2020 | 18:33
  • כל הכבוד לך תהי מי שאת בלי לחשבן לאף אחד…
    לכל אחד יש את הגורל של עצמו.
    עופי על עצמך מגיע לך ההצלחה

    מאת: נורמלית |‏ 18 באפריל 2020 | 18:00
  • הדם היותר מתאים לה זה שאמו

    מאת: האמת כואבת |‏ 18 באפריל 2020 | 17:51
  • קרובה של זנקו שמעורב בפרשית דודו טופז?

    מאת: זנקו |‏ 18 באפריל 2020 | 16:57
  • צבא?????

    מאת: משתמטת |‏ 18 באפריל 2020 | 16:56
  • אם היא דוגמניצ גם לרינה מצליח מגיע קמפיין!!!

    מאת: מוצצת ענק |‏ 18 באפריל 2020 | 16:54
  • יפה ברמות על!

    מאת: מהממת |‏ 18 באפריל 2020 | 16:16
  • איך היא מדגמנת לקסטרו? ממתי יש לקסטרו מידות גדולות?

    מאת: זהבית |‏ 18 באפריל 2020 | 11:28
  • עלי והצליחי אלופה

    מאת: אלונה |‏ 18 באפריל 2020 | 11:10
  • רשמית מאקו איבדתם אתזה! עושים כתבה על משתמטת מצהל? בכללי היא לא מעניינת בכלל!!! אבל זה שהיא השתמטה מצהל בכלל לא מגיעה לה כתבה! למה רק עליה אתם עושים כתבה ומה עם שאר החולים? יאללה מאקו איבדתם אתזה לחלוטין!

    מאת: לירון |‏ 18 באפריל 2020 | 10:37
  • מה עם גיוס לצבא?

    מאת: רותי |‏ 18 באפריל 2020 | 08:44
  • שי זנקו….גועל. ….איך מישהו קיבל אותה….

    מאת: בן |‏ 17 באפריל 2020 | 23:13
  • צבא? משהו?

    מאת: דן |‏ 17 באפריל 2020 | 20:47
  • ממש

    מאת: איזה מבט של עגל, הבהייה בעיניים |‏ 17 באפריל 2020 | 19:48
  • שי תקשיבי רק לאני הפנימי שלך – אל תתיחסי לכל הקנאים המתוסכלים והמתוסכלות – שלא יודעים לפרגן, תמשיכי לעשות ולהצליח אין מילה אחרת חוץ מכל הכבוד לך

    מאת: דורון |‏ 17 באפריל 2020 | 15:55
  • יפה זה אנדרסטייטמנט, את התגלמות היופי, זו אישה מהממת

    מאת: מומי |‏ 17 באפריל 2020 | 15:31
  • נראית כמו טיז

    מאת: משה |‏ 17 באפריל 2020 | 14:09
  • את מהממת, ומתארת בכאב נוגע ללב את היומיום של נערות ונשים מלאות בארץ ובעולם ההיכרויות. בחו"ל יש מקום לכל סוגי היופי והמידות ויש קבלה ולא שיפוטיות. שמחה עבורך שמצאת את הדרך ועלית על דרך המלך. בהצלחה רבה

    מאת: הילה |‏ 17 באפריל 2020 | 12:02
  • וואו יפייפיה!

    מאת: ר |‏ 17 באפריל 2020 | 11:35
  • נו..כל אחת קוראת לעצמה דוגמנית היום. זאת נהיתה בדיחה

    מאת: שי |‏ 17 באפריל 2020 | 10:14
  • נראית אש

    מאת: G |‏ 17 באפריל 2020 | 08:54
  • לא נותנים במה לבנות שלא תורמות למדינה.
    בחורה לא מעניינת, ובעייני בארץ לא תוכל לדגמן כלל

    מאת: אסף איציק |‏ 17 באפריל 2020 | 08:41
  • אין בתי חולים בבריטניה? אם היא נדבקה שם אז למה לעלות על טיסה בכלל? אם חולים לא טסים! מתברר שהאישה שישבה לידה במטוס לא הייתה חולת קורונה אבל בטח לאחר שגילתה שישבה ליד חולת קורונה היא נכנסה לבידוד ומקווה שלא נדבקה ממנה או שאולי הספיקה כבר להחלים

    מאת: אבי |‏ 17 באפריל 2020 | 08:25
  • מהממת ברמות. בהצלחה

    מאת: סאנשיין |‏ 17 באפריל 2020 | 07:08
  • משתמטת

    מאת: רוסיה פרחולה |‏ 17 באפריל 2020 | 04:55
  • 35 אחוז שלא מתגייסים במדינה? נתון מזעזע

    מאת: יוסף |‏ 17 באפריל 2020 | 02:58
  • ואף מילה על למה לא עשתה צבא?

    מאת: אדי |‏ 17 באפריל 2020 | 01:10
  • איזה מוזרים אתם. אף אחד לא אמר לכם למה היא לא התגייסה. תפסיקו לקפוץ למסקנות.
    את מדהימה, ההתמודדות שלך עם הקורונה ועם החיים הרשימה אותי!
    בהצלחה

    מאת: אני |‏ 17 באפריל 2020 | 00:36
  • חצופה ואגואיסטית – עלתה על מטוס כשכבר חשבה שייתכן שיש לה קורונה, מי יודע כמה אנשים היא הדביקה על הטיסה.
    העיקר שהיא קיטרה על זו שישבה לידה.

    מאת: תמר |‏ 16 באפריל 2020 | 21:45
  • וואו את פשוט יפיפייה! עלי והצליחי!

    מאת: דורין |‏ 16 באפריל 2020 | 21:29
  • כן את מעניינת ויפה וכאב לי לשמוע על הילדות שלך, אבל למה דילגתי על הצבא?!!!

    מאת: את מיוחדת |‏ 16 באפריל 2020 | 19:28
  • בול ירדן אדרי, תאומות!

    מאת: יההה חשבתי זו ירדן אדרי |‏ 16 באפריל 2020 | 18:51
  • ילדים זה עם אכזרי, מאוד.
    בנות הרגישו קנאה ואיום מהנוכחות שלה, בנים לא ידעו לאן לתעל את המשיכה שלהם והגיבו בתוקפנות.
    מהממת, וכל מי שמחשב גיל ושואל מה עם הצבא, אז היא סבלה מספיק בחיים וזכותה להתרומם מהרצפה .

    מאת: מיכאל |‏ 16 באפריל 2020 | 17:16
  • עלק המחמאות עוברות לידה, שחצנית ממש.
    "האסטרונאוטים לקחו אותי"

    מאת: טלי |‏ 16 באפריל 2020 | 16:21
  • לפי דעתי לא מגיע במה למישהי שידעה שהיא חולה ועלתה על מטוס וסיכנה את כל הנוסעים.ובנוסף לא עשתה צבא.

    מאת: שירן |‏ 16 באפריל 2020 | 16:18
  • יפיפיה!

    מאת: בהצלחה |‏ 16 באפריל 2020 | 15:32
  • יפה שנותנים במה לבחורה שהשתמטה מהצבא. היא אומרת שהיא שגרירה של ישראל? היא בת 19 בגיל גיוס ולא התגייסה. עוד הרבה אנשים היו יכולים להצליח כמוהה אבל הם כרגע משרתים תמדינה שלהם בגבולות ישראל ומעבר לה. וקצת צנעה וענווה לא תזיק.

    מאת: צהל |‏ 16 באפריל 2020 | 15:07
  • סורי, סתמית לחלוטין, שום דבר מיוחד….

    מאת: אנה |‏ 16 באפריל 2020 | 13:13
  • יפהפייה, צנועה ושופעת כריזמה!!! עלי והצליחי!!!

    מאת: שקד |‏ 16 באפריל 2020 | 12:42
  • מגיע לכל השר***ות שצחקו עליה שבמקסימום יסיימו את חייהן כמזכירות במקרה הטוב וגרושות מוכות מובטלות בדירת חדר במקרה הרע :)
    לחיי הגלגל שתמיד מסתובב לו

    מאת: אני |‏ 16 באפריל 2020 | 12:39
  • לא הבנתי היא השתמטה ונותנים לה במה ?

    מאת: איכס |‏ 16 באפריל 2020 | 12:29
  • את יפה וסקסית!

    מאת: שירלי |‏ 16 באפריל 2020 | 12:15
  • עאלק לא ירצו לנשק אותך. בגלל השפתיים הגדולות.חלום של כל בחורה כאלה שפתיים.
    את מהממת וכייף לשמוע שהחיים מחייכים אלייך. בהצלחה !

    מאת: טל |‏ 16 באפריל 2020 | 11:46
  • נראית כמו כלב תחש

    מאת: אביגדור |‏ 16 באפריל 2020 | 10:20
  • איזה מהממת את!! יפיפיה אמיתית.בהצלחה!

    מאת: מיכל |‏ 16 באפריל 2020 | 10:15
  • מזרחית עסיסית כמו שאני אוהב

    מאת: moozot |‏ 15 באפריל 2020 | 18:33