"אני לא מתביישת בגוף שלי. בעיני לשדר סקסיות זו עוצמה"

יש לה 110 אלף עוקבים באינסטגרם אבל היא לא לגמרי מבינה את רזי הטלפון. היא מדגמנת רק שנה וקצת וכבר גורפת קמפיינים נחשקים. כשמישהי נותנת נשיקה על הלחי לבן זוגה לירן דנינו, היא מעירה לו על זה, אבל בצחוק. עומר נודלמן חשבה ללמוד ראיית חשבון, ובמקום זה הגיעה לתעשיית האופנה

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2019

עומר נודלמן (צילום: לי אגמון)

עומר נודלמן (צילום: לי אגמון)

עומר נודלמן לא הייתה מוכנה למבול הנוטיפיקציות שקפצו לה בטלפון ביום בהיר אחד באוגוסט. "מה יפה בזה שרואים לך את מה ששייך רק לך?", "ההורים שלך איפה?" ו-"מי צריך פורנו כשיש את עמוד האינסטגרם שלך", היו רק חלק מהתגובות שנכתבו לה אחרי שהעלתהתמונה מתוך הקמפיין החדש שלה לחברת ההלבשה התחתונה Fix. בצילום, נודלמן לבושה בסט תואם של טי-שירט ותחתונים עם איור דובי מתוק, יושבת על מיטה ברגליים חצי פשוקות ומישירה מבט אל המצלמה. להשלמת האווירה היא הוסיפה את הכיתוב "mood" יחד עם אימוג'י לב ודובון, ותייגה את המותג שאחראי לרעש התקשורתי ול-14 אלף הלייקים שהגיעו במהרה. "אני לא מתחרטת על כלום, גם לא מחקתי את זה. זה לא שאני מעלה תמונה כזו כל יום. מותר לי להראות את הסקסיות שלי, את החמידות והפלפליות שלי, ולאזן בין הכל".

חלק מהתגובות האשימו אותך שתעשי הכל כדי להתפרסם. בכל זאת, היו לך עד אז 85 אלף עוקבים. היום יש כבר 110 אלף. נעלבת?
"לא. מכל דבר יש מה ללמוד ואני מהפרשה הזו למדתי להתעצם ולהתעלות. בעולם הזה קל לאבד את עצמך. פעם חשבתי שאני גיבורה גדולה והכל קטן עלי בתעשייה ואני אוכלת את כולם, אבל בעצם זה ממש קשה. אני לא מתביישת בגוף שלי. בעיני לשדר סקסיות זו עוצמה, זה לא משהו שאני עושה ממקום נחות. אחרי הכל, אני כבר לא ילדה". 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@__omernudelman__) on

אני יודעת מה העוקבים רוצים לראות

לפני שבוע חגגה נודלמן יום הולדת 22. לירן דנינו, בן זוגה בארבעת החודשים האחרונים חטף אותה בהפתעה לסיני, ומיד כששבו לארץ הרימה במסיבה מיוחצנת ועמוסת סלבס, כיאה למעמדה כדוגמנית עסוקה וכוכבת ריאליטי טרייה. בעוד שאחרות עובדות במשך שנים על קריירה מצליחה וזוגיות מתוקשרת, אצל נודלמן הכל קרה במרווח של שנה וקצת. היא בכלל חשבה ללמוד ראיית חשבון או עיצוב פנים אחרי השחרור מהצבא, אבל כשחברה פתחה לה אינסטגרם, החיים התחילו להשתנות. "בכלל לא הבנתי איך עובדים עם זה, אני לא כזה בן אדם של טלפון, ופתאום היו לי 3,000 עוקבים והגיעו הצעות להצטלם לכל מיני חברות. אפילו לא ידעתי אם זה אמיתי. בסוף הסכמתי לחברת בגדים אחת ואז הגיעו עוד. הייתי עושה ימי צילום פה ושם, זה היה גרושים בשביל ימים ארוכים וקשים, אבל זה התעצם. הגעתי למצב שאני הפרזנטורית של Adika בלי סוכן ובלי כלום".

אז איך עשית את זה באמת?
"עד היום אני לא יודעת בדיוק, אבל כנראה שפיצחתי את הנוסחה. אני יודעת מתי להעלות סטוריז, מה העוקבים רוצים לראות. האמת שזו פשוט עבודה קשה, אין קסמים".

צילום: לי אגמון

צילום: לי אגמון

בין סטוריז היא טסה לצילומי "המירוץ למיליון" יחד עם חברתה מיכל קריץ ושם הפכה לפרצוף מוכר. "כשיצאתי מהתכנית רצו להחתים אותי לכל מיני סוכנויות אבל אני רציתי את עומרי יערי. פניתי אליו באירוע שהזמינו אותי אליו. פשוט ניגשתי והצגתי את עצמי".

ללא פאסון.
"נכון, מה אכפת לי? כשאני רוצה משהו, זה יקרה. פשוט אמרתי לו: 'אני עומר, נעים מאוד, בבקשה תקבל אותי'. והוא הסכים שננסה. הוא חשב שאני אהיה עוד אחת מהדוגמניות שלו, אבל הפתעתי אותו. הראיתי לו שיש עם מה לעבוד. לא היה לי קל. אנשים שואלים מאיפה זאת באה באמצע החיים בגיל 20, ומה את ומי את. יש בנות שמתחילות לדגמן בגיל 15 או 14, הן לא מבינות מאיפה נחתתי להן פתאום". 

"לא הפסקתי לקבל טלפונים והודעות" (צילום: לי אגמון)

"לא הפסקתי לקבל טלפונים והודעות" (צילום: לי אגמון)

ההימור השתלם. שנה אחרי המפגש עם יערי, היא מייצגת את סמסונג, Fix ו-Adika, לאחרונה הצטלמה לסדרה בשם "ספיידרס" לצד קים אור אזולאי בערוץ ניקלודיאון ובקרוב תיסע לחודשיים של דוגמנות בלונדון, שמתחילה לקבע את עצמה כביתה השני של נודלמן. "לפני כמה חודשים טסתי לשם בפעם הראשונה כדי להצטלם ל- Asos ואחרי כמה שבועות קראו לי לחזור. זו עיר מדהימה ואני כבר מכירה שם אנשים, יש לי מקום לישון בו בקמדן, אני נהנית מזה ברמות וגם עושה כסף. כשאת בחו"ל ומצליחה לדאוג לעצמך זו תחושה מאוד מעצימה. לדעת שהאישיות עוברת גם שם".

וזה הכיוון? חו"ל, מגזינים, תצוגות?
"אני רואה את עצמי כדוגמנית שעובדת מדי פעם בחו"ל אבל יותר חזקה בארץ. אני לא רוצה לצאת מפה לתקופות ארוכות". 

צילום: לי אגמון

צילום: לי אגמון

לירן ואני ביחד זה פיצוץ 

אחד הדברים ששומרים אותה כאן הוא דנינו בן ה-28, שמפזז לאחרונה ליד נועה קירל בקליפ החדש "מאושרים" של דולי ופן. הם הכירו בערב אצל חברים משותפים. "היה ביננו ניצוץ מהרגע הראשון. הכרתי שיר אחד שלו, 'שמלה כחולה', וידעתי מי הוא, אבל זה הפתיע את שנינו, החיבור שהיה. יצא שכל הערב דיברנו רק אחד עם השנייה".

אתם פלרטטנים?
"כן, גם הוא וגם אני, ושנינו ביחד זה פיצוץ. ההידלקות הייתה מידית, אבל היה גם חשש שיגידו שאני הולכת איתו בגלל אינטרסים, כדי להתפרסם, זה הרי דברים שהגיוני שיגידו. בהתחלה גם החברות הכי טובות שלי לא ידעו שאנחנו ביחד". 

מהמושב לתעשיית האופנה (צילום: לי אגמון)

מהמושב לתעשיית האופנה (צילום: לי אגמון)

עשית עליו גוגל באותו לילה?
"לא גוגל אינטרנטי, אלא אנושי. שאלתי הרבה אנשים עליו. אמרו שהוא אדם מקסים ושיהיה לי בסדר איתו. את יכולה לשמוע גם דברים לא טובים עליו, אבל אני לא נוטה לשפוט על פי עברו של אדם, הוא עומד מולי וחשוף בפניי ואני מכירה אותו מכף רגל עד ראש, אין לו דרך להסתיר ממני שום דבר, והוא גם לא רוצה. ואם יש לו – אז שלום ותודה". 

איך את עם קנאה?
"בעיני קנאה בקשר זה בסדר, במינון הנכון.גם לירן וגם אני קצת קנאים. אם מישהי תבוא ותיתן לו נשיקה קרובה מדי בלחי אני אגיד לו משהו אחר כך, אבל בצחוק. אני יודעת שהוא מכבד אותי ואת עצמו. הקליפ עם נועה קירל שיצא עכשיו הוא מטורף, שניהם מקבלים על זה מלא פרגונים ואהבה, ובצדק, הם עשו את זה מהמם. אם אנשים לא מבדילים בין דמיון ומציאות זו בעיה שלהם". 

צילום: לי אגמון

צילום: לי אגמון

הם רק ארבעה חודשים יחד, אבל הזמן לא מפריע לעומר לדעת שזה רציני. הפרש הגילאים והניסיון שלו בברנז'ה הם יתרונות מבחינתה. "לירן מכוון אותי, שומר ומגונן עלי. הוא מלמד אותי על העולם. מהרגע הראשון שאנחנו ביחד הוא הדגיש לי שהוא בכיוון ברור איתי. אני תמיד מחפשת קשרים רציניים כי זה כל מה שהיה לי בחיים. מגיל 17 אני עם חבר של שנתיים ואז שנה. אני לא מחפשת סטוצים או דברים כאלה". 

אז זה לא נכון שיצאת עם מייקל לואיס?
"לא, ממש לא. אני לא יודעת מי המציא את זה. הייתה לנו פגישת עבודה, ואנשים ישר הסיקו מסקנות, הוא לא התחיל איתי ולא כלום, כפרה על מייקל, הוא אדם נועז ושיהיה לו לבריאות". 

ניצוץ מהרגע הראשון (צילום: לי אגמון)

ניצוץ מהרגע הראשון (צילום: לי אגמון)

לא הפסקתי לקבל טלפונים והודעות, ילדים הגיעו אלי הביתה למושב

כמו בהרבה סיפורי יופי ישראלי, גם אצל עומר זה התחיל באוויר כפרי נקי שכנראה עושה מדהים לעור הפנים. היא גדלה במושב נטעים, אחות שלישית למשפחה המתפרנסת מעסק למכירת טרקטורים. "אני דור רביעי במושב ואני עדיין גרה שם, קשה לי לחשוב על לעזוב", היא מספרת, "גדלתי בין צמחיה ובעלי חיים, יש משק גדול, כיף שם ממש. לירן ואני כבר החלטנו שנגור יחד ולדעתי הוא מאוד יתאים למושב. הוא מלמד את אבא שלי גיטרה, מסתובב יחף עם שרוואל. הוא מפתח תקווה, אבל יפה לו מושב".

היית הילדה היפה של המושב?
"לא חשבתי על עצמי כאחת כזו. לא הייתי ילדה שמסתכלת על עצמה במראה כל היום. סבתא שלי הייתה מלכת היופי של נהריה והצטלמה לדברים מקומיים, אבל היא פרשה ואמא שלי לא המשיכה אחריה. רק כשאמרו לאמא שלי שכדאי לי לדגמן כילדה, היא חשבה על זה". 

צילום: לי אגמון

צילום: לי אגמון

וזרמה?
"כן, היא לקחה אותי לאודישן של פוקס כשהייתי בכתה ד', והתקבלתי. אבל אז קרה משהו. כשיצאנו החוצה מהאודישן, ראינו ילדה מתולתלת מהממת, קצת מלאונת, עם תלתלים כמו של עדן פינס. היא ישבה ובכתה ואמא שלה ניחמה אותה. אמא שלי מאוד רגישה, אז היא ניגשה ושאלה למה הילדה בוכה. היא סיפרה שאמרו לה שהיא שמנה מדי כדי להיות דוגמנית. באותו רגע אמא שלי אמרה לי: 'עומר, פה זה נגמר. את לא תדגמני עד שתהיי בת 18'". 

אז באותו יום בו התקבלת לקמפיין הראשון שלך, פרשת מהמקצוע?
"כן, ככה יצא. עוד הייתי קטנה ולא הבנתי מה קורה בכלל, זה לא שחלמתי להיות דוגמנית, כל היום ההוא היה בגדר חוויה. אז פשוט המשכתי עם החיים שלי כמו שהם. עד היום אני מודה לאמא שלי שהיא בחרה בשבילי ילדות נורמלית". 

כמעט הייתה ילדת פרסומות (צילום: לי אגמון)

כמעט הייתה ילדת פרסומות (צילום: לי אגמון)

ברגע שעומר בחרה בתור בגירה לתת צ'אנס נוסף לתעשייה, היא גילתה במהרה שיהיו מי שינסו לנצל הזדמנויות. "הייתה לי סיטואציה אחת מאוד לא נעימה כדוגמנית עצמאית", היא משחזרת, "זה היה בצילומים לבגדי ים. בדרך כלל יש סטייליסטית שצריכה לסדר לך בין צילומים את מה שאת לובשת, אבל באותו יום לא הייתה. ואז אני עומדת עם הגב לצלם ופתאום קולטת שהוא מסדר לי את התחתונים. קמתי ועפתי משם באותו רגע. אני לא חושבת שהוא אדם רע, אבל הוא עשה משהו בלי לחשוב, והוא חצה את הגבול שלי. לא רציתי לעשות סערה, אבל בעיניים שלי הוטרדתי. זה לא מקצועי בעליל. אני לא חפץ".

הוא התנצל?
"לא, לא ראיתי אותו שוב. היום אני מרגישה שאני במקום אחר לגמרי, אף אחד לא יתקרב אלי בלי אישור. כשסיפרתי לאמא שלי על הסיפור הזה, נורא כאב לה, ומה היא אמרה לי? שגם היא הוטרדה לא מעט בחייה. כל אישה עוברת הטרדה באיזשהו מובן, זה לא יאמן עם מה אנחנו צריכות להתמודד". 

צילום: לי אגמון

צילום: לי אגמון

מקרה נוסף של הטרדה שחוותה נודלמן התרחש לא מזמן, בעקבות לחיצה מהירה מדי ולא מודעת באינסטוש. "זה היה הדבר הכי תמים בעולם והתנפח ממש", היא רוטנת, "קיבלתי מתנה בדואר והעליתי את זה כסטורי, בלי לשים לב שהכתובת ומספר הטלפון שלי חשופים על גבי האריזה. לקח לי בדיוק שלוש דקות למחוק את זה אבל זה כבר היה אבוד. לא הפסקתי לקבל טלפונים והודעות כל הלילה, ילדים הגיעו אלי הביתה למושב".

מה הם רצו?
"כלום, רק לשאול, 'זאת עומר? את עומר?'. חטפתי פאניקה מזה. היה גם מטריד אחד שממש לא עזב אותי, התקשר אלי מחסוי בלי סוף ואמר שאני אהבת חייו והוא רוצה לתת לי הכל. אני מבינה שזה מתוך אהדה ואהבה אבל גם לי יש גבולות והפרטיות שלי חשובה לי. זה לא היה כיף". 

היום אף אחד לא מתקרב בלי אישור (צילום: לי אגמון)

היום אף אחד לא מתקרב בלי אישור (צילום: לי אגמון)

נשמע שאת נחשפת לזוהר וגם לאופל של התהילה.
"נכון. הרי אין רק טוב. אני שמה לב שלא כולם אמיתיים, שיש אנשים שמחרטטים לי, אומרים לי דבר אחד ויעשו מאחורי גבי משהו אחר. היום אני פחות סומכת על אנשים. יש הרבה חרא אבל גם אנשים טובים, ואני אמיתית, אם תפגעו בי אני אקח את זה ללב. אני שומרת על תמימות בריאה ולא נותנת לעולם הזה לבלוע אותי. אני רוצה גם לעשות תואר, ללמוד משהו בשלב מסוים". 

מה היית רוצה ללמוד?
"אני עדיין לא יודעת. יש לי עומק ותעודת בגרות מושלמת, בא לי להעלות אותה לאינסטגרם כדי שכולם ידעו שלבלונדינית הזו יש גם ראש".

זוגיות עם לירן דנינו (צילום: לי אגמון)

זוגיות עם לירן דנינו (צילום: לי אגמון)

התחילה מאוחר (צילום: לי אגמון)

התחילה מאוחר (צילום: לי אגמון)

אבל צמצמה את הפער (צילום: לי אגמון)

אבל צמצמה את הפער (צילום: לי אגמון)

צילום: לי אגמון | איפור: שחף ביטון | שיער: דנה וינשמן | סטיילינג: שני לסרי | בגדים (לפי לוקים): לוק 1 – מעילים: סיליז, מגפיים: זארה. לוק 2 – מעיל: סיליז, מכנסיים: זארה. לוק 3 – מעיל: Fila, מגפיים: זארה. לוק 4 – עליונית: Daniel Elbaz, תחתונים: Fix, מגפיים: אוסף פרטי. לוק 5 – צעיף: H&M, תחתונים: Fix. לוק 6 – מעיל ומכנסיים: סיליז. לוק 7 – מעיל וחגורה: Valentina Ostrovsky. לוק 8 – סריג גולף וסוודר: טומי הילפיגר, תחתונים: Fix. לוק 9 – מעיל: H&M, מגפיים: אוסף פרטי.

השאירו תגובה

 

  • עומר את הכי יפה בעולם!!!
    כל מי שאומר לך אחרת אידיוט גמור
    זה מדהים שאת גאה בגוף שלך ואפשר להבין למה

    מאת: אנונימי |‏ 19 בנובמבר 2020 | 05:34
  • לשדר סקסיות זאת עוצמה? ואחר כך את בוכה אם מישהו מגיב לך על ה"סקסיות" שלך או שמסתכל עלייך בלי סוף ..
    שמעת פעם על Double Standards, יא צבועה?

    מאת: יוסי |‏ 2 בנובמבר 2019 | 21:27
  • את משדרת בחיים משהו מקסים, ובתמונות זה ממש מביך אותי כאישה לראות את זה, זה משפיל.. חבל

    מאת: יעל |‏ 2 בנובמבר 2019 | 20:45
  • בושה אין צניעות, ממש עצוב קצת פרטיות לירן לא מתאים לך בחורה כזאת,אין גבולות מזעזע

    מאת: לילך |‏ 2 בנובמבר 2019 | 20:13
  • בת 22 ואין טיפת צניעות. מאיזה גיל היא מצלמת
    את עצמה עם תחתונים ובלי חזיה?!
    ממש לא אהבתי.

    מאת: Тюt |‏ 2 בנובמבר 2019 | 20:04
  • יפה את לא.

    מאת: מיכל |‏ 2 בנובמבר 2019 | 19:40
  • ממש סקסית כמו איטריית נודלס בערך… נולדמן עפת על עצמך אה גוף של בת 12

    מאת: Nir |‏ 2 בנובמבר 2019 | 19:05
  • רוב התמונות דוחות ממש, בייחוד התמונה השנייה! לא טרחתי לקרוא את הגיגיה. שתלך לאכול איטריות.

    מאת: אחת |‏ 2 בנובמבר 2019 | 18:23
  • שניכם פשוט גברים שאין להם את היכולת להסתכל על נשים מעבר לסקס
    אם אישה סקסית אוהבת את זה זה לא הופך אותה לפחות חכמה מוצלחת ומקסימה ממה שהיא
    וגם אם אתם חושבים כמו פרימיטיבים שמרו את זה לעצמכם
    אף אחד לא רוצה לשמוע את הגועל הזה

    מאת: לדן ודבי |‏ 2 בנובמבר 2019 | 14:16
  • מה שאת משדרת החוצה זה גם מה שאת מקבלת.
    אני מאמינה לך שיש לך עומק ואישיות מדהימה אבל את בוחרת לעסוק בתחום שמחצין ומדגיש מראה חיצוני ולזה הסביבה מגיבה.
    לכן יש משהו מתעתע ועצוב בתעשיית הדוגמנות והשואו.

    מאת: טל |‏ 2 בנובמבר 2019 | 11:20
  • חביבתי כל הסחורה שלך בחוץ לא חידשת כלום כמו כולן

    מאת: אני |‏ 2 בנובמבר 2019 | 09:49
  • מה זה גל הכתבות המטופשות על כוכבניות אינסטגרם שהמכנה המשותף להן הוא להראות ישבן וציצי? הקשר בינן לבין מדור אופנה מקרי בהחלט וטיפה מקומם

    מאת: התוהה |‏ 1 בנובמבר 2019 | 23:19
  • את מדהימה אבל למה כל התמונות שלך עם פה פתוח זה נראה לא טוב כאילו הלסת שלך נעולה

    מאת: גפן |‏ 1 בנובמבר 2019 | 21:34
  • בחורה משעממת, מלאה מעצמה, יפה אבל זה נעלם עם הזמן ובקשר לתעודת הבגרות – נו בסדר, נראה לאן תגיעי.

    מאת: ממש לא אוהב אותה |‏ 1 בנובמבר 2019 | 18:08
  • עומר החמודה- את התמונות שלך רואים גם ילדים צעירים חרמנים או ילדות צעירות שרוצות לחקות אותך. התמונות שלך פרובוקטיביות מידיי וחבל לי שילדים צעירים נחשפים לזה.הם לא יודעים לעשות הבחנות. לצערי, רק כשתהיי אמא, תביני כמה זה נורא. אני בטוחה שאת יכולה להתפרסם ולהצטלם גם בלי הסקסיות הפרובוקטיבית. אלא משהו יותר מתוחכם, אמנותי או מעודן. אולי תנסי?

    מאת: אמא |‏ 1 בנובמבר 2019 | 16:52
  • את יפה בעיניי, אבל מה עם קצת צניעות..???. יצאת שחצנית בכתבה, חבל

    מאת: מירי |‏ 1 בנובמבר 2019 | 16:11
  • מושלמת

    מאת: דנית |‏ 1 בנובמבר 2019 | 16:11
  • גןעל נפש הצילומים עם התחתונים בןשה וחרפה :(
    תרבות הזבל חבל שבנות צריכות ללמוד ממך

    מאת: אני |‏ 1 בנובמבר 2019 | 15:24
  • מה לגבי הפרווה. זה כבר לא מקובל היום

    מאת: עו |‏ 1 בנובמבר 2019 | 13:54
  • עומר את באמת יפה
    אבל הכתבה הזו מעייפת … כמה ריקנות וחוסר תוכן???
    באמת ביזבזתי על הכתבה הזו 3 דק מחיי?!
    וזה עוד שהפסקתי באמצע מזל !
    התמונות שלך סופר חשופות ותפסיקי לתרץ לעצמך שזו העצמה נשית …
    זה לא!
    גל גדות זו העצמה נשית , רותם סלע, אנה אהורונוב
    אלה נשים עוצמתית
    לא כאלה שמצטלמות בתחתון וחזייה לשם עוד לייק ותגובה …

    מאת: רינת |‏ 1 בנובמבר 2019 | 13:39
  • יפה אמיתית עם רגליים על הקרקע ועם שכל

    מאת: אפרת |‏ 1 בנובמבר 2019 | 13:04
  • לא רוצה להעליב אבל זה בסך הכל מושך. .אין פה עוצמה

    מאת: אאא |‏ 1 בנובמבר 2019 | 10:06
  • כמה שחצנות… ועל מה? על כלום, מיותר

    מאת: תתעוררי עומר |‏ 1 בנובמבר 2019 | 09:51
  • האינסטגרמית היחידה שהיא באמת יפה ולא מזויפת ולא צריכה להתאמץ שעות בשביל להיראות טוב..

    מאת: מ |‏ 1 בנובמבר 2019 | 09:36
  • אחלה בחורה
    גם יפה, גם חכמה
    לא הבנתי מה אתם רוצים ממנה?!

    מאת: אלופה! |‏ 1 בנובמבר 2019 | 09:32
  • לא טרחתי לקרוא את הכתבה…רק…יופי שיש לך בגרות מושלמת אבל למה את מצטלמת כמו כוכבת פורנו? מה עם קצת כבוד? ערכים? צניעות? לא פחות חשוב.

    מאת: ליאת |‏ 1 בנובמבר 2019 | 07:48
  • לא שווה הרבה. בחורה שהולכת לדוגמנות סימן שאין לה ראש ומחפשת כסף קל.

    מאת: מאיה |‏ 1 בנובמבר 2019 | 07:39
  • OMFG!!!!!!! אנ'לא מאמינהאנ'לא מאמינהאנ'לא מאמינהאנ'לא מאמינה!
    מי נכנסת עם פרוות לים????!??

    מאת: פרוונית יפה |‏ 1 בנובמבר 2019 | 06:34
  • לא ברור לי אם ככה כולן מדברות היום, וזאת המודה, אבל למה אתן מנסות להישמע ולהראות בוגרות יותר ממה שאתן? ישר אפשר לזהות שאין לכן מושג על מה אתן מדברות, וזה גורם לכן עוד יותר להראות ולהשמע מגוכח.
    כולן נשמעות כמו תקליט שבור.
    תחיו בהווה, כי לא תשארו צעירות לנצח.

    עלי והצליחי, שאי ברכה.
    (ואת יכולה להיות יפה וסקסית בכל דרך שתבחרי.)

    מאת: מיקה |‏ 1 בנובמבר 2019 | 04:55
  • אוהבת נשים חזקותתתת❤️❤️

    מאת: אוהבת נשים חזקותתתת❤️❤️ |‏ 1 בנובמבר 2019 | 03:14
  • הצילומים ממש לא יפים, העירום נראה בוטה וזנותי, ממש לא אומנותי..
    הבגדים מכוערים, גסים, אין קשר לכלום, סתם חשוף בשביל להראות משהו. אין סטייל וחבל. אבל את בחורה יפה, בוק אחר היה יותר מחמיא

    מאת: בר |‏ 31 באוקטובר 2019 | 23:34
  • עומר את מקסימה, אבל קצת צניעות לא יזיק לך

    מאת: יעל |‏ 31 באוקטובר 2019 | 23:30
  • בחורה יפהפייה ביותר. אבל התמונה עם התחתונים אכן לא מחמיאה לך ויוצאת זולה ופרובוקטיבית מדי, לטעמי. גם בתמונות כאלה צריך לשמור על טעם טוב. בכל מקרה, כאמור, אני חושבת שאת ממש יפה!

    מאת: מיכל |‏ 31 באוקטובר 2019 | 22:19
  • דוגמנות=זנות מודרנית.

    מאת: דן |‏ 31 באוקטובר 2019 | 21:46
  • יקירתי, את מוכרת זנות ולא סקסיות, שטחיות ולא עומק, ריקנות ולא תוכן, אינסטגרם ולא מציאות, לייקים ולא אהבה והכי חשוב! אפס עוצמה, לרדת למכנה המשותף הנמוך ביותר כדי לזכות בתשומת לב או לבסס על זה התהנלות כלכלית זה חוקי וזכותך – אך אל תשקרי לעצמך ולאחרים.
    ואומר את זה גבר חילוני.

    מאת: דבי |‏ 31 באוקטובר 2019 | 21:23
  • מקסימה ! בהצלחה לך.עומר, את אלופה. נהניתי לצפות בך במירוץ למיליון, גם מיכל חמודה אבל את היית הכוח המניע של הצוות שלכן. בהצלחה יקרה.

    מאת: עדן |‏ 31 באוקטובר 2019 | 21:17