לאבלי נטלי

בגיל 44 נטלי עטיה בחרה בעצמה. הנישואים לאיש העסקים מארק שימל היו נוחים, אבל היא התאהבה בלימודי פסיכולוגיה והעדיפה לוותר על הנסיעות בעולם ("זה נראה מרשים אבל זה לא פשוט"), להתגרש ולהתמסר לחיים הסטודנטיאליים ("בלימודים כולנו שווים"). בראיון היא מסבירה למה פסיכולוג עדיף על בוטוקס ומודה שאולי יש דמיון מסוים בין האקסים שלה ("זה נכון שיש לי צורך לטפל")

מאת  | ‏ 30 ינואר 2020

נטלי עטיה. גולף: קרן שביט, ג'ינס: Heroic (צילום: תמר קרוון)

נטלי עטיה. גולף: קרן שביט (צילום: תמר קרוון)

בשלב מסוים בשיחתנו נטלי עטיה חוקרת אותי – משתמשת מנוסה – על ההבדל בין טינדר לאוקיי קיופיד. כן, מתישהו, אולי לא היום, אולי לא מחר, עטיה מתכננת להירשם לאפליקציית היכרויות. היא יודעת שלא מזמן שרון סטון הורחקה מאפליקציית באמבל משום שהמשתמשים היו בטוחים שהפרופיל שלה לא אמין, אבל זה לא ימנע ממנה להסתכן בעצמה ולפרסם את פרצופה המוכר בזירת ההיכרויות של פשוטי העם. "אני אברר ואחקור את הנושא ואכנס לזה", היא מצהירה.

לא מאמינה לך. את סלב, את לא תחשפי את עצמך כך.
"אז איך אני אכיר אנשים? אני נמצאת עם סטודנטים בני 23 כל היום, אנשים קצת יותר מבוגרים מהבנים שלי. מתחילים איתי, אבל אני לא רוצה את כל מי שפונה. גם עברי לידר היה בטינדר, אז למה לא אני? מה, כי אני מוכרת? שטויות, כולנו אותו דבר, יש לנו את אותו פול גנטי עם מקקים". 

היא צוחקת צחוק גדול, נגיש ואנושי, אותו אחד שכבר למדנו להכיר ביותר מ-20 השנים שבהן היא בעין הציבורית. עטיה בת ה-44 מוכנה לגייס הומור עצמי לכל אינטראקציה, וגם היום היא מצוידת בו. על הפרק, קודם כל: גירושים מספר 2 מאיש העסקים העשיר מארק מוזס שימל, שהיה לצדה בארבע השנים האחרונות, עד שנפגשו ברבנות בקיץ האחרון. גירושיה הראשונים מעגנון גרנות, אבי שני ילדיה, גם הם היו בכותרות כשאירעו לפני עשר שנים, ובין לבין היו הרבה רומנים מתוקשרים, חלקם מול המצלמות של "האח הגדול" ו"מחוברים". "כשאני חושבת על זה, אני די הצלחה בזוגיות. יש לי עשר שנות נישואים בגיל 44, הן פשוט מחולקות על פני שני בעלים", היא צוחקת שוב.

מעיל: COS, אוברול: ברנדי מלוויל, מגפיים: אוסף פרטי (צילום: תמר קרוון)

מעיל: COS, אוברול: ברנדי מלוויל, מגפיים: אוסף פרטי (צילום: תמר קרוון)

בניגוד לאקסים הידועים, שימל בן ה-56 היה דמות מסתורית – גם אם לא אלמונית – ויחסיהם נוהלו מעט מאוד בפני מצלמות. לכן גם הפרידה התרחשה מתחת לרדאר, ורק חודש לאחר הגירושים דווחה במדורי הרכילות. מכל הסיבות בעולם, עטיה מציינת את רצונה להתמסר לחייה החדשים כסטודנטית לפסיכולוגיה כסיבה העיקרית לפרידה. "אני לומדת במרכז הבינתחומי כבר שנה שלישית, והבנתי שהחיים שלי הולכים להיות כאן", היא אומרת. מארק מסתובב בעולם, הוא רוצה שאוכל להצטרף אליו אבל זה לא יכול לקרות. זה עצוב. זה מצב שבו שני אנשים אוהבים נמצאים על אותו תדר, ואז קורה משהו וזה לא מסתדר טכנית". 

אז עזבת את הנישואים כדי להיות פסיכולוגית?
"זה כמובן יותר מורכב מזה, היו עוד דברים, אבל זה היה חלק חשוב מהעניין ובסוף בחרתי בעצמי בפעם הראשונה בחיים. בכל מקרה, אני לא אהיה פסיכולוגית בשנים הקרובות, זה ייקח עוד חמש שנים או שבע שנים, אני במסע ארוך כמו רפואה. עכשיו התאהבתי גם במחקר, אז אני כאן לטווח הארוך".

מקווה לחיות עד סוף המחקר

באופן אירוני, האיש שסבל מההחלטה של עטיה לפרוש סופית מהדוגמנות והמשחק ולהקדיש עצמה לעולם הפסיכולוגיה, הוא גם זה שעודד אותה להתחיל – והיה שם ברגע שבו הכל נבט. "הייתי עם מארק בבית כנסת בלונדון, ומישהי דיברה על המחויבות של הקהילה לחולי נפש. הדברים שלה פתאום נגעו בי במקום מאוד עמוק, התרגשתי מאוד והתחלתי לבכות", היא מספרת. "מארק ראה אותי שטופת דמעות, הוא לא הבין מה קרה. אמרתי לו שכרגע החלטתי להירשם ללימודי פסיכולוגיה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Attiya (@natalyattiya) on

איך הוא הגיב?
"הוא אמר 'לאבלי', כמו הבריטי שהוא, ושמח בשבילי. כולם חשבו שזה עוד ג'וק שלי, אבל אני מתמידה. אנשים לא מבינים איך אדם כמוני מתחיל ללמוד בגיל מבוגר, אבל בשבילי זה היה הכי נכון. עד הלימודים חיפשתי תמיד ליצור, אבל לא הייתי במקום שלי. חייתי בתחושה עמוקה של ריק ופספוס. הרגשתי מנותקת כמו אסטרונאוט שמנותק מהמעבורת. היום מצאתי משמעות בחיים. נכנסתי לשערי האקדמיה והרעב לא עובר לי. נכון כשמכירים מישהו חדש ומתאהבים בו יש פרפרים בבטן? אז ככה אני עדיין מרגישה כשאני נכנסת לבינתחומי". 

בהתרגשות גדולה, היא עוברת לספר על "פרויקט אלפא", המחקר של הפסיכולוג החברתי פרופ' צחי עין דור והפסיכולוגית ההתפתחותית פרופ' ענת שושני, שבו היא משמשת עוזרת מחקר. "זה שילוב בין פסיכולוגיה ומדעי המוח והנושא הוא אפיגנטיקה – שינויים שקורים על הגנים שלנו כתוצאה משינויים בסביבה. עד היום חקרו את הנושא הזה רק בהיבט הפיזיולוגי אבל אנחנו רוצים להגיע למסקנות בקשר לנפש", היא אומרת בהתלהבות. "אנחנו רוצים לחקור 1,500 זוגות של גבר ואישה לפני הריון ראשון, שמתכוונים להביא ילד לעולם בשנה הקרובה. אנחנו בודקים את הזוג עצמו – מההכנות לקראת ההריון והלאה. אנחנו דוגמים אותם בעזרת רוק, לוקחים את כל הדאטה והמידע הפסיכולוגי שיש לנו במבחני אישיות והתקשרות. נבדוק את הילד מהרגע שהוא נולד ועד גיל 20".

20 שנה של מחקר?
"כן, ואפילו יותר. אני מקווה שנחיה עד הסוף של המחקר, כי אני רוצה לדעת מה זה נפש, מה הגבולות שלה. נוכל לנבא המון הפרעות ומחלות כשזה יקרה, תוכלי אולי לדעת אם מישהו נכון לך כבן זוג. זה מאוד דרמטי. עכשיו אנחנו מגייסים את הנבדקים וכדאי להם כי הם יהיו חלק משינוי באנושות, יש ערך רוחני וגם תשלום כספי קטן".

גולף: קרן שביט, ג'ינס: Heroic (צילום: תמר קרוון)

גולף: קרן שביט, ג'ינס: Heroic (צילום: תמר קרוון)

המחקר והשיעורים אינם העיסוקים היחידים של נטלי בפקולטה. כחלק מההתחייבויות שלה, היא אחראית על הוסטל של ילדים מעוכבים התפתחותית, מוציאה קבוצות של מבוגרים חולי דמנציה לפעילויות תרבות ומעורבת בפרויקט של הנגשת טיפול פסיכולוגי אונליין לכלל הציבור. "אחרי הגירושים שלי, כשיצאתי לעולם הייתי עם שני ילדים קטנים בלי שקל, שאלתי מה עושים עכשיו? איך מתחילים לחיות? מה שהציל אותי היה טיפול פסיכולוגי. הייתי מאוד זקוקה לזה. בי נשבעתי שיום אחד כשאני אעבור את המקום הקשה והמאתגר הזה שהייתי בו, אדאג שלכל אדם בישראל או בעולם תהיה הזכות לקבל טיפול בלי קשר למצבו הכלכלי", היא אומרת. 

בוטוקס לא יחזיר את הגלגל לאחור

אנחנו יושבות ביום סוער בסלון דירתה החדשה בלב תל אביב. כאן היא מתגוררת בימים אלה עם בניה, עומָר בן ה-20 ועינר בן ה-16. יש כאן גם כלב וארבע חתולות ואווירה סטודנטיאלית כללית וכיפית – אבל בכל זאת, אנחנו בבניין מטופח ליד דיזנגוף. חיים כאלה זקוקים למשאבים כדי להישמר. ערב עזיבתה את הדירה הקודמת שחלקה עם שימל בישראל, עטיה הצליחה למשוך תשומת לב כאשר פרסמה פוסט בפייסבוק שבו ביקשה מחבריה למצוא לה דירה צנועה יותר, שתקציבה עד 11 אלף שקל "בלבד". הפוסט זכה לתגובות מגחכות מעט, המאשימות אותה כי אין לה מושג במצב הכלכלי האמיתי של אנשים במדינה. 

"בסך הכל כתבתי שיש לי דירה שהדרישה עליה היא 15 אלף שקל ואני מעוניינת בדירה זולה יותר, עד 11 אלף שקל", היא מגיבה בנונשלנטיות, "לא אמרתי יותר מזה, ציינתי עובדות, פרשנויות אנשים יכולים לעשות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Attiya (@natalyattiya) on

התגובות פגעו בך?
"לא ידעתי עליהן בכלל עד שסיפרת לי, אז זה לא פגע בי. כנראה זה לטובה שלא ידעתי".

ובכל זאת – חיית עם אדם עשיר מאוד, עבדת פחות והיום את עובדת בעבודות סטודנטיאליות. זה מעורר תהייה על החיים בלב תל אביב.
"הייתי עם איש אמיד, זה נכון, והוא נתן לי הדסטארט להתחיל עם הלימודים כי שכר הלימוד הוא מאוד יקר. אבל היום אני עובדת בשתי עבודות באופן קבוע, אני מרוויחה משכורת מאוד יפה כל חודש, ובזיעה. אני גם יודעת שיהיה לי מקצוע – בניגוד למשחק או דוגמנות שחשבתי שייגמר, כאן זו ריצת מרתון".

ואיך זה לבלות עם אנשים צעירים רוב היום?
"אני אוהבת את זה. בתקופה הראשונה באוניברסיטה היה לי נעים לחשוב שאף אחד לא מזהה אותי כי אני לא מהדור שלהם, הרגשתי שאני מתכסה בשמיכת אנונימיות נעימה. אבל מעולם לא הרגשתי שם אי נוחות. מבחינתי אני שווה בין שווים. זה משאיר אותי חדה וחיה ובשליטה, ומלאת מוטיבציה וחיוניות וממד יצירתי-ילדי. בלימודים כולנו שווים".

עליונית: אופיר איבגי (צילום: תמר קרוון)

חולצה: אופיר איבגי (צילום: תמר קרוון)

נדמה כי זה דווקא עולם הגלאם ממנו ברחה מזכיר לה את גילה ללא הרף. ב-2017 יצא הסרט האחרון שבו שיחקה, "אמור", לפני כן השתתפה בעונה של "האח הגדול VIP" והקימה אתר לייפסטייל בשם NAYA. "אבל אני פחות מעורבת בדברים כאלה היום", היא מספרת, "האתר עוד קיים ויש לו עורך אבל אני רק מצטלמת להפקות שאנחנו עושים לפעמים, כבר לא כותבת כמו שעשיתי בעבר. לפעמים אני מנחה אירועים לחברות, בעיקר באנגלית. אני לא עושה הרבה אינסטגרם. אשמח לשיתופי פעולה עם חברות, אבל רוב ההצעות שאני מקבלת הן לאנטי אייג'ינג ואני לא בקטע. בחמש שנים האחרונות רוב הדברים שהגיעו היו של רופאים פלסטיים או תכשירי מיצוק ובוטוקס וזה נורא מצחיק. הכסף סופר מפתה ועשיתי דברים בשביל כסף בחיי – אבל זה כל כך מנוגד לכל דבר שאני בוחרת".

מעולם לא הזרקת שום חומר לפנייך?
"אני מבינה את הצורך של אדם להיראות טוב. יש אנשים שמשנים את הפנים שלהם – גם חברות שהכרתי מפעם מסתובבות עם פרצוף אחר – זה ממש לא אותו אדם, רק אותו שם. אני מבינה לגמרי מאיפה זה בא, אבל אני מסתכלת על הצורך הפסיכולוגי, למה אנחנו נאבקים על משהו שלא יקרה יותר, מנסים להחזיר את הגלגל אחורה? וזה לא נראה צעיר יותר, זה הופך למראה עתידני-חייזרי בשלב מסוים. למה אנחנו לא מצליחים לקבל את עצמנו? זו גם בחירה לחיות בעולם קפיטליסטי, הרי שתינו יכולות לבחור לגור במדבר ולגדל עגבניות ומלפפונים, אבל אנחנו לא עושות את זה".

ולהפסיק לצבוע את השיער.
"ניסיתי, אבל זה לא עבד, נדבק לי המראה של העוזרת בית, שחור לבן כזה, רק חבילה של סיגריות ברודווי 100 הייתה חסרה לי. אבל  החלטתי שבשלב כלשהו בעשור הקרוב אני פשוט אגלח את כל השיער ואתן לו לגדול מהתחלה. הרי את מגיעה לפריז ורואה נשים בנות 40 עם שיער אפור והן מהממות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Attiya (@natalyattiya) on

את לא מפחדת להתבגר?
"נראה לך? ברור שאני מפחדת. אבל לפני שאני נלחמת בקמטים אני מנסה להבין מה לא שלם בי אם אני מנסה להחזיר את הנעורים. מה יעזור לי לרוץ לאחור? אין לי את האפשרות הזו. אם חסר בי משהו אני אנסה למלא את המקום הזה. טיפול זה בטוח תהליך יותר ארוך מאשר להזריק, אבל אני מעדיפה את זה".

חיות בתוך מהפכה

בעוד שעל מהפכת הפרו אייג'ינג היא נלחמת בעצמה – ב"מי טו" היא כבר נהנית מהפירות. "הגיע הזמן מזמן, MeToo היה אמור לקרות כבר לפני אלפי שנים. את קולטת שאנחנו חיות בתוך מהפכה? שההיסטוריה שנכתבת היום, אנחנו חלק ממנה? בעבר הכל הגיע ממקום שבו הגבר הוא הראש ולא נפריע לו, אבל מזל שהגיעו הצעירות, המילניאלז, ועושות את המהפכה שהדור שלי לא עשה. אנחנו חלק מהמהפכה, אולי לא יצרנו אותה, אבל אנחנו נהנות ממה. אני מרגישה את זה גם באקדמיה, סוף כל סוף זה קורה".

עטיה פרצה אל התודעה בגיל 19, עם צילום עירום של רון קדמי על ספה – מינית, סוערת, מסקרנת. ילידת פרדס כץ, שלמדה בתלמה ילין ותמיד שילבה בין עולמות. היא הפכה לאייקון של הניינטיז ועם השנים עשתה סדרות וקמפיינים, אפילו זכתה ב-2012 בפרס השחקנית בפסטיבל ירושלים על משחקה בסרט "אודם" – אבל מעולם לא הרגישה בטחון בתחום הזה.  "גיליתי שאיבדתי את הרצון והתשוקה והמוטיבציה למשחק", היא מספרת. "לדגמן זה משהו אחד: באים והולכים הביתה. אבל להיות שחקנית, שיום אחד יש סדרה ואת מקבלת בוחטה של כסף ואז ארבעה חודשים את לא עובדת, זה אחרת. כשאת פורשת את זה לשנה את מרוויחה פחות משכר מינימום. אני מאוד רגישה והאפ והדאון הכלכלי יצרו אצלי ספקות".

סווטשירט: ונדר, חולצה: נעמה בצלאל (צילום: תמר קרוון)

סווטשירט: ונדר, חולצה: נעמה בצלאל (צילום: תמר קרוון)

ואז התחתנת בגיל 24, והכל נרגע.
"הייתי חייבת לעצור. עבדתי מגיל 15 בטירוף, אם זה בדוגמנות או במשחק או בתיאטרון. הכרתי את עגנון והתחתנתי, ותשעה חודשים אחר כך נכנסתי להריון ועצרתי את הכל. היה לי כסף וחסכונות ורציתי להבין מה זה להיות אמא טובה ואיך אני לא מעבירה עכשיו את הטעויות שלא בא לי להעביר. אחרי שהתגרשתי ניסיתי עוד דברים – פרסום, למדתי כלכלה שנה – אבל שום דבר לא הרגיש נכון כמו הפסיכולוגיה".

בין כל העיסוקים, עטיה תמיד סיפקה את הסחורה למדורי הרכילות עם מערכות יחסים מתוקשרות – ומגוונות. בין השאר היו הסופר דודו בוסי ("די נו, יש הבדל בין רומן למערכת יחסים"), הכדורגלן איציק זוהר ("אני חושבת שהוא היה מאוד אסיר תודה על מה שעשיתי בשבילו"), והאלוף במילואים והפוליטיקאי לרגע טל רוסו ("אין לי מושג מה קורה בקריירה הפוליטית שלו, בשבילי הוא טל החבר"). 

הימור פרוע – יכול להיות שהגברים בחייך היו סטאז' לטיפול?
היא מחייכת, "זה נכון שיש לי צורך לטפל. אבל אני לא רואה בזה חולשה, צריך סלף מאוד חזק בשביל להיות נפש מטפלת שרואה אנשים פצועים ורוצה לעזור להם. אבל מה את חושבת, שאני רק מכילה? אני לא מוותרת על עצמי בקשרים. פשוט כבר הבנתי שהחלום שאני אכיר מישהו והוא יהיה נורא מאוזן ואני נורא מאוזנת, זה אידיאל, זה לא קיים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Attiya (@natalyattiya) on

זה נורא דרמטי, להזדקן יחד

ואז הגיע מארק. נצר למשפחה יהודית לונדונית אורתודוקסית שבניה עוסקים בנדל"ן ובעלי החזקות בחברת אי.די.בי. נטלי ומארק הכירו דרך שידוך של הדוגמנית גילי סער, והתחבאו רוב הזמן מהמצלמות. הם התחתנו ב-2016 באירוע מצומצם בבית בחופית. "גרנו שם חצי מהזמן ובחצי השני בדירה בתל אביב. אבל גם נסענו הרבה. התלוויתי אליו להרבה מקומות בפגישות, שהיה לו חשוב שאהיה שם, זה לא קל לנסוע כל הזמן, זה נראה מרשים אבל זה לא פשוט".

היה לך טוב?
"מאוד מאוד מאוד. היה נפלא עד שלא. מארק הוא אדם מדהים ורגיש".

אתם בקשר טוב?
"כרגע אנחנו לא בקשר, צריך לעבור זמן אחרי פרידות עד שאפשר יהיה אולי לשוב ממקום אחר. הרי בני הזוג שלנו לפחות לתקופה היו החברים הכי טובים שלנו וזה עצוב כשזה נגמר. אבל הקשר לא יכול היה להתפתח. שנינו רצינו והאמנו שזה יצליח, אבל אני זוכרת גם את הדברים הלא נעימים שהביאו לפרידה".

מעיל: COS, אוברול: ברנדי מלוויל (צילום: תמר קרוון)

מעיל: COS, אוברול: ברנדי מלוויל (צילום: תמר קרוון)

סליחה על חוסר הרגישות, אבל אולי תגלי לנו סוף סוף אם מארק באמת יצא עם מדונה?
"למשפחה שלו אין צורך בחשיפה, הם באים לעבוד. היה את השלב שהוא יצא מהדת לתקופה אחרי הגירושים הראשונים, והוא הכיר אנשים חדשים מהעולם החילוני, ובמקרה הייתה שם מדונה. הם היו חברים טובים. זה מה שאני יודעת וזה לא כזה מסקרן. כשאני הכרתי אותו הוא היה שלי".

הוא הכיר לך אותה?
"מה זה הכיר לי אותה?", היא מתקוממת, "זה ניסוח מאוד פטריארכלי. פגשתי את מדונה, כן. היא מגיעה לאירועים של מרכז הקבלה בניו יורק. היא מאוד פטיט, ברמות שלא יאמנו, לא מובן איך התופעת טבע הזו, העוצמה האדירה הזו, היא בעצם הדבר השברירי הזה שראיתי, פורצלן. היא נחמדה והילדים שלה מקסימים, היא באה לשם לשבת לאכול אוכל יהודי בניו יורק, כאחת האדם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Attiya (@natalyattiya) on

בכל סיפור חייה הסוער, עטיה אומרת שהיא מתחרטת רק על דבר אחד – שהתחתנה ברבנות, פעמיים. "אני ממליצה לאנשים להתחתן, אבל לא ברבנות. יש משהו במפגש עם קהילה פטריארכלית גברית שהוא לא נעים לנשים, בלשון המעטה. אין התייחסות אלייך כאדם, אלא כאישה. אפילו לא מסתכלים עלייך. די, אנחנו לא בימי הביניים. יש גם סרבני גט והמון דיבור נגד נשים ברבנות. אבל עובדה שעשיתי את זה פעמיים, כנראה יש דברים שצריך לעבור שוב ושוב על בשרך".

את עדיין רומנטיקנית בלתי נלאית? מאמינה שתזדקני עם מישהו?
"זה נשמע נורא דרמטי, להזדקן יחד. אני לא יודעת למה מערכות יחסים צריכות להיות 50, 60 שנה, יש כאלה שחיים יחד שנים רבות בסבל תהומי. איך מודדים הצלחה? הצלחה זה קשר טוב. ואם יהיה לי כזה אז כן, אולי אתחתן שוב. הכל יכול לקרות". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Attiya (@natalyattiya) on

צילום וסטיילינג: תמר קרוון
איפור ושיער : רונאל גושן

 

השאירו תגובה

 

  • נטלי שה' ישמור אותך אמן חג שמח ד"ש להוריך שיצרו אישה יפה כמוך.

    מאת: סימון אוחנה |‏ 10 בפברואר 2020 | 21:27
  • וואו לא הבנתי על מה הביקורת הקוצפת של הטוקבקיסטים…
    איזה תגובות פטרנליסטיות של התנשאות שוביניסטית ושל מיזוגניות…
    המעניין הוא שגם נשים מגיבות באגרסיביות מיזוגנית. תגידו, מה נסגר איתנו לעזאזל?!
    מהיכן מגיעה השנאה היוקדת הזאת?!

    מאת: נאוה |‏ 10 בפברואר 2020 | 10:36
  • פשוטה היא לא! היא די מסובכת ולכן הלכה ללמוד את התחום.
    לא שאכפת לי, אבל תמיד תהיתי ממה היא מתקיימת. מכמה צילומי אופנה?

    מאת: מיצי |‏ 2 בפברואר 2020 | 05:58
  • הלכת רחוק מידי עם הרעיונות; לא דיברת על רפואה מונעת רק על לשנות את האנשים כי את יודעת מה טוב עבורם. מה עם ספורט? תזונה? הרמבם, ומבנה פשוט של שמחה פנימית ותמימות, השיעורים שאת עוברת הם לא בסדר גודל של התמודדות קריטית עם מצבי חיים, אלה התמודדות אנושית טבעית, במקום רק לחשוב אפשר גם להרגיש…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 1 בפברואר 2020 | 20:48
  • בחורה לא אפויה

    מאת: ריקי |‏ 1 בפברואר 2020 | 20:25
  • נחמדה ואנושית.. בהצלחה

    מאת: א |‏ 1 בפברואר 2020 | 20:08
  • כן מדינה יצרה הרבה זונות תוצרת כחול לבן בשם הפמיניזם ושוויון זכויות וזנחה מוסד הנשואים היהודי המפואר שהיה פעם והיום זה רק נחלת החרדים וחרד"ל
    ומה הרוויחו יותר מ 420.000 ילדים מחד הוריים.
    פשוט בושה

    מאת: RAFI |‏ 1 בפברואר 2020 | 20:02
  • אהבתי מאד בגדול. לימודים זה טעם החיים הרבה פעמים ויפה שנפתחת לזה אחרי גיל 40. קצת טרחנית עם ה"מההיבט הפסיכולוגי זה מעניין אותי" אבל נסלח כי רואים שזה באמת מעניין אותך ומצאת תחום אהיב.
    תהני מהמחקר ומהעשייה. וכן..את עם ילדים בוגרים עכשיו. נשמע שאת נכנסת לתקופה נפלאה.של עצמך ותגליות. בהצלחה

    מאת: רתם |‏ 1 בפברואר 2020 | 19:14
  • יש נשים שהכשרון שלהן הוא למצוץ את דמם מגברים, להיבנות על גבם ולהמשיך הלאה.
    בזכות עצמן הן רק גוף ופנים יפות.
    האמת מעריכה את הכשרון הזה.

    מאת: שירי |‏ 1 בפברואר 2020 | 18:38
  • שקרנית הבחור עזב אותה כי לא בא לא יותר עליה. ולא הפסכולוגיה עמדה למכשול

    מאת: רעיה |‏ 1 בפברואר 2020 | 18:37
  • מעוררת השראה!!!!!! גם אני רוצה להתחיל ללמוד ותמיד דחיתי את המחשבה בגלל שאני עוד מעט בת 48 וחוששת שפיספסתי את הרכבת

    מאת: טלי ארד |‏ 1 בפברואר 2020 | 18:31
  • בדרך כלל אני לא מגיב. במקרה הזה, להערכתי מדובר במישהי שכל מה שמעניין אותה זה כסף.
    ככה זה מרגיש כבר שנים.

    מאת: אריק |‏ 1 בפברואר 2020 | 18:30
  • קשה להתחבר אליה, משחקת אותה מגניבה .
    אבל ברור שעשתה בוטוקוס, לא אמיתית בכלל

    מאת: יער |‏ 1 בפברואר 2020 | 17:59
  • חיה בסרט. הצלחה בהחלט באיך להצמד לגברים הנכונים בכדי לחיות בעושר ולא לעשות כלום

    מאת: טל |‏ 1 בפברואר 2020 | 16:27
  • עוד אחת
    לא משו

    מאת: יאללה |‏ 1 בפברואר 2020 | 15:26
  • אחת הנשים היפות במדינת ישראל.

    מאת: מוטי |‏ 1 בפברואר 2020 | 12:59
  • מותק שלי 10 שנים מחולקות זה לא הצלחה בנישואין זה כישלון, אני 25 שנה נשואה לאותו בן אדם זאת הצלחה! שטויות במיץ

    מאת: דנה |‏ 1 בפברואר 2020 | 11:46
  • נהנתי לקרוא את הכתבה איתך מאחל לך שתמשיכי בדרכך , עם מזל נכון, ואושר לחייך ן ליבך

    מאת: חגי |‏ 1 בפברואר 2020 | 10:23
  • מרתק לי את הלולב.

    הלאה.

    מאת: מציאות |‏ 1 בפברואר 2020 | 09:10
  • כל כך טיפשה זה לא להאמין, בגיל 100 החליטה ללכת ללמוד כמו בת 21 ומתלהבת כמו ילדה בת 4. כנראה מצצה מהגרוש מספיק כסף כדי להמשיך להתבטל

    מאת: מיקי |‏ 1 בפברואר 2020 | 08:17
  • לא סגורה על עצמה

    מאת: נדי |‏ 1 בפברואר 2020 | 05:35
  • כמה רוע יש בתגובות שלכם למה ככה? קנאה?? קנאה עושה קמטים אחר כך גם אתן תצטרכו לעשות בוטוקוס.חבל!!

    מאת: רותם |‏ 1 בפברואר 2020 | 05:00
  • פחחח איזה כותרת מטומטמת

    מאת: זאב |‏ 1 בפברואר 2020 | 00:58
  • למה השנאה הזאת.. נשארה יפייפיה.לא משנה עשתה לא עשתה. יפה וזהו.

    מאת: דינה |‏ 31 בינואר 2020 | 23:35
  • אישה יפה!!

    מאת: איה |‏ 31 בינואר 2020 | 21:16
  • מה עם הרומן עם פפושדו למה לא מדברת על זה שגילו היה כפול משלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 31 בינואר 2020 | 19:54
  • חיה בסרט , תהיה פסיכולוגית בפנסיה…

    מאת: מאיה |‏ 31 בינואר 2020 | 18:25
  • בכל פעם שידוענית / דוגמנית / וואנבי, מוצאת זוגיות, היא צוללת לחיים אנונימיים. כאילו כשיש גבר, אין צורך למצוא את הצומי והפרנסה.
    ברגע שהיא נפרדת מהגבר שלה, פתאום היא יוצאת מהקונכייה או עולה מהים ומנסה לחזור לתודעה.
    איפה היא בזכות עצמה?

    מאת: שירי |‏ 31 בינואר 2020 | 17:48
  • וואו איזה הצלחה, שני בעלים ב 10 שנים. קשקשנית לא קטנה

    מאת: שני |‏ 31 בינואר 2020 | 16:41
  • שתגור באיזו דירה שהיא רוצה עם שכר דירה שמתאים לה. לא ברור לי למה זה צריך להפריע לאנשים. כמה צרות עין.

    מאת: במבה |‏ 31 בינואר 2020 | 13:14
  • למה טינדר וכל הפח הזה? יש לך עוד הרבה ללמוד…

    מאת: דני |‏ 31 בינואר 2020 | 12:41
  • איזו אישה יפה.

    מאת: 111 |‏ 31 בינואר 2020 | 10:57
  • אחת השבורות. כמה יפה – ככה מתוסבכת.
    ראינו באח הגדול – אין לה קיום בלי גבר.
    כל ההצהרות – קשקוש בלבוש: המיליונר הראשון והיא שם

    מאת: המיליונר הראשון והיא שם |‏ 31 בינואר 2020 | 08:04
  • מעוררת השראה, תודה לך, מאחלת לך להמשיך להצליח ולהגשים את עצמך

    מאת: עדי |‏ 31 בינואר 2020 | 02:14
  • אחת הסתומות בלחץ פשוט תת רמה ראינו באח הגדול. גם לא יפה, לא אופי. סתם מתפשטת סידרתית. בואי גם פסיכיאטר לא יעזור לך

    מאת: נועה |‏ 31 בינואר 2020 | 02:13
  • האישה לא אפויה בכלל, מסכנים הבנים שלה

    מאת: היתה שכנה שלי |‏ 31 בינואר 2020 | 00:24
  • למה אין תמונות של הטמבל שנישא לגולד דיגרית…?
    חיחיחיחיחיחי עליו.

    מאת: דן |‏ 30 בינואר 2020 | 21:59
  • לא מצליחה להחזיק שום זוגיות, יש לה איזו בעייה

    מאת: אחת |‏ 30 בינואר 2020 | 21:40
  • תודה נטלי על ההשראה שנתת לי. אני בשנות ה-30 המאוחרות והתלבטתי המון אם להתחיל ללמוד. אחרי שקראתי את המילים המחזקות שלך, הבנתי שזה מה שנכון לי, למרות שמבחינת הנורמה עברתי את הגיל "המתאים" ללימודים לתואר.
    המון בהצלחה לך אהובה.

    מאת: ענת |‏ 30 בינואר 2020 | 18:11
  • לא יאומן!
    ברור שהזריקה לעצמה בוטוקס, ועשתה את תרגיל ניקול ראידמן.

    אני מקווה שלימודי הפסיכולוגיה שלה, יסייעו לה להבין שהיא פסיכית לא קטנה.

    מאת: מ. |‏ 30 בינואר 2020 | 17:59
  • שחכנו ממך באמא שלך יש כלכך פוסטמות בשוק תחזרי למקלט

    מאת: אלימלך |‏ 30 בינואר 2020 | 17:45
  • פשוטה ויפיפיה

    מאת: נירו |‏ 30 בינואר 2020 | 15:57