ספיישל קיי

לפני שנתיים הדוגמנית מאיה קיי הייתה קמה בשש בבוקר כדי לחלוב פרות בפנימיית נוער. עכשיו היא מתעוררת לימי צילום ל-Adika, להשקות עם עדן פינס ול-90 אלף העוקבים שלה באינסטגרם. על הדרך היא גם הספיקה לצאת עם כדורגלן, לקנות אוטו עם הכסף שהרוויחה ולחרוש לבגרות בתנ"ך

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2019

מאיה קיי (צילום: שי תמיר)

מאיה קיי (צילום: שי תמיר)

כשמאיה קיי נכנסת לבית הקפה האופנתי שבו קבענו את פגישתנו, המלצר, שעד אותו הרגע שידר לסועדים שהיה ממש מעדיף להיות בכל מקום אחר, עבר מייקאובר רגשי. הוא הציע לה תפריט, על אף שהיו על שולחננו כבר שניים, ואז הגיש לה מים עם נענע, ואז מפית, ואז סתם נעמד בחיוך שאיים לסדוק את לחייו וביקש לפנק אותנו במאפינס חרובים מקמח כוסמין. כשהוא חוזר לעמדתו הוא ממשיך להשקיף עלינו, וכשאני מספרת לה שכניסתה למקום עוררה בו מוטיבציית שירות מדהימה עיניה הכחולות הגדולות נפתחות בפליאה. "באמת? בגללי?" היא תוהה. "אולי הוא מכיר אותי?".

איך הוא מכיר אותך?
"אולי הוא ראה אותי בקיץ כשגלשתי בים. גלשתי הרבה בקיץ, אבל הפסקתי".

בגלל החורף?
"בגלל העבודה".

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

רוב הסיכויים שהמלצר מזהה את מאיה קיי מאינסטגרם, שם מספר העוקבים של הדוגמנית בת ה-17 מיבנה נושק ל-90 אלף. על אף גילה הצעיר, היא כבר חתומה בתור הפרזנטורית של חברת האופנה Adika, היא מצטלמת לקמפיינים בלונדון ולוס אנג'לס, מחזיקה סוכנת דוגמנות בשוודיה ומיוצגת בארץ על ידי עומר יערי, שמנהל פרסונות חמות ועסוקות כמו עדן פינס, יעל שלביה, עומר נודלמן, מריה דומרק ואנה זק. זו בעצם רק שאלה של זמן עד שכולם ידעו מי זו מאיה קיי, שהיא בכלל מאיה קרברושיץ. "זה לא שם במה" היא צוחקת. "בגיל שנתיים וחצי גרתי עם המשפחה בקנדה ולא ממש ידעו איך לבטא את שם המשפחה, אז הפכנו את זה לקיי. עוד לפני שהתחלתי לעבוד קראתי לעצמי ככה באינסטגרם, וזה נדבק. עכשיו לא קוראים לי מאיה, אלא מאיה־קיי".

טוב, יש לשם הזה יותר סטייל.
"הסטייל שלך ומה שאת משדרת נורא עוזר כי להיות דוגמנית ולהצטלם זה לא רק לדגמן את הבגד, אלא גם לדגמן את עצמך. את מעבירה מסר כשאת מדגמנת".

איזה מסר את מעבירה לדעתך?
"לא יודעת, אני מביאה איתי איזושהי אווירה. ההבעות פנים שלך זה גם משהו שמתייחסים אליו, את צריכה לשדר שנוח לך, שאת מבינה את הבגד. חשוב שלדוגמנית יהיה אופי. בכל מקום שאני מגיעה אליו בכלל לא מדברים איתי על איך שאני נראית אלא על הווייב שלי. אני היפראקטיבית. מדברים הרבה על האופי שלי וזה משמח אותי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

זה נחמד שמדברים איתך על האופי שלך כשאת נראית כמו שילוב בין קארה דלווין לג'יג'י חדיד.
(צוחקת): "כן, מדברים איתי הרבה על הדמיון הזה. אומרים לי שאני דומה לג'יג'י בזכות האנרגיות ולקארה בזכות הגבות. בכלל, יש הרבה התייחסות לגבות שלי. כשהייתי קטנה חטפתי על הגבות האלה מאוד חזק".

והיום כל מי שחטפה היא מלכת הגבות.
"נכון. בזכות סבא סרנגה הבולגרי שלי יש לי גבות שאפשר להרים למעלה עם ג'ל".

אמא עמדה על כיסא באמצע המטוס כדי לצלם אותי

לא רק את הגבות שלה היא יודעת להרים. ה"ווייב" הזה שהיא מדברת עליו הוא הלך הרוח הנכון של התקופה. אם בשנות התשעים היה מגניב להיות דוגמנית חובבת התנשאות והתקפי זעם (ע"ע נעמי קמפבל), היום הכי קול להיות נגישה, קלילה, מפוקסת. גם האינסטגרם שלה נראה יפה, מדויק ומניב: יש בו בגדי ים, יש בו סטריט־וור, יש בו מכונת שיזוף (לוקיישן: ראשון לציון), ויש בו מכונות כביסה (לוקיישן: פריז). לרגעים היא אישה, לרגעים לוליטה, לרגעים זה במקרה, לרגעים זה ממש מכוון, כמו בפוסט בו היא מחזיקה פחית משקה קל נטול סוכר – שיתוף פעולה מסחרי שבוודאי הכניס לחשבון הבנק שלה כמה אלפי (או עשרות אלפי) שקלים, ושעליו הגיבה החברה והקולגה לסוכנות עדן פינס: "מתתתתתת על התינוק שלי".

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

התמונות שלה מתכתבות עם הטרנדים של האיט גירלס הגדולות בעולם, כמו אכילת משולש פיצה בהלבשה תחתונה קזו'אלית של קלווין קליין ("אני יודעת שהמון בנות עושות את זה, אבל אני עשיתי את זה בתוך אמבטיית וינטג'. המסר הוא שאני עושה מה שבא לי"), או מגבת מלופפת סביב הראש אחרי חפיפה ("זה הכי יפה, אני מאוד אוהבת טבעי, מעדיפה לא להתאפר ולהיות רק עם קרם פנים"). הכל נראה ספונטני, אבל למעשה מאוד מאוד מחושב, כי קיי מבינה את כללי העולם החדש. "לכל מקום שאת מגיעה אליו היום הפקטור העיקרי זה כמה עוקבים, לייקים ותגובות יש לך" היא פוסקת. "זה לא רק אם את מעל 1.75 מ' ואת רזה ולבנה. אין את זה יותר. בהיי פאשן זה שונה לגמרי, אני עוד לא הגעתי לשם אז אני לא יכולה להגיד. אני לא יודעת אם זה משנה ללואי ויטון כמה עוקבים יש לי".

כמה את עובדת באינסטגרם אם כך?
"אני מצטלמת כמעט כל יום. אני עובדת בזה מאוד קשה. אמא שלי עמדה על כיסא באמצע המטוס כדי לצלם אותי".

זה לא קצת מביך?
"זה לא מזיז לי. אעשה מה שצריך כדי להגיע הכי גבוה. את צריכה שיכירו אותך בתור מישהי שעובדת קשה ולא בתור מישהי שמגיעה למקומות בזכות הקשרים שלה".

רוצה להגיע הכי גבוה (צילום: שי תמיר)

רוצה להגיע הכי גבוה (צילום: שי תמיר)

מה הכי גבוה מבחינתך? מה את רוצה לעשות?
"ויקטוריה'ס סיקרט זה לא משהו שאני יכולה בכלל להגיד כי אני נמוכה, אני 1.68 מ', אבל אני מאמינה שטרנדים משתנים".

הם כבר השתנו, ויקטוריה'ס סיקרט ביטלו את התצוגה השנתית שלהם.
"בגלל זה אני אומרת שדברים משתנים. מי יודע מה יהיה איתי עוד חמש, שש שנים".

בא לך על מותגי על?
"ברור, במיוחד שאני כל כך מתחברת אליהם. אני מגיעה לחנות של פראדה, גוצ'י, לואי ויטון, אלכסנדר מקווין ואלכסנדר וונג ונכנסת רק כדי לנשום את האומנות שיש שם. הייתי עכשיו בלונדון עם אמא שלי. בואי, אני לא אלך עכשיו ואפזר את כל הכסף שלי ואקנה תיק ב-20 אלף שקל, אבל החנויות האלה הן מוזיאונים, את רק רוצה לראות את הדברים".

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

ואת לא קונה?
"אני לוקחת המון השראות, מציירת דברים שהייתי רוצה ליצור בעצמי. החלום שלי זה לפתוח משהו משלי. לא רוצה לקרוא לזה מותג, אולי קולקציה קטנה או דברים שחשבתי עליהם מאז שהייתי קטנה ממש. בגדים, תיקים, נעליים. יש לי אובססיית נעליים קשה".

כמה זוגות יש לך בארון?
"אין לי מושג".

מאות?
"כן. אבל זה לאו דווקא זוגות באלפי שקלים, אלה גם דברים שאחי ואני לוקחים ומעצבים מחדש".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

ואין בארון נעליים של גוצ'י?
"ברור שיש. יש בלנסיאגה, יש מקווין".

אז בסוף את כן קונה.
"שמעי, אני עובדת נורא קשה, אני מאוד עצמאית. יש לי זוגות נעליים שהן כן יקרות כי אני יודעת לפנק את עצמי כשצריך אם זה משהו באמת שימושי. אני לא קונה סתם".

אני מבינה שאת כבר מרוויחה יפה מהדוגמנות.
"יש לי את מה שאני צריכה, ואני יכולה להרשות לעצמי פעם בכמה זמן לקנות משהו שאני מרגישה שמגיע לי. אני מציבה לעצמי מטרות, כמו רכב שקניתי לעצמי אחרי שהוצאתי רישיון".

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

ומי מנהל לך את הצד העסקי?
"אמא שלי ועומרי הסוכן שלי".

יש לך חשבון בנק משלך?
"כן".

את יודעת כמה את מרוויחה על קמפיינים?
"ברור. אמא עוזרת לי, יודעת מה טוב, מה תורם, מה מיותר. אני לא עושה יותר קמפיינים באינסטגרם למשל – זה לא עניין של כסף, אני כבר פשוט לא שם".

עובדת קשה, מרוויחה יפה (צילום: שי תמיר)

עובדת קשה, מרוויחה יפה (צילום: שי תמיר)

קרה שאמא עצרה אותך מלקנות תיק יקר?
"כן. היא אמרה לי 'מאיה, את לא במצב שאת יכולה לקנות לעצמך לואי ויטון', והבנתי. התיק הזה לא יציל לי את החיים עכשיו".

זה יכול להיות מאוד מבלבל כשלחשבון הבנק נכנסים פתאום סכומים גדולים.
"ברור. אז אני רוצה עכשיו לחסוך. חשוב לי שתהיה לי קרקע יציבה".

אני מניחה שהלו"ז שלך פחות יציב.
"נכון. השבוע חזרתי מלוס אנג'לס, היו לי פה ארבעה ימי צילום ל-Adika והיום אני נכנסת למרתון לבגרות בתנ"ך, למרות שאני עדיין בג'ט לג".

צילום: שי תמיר

צילום: שי תמיר

זה לא קצת מוזר שבין הפגישות והצילומים והגלאם משתחלת לה פתאום בגרות?
"מוזר ברמות. אני לא מרגישה שאני שם, אבל זה לא בא בחשבון לא לעשות בגרויות. זה יקרה ואני אעבור אותן, כי מי יודע מה אני אעשה בחיים".

מה אם אלכסנדר וונג יזמין אותך לפגישה בתאריך של מבחן גדול?
"אז תמיד יש מועד ב'".

ואז את מבינה שכולם סביבך מזויפים 

לא תמיד הכל היה כזה אוקיי בממלכה של מאיה קיי. בתור בת הזקונים של דרגן, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים שניידר, ואורלי, דוגמנית לשעבר שכיום מנהלת את הקריירה של בעלה, מאיה לא הצליחה למצוא את מקומה בעיר הולדתה. "מי שגדל ביבנה בדרך כלל מסיים תיכון ביבנה, נשאר ביבנה עם החברים מהתיכון והכל נראה נוצץ ומושלם – אבל זה לאו דווקא ככה" היא חושפת. "בכיתה ז' היו לי קשיים בבית הספר, לא כל כך הסתדרתי מבחינה לימודית וחברתית. היה לי קשה ללמוד בבית ספר כל כך גדול של 600 ילדים. ריחפתי שם, איבדתי את עצמי. חיפשתי בית ספר חדש ומצאתי את ויצ"ו נחלת יהודה שהוא גם פנימייה. הייתי עושה 11 ימים בפנימייה ו-3 ימים בבית, כמו צבא. זה היה מדהים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

בכל זאת מדובר בהחלטה קשה. היא הגיעה ממך?
"כן, היא הייתה לגמרי שלי. אמא שלי כל הזמן אמרה לי שמה שטוב לי טוב לה. ההורים תמכו, הגיעו לבקר אותי בסופי שבוע. זה קשה להיות רחוקה מהבית, אבל איבדתי את עצמי במסגרות אחרות והייתי צריכה מסגרת כזו".

ושם מצאת את עצמך?
"לגמרי. ישנתי עם ארבע בנות בחדר והחברים הפכו למשפחה. את מסיימת בית ספר והולכת למרכז למידה, לומדת למבחנים ונותנת את המאה אחוז שלך. אנשים שם מוציאים ממך את הכי טוב שלך, ובמשך ארבע שנים הצטיינתי בבית הספר".

אז גיל ההתבגרות שלך היה קצת אחר.
"אני חושבת שגיל ההתבגרות שלי הפסיק בכיתה ח' או ט', כי בפנימייה את עושה הכל לבד. ההורים לא העירו אותי בבוקר, קמתי בשש לבד והלכתי לחלוב פרות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

סליחה?
"כן, במשך שנתיים חלבתי פרות. המסגרת הזו הפכה אותי לעצמאית ואני מרגישה שעברתי בה את השלב הזה שילדים בגילי עדיין עוברים. בכתה י"א, כשהתחלתי לדגמן באופן אינטנסיבי, המסגרת של הפנימייה כבר לא עבדה. היום אני במסגרת שיכולה להכיל את הלו"ז שלי".

גם עולם הדוגמנות הוא עולם ששולף אותך מנעוריך.
"כן, בעולם שבו אני עובדת אין גיל התבגרות. מתבגרים בגיל צעיר".

איך היחס של אמא שלך למקצוע, בתור מי שעברה את החוויה בעצמה?
"עולם הדוגמנות של אז שונה מאוד מעולם הדוגמנות של היום. בזמנה לא היה אינסטגרם, הסטנדרטים היו שונים, אני לא חושבת שדוגמניות של אז יכולות להבין את עולם הדוגמנות הנוכחי. כשאמא שלי הייתה בתחום היא נחשפה לצדדים היותר קשים שלו, כי פעם לא היו כל כך הרבה דוגמניות. לא באמת ידעו מה קורה על הסט, ענייני סמים ואלכוהול וכאלה".

היא והחבר כבר לא (צילום: שי תמיר)

היא והחבר כבר לא (צילום: שי תמיר)

זה עדיין קיים?
"ברור, סמים ואלכוהול קיימים בכל מקום, לא רק על סטים אלא בכל מקום שאת יוצאת אליו בשישי בערב. את בוחרת אם להיכנס לזה או לא, את בוחרת עם מי להסתובב, ואמא שלי תמיד סומכת עלי".

היא מזהירה אותך מפני הדברים האלה?
"היא ראתה שזה לא מזיז לי".

ואיך היחס של אבא לעולם הדוגמנות?
"הוא לא מבין אותו, אבל הוא יודע מה אני עושה בשביל להשיג את הדברים האלה. הוא מסתכל על ה'באק סטייג"', על העבודה הקשה שאני עושה. הוא מודע להכל – כמה אני נוסעת, כמה אני מרוויחה, לאן אני הולכת ועם מי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

עם מי באמת את מסתובבת? מי החברות שלך מהתחום?
"רומי פרנקל, יעל שלביה, עומר נודלמן ועדן פינס, שהייתי איתה עכשיו באל.איי".

אפשר להיות חברות אמת בתחום הזה?
"אני חושבת שכן, אבל תראי, זה עולם שיש בו המון קנאה. אני יכולה להגיד לך שאני נורא סובלת מעיניים מבנות מהתחום. אני יודעת את זה מסיפורים, מדיבורים, לא חסר. אני מרגישה את זה בכל מקום שאני נכנסת אליו. זה שכולם יודעים מה את עושה ואיך את נראית זה לא רק כיף".

אז את חוזרת הביתה ושורפת מרווה בחדר?
"יש לי פטיש לעיניים", היא פוסקת ומוציאה שתי שרשראות עם תליון של עין שהוסתרו תחת חולצתה. "האוטו שלי נראה כמו אוטו של סבתא מרוקאית, מלא עיניים, הכל כחול, אני שומרת על עצמי".

"הייתי קמה בשש בבוקר לחלוב פרות" (צילום: שי תמיר)

"הייתי קמה בשש בבוקר לחלוב פרות" (צילום: שי תמיר)

יש לך גם חברות בנות גילך מהבית?
"יש לי חברים בנים, קשה לי עם בנות. סבלתי הרבה מבנות".

קנאה?
"קנאה, כוונות רעות, אנשים רעים. אז יש לי ידידים וחברות בנות 27 שהכרתי בעבודה, כמו למשל הבנות ב-Adika שמקיפות אותי ונותנות לי חום ואהבה, כי הן יודעות כמה אני צריכה את התמיכה הזו".

אפשר להסיק שכרגע בנות גילך לא מבינות מה עובר עליך והן לא הסביבה התומכת שלך?
"נכון".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

זה לא קצת בודד?
"לפעמים".

איפה את מרגישה את זה?
"כשאת מגיעה להשקה או למסיבה שאת חייבת להיות נוכחת בה, ואז את מבינה שכולם מסביבך מזויפים. לפני חצי שנה הייתי באיזו השקה, הגעתי עם אנשים שאני מכירה והיה בסדר, אבל העדפתי לשבת בבית עם אמא שלי. באמת. אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי".

יש רגעים שאת מרגישה שאולי הפסדת משהו? נגיד חיים כמתבגרת בת 17?
"ברור, תמיד אני חושבת מה היה קורה אם הייתי נשארת בפנימייה, מסיימת אותה ומתגייסת לעוקץ, אבל אני חושבת שמה שצריך לקרות קורה".

הצבא כלול בתכניות (צילום: שי תמיר)

הצבא כלול בתכניות (צילום: שי תמיר)

תתגייסי לצבא?
"הצבא יתרחש עוד שנה מהיום ואני מנסה להוציא אמן פעיל כי אני רוצה להמשיך לעבוד. אני לא מוותרת על הצבא".

שמועות טוענות שאת בזוגיות עם כדורגלן מכבי חיפה ירדן שועה, אבל אני לא רואה שהוא מתועד אצלך באינסטוש.
"היינו יחד חודשיים אבל נפרדנו לפני חודש. היה ונגמר. אין בינינו קשר מאז".

למה זה לא החזיק?
"אני חושבת שמה שצריך לקרות קורה, ולפעמים את עוברת גם דברים פחות נעימים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

יש לך בכלל זמן לבויפרנד?
"זה תלוי את מי אפגוש. הכל אפשרי".

ומה עם דברים שבנות גילך עושות? רביצות מול הטלוויזיה, חיפוש עצמי, מסיבות.
"האמת שזה לא מעניין אותי. תמיד היה לי מוסר עבודה, אני חייבת שמשהו יעסיק אותי. אז אתמול ראיתי שקיעה עם חברים ותה ועוגיות ואני כן מפנה לעצמי זמן לחיי חברה, כי אם לא, אני אקרוס מתוך לחץ ועומס. אני מוצאת זמן לבילויים. יש תקופות שבהן אני יותר יוצאת ויש תקופות שאני רק עובדת, כמו עכשיו, טפו".

אני לא חושבת שאנשים מבחוץ מבינים כמה עולם הדוגמנות תובעני.
"אף אחד לא מבין את זה. זה עולם מאוד קשה ואת צריכה להיות עם עור של פיל. באינסטגרם הכל מושלם, אומרים 'איזה כיף לך שאת טסה', אבל בואי, לגב שלי יש צורה של מטוס".

יש זמן גם לחיי חברה (צילום: שי תמיר)

יש זמן גם לחיי חברה (צילום: שי תמיר)

של מחלקת ביזנס לפחות?
"של תיירים".

אז אני מאחלת לך שבראיון הבא שלנו תהיה לגב שלך צורה של ביזנס.
"גם אני מאחלת את זה לעצמי. בשביל זה צריך לעבוד קשה, לדעת מה הכיוון שלך ולא לאבד את עצמך. אני מעריכה בטירוף את כל מה שקורה לי. קמה בבוקר ואומרת תודה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

השאירו תגובה

 

  • נראית אישה חזקה ויפה שיודעת מה היא רוצה ומוכנה לעבוד קשה בישביל זה .. שאפו

    מאת: אנןמימי |‏ 28 במרץ 2020 | 16:43
  • אכלתם תראש מה היא מענינת אותנו גחילק יש הל כך הרבה צרות .. אז יאללה תמשיכו בחיים

    מאת: שולמית |‏ 30 בדצמבר 2019 | 16:15
  • לכל האלה שמגיעים פה על הגבות של מאיה ההורסתת צאו מהסרט שלכם היום כל אחת מנסה לעבות ולהבליט את הגבות שלה ..אז די לפחות שלא ישימו לב שאתם מקנאים

    מאת: דן |‏ 29 בדצמבר 2019 | 01:09
  • הגבות מושלמות! לכל המסלולים…. הלוואי על כל אחת גבות מלות ומעוצבות כמו של מאיה. שהיא בלי שום קשר מהממת

    מאת: הראל |‏ 29 בדצמבר 2019 | 01:05
  • הבת של משה נוסבאום?

    מאת: גבו |‏ 28 בדצמבר 2019 | 20:10
  • נראית כמו האבא… תסדרי גבות אנחנו מזמן לא גרים במערה

    מאת: ירון |‏ 28 בדצמבר 2019 | 20:05
  • מזה הגבות האלה?! יצחק שמיר לא רואה אותך ממטר..

    מאת: אלי |‏ 28 בדצמבר 2019 | 19:54
  • מה זה האכילת ראש הזאת , שחררו אותנו כבר. 2 כתבות בשבוע ועל מה .. איףףף
    במקום שנכיר אותה ונאהב, החמדנות גורמת למיאוס של הפרצוף שלה, הצלחתם להרוס וחבל. מנהלים חזירים

    מאת: טומי אופק |‏ 28 בדצמבר 2019 | 18:55
  • אי אפשר לראות יופי בגלל הגבות. זוועה!

    מאת: אחת |‏ 28 בדצמבר 2019 | 18:47
  • נשמע מוזר כל הסיפור עם הפנימייה.. לא קונה את ה״לא הסתדרתי במסגרת״. אז רצים לפנימייה? אפשר לעבור בית ספר. מרגיש שהיא לא אמיתית עם כל הסיפור הזה.. זה ברור שיש פה משהו מאחורי המעבר לפנימייה

    מאת: מיה |‏ 28 בדצמבר 2019 | 14:23
  • אוי אני גם צעירה, גם קורעת את העולם,גם לומדת,גם יפה עם גבות…. תראו אותי!! תסתכלו עלי!! אני מוצלחת!! אני צריכה שתגידו שאני מוצלחת!! תקנאו! אני גם וגם וגם!!

    מאת: אנה |‏ 28 בדצמבר 2019 | 11:58
  • ילדה יפה! בהצלחה: )

    מאת: אני |‏ 28 בדצמבר 2019 | 11:12
  • כמה מזל אתה צריך

    מאת: איציק |‏ 28 בדצמבר 2019 | 04:25
  • את מקסימה בהצלחה! נשמעת בוגרת עם ראש טוב

    מאת: חן |‏ 27 בדצמבר 2019 | 23:32
  • כוסית אבל מה נסגר שכולן עם גבות של פיני בלילי, זאת כבר השלישית השבוע.
    סיגי גבות תשמח לסייע.

    מאת: משה |‏ 27 בדצמבר 2019 | 13:55
  • יפה אבל הגזימה עם הטרנד של הגבות

    מאת: מישהו |‏ 27 בדצמבר 2019 | 13:20
  • בחורה יפה אבל הגבות מזעזעות. יום אחד היא תסתכל אחורה ותתפדח (כמו כל אלו שבמשך שנים עשו רק דאק פייס).

    מאת: בר גיל |‏ 27 בדצמבר 2019 | 11:44
  • מהממת אמיתית! בהצלחה :-)

    מאת: מירי |‏ 27 בדצמבר 2019 | 11:38
  • נגמר על מה לכתוב

    מאת: החתולה שלי יותר מעניינת |‏ 27 בדצמבר 2019 | 07:25
  • באמת אחת היפות והמדהימות!
    מאחלת לך רק הצלחה בהמשך והלוואי תמצאי את הסביבה הבטוחה שלך
    עלי והצליחי!
    את השראה לי ולעוד אלפי בנות תהיי בטוחה,
    שמחה להגיד לך שמקבלים אנרגיות וויב מטורף ממך בכל תמונה ואפילו דרך הכתבה
    מהממת רק בהצלחה❤️

    מאת: Anyone |‏ 27 בדצמבר 2019 | 03:44
  • מהמממת!!! מלכה אמיתית כל הכבוד!!

    מאת: Hadassa |‏ 27 בדצמבר 2019 | 02:07
  • נשמעת מקסימה וחכמה, בהצלחה!!

    מאת: מור |‏ 27 בדצמבר 2019 | 01:54
  • את נהדרת!!! תצליחי.

    מאת: נוי |‏ 26 בדצמבר 2019 | 22:45
  • מקסימה וחמודה! בהצלחה :)

    מאת: מירי |‏ 26 בדצמבר 2019 | 21:30
  • עוד חיה בסרט ריקה מתוכן

    מאת: ברק |‏ 26 בדצמבר 2019 | 20:51
  • למה אין קרידטים לאיפור שיער וסטילינג

    מאת: עדן |‏ 26 בדצמבר 2019 | 18:40
  • Wowww

    מאת: סיוון |‏ 26 בדצמבר 2019 | 18:13