אבא, אל תטיף: בלה חדיד במחווה רותחת למדונה

כשחושבים על זה, לא ברור איך בלה לא עשתה את זה קודם: חזיית הקונוסים האיקונית שלבשה מדונה בשנות התשעים היא סמל נצחי לכל מה שחדיד שואפת לייצג היום - נשיות עוצמתית, סקסיות בלתי מתנצלת ובעיקר הרבה בטחון. ותגידו תודה לריהאנה

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

You know I like my Bourbon neat

A post shared by Bella (@bellahadid) on

אחד מהדברים הכי איקוניים שהביאה מדונה לעולמנו יכול להוציא למישהו עין: חזיית הקונוס הופיעה לראשונה על גופה של הדיווה בשנת 1990, העניקה לז׳אן פול גוטייה מקום של כבוד בנצח, ואחר כך חזרה בפרפרזות שונות וצבעים שונים על נשים שונות שביקשו להביע בעזרתה סקסיות עוצמתית ומלאת הומור. עכשיו היא עושה קאמבק על גופה של בלה חדיד.

חדיד העלתה תמונה של עצמה באאוטפיט ההלבשה התחתונה המדובר, כשהיא על סט צילומים לונדוני, אוחזת בידה כוסית חצי מלאה וענברית של בורבון, ולא הסתפקה בציצי השפיצי אלא שילבה גם תחתוני סאטן תואמים, ביריות וגרבי תחרה גבוהים. "אתם יודעים שאני אוהבת את הבורבון שלי נקי", כתבה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by House W- NYC (@housew.nyc) on

התמונה הזו עולה בתזמון מעניין – בדיוק כשהוצהר באופן רשמי ומסכם כי ויקטוריה׳ס סיקרט לא יעלו עוד תצוגות הלבשה תחתונה, ולאחר שסוכם בתקשורת כי מי שנעצה את המסמר האחרון בארון ההלבשה התחתונה של ויקטוריה היתה ריהאנה, עם התצוגה האחרונה של פנטי, שהיתה כל מה שמתנגדי המלאכיות של ויקטוריה מבקשים: מכילה, נשית, מעצימה.

בלה, שתמיד מרגישה בנוח בהלבשה תחתונה ולא חוששת לאתגר את הציבור וללכת על הקצה, הייתה חלק חשוב בתצוגת האופנה של סוואג׳ ופנטי כשהדגימה בדיוק איך לובשים את הפריטים שרקחה ריהאנה למותג, ובעזרת איזה אטיטיוד. עכשיו היא גם מודה שאצל רירי הרגישה באמת סקסית, בניגוד לתצוגות של ויקטוריה. "ריהאנה מדהימה", היא אומרת. "עבורי, זו היתה הפעם הראשונה שבה צעדתי על מסלול והרגשתי ממש סקסית. פנטי היה אחרי שצברתי הרבה נסיון והייתי חזקה ועוצמתית על המסלול, גם בתחתונים", היא מסבירה לווג פריז. "אני אוהבת להחליף דמויות. אני חושבת שבשלב זה בחיי אני לא מתה על להיות אני עצמי…". אנחנו מכירות לא מעט נשים שהיו מתחלפות עם בלה בלי להניד עפעף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SAVAGE X FENTY BY RIHANNA (@savagexfenty) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bella (@bellahadid) on

השאירו תגובה