התאבססנו: קאיה הגיעה לחתונה בשמלה המושלמת של הרגע

במדורי הרכילות אולי מתרגשים בעיקר מההופעה הזוגית ואחוזת הידיים עם פיט דיווידסון, אבל אנחנו לא הצלחנו לראות שום דבר חוץ מהשמלה המעלפת שלבשה הסופרמודל בת ה-18, השייכת למותג חביב הסלבס ואפילו לא נושאת תג מחיר מזעזע מדי

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

עם כמות הניסיון שקאיה גרבר כבר הספיקה לצבור בעולם האופנה, מוזר להיזכר שדוגמנית העל היא בסך הכל בת 18. כשמסתכלים על הסטייל שהיא מפגינה, עוד יותר קשה להאמין שהיא כל כך צעירה. בתה של סינדי קרופורד בילתה את סוף השבוע האחרון במיאמי, ואתמול היא הגיעה להתארח בחתונה בשמלה שפשוט הפילה לנו את הלסתות.

גרבר הגיעה לחתונה יד ביד עם הבויפרנד החדש פיט דיווידסון (נכון, האקס של אריאנה גרנדה, קייט בקינסייל ומרגרט קוואלי), בשמלה של המותג רפורמיישן שהיא כנראה השמלה המושלמת להגיע איתה לחתונה. הפרינט הכחול לבן שלה יומיומי, אבל הגזרה רחוקה מלהיות, עם מחשוף מרובע מעניין, חצאית מתנפנפת ושסע בדיוק בגובה הנכון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

קאיה דייקה גם בסטיילינג – היא נעלה סנדלי רצועות שחורים ומינימליסטיים, הוסיפה שרשרת עדינה ותיק קטן בגוון כתום בוהק שקשה היה לפספס. וזו לא הפעם הראשונה – גם בשבוע שעבר שהיא השתמשה בתיק כדי להוסיף צבע ללוק מוצלח. בתחילת השבוע היא צולמה בניו יורק במראה קלאסי של ג׳ינס, טי שירט לבנה, בלייזר שחור ומגפונים שחורים, והוסיפה לאלה תיק קטנטן ודומה, אבל בגוון ירוק ניאון.

השמלה של רפורמיישן, אגב, עולה 935 ש״ח – לא מחיר זול אבל גם לא כזה ששמור לסלבס בלבד, בעיקר כשמדובר בהשקעה עבור שמלת אירועים מוצלחת לעונות המעבר. קאיה גם לא הייתה היחידה שדגמנה את השמלה הנהדרת בסופ"ש האחרון – ג׳וליאן האף לבשה אותה ביום שישי לארוחת ערב עם חברים בהוליווד, אבל בניגוד לקאיה בחרה ללכת על נעליים ואקססוריז בגוונים נייטרליים עדינים של ניוד ובז׳.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by StyleVoguette (@stylevoguette_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reformation (@reformation) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Glamour_Russia (@glamour_russia) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by pete davidson updates (@petedavidsonrares) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared Jr (@justjaredjr) on

השאירו תגובה

 

  • קאיה – יפהפייה אמיתית שמקרינה רעננות ושיק בטונות :) והשמלה יושבת עליה נפלא, מבליטה זוג רגלים יפות ובלתי נגמרות, חחחחח. השילוב עם האדום מעניין , משדרג ומקפיץ את הלוק הכולל – ללא ערוך יותר מאשר הניוד הנייטרלי, המכתב אוטומטית והמשעמם למדי.

    מאת: רות7 |‏ 4 בדצמבר 2019 | 20:28
  • יש לה אוזניים מפרשיות!

    מאת: נועה |‏ 25 בנובמבר 2019 | 22:33